How bad is it on a scale from one to Spurs
[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 29-06-2026 19:37 ]
Ik geloof je meteen. Wat ik zie ben ik ook niet echt van onder de indruk.toolkist schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:34:
[...]
Ook maar deels. Backs zijn prut, rechtsbuiten hoogstens een groot talent maar heeft bij Bournemouth nog nagenoeg njks laten zien.
Blijft natuurlijk wel een bovengemiddeld team
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 19:38 ]
Beter dan gisteren is niet heel moeilijk.DutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:36:
Bij de Samba's gaat het gas er op.Komt de wedstrijd ten goede. 1000 keer leuker dan dat drama van gisteren.
ICE ICE Baby
Zo goed is Brazilië echt niet meer hoor.Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:32:
[...]
Brazilië heeft een goed elftal maar ze zijn volgens mij aanvallend heel afhankelijk van Vinicius Junior
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ook.... Als ik nog 1 Jumbo reclame zie, sta ik gewoon niet meer voor mijzelf in
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja zo zonde. Echt zat ruimte. Sommigen zijn wat nerveus of zoPierre schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:40:
Toch iedere keer balverlies bij Japan, dat is de doodsteek zo echt hoor.
Dankzij deze opmerking kan je gratis een Juichjas ophalen bij jouw lokale Jumbo.Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:40:
[...]
Ik ook.... Als ik nog 1 Jumbo reclame zie, sta ik gewoon niet meer voor mijzelf in
ICE ICE Baby
Nou dat valt wel mee toch volgens mij heeft hij daar leuke dingen laten zien, en was in veel wedstrijden opvallend aanwezig met doelpunten (5 in 15 wedstrijden)toolkist schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:34:
[...]
Ook maar deels. Backs zijn prut, rechtsbuiten hoogstens een groot talent maar heeft bij Bournemouth nog nagenoeg njks laten zien.
Dank je, heb nog genoeg toilet papierdjmuggs schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:42:
[...]
Dankzij deze opmerking kan je gratis een Juichjas ophalen bij jouw lokale Jumbo.
Wat een een gestuntel van Brazilie.
ICE ICE Baby
nggyu nglyd
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
ICE ICE Baby
Psst, dat mag je hier niet zeggendjmuggs schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:46:
Brazilie is duidelijk geen Argentinie, ze krijgen weinig cadeau.
Dit. Arrogante spelers die denken dat ze volgende reïncarnatie van Pele zijn. Samen spelen hebben ze nog nooit van gehoord.nocalimero schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:46:
Ik zie vooral veel balverlies bij de Brazilianen. Die spelen soort van heel gehaast en zonder veel vastigheid. Lijkt allemaal erg individueel. Er wordt niet echt samengespeeld.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Infantino moet nog een appje naar de arbiter sturen.djmuggs schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:46:
Brazilie is duidelijk geen Argentinie, ze krijgen weinig cadeau.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bij Brazilië vallen mij alleen Bruno Guimares en Vinicius Junior op. De laatste met versnellingen en ook janken en vallen.
Ik zou trouwens echt niet weten wie nu de rechtsvoor is bij Brazilië, nog geen actie gezien.
Ik zou Fabinho en Neymar erin gooien als ik de coach van Brazilië zou zijn.
Japan moet minder nerveus zijn in de opbouw, doodzonde sommige ballen.
Mooie pot dit
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 19:52 ]
Nu kijken of de geslepen Ancelotti een gevoelige snaar kan raken bij de spelers tijdens de rust, met als kers op de taart 2 goals van verlosser Neymar om het FIFA sprookje compleet te maken.
Maar ik gun het Japan meer
Nederland creëerde meer kansen tegen deze muur van Japan
Marokko is niet beter dan dit Brazilië hoormavaros schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:55:
Ik blijf erbij dat het een kapitale blunder van Koeman was om voor de poulewinst te gaan.
Dan had hij opzettelijk van Tunesië moeten verliezen ofzo?mavaros schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:55:
Ik blijf erbij dat het een kapitale blunder van Koeman was om voor de poulewinst te gaan.
En dan geen momentum meenemen?mavaros schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:55:
Klopt, maar dan had je ook in het makkelijker deel van het schema gezeten... Overigens lijkt het me lastig de vorige wedstrijd voor de tweede plek te gaan. Geef je op het laatst dan twee doelpunten weg?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Tja, komen we misschien een ronde verder. Uiteindelijk kom je toch Frankrijk of een Argentinië tegen.nocalimero schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:01:
[...]
Klopt, maar dan had je ook in het makkelijker deel van het schema gezeten... Overigens lijkt het me lastig de vorige wedstrijd voor de tweede plek te gaan. Geef je op het laatst dan twee doelpunten weg?
Trouwens mochten we Marokko verslaan, Canada lijkt mij te doen.
Inderdaad, twee doelpunten zo maar weggeven doe je niet.
Ik heb de eerste helft niet gezien, maar dat Japan kan zomaar nu al genoeg doelpunten hebben gescoord, dus eentje, om vrolijk de volgende ronde te bereiken.Quad schreef op maandag 29 juni 2026 @ 19:41:
Hopelijk gaan de Japanners nog wel voor een 2-0, een 1-0 zie ik ze niet succesvol verdedigen tot de 90e minuut.
Flikten ze ook bij de six nations bij het rugby.
Japan is een sluipmoordenaar... Uit het niets kunnen ze opeens scoren.
Mooi als ze dat nog een keer doen
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 20:07 ]
Kwartfinale is dat pas het geval. Dus NL heeft wel kansen tegen een Marokko en Canada. Als ze in de kwartfinale nog niet wakker zijn tegen een eerste tegenstander van formaat..Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:04:
[...]
Tja, komen we misschien een ronde verder. Uiteindelijk kom je toch Frankrijk of een Argentinië tegen.
Trouwens mochten we Marokko verslaan, Canada lijkt mij te doen.
Inderdaad, twee doelpunten zo maar weggeven doe je niet.
Ze hebben ervaringen met Tsunami's en Brazilie is nog maar een golfje van een golfslagbad.Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:07:
Japan zet een dikke muur op. Nog zien of Brazilië er inderdaad door heen komt.
Japan is een sluipmoordenaar... Uit het niets kunnen ze opeens scoren.
Mooi als ze dat nog een keer doen
ICE ICE Baby
En als Japan wint?D-e-n schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:12:
Overigens, als Brazilië dit wint moeten ze tegen Noorwegen of Ivoorkust. Dat winnen ze ook niet zomaar
ICE ICE Baby
Zich geen vervelende comentator op nl. maar eerste indruk is dat deze heer (of heren i guess) meer enthousiasme heeft!
10 second ninja DONE
Marokko is ook al een tegenstander van formaat. Die zetten we echt niet zomaar opzij hoor.Joosie200 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:08:
[...]
Kwartfinale is dat pas het geval. Dus NL heeft wel kansen tegen een Marokko en Canada. Als ze in de kwartfinale nog niet wakker zijn tegen een eerste tegenstander van formaat..
nggyu nglyd
nggyu nglyd
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Helaas.Quad schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:16:
Japan moet nu wel iets verzinnen, anders houden ze het niet vol.
Niemand wint in deze fase zo maar. Maar laten we Brazilië niet uitvlakken.D-e-n schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:12:
Overigens, als Brazilië dit wint moeten ze tegen Noorwegen of Ivoorkust. Dat winnen ze ook niet zomaar
Vaak leuk de Japanners maar niet vandaag met dit anti voetbal spel.
nggyu nglyd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De motor van dit teampokle312 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:16:
Suzuki laat het niet toe.
Kom terug, 1-1...jammer
Ik zie Japan nog wel scoren...
Denk niet dat Ajax 30m voor een keeper gaat betalenmavaros schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:20:
Suzuki mag bij Ajax zijn kunsten vertonen.
Vozinha is beschikbaartoolkist schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:21:
[...]
Denk niet dat Ajax 30m voor een keeper gaat betalen
nggyu nglyd
Aanvallers eruit, verdedigers erin
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 20:29 ]
Dat is natuurlijk ook nooit een goed ideeHarribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:28:
Oh oh Japanse bondscoach doet een Koeman wissel... Zucht
Twente komt eraan!
En nu tekenen ze hun eigen "doodvonnis".
Ueda, Nakamura, Tomiyasu, Sugawara, Doan, Itakura, Waganabe en Ogawa.
nggyu nglyd
De aanvallers staan er alledrie nog in toch?Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:28:
Waarschijnlijk om zo meer balbezit te creeeren en beter te kunnen counteren. Maartja dan moet je wel aanvallers hebben die het af kunnen maken.Harribo schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:28:
De links - en rechtshalf heeft hij gewisseld voor echte backs.Jorah_Newstone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:32:
[...]
Waarschijnlijk om zo meer balbezit te creeeren en beter te kunnen counteren. Maartja dan moet je wel aanvallers hebben die het af kunnen maken.
Dus voorin missen ze er nu 2 in de counter.
Nog maar 3 voorin over.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 29-06-2026 20:35 ]
Een hoop ploegen op dit WKQuad schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:32:
Japan heeft aardig wat Eredivisie (historie) in de ploeg hoor.
Nee, tenzij we de finale halen en zij ook, kleine finale is ook nog een optie.Typhone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:35:
Kunnen wij Brazilië nog krijgen? Wat een waardeloos elftal is dat geworden zeg.
[ Voor 7% gewijzigd door djmuggs op 29-06-2026 20:36 ]
ICE ICE Baby
En dan vergeet je Shiogai nog.Quad schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:32:
Japan heeft aardig wat Eredivisie (historie) in de ploeg hoor.
Het is niet meer het Sambavoetbal van vroeger nee maar dat kan ook niet meer de meeste voetballers spelen in EuropaTyphone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:35:
Kunnen wij Brazilië nog krijgen? Wat een waardeloos elftal is dat geworden zeg.
Tactiek voor alles
bondscoach heeft het verdedigend goed voor elkaar. Koeman moet hem maar ff bellen.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl