[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:50
et voila. Had mijn middenveld al vol, dus mocht geen Maradona meer kiezen. Toch Weltmeister.

Maar goed, nu weer echt voetbal kijken

Regeren is vooruitschuiven


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:44
Have fun allemaal.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zit toch maar te kijken. Het blijft iets speciaals, zo'n WK.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Ik denk bij Canada altijd aan kou en sneeuw. Nu zie ik dat Canada speelt in het rood, maar zat ik even mis met mijn aannames!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:39
Zit er iemand een kozijn te timmeren in het stadion?

Study everything, You'll find something you can use


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Wat een kans zeg voor Canada.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was een goede kans voor Canada, maar zo zwak ingeschoten..

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
carpebios schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:17:
Ik denk bij Canada altijd aan kou en sneeuw. Nu zie ik dat Canada speelt in het rood, maar zat ik even mis met mijn aannames!
Heerlijk weertje daar. Half bewolkt, 26 graden en een lekker briesje.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Canada speelt best leuk!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:07
De reactie van die coach 😄

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
DutchOwnage schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:19:
[...]

Heerlijk weertje daar. Half bewolkt, 26 graden en een lekker briesje.
Ja, nooit geweest zelf, alleen foto's van een collega met veel sneeuw. Maar ik zat er goed naast!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:44
Die heeft echt een snicker nodig met zo'n reactie :+ .

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Dat is toch een kaart?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ow jee. Niet leuk voor het gastland.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En dan scoort Bosnië uit het niets...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En even er uit voor de reclame...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:00
Die drinkpauzes halen het hele tempo uit de wedstrijd. Hopelijk wordt dat niet de standaard na de zomer voor wat extra sponsor inkomsten

3600Wp@ zuid


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Get a break. Get a Snickers.

  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Mooi! Kom op, Bosnië.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:07
Tegen de verhouding in dat Bosnië en Herzegovina op voorsprong komt. Hopelijk dat Canada blijft komen, maakt het wel leuk

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Waarom loopt die klok gewoon door tijdens die break?

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Het gras kreeg ook even te drinken…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:38
@Chelseamarre123 dat komt er als blessuretijd weer automatisch bij. Ik ben het eens dat het logischer is om de klok gewoon stil te zetten, maar dat schijnt de Fifa niet te vinden.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Hup Canada, Het kan gewoon!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:00
Malfunctions schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:28:
@Chelseamarre123 dat komt er als blessuretijd weer automatisch bij. Ik ben het eens dat het logischer is om de klok gewoon stil te zetten, maar dat schijnt de Fifa niet te vinden.
“Wellicht gaan mensen dan zien dat zuivere speeltijd werkt, en we willen altijd invloed houden.” Zal Infantino wel denken

3600Wp@ zuid


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Pfff wat een grote kans

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Goed dat ze zo laten doorgaan, ook bij een klein duwtje enzo.

Canada moet wel, dat maakt het stukken leuker.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zonde zeg

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:34:
[...]

“Wellicht gaan mensen dan zien dat zuivere speeltijd werkt, en we willen altijd invloed houden.” Zal Infantino wel denken
Die wil liever de vrede bewaren. :+

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

HollowGamer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:35:
[...]

Die wil liever de vrede bewaren. :+
Helaas wil dat nog steeds niet erg lukken...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Met al die ballen gaat het spel wel lekker snel door zeg /s

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

Typhone

Who Dares Wins


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Dan had die toch wel al 10x geel kunnen geven.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Het is soms wel een beetje flipperkastvoetbal...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:13
Vast al veel voorbij gekomen maar die drinkpauzes midden in de helft verpesten echt de flow van de matches voor mij

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
dglavimans schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:48:
Vast al veel voorbij gekomen maar die drinkpauzes midden in de helft verpesten echt de flow van de matches voor mij
In Amerikaanse sporten ligt volgens mij ook het tempo stukken lager.

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52

Pierre

Van nature lui!

Zag ik nu net Mike Myers? of is de bril vuil 8)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Pierre schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:49:
Zag ik nu net Mike Myers? of is de bril vuil 8)
Ja dus.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Pierre schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:49:
Zag ik nu net Mike Myers? of is de bril vuil 8)
Moeten we die kennen?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:39
Ik zag deadpool

Study everything, You'll find something you can use


  • Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:32

Niellie41

[object Object]

HollowGamer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:48:
[...]

In Amerikaanse sporten ligt volgens mij ook het tempo stukken lager.
Alleen honkbal gaat tergend langzaam. Basketbal en ijshockey gaan veel sneller hoor. American Football is veel start stop, maar actie is veel sneller.

Het is al heel wat dat ze op het toernooi sneller moeten ingooien en trappen, anders duurde het elke keer wel een minuut.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2026 21:56 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Zo belangrijk de kansen afmaken...

  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Ik heb wel wat "betere" fans in beeld zien komen.

Leuke wedstrijd. Hopelijk kan Bosnië strak blijven verdedigen.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Austin Powers, Shrek, en de allerbelangrijkste, Wayne's World:

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hahaha… de helft van de toeschouwers is nog hamburgers halen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Niellie41 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:55:
[...]

Alleen honkbal gaat tergend langzaam. Basketbal en ijshockey gaan veel sneller hoor. American Football is veel start stop, maar actie is veel sneller.

Het is al heel wat dat ze op het toernooi sneller moeten ingooien en trappen, anders duurde het elke keer wel een minuut.
Inderdaad… ik heb ooit een NHL wedstrijd bezocht in Dallas… dat gaat op een enorm tempo… veel hoger dan dit trage voetbal.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:00
Vreemd dat we die botsing tussen doelman en speler niet nog eens zien. Met name hoe de speler rolde en hoe laat de doelman er was, vond ik m wel dubieus

3600Wp@ zuid


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Leek wel boksen net...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
GAIAjohan schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:12:
Vreemd dat we die botsing tussen doelman en speler niet nog eens zien. Met name hoe de speler rolde en hoe laat de doelman er was, vond ik m wel dubieus
Die zagen we wel 2x vertraagd. Doelman raakt de bal en die gaat weg en daarna het hoofd en raakt die Canadees de keeper.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Wow, wat een pech zeg. Goed verdedigd nog!

[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 12-06-2026 22:15 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:44
Weer zo'n mooie kans van Cananda.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
En bijna de 2-0. Wat een kans ook.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:00
carpebios schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:13:
[...]

Die zagen we wel 2x vertraagd. Doelman raakt de bal en die gaat weg en daarna het hoofd en raakt die Canadees de keeper.
Ah dan had ik net mijn hoofd weg op die momenten. Mja..

Als Canada dit verliest toch eigen schuld.. zoveel kansen, en als je dit ziet is het toch een wonder dat Italië hierdoor uitgeschakeld is

3600Wp@ zuid


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Canada verdient een goal, ze werken er hard genoeg voor...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
hoeveel (of weinig) blessurebehandelingen zijn er in d e3 wedstrijden al geweest nu dat een speler er 1 minuut uit moet ? Volgens mij nog geen enkele? Wat een superregel is dat dan, kan nu al niet wachten op spanjaarden en portugezen die geen toneel meer kunnen spelen en ineens toch niet van glas blijken te zijn

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:38
Dat Italie van dit Bosnie heeft verloren is niet te begrijpen. Die Canadezen hadden al lang met een dikke 2-0 voor moeten staan.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi, 1-1.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:44
Eindelijk goal!!

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Gerechtigheid!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-06 23:07
Volgens mij vergist de commentator Ryan Reynolds voor MIke Myers telkens.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Larin weer. Dat deed ie bij Feyenoord niet zo vaak, scoren. Kreeg ie de kans ook niet voor natuurlijk.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Soulizer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:37:
Dat Italie van dit Bosnie heeft verloren is niet te begrijpen. Die Canadezen hadden al lang met een dikke 2-0 voor moeten staan.
Ze verdedigen massaal. Dat doen ze redelijk goed.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Boooeeeeee

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:38
DutchOwnage schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:41:
Larin weer. Dat deed ie bij Feyenoord niet zo vaak, scoren. Kreeg ie de kans ook niet voor natuurlijk.
Van Persie had hem als spits moeten gebruiken en niet als aanvallande middenvelder.


Geweldig voor Larin en Canada dit!

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
Die man in dat witte shirt vind de regie blijkbaar erg belangrijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En nu doordrukken!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hij neemt het toch met zijn arm aan of leek dat alleen maar?
edit:
Nee bovenbeen

[ Voor 22% gewijzigd door forzav op 12-06-2026 22:43 ]


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
Feyenoord bovenaan..!

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Lijken wel Zweedse supporters...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Prima als Feyenoorders excelleren maar Ueda liever niet

  • Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
Koop dan ook niet zo'n dure tv :p

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Deze wedstrijd lijkt meer op rugby

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
Harribo schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:49:
[...]

Koop dan ook niet zo'n dure tv :p
Precies, koop een LEDje 40 inch uit 2012 op MP.


Over Ueda...tja ik bid dat we 3e worden, dus van mij mag Japan ons afmaken.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het grote tijdrekken is begonnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Sjah schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:51:
[...]

Precies, koop een LEDje 40 inch uit 2012 op MP.
Veel te veel pixels en te scherp zo'n nieuwe dure tv. Volgens mij wordt het meteen minder als de invoer niet top is. Maar kan het verkeerd hebben

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Harribo schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:51:
Deze wedstrijd lijkt meer op rugby
Vrij worstelen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Die Promise David van Canada kent Psv ook nog wel. Spits van Union St Gilles

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Had ie bijna z'n 2e gemaakt

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Was best een leuke wedstrijd!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Fiber schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:59:
Was best een leuke wedstrijd!
Zeker. Ik vermaak mij sowieso wel met het wk. Het heeft iets feestelijks, wordt er blij van.
Alleen jammer van die wedstrijden nachts maar enfin

  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:33
Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWdDko-29PJGiIdS6RMvfxVqVU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aeJ1hzI0U1cdNGoejaUA7V12.jpg?f=fotoalbum_large

Battlefield 6 op m'n 34" widescreen, voetbal op de 27" linksboven, GoT rechtsboven. Prima :P

Was wel een leuke pot inderdaad. Niet goed voor m'n poule, maar ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Denman op 12-06-2026 23:04 ]

Join het GoT Pulse-Team!


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
Soulizer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:42:
[...]


Geweldig voor Larin en Canada dit!
Minder voor m'n poule op m'n werk.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:07
Vermakelijke wedstrijd. En ongelooflijke inzet van Canada, bleven maar komen. Hadden meer verdiend dan een punt.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:07
Morgen de enige wedstrijd die gekeken kan worden om een normale tijd, of redelijk, 21.00u, is Qatar - Zwitserland, wat moet je daar nou mee?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Eerst nog USA - Paraguay...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Denman schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:03:
[...]


[Afbeelding]

Battlefield 6 op m'n 34" widescreen, voetbal op de 27" linksboven, GoT rechtsboven. Prima :P

Was wel een leuke pot inderdaad. Niet goed voor m'n poule, maar ja.
Je kan toch niet een game als BF6 geconcentreerd spelen en terwijl voetbal kijken :P

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
Harribo schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:54:
[...]

Veel te veel pixels en te scherp zo'n nieuwe dure tv. Volgens mij wordt het meteen minder als de invoer niet top is. Maar kan het verkeerd hebben
Mijn kennis, die wat ouder is, maar niet achterhaald denk ik.... zegt dat 576p beter is op FullHD toestel dan op 4k. Weet niet of dat voor 1080i signaal ook zo is, je leest wel 'ns dat 1080 op 4k mooier is. Maar denk dat dat komt omdat je met een duurder iets te maken hebt. [/OT maar WEL heel erg tweakers]
Charles Hill schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:21:
Morgen de enige wedstrijd die gekeken kan worden om een normale tijd, of redelijk, 21.00u, is Qatar - Zwitserland, wat moet je daar nou mee?
Ja, idd , had die match lekker omgedraaid met Marokko-Brazilie, dan had Europa lekker kunnen genieten om 9 uur.

[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 13-06-2026 00:33 ]


  • OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16

OMX2000

By any means necessary...

Soulizer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:42:
[...]

Van Persie had hem als spits moeten gebruiken en niet als aanvallande middenvelder.


Geweldig voor Larin en Canada dit!
Die Larin zat bij ons (Feyenoord) niet lekker in zijn vel. Hij heeft ook spits gestaan, en 100% kansen op onvoorstelbare wijze verpest.

Maar de Feyenoorders of ex-Feyenoorders doen het wel lekker de laatste 2 weken. Eerst Moussa 2x in een oefenwedstrijd, dan Hwang met een assist en doelpunt. En nu Larin.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast


  • Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 19:05
Niet veel late uilen hier :)

Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:24
Krukar schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 04:00:
Niet veel late uilen hier :)

Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.
Paraguay is wel echt bizar slecht, die hebben kennelijk nogal wat energie verspild met al dat gejank vooraf :D.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

Typhone

Who Dares Wins

Ik dacht even dat PSV speelde. Tillman, Pepi, Dest, rood-witte strepen op een shirt maar het was gelukkig mijn lokale favoriet USA ;).

Mooi ook dat verschil in benadering van wedstrijden met bij Canada vliegtuigen en bij de USA Apaches die overvlogen. Zou in Europa een hele discussie over de Co2 uitstoot opleveren al dan niet gevolgd door een felle discussie over het feit dat er plastic bekers en/of flesjes verkocht worden waarvan de dop niet vastgemaakt zit. ^^

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
Ik kijk op een oudere LCD maar het probleem is dat de bitrate van NPO Start gewoon heel laag is, max 3,5Mbps.

nieuws: NPO Start biedt livestreams van NPO-zenders in full hd aan - update

Ik zag ook dat als je via NL Ziet kijkt het omhoog gaat naar 7Mbps. Ik heb zelf geen enkel TV abbo dus denk dat ik dat wel ga proberen voor het WK dan.

Edit: Net abbo afgesloten, je kan hiermee in elk geval ook wedstrijden terugkijken dus dat is wel fijn, dat kan via Start ook niet volgens mij? Beeld is wel wat beter (althans even snel beoordeeld via mijn computerscherm) maar het blijft natuurlijk behelpen met dergelijk lage bitrates. Ter vergelijking, Ziggo schijnt op 15Mbps te zitten met hun 4k uitzendingen.

En het is 14 dagen op proef gratis dus als Nederland er na de groepsfase uit ligt kijk je gratis ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-06-2026 07:33 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:59
toolkist schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 19:37:
"In Canada doen we niet zo moeilijk als de VS mbt toelaten sporters voor het WK"


[...]


Omdat ie verdachte is in een verkrachtingszaak, nog niet veroordeeld ofzo.... 7(8)7
Er is m.i. ook sprake van selectieve verontwaardiging t.a.v. het weigeren en strenger controleren van bepaalde spelers, officials en supporters. Het ligt nu onder een vergrootglas vanwege het toernooi en ook nog eens door Trump. De VS (en Canada in mindere mate) staan toch al veel langer bekend om hun strenge grenscontroles, waarbij nadrukkelijk sprake is van etnisch profileren. Het is niet nieuw. Voor ons Nederlanders bleven de ervaringen echter vaak beperkt tot een paar kritische vragen en het advies om niet de lolbroek uit te hangen bij de grenscontrole. Als je echter in bepaalde landen in het Midden-Oosten was geweest, kon je ook rekenen op een kruisverhoor. Mijn vriendin vloog ooit vanuit Australië via Fiji naar de VS. Kennelijk ook rode vlaggetjes en dus een kruisverhoor.

[ Voor 21% gewijzigd door bazzemans op 13-06-2026 07:34 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Krukar schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 04:00:
Niet veel late uilen hier :)

Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbJXhFSG_QF97YMSsBm_v8zvUN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a2EmRIpLzgHwdkrMgdK6UD6A.jpg?f=fotoalbum_large

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:13
Charles Hill schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:21:
Morgen de enige wedstrijd die gekeken kan worden om een normale tijd, of redelijk, 21.00u, is Qatar - Zwitserland, wat moet je daar nou mee?
Ik kijk denk ik gewoon voor de sfeer en ik vind het ook wel een beetje leuk om landen in actie te zien die je normaal gesproken nooit ziet. (ondertussen natuurlijk scouten voor fc Groningen :p)
Het is sowieso wat vreemd vind ik dat er de eerste 3 dagen maar een paar wedstrijden zijn per dag en morgen opeens 6.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 13-06-2026 07:43 ]


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Helemaal prima die wedstrijden in de nacht.
Opstaan samenvatting kijken en weer door.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
bazzemans schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 07:32:
[...]


Er is m.i. ook sprake van selectieve verontwaardiging t.a.v. het weigeren en strenger controleren van bepaalde spelers, officials en supporters. Het ligt nu onder een vergrootglas vanwege het toernooi en ook nog eens door Trump. De VS (en Canada in mindere mate) staan toch al veel langer bekend om hun strenge grenscontroles, waarbij nadrukkelijk sprake is van etnisch profileren. Het is niet nieuw. Voor ons Nederlanders bleven de ervaringen echter vaak beperkt tot een paar kritische vragen en het advies om niet de lolbroek uit te hangen bij de grenscontrole. Als je echter in bepaalde landen in het Midden-Oosten was geweest, kon je ook rekenen op een kruisverhoor. Mijn vriendin vloog ooit vanuit Australië via Fiji naar de VS. Kennelijk ook rode vlaggetjes en dus een kruisverhoor.
Eind jaren 90 t/m medio jaren '10 veel in de VS geweest en ja, ze zijn streng. Maar die strengheid uit zich op verschillende manieren. Ik heb ontzettend vriendelijke mensen meegemaakt die je heel erg welkom lieten voelen. Maar ook hele vervelende types die je lieten zweten. Maar ze deden allemaal netjes hun werk.

Amerikanen zijn net echte mensen soms :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Amerika is het land van uiterste.

  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Typhone schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 06:56:
Ik dacht even dat PSV speelde. Tillman, Pepi, Dest, rood-witte strepen op een shirt maar het was gelukkig mijn lokale favoriet USA ;).

Mooi ook dat verschil in benadering van wedstrijden met bij Canada vliegtuigen en bij de USA Apaches die overvlogen. Zou in Europa een hele discussie over de Co2 uitstoot opleveren al dan niet gevolgd door een felle discussie over het feit dat er plastic bekers en/of flesjes verkocht worden waarvan de dop niet vastgemaakt zit. ^^
Bij de oefenwedstrijd tussen de Verenigde Staten en Duitsland vlogen 2 B-52 bommenwerpers over. Wat een machtig mooi gezicht was was dat.

Ik hoop alleen dat ze bij Iran niks vergelijkbaars doen :o

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl