• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Leuke aanbieding voor wie nog een case zoekt. 53 euro voor de Spigen:

uitvoering: Spigen Slim Armor Pro (Mag Fit) Case (Galaxy Z Fold8) Zwart

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 17-08-2026 08:59 ]

• _Anvil_
  • Nu online
Hawk86 schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 00:50:
[...]

Laten we samen een tijd en locatie kiezen dan kan je het mij uitleggen ok?
Lol, keyboard warrior spotted. Laat ik het ook eens proberen uit te leggen: Je hebt je oude toestel ingeruild voor een nieuwe met €486 euro bijbetalen. Of je hebt anders geformuleerd een Fold ultra gekocht voor €886.In beide formuleringen een top deal, niet nodig om het met girl math nog sappiger te maken toch? ;)

• _Anvil_
  • Nu online
gwystyl schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 01:10:
Afgelopen zaterdag in de Odido shop een Flip 8 voor vrouwlief gekocht. Zij kon net verlengen (vanaf Ben), en aangezien we thuis Odido glas hebben, was het abonnement €14 voor 2 jaar en het toestel nog € 480. Daarbij kregen we nog een Watch 7 (net aangevraagd en goedgekeurd via Odido.nl) en Buds (gelijk mee in de winkel).
Al met al een leuke deal volgens mij, en vrouwlief is er erg blij mee.

Ik ben nu nog aan het nadenken over de verzekering.
Ik heb zelf een Fold 7 waarvan het binnenscherm na 8 maanden stuk is gegaan en buiten garantie gerepareerd moet worden. Ook twee collega's hebben dat scherm al stuk (gehad), waarvan één binnen garantie en de ander nog onbekend (net gebeurd).
Odido heeft een verzekering voor € 16,95 per maand, maar Care+ van Samsung is € 13,99 met volgens mij vergelijkbare voorwaarden. Ik neig dus naar die laatste. Iemand ervaring met één van beide qua afhandeling als er echt iets gebeurt?
Ik heb een uitbreiding op mn inboedel verzekering genomen voor 6 euro per maand.

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:21
Van het weekend mijn Fold 8 Ultra binnen gekregen vanuit Vodafone (fantastisch apparaat!) en de aanvraag gedaan voor de Watch 7 bij Samsung en kreeg vanochtend een mail dat de registratie niet wordt goedgekeurd vanwege de datum van de factuur.

Net gechat met vodafone en medewerker gaf aan dat ze met mijn registratienummer van Samsung een klachtenprocedure gaan opstarten zodat ze alsnog de watch kunnen toesturen vanuit Samsung. Moest wel via een collega die morgen pas aan het werk is.

Zodra ze een reactie krijg gaat ze me bellen. Ben benieuwd :)

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:22
Geduld wordt wel op de proef gesteld. Net maar weer eens gebeld met Orderstatus na ruim 2 weken. Na 2 keer verbinding verbroken en veel zoeken kon men bestelling vinden. Verhaal dat ik kreeg is dat men nog steeds met de hand bezig is dit op te lossen, en men had geen idee hoe lang dit nog kon duren. Just FYI voor de mensen die na excuusmail van 6 augustus verder niks meer gehoord hebben zoals ik. Pfffff...
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste