Het grote Joulo topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• AA42
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:15
geenstijl schreef op zondag 27 september 2026 @ 13:27:
[...]
Dat nog geen enkele partij iets heeft betaald is onjuist. Zeres heeft begin juli 50% over het eerste kwartaal uitbetaald.
Dat is geen daadwerkelijk uitbetalen van verkochte ERE's maar een voorschot. Daarbij wordt je benadeeld want je kunt er op rekeken dat inboekdienstverleners geen risico gaan nemen. Dat risico bouwen ze echt wel in en dus loop je geld mis.

• RikHa
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18:55
Masterchiev schreef op zondag 27 september 2026 @ 18:15:
Weten jullie of aan de hand van je EAN code van de slimme meter kan worden opgevraagd welke leverancier je hebt?
Als ik kijk bij mijn Liander zie ik dat wel. Of een inboeker dat ook kan zien? Geen idee.

[ Voor 33% gewijzigd door RikHa op 28-09-2026 17:22 ]

23 kWp, 80 kWh, 11 kW laden, 17 kW ontladen. Victron VRM

• HarDus
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 17:37
AA42 schreef op maandag 28 september 2026 @ 17:09:
[...]

WP's? WordPerfects? Ik neem aan dat je warmtepomp bedoelt.
Sowieso is deze vraag veel te algemeen en niet specifiek voor Joulo en hoort hier dus niet.
Excuus, het is WP'n. Ik heb het aangepast.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
itsme9x schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 10:42:
[...]

Nee nog niet, maar dat is bij geen enkele ERE partij tot nu toe, ligt niet aan Joulo maar aan de NEa en de procedure.
Ik zou ook de NEa niet de schuld geven. Het is Den Haag wat treuzelde met de wet goedkeuren. Dat gebeurde pas medio april ergens. Daarna moest het nog in de Staatscourant en pas daarna kon men er echt mee aan de slag. We waren dus al een maand of 5 onderweg voor iedereen zeker wist hoe het moest gaan werken.

En dan zou het met een handvol inboekdienstverleners nog wel te doen zijn maar het zijn er inmiddels al bijna 75. Iedereen wil een stukje van de taart hebben :9 . Joulo in haar eentje zit op 23.000+ klanten en 42GWh aan afgetikte stroom.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste