[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 147 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:39
Krukar schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 04:00:
Niet veel late uilen hier :)

Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.
Nee hoor. Ik heb Paraguay al gezien tijdens de kwalificatie in Zuid Amerika. Die wedstrijden waren live op de televisie. Paraguay kan niet voetballen en hoort eigenlijk niet thuis op een serieus voetbaltoernooi. Dat blijkt ook wel, wanneer je met 4-1 van de USA verliest, die ook niet kunnen voetballen.

Alleen Mexico tot nu toe liet iets zien dat op voetbal lijkt.

Gelukkig moet het echte toernooi nog beginnen, dus dan zal het allemaal wel beter worden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:35
mavaros schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 08:34:
[...]

Nee hoor. Ik heb Paraguay al gezien tijdens de kwalificatie in Zuid Amerika. Die wedstrijden waren live op de televisie. Paraguay kan niet voetballen en hoort eigenlijk niet thuis op een serieus voetbaltoernooi. Dat blijkt ook wel, wanneer je met 4-1 van de USA verliest, die ook niet kunnen voetballen.

Alleen Mexico tot nu toe liet iets zien dat op voetbal lijkt.

Gelukkig moet het echte toernooi nog beginnen, dus dan zal het allemaal wel beter worden.
Ach USA heeft geen slecht team en een thuisvoordeel maar inderdaad Paraguay is poep

Ook niet zo heel gek met de hoeveelheid aan landen die mee doen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:20
Ik zou echt graag Brazilie-Marokko willen zien, maar aangezien de luikjes hier normaal gesproken zo rond 00.00 dicht gaan, heb ik grote twijfels :9

En om nou als een klein kind m'n wekker te gaan zetten, zie ik ook niet echt zitten.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-07 21:17
Ik heb net de korte samenvatting van de NOS gezien. Leuk voor het enthousiasme dat de VS gewonnen heeft, maar 3 goals waren niveau d-junioren verdedigen en de 4e was een keepersfout.

Dus de VS zijn wat mij betreft nog niet direct de favorieten voor de titel. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:58
Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
Ik heb speciaal een DVB-T2 antenne gekocht voor het WK op amazon a 11 euro.

Nog geen wedstrijd via gekeken, want ik ben dit weekend in Duitsland, en heb dan liever Nederlands commentaar met wat pixels en vertraging dan Duits commentaar.

Maar vorige week wel getest en het beeld was beter dan via npo start en het mooie is, geen vertraging.

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:58
.

[ Voor 99% gewijzigd door mathy_ op 13-06-2026 09:57 ]

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:26
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 09:49:
Ik zou echt graag Brazilie-Marokko willen zien, maar aangezien de luikjes hier normaal gesproken zo rond 00.00 dicht gaan, heb ik grote twijfels :9

En om nou als een klein kind m'n wekker te gaan zetten, zie ik ook niet echt zitten.
De volgende ochtend gelijk via de TV gids / provider de wedstrijd terugkijken.

(Desnoods even maandje TV ziet afsluiten )

Grijp niet je mobiel, check geen nieuws / fora etc.

En zolang je niet in een Marokanenbuurt woont, kun je de wedstrijd kijken zonder de uitslag te weten.

😉

[ Voor 5% gewijzigd door Aldoendex op 13-06-2026 10:22 ]

Meta Quest 3

• DutchOwnage
Dat zou natuurlijk ook een optie zijn ja. Beetje zoals ik vroeger wel eens deed voor bepaalde F1 races. Cruciaal is dan inderdaad om je telefoon even te laten voor wat het is.

Je zal maar in een Marokkanen en een Turken buurt wonen. Op zich prima, maar dat kan vannacht/ morgenochtend nog wel eens een uitdaging worden met Turkije dat om 06.00 uur speelt :9

[ Voor 34% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2026 10:31 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30
Geen lullig stadion in LA (waar USA vannacht speelde)...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 12:44

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Die hele eerste ronde zijn er eigenlijk maar drie wedstrijden waar er aan beide kanten een beetje niveau op het veld staat: Ned-Jap, Bra-Mor en Eng-Kro.

De rest zijn nou niet echt wedstrijden waar je veel spanning verwacht. Maar er zit altijd een verrassing tussen natuurlijk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 08:07:
[...]

Eind jaren 90 t/m medio jaren '10 veel in de VS geweest en ja, ze zijn streng. Maar die strengheid uit zich op verschillende manieren. Ik heb ontzettend vriendelijke mensen meegemaakt die je heel erg welkom lieten voelen. Maar ook hele vervelende types die je lieten zweten. Maar ze deden allemaal netjes hun werk.

Amerikanen zijn net echte mensen soms :P
Beweerde ook zeker niet dat Amerikanen onvriendelijk zijn. In tegendeel. Wij zijn sinds 2018 zo'n 7 keer naar de VS geweest. Heel veel mooie ontmoetingen en gesprekken. Ook bij de grensbewaking kan de ervaring heel verschillend zijn.

Alleen over het algemeen zijn wij hier Nederlanders en lopen er relatief makkelijk doorheen. Je afkomst en waar je vandaan het land binnenkomt of ervoor bent geweest, is van invloed. Er is sprake van triage, waar etniciteit ook onderdeel van is. Een (witte) Nederlander zal daar minder van ervaren. Dus tot zover geen verrassing t.a.v. jouw beleving.

Enfin, mijn punt is dus dat door het WK (en omdat Trump) deze situaties onder een vergrootglas liggen en daardoor aan de oppervlakte komen. Terwijl het niet nieuw is. Door de Trump-adm waarschijnlijk wel aangescherpt maar niet nieuw. Ik denk dat vooral naïef is (geweest) om te denken dat deze administratie vanwege het WK anders (milder) zou gaan handelen.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 27-07 18:30
d-vine schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 07:54:
Helemaal prima die wedstrijden in de nacht.
Opstaan samenvatting kijken en weer door.
Zo heb ik dat gister en vandaag ook gedaan, herhalingen gekeken. Moet je alleen wel al het nieuws tot na de wedstrijd uit de weg gaan 😏

Net als Canada, de VS ook gespeeld met een hoop energie. Benieuwd of ze dat 3 wedstrijden vol kunnen houden. Was ook een vermakelijke wedstrijd daardoor.

Morgen gaat een wedstrijdendag worden. Denk dat ik Marokko - Brazilië met de herhaling ga kijken in de ochtend, en wellicht 's avonds Curaçao - Duitsland en daarna natuurlijk het Nederlands elftal.

Daarna wordt het weer wat rustiger, doordeweeks kan ik geen herhalingen in de ochtend gaan kijken.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:55:
Die hele eerste ronde zijn er eigenlijk maar drie wedstrijden waar er aan beide kanten een beetje niveau op het veld staat: Ned-Jap, Bra-Mor en Eng-Kro.

De rest zijn nou niet echt wedstrijden waar je veel spanning verwacht. Maar er zit altijd een verrassing tussen natuurlijk.
Frankrijk - Senegal...

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:57
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 09:49:

Start uur om 00u valt prima te doen in het weekend toch. Iets na 2 het bed in.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:17
zo net USA-PAR even in zijn geheel integraal gekeken en best vermaakt. Paraguay viel tegen maar de intensiteit van de USA in de eerste helft was om van te smullen, heavy metal voetbal zoals dat tegenwoordig wordt genoemd. Ik hou er wel van. 2e helft was een stuk minder maar dat was te verwachten als je 3-0 voorstaat met een zwakke tegenstander. Ben wel benieuwd hoe USa het tegen een "echt" team gaat doen, ik denk best wel aardig al werd de defensie nou niet bepaald getest dus daar is nog niet veel aan te concluderen.

overigens de hele pot maar 1 blessurebehandeling, 1 minuut wacht; die regel is top!

[ Voor 7% gewijzigd door Grindtegel op 13-06-2026 14:39 ]

• DutchOwnage
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 14:34:
[...]

Start uur om 00u valt prima te doen in het weekend toch. Iets na 2 het bed in.
Vroegah geen probleem. Maar nu ik zo rond de 50 zit, en druk met werk door de week, merk ik dat ik zo rond twaalven behoorlijk ingekakt ben. Maar idd, zondag geen verplichtingen. Denk dat ik een pot koffie ga maken :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Nooit geweten, dat Danny Makkelie op Curaçao geboren is... :D

Zo hoor je nog eens iets nieuws.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• mavaros
Sjah schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:31:
Geen lullig stadion in LA (waar USA vannacht speelde)...
Nee hoor. Allemaal prima stadions, maar zonder voetbalziel.

Ik speel of zit toch liever in het Azteka-stadion waar God ooit heeft ingegrepen bij Argentinië-Engeland. Of het Guadalajara-stadion een stuk verderop in Mexico. Dat zijn echte voetbaltempels, mits je daar waarde aan hecht.

Wij krijgen hier straks een opgepimpt stadion in de stad waar meer mensen in zullen kunnen dan in De Kuip. En toch blijft De Kuip veel spannender om naartoe op visite te gaan. Gisteren, vandaag en morgen ook nog.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:53

UTM

Hebben jullie ook, dat je maar niet lekker in de wedstrijd komt door die drinkpauzes en dat er dan gelijk reclame volgt? Merk dat ik het echt hinderlijk vind. De komende dagen maar eens op de Belg proberen.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

UTM schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:26:
Hebben jullie ook, dat je maar niet lekker in de wedstrijd komt door die drinkpauzes en dat er dan gelijk reclame volgt? Merk dat ik het echt hinderlijk vind. De komende dagen maar eens op de Belg proberen.
Inderdaad. Maar ik ben bang dat dit de standaard gaat worden. Ook in de PL en uiteindelijk de Eredivisie.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17

Format-C

Tracing Rays

bazzemans schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 07:32:
[...]

Er is m.i. ook sprake van selectieve verontwaardiging t.a.v. het weigeren en strenger controleren van bepaalde spelers, officials en supporters. Het ligt nu onder een vergrootglas vanwege het toernooi en ook nog eens door Trump. De VS (en Canada in mindere mate) staan toch al veel langer bekend om hun strenge grenscontroles, waarbij nadrukkelijk sprake is van etnisch profileren. Het is niet nieuw. Voor ons Nederlanders bleven de ervaringen echter vaak beperkt tot een paar kritische vragen en het advies om niet de lolbroek uit te hangen bij de grenscontrole. Als je echter in bepaalde landen in het Midden-Oosten was geweest, kon je ook rekenen op een kruisverhoor. Mijn vriendin vloog ooit vanuit Australië via Fiji naar de VS. Kennelijk ook rode vlaggetjes en dus een kruisverhoor.
Trump durft zichzelf niet eens meer te vertonen in een / het voetbalstadion nadat hij laatst bij een NBA finale tijdens het volkslied massaal werd uitgefloten.
Ben benieuwd of die drinkpauzes ook worden ingelast in stadions met airco? (Of is er al een wedstrijd gespeeld in een airco station incl drinkpauzes?) Heb het idee dat het ook wel goed uitkomt die drinkpauzes. Kunnen ze nog wat extra centen pakken met idd die tenenkrommende reclames midden in een wedstrijd. Echt om van te walgen dat ze reclames uitzenden in die drinkpauzes.

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 13-06-2026 17:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mog schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:27:
[...]

Inderdaad. Maar ik ben bang dat dit de standaard gaat worden. Ook in de PL en uiteindelijk de Eredivisie.
Geloof er niks van, er zijn uberhaupt maximaal maar een paar speelrondes waar die extra drinkpauzes nodig zijn.

• mavaros
Format-C schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:33:
[...]

Trump durft zichzelf niet eens meer te vertonen in een / het voetbalstadion nadat hij laatst bij een NBA finale tijdens het volkslied massaal werd uitgefloten.

[...]

Ben benieuwd of die drinkpauzes ook worden ingelast in stadions met airco? (Of is er al een wedstrijd gespeeld in een airco station incl drinkpauzes?) Heb het idee dat het ook wel goed uitkomt die drinkpauzes. Kunnen ze nog wat extra centen pakken met idd die tenenkrommende reclames midden in een wedstrijd. Echt om van te walgen dat ze reclames uitzenden in die drinkpauzes.
Trump was onder luid gejuich ergens in het midden van Amerika toegejuicht om zo'n basketbalwedstrijd gaan kijken. Wij krijgen hier alleen maar de grote steden in de USA op televisie te zien door de NOS. Dat geeft een beetje een vreemd beeld. Maar dat is zeker niet het complete Amerika.

Als je door het zuidelijke deel trekt, kom je geheid Amerikanen tegen op hoge posten, die in het weekend verkleedt als wit spook gekke dingen lopen te roepen. En ze hebben allemaal een schietijzer bij de hand. Op het eerste oog hartstikke griezelig, maar ik ben nog nooit neergeschoten ofzo. Dus ergens valt het wel mee en ook hier moet je niet een verkeerde afslag nemen en in een foute wijk eindigen of ergens een afgelegen boerenerf oplopen.

En als je gewoon voor het voetbal door Amerika trekt, is er voor ons niet zo heel veel aan de hand. Een normale Amerikaan helpt je gewoon netjes.

• Charles Hill
Typhone schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 06:56:
Ik dacht even dat PSV speelde. Tillman, Pepi, Dest, rood-witte strepen op een shirt maar het was gelukkig mijn lokale favoriet USA ;).

Mooi ook dat verschil in benadering van wedstrijden met bij Canada vliegtuigen en bij de USA Apaches die overvlogen. Zou in Europa een hele discussie over de Co2 uitstoot opleveren al dan niet gevolgd door een felle discussie over het feit dat er plastic bekers en/of flesjes verkocht worden waarvan de dop niet vastgemaakt zit. ^^
En daar stil bij staan is ook niets mis mee, vooruitgang heet dat. Leren van de fouten uit het verleden.

• Grindtegel
De gemiddelde amerikaan is tien keer socialer en behulpzamer dan een nederlander

[ Voor 1% gewijzigd door Grindtegel op 13-06-2026 18:00 . Reden: typo ]

• Charles Hill
Grindtegel schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 18:00:
De gemiddelde amerikaan is tien keer socialer en behulpzamer dan een nederlander
Daar geloof ik niets van, ligt aan de persoon. In elk land heb je behulpzame vriendelijke mensen en asociale horken.

• Grindtegel
zeker maar ik als nederlander vind nederlanders op russen na zo ongeveer het meest asociale volkje wat er is

• DutchOwnage
In het AT&T stadion waar Oranje morgen speelt, staat de airco op 22c. Opzouten dus met die drinkpauzes.

98.000 plaatsen, grootste overdekte stadion ter wereld. Flink ding dus.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2026 18:27 ]

• DutchOwnage
Mog schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:27:
[...]

Drinkpauze bij 4c. Hoe zie je dat voor je.

• Grindtegel
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 18:30:
[...]

Drinkpauze bij 4c. Hoe zie je dat voor je.
kopje warme choco :9

• DutchOwnage

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 18:26:
In het AT&T stadion waar Oranje morgen speelt, staat de airco op 22c. Opzouten dus met die drinkpauzes.
Idd. Die drinkpauzes (reclames) onderbreken / verpesten ook het momentum van een wedstrijd.
Grindtegel schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 18:16:
zeker maar ik als nederlander vind nederlanders op russen na zo ongeveer het meest asociale volkje wat er is
Engelsen kunnen er ook wat van.

*Eigenlijk heb je in elk land gewoon genoeg aso's.

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 13-06-2026 18:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Charles Hill
Edit, verkeerde topic, dit is niet F1 😋

[ Voor 95% gewijzigd door Charles Hill op 13-06-2026 19:52 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

@Charles Hill verkeerde topic denk ik (?)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:26

Fiber

Beaches are for storming.

Charles Hill schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 12:35:
[...]

Zo heb ik dat gister en vandaag ook gedaan, herhalingen gekeken. Moet je alleen wel al het nieuws tot na de wedstrijd uit de weg gaan 😏

Net als Canada, de VS ook gespeeld met een hoop energie. Benieuwd of ze dat 3 wedstrijden vol kunnen houden. Was ook een vermakelijke wedstrijd daardoor.

Morgen gaat een wedstrijdendag worden. Denk dat ik Marokko - Brazilië met de herhaling ga kijken in de ochtend, en wellicht 's avonds Curaçao - Duitsland en daarna natuurlijk het Nederlands elftal.

Daarna wordt het weer wat rustiger, doordeweeks kan ik geen herhalingen in de ochtend gaan kijken.
Ik heb vanmorgen de wedstrijd USA - Paraguay uitgesteld 'live' gekeken terwijl ik de uitslag nog niet wist. Ik vond de VS erg leuk en goed spelen, lekker aanvallend, ze bleven maar gaan. Vooral de buitenspelers waren erg goed. Heb er van genoten. _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Paraguay was ook echt hélemaal niks. Super slordig.

Edit: maar de VS speelde idd wel leuk.

Denk dat ik vanavond toch "opblijf" en Brazilië tegen Marokko ga kijken. Wel leuke affiche. Marokko doet het natuurlijk wel goed de laatste paar jaren. :)

Wordt een lastige kluif voor Brazil.

Qatar Zwitserland kan me echt niet boeien. Misschien wat stukjes kijken tussen de 24u van Le Mans door. :) (al is Zwitserland ook wel een redelijk goed ploegje, Qatar interesseert me echt 0,0.)

[ Voor 103% gewijzigd door Format-C op 13-06-2026 19:15 ]

• DutchOwnage
Ik ga ook proberen "op te blijven" :+

Ik zie Marokko wel winnen. Heb ze bij de laatste 4 staan.

[ Voor 45% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2026 19:34 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hahaha. :P

Marokko heeft best een leuke ploeg idd. En die vechten er ook wel voor.

[ Voor 99% gewijzigd door Format-C op 13-06-2026 19:36 ]

• Charles Hill
Zo te zien, ja inderdaad 😄

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:26

Fiber

Beaches are for storming.

Die hebben dezelfde pauzes hoor...

Ik maak er gewoon een plaspauze van voor mezelf...

Of je moet (iets) uitgesteld kijken en hem dan doorspoelen... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Ai, denk je einde studio voetbal. Komen ze met Afellay op de proppen zetten.

Morgen Arno Vermeulen hemzelf dan? 🙈

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01:45
Megupe schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 20:55:
Ai, denk je einde studio voetbal. Komen ze met Afellay op de proppen zetten.

Morgen Arno Vermeulen hemzelf dan? 🙈
Heel vervelende jongen om naar te luisteren… inhoudloze oneliners en vervelend accent

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Moet zeggen dat ik geen fan ben van de commentatoren op NL1 (en ook niet van die snurkers in de studio), maar goed. We moeten het er maar mee doen.

Edit; het stadion zit wel goed vol zeg. Ach ja. Voor die Qatarezen is 1000 euro voor een ticket natuurlijk geen drol. :+

Edit: maar het lijken vooral Zwitserse fans te zijn. :P

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 13-06-2026 21:02 ]

• Grindtegel
beeld op de belg lijkt een stuk beter dan de nos. alleen lijkt het wel dat de commentator niet in het stadion zit?

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Huh. Wtf.

Waarom wordt het niet in 4k uitgezonden op NL? 8)7

• Grindtegel
keeper is niet bang in ieder geval, lekker zo'n heup in je moelwerk

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:19:
keeper is niet bang in ieder geval, lekker zo'n heup in je moelwerk
Die mag je wel wisselen denk ik. Wat een klap!

• Charles Hill
Als die bal er van Qatar in was gegaan had het misschien nog leuk geworden wilde ik schrijven, maar het is echt eenrichtingsverkeer. En dan ook nog een penalty.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24

FreakNL

Well do ya punk?

Dit was toch buitenspel????

Of vergeten we dat ff in alle verwarring ?

[ Voor 46% gewijzigd door FreakNL op 13-06-2026 21:21 ]

• Tk55
  • Niet online
FreakNL schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:20:

Ja toch?? Eerste keer rand maar tweede keer leek wel! Hopen op herhaling.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:26

Geen replay gezien. :o

• Megupe

Ja. Maar wellicht was die aanslag zo hard dat ie als nog telt?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Vos

AFCA

Leek wel zo ja, ik mis de goede beelden.

• Chelseamarre123
Waar is die buitenspel check/lijn. Leek duidelijk Offside te zijn

• Tk55
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:21:
[...]

Ja. Maar wellicht was die aanslag zo hard dat ie als nog telt?
Dat kan niet toch, tenzij natrappen oid?

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Tk55 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:21:
[...]

Ja toch?? Eerste keer rand maar tweede keer leek wel! Hopen op herhaling.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4eNYJU7Xdl5JsfQFcLoBFdFblLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAmdF6sHGnzYXTyivLNGLp41.jpg?f=fotoalbum_large

Eigenlijk nauwelijks te zien zo

[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 13-06-2026 21:23 ]

• Grindtegel
zou kunnen, zou ook niet kunnen

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:26
Zo lijkt het buiten spel op basis van hoek.

• Grindtegel
qatar is nog slechter dan zuid afrika, niet verrassend overigens

• Chelseamarre123
Pff wat is Qatar zwak. Niks te zoeken op dit WK

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

https://x.com/xKGx__/status/2065877162708660643/video/1?s=46

Heeft veel weg van buitenspel.

[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 13-06-2026 21:27 ]

• Charles Hill
Die Zwitsers zijn ook een stel aanstellers en duikelaars! Wat een naar spel

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:26:
Dat gaan we vaker zien nu er 48 teams naar het WK gaan… Of verwacht je ook maar iets van Curacao bijvoorbeeld?

Het slaat gewoon nergens op. Eigenlijk kun je beter gaan kijken NA de eerst knock-out out ronde… Want er overleven er ook nog eens 32 de poulefase…. (Dat is dus 16e finale , na de poule |:( )

[ Voor 29% gewijzigd door FreakNL op 13-06-2026 21:30 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:08
Dit zijn wedstrijden die voor mij niet hoeven. Niks spannends.
Volgende keer gewoon weer met minder teams.

• Harribo
Oh ja reclame vergeten hem op VRT te zetten

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Charles Hill schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:28:
Die Zwitsers zijn ook een stel aanstellers en duikelaars! Wat een naar spel
Zou graag zien dat de var daar ook voor in mag grijpen en de gele kaart omdraaid

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:28:
[...]

Dit zijn wedstrijden die voor mij niet hoeven. Niks spannends.
Volgende keer gewoon weer met minder teams.
Denk eerder dat er nog meer teams komen. Its all about the money bij Infantino. (Wat een corrupte kwijler is dat zeg)
Harribo schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:29:
Oh ja reclame vergeten hem op VRT te zetten
Was even LeMans aan het loeren, maar was er weer reclame tijdens de drinkpauze? Echt om te janken dat dit gebeurt. Over-commerciële bende :r :r

[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 13-06-2026 21:34 ]

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik snap ook de mega stap maar 48 niet…

Doe dan bijvoorbeeld 40 teams. Maar dat zal wel lastig zijn met uitkomen qua 8e finale…

• Megupe
Zou een goede grap zijn geweest als er een na de poulefase nog een 2e poulefase met 32 teams was 🤣

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:39

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Wie is deze verslaggever bij de NOS?

Do { Ping } while ( LOL )

• Grindtegel
Megupe schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:35:
Zou een goede grap zijn geweest als er een na de poulefase nog een 2e poulefase met 32 teams was 🤣
pas op infantino zijn spionnen lezen mee

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Een tussenronde. Best grappig. Maar niet te doen…

Maar dan had je met 40 kunnen spelen ipv 48..

Eigenlijk was 32 gewoon de sweetspot. Ook geen ingewikkeld gedoe met “beste nr 3 etc

[ Voor 20% gewijzigd door FreakNL op 13-06-2026 21:39 ]

• Charles Hill
forzav schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:29:
[...]

Zou graag zien dat de var daar ook voor in mag grijpen en de gele kaart omdraaid
Dat is al gebeurd in de wedstrijd van de VS, werd een kaart ongedaan gemaakt en daarna gegeven voor de swalbe, na ingrijpen door de VAR.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:46
Shadow_Agent schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:36:
Wie is deze verslaggever bij de NOS?
Frank Wielaard

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Oersaai.

En ik moet altijd aan hockey denken.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:03
Wat een ontzettend saaie pot zeg. En nou is Brazilië - Marokko de eerste pot dit WK waar ik écht lekker voor wil gaan zitten dus ik zou het op prijs stellen als ze me niet in slaap laten vallen.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 29-07 19:33
Jawel, want we hebben inmiddels 48 landen die deelnemen dus dan krijg je dit. Dus die hebben hier inmiddels wel degelijk iets te zoeken. Accepteren....

• Vlassie1980
  • Laatst online: 29-07 19:33
Zowaar een goede kans voor Qatar

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 12:44

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Aantallen kloppen niet maar volgens mij was dat tot 1986 wel nog de opzet.

[ Voor 25% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-06-2026 21:58 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De keeper van Qatar is niet slecht. Die pingel was meer ongelukkig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Grindtegel
net zoals canada heeft ook zwitserland last van het nederland virus

• mavaros
Ik kom net terug van de supermarkt en hoor Verbeek op de radio verbijsterd lopen roepen dat een van beide ploegen met zes verdedigers loopt te voetballen. Welke ploeg weet ik niet, maar als je met zes verdedigers loopt te voetballen als ploeg, hoor je helemaal niet in het voetbal thuis.

Verwijderd

Format-C schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:31:
Denk eerder dat er nog meer teams komen. Its all about the money bij Infantino. (Wat een corrupte kwijler is dat zeg)
Uitbreiding van het aantal landen is een idee van Platini, omdat Blatter het aantal Europese plekken wilde terug brengen naar acht.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat is deze tafel dan voor kneuzenkermis?

• mavaros
Verbeek liep net weer boos te oreren dat je bij een groot toernooi nooit met vergezichten en lage latten moet bezigzijn. En hij heeft helemaal gelijk ook nog.

Straks loop ik weer vrolijk te roepen dat we het aankomende seizoen een Europese beker gaan winnen. Het liefst had ik ook willen roepen dat we na die Europese beker ook de wereldcup zouden gaan winnen. Maar helaas speelt mijn club niet in de CL.

• Malfunctions
Hoeveel van de spelers van Qatar zijn genaturaliseerd voor het voetbal?

• Charles Hill
Malfunctions schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:24:
Hoeveel van de spelers van Qatar zijn genaturaliseerd voor het voetbal?
Datzelfde vroeg ik mij bij Zwitserland ook al af.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-07 11:09
Vld1989 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:43:
Wat een ontzettend saaie pot zeg. En nou is Brazilië - Marokko de eerste pot dit WK waar ik écht lekker voor wil gaan zitten dus ik zou het op prijs stellen als ze me niet in slaap laten vallen.
Twijfel erg voor toto, ga voor gelijkspel 1-1

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Harribo
Vld1989 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 21:43:
Die neem ik op en kijk ik morgenvroeg. Bij het ontbijt en koffie

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Charles Hill schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:25:
Zwitserland importeert niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Malfunctions
Charles Hill schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:25:
[...]

Zwitserland heeft nog een minimum aan 'normale' immigratie. Ik geloof niet dat er veel Brazilianen zijn die naar Qatar emigreren. ;)

• Charles Hill
gambieter schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:29:
[...]

Zwitserland importeert niet.
Vreemde achternamen hebben die Zwitsers dan ..

• mavaros
Harribo schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:28:
[...]

Die neem ik op en kijk ik morgenvroeg. Bij het ontbijt en koffie
Dat is een gok.

Hier hoor je het vanzelf aan het getoeter in de stad. Dan kan u beter gewoon genieten van uw ontbijt met koffie zonder die opgenomen wedstrijd.

• Harribo
mavaros schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:33:
[...]

Dat is een gok.

Hier hoor je het vanzelf aan het getoeter in de stad. Dan kan u beter gewoon genieten van uw ontbijt met koffie zonder die opgenomen wedstrijd.
Oh ja dat is waar, toeteren. Dat is idd zo met deze wedstrijd.
Maar toeteren ze sowieso niet, ook als ze verliezen?
Ok.. Oordopjes in... Check :)

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:23
Jemig, kan die muziek nog harder tijdens de drinkpauze? Dit is absurd.

• Charles Hill
mavaros schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:33:
[...]

Dat is een gok.

Dat is waar! Geen idee hoeveel Marokkaanse gezinnen in mijn buurt wonen die herrie gaan maken. Ik verwacht niet zoveel. Was in de stad wel anders ja, dan kon je net zo goed gaan kijken of accepteren dat je de eindstand kon horen.

• Harribo
Als dat Qatar nu nog eens 1 goede kans versieren en die erin schieten. Eindelijk eens wat sensatie op het wk

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:50
Malfunctions schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:30:
[...]

Zwitserland heeft nog een minimum aan 'normale' immigratie. Ik geloof niet dat er veel Brazilianen zijn die naar Qatar emigreren. ;)
Die hadden toch voor het wk in eigen land een half team genaturaliseerd?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Harribo
Bossie schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:36:
[...]

Moeten wij ook doen, misschien hebben we dan wél topspitsen.
Heeft Haaland toevallig geen voorouder uit Nederland? Verzin wat

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bossie schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:36:
[...]

Dan kunnen ze ze beter de-naturaliseren want het heeft geen ruk geholpen. Wat een flut ploeg. Lol. :O

Pagina: 1 ... 6 ... 147 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl