Heb de VAR al wel 20 keer gezienDenman schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:25:
Hele godvergeten toernooi zie je ze niet, Argentinië wordt met een kleine teen geraakt en de VAR wordt uit de kast getrokken. Ongelofelijk.
🤣Terranova schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:25:
echt FIFA is zo fucking corrupt, niet normaal
Wat een bende joh. Mooi doelpunt ook, maar de heilige Messi moet de finale halen
Haters everywhere but I don’t really care
Precies ditph4ge schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:26:
[...]
Je kan er voor fluiten, maar geen goal 30 seconden later afkeuren. Heel ander moment.
🇪🇺 pro Europa!
Wat een rare reacties hier.
Ik heb ook niks met Argentinië maar laten we wel reëel blijven
gaat op voet staan, da;s een overtreding, geen fifa mafia. ga maar aluminium hoedje opzetten
Zo zonde. Het was echt een prachtige uitbraak. Vooral wat die rechtsbuiten van Egypte deed.
Als dat al zo is heeft dat niks met deze VAR beslissing te maken.
Zijn vast ook actief in het platte aarde topicFreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
Begin van de aanval, dus terecht.
Maar dan moet je niet alles wat die Argentijnen doen door laten gaan.
Tuurlijk is het een overtreding, maar niet fluiten, de boel laten doorspelen en dan na de goal bij protest de VAR raadplegen vind ik belachelijk. Of je fluit als scheids direct en raadpleegt de VAR, of je laat het doorspelen. Niet pas na een halve minuut erop terugkomen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:25:
[...]
Mensen slagen echt door hier vanavond, gewoon een 100% fout dit. Terecht afgekeurd
De hele wedstrijd fluit ie nergens voor.... En hiervoor wel..
Dit is corrupt met de hoofdletter C.
Ze kunnen beter stoppen met voetbal.
De lol is er voor mij nu meer dan af.
Was gewoon een duik van Martinez. Werd nagenoeg niet geraakt.
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 19:28 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dat is altijd, actie was nog bezig en scheids zag het niet.ph4ge schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:26:
[...]
Je kan er voor fluiten, maar geen goal 30 seconden later afkeuren. Heel ander moment.
Het is hier sinds het wk een andere sfeerChelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:25:
[...]
Mensen slagen echt door hier vanavond, gewoon een 100% fout dit. Terecht afgekeurd
Dat beweer ik ook nietFreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
[...]
Als dat al zo is heeft dat niks met deze VAR beslissing te maken.
EU DNS: 86.54.11.100
Reeel is net slaan in gezicht en met twee benen inkomen op egyptische speler en dan zeggen is niks. Dan moet VAR ook even kijkenFreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
Lijkt wel voetbalnieuws of voetbalzone hier qua niveauFreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
En toch blijf je kijkenFormat-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
Ik vind ook dat je ervoor kan fluiten. Wat ik alleen lelijk vind is dat eenzelfde situatie tegen Oostenrijk niet afgefloten wordt
Eerlijk was wel een overtreding. En als er tijdens 2010 een VAR was dan had doelpunt van Iniesta ook niet geteld geweest.
Heeft de doelpuntenmaker nog geel gehad voor shirt uit?
Egypte verovert de bal na een overtreding, waaruit de goal komt. Lichte overtreding en jammer dat ze zover teruggaan. Maar als je de beelden ziet van de VAR is het gewoon een overtreding en kun je er moeilijk niet meer voor fluiten
Ik troost me met de gedachte dat Mbappe en Co dit zootje helemaal kapot spelen mochten ze wel doorkomen.
(Geen idee wanneer ze elkaar treffen)
[ Voor 15% gewijzigd door FreakNL op 07-07-2026 19:29 ]
Dit gebeurt al zo'n 5 jaar sinds de var er is, zeker niet de eerste keer. Maar ja je kijkt maar om de 4 jaar voetbal?benchMarc schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
[...]
Tuurlijk is het een overtreding, maar niet fluiten, de boel laten doorspelen en dan na de goal bij protest de VAR raadplegen vind ik belachelijk. Of je fluit als scheids direct en raadpleegt de VAR, of je laat het doorspelen. Niet pas na een halve minuut erop terugkomen.
Denk het niet, want overtreding ging er aan vooraf.jelmuur schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:28:
ICE ICE Baby
Volgens mij heb je nog geen wedstrijd van Argentinië gekeken op een WK, de scheids meet altijd met 2 maten als het om Messi+team gaat. Begon al meteen bij de 1e pot.FreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
Gast… 🤣🤣🤣🤣Format-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
niet?jelmuur schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:28:
FIFA MAFIA!
oh wacht...
Dan kan je net zo goed geen VAR hebben.benchMarc schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:27:
[...]
Tuurlijk is het een overtreding, maar niet fluiten, de boel laten doorspelen en dan na de goal bij protest de VAR raadplegen vind ik belachelijk. Of je fluit als scheids direct en raadpleegt de VAR, of je laat het doorspelen. Niet pas na een halve minuut erop terugkomen.
Deze goal komt direct uit de tegenaanval
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 07-07-2026 19:30 ]
In de halve finale moeten ze (waarschijnlijk) tegen Engeland. Geen schijn van kans, dit Argentinië.FreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:29:
Ik troost me met de gedachte dat Mbappe en Co dit zootje helemaal kapot spelen mochten ze wel doorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Yakolev op 07-07-2026 19:30 ]
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Ah, en die noppen in tegen je been dan, zoals Messi deed en geen rood kreeg.Hupske schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:25:
Nja. Is wel een overtreding. Die noppen op je tenen is echt niet prettig.
Klassejustitie
Dat het gebeurt wil nog niet zeggen dat het prima is. Waar ligt de grens?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:29:
[...]
Dit gebeurt al zo'n 5 jaar sinds de var er is, zeker niet de eerste keer. Maar ja je kijkt maar om de 4 jaar voetbal?
Dacht ik helaas 4 jaar geleden ook.FreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:29:
Ziko kreeg geel in de 61e minuut. Was dat de goalscorer?djmuggs schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:29:
[...]
Denk het niet, want overtreding ging er aan vooraf.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
BAM nu wel dus.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee veel mensen zien gewoon dingen die er niet zijn.Terranova schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:29:
[...]
Volgens mij heb je nog geen wedstrijd van Argentinië gekeken op een WK, de scheids meet altijd met 2 maten als het om Messi+team gaat. Begon al meteen bij de 1e pot.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hahaha, bye bye Messi
Wow wat een goal
How bad is it on a scale from one to Spurs
Hoppa! Toch 2-0! En terecht!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WOOHOO
He who controls the Spice, controls the Universe.
Die Hassan, wat een speler... Iedereen zou naar binnen draaien maar hij verrast door buitenom te gaan.
Fantastisch gedaan
Fantastisch gedaan
Afgekeurd omdat er een vogel voor de VAR-camera vloog.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gerechtigheid!!!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die rechtsbuiten kan naar Real Madrid.
(Goeie speler is dat!
)
(Goeie speler is dat!
[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 19:32 ]
wauw wat een goal!
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Poooh mooi doelpunt hoor, goed uitgespeeld
Die noppen van messi stonden niet op het been van z'n tegenstander?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:31:
[...]
Nee veel mensen zien gewoon dingen die er niet zijn.
De hand van Messi raakte vorig toernooi ook niet opzichtig de bal terwijl hij al geel had?
Erg mooi dat Egypte alsnog scoort
Dit gaat heel moeilijk worden voor Messi en Co.
Nu ordinaire schoppartij?
Nu ordinaire schoppartij?
ICE ICE Baby
Echt wat een snurker die 6 van Argentinië . Wie is dat?
Maximaal genieten, na alles wat Argentinië al gekregen heeft dit toernooi van Infantino en de FIFA-mafia.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 07-07-2026 19:38 ]
Niet goed voor m’n wk pool dit, maar voelt toch wel erg lekker!
Straks alleen Europese en noord-Afrikaanse landen bij de laatste 8
Gaat het? Als er in een andere wedstrijden fouten zijn gemaakt, betekent niet dat je die fouten moet blijven maken.matthijst schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:30:
[...]
Ah, en die noppen in tegen je been dan, zoals Messi deed en geen rood kreeg.
Klassejustitie
nu de 2-0 is een prachtige reactie van Egypte.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit heeft iedereen in de pool fout toch?rik86 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:33:
Oud-Ajacied MartinezFreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:32:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die verdediger kijkt en ziet die kerel 2x en dan nog zo dramatisch verdedigen..
Hoe heet de Weghorst van Argentinië eigenlijk?
Gerechtigheid na de eerdere diefstal.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die Martinez staat idd flink te prutsenFreakNL schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:32:
Colombia- Zwitserland straks nog.rik86 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:33:
Het zou wat zijn als USA en Argentinië achter elkaar worden uitgeschakeld op dit WK… de nachtmerrie van Infantino en Trump…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Cherry picking, iddHupske schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:33:
[...]
Gaat het? Als er in een andere wedstrijden fouten zijn gemaakt, betekent niet dat je die fouten moet blijven maken.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl