Regeren is vooruitschuiven
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Study everything, You'll find something you can use
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heerlijk weertje daar. Half bewolkt, 26 graden en een lekker briesje.carpebios schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:17:
Ik denk bij Canada altijd aan kou en sneeuw. Nu zie ik dat Canada speelt in het rood, maar zat ik even mis met mijn aannames!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, nooit geweest zelf, alleen foto's van een collega met veel sneeuw. Maar ik zat er goed naast!DutchOwnage schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:19:
[...]
Heerlijk weertje daar. Half bewolkt, 26 graden en een lekker briesje.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die heeft echt een snicker nodig met zo'n reactieCharles Hill schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:20:
De reactie van die coach 😄
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
“Wellicht gaan mensen dan zien dat zuivere speeltijd werkt, en we willen altijd invloed houden.” Zal Infantino wel denkenMalfunctions schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:28:
@Chelseamarre123 dat komt er als blessuretijd weer automatisch bij. Ik ben het eens dat het logischer is om de klok gewoon stil te zetten, maar dat schijnt de Fifa niet te vinden.
Canada moet wel, dat maakt het stukken leuker.
Die wil liever de vrede bewaren.GAIAjohan schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:34:
[...]
“Wellicht gaan mensen dan zien dat zuivere speeltijd werkt, en we willen altijd invloed houden.” Zal Infantino wel denken
Helaas wil dat nog steeds niet erg lukken...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In Amerikaanse sporten ligt volgens mij ook het tempo stukken lager.dglavimans schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:48:
Vast al veel voorbij gekomen maar die drinkpauzes midden in de helft verpesten echt de flow van de matches voor mij
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja dus.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Moeten we die kennen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alleen honkbal gaat tergend langzaam. Basketbal en ijshockey gaan veel sneller hoor. American Football is veel start stop, maar actie is veel sneller.HollowGamer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:48:
[...]
In Amerikaanse sporten ligt volgens mij ook het tempo stukken lager.
Het is al heel wat dat ze op het toernooi sneller moeten ingooien en trappen, anders duurde het elke keer wel een minuut.
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2026 21:56 ]
Leuke wedstrijd. Hopelijk kan Bosnië strak blijven verdedigen.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Austin Powers, Shrek, en de allerbelangrijkste, Wayne's World:Fiber schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:52:
Moeten we die kennen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Inderdaad… ik heb ooit een NHL wedstrijd bezocht in Dallas… dat gaat op een enorm tempo… veel hoger dan dit trage voetbal.Niellie41 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 21:55:
[...]
Alleen honkbal gaat tergend langzaam. Basketbal en ijshockey gaan veel sneller hoor. American Football is veel start stop, maar actie is veel sneller.
Het is al heel wat dat ze op het toernooi sneller moeten ingooien en trappen, anders duurde het elke keer wel een minuut.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die zagen we wel 2x vertraagd. Doelman raakt de bal en die gaat weg en daarna het hoofd en raakt die Canadees de keeper.GAIAjohan schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:12:
Vreemd dat we die botsing tussen doelman en speler niet nog eens zien. Met name hoe de speler rolde en hoe laat de doelman er was, vond ik m wel dubieus
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 12-06-2026 22:15 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah dan had ik net mijn hoofd weg op die momenten. Mja..carpebios schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:13:
[...]
Die zagen we wel 2x vertraagd. Doelman raakt de bal en die gaat weg en daarna het hoofd en raakt die Canadees de keeper.
Als Canada dit verliest toch eigen schuld.. zoveel kansen, en als je dit ziet is het toch een wonder dat Italië hierdoor uitgeschakeld is
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ze verdedigen massaal. Dat doen ze redelijk goed.Soulizer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:37:
Dat Italie van dit Bosnie heeft verloren is niet te begrijpen. Die Canadezen hadden al lang met een dikke 2-0 voor moeten staan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Van Persie had hem als spits moeten gebruiken en niet als aanvallande middenvelder.DutchOwnage schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:41:
Larin weer. Dat deed ie bij Feyenoord niet zo vaak, scoren. Kreeg ie de kans ook niet voor natuurlijk.
Geweldig voor Larin en Canada dit!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee bovenbeen
[ Voor 22% gewijzigd door forzav op 12-06-2026 22:43 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Prima als Feyenoorders excelleren maar Ueda liever nietSjah schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:45:
Feyenoord bovenaan..!
Koop dan ook niet zo'n dure tvYonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
Precies, koop een LEDje 40 inch uit 2012 op MP.
Over Ueda...tja ik bid dat we 3e worden, dus van mij mag Japan ons afmaken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Veel te veel pixels en te scherp zo'n nieuwe dure tv. Volgens mij wordt het meteen minder als de invoer niet top is. Maar kan het verkeerd hebben
Vrij worstelen...Harribo schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:51:
Deze wedstrijd lijkt meer op rugby
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zeker. Ik vermaak mij sowieso wel met het wk. Het heeft iets feestelijks, wordt er blij van.Fiber schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:59:
Was best een leuke wedstrijd!
Alleen jammer van die wedstrijden nachts maar enfin
Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
:strip_exif()/f/image/aeJ1hzI0U1cdNGoejaUA7V12.jpg?f=fotoalbum_large)
Battlefield 6 op m'n 34" widescreen, voetbal op de 27" linksboven, GoT rechtsboven. Prima
Was wel een leuke pot inderdaad. Niet goed voor m'n poule, maar ja.
[ Voor 5% gewijzigd door Denman op 12-06-2026 23:04 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je kan toch niet een game als BF6 geconcentreerd spelen en terwijl voetbal kijkenDenman schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:03:
[...]
[Afbeelding]
Battlefield 6 op m'n 34" widescreen, voetbal op de 27" linksboven, GoT rechtsboven. Prima
Was wel een leuke pot inderdaad. Niet goed voor m'n poule, maar ja.
Mijn kennis, die wat ouder is, maar niet achterhaald denk ik.... zegt dat 576p beter is op FullHD toestel dan op 4k. Weet niet of dat voor 1080i signaal ook zo is, je leest wel 'ns dat 1080 op 4k mooier is. Maar denk dat dat komt omdat je met een duurder iets te maken hebt. [/OT maar WEL heel erg tweakers]Harribo schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:54:
[...]
Veel te veel pixels en te scherp zo'n nieuwe dure tv. Volgens mij wordt het meteen minder als de invoer niet top is. Maar kan het verkeerd hebben
Ja, idd , had die match lekker omgedraaid met Marokko-Brazilie, dan had Europa lekker kunnen genieten om 9 uur.Charles Hill schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:21:
Morgen de enige wedstrijd die gekeken kan worden om een normale tijd, of redelijk, 21.00u, is Qatar - Zwitserland, wat moet je daar nou mee?
[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 13-06-2026 00:33 ]
Die Larin zat bij ons (Feyenoord) niet lekker in zijn vel. Hij heeft ook spits gestaan, en 100% kansen op onvoorstelbare wijze verpest.Soulizer schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:42:
[...]
Van Persie had hem als spits moeten gebruiken en niet als aanvallande middenvelder.
Geweldig voor Larin en Canada dit!
Maar de Feyenoorders of ex-Feyenoorders doen het wel lekker de laatste 2 weken. Eerst Moussa 2x in een oefenwedstrijd, dan Hwang met een assist en doelpunt. En nu Larin.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.
Paraguay is wel echt bizar slecht, die hebben kennelijk nogal wat energie verspild met al dat gejank voorafKrukar schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 04:00:
Niet veel late uilen hier![]()
Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.
Mooi ook dat verschil in benadering van wedstrijden met bij Canada vliegtuigen en bij de USA Apaches die overvlogen. Zou in Europa een hele discussie over de Co2 uitstoot opleveren al dan niet gevolgd door een felle discussie over het feit dat er plastic bekers en/of flesjes verkocht worden waarvan de dop niet vastgemaakt zit. ^^
Ik kijk op een oudere LCD maar het probleem is dat de bitrate van NPO Start gewoon heel laag is, max 3,5Mbps.Yonix schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:48:
Hoe kijken jullie het WK? Op mijn LG C5 OLED is het beeld via NPO Start ontzettend slecht.
nieuws: NPO Start biedt livestreams van NPO-zenders in full hd aan - update
Ik zag ook dat als je via NL Ziet kijkt het omhoog gaat naar 7Mbps. Ik heb zelf geen enkel TV abbo dus denk dat ik dat wel ga proberen voor het WK dan.
Edit: Net abbo afgesloten, je kan hiermee in elk geval ook wedstrijden terugkijken dus dat is wel fijn, dat kan via Start ook niet volgens mij? Beeld is wel wat beter (althans even snel beoordeeld via mijn computerscherm) maar het blijft natuurlijk behelpen met dergelijk lage bitrates. Ter vergelijking, Ziggo schijnt op 15Mbps te zitten met hun 4k uitzendingen.
En het is 14 dagen op proef gratis dus als Nederland er na de groepsfase uit ligt kijk je gratis
[ Voor 30% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-06-2026 07:33 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Er is m.i. ook sprake van selectieve verontwaardiging t.a.v. het weigeren en strenger controleren van bepaalde spelers, officials en supporters. Het ligt nu onder een vergrootglas vanwege het toernooi en ook nog eens door Trump. De VS (en Canada in mindere mate) staan toch al veel langer bekend om hun strenge grenscontroles, waarbij nadrukkelijk sprake is van etnisch profileren. Het is niet nieuw. Voor ons Nederlanders bleven de ervaringen echter vaak beperkt tot een paar kritische vragen en het advies om niet de lolbroek uit te hangen bij de grenscontrole. Als je echter in bepaalde landen in het Midden-Oosten was geweest, kon je ook rekenen op een kruisverhoor. Mijn vriendin vloog ooit vanuit Australië via Fiji naar de VS. Kennelijk ook rode vlaggetjes en dus een kruisverhoor.toolkist schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 19:37:
"In Canada doen we niet zo moeilijk als de VS mbt toelaten sporters voor het WK"
[...]
Omdat ie verdachte is in een verkrachtingszaak, nog niet veroordeeld ofzo....
[ Voor 21% gewijzigd door bazzemans op 13-06-2026 07:34 ]
Krukar schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 04:00:
Niet veel late uilen hier![]()
Jullie missen wel wat, wat is de USA goed, Paraguay wordt gesloopt.
Ik kijk denk ik gewoon voor de sfeer en ik vind het ook wel een beetje leuk om landen in actie te zien die je normaal gesproken nooit ziet. (ondertussen natuurlijk scouten voor fc GroningenCharles Hill schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:21:
Morgen de enige wedstrijd die gekeken kan worden om een normale tijd, of redelijk, 21.00u, is Qatar - Zwitserland, wat moet je daar nou mee?
Het is sowieso wat vreemd vind ik dat er de eerste 3 dagen maar een paar wedstrijden zijn per dag en morgen opeens 6.
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 13-06-2026 07:43 ]
Eind jaren 90 t/m medio jaren '10 veel in de VS geweest en ja, ze zijn streng. Maar die strengheid uit zich op verschillende manieren. Ik heb ontzettend vriendelijke mensen meegemaakt die je heel erg welkom lieten voelen. Maar ook hele vervelende types die je lieten zweten. Maar ze deden allemaal netjes hun werk.bazzemans schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 07:32:
[...]
Er is m.i. ook sprake van selectieve verontwaardiging t.a.v. het weigeren en strenger controleren van bepaalde spelers, officials en supporters. Het ligt nu onder een vergrootglas vanwege het toernooi en ook nog eens door Trump. De VS (en Canada in mindere mate) staan toch al veel langer bekend om hun strenge grenscontroles, waarbij nadrukkelijk sprake is van etnisch profileren. Het is niet nieuw. Voor ons Nederlanders bleven de ervaringen echter vaak beperkt tot een paar kritische vragen en het advies om niet de lolbroek uit te hangen bij de grenscontrole. Als je echter in bepaalde landen in het Midden-Oosten was geweest, kon je ook rekenen op een kruisverhoor. Mijn vriendin vloog ooit vanuit Australië via Fiji naar de VS. Kennelijk ook rode vlaggetjes en dus een kruisverhoor.
Amerikanen zijn net echte mensen soms
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bij de oefenwedstrijd tussen de Verenigde Staten en Duitsland vlogen 2 B-52 bommenwerpers over. Wat een machtig mooi gezicht was was dat.Typhone schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 06:56:
Ik dacht even dat PSV speelde. Tillman, Pepi, Dest, rood-witte strepen op een shirt maar het was gelukkig mijn lokale favoriet USA.
Mooi ook dat verschil in benadering van wedstrijden met bij Canada vliegtuigen en bij de USA Apaches die overvlogen. Zou in Europa een hele discussie over de Co2 uitstoot opleveren al dan niet gevolgd door een felle discussie over het feit dat er plastic bekers en/of flesjes verkocht worden waarvan de dop niet vastgemaakt zit. ^^
Ik hoop alleen dat ze bij Iran niks vergelijkbaars doen
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
:strip_exif()/f/image/7pGF7y5kpIBPezpIkd2rZONr.jpg?f=fotoalbum_large)