[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 59 ... 62 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 03-07 18:23
ytr81 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 21:37:
[...]

Ik weet niet hoe het in Duitsland werkt. Maar dan kan ie denk ik beter wachten op ontslagen worden wat wellicht wat miljoentjes scheelt.
Donderdag was er een 3,5 uur durend spoedoverleg op het bondskantoor van de DFB. Nagelsmann heeft nu de eer aan zichzelf gehouden en zijn tot medio 2028 lopende contract ingeleverd.

Wel zou de voormalig trainer van Bayern München 7 miljoen euro meekrijgen van de Duitse voetbalbond.

Geen idee hoeveel het was geweest als hij ontslagen had moeten worden. Maar dit is toch al een bizar bedrag.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
jumbos7 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:44:
[...]

Hoewel ik niet uitsluit dat de Kroaat inderdaad de bal streelde weet ik niet of de chip in de bal op zichzelf overtuigend bewijs is als je daarnaast niet op beeld kunt waarnemen dat de bal daadwerkelijk geraakt wordt. Er is geen onafhankelijk onderzoek over de accuraatheid en betrouwbaarheid van de sensor in gebruikte ballen.

En er wordt geen rauwe sensordata gepubliceerd zodat we allemaal op basis van beelden na kunnen gaan of er gekke dingen gebeuren. Als de bal in de lucht zonder spelers in de buurt toch een aanraking registreert, dan zou dat al reden zijn om die niet voor de volle 100% te vertrouwen.
Ik denk dat de sensor data wel betrouwbaar is, maar de communicatie erover is zeer onduidelijk:

Op het grafiekje was maar 1 piek te zien. De bal werd daarna nog geraakt door de verdediger, maar dat piekje zien we niet. We weten ook de schaal van de grafiek niet, dus voor hetzelfde geld was de aanraking zo minuscuul dat het niet uit zou moeten maken.

Al deze technologie is leuk en handig (bepalen moment buitenspel bijv), maar er is over heel veel gevallen niet nagedacht. En zoals typisch in het voetbal zijn de regels/procedures grijs gebied óf wel duidelijk maar worden ze niet gevolgd.

Het valt me ook tegen dat de VAR niet gewoon een grote herziening krijgt. Als we op ons werk zoveel inconsistenties en fouten produceren, dan gaan we toch ook allemaal samen zitten om het te verbeteren? Of we kijken even af bij onze conculegas (andere sporten)!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Format-C

Tracing Rays

Charles Hill schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:03:
[...]

Donderdag was er een 3,5 uur durend spoedoverleg op het bondskantoor van de DFB. Nagelsmann heeft nu de eer aan zichzelf gehouden en zijn tot medio 2028 lopende contract ingeleverd.

Wel zou de voormalig trainer van Bayern München 7 miljoen euro meekrijgen van de Duitse voetbalbond.

Geen idee hoeveel het was geweest als hij ontslagen had moeten worden. Maar dit is toch al een bizar bedrag.
Dat is idd een leuke "transitievergoeding".

(Als je als coach er een potje van maakt loop je alsnog met een zak geld weg. Bizar eigenlijk)

[ Voor 65% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 13:06 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:28

3_s

Over het algemeen vind ik de scheidsrechters redelijk goed fluiten.
En het meedelen van de beslissingen is een grote meerwaarde.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 18:29

Lordy79

Fundamentalist

Elzavo schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 20:53:
[...]

Hollandse penalties met een lachband erachter misschien?
Bennie Hinn

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 21:08
3_s schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:20:
Over het algemeen vind ik de scheidsrechters redelijk goed fluiten.
En het meedelen van de beslissingen is een grote meerwaarde.
De nieuwe regels helpen ook wel.. Er zijn zoveel minder blessurebehandelingen, dat is echt de grootste vooruitgang dit toernooi. De bonden kunnen bijna gaan bezuinigen op de verzorgers, want die zitter er tijdens de wedstrijden bijna voor spek en bonen bij.

Dus of er wordt minder getackeld of ze hebben zich al die jaren toch een beetje aangesteld. :+

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 03-07-2026 13:48 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

M@cer schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:47:
[...]

Dus of er wordt minder getackeld of ze hebben zich al die jaren toch een beetje aangesteld. :+
de Afrikaanse landen zijn dit WK minder erg houthakkers dan dat ze voorheen waren..want oh my, wat konden die jongens tegenstanders doormidden zagen.

En Zuid Amerikaanse landen konden er ook wat van. Dat waren ook "slagers". :p

Verder helemaal eens. Spelers gaan zich iig niet oeverloos liggen aanstellen. Dat scheelt echt veel. En is een stuk prettiger kijken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 14:51 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:13
Charles Hill schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:03:
[...]

Nagelsmann lijkt nu toch wel wat mislukt voor de top. Zo'n wonder trainer lijkt hij dus niet te zijn. Bij Bayern volledig mislukt en nu bij Duitsland was het ook 2x niks op 2 toernooien.
Vind hem ook maar irritant langs de zijlaan staan

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Het is voor Nagelsmann iig niet zo dat ie geen Nagels meer heeft om zijn kont te krabben Mann.

Snap echt niet dat clubs en bonden dit soort ontslagvergoedingen in hun clausules hebben staan, want er is tegenwoordig bijna geen coach meer die zn contract uitdient.

En waarom zouden ze ook, als ze volledig binnenlopen als ze de zak krijgen?

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Nu online
M@cer schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:47:
[...]

De nieuwe regels helpen ook wel.. Er zijn zoveel minder blessurebehandelingen, dat is echt de grootste vooruitgang dit toernooi. De bonden kunnen bijna gaan bezuinigen op de verzorgers, want die zitter er tijdens de wedstrijden bijna voor spek en bonen bij.

De regel die ik nog ingevoerd zou willen zien is dat er bij een overtreding op een doorgebroken speler niet alleen rood wordt gegeven maar ook een penalty, dus ook als de overtreding buiten de 16 plaatsvind. Want het is leuk dat de tegenstander rood krijgt maar dat is geen garantie dat het die 100% doelkans ook maar een beetje goed maakt.

Een verdediger zal bij een 1-0 voorsprong of bij 0-0 laat in de wedstrijd, en met name in de knockout-fase, er echt niet om malen dat hij rood krijgt maar wel als er ook nog een penalty gegeven wordt. Maar de FIFA gaat zo'n regelwijziging pas overwegen als later in het toernooi een doorgebroken speler opzichtig wordt gestopt en daardoor de tegenstander wordt uitgeschakeld.

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:28

3_s

jumbos7 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:09:
[...]

De regel die ik nog ingevoerd zou willen zien is dat er bij een overtreding op een doorgebroken speler niet alleen rood wordt gegeven maar ook een penalty, dus ook als de overtreding buiten de 16 plaatsvind. Want het is leuk dat de tegenstander rood krijgt maar dat is geen garantie dat het die 100% doelkans ook maar een beetje goed maakt.

Een verdediger zal bij een 1-0 voorsprong of bij 0-0 laat in de wedstrijd, en met name in de knockout-fase, er echt niet om malen dat hij rood krijgt maar wel als er ook nog een penalty gegeven wordt. Maar de FIFA gaat zo'n regelwijziging pas overwegen als later in het toernooi een doorgebroken speler opzichtig wordt gestopt en daardoor de tegenstander wordt uitgeschakeld.
Dat maakt de straf een heel stuk zwaarder en dus zal er minder rood getrokken worden. En de discussie over wat een doorgebroken speler is, wordt nog wat moeilijker.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:17
Ben ik de enige die met het blote oog ziet dat de bal van richting wordt veranderd door de Kroaat. Je moet héél goed kijken, maar het is te zien. Zelfs bij de meest vertoonde eerste clip:
https://old.reddit.com/r/..._disallowed_goal_against/
De laatste clip in de video laat het nog net iets duidelijker zien.

Over de grafiek. De sensor is 500Hz. Dus als elke klein blokje horizontaal 1 meting is dan is dat 2ms. Dit betekent dat zelfs bij de grafiek die het verste doorloopt het einde op 66-68ms na de allereerste meting van contact ligt. En de aanraking van de Portugees nog niet is geweest (is +/-160ms later).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zKiqT53.png

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:03
Fleximex schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:58:
Ben ik de enige die met het blote oog ziet dat de bal van richting wordt veranderd door de Kroaat. Je moet héél goed kijken, maar het is te zien. Zelfs bij de meest vertoonde eerste clip:

Over de grafiek. De sensor is 500Hz. Dus als elke klein blokje horizontaal 1 meting is dan is dat 2ms. Dit betekent dat zelfs bij de grafiek die het verste doorloopt het einde op 66-68ms na de allereerste meting van contact ligt. En de aanraking van de Portugees nog niet is geweest (is +/-160ms later).
[Afbeelding]
Vast niet hoor, maar sinds ze met technologie de meest simpele basisregels zijn gaan meten en scheidsrechters in feite overbodig maken, is het hommeles in voetballand.

Vroeger wist elke kenner/voetballiefhebber wel of het buitenspel was of niet en over hands of een smerige overtreding was ook wel consensus. Vandaag de dag discussiëren we meer over ingrepen, var-ingrepen en dat soort zaken, ipv over voetbal ansich.

Daarnaast is het voetbal er in mijn optiek niet eerlijker op geworden, wat wel de bedoeling had moeten zijn en duren wedstrijden overbodig lang.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:17
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Dat is een soort blinde nostalgie waarbij je alle irritatie van objectief foutieve beslissingen vergeet en de minder vaak spelonderbrekingen wel onthoudt.
Voor de VAR was er elke wedstrijd wel een discutabele beslissing over buitenspel. En af en toe een onterechte rode kaart en nog vaker een over het hoofd geziene rode kaart. Of wat dacht je van penalties na schwalbes. Bah.

Het is nog lang niet perfect. Maar je wilt toch voor geen goud terug naar vroeger.
Het is het verschil tussen Maradona's Hand van God bij deze naam te benoemen en mythisch te maken. Of het gewoon een schandalige scheidsrechterlijke dwaling te noemen. Ik ga voor het laatste.

In het geval van Portugal - Kroatië had de VAR simpelweg moeten zeggen: buitenspel. En de scheids, zonder naar het scherm te hoeven, had dit moeten overnemen. Dat wordt in Engeland al gedaan.
Buitenspel is geen beslissing voor een scheidsrechter. Behalve als het deelname van spel of hinderlijk buitenspel is (wat niet zwart-wit is).

Het meeste wat nu niet goed gaat, of niet lekker loopt, is simpelweg de toepassing van de systemen. Maar dat gaat steeds beter.
Het nemen van beslissingen gaat tegenwoordig al een stuk sneller dan de eerste jaren met de VAR.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:48
Mooi dat Kroatie en Oostenrijk eruit liggen, hoe meer Europese ploegen naar huis hoe liever. Wil nu eenmaal geen kwartfinales met 7 vd 8 ploegen Europees. En ben nu eenmaal niet zo een fan van Kroatie, geef mij maar een land als Colombia. Daarnaast vind ik een clash Por - Spa verheugend.

Vraag me af hoe "slecht" Egypte is, denk dat dat wel meevalt; spelen er ook stuk of wat bij Europse clubs.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 03-07-2026 17:22 ]

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-07 23:35
Vanavond een hele mooie kraker mannen namelijk Australië tegen Egypte :+

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57
Sjah schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:18:
Mooi dat Kroatie en Oostenrijk eruit liggen, hoe meer Europese ploegen naar huis hoe liever.
Tja, als ze tegen respectievelijk Portugal en Spanje spelen, is het geen verrassing dat er een Europees team naar huis gaat.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Soulizer schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 18:11:
Vanavond een hele mooie kraker mannen namelijk Australië tegen Egypte :+
Deze geloof ik wel. Tijd voor een goede film vanavond. Morgen weer verder, al verwacht ik weinig van Canada in hun confrontatie met Marokko. Idem voor Paraguay eigenlijk.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ga wel kijken. Wel leuk om Salah nog een keertje te zien, al was het afgelopen jaar niet veel en met Marmoush erbij hebben ze beste een leuke voorhoede.

Laravel log reader

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Fleximex schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:58:

[Afbeelding]
Goed uitgelegd, bedankt! Je bewijst hiermee echter ook precies het probleem; De arbitrage / FIFA is niet in staat hun beslissingen goed uit te leggen, waardoor er dus veel discussie over ontstaat.

En de situatie van deliberate play van de verdediger blijft mijn inziens staan omdat het pad van de bal niet noemenswaardig veranderd.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ga ook maar kijken. Tis mooi op tijd dus daarna nog wel tijd voor een wandeling oid. :)

Hopelijk laten Marmoush en Salah nog wat leuks zien. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 19:38 ]

• mavaros
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 19:38:
Ik ga ook maar kijken. Tis mooi op tijd dus daarna nog wel tijd voor een wandeling oid. :)

Hopelijk laten Marmoush en Salah nog wat leuks zien. :)
Colombia-Ghana is ook interessant.

Maar die staat weer op een onchristelijk tijdstip volgens mij.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 19:43:
[...]

Colombia-Ghana is ook interessant.

Maar die staat weer op een onchristelijk tijdstip volgens mij.
Dat is een nachtbrakers wedstrijd idd. 03:30u.

En was vergeten dat Argentinië ook nog moet.

Om 00:00u. Maar zien of ik dat volhou. :p En of ik tegen die tijd nog zin heb om te kijken. :)

Deze wedstrijd is op papier natuurlijk gewoon niks, maar voor hetzelfde geld wordt het heel leuk. :)

Edit: morgenavond ook 2 leuke wedstrijden. En op niet al te gekke tijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 19:57 ]

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-07 23:35
DutchOwnage schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 18:26:
[...]

Deze geloof ik wel. Tijd voor een goede film vanavond. Morgen weer verder, al verwacht ik weinig van Canada in hun confrontatie met Marokko. Idem voor Paraguay eigenlijk.
Het is niet echt een affiche dat je denkt daar ga ik voor zitten.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ben er maar bij gaan liggen. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 20:09 ]

• DutchOwnage
  • Nu online
Soulizer schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 20:07:
[...]

Het is niet echt een affiche dat je denkt daar ga ik voor zitten.
En toch zit ik stiekem weer te kijken :F

Zoek naar redenen. Naast Salah, is dat Jordan Bos de Feyenoorder. Maar of ik 'm uit ga zitten...

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Marmoush is ook wel goed (die bij City speelt)

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 20:10 ]

• mavaros
Ook deze scheidsrechter meent zijn bestaansrecht te hebben met randzaken, zoals het onnodig spelers toespreken in het zestienmetergebied.

Het volgende WK lopen er robots op die plek rond en zit de scheids lekker in de kroeg.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mooie goal. :)

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:06
lekkere voorzet

• DutchOwnage
  • Nu online
Goed gekopt

:9

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 03-07-2026 20:14 ]

• mavaros
Weer geen wedstrijd die me echt boeit. Ik kijk weer ergens anders en wens jullie een leuke wedstrijd toe.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Pak even de bingokaart erbij....

Het duurt deze keer wel lang voordat we :
-mensen volgehangen met juwelen
-Infantino (zit denk ik bij Argentinië straks)
-filmsterren of andere "artiesten"
-amerikaanse sporters

In beeld hebben. :+

Misschien slaan die mensen deze wedstrijd ook over. Net als @mavaros --> fijne avond!

:)

Edit: vergeet die bingokaart maar. Kan mn aandacht er niet bijhouden. Vind er niks aan. Ik ga ook wat anders doen. :w

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 20:46 ]

• DutchOwnage
  • Nu online
Sorry, heb ondertussen ook de Netflix knop op m'n ab ingedrukt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 20:47:
Sorry, heb ondertussen ook de Netflix knop op m'n ab ingedrukt.
tis inderdaad wel echt heel heel slecht en saai. wat een verzameling onkunde

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Gezien de venue is "Debbie does Dallas" een minder saai alternatief.

Wel minder geschikt om met kinderen te kijken.

ICE ICE Baby

• Sjah
toolkist schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 20:51:
[...]

Heb het niet aan staan, maar een gemiddelde Ajax - Feyenoord, of PL wedstrijd is 7x beter? Qua techniek of qua spanning voor jou? Want als het spanning is, ben je redelijk gekleurd.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 03-07-2026 21:11 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mexico - Engeland verhuist naar een eerder tijdstip? Zes uur eerder, dwz zondag 20:00 ipv maandag 02:00

https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cvgmz3jyq9qo

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Grindtegel
  • Laatst online: 01:06
mooie kopbal, helaas in het verkeerde doel

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:59

vhal

ಠ_ಠ

Ach, vermakelijke pot wel maar ik ben geen purist en kijk het toch voor het vermaeck

1-1 nu, eigen doelpunt Egypte

[ Voor 35% gewijzigd door vhal op 03-07-2026 21:18 ]

Strava

• jumbos7
  • Nu online
Wat een geknoei, en de keeper die gewoon op zijn lijn blijft. Hoe kom je erop?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Egypte dacht de 1-0 wel te kunnen houden. Dus niet.

Scheids mag kaarten gaan uitdelen aan de Egyptische schoppers.

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 03-07-2026 21:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 09:05
gambieter schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 21:10:
Mexico - Engeland verhuist naar een eerder tijdstip? Zes uur eerder, dwz zondag 20:00 ipv maandag 02:00

https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cvgmz3jyq9qo
Fifa heeft nog niks bevestigd, maar dan moet Engeland om 12:00 spelen, dat is niet te doen met die hitte EN hoogte.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Een Feyenoorder die geblesseerd uitvalt. Die hadden we nog niet.... :(

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

toolkist schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 20:51:
[...]

En dan te bedenken dat zeker één van deze twee ploegen dus beter presteert op dit WK dan Nederland of Duitsland bijvoorbeeld... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:24

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Geloof niet dat ik een extra ronde tapas moet weigeren om de ontknoping van deze thriller te zien?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Fiber

Fiber

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 21:39:
Geloof niet dat ik een extra ronde tapas moet weigeren om de ontknoping van deze thriller te zien?
Komt vast wel een verlenging dus wellicht kan het gewoon allebei...

Of als je de spanning echt niet meer aan kan pak je gewoon je mobiel bij het eten...

:+

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Fiber

Fiber

En omdat ie zo mooi is krijgen we gratis nog een half uurtje extra... _/-\o_

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nou ik zie hier dat het réte spannend is.

Dus ik schakel toch nog maar even weer in voor de ontknoping.

Ik zou een eventuele penalty serie niet willen missen. Want ik ben toch heel benieuwd of er landen zijn die de penalty's slechter kunnen nemen dan Nederland. En dit lijken mij daar geschikte kandidaten voor. :+

[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 22:04 ]

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:22
Wat is dit slecht.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12:52
Leuke spannende pot, beide ploegen doen niet veel voor elkaar onder.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 22:25

HollovVpo1nt

I like gadgets

Die commentator zegt zo vaak Trezeguet dat ik serieus dacht dat er 3 spelers op het veld waren met die naam

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:22
Vlassie1980 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:11:
Leuke spannende pot, beide ploegen doen niet veel voor elkaar onder.
Inderdaad dat klopt als een bus, ze doen niet veel voor elkaar onder. Maar het is vooral gekloot op het middenveld en het verprutsen van passes en kansen. Met af en toe een mooie redding dat dan weer wel.

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Arm Argentinie, je zou maar tegen 1 van deze ploegen moeten spelen de volgende ronde.

Voor een intressante volgende ronde moet Kaap Verdie winnen van Argentinie :+

ICE ICE Baby

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Alle gekheid op een stokje.
Het voetbal is niet goed, maar in het land van de winnaar van deze wedstrijd kan wel een "volksfeest" losbarsten, want ze zijn beide nog nooit verder gekomen dan de groepsfase. En misschien gaan er hierdoor weer meer mensen voetballen in deze landen. En komen er nieuwe Mo Sala'tjes of Mark Vidukas.

Uiteindelijk is het wel "goed voor het voetbal". Op.de lange termijn..Denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 22:34 ]

• jumbos7
  • Nu online
Je zal maar de vervanger van Hany zijn en toch op de bank zitten.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:25

Quad

Doof

Ja keeperswissel! Gaaf hoor!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Haha… beter goed gejat dan opnieuw verzonnen…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

jumbos7 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:33:
Je zal maar de vervanger van Hany zijn en toch op de bank zitten.
Hanny en de rekels?

ICE ICE Baby

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Intressante wissel, kijken of het werkt.

ICE ICE Baby

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Als die geen penalty stopt neemt niemand die coach nog serieus.

Edit: maar misschien ligt deze reservekeeper al wekenlang dvd's te kijken van penalty's van potentiële tegenstanders.

[ Voor 50% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 22:38 ]

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:08

Jebus4life

BE User

Schrijf Australië maar op
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:36:

Edit: maar misschien ligt deze keeper al wekenlang dvd's te kijken van penalty's.
Dat is het net: aanvallende spelers gaan beginnen twijfelen "die man komt op specifiek omdat hij weet wat ik ga doen". Die beginnen na te denken. En dat mag je nu net niet doen...

[ Voor 87% gewijzigd door Jebus4life op 03-07-2026 22:38 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Of af :+

ICE ICE Baby

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De hoofden van deze 2 staan niet naar strafschoppen op dit moment.

ICE ICE Baby

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

No pressure Matt

ICE ICE Baby

• jumbos7
  • Nu online
Ik denk het ook. Een frisse keeper, die blijkbaar beter is met penalty's en spelers die waarschijnlijk het hoofd koeler weten te houden bij penalty's.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Toch wel prettig deze verlenging. Is t korter wachten tot Argentinië moet. :)

Edit: en die egyptenaren kijken nog even een dvd'tje van mBappe, en hoe je een penalty neemt. :p

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 22:41 ]

• Sjah
Nee hoor, het betere team wint in 85% van de gevallen. Ja dit is mijn observatie. Dus Egypte.

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:40:
Alleen als ze met dubbele cijfers winnen is het misschien een leuke pot.

ICE ICE Baby

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Net op tijd voor de pingels.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:31:
Alle gekheid op een stokje.
Het voetbal is niet goed, maar in het land van de winnaar van deze wedstrijd kan wel een "volksfeest" losbarsten, want ze zijn beide nog nooit verder gekomen dan de groepsfase. En misschien gaan er hierdoor weer meer mensen voetballen in deze landen. En komen er nieuwe Mo Sala'tjes of Mark Vidukas.

Uiteindelijk is het wel "goed voor het voetbal". Op.de lange termijn..Denk ik.

Ik betwijfel het in Australië, dat volksfeest 😛

YouTube: Can Australians name a Socceroo for cash? #socceroos #fifaworldcup

Was slecht voetbal maar beter dan dat angsthazen voetbal van afgelopen dinsdag.

Laravel log reader

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:41:
[...]

Alleen als ze met dubbele cijfers winnen is het misschien een leuke pot.
Als Kaapverdië de nul kan houden ook. :D

• Fiber

Fiber

Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:40:

[...]
Morgenochtend om 8:00 uur toch?

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:42:
[...]

Als Kaapverdië de nul kan houden ook. :D
Dus in de laatste minuut van de verlenging maken ze de winnende? :+

ICE ICE Baby

• mavaros
Ik kom net weer kijken, en ga ook voor Australië.

• jumbos7
  • Nu online
Die ging goed mis, maar ik ga nog steeds voor Australië.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:25

Quad

Doof

Kan iemand Musk bellen? Even een bal uit de ruimte terug halen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zou grappig zijn als ze allemaal missen.

• PatrickC
  • Nu online
Een soort van Timber penalty maar dan ver over…

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:43:
[...]

Dus in de laatste minuut van de verlenging maken ze de winnende? :+
Zou geweldig zijn als Kaapverdië dat lukt. :+

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27

FreakNL

Well do ya punk?

Blijft treurig, penalty’s

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, huizenhoog over...

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Blijft raar, vind een penalty serie kijken altijd veel te spannend, welke wedstrijd ook.

ICE ICE Baby

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
En als je hem zo neemt roep je TIMBER!

• hoevenpe
  • Laatst online: 11:44
Quad schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:44:
Kan iemand Musk bellen? Even een bal uit de ruimte terug halen.
Die draait naast die van Jaap Stam...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Keeper zat erbij… dat is dus geen penalty stopper…

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wow. _/-\o_

Alleen Weghorst nam hem zo goed van NL

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 22:46 ]

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:13
Zo die keeper lag al in de hoek voor die traptte

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze zeggen dat je eerste pingelnemer een zekerheidje moet zijn. Weten ze bij de Aussies nog niet...

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Bottas maakt m

ICE ICE Baby

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Deze kerel is weggelopen uit een Duitse 80s porno.

Niet dat ik daar veel van gezien heb hoor.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:47:

I comes zu fix deine kabel

• PatrickC
  • Nu online
Keeper van AUS overtuigt nog niet echt…

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik wil een Panenka zien!

• hoevenpe
  • Laatst online: 11:44
F1 is morgen pas...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Haha ja..2 druppels idd.

En wat een bedroevend slechte penalty van die Egyptenaar..maar wel een goal. (Die keepers wissel was zinloos)

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 22:48 ]

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:47:

Niet veel, maar wel genoeg dus 8)

ICE ICE Baby

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
djmuggs schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:48:
[...]

Niet veel, maar wel genoeg dus 8)
My name is Karl. Ich bin Expert.

• jumbos7
  • Nu online
Salah, de grote spelers missen ze wel vaker.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

ROFL

Pagina: 1 ... 59 ... 62 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl