• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Leuke aanbieding voor wie nog een case zoekt. 53 euro voor de Spigen:

uitvoering: Spigen Slim Armor Pro (Mag Fit) Case (Galaxy Z Fold8) Zwart

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 17-08-2026 08:59 ]

• _Anvil_
Hawk86 schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 00:50:
[...]

Laten we samen een tijd en locatie kiezen dan kan je het mij uitleggen ok?
Lol, keyboard warrior spotted. Laat ik het ook eens proberen uit te leggen: Je hebt je oude toestel ingeruild voor een nieuwe met €486 euro bijbetalen. Of je hebt anders geformuleerd een Fold ultra gekocht voor €886.In beide formuleringen een top deal, niet nodig om het met girl math nog sappiger te maken toch? ;)

• _Anvil_
gwystyl schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 01:10:
Afgelopen zaterdag in de Odido shop een Flip 8 voor vrouwlief gekocht. Zij kon net verlengen (vanaf Ben), en aangezien we thuis Odido glas hebben, was het abonnement €14 voor 2 jaar en het toestel nog € 480. Daarbij kregen we nog een Watch 7 (net aangevraagd en goedgekeurd via Odido.nl) en Buds (gelijk mee in de winkel).
Al met al een leuke deal volgens mij, en vrouwlief is er erg blij mee.

Ik ben nu nog aan het nadenken over de verzekering.
Ik heb zelf een Fold 7 waarvan het binnenscherm na 8 maanden stuk is gegaan en buiten garantie gerepareerd moet worden. Ook twee collega's hebben dat scherm al stuk (gehad), waarvan één binnen garantie en de ander nog onbekend (net gebeurd).
Odido heeft een verzekering voor € 16,95 per maand, maar Care+ van Samsung is € 13,99 met volgens mij vergelijkbare voorwaarden. Ik neig dus naar die laatste. Iemand ervaring met één van beide qua afhandeling als er echt iets gebeurt?
Ik heb een uitbreiding op mn inboedel verzekering genomen voor 6 euro per maand.

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-09 22:30
Van het weekend mijn Fold 8 Ultra binnen gekregen vanuit Vodafone (fantastisch apparaat!) en de aanvraag gedaan voor de Watch 7 bij Samsung en kreeg vanochtend een mail dat de registratie niet wordt goedgekeurd vanwege de datum van de factuur.

Net gechat met vodafone en medewerker gaf aan dat ze met mijn registratienummer van Samsung een klachtenprocedure gaan opstarten zodat ze alsnog de watch kunnen toesturen vanuit Samsung. Moest wel via een collega die morgen pas aan het werk is.

Zodra ze een reactie krijg gaat ze me bellen. Ben benieuwd :)

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:53
Geduld wordt wel op de proef gesteld. Net maar weer eens gebeld met Orderstatus na ruim 2 weken. Na 2 keer verbinding verbroken en veel zoeken kon men bestelling vinden. Verhaal dat ik kreeg is dat men nog steeds met de hand bezig is dit op te lossen, en men had geen idee hoe lang dit nog kon duren. Just FYI voor de mensen die na excuusmail van 6 augustus verder niks meer gehoord hebben zoals ik. Pfffff...

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:38
Bij mij is de VF order twee keer geannuleerd en nu staat ie nog steeds op de hoge prijs. Nu wacht ik weer, maar het contract is wel in gegaan.

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 07-09 23:08
De 512GB Zwart via Vodafone lijkt nu ook op voorraad te zijn en uitgeleverd te worden.

Voor de rest helaas nog steeds niet alles op orde. In mijn contract hebben ze een nieuw nummer aangemaakt ipv verlenging... en om dat te fixen zou de hele order weer geannuleerd moeten worden. We gaan het zien.

De mevrouw van Vodafone wist me wel te vertellen dat Samsung nu op de hoogte was van de problemen bij Vodafone tijdens het launch weekend. En dat je het verzoek voor de Watch7 zou kunnen doen met een verkeerde datum op de factuur met verder bewijs (orderoverzicht uit de mail) om aan te tonen dat het dat weekend besteld was.

• KoBie147
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-09 16:00
Is er iemand die weet hoe de inruil werkt? Ik heb nog steeds geen informatie hierover ontvangen en heb mijn nieuwe toestel nu al 2 weken in gebruik. Is voor een bestelling vanuit België.

Als ik via de website probeer te chatten met een medewerker, dan wordt WhatsApp opgestart met melding dat er geen WhatsApp aan dat telefoonnr gelinkt is :|

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:32
KoBie147 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:00:
Is er iemand die weet hoe de inruil werkt? Ik heb nog steeds geen informatie hierover ontvangen en heb mijn nieuwe toestel nu al 2 weken in gebruik. Is voor een bestelling vanuit België.

Als ik via de website probeer te chatten met een medewerker, dan wordt WhatsApp opgestart met melding dat er geen WhatsApp aan dat telefoonnr gelinkt is :|
Ik heb hier ook nog niets van gehoord. Heb je geprobeerd de whatsapp link te openen op je telefoon? Vaak doet dat het dan wel.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• KoBie147
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-09 16:00
Daniel. schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:06:
[...]

Ik heb hier ook nog niets van gehoord. Heb je geprobeerd de whatsapp link te openen op je telefoon? Vaak doet dat het dan wel.
Ja, 't is op mijn telefoon dat ik het in eerste instantie al geprobeerd heb maar dus zonder succes...

[ Voor 4% gewijzigd door KoBie147 op 18-08-2026 11:10 ]

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nog iemand gelukt om de factuur datum te laten aanpassen door Vodafone? Ik ben nml wel beetje klaar met de klantenservice 😀

• coenox
Ik ben nog in het stadium dat ik factuur met het juiste bedrag moet krijgen. Heb weer contact met VF gehad en sta nu voor de derde keer op de issue lijst. Hoorde dat het om 250 klanten gaat bij wie die hele bestelling mis is gegaan. Dat is veel, maar toch niet zo veel dat je dit niet in twee weken handmatig kan herstellen?

[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 18-08-2026 13:43 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

MaDLiVe

.-Observer-.

MarcyPay schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:21:
De 512GB Zwart via Vodafone lijkt nu ook op voorraad te zijn en uitgeleverd te worden.

Voor de rest helaas nog steeds niet alles op orde. In mijn contract hebben ze een nieuw nummer aangemaakt ipv verlenging... en om dat te fixen zou de hele order weer geannuleerd moeten worden. We gaan het zien.

De mevrouw van Vodafone wist me wel te vertellen dat Samsung nu op de hoogte was van de problemen bij Vodafone tijdens het launch weekend. En dat je het verzoek voor de Watch7 zou kunnen doen met een verkeerde datum op de factuur met verder bewijs (orderoverzicht uit de mail) om aan te tonen dat het dat weekend besteld was.
Hier hetzelfde probleem. Telefoon zit echter al een paar dagen vast bij postnl die maar niet bezorgen. Staat elke dag onderweg (sinds zaterdag) maar er wordt niet bezorgt. Pas hierna ga ik bellen om te vragen wat ze met het abbo gaan doen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
Respect voor degene die niet de Belsimpel deal genomen hebben terwijl ze nog niks van VF gehoord hebben hoor. Man man, ik zou gek worden inmiddels :+

• coenox
Lynix schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 13:56:
Respect voor degene die niet de Belsimpel deal genomen hebben terwijl ze nog niks van VF gehoord hebben hoor. Man man, ik zou gek worden inmiddels :+
Iets met 'de aanhouder wint'? Vanochtend iemand van Vodafone gesproken die echt wilde helpen. Maar uiteindelijk gaat het om die issuelijst en handmatige aanpassingen. Ik heb een goede telefoon (S25 Ultra) en veel geduld.Alhoewel dat wel minder aan het worden is omdat ik echt niet begrijp waarom het 17 dagen moet duren en dan nog niet in orde is. Maar uiteindelijk is het op een mensenleven een kleine glitch en geen probleem van formaat.

• Nilos
SYQ schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:59:
Nog iemand gelukt om de factuur datum te laten aanpassen door Vodafone? Ik ben nml wel beetje klaar met de klantenservice 😀
Nee, maar wel na mijn chat van gisteren met Vodafone over de afgekeurde Watch 7 promotie bij Samsung, daadwerkelijk terug gebeld door dezelfde medewerker _/-\o_
Ze wist mij te vertellen dat Samsung inmiddels ook op de hoogte is en dat ze contact hebben opgenomen hierover. Een andere collega heeft mij een mail gestuurd waarop ik moest reageren met een screenshot van mijn IMEI nummer vanuit mijn telefoon, zodat ze het konden gaan regelen intern:

Beste meneer ...,

Wij hebben contact opgezocht met Samsung voor de aanvraag van de Galaxy Watch. Hiervoor heb ik het volgende nodig:
- Een screenshot van het IMEI nummer vanuit uw instellingen. Deze vind u bij de instellingen en dan bij info toestel.

Zou u deze mij kunnen toesturen? Alvast bedankt!

Die mail kwam overigens van de Ziggo klantenservice 8)7

Heb direct gereageerd, waarna ik een autoreply terug kreeg. Ik hang dus nu weer in de wacht bij de chat om te vragen of mijn mail wel goed is aangekomen. Gelukkig zit er bij de mail wel een referentienummer die ik kan gebruiken. Ga er wel vanuit dat het nu goed gaat komen.

Omgekeerde wereld, maar ik raad dan ook aan om de aanvraag te doen met de foutieve factuur en vervolgens contact op te nemen dat je aanvraag is afgekeurd. Dan kunnen ze je verder helpen.

• coenox
Lynix schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 13:56:
En nu een mail dat mijn Fold 8 256 GB Creme morgen wordt bezorgd, met het juiste bedrag 🎉.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
coenox schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:12:
[...]

Iets met 'de aanhouder wint'? Vanochtend iemand van Vodafone gesproken die echt wilde helpen. Maar uiteindelijk gaat het om die issuelijst en handmatige aanpassingen. Ik heb een goede telefoon (S25 Ultra) en veel geduld.Alhoewel dat wel minder aan het worden is omdat ik echt niet begrijp waarom het 17 dagen moet duren en dan nog niet in orde is. Maar uiteindelijk is het op een mensenleven een kleine glitch en geen probleem van formaat.
Je moet ver gaan. Ik heb zeker minimaal 10 medewerkers gesproken, een stuk of 15 emails en app berichten gestuurd en als laatste een juridische sommatie om mijn abonnement dan toch eindelijk te laten ontbinden en pas na die laatste dwangmail heb ik vanmorgen een bevestiging gekregen dat mijn abonnement over een maand zal beëindigen. Verder nog geen details dus wat voor bedrag er op de eindfactuur staat, god mag het weten, maar het is in ieder geval iets...

Voor wat betreft die watch die je kon aanvragen; ik heb een poging gewaagd maar als ze gaan zeuren over de factuurdatum dan mogen ze (Samsung) dus die watch ook ergens steken waar de zon niet schijnt. Ik heb m'n Fold 8 en daar ben ik ongelooflijk blij mee, voor een bedrag wat ook schappelijk te noemen valt en met inruil van mijn Fold 7 (860 euro voor teruggekregen) heb ik gewoon een prima deal gescoord. Inmiddels ben ik wel 10 jaar ouder geworden, maar goed, je moet er wat voor over hebben helaas.

Sterkte en succes nog voor de mensen die achter bepaalde zaken aan gaan, hopelijk trekken ze (Samsung, Vodafone, Belsimpel etc.) er lessen uit, maar ik verwacht er weinig van.

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 18:56
Ik ga overstappen na ruim 10 jaar iOS naar de Fold. Ik wil een nieuw toestel los kopen. Iemand een interessante tip zonder abonnement? Via PW nu momenteel 1584 euro laagste bedrag maar heb t gevoel dat er nog wel wat beters te verkrijgen is.

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08 16:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNh3Tn2dl1lu4vRT3omvyG9u2g0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O8RDPu9IqVtoI9qQZSDBDNFu.jpg?f=fotoalbum_large Je krijgt nu de Watch8 bij een Flip8

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
Zojuist wederom nieuwe informatie betreft de VF factuuraanpassing van de klantenservice. Deze medewerker gaf aan dat de facturen niet aangepast kunnen worden, maar dat er intern wordt gewerkt aan een andere (coulance) oplossing voor de klanten die door de fout van VF de Wacht 7 promotie niet kunnen aanvragen. Hiervoor moet ik morgen voor 17:00 uur (wederom :( ) contact opnemen met de klantenservice, zodat ik iemand van de klachtenafdeling kan spreken. Tevens heb ik aangegeven dat ik wellicht van de volledige aankoop af wil zien, i.v.m. de gang van zaken. Ik heb gevraagd of ik het toestel eventueel kan houden en enkel het abonnement kan annuleren, aangezien ik al de volledige toestelprijs heb betaald (dus geen toestellening in de maandkosten). En er werd aangegeven dat dit inderdaad een optie is.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

MD81 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:23:
Zojuist wederom nieuwe informatie betreft de VF factuuraanpassing van de klantenservice. Deze medewerker gaf aan dat de facturen niet aangepast kunnen worden, maar dat er intern wordt gewerkt aan een andere (coulance) oplossing voor de klanten die door de fout van VF de Wacht 7 promotie niet kunnen aanvragen. Hiervoor moet ik morgen voor 17:00 uur (wederom :( ) contact opnemen met de klantenservice, zodat ik iemand van de klachtenafdeling kan spreken. Tevens heb ik aangegeven dat ik wellicht van de volledige aankoop af wil zien, i.v.m. de gang van zaken. Ik heb gevraagd of ik het toestel eventueel kan houden en enkel het abonnement kan annuleren, aangezien ik al de volledige toestelprijs heb betaald (dus geen toestellening in de maandkosten). En er werd aangegeven dat dit inderdaad een optie is.
Wat een ellende. Nou morgen ook maar es een poging wagen

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:41

ParaWM

Pro Prutser

MD81 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:23:
Je weet het mooi te verwoorden, en ik hoop oprecht voor je dat het lukt. Maar man man, wat is jou een onrecht aangedaan... Volledige toestelprijs betaald _/-\o_ :)

Sinterklaas wil bier !

• MD81
ParaWM schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:34:
[...]

Je weet het mooi te verwoorden, en ik hoop oprecht voor je dat het lukt. Maar man man, wat is jou een onrecht aangedaan... Volledige toestelprijs betaald _/-\o_ :)
Met volledige toestelprijs bedoel ik wel het toestel met korting, dus €857,90 volledige betaling, zonder bijkomende maandelijkse kosten (naast kosten voor het abonnement) om het toestel af te betalen als lening. Dus niet €1999,- (of wat het toestel los zonder korting dan ook mag kosten). Als ik het toestel voor die €857,90 kan houden en het abonnement gewoon annuleren binnen bedenktermijn is dat dat een sterke deal. Zonder inruil o.i.d. Uiteraard ga ik me nog wel sterk maken voor de Watch 7 promotie (of wat er door VF op de achtergrond voor de benadeelde klanten wordt geregeld).

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hebben mensen hier goede ervaringen met Samsung Service Stores? :+ De Flip8 van m'n vriendin heeft door een zeer noodlottig ongeval al een kras op de zachte binnenste protector... de kat schrok en ging er met een nagel overheen. Er zit Samsung Care+ op, maar die dekt krassen niet omdat het de werking van de telefoon niet aantast.

Ik dacht binnenkort even langs een service center in Rotterdam voor vervanging. Hopelijk niet al te duur.

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

MD81 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

Met volledige toestelprijs bedoel ik wel het toestel met korting, dus €857,90 volledige betaling, zonder bijkomende maandelijkse kosten (naast kosten voor het abonnement) om het toestel af te betalen als lening. Dus niet €1999,- (of wat het toestel los zonder korting dan ook mag kosten). Als ik het toestel voor die €857,90 kan houden en het abonnement gewoon annuleren binnen bedenktermijn is dat dat een sterke deal. Zonder inruil o.i.d. Uiteraard ga ik me nog wel sterk maken voor de Watch 7 promotie (of wat er door VF op de achtergrond voor de benadeelde klanten wordt geregeld).
Het cynisme kwam niet helemaal door zo te zien, en je voelt je echt benadeeld lijkt het. Wat ik bedoelde is dat het al een enorm goede (te goede?) deal was, veel beter nog dan bij Samsung zelf. Hun idee was dat mensen wat inruilden en dat mensen klant bij ze werden. Maar een groot deel rekende gewoon het goedkoopste abbo afkopen erbij, en dan was het nog steeds een hele goede deal. Alleen niet helemaal hun originele plan, want: geen klant erbij en minder inkomsten dan de insteek was (goedkoopste abbo's en afkopen gaat met korting). Dat klokje, dat misschien 100,- waard is, veranderd heel weinig aan het verhaal. Legio mensen hebben de folds en flips met 200-400,- winst meteen op MP/V&A gezet. Er lijkt dit jaar zoveel te zijn mis gegaan en is zoveel heisa geweest, dat ik betwijfel of ze niet wakker zijn geworden en volgend jaar de deal een stuk minder gunstig zal gaan zijn. Geen kritiek hoor, slechts een observatie van de afgelopen weken.

[ Voor 4% gewijzigd door ParaWM op 18-08-2026 21:52 ]

Sinterklaas wil bier !

• MD81
ParaWM schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:48:
[...]

Het cynisme kwam niet helemaal door zo te zien, en je voelt je echt benadeeld lijkt het. Wat ik bedoelde is dat het al een enorm goede (te goede?) deal was, veel beter nog dan bij Samsung zelf. Hun idee was dat mensen wat inruilden en dat mensen klant bij ze werden. Maar een groot deel rekende gewoon het goedkoopste abbo afkopen erbij, en dan was het nog steeds een hele goede deal. Alleen niet helemaal hun originele plan, want: geen klant erbij en minder inkomsten dan de insteek was (goedkoopste abbo's en afkopen gaat met korting). Dat klokje, dat misschien 100,- waard is, veranderd heel weinig aan het verhaal. Legio mensen hebben de folds en flips met 200-400,- winst meteen op MP/V&A gezet. Er lijkt dit jaar zoveel te zijn mis gegaan en is zoveel heisa geweest, dat ik betwijfel of ze niet wakker zijn geworden en volgend jaar de deal een stuk minder gunstig zal gaan zijn.
Ow, cynisme niet herkend inderdaad. :P Het gaat me overigens niet echt om het persoonlijk benadeeld voelen, maar meer de algehele situatie en slechte afhandeling voor iedereen. Ik ben voornamelijk vaak met de klantenservice in contact omdat ik verwacht dat VF hun aanbieding en beloften moeten nakomen (voor iedereen). Het zou jammer zijn als ze hier uiteindelijk ''gewoon'' mee wegkomen zonder enigszins op de blaren te zitten. Hun tactiek ( dit is speculatie) lijkt nu voornamelijk stil te blijven richting de klant en wellicht te wachten tot de annuleringstermijn is verstreken.

• coenox
stin00 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:33:
Hebben mensen hier goede ervaringen met Samsung Service Stores? :+ De Flip8 van m'n vriendin heeft door een zeer noodlottig ongeval al een kras op de zachte binnenste protector... de kat schrok en ging er met een nagel overheen. Er zit Samsung Care+ op, maar die dekt krassen niet omdat het de werking van de telefoon niet aantast.

Ik dacht binnenkort even langs een service center in Rotterdam voor vervanging. Hopelijk niet al te duur.
Ik had een Flip 6 met een niet werkend binnenscherm. Was garantie, maar kon deze niet online aanmelden omdat het een toestel van buiten de Benelux was. Ben toen uitstekend geholpen bij de Samsung store in Utrecht.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-09 12:27
stin00 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:33:

Volgens deze bron is het gratis of 25 euro bij eigen schuld.

In Duitsland is het blijkbaar gratis 2x per jaar binnen 2 jaar dus ik vraag me af waarom dat hier niet zou kunnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_Pqh1zae19l-RRseg6ZUkwJ2tc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8DzZJ3naL4VyAzZCaKItWK5L.png?f=fotoalbum_large (slechte vertaling van:https://www.samsung.com/de/support/mobile-devices/folientausch-service-galaxy-z-flip-z-fold/)

iRacing Profiel

• hapklaar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-08 15:34
Zijn er nog goeie deals voor een losse Fold 8 (werkgever betaalt mn abo) te vinden? Ik kom met inruil van m'n S24 Ultra 256 niet lager dan 1433,55 in de Samsung shop en dat is me toch echt te gortig.

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood ?

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:21
hapklaar schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 11:11:
Zijn er nog goeie deals voor een losse Fold 8 (werkgever betaalt mn abo) te vinden? Ik kom met inruil van m'n S24 Ultra 256 niet lager dan 1433,55 in de Samsung shop en dat is me toch echt te gortig.
Ik zoek ook nog een goede deal voor een abonnement. Mijn Galaxy S21 FE verliest ondersteuning begin volgend jaar, dus ik heb de tijd. Wel ben ik bang dat ik de beste aanbiedingen al gemist heb. Tot 27 september krijg je bij Odido (Ben) of KPN (Simyo) een gratis Galaxy Watch 8 Classic LTE (die ik niet hoef), dus ik verwacht dat de leuke aanbiedingen (ergens) daarna pas weer komen.

Misschien moe tik wachten tot Black Friday? Als de prijs weer onder de €1000 komt (zonder duur abonnement) dan ben ik waarschijnlijk wel te overtuigen.

[ Voor 20% gewijzigd door 84hannes op 19-08-2026 17:11 ]

• coenox
Ik ben vanochtend gebeld door een medewerker van Vodafone. Naast de Fold 8 voor de goede prijs, bezorgt Dynalogic ook een Fold 8 voor de te hoge prijs. Dat eerste wist ik, dat tweede niet. Die kan ik dan weigeren. Ik heb de nummers doorgekregen. Netjes dat ze me daar vooraf over belden.

• soulcrusher
coenox schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 11:50:
Ik ben vanochtend gebeld door een medewerker van Vodafone. Naast de Fold 8 voor de goede prijs, bezorgt Dynalogic ook een Fold 8 voor de te hoge prijs. Dat eerste wist ik, dat tweede niet. Die kan ik dan weigeren. Ik heb de nummers doorgekregen. Netjes dat ze me daar vooraf over belden.
Ik had hetzelfde maar Vodafone had hier niks over gezegd. Ik werd na een paar dagen door Dynafix gebeld dat ik een afspraak moest maken (voor de te dure telefoon). Ik heb de zending geweigerd maar de bestelling staat nog steeds open bij Vodafone. Wat een gedoe.

iRacing Profiel

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 11:14
Hoe verloopt het inruilproces bij Samsung? Ik heb mijn watch ruim een week binnen maar nog geen enkele correspondentie gekregen waar ik mijn inruil naar toe moet sturen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

• coenox
soulcrusher schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 13:29:
[...]

Ik had hetzelfde maar Vodafone had hier niks over gezegd. Ik werd na een paar dagen door Dynafix gebeld dat ik een afspraak moest maken (voor de te dure telefoon). Ik heb de zending geweigerd maar de bestelling staat nog steeds open bij Vodafone. Wat een gedoe.
Ik heb een paar keer contact gehad met de afdeling Order Status. En die doen extra hun best. Werd door iemand terug gebeld die ik eerder had gesproken.
Jeffrey-W schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 13:34:
Hoe verloopt het inruilproces bij Samsung? Ik heb mijn watch ruim een week binnen maar nog geen enkele correspondentie gekregen waar ik mijn inruil naar toe moet sturen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
~
Waardeloos. Afgelopen jaren had je dezelfde of de volgende dag een e-mail over het terugsturen. Nu met het nieuws systeem via UPS nog geen enkele info gehad. Fold van mijn vrouw op 3 augustus ontvangen.

[ Voor 33% gewijzigd door coenox op 19-08-2026 13:40 ]

• London
  • Niet online
Daar heb ik ook nog niets van vernomen.

Ondertussen heeft Samsung wel de aanvraag voor een Watch 7 goedgekeurd n.a.v. de Vodafone actie terwijl op de factuur 7 augustus als datum stond. Ik verbaas me nergens meer over...

• coenox
En mijn Vodafone Fold is binnen. Wel een soap tot op het eind. Zoals aangekondigd kwam de bezorger met twee toestellen. Eentje gaat terug, maar alles stond als één order in het systeem. Bezorger moest bellen om te zorgen dat ik alleen het juiste bedrag betaalde. Maar goed, eind goed al goed.

• stin00
  • Niet online
Slecht. Communicatie uit LikeWize is 0 en inruildoos was ook waardeloos. Mijn S24+ inruiltoestel ligt al sinds vorige week bij LikeWize in Tsjechië en nog 0 berichten ontvangen.. niet eens een ontvangstbevestiging.

Het is gewoon nog slechter dan de vorige inruilpartij L8P/BuyBack.

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 17:07

M-W

London schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:24:
[...]

Ondertussen heeft Samsung wel de aanvraag voor een Watch 7 goedgekeurd n.a.v. de Vodafone actie terwijl op de factuur 7 augustus als datum stond. Ik verbaas me nergens meer over...
wanneer heb je het aangevraagd?

• Daniel.
stin00 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:34:
[...]

Slecht. Communicatie uit LikeWize is 0 en inruildoos was ook waardeloos. Mijn S24+ inruiltoestel ligt al sinds vorige week bij LikeWize in Tsjechië en nog 0 berichten ontvangen.. niet eens een ontvangstbevestiging.

Het is gewoon nog slechter dan de vorige inruilpartij L8P/BuyBack.
L8P 3 ervaringen mee en die waren alle 3 snel. Fold afgelopen zaterdag binnen maar nog steeds geen info ontvangen hoe het toestel terug te sturen.

• London
  • Niet online
M-W schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:35:
[...]

wanneer heb je het aangevraagd?
Maandag.

Die inruil procedures zijn zo omslachtig en vaag, je gaat bijna denken dat het ze meer geld kost dan dat het kan opleveren maar goed.

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 17:22
84hannes schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 11:42:
[...]

Ik zoek ook nog een goede deal voor een abonnement. Mijn Galaxy S21 FE verliest ondersteuning begin volgend jaar, dus ik heb de tijd. Wel ben ik bang dat ik de beste aanbiedingen al gemist heb tot 27 september krijg je bij Odido (Ben) of KPN (Simyo) een gratis Galaxy Watch 8 Classic LTE (die ik niet hoef), dus ik verwacht dat de leuke aanbiedingen daarna pas weer komen.

Misschien moe tik wachten tot Black Friday? Als de prijs weer onder de €1000 komt (zonder duur abonnement) dan ben ik waarschijnlijk wel te overtuigen.
Ik ga denk ik ook maar even wachten tot black friday. De beste deals zijn denk ik bij release, waarbij er nu een periode van rust is ;)

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 11:14
[...]

Daar heb ik ook nog niets van vernomen....
Dan wacht ik het gewoon lekker af en ga Samsung er zeker niet over berichten dat ik nog geen retourlabel en/of verpakking heb ontvangen. Mocht ik na twee maanden nog niets hebben gehoord, dan gaat de inruil in de verkoop 🤭

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:08
Jeffrey-W schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:22:
[...]

Dan wacht ik het gewoon lekker af en ga Samsung er zeker niet over berichten dat ik nog geen retourlabel en/of verpakking heb ontvangen. Mocht ik na twee maanden nog niets hebben gehoord, dan gaat de inruil in de verkoop 🤭
Tenzij je een MDM lock krijgt, omdat je niks hebt opgestuurd.

• London
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:26:
[...]

Tenzij je een MDM lock krijgt, omdat je niks hebt opgestuurd.
Dat gaan ze niet doen als ze daar niet van te voren voor hebben gewaarschuwd dus dergelijke bangmakerij voegt niets toe. Dat ze hun eigen shit niet op orde hebben hoeft de klant niet de dupe van te worden hé.

• karakedi
Uit eerdere forums krijg je eerst een waarschuwing. Je weet dat het administratief niet soepel loopt bij Samsung, daarom zou ik persoonlijk die risico niet nemen. Ongeacht dat zij hun shit niet op orde hebben. Het zal jou meer tijd en frustratie kosten.

• London
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:32:
Uit eerdere forums krijg je eerst een waarschuwing. Je weet dat het administratief niet soepel loopt bij Samsung, daarom zou ik persoonlijk die risico niet nemen. Ongeacht dat zij hun shit niet op orde hebben. Het zal jou meer tijd en frustratie kosten.
Met een telefoon valt daar nog wel wat voor te zeggen wellicht, maar in mijn geval gaat het om een watch dus ik zal er geen seconde minder om slapen. Wat @Jeffrey-W al zegt, ik wacht het ff af en dan gaat m'n oude watch op de V&A (y)

• Dennisweb
  • Laatst online: 10:33
London schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:30:
[...]

Dat gaan ze niet doen als ze daar niet van te voren voor hebben gewaarschuwd dus dergelijke bangmakerij voegt niets toe. Dat ze hun eigen shit niet op orde hebben hoeft de klant niet de dupe van te worden hé.
@karakedi Daarvoor word je wel eerst gewaarschuwd. Ik heb meerdere waarschuwingen gehad en uiteindelijk is het eeb paar dagen voor de echte blokkade rechtgetrokken. Het was mijn schuld niet en dat zagen na lang trekken zelf ook in.

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:53
Just FYI, maar hier ook eindelijk bevestiging van VF binnen en half uur later afspraak kunnen maken. Ook juiste bedrag (857 + kids&teens abonnement, op de zaak ;)). Volgende stop de watch.

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Hier ook de Ultra2 Watch via Samsung al ruime week binnen en nog niets gehoord over de inruil van de oude Ultra1. Voor de Vodafone Watch7 actie zie ik in de DHL app al 2 zendingen aangemaakt zelfs.

Sinterklaas wil bier !

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
En daarom gebruik ik liever Rebuy voor het verkopen van mijn toestel. Ook hogere inruilwaarde dan bij de andere opties.

10-aug aangemeld, 13-aug verzonden, 19-aug verwerkt/uitbetaald en 20-aug geld ontvangen op de rekening.

[ Voor 26% gewijzigd door BiG-GuY op 20-08-2026 09:48 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• stin00
  • Niet online
BiG-GuY schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:01:
En daarom gebruik ik liever Rebuy voor het verkopen van mijn toestel. Ook hogere inruilwaarde dan bij de andere opties.

10-aug aangemeld, 13-aug verzonden en vandaag verwerkt en uitbetaald. Geld zal er met 1-3 werkdagen op staan.
Och Rebuy.. daar heb ik mijn S23 Ultra ooit heengestuurd omdat ze ruim €840 boden. Die hebben ze ergens verwisseld met een kapotte Samsung A32 5g. Nooit m'n geld gekregen en kreeg de kapotte A32 met Franse taal 'terug'gestuurd :F Ben blij dat het voor anderen wel goed gaat, maar wees gewaarschuwd.

Edit: dit was mijn oude topic erover: Webwinkel beweert andere smartphone te hebben ontvangen

[ Voor 9% gewijzigd door stin00 op 19-08-2026 21:20 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
stin00 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 21:14:
[...]

Och Rebuy.. daar heb ik mijn S23 Ultra ooit heengestuurd omdat ze ruim €840 boden. Die hebben ze ergens verwisseld met een kapotte Samsung A32 5g. Nooit m'n geld gekregen en kreeg de kapotte A32 met Franse taal 'terug'gestuurd :F Ben blij dat het voor anderen wel goed gaat, maar wees gewaarschuwd.

Edit: dit was mijn oude topic erover: Webwinkel beweert andere smartphone te hebben ontvangen
Dit is het vierde toestel dat ik daar heb ingeleverd, zonder issues. Mijn man heeft er ook twee toestellen ingeleverd, zonder issues.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
bericht van Samsung Nederland; gratis Watch 7 is onderweg (icm Fold 8 / Vodafone)

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:33
_Bailey_ schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:13:
bericht van Samsung Nederland; gratis Watch 7 is onderweg (icm Fold 8 / Vodafone)
Heb jij nou de foutieve factuur ingeleverd? -> Met foutieve datum

• _Bailey_
  • Niet online
Game_overrr schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:37:
[...]

Heb jij nou de foutieve factuur ingeleverd? -> Met foutieve datum
Nee, deze Fold via de Vodafone Ziggo store in mijn stad gehaald

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:45
_Bailey_ schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:13:
Nice. Hier nog niks vernomen. Status is ook beetje een mysterie. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PurdguuV-q2Zn9yN-QwqvT9TCPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HU4AHvsARI47ZtxT0Izk1yUb.jpg?f=fotoalbum_large

• _Bailey_
  • Niet online
Pukson schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:58:
[...]

Nice. Hier nog niks vernomen. Status is ook beetje een mysterie. [Afbeelding]
cryptisch ;)

• Lynix
Heb het hier opgegeven betreft de Watch, het interesseerde mij toch niet en ik ben het zat om steeds achter vodafone te gaan. Ik lees hier berichten dat ze "er mee bezig zijn" maar goed. Als het binnenkomt, fine, maar ik ga er verder geen energie meer in steken.

• soulcrusher
Hier heb ik geprobeerd met de factuur met verkeerde datum de watch7 aan te vragen die uiteraard afgekeurd werd. Ik heb via WhatsApp contact met Samsung en uiteindelijk een PDF van de mail met bestel bevestiging met juiste datum gemaakt en die doorgestuurd. Het is nu weer in behandeling. Ik laat weten wat de uitkomst is.

iRacing Profiel

• Nilos
soulcrusher schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:03:
Hier heb ik geprobeerd met de factuur met verkeerde datum de watch7 aan te vragen die uiteraard afgekeurd werd. Ik heb via WhatsApp contact met Samsung en uiteindelijk een PDF van de mail met bestel bevestiging met juiste datum gemaakt en die doorgestuurd. Het is nu weer in behandeling. Ik laat weten wat de uitkomst is.
Hier exact hetzelfde gedaan gisterenavond.
Binnen 2 weken zou ik een update moeten krijgen vanuit Samsung.

Ben nogmaals aan het chatten met Vodafone zodat ze vanuit hun kant ook kant zoeken met Samsung over de aanvraag. Het is bizar hoe moeilijk het is om dit geregeld te krijgen.

• 84hannes
Bij mobiel.nl kan ik mijn e-mailadres opgeven voor extra 'persoonlijke' korting. In combinatie met een Odido-abonnement van €42/maand kom ik op een toestelprijs van €1189. Met de persoonlijke korting gaat daar €200 vanaf. Dan wil ik wel binnen een maand overstappen op een goedkopere bundel, heeft iemand daar ervaring mee bij Odido? Gaat dat zo makkelijk als ze zeggen?

Een toestelprijs van €1189 lijkt me op dit moment een goede deal (al is het €100 meer dan anderen betaald hebben). Weten jullie of de aanbieding van Samsung voor een gratis horloge bij Odido ook geldig is als je de telefoon bij mobiel.nl besteld? Het lijkt er helaas niet op.
Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland bij Odido,
Ben, KPN of Simyo.

[ Voor 10% gewijzigd door 84hannes op 20-08-2026 15:53 . Reden: Duurder abonnement levert meer korting op ]

• singingbird
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 22:01
Nilos schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:30:
[...]

Hier exact hetzelfde gedaan gisterenavond.
Binnen 2 weken zou ik een update moeten krijgen vanuit Samsung.

Ben nogmaals aan het chatten met Vodafone zodat ze vanuit hun kant ook kant zoeken met Samsung over de aanvraag. Het is bizar hoe moeilijk het is om dit geregeld te krijgen.
Ik heb Samsung eergisteren benaderd via Whatsapp en de bevestigingsemail als pdf gestuurd en vanochtend een email ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus even geduld en het komt goed!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 14:46
Ik probeer al een uur mijn Abonnement bij Vodafone op te zeggen, met die 50% afkoopregeling. Maar wat een dramatische klantenservice heeft Vodafone. De eerste blijft doodstil zogenaamd wat controleren, en verbreekt de verbinding. De tweede zet me in de wacht en zegt zo terug te komen, maar heeft me doorverbonden naar een verkeerde afdeling |:(

• Pierre Sec
  • Laatst online: 07-09 15:59
84hannes schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:56:
Een toestelprijs van €1189 lijkt me op dit moment een goede deal (al is het €100 meer dan anderen betaald hebben). Weten jullie of de aanbieding van Samsung voor een gratis horloge bij Odido ook geldig is als je de telefoon bij mobiel.nl besteld? Het lijkt er helaas niet op.

[...]
Ik overweeg deze ook serieus. 989 vind ik acceptabel voor een Fold8. Met de watch8 erbij zou het een nobrainer zijn. De tekst bij de promotie: Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland bij Odido, Ben, KPN of Simyo zou je ruim kunnen interpreteren, maar ik vrees dat het alleen geldt voor een aankoop bij de (web)shops van odido, KPN, Ben en Simyo is. Als het anders is, hoor ik dat heel graag.

Als ik mijn odido abonnement verleng via hun webshop, moet ik 1565 betalen voor hetzelfde toestel. Ik ga nog wel een poging wagen bij de klantenservice of ze de prijs bij mobiel.nl enigzins kunnen matchen, maar ik vrees dat ze die prijs niet ineens 500 willen verlagen.

• oldbait
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 21-08 10:44
Reem0nN schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:39:
Ik probeer al een uur mijn Abonnement bij Vodafone op te zeggen, met die 50% afkoopregeling. Maar wat een dramatische klantenservice heeft Vodafone. De eerste blijft doodstil zogenaamd wat controleren, en verbreekt de verbinding. De tweede zet me in de wacht en zegt zo terug te komen, maar heeft me doorverbonden naar een verkeerde afdeling |:(
Ik heb mijn mobiele nummer opgezegd via: https://www.vodafone.nl/my/support/online-opzeggen

Onder aan het formulier kan je aangeven dat je gebruik wilt maken van afkopen met 50%

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Nou stap 1 hier gelukt. Vodafone had een case aangemaakt maar precies 0 keer proactief contact gezocht om het geheel te corrigeren. Naast de hele riedel annuleringen hebben ze ipv verlenging een nieuw abbo aangemaakt. Vandaag na 1h, vier keer doorverbonden waarvan twee keer echt bijzonder onbeschoft te woord gestaan fase 1 opgelost. Abbo kostenloos opgezegd, mag telefoon houden. Dus fold 8, 512 voor net geen 1050 gekocht zonder abbo.

Aanvraag voor de watch met originele order ingediend. Kijken of Samsung dat ok vindt. Straks nog even Samsung care + afsluiten voor twee jaar.

Nu nog ergens een goed hoesje vinden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• London
  • Niet online
MaDLiVe schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:46:
Nou stap 1 hier gelukt. Vodafone had een case aangemaakt maar precies 0 keer proactief contact gezocht om het geheel te corrigeren. Naast de hele riedel annuleringen hebben ze ipv verlenging een nieuw abbo aangemaakt. Vandaag na 1h, vier keer doorverbonden waarvan twee keer echt bijzonder onbeschoft te woord gestaan fase 1 opgelost. Abbo kostenloos opgezegd, mag telefoon houden. Dus fold 8, 512 voor net geen 1050 gekocht zonder abbo.

Aanvraag voor de watch met originele order ingediend. Kijken of Samsung dat ok vindt. Straks nog even Samsung care + afsluiten voor twee jaar.

Inmiddels heb ik het idee dat ze bij mij ook de boel hebben gecancelled zonder kosten, want ik kan in mijn Vodafone app niets meer terugvinden van een abonnement of iets en heb inmiddels een mail ontvangen dat het per vandaag ook is opgezegd. Benieuwd of er nog een kostenspecificatie komt... Maar verder echt 0,0 communicatie meer vanuit de KS. Ah well, als het hierbij blijft heb ik een Fold 8 voor 857eu + een gratis Watch 7 en krijg nog 868eu terug voor mijn Fold 7 via Rebuy dus al met al een heerlijke switch financieel gezien _/-\o_

• Reem0nN
oldbait schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

Ik heb mijn mobiele nummer opgezegd via: https://www.vodafone.nl/my/support/online-opzeggen

Onder aan het formulier kan je aangeven dat je gebruik wilt maken van afkopen met 50%
Dat had ik ook al gedaan, maar ik krijg als einddatum augustus 2028 als bevestiging.

• London
  • Niet online
Reem0nN schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:01:
[...]

Dat had ik ook al gedaan, maar ik krijg als einddatum augustus 2028 als bevestiging.
Dit heb ik ook gehad, 3x maar liefst. Daarom heb ik ook heel veel medewerkers gesproken en moest er uiteindelijk een juridische sommatie aan te pas komen om een directe ontbinding voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat het zo moet, maar het is zo'n zooitje bij Vodafone dat dit schijnbaar de enige manier was.

• Reem0nN
London schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:03:
[...]

Dit heb ik ook gehad, 3x maar liefst. Daarom heb ik ook heel veel medewerkers gesproken en moest er uiteindelijk een juridische sommatie aan te pas komen om een directe ontbinding voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat het zo moet, maar het is zo'n zooitje bij Vodafone dat dit schijnbaar de enige manier was.
2 uur verder met de klantenservice aan de lijn, uiteindelijk is het gelukt en is het abonnement per 15-09-2026 opgezegd. Het is dat die Fold 8 actie zodanig goed was, maar ik ga never nooit zelf een abonnement nemen bij Vodafone 8)7

• Dennisweb
Vraagje. Ik woon dichtbij Duitsland en via Gomibo is de Fold 8 voor een aantrekkelijke prijs te koop. Kan hier ook gewoon Samsung Care+ op?

• karakedi
Dennisweb schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 00:35:
Vraagje. Ik woon dichtbij Duitsland en via Gomibo is de Fold 8 voor een aantrekkelijke prijs te koop. Kan hier ook gewoon Samsung Care+ op?
Gomibo is gewoon de duitse versie van Belsimpel.
Bijzonder dat de prijzen daar veel lager liggen.

• Dennisweb
karakedi schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 08:32:
[...]

Gomibo is gewoon de duitse versie van Belsimpel.
Bijzonder dat de prijzen daar veel lager liggen.
Bericht van Samsung: Care+ is gekoppeld aan het land van herkomst van het toestel. Gomibo is Duits en daar kan dus geen Nederlandse Care+ op. Heb 'm maar bij Samsung zelf besteld met mijn verjaardagskortingscode. Komt morgen binnen. Kan prima op de zaak. :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Samsung care+ is toch internationaal? Ik zie dat je het binnen 60 dagen moet afsluiten. Best goeie deal voor 2 jaar. Vraag me af af of ik er dan eerst even mee moet wachten om het maximale uit de twee jaar te halen gezien de 60 dagen periode.

• Dennisweb
MaDLiVe schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 08:48:
Samsung care+ is toch internationaal? Ik zie dat je het binnen 60 dagen moet afsluiten. Best goeie deal voor 2 jaar. Vraag me af af of ik er dan eerst even mee moet wachten om het maximale uit de twee jaar te halen gezien de 60 dagen periode.
Samsung schrijft letterlijk terug: “Nee, Dennis! Samsung Care+ is gekoppeld aan het land van herkomst van het toestel. ^Su”

Dus, internationaal of niet. Duitse telefoons zijn uitgezonderd op Nederlandse Samsung Care+. Dat geldt dus ook voor alle meuk van Belsimpel die niet door de providers geleverd wordt (los toestel).

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Dennisweb schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 08:58:
[...]

Samsung schrijft letterlijk terug: “Nee, Dennis! Samsung Care+ is gekoppeld aan het land van herkomst van het toestel. ^Su”

Dus, internationaal of niet. Duitse telefoons zijn uitgezonderd op Nederlandse Samsung Care+. Dat geldt dus ook voor alle meuk van Belsimpel die niet door de providers geleverd wordt (los toestel).
Ah check maar volgens mij betekend dat alleen dat je het moet afsluiten in land van herkomst en daarna is de dekking breed. Woon zelf in België en heb toestel in NL gekocht. Volgens mij belangrijk dat je Samsung account aan land van herkomst is gekoppeld.

Heeft iemand trouwens al iets met de GW7 voor elkaar kunnen krijgen via vodafone?

[ Voor 6% gewijzigd door MaDLiVe op 21-08-2026 09:07 ]

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Nou, voor mij iig nooit meer Vodafone of ze moeten met gratis toestellen strooien. Wat een bak ellende zeg.

Bestelling compleet annuleren kost me zelfs drie belletjes en dan ook nog iemand spreken die deed alsof ik in de fout zat. En maar volhouden dat annuleren niet mogelijk is zonder eerst toestel te hebben ingeleverd. Met grote moeite netjes gebleven 😀

Edit Frustratie weg gehaald, zo maar ff op en neer

[ Voor 31% gewijzigd door SYQ op 21-08-2026 11:25 ]

• Lynix
MaDLiVe schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 08:48:
Je kan alleen producten aanmelden die in je eigen land gekocht zijn.
Heb ooit een grijze import S25 Ultra gehad en die kon ik dus ook niet verzekeren, ondanks dat ik hem bij een Nederlandse webshop gekocht had.

• Dennisweb
Lynix schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:03:
[...]

Je kan alleen producten aanmelden die in je eigen land gekocht zijn.
Heb ooit een grijze import S25 Ultra gehad en die kon ik dus ook niet verzekeren, ondanks dat ik hem bij een Nederlandse webshop gekocht had.
Yup. Dit heb ik ook gehad met Belsimpel en kreeg zojuist van Gomibo dit antwoord:

“Good morning,

We sell european devices, so it might be that Samsung does not offer Samsung care for your device in your country.

Kind regards

Gomibo LM”

• MD81
SYQ schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:16:
Nou, voor mij iig nooit meer Vodafone of ze moeten met gratis toestellen strooien. Wat een bak ellende zeg.

Bestelling compleet annuleren kost me zelfs drie belletjes en dan ook nog iemand spreken die deed alsof ik in de fout zat. En maar volhouden dat annuleren niet mogelijk is zonder eerst toestel te hebben ingeleverd. Met grote moeite netjes gebleven 😀

Edit Frustratie weg gehaald, zo maar ff op en neer
Ik heb het VF debacle ook afgesloten door met mijn Fold 8 (die achteraf gezien ook niet beviel :P. Blijkbaar is een foldable niet voor mij ) naar de winkel te gaan en daar de boel te annuleren. Beste optie om frustraties te voorkomen. Absurd wel hoe dit geheel is verlopen. Nu nog maar hopen dat de terugbetaling en annulering van het abonnement wel soepel verloopt. Hoewel ik daar wel vertrouwen in heb aangezien er bewijs van retournering en annulering vanuit de VF winkel is meegegeven. VF ook wel afgeschreven trouwens. Er blijven steeds minder betrouwbare (telecom) bedrijven over.

• coenox
Bij mij is het nog even afwachten. Er werden twee toestellen bezorgd. Eentje is teruggestuurd. Daar heb ik een credit nota van gehad. En daar stond ook het Kids en Teens abonnement op. Maar ik had er zelf ook eentje geannuleerd. Ben benieuwd.

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:42
ik zit steeds met verbazing te lezen hoe mensen hier uren en uren met VF enz aan de telefoon kunnen zitten :D Yep.. de aanbieding van een aantal weekenden terug was inderdaad wel wat moeite waard... maar ik heb er de tijd gewoon Niet voor..

Ohwja: bij mij liep het mis omdat de Facebook chat medewerker het een goed idee vond mijn hele order maar te cancellen.. pffttt..

Na +/- 25 jaar Vodofone vond ik deze clusterfuck wel genoeg reden om er weg te gaan.

Bij mijn rond shoppen zag ik dat nu Belsimpel weer Redelijk was:

Na het kiezen van de Fold8 zwart 512GB kreeg ik metteen een popup voor mijn email-adres.
Er zou dan een korting-code worden gemailed..
Die kreeg ik inderdaad: € 200 korting. (de code was zTBreinyGClI0so al zal die persoonlijk zijn)

Met een Odido abbo van € 25 / maand betaalde ik € 1.325,95 voor de Fold8 512GB..
(dat is incl € 4,95 morgen-in-huis porto)

REDELIJK lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door RoelandD op 21-08-2026 20:54 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 23:52
RoelandD schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:38:
ik zit steeds met verbazing te lezen hoe mensen hier uren en uren met VF enz aan de telefoon kunnen zitten :D Yep.. de aanbieding van een aantal weekenden terug was inderdaad wel wat moeite waard... maar ik heb er de tijd gewoon Niet voor..

Ohwja: bij mij liep het mis omdat de Facebook chat medewerker het een goed idee vond mijn hele order maar te cancellen.. pffttt..

Na +/- 25 jaar Vodofone vond ik deze clusterfuck wel genoeg reden om er weg te gaan.

Bij mijn rond shoppen zag ik dat nu Belsimpel weer Redelijk was:

Na het kiezen van de Fold8 zwart 512GB kreeg ik metteen een popup voor mijn email-adres.
Er zou dan een korting-code worden gemailed..
Die kreeg ik inderdaad: € 200 korting. (de code was zTBreinyGClI0so al zal die persoonlijk zijn)

Met een Odido abbo van € 25 / maand betaalde ik € 1.325,95 voor de Fold8 512GB..

REDELIJK lijkt me.
Uiteindelijk heeft het me via Belsimpel + Odido (1jr, 19,50 p.m.) uiteindelijk 816 euro (inc verzenden) voor de fold8 256gb gekost. De 512gb variant had me net geen 200 meer gekost, maar dit was uiteindelijk wel een mooie deal. Alleen geen watch :(

• RoelandD
Geen watch inderdaad.. ik moet zeggen dat ik die zou hebben weggegeven, maar hoe dan ook jammer.

• 84hannes
RoelandD schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:38:

REDELIJK lijkt me.
Best redelijk,. maar mobiel.nl is veel aantrekkelijker toch?

• RoelandD
84hannes schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:57:
[...]

Wat is "veel aantrekkelijker"?
Met het zelfde Odido abbo zou ik daar € 1.470 betalen. Mis ik een korting-code?

Hoe dan ook: ik vond die belsimpel "deal" acceptabel. Vorige keer was die na een paar uur weer weg.. Daar had ik geen zin in ;)

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 12:03
Hou hier eens mee op.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2026 08:49 ]

• Lynix
KNIP Niet meer reageren graag, dus weg.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2026 08:50 ]

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 21:41
[...]

Hoe heb je dat precies voorelkaar gekregen ?

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 21:41
MaDLiVe schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:46:

Opgezegd zonder abbo kosten? Hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan ?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Fordius schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 00:15:
[...]

Opgezegd zonder abbo kosten? Hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan ?
Dat was de enige optie die ik kreeg, koste me wel een uur aan de telefoon maar de moeite waard. Heb al een abbo bij vodafone (geen toestel krediet). Deze loopt door (zonder verlenging, want als ik wil kan ik weer verlengen.). De factuur revisie gaan ze achteraan dus de watch komt ook goed. Dus een goeie deal. Een fold 8 512GB voor net onder de 1050 euro. Was het wachten de paar chats en frustrerende belletjes wel waard.

Telefoon bevalt erg goed trouwens, net care+ afgesloten. Jonge kids en voorgaande slechte ervaringen met flip toestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 22-08-2026 01:32 ]

• Pierre Sec
  • Laatst online: 07-09 15:59
84hannes schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:57:
[...]

Ik zie dat hij bij odido zelf ineens een stuk goedkoper is. Ongeacht het abonnement betaal je daar nu 1155. En dan krijg je er een watch 8 classic bij.

KNIP Dit verhaal wil ik stoppen, dus ook dit knip ik weg. :)

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2026 08:51 ]

• Lynix
Pierre Sec schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:18:
[...]

Ik zie dat hij bij odido zelf ineens een stuk goedkoper is. Ongeacht het abonnement betaal je daar nu 1155. En dan krijg je er een watch 8 classic bij.

[...]

Oprechte vraag: bedoel je echt dat je ergens live wil gaan afspreken om een semantische discussie voort te gaan zetten? Of wil je dan gaan vechten ofzo? Nogmaals: ik ben oprecht benieuwd.
Best een goede deal dit! Sinds ik de Fold heb, heb ik steeds meer mensen in mijn omgeving die er nu ook eentje willen hebben. Dan is dit misschien wel een hele goede optie voor ze.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:50
Lynix schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:38:
[...]

Best een goede deal dit! Sinds ik de Fold heb, heb ik steeds meer mensen in mijn omgeving die er nu ook eentje willen hebben. Dan is dit misschien wel een hele goede optie voor ze.
1162 euro is inderdaad wel een mooie prijs (inclusief verplichte thuiskopieheffing). Wel alleen als je al van plan was om te verlengen of een nieuw abonnement bij Obibobo te nemen, anders moet je wel minimaal 180 euro abonnementskosten erbij optellen. En je moet ook genoeg hebben aan 256GB. De 512GB-versie is nog steeds 600 euro duurder.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Dennisweb
De Fold 8 is binnen. Alleen nog even wachten op de screen protector voor het buitenscherm en dan kan het feest beginnen.

• Daniel.
Heeft iemand al wat gehoord over de inruil bij Samsung, ik heb hem nu ruim een week en heb nog niets gehoord.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:54

Animal_X

Rodin

Dennisweb schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 13:46:
De Fold 8 is binnen. Alleen nog even wachten op de screen protector voor het buitenscherm en dan kan het feest beginnen.
Er zit toch standaard een screen protector op?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Daniel.
Animal_X schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:37:
[...]

Buitenscherm niet, binnenscherm heeft standaard een screenprotector.

• Dennisweb
Animal_X schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:37:
[...]

Op het binnenscherm wel (die kun je beter alleen laten vervangen door Samsung zelf), maar op het buitenscherm niet voor zover ik weet.
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste