En wat ga je nu doen als Engeland zijnde, je kunt inmiddels alleen maar hopen op dat je de penalties gaat haellen
En mu ben ik heel benieuwd of Tuchel het momentum kan omdraaien. Geloof er eerlijk gezegd geen biet van
Dat heet kwaliteitVlassie1980 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:46:
Je weet dat het gaat gebeuren he...
Tja dik verdiend dit, ook zo voorspelbaar met elke corner kort nemen en het afstandsschot hierna.
Hoezo speelt een prima pot gewoon?Hupske schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
Haha die Pickford. Moet je toch helemaal gek van worden zo een keeper op goal hebben.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Fantastische wedstrijd".... die man van de NOS is gek
En dan zal de 1-2 snel volgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat gaat Tuchel nu doen? Kan hij nog wat?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Jammer maar wel mooi doelpunt. Jammer van de viering, het is nu gelijkspel hé
Don't let perfect be the enemy of good.
Fantastische halve finale.....
ICE ICE Baby
Oké, geef het toe. Volledig terecht.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat lukt niet meer met zes verdedigersWippie1234 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
En mu ben ik heel benieuwd of Tuchel het momentum kan omdraaien. Geloof er eerlijk gezegd geen biet van
Biddennocalimero schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
Het is maar net wat je ziet he. Ik vind deze tweede helft erg interessantD-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 15-07-2026 22:48 ]
Opvallend dat ze niet meer smerig spelen als ze achter staan hè?JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
Bah, smerige argentijnen....
👌 SukkelsHollovVpo1nt schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:37:
Wanneer begrijpen die teams niet dat je met 1 goal voorsprong niet terug moet zakken? Letterlijk elk elftal op dit toernooi heeft na het inzakken tegengoals gehad....
ARG is het geluid dat ik zojuist maakte hier op de bank.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je hoeft niet te gaan schat, nee.Humma Kavula schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:46:
Nee, nee, nee, nee, nee...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ze hebben zich allemaal gedouched van tevoren hoor.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
Bah, smerige argentijnen....
Niet hoogstaand, wel spannend en fascinerend wat keuzes zijn ook418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
[...]
Het is maar net wat je ziet he. Ik vind deze tweede helft erg interessant
alle superlatieven kraamt ie uit. Ook dat Spanje Frankrijk gisteren genieten was.D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
Argentinië komt omdat ze moeten maar het niveau is niet hoog hoor. Die Engelsen zijn dramatisch nu418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
[...]
Het is maar net wat je ziet he. Ik vind deze tweede helft erg interessant
Knock out wedstrijden zijn zelden hoogstaandrik86 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:48:
[...]
Niet hoogstaand, wel spannend en fascinerend wat keuzes zijn ook
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 15-07-2026 22:49 ]
Ik vind Engeland net zo’n schijtploeg als Argentinië maar op basis van het laatste half uur is dit gewoon terecht.Humma Kavula schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:46:
Nee, nee, nee, nee, nee...
Loon van de angst. Hoogst haalbare voor Engeland is nu pingels
Hij doet zo'n beetje niets goed. Hij bracht meer verdedigend vermogen in en toen dat niet werkte dacht hij laten we er een schepje bovenop doen. Onbegrijpeleijk.nocalimero schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
[ Voor 3% gewijzigd door jumbos7 op 15-07-2026 22:49 ]
Hadden wij maar zo een slim team...Tk55 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:48:
[...]
Opvallend dat ze niet meer smerig spelen als ze achter staan hè?
Gewoon klasse, weten wat er gevraagd wordt om te winnen.
Hij zal wel weer Real Madrid gaan bellen.. vind hem echt geen leuke speler. Goede speler, maar wat een vervelend karakter.
Niet goed genoeg, ik zie nog allemaal inkt op hun lichamen.Typhone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:48:
[...]
Ze hebben zich allemaal gedouched van tevoren hoor.
nggyu nglyd
Tenzij Argentinië dit nog afmaakt binnen de reguliere speeltijd (andersom acht ik de kans klein), ga ik de uitslag morgenvroeg vernemen als ik weer wakker wordt.
Een soort deja vu met Nederland tegen Marokko…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vervelend mannetje ook die Fernandez met dat racistische gedoe van een tijdje geleden. Doet nu alsof ie de beste uitvinding sinds gesneden brood is.
Hoe vaak hebben we dit spelbeeld nou gezien bij Argentinië? Komen achter omdat ze vol onder druk gezet worden, en dan zakken de tegenstanders in, gooien hun eigen ramen in met rood, storten mentaal in (Egypte). Leert dan niemand het? Je moet erop en erover.
Totaal niet, want NL heeft heel de wedstrijd niet gevoetbaldPatrickC schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:49:
Een soort deja vu met Nederland tegen Marokko…
Waarom geef je geen geel als iemand je zo aankijkt?
Een rollende steenTyphone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Wie is die ouwe vent in de VIP-box?
John LennonTyphone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Ja Argentinië heeft aanvallend alles staan en het momentum. Dit is lastig voor Engeland, want met 6 verdedigers ga je nooit kunnen voetballen. Sowieso, er is geen organisatie omdat er geen tactiek is om met 6 in lijn te spelen.
nggyu nglyd
Mick Jagger...Typhone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Satisfaction...
Dat, hij pikt echt alles van ze..HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Waarom geef je geen geel als iemand je zo aankijkt?
per aspera ad astra
Omdat die bij alles staat schreeuwen tegen zijn medespelers, zodra de bal alleen een keer echt fatsoenlijk de hoek in wordt geschoten is die kansloos.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
ik wil burn een pingel zien nemenWippie1234 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Tactisch gezien moet Tuchel Burn nu zsm weer wisselen
met zijn hoofd
Dan Burn in de spits en lange ballen pompen natuurlijknocalimero schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:47:
Och, nooit afgevraagd waarom Argentijnen t.o.v. de rest van zuid-Amerika redelijk blank zijnGunner schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Vervelend mannetje ook die Fernandez met dat racistische gedoe van een tijdje geleden.
Spanje - Argentinië finale? Winnaar? Ik hoop echt het Spanje van gisteren.
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Tijd om al die zeurende spelers gewoon geel te geven, alleen de aanvoeder mag praten toch?!
ICE ICE Baby
Dat zou Spanje moet kunnen met hun rust aan de bal, is mijn hoop (vanwege mijn poule🤪)Tk55 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:50:
Hoe vaak hebben we dit spelbeeld nou gezien bij Argentinië? Komen achter omdat ze vol onder druk gezet worden, en dan zakken de tegenstanders in, gooien hun eigen ramen in met rood, storten mentaal in (Egypte). Leert dan niemand het? Je moet erop en erover.
Ik vind gek dat het bijna leek alsof scheidsrechter Ichzelf moest verantwoorden aan arg captain voor het fluiten van een hoofdblessure?
Is Maguire mee?Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Dan Burn in de spits en lange ballen pompen natuurlijk
Bellingham dribbelt, kijkt naar voren, shit daar staat niemand.
Maar toch klinkt McAllister niet echt Germaansch.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Och, nooit afgevraagd waarom Argentijnen t.o.v. de rest van zuid-Amerika redelijk blank zijnZe hebben afkomst...
Weer paal!
Koeman is vast assistent coach.bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:52:
Bellingham dribbelt, kijkt naar voren, shit daar staat niemand.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik wil naar bed.Grindtegel schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:51:
[...]
ik wil burn een pingel zien nemen
met zijn hoofd
Hopelijk scoort er nog iemand komende vijf minuten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je moet als coach altijd het middenveld versterken ipv de verdediging, dat heeft echt nog nooit gewerkt.
Terechte winst voor Argentinië
Terechte winst voor Argentinië
Bah
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SlaapwelFiber schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:52:
[...]
Ik wil naar bed.
Hopelijk scoort er nog iemand komende vijf minuten...
Football is not coming home… again…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Didn't see that coming...
Zucht
Zucht
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
🐐 🐐
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wauw. Fantastisch dit. Ik verheug me al op de tabloids morgen.
DOEI ENGELAND.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Volgens mij is die commentator voor Argentinië
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Denk dat Tuchel zn werkvergunning in mag leveren.D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:52:
Benieuwd wat de Engelse pers gaat zeggen
Flickr PSN ID= cheironnl
Echt, er is géén organisatie als je met z'n allen op een lijn achterin gaat staan. Engeland Engeland..
nggyu nglyd
Dat verdedigend spelen werkt niet meer. Hoevaak moeten we het nog zien
Don't let perfect be the enemy of good.
Nou, dat scheelt weer waarschijnlijk.bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:49:
Tenzij Argentinië dit nog afmaakt binnen de reguliere speeltijd (andersom acht ik de kans klein), ga ik de uitslag morgenvroeg vernemen als ik weer wakker wordt.
Toch weer Messi belangrijk. Wat een geweldenaar. Voorrecht om zo'n geweldige speler te hebben mogen zien spelen. Enige smetje is hoe vervelend hij met zijn matties in 2022 was.
Je wist het gewoon. Het erge vind ik als ze de finale ook nog winnen, we jaren gaan horen hoe geweldig ze zijn.
Dit is vooral het verlies van Tuchel, toch? Alle voetbal weggewisseld!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl