Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat velen het hopen maar het is nog niet gespeeld.Sempy schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:52:
Gelukkig geen verlenging
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die zit volgend seizoen op de bank ergens in europa.Marc3l schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:52:
Wat een held, verlost ons van deze ellende
ICE ICE Baby
Want dan krijgen we alsnog een verlenging.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Heeft al een prima carrière achter de rug in Europa, onder andere bij Porto een belangrijke speler geweest.djmuggs schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:53:
[...]
Die zit volgend seizoen op de bank ergens in europa.
Deze wedstrijd had HELEMAAL niets.
ICE ICE Baby
Juist wel. Alleen maar gunstig voor NL elftal mochten die per ongeluk door gaan tegen Marroko.Format-C schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:55:
En nu maar hopen dat dit bij Zuid Afrika niet de Duitse mentaliteit naar boven haalt.
Want dan krijgen we alsnog een verlenging.
Dan ben ik toch benieuwd hoe Zwitserland-Algerije jou interesseert.DutchOwnage schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:55:
Dit was ook veruit het meest oninteressante affiche van deze ronde. Bij ieder ander sffiche is er wel een land of speler wat de moeite enigzins waard is. Zelfs bij Australië-Egypte heb je altijd nog Mo Salah.
Deze wedstrijd had HELEMAAL niets.
edit: laat maar... Hadj Moussa natuurlijk.
Interesseert mij dan weer geen zier.
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 28-06-2026 22:57 ]
Ik denk dat Canada een stuk gevaarlijker is tegen een ploeg die probeert te voetballen. Marokko of Nederland zullen toch de favoriet zijn, maar het zal ongetwijfeld lastiger zijn dan vooraf gedacht.bazzemans schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:53:
Marokko of Nederland falen als ze in de wedstrijd hierna niet kunnen winnen.
Waarschijnlijk doel je op Davies maar verder is het toch pure armoede. Fatsoenlijk een bal inspelen en aannemen is echt voor het gros van het veld teveel gevraagd. Het Spaanse vrouwenelftal weet echt een betere pot neer te zetten dan deze twee ploegen.FreakNL schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:52:
[...]
Er staat bij Canada een speler in het veld die meer marktwaarde heeft dan de gehele KKD bij elkaar..
Deze wedstrijd is niet best maar vergelijken met KKD is onzinnig
ICE ICE Baby
Beide ploegen hebben voetballend vermogentoolkist schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:57:
Dan ben ik toch benieuwd hoe Zwitserland-Algerije jou interesseert.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hadj Moussatoolkist schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:57:
[...]
Dan ben ik toch benieuwd hoe Zwitserland-Algerije jou interesseert.
Moet ie wel basis staan....
Idd, het was niet per se veel soeps, maar Canada wilde tenminste wel voetballen.djmuggs schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:55:
Deze commentator is stuk, verdiende overwinning van Canada.
Dan zijn ze de wedstrijd hierna mss iets minder kansloos.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
ICE ICE Baby
Dat is maar goed ook, want om over deze wedstrijd iets te kunnen zeggen moeten ze hun hersenen flink laten krakendjmuggs schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:59:
De gasten aan tafel krijgen in ieder geval nog betaald om dit uit te zitten.
En het is een lange zit geweest. Haha
Edit: deze wedstrijd snel vergeten, en dan morgen Brazilië Duitsland en Nederland maar kijken.
Brazilië wint denk ik niet zomaar van Japan, verwacht dat de Duitsers wel doorgaan, en Nederland Marokko durf ik geen uitspraken over te doen, maar hoop uiteraard op een goeie wedstrijd en overwinning van Nederland. Zal sws geen appeltje eitje worden denk ik. Maar we gaan t zien
[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 28-06-2026 23:10 ]
Saved by the Whistledjmuggs schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:33:
Er is niet genoeg alcohol in huis om een verlenging uit te zitten.
ICE ICE Baby
Ben het er niet mee eens: als ze het spel wél moeten maken en er niks van bakken, zullen ze als ze het spel niet hoeven te maken helemaal geen deuk in een pakje boter trappen.
En als ze achter komen moeten ze alsnog voetballen en het spel maken, en ze hebben vandaag laten zien dat ze dat niet kunnen.
Dus ik snap niet helemaal waar Ooijer het over heeft.
Plus om voor te komen of om een doelpunt te maken tegen NL of Marokko moeten ze het spel ook maken, en dat kunnen ze niet. Dus ze zullen nooit voor komen. Of terugkomen. Of een doelpunt scoren. Ik denk dan ook dat Canada er gewoon kansloos uitvliegt de volgende wedstrijd.
Maar "das logisch"... Lijkt mij. Toch?
Ik ga op bed. Het beste maar weer en tot laters. Mss stijgt het slaapgebrek door de hitte van de afgelopen dagen ook wel naar mn hoofd...
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 28-06-2026 23:45 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helemaal mee eens, de beleving is gewoon veel minder nu.carpebios schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:33:
Eigenlijk toch een rot WK. Die tijden zijn voor werkende mensen toch niet te doen. We hebben geluk gehad met Japan en Zweden. Maar de afgelopen wedstrijd midden in de nacht / ochtend en nu vannacht weer om een ondoenlijk tijdstip, voor allebei de landen die spelen.
Kennelijk 104 groepswedstrijden geweest, dat aantal klopt voor mijn gevoel totaal niet
Nog steeds in dubio of ik de wekker voor vannacht zet, en het morgen op halve kracht ga proberen overdag... In potentie wordt dit een heel spannende wedstrijd natuurlijk
Voordeel is wel, dat je die wedstrijden (niet) mist zoals gisteravond
Ik volg nu slaaprestrictie dus eigenlijk is het dus niet slim om te gaan kijken, was het eerst ook niet van plan maar ben bang dat ik toch de wekker zet (en kijk ook niet thuis, dus moet nog eerder op).
Verdere verloop om Nederland te kijken is wel gunstig, als ze (elke keer) winnen dan.
Zaterdag 4 juli om 19:00
Donderdag (kwart finale) 9 juli 22:00
Dinsdag (halve finale) 14 juli 21:00
Zondag (finale) 19 juli 21:00
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Was het niet 12 poules x 6 wedstrijden? dus 72 poulewedstrijden?Exocet schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:53:
[...]
Helemaal mee eens, de beleving is gewoon veel minder nu.
Kennelijk 104 groepswedstrijden geweest, dat aantal klopt voor mijn gevoel totaal niet
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl