nou... zeg dat niet te hardxzaz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:48:
Mooi. In ieder geval geen penalties.
Jawel, tenminste één.xzaz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:48:
Mooi. In ieder geval geen penalties.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat doet Bellingham goed, Saka de hattrick gunnen.Joosie200 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:50:
Kane had deze willen nemen. Die moet vanaf de zijlijn toekijken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Genoeg tijd voor nog 2 doelpunten van Frankrijk.Joosie200 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:48:
Hé jammer geen gelijkspel want penalty voor Engeland.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Mbappe op de brommert. Met 10 min blessuretijd genoeg tijd nog ja.Yakolev schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:52:
[...]
Genoeg tijd voor nog 2 doelpunten van Frankrijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 19-07-2026 00:54 ]
Die speler is een van de beste van het toernooi.
Het is een beetje zoals die Belgische keeper die werd afgemaakt voor zijn ongelukkige tegengoal.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Opgewonden standje wel die Bellingham. Lacht alleen leuk als het zijn kant op valt.SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:55:
'the fuck you doing', had je geen lipleescursus voor nodig
Daar mag je voor mij ook gewoon geel voor gaan geven.SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:55:
'the fuck you doing', had je geen lipleescursus voor nodig
De Engelsen hebben gewonnen. Zelfs de scheidsrechter gaat ineens serieus fluiten.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 19-07-2026 00:58 ]
nggyu nglyd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kijken jullie een andere wedstrijd ofzo? Ik vind deze wedstrijd echt helemaal niks aan.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:58:
Hoe dan ook, deze wedstrijd is véél en véél leuker dan de finale morgen ooit gaat zijn!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Don't let perfect be the enemy of good.
Absoluutll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:58:
Hoe dan ook, deze wedstrijd is véél en véél leuker dan de finale morgen ooit gaat zijn!
Dit is puur vermaak.xzaz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:59:
[...]
Kijken jullie een andere wedstrijd ofzo? Ik vind deze wedstrijd echt helemaal niks aan.
nggyu nglyd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geen overtreding van de kaatsende engelse speler?Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:00:
dat was wel mooi van bellingham
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Spanning voor wat? Dat jij er niets meer in ziet omdat 'troostfinale', ik zie gewoon een leuke pot.
Engeland komt 0-4, Frankrijk komt bizar terug, penalty erbij, doelpunt tegen dat 4-5 met beide partijen vol kansen tot de laatste minuut, ja.. vind ik een leuke pot.
Ik vind dit een heerlijk leuke wedstrijd, open, niet zeuren,lekker ballen, positief. Hier trek je mensen mee naar het stadion, en volgens mij doe je het voor voor het publiek!xzaz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:59:
[...]
Kijken jullie een andere wedstrijd ofzo? Ik vind deze wedstrijd echt helemaal niks aan.
Niet zo huilend en vallend als een bepaald Zuid-Amerikaans land dat m.i. meer anti-voetbal speelt.
En er waren ook prachtige goals bij.
Ja, ze speelden niet tot het scherpste van de snede, maar wel bevrijdt.
nggyu nglyd
Blijft natuurlijk een nietszeggende pot die we over 4jaar alweer vergeten zijnSinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:02:
[...]
Spanning voor wat? Dat jij er niets meer in ziet omdat 'troostfinale', ik zie gewoon een leuke pot.
Engeland komt 0-4, Frankrijk komt bizar terug, penalty erbij, doelpunt tegen dat 4-5 met beide partijen vol kansen tot de laatste minuut, ja.. vind ik een leuke pot.
uniek!
Morgen?iCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:02:
Bizarre wedstrijd, ook erg gezellig zo. Tot morgen & slaap lekker !
niet iedereen heeft een bierbuikje
Die andere wedstrijden gaan ergens om, en dan wordt het altijd anders dan dit. Dit was geen uitzwaai maar een afzwaaiwedstrijd.wodkabuikje schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:04:
DE wedstrijd van het toernooi. Waren alle wedstrijden maar allemaal zo!
nggyu nglyd
Jammer dat Engeland naar achteren liep, misschien toch de vermoeidheid of echt taktiek?
Ontzettend veel zin in halfshow morgen! Justin Bieber yeah! En Madonna. Hopelijk komt Dries Roelvink ook nog als bonus artiest langs.
Voor Olisé wel ja...Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:05:
[...]
Die andere wedstrijden gaan ergens om, en dan wordt het altijd anders dan dit. Dit was geen uitzwaai maar een afzwaaiwedstrijd.
Mijn klok staat nog op wintertijd, nee het is gewoon te laat
Zoals vrijwel elke wedstrijd op het WK of in het algemeen, buiten enkele 'bijzondere uitslag', durf ik zelfs vrijwel elke wedstrijd tot heden 'nietszeggend' meer te noemen. Ik kijk niet voor de 'winnaaar' of de 'stakes', leuke potjes zijn leuke potjes, dit was er eentje van.Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:04:
[...]
Blijft natuurlijk een nietszeggende pot die we over 4jaar alweer vergeten zijn
Dan hebben wij andere definities van leuke potjes. Voor mij zijn leuke potjes die ergens over moeten gaan. Waar elke verdediger en vol in gaat waar middenvelders meelopen en waar aanvallers voor elke centimer moeten voetballen.SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:07:
[...]
Zoals vrijwel elke wedstrijd op het WK of in het algemeen, buiten enkele 'bijzondere uitslag', durf ik zelfs vrijwel elke wedstrijd tot heden 'nietszeggend' meer te noemen. Ik kijk niet voor de 'winnaaar' of de 'stakes', leuke potjes zijn leuke potjes, dit was er eentje van.
Moet u niet op de NPO1 afstemmen. Daar krijgt u een halfuur reclame voor de kiezen.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:06:
Als Arsenal supporter genoten van de prestaties van Saka, en ook wel Eze.
Jammer dat Engeland naar achteren liep, misschien toch de vermoeidheid of echt taktiek?
Ontzettend veel zin in halfshow morgen! Justin Bieber yeah! En Madonna. Hopelijk komt Dries Roelvink ook nog als bonus artiest langs.
nggyu nglyd
Duurder dan Bob Dylan in Antwerpen.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:27:
Gemiddelde prijs voor een kaartje in de finale is 12k + een beetje..
Daar haal je een occassion voor. Of verbouw je een keuken mee.
Verschrikkelijk.
Ja dat wel, 355 euros.
nggyu nglyd
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit Frankrijk was misschien op 50%..Jorgen schreef op zondag 19 juli 2026 @ 02:06:
Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd. Inzet, overlopen worden, legendarische scores en comebacks, fantastische goals, vermoeidheid, doorzettingsvermogen, fouten, kansen, alles zat erin.
Ik vond het ook een uiterst vermakelijke leuke wedstrijd.Jorgen schreef op zondag 19 juli 2026 @ 02:06:
Ik vond dit echt een heerlijke wedstrijd. Inzet, overlopen worden, legendarische scores en comebacks, fantastische goals, vermoeidheid, doorzettingsvermogen, fouten, kansen, alles zat erin.
En vooral geen zware overtredingen, geen tijdrekken, geen jankende, zeurende spelers, geen fopduiken, geen geen gedoe met de VAR, niemand belaagde de scheidsrechter, etc. Maar gewoon leuk aanvallend voetbal van beide kanten met veel goals en nog veel meer kansen en schoten.
Beste wedstrijd van het toernooi.
De finale morgen kon wel eens een stuk minder leuk worden...
[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 19-07-2026 04:38 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad, dan hadden we nog een verlenging gehad met 6 goals en daarna 46 penalty's waarvan er 45 raak zouden zijn...Joosie200 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 01:01:
Toch nog tien goals. Niet de 5-5 die ik graag had gezien. Maarja c'est ca.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Als Spanje op 1 of 2 - 0 komt kan het de laatste minuten wel eens hard worden.Sjah schreef op zondag 19 juli 2026 @ 08:15:
Kijken of we vanavond 'n finale met vuur krijgen, of een relatief slappe hap.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl