Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Hoezo.dat?Yakolev schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:20:
Had wat mij betreft gewoon rode kaart en strafschop moeten zijn.
Voor een niet-schwalbe? Hij gaat makkelijk liggen, maar om het een schwalbe te noemen.. Er is gewoon contact, maar bij lange na niet genoeg om er een penalty voor te geven.nocalimero schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:19:
Geel dan toch ook?
Goede beslissing wmb.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij zet zelf zijn been ervoor? Zo kan iedereen wel een gratis strafschop krijgenYakolev schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:20:
Voor Noorwegen idd vanwege al dat theater.Yakolev schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:20:
Gewoon een schwalbe, hij zet zijn been zelf en gaat liggen. Zoekt duidelijk de penaltyQuad schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:20:
[...]
Voor een niet-schwalbe? Hij gaat makkelijk liggen, maar om het een schwalbe te noemen.. Er is gewoon contact, maar bij lange na niet genoeg om er een penalty voor te geven.
Goede beslissing wmb.
[ Voor 3% gewijzigd door jumbos7 op 12-07-2026 01:22 ]
Haha. Kan je ook even gewoon neutraal naar een wedstrijd kijken? Want op dit soort gefanboy zit niemand te wachten.Yakolev schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:20:
Ik heb een lichte bias.
Valt ook steeds vakerChelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:21:
[...]
Gewoon een schwalbe, hij zet zijn been zelf en gaat liggen. Zoekt duidelijk de penalty
Don't let perfect be the enemy of good.
Anders moet ik ff Umbrella Corp bellen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ja het is sneu, Haaland is op. Hopelijk kunnen ze hem nog wel 1x in stelling brengen.forzav schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:24:
Noorwegen had beter Sorloth in de spits kunnen zetten ipv deze versie van Haaland
Idd, maar we moeten nog even een kwartiertje uitzitten.pokle312 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:26:
Noorwegen gaat het niet meer doen lijkt, zijn ook helemaal op.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het zou als schwalbe moeten worden uitgelegd, maar het gebeurd nooit op het moment dat er contact wordt gemaakt met de tegenstander. De Argentijnen hebben dat tot kunst verheven, ze vallen vaak net voordat ze contact maken met de tegenstander, schreeuwen het uit, en krijgen daardoor aan de lopende band vrije trappen en soms penalty's mee en de VAR doet er nooit iets mee. Omdat het verdomd goed toneel spelen is. Zouden ze een fractie eerder vallen zou het overduidelijk zijn maar ze zijn er zo behendig in geworden dat ze heel goed lijken aan te voelen wanneer ze contact gaan maken.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:21:
[...]
Gewoon een schwalbe, hij zet zijn been zelf en gaat liggen. Zoekt duidelijk de penalty
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Noorwegen gaat nog 1 of 2 kansen krijgen zo meteen.pokle312 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:26:
Noorwegen gaat het niet meer doen lijkt, zijn ook helemaal op.
Alhoewel ik Engeland grotere kansen tegen de Argentijnen toedicht, want Noorwegen is weer een elftal met een hoop ED niveau spelers en 2 toppers. En ik heb een bloedhekel aan de Argentijnen, dus liever Engeland tegen ze dan Noorwegen
En ps. Waarom staat Madueke in godsnaam zo vaak in de basis?
nggyu nglyd
https://www.reddit.com/r/sports/comments/1utxq5l/englands_goal_against_norway_was_a_result_of_the/
In de aanloop naar de goal komt de bal in Engeland's balbezit omdat deze een kabel raakt.
Of gewoon op?Quad schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:28:
Ai, die moet wel iets hebben.
You Disgraced Us, Sir! You Shamed Us, Sir! You Will Answer!
Altijd leuk een mede Sharpe fan. Maar mogelijk gaan de Noorwegen er ook met de King's Colours vandoor
Die Engelsen gaan die handsbal van Maradona ook weer lekker naar boven halenLZ86 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:27:
Noren zijn op. Engelsen zijn fitter helaas.
Alhoewel ik Engeland grotere kansen tegen de Argentijnen toedicht, want Noorwegen is weer een elftal met een hoop ED niveau spelers en 2 toppers. En ik heb een bloedhekel aan de Argentijnen, dus liever Engeland tegen ze dan Noorwegen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ICE ICE Baby
Dat zien we niet bij Ronaldo.djmuggs schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:29:
Haaland eruit beter voor het team.
En waarom had die dan precies niet mogen tellen? Volgens mij geldt dit als "dood element" zoals de cornervlag of een vogel. Tenzij de spelregels ten aanzien daarvan zijn gewijzigd dan geldt volgens mij "doorspelen".Ruzor schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:28:
Kennelijk had de eerste goal van Engeland niet mogen tellen:
https://www.reddit.com/r/sports/comments/1utxq5l/englands_goal_against_norway_was_a_result_of_the/
In de aanloop naar de goal komt de bal in Engeland's balbezit omdat deze een kabel raakt.
7 goals, meer dan Kane...djmuggs schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:29:
Aderlating, het lijkt wel klaar voor Noorwegen.
100% heeft helaas niks kunnen bijdragen aan de wedstrijddjmuggs schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:29:
Argentinië schat ik (helaas) hoger in dan Engeland.LZ86 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:27:
Noren zijn op. Engelsen zijn fitter helaas.
Beetje bang dat die wedstrijd een duikfestijn gaat worden waar je meer duiken gaat zien dan bij een wedstrijd schoonspringen
Kan ook hoor. Was in het spel in elk geval niet van toegevoegde waarde. Dus echt minder worden de Noren er niet van.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 12-07-2026 01:31 ]
nggyu nglyd
Je zou toch denken dat met een bal met al die sensoren dat de VAR daar vervolgens iets mee moet doen. Want het is toch gek als de bal op die hoogte een registratie heeft? Dan moet de scheids ingeseind worden dat er een scheidsrechtersbal gegeven wordt.Ruzor schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:28:
Kennelijk had de eerste goal van Engeland niet mogen tellen:
Onsportief tegen onsportief. Toch gun ik het Engeland meer straks tegen de Argentijnen.ll roel j schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:31:
[...]
Argentinië schat ik (helaas) hoger in dan Engeland.
Beetje bang dat die wedstrijd een duikfestijn gaat worden waar je meer duiken gaat zien dan bij een wedstrijd schoonspringen
Of is gewoon de regel dat dit een "dood element" is en bij aanraking geldt "doorspelen".jumbos7 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:32:
[...]
Je zou toch denken dat met een bal met al die sensoren dat de VAR daar vervolgens iets mee moet doen. Want het is toch gek als de bal op die hoogte een registratie heeft? Dan moet de scheids ingeseind worden dat er een scheidsrechtersbal gegeven wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door iCore op 12-07-2026 01:35 ]
Keeper laat alles lospokle312 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:34:
Zo de keeper is in ieder geval wakker.
Moet je ook (nog) kunnen (in deze fase van de wedstrijd).forzav schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:33:
Noren blijven maar hetzelfde doen, moet toch echt meer vaart in en wat opportunistischer
Bal moet gewoon eerder de 16 in, daar hoef je niet veel voor te kunnen. Ruimte ligt al hele wedstrijd op de flankenbazzemans schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:35:
[...]
Moet je ook (nog) kunnen (in deze fase van de wedstrijd).
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
bazzemans schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:30:
[...]
En waarom had die dan precies niet mogen tellen? Volgens mij geldt dit als "dood element" zoals de cornervlag of een vogel. Tenzij de spelregels ten aanzien daarvan zijn gewijzigd dan geldt volgens mij "doorspelen".
Maar volgens de FIFA was er geen contact:The International FA Board (IFAB), which oversees the laws of football, states that if the ball hits Spidercam or one of its cables, the referee should give a drop ball at the point where the ball made contact.
https://metro.co.uk/2026/...-world-cup-goal-29114034/
However, FIFA has responded to Norway’s complaints via The Times by claiming that officials ‘have checked the data and no peak on the graph from the connected ball heartbeat sensor’.
Naja daar moet je toch ook 'iets' voor kunnenforzav schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:38:
[...]
Bal moet gewoon eerder de 16 in, daar hoef je niet veel voor te kunnen. Ruimte ligt al hele wedstrijd op de flanken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De regel is dat er een scheidsrechtersbal gegeven wordt, maar volgens de FIFA raakte de bal de spidercam niet en is er daarom niets mee gedaan.bazzemans schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:34:
[...]
Of is gewoon de regel dat dit een "dood element" is en bij aanraking geldt "doorspelen".
Oud nieuws maar ik had het nog niet gelezen
[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 12-07-2026 01:46 ]
Of is die regel alweer afgezwakt?
[ Voor 18% gewijzigd door ll roel j op 12-07-2026 01:43 ]
En dan zal Engeland de eerste echte "goeie tegenstander" zijn van Argentinië (op papier dan).
Hopelijk wint Zwitserland... Maar daar geloof ik niet in. Ik ga zeker niet wakker blijven om die wedstrijd te kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 12-07-2026 01:43 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die regel is recent veranderd zover ik had begrepenll roel j schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:42:
Is dat geen rood voor Pickford. Praten achter je hand tegen een tegenstander?
Alleen bij een conflictsituatie.iCore schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:43:
Die regel is recent veranderd zover ik had begrepen
Pff geen pijl op te trekken..iCore schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:43:
[...]
Die regel is recent veranderd zover ik had begrepen
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Thatcher staat vannacht nog even op, denk ik.Tk55 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:45:
Argentinië - Engeland wordt in ieder geval een wedstrijd vol ballerina’s.
[ Voor 65% gewijzigd door Coltrui op 12-07-2026 01:45 ]
[ Voor 64% gewijzigd door gambieter op 12-07-2026 01:46 ]
Maak daar maar 480.000 van.Bad Brains schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:45:
"Kane" auw auw, waar is mijn €250.000 per week voor mijn hairline.
Staat ook in dat er bij een aanraking een stuiterbal gegeven moet worden.jumbos7 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:40:
[...]
[...]
Maar volgens de FIFA was er geen contact:
[...]
Die regel moet dan zijn aangepast of ik heb kennelijk hier last van een Mandela-effect.
Mischien werkt die chip gewoon niet zo goed. Leek net ook een moment te zien, waarbij de bal de rug schampte van een Engelse spelers na een schot van Bobb. Edit: er werd dus geen corner gegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 12-07-2026 01:48 ]
nggyu nglyd
Kunnen jij en ik een heel mooi huuske van kopen na een "fortnite"
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Kan ermee leven
Ik zeg welterusten allemaal..en tot de volgende.
Nog 3 KRAKERS te gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 12-07-2026 01:50 ]
Over de oceanen werd er niet geroeid hoor, lekker windje erin, maar roeien?Grvy schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:45:
Norway rowing home.
nggyu nglyd
Hij zoekt bewust het contact om een penalty te versieren. Dat is gemeen spel en zou imho geel moeten zijnQuad schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:20:
[...]
Voor een niet-schwalbe? Hij gaat makkelijk liggen, maar om het een schwalbe te noemen.. Er is gewoon contact, maar bij lange na niet genoeg om er een penalty voor te geven.
Goede beslissing wmb.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Noorwegen was gewoon beter, maar Engeland had het geluk en momentumiCore schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:47:
Het is voorbij, jammer voor de Noren maar het was niet goed genoeg
Engeland wordt zeker geen wk. Ik heb andere landen veel beter zien spelen in de knock-out fase.
Die verdienen op basis van het getoonde spel dan ook de wereldtitel. Normaal gesproken rollen ze elke andere ploeg dit WK op. En op basis daarvan gun ik het ze ook.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:46:
Eigenlijk is het pure armoede toch van de toplanden, op Frankrijk na heeft geen enkel land iets laten zien.
Dat komt ook omdat we nog nauwelijks wedstrijden tussen échte toplanden gezien hebben. Meestal stijgen toplanden met het niveau van hun tegenstander mee. Er was geen poule des doods (want 48 landen). En dankzij de vele nummers drie die doorgaan (want 48 landen), valt het ook in de knock-out fase tegen.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:46:
Eigenlijk is het pure armoede toch van de toplanden, op Frankrijk na heeft geen enkel land iets laten zien.
ICE ICE Baby
Klopt, dit is echt een droevig WK op dat vlak. Volgens mij nog steeds geen kraker geweest.Tk55 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:49:
[...]
Dat komt ook omdat we nog nauwelijks wedstrijden tussen échte toplanden gezien hebben. Meestal stijgen toplanden met het niveau van hun tegenstander mee. Er was geen poule des doods (want 48 landen). En dankzij de vele nummers drie die doorgaan (want 48 landen), valt het ook in de knock-out fase tegen.
En wat was er met die camera kabels?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Daarbij was er ook een opmerkelijk situatie aan de hand bij de Engelsen, veel spelers verloren ontzettend vaak een contactlens en gingen die accuut zoeken. Met name Kane en Bellingham hadden daar ontzettend veel last van.
Niet sympathiek en spelen waardeloos spel. Maar ja, Noorwegen heeft het hier gewoon laten liggen. Paar grote mogelijkheden gehad maar verpest. En VAR had penalty mogen geven voor die in de rug.jumbos7 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:49:
Hoewel ik vooraf blij was geweest als Engeland doorging, omdat ze waarschijnlijk meer kansen hebben om Argentijnen te verslaan, voelt het achteraf toch minder bevredigend. De Engelse ploeg is niet bepaald de meest sympathieke ploeg.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl