Mbappe is nog met een ding bezig. Erop en over vs Messi. Winnen boeit niet. Hij kan er nu 3 in prikken en het team redden.
Ligt eraan of hij voor of achter staat natuurlijk.D-e-n schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:11:
[...]
Een speler die lacht bij een 0-4 kan wat mij betreft nooit een grote speler zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Jij bent echt de grootste troll van dit hele topic.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:11:
[...]
Dat ziet iedereen wel, maar die Engelsen spelen beter met hun B-team.
Gelukkig bestaat het voetbal uit twee helften en zet Frankrijk zijn oorlogsmacht in.
Dit is een account.
B-team roepen en dan naar de twee sterren wijzen is populistisch geklets. Rashford en Saka zijn gewoon een verbetering ten opzichte van de vleugels die er stonden. Eze is voetballend beter dan Anderson. Die gaan echt niet slechter ballen als je Kane en Bellingham dan voor Rodgers en Toney brengtmavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:11:
[...]
Dat ziet iedereen wel, maar die Engelsen spelen beter met hun B-team.
Rashford was trouwens een van de gevaarlijke spelers bij Engeland, die is er nu af. En al het gevaar voorin is al een stuk minder. Watkins zie ik niet als een verbetering vooralsnog.
nggyu nglyd
Haha gaan we écht verlengen?
nggyu nglyd
Dit gaat snel....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Eze had het niet easy. Barcola net wel.
Nou de Fransen zijn wakker. In before nog 2 goals van Mbappe/Olise/Barcola.
Nou de Fransen zijn wakker. In before nog 2 goals van Mbappe/Olise/Barcola.
Ik wilde net gaan slapen... want het was over... not
Nu snap ik het, er mag alleen in dat linker doel gescoord worden...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een leven lang op knäckebröd en zonder brieiCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:18:
Deschamps zal in de kleedkamer wel wat gedreigd hebben
Dat hij anders weggaat?iCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:18:
Deschamps zal in de kleedkamer wel wat gedreigd hebben
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je zal achter de andere goal zittenhoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:18:
Nieuw belletje van Trump naar Infantino, die snapte er niks van dat ze 2 helften van het veld gebruikte, dat zou veel te veel plek innemen.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:18:
Don't let perfect be the enemy of good.
Ik kijk via ziggo op de Belg en loop 30 seconden voor op de buren die structureel te laat juichen bij een doelpunt van elk willekeurig team. Die kijken via internet.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:06:
Korte check, ik merk dat het geluid van commentator op NPO1 NLZiet over het algemeen slecht geluid heeft. Stadiongeluid is gewoon oké. Elders hetzelfde?
Wat heeft dat met het geluid van de commentator op NPO1 te maken?mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:19:
[...]
Ik kijk via ziggo op de Belg en loop 30 seconden voor op de buren die structureel te laat juichen bij een doelpunt van elk willekeurig team. Die kijken via internet.
Betakanaal op nlziet is overigens vrij real-time.
nggyu nglyd
Wat gebeurde er? Misschien eens wat minder sfeerbeelden maken.
Dat die de komende 100 jaar de volledige jeugdploeg van Frankrijk gaat trainen
Gezien de eerste helft was de cameraploeg al op vakantie gegaanHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:21:
Wat gebeurde er? Misschien eens wat minder sfeerbeelden maken.
Engeland is weer zichzelf. Goede manager die Tuchel.
Het is nu een heel open pot geworden. Van de ene naar de andere kant van het veld. Heerlijk.
En niet om de 2 tellen gaan liggen huilen op de grond..
[ Voor 23% gewijzigd door ll roel j op 19-07-2026 00:26 ]
Dat is een contradictie?Joosie200 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:24:
Olise had wel een kanonskogel op doel. Helaas roemloos naast.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Zo'n open pot had ik ook tegen Spanje verwacht van Frankrijk. Maarja niet dus.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:26:
Het is nu een heel open pot geworden. Van de ene naar de andere kant van het veld. Heerlijk.
Also Dembele zn vizier een beetje goed had afgesteld vanmorgen was het al gelijk geweest.
Dat betekent, stam + t .
Ja het is open maar nieman loopt meer achter zn man aan. Het zal ze allemaal op het veld een worst zijn.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:26:
Ik ben bang dat we nu naar een leukere wedstrijd kijken dan de finale…
ICE ICE Baby
En nu trekken de Engelsen nogmaals hun haar uit het hoofd. Dit keer uit frustratie.
Hup Frankrijk.
Hup Frankrijk.
Wat een aanval!
nggyu nglyd
als ik engeland was zou ik vol op in de verdediging gaan om de 4-3 vast te houden
Gvd lekker
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gaat het gebeuren?
En wat gaat Tuchel nu doen? Verdedigd wisselen?
En wat gaat Tuchel nu doen? Verdedigd wisselen?
Waarom heeft het bijna hele WK geduurt om een leuke wedstrijd te zien?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Omdat dit nergens meer over gaat?SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:30:
Ben een Rice fan, maar hij staat wel echt te wandelen daar.
Heeft Frankrijk soms zichzelf de challenge geven. Kom terug van een 4-0 achterstand en kijk of je kan winnen?
Ha zelfs in het publiek zitten mensen met de meme van Mbappe de dictator
Wat een bizarre pot. Wel fijn dat ik wakker gebleven ben hiervoor.
nggyu nglyd
Voor Tuchel wel. Als hij deze verliest, dan is het sowieso voorbij.
tuchel had toch gezegd dat ie precies hetzelfde weer opnieuw zou doen. eens kijken of ie zich aan zijn woord houdt
Geldt toch ook voor Deschamps.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:31:
[...]
Voor Tuchel wel. Als hij deze verliest, dan is het sowieso voorbij.
Meeste basisspelers gaan toch nog wel een nieuw WK tegemoet.
Omdat als je nu niks te verliezen hebtSinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:30:
Asterix is ingewisseld en Obelix staat in de kleedkamer dus daar willen de Fransen niet meer terugkomenJoosie200 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:31:
Heeft Frankrijk soms zichzelf de challenge geven. Kom terug van een 4-0 achterstand en kijk of je kan winnen?
Deschamps is niet ontslagen, die stopt er mee.Joosie200 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:32:
[...]
Geldt toch ook voor Deschamps.
Meeste basisspelers gaan toch nog wel een nieuw WK tegemoet.
Tuchel heeft nog in principe een contract, en de publiekelijk opinie tegen hem. De Engelse voetbalbond is hetzelfde als de KNVB. Wij gaan Reiziger krijgen, zij houden gast aan Tuchel.
Ah ja van Red Bull krijgen ze vleugels. Of Naja het blijven Fransen. Er zal wel wijn in de ketel gezeten hebben. Nou kom maar op met die 4-4. Verlengen en dan 5-5 naar penalties. Krijgt Messi nog een kluif om die voorsprong weg te poetsen.iCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:33:
[...]
Asterix is ingewisseld en Obelix staat in de kleedkamer dus daar willen de Fransen niet meer terugkomen
Je mag vrouwelijke atleten niet meer filmen in sexy poses, maar wel vrouwen op de tribune natuurlijk.
Mbappe, 27 jaar en 22 doelpunten op het WK voetbal.
Loopt zo'n beetje 1:1 en mag hoogstwaarschijnlijk nog een WK spelen. Uniek!
Zijn stomste fout is naar Real Madrid gaan, daar wordt je altijd afgemaakt. Ze staan daar te klappen voor middelmaat.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:35:
Mbappe, 27 jaar en 22 doelpunten op het WK voetbal.
Ik hoop dat die ooit naar de PL nog komt. Arsenal gok ik helaas niet.
Hij mag er niet in voor Olise. 
Die kerel wordt gek.
Die kerel wordt gek.
nggyu nglyd
De Fransen en Engelsen gaan natuurlijk niet voor niks spelen en dus hebben ze samen een plan gesmeed om wat records te zetten deze troostfinale
Kan iemand die kinderen de mond snoeren
Dit lijkt toch echt een tactische keuze te zijn om zo te spelen?
Gelukkig maarHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:34:
Je mag vrouwelijke atleten niet meer filmen in sexy poses, maar wel vrouwen op de tribune natuurlijk.
Ongelofelijk hoeveel mooie assists Oliseh geeft en hoeveel schoten hij mist.
Dat betekent, stam + t .
olise hoe kun je die nou missen hahaha, zo'n goede voetballer maasr die bal gaat er niet in
Olise mag niet scoren van de voetbalgoden
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oh scheids blessure
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bizar de kansen van Olise, hij staat telkens goed, speelt én loopt in de tweede helft ook ontzettend goed.
Lijkt of er een vloek op hem rust.
nggyu nglyd
Nou de scheids is ongeschikt. Is zelf toe aan een hydration break + massage. Blijkt het Quansah te zijn?
Die Fransen spelen nog altijd zonder verdiging.
Tijd rekken
De aanval is de beste verdediging is hun motto.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:45:
De tendens lijkt te zijn dat je meer moet scoren dan je tegenstander, dan boeit verdedigen niet echt.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:45:
nggyu nglyd
Pact gesloten met de duivel, mag wel spelen en kansen creëren voor anderen maar zelf scoren dat dan weer nietQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:45:
Bizar de kansen van Olise, hij staat telkens goed, speelt én loopt in de tweede helft ook ontzettend goed.
Volgens mij ging er voor het schot van Olise een verdediger op zijn voet staan. Maar goed dit is ook al de zoveelste kans die hij mist dit WK. Dan maar passen op medespelers
Ja terechte penalty, wat dom.
nggyu nglyd
Mooi. In ieder geval geen penalties.
SpoilerQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 00:47:
Ja terechte penalty, wat dom.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/LcAR9syzW5kEyyAxhiocxZ3g.png?f=fotoalbum_large)