• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:17
Mijn bestelling wordt inmiddels ingepakt. Benieuwd of ik de levering een week kan uitstellen.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
jacobras schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:43:
[...]

Hmm, kan dat ook als je niet bij Samsung gekocht hebt? Dan een mooiere deal inderdaad, voor dat bedrag zou ik die misschien nog een paar maanden laten doorlopen zelfs.

Op https://www.samsung.com/nl/offer/samsung-care-plus/ lees ik

[...]

maar ik weet niet of ze nou je toestelaanschaf bedoelen of alleen Care.
De mijne komt bij Belsimpel vandaan. In de telefoon instellingen zit gewoon een menu voor Warranty and care. Daar kan je Samsung Care+ afsluiten tot 60 dagen na aanschaf. Met ook eerste 3 maanden gratis bij de maand abo's.

Samsung zelf biedt de volgende opties bij de Fold 8:
  • Samsung Care+ met Diefstal en Verlies voor €14,99 per maand of €299 voor 2 jaar.
  • Samsung Care+ voor €11,99 per maand of €209 voor 2 jaar.
Ik ga sowieso Samsung Care+ activeren, maar wacht even dat ik niet iets raars heb de eerste twee weken.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 21:41
Iemand die de telefoon online had besteld en de datum op 7 augustus heeft staan, nog iets kunnen doen met de horloge ?

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:53
jacobras schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:37:
[...]

Belsimpel biedt ook zo'n verzekering aan:

[Afbeelding]

Kan je "tot 14 dagen na verzending" activeren, staat erbij.
Na wat belsimpel hier probeerde te flikken met bestellingen zou ik nooit een verzekering daar kopen. Is namelijk helemaal een vertrouwensprodukt, en dat is wel weg.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:38
Ik heb die van mijn vrouw betaald met Visa. Automatisch gratis verzekerd tegen verlies en diefstal. Productiefouten op garantie.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 07:30
Fordius schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:03:
Iemand die de telefoon online had besteld en de datum op 7 augustus heeft staan, nog iets kunnen doen met de horloge ?
Nope. Wel geprobeerd, werd meteen afgeblazen door Samsung.

• Fordius
Lynix schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:32:
[...]

Nope. Wel geprobeerd, werd meteen afgeblazen door Samsung.
Jah ben in wachtrij , als het niet kan ga ik gewoon annuleren :P
Dan maar een jaartje langer met mijn eigen huidige toestel doen. Bedankt.

• Lynix
Mij boeit de watch niet zo. Samsung support benaderd en die gaven aan dat ik eventueel straks de juiste factuur/contract kan opsturen en dan krijg ik hem alsnog. Maarre... Dan moet Vodafone die wel sturen. If not, well, boeien :+

Ga er niet constant achteraan.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
Lynix schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:43:
Mij boeit de watch niet zo. Samsung support benaderd en die gaven aan dat ik eventueel straks de juiste factuur/contract kan opsturen en dan krijg ik hem alsnog. Maarre... Dan moet Vodafone die wel sturen. If not, well, boeien :+

Ga er niet constant achteraan.
Aangezien Vodafone meerdere malen heeft aangegeven dat ze de factuur aan gaan passen en op de hoogte zijn van het probleem, blijf ik hier achteraan gaan totdat het daadwerkelijk in order is. Niet per se voor de watch, maar om het simpele feit dat ze aangeven het in order te maken. Ik ben van mening dat (grote) bedrijven als Vodafone (en Belsimpel bijvoorbeeld) simpelweg hun beloftes en aanbiedingen na moeten komen.

• Lynix
@MD81 Ik denk ook wel dat het goed komt, maar ik heb simpelweg geen zin om er moeite en energie in te steken. Ik zie het wel. Morgen trouwens maar even bellen om het abonnement af te kopen.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
Lynix schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:54:
@MD81 Ik denk ook wel dat het goed komt, maar ik heb simpelweg geen zin om er moeite en energie in te steken. Ik zie het wel. Morgen trouwens maar even bellen om het abonnement af te kopen.
Begrijp ik ook wel. Het is gewoon veel gedoe continu de klantenservice te contacteren. Mocht ik meer weten betreft de factuur, dan post ik dat uiteraard in dit topic.

• coenox
Ik hang weer aan de lijn bij Vodafone. Toestel wordt morgen bezorgd, maar de prijs is nog niet aangepast.

• Lynix
coenox schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:23:
Ik hang weer aan de lijn bij Vodafone. Toestel wordt morgen bezorgd, maar de prijs is nog niet aangepast.
Wat een ellende |:(

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 17-08 16:42
Grappig Vodafone zegt weer voorraad te hebben, maar er is volgens mij nog niets verstuurd. Natuurlijk komen eerst de orders aan bod die de volle mep hebben betaald.

• Alex konijn
Ik heb de Fold 9 inmiddels in preorder gezet 8)7

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 18:06
Alex konijn schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:24:
Grappig Vodafone zegt weer voorraad te hebben, maar er is volgens mij nog niets verstuurd. Natuurlijk komen eerst de orders aan bod die de volle mep hebben betaald.
Ik kreeg wel bericht dat ze aan het inpakken zijn, maar goed als ik wat in moet pakken ben ik daar minimaal een week mee bezig.

Vandaag wel hoesje van samsung binnen gaat retour.

• Alex konijn
piotr123 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:53:
[...]

Ik kreeg wel bericht dat ze aan het inpakken zijn, maar goed als ik wat in moet pakken ben ik daar minimaal een week mee bezig.
Inpakken is heel moeilijk hoor

• Soeski
Alex konijn schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:59:
[...]

Inpakken is heel moeilijk hoor
Valt mee, heb een T&T gekregen. Morgen wordt 't bezorgd, Fold 8 256GB.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:57
Ik heb ook de melding gekregen dat ik hem morgen krijg :)

Wel nog even naar status order gebeld bij Vodafone want de mail met het contract zei nog steeds mevrouw... Maar ze heeft het nagekeken en in de informatie die naar de koerier gegaan is staat alleen mijn naam en geen mevrouw of meneer dus dat zou niet uit moeten maken.

Ik ben benieuwd :D

Gamertag: FinrazielNL

• coenox
Ik heb hem uit laten stellen omdat de prijs nog niet klopt. Het is drie keer niet gelukt om de juiste prijs aan mijn bestelling te plakken.

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 11:52
Hier gedoe met het abonnement afkopen (bij Vodafone). Vorige week woensdag eerst zelf via de website geprobeerd, maar toen kreeg ik een mail met 'jammer dat je weg gaat, je einddatum is in juli 2028'. Volgende dag gebeld en medewerker gaf aan dat er eerst iets bij de administratie gedaan moest worden voordat ze het kon opzeggen en of ik later terug wilde bellen omdat ze niemand te pakken kreeg. Terug gebeld en die medewerker (2de lijns) heeft dezelfde stappen online gedaan (afkopen) en zou vandaag contact met me opnemen of het nu wel gelukt was en zou het anders oplossen. Niet gelukt en geen contact vandaag. Kortom, gedoe dus.

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:08
Hier ook de mail dat deze morgen via DynaLogic wordt bezorgd, bedrag is juist. Kids abo via vodafone korting weekend, heeft dus bijna 3 weken geduurd.

Nu heb ik precies morgen vrij genomen en op me werk laten bezorgen.... Weet iemand wat voor tijdsvak DynaLogic afgeeft op de dag van bezorging ?

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:26
Jarune schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 20:49:
Hier ook de mail dat deze morgen via DynaLogic wordt bezorgd, bedrag is juist. Kids abo via vodafone korting weekend, heeft dus bijna 3 weken geduurd.

Nu heb ik precies morgen vrij genomen en op me werk laten bezorgen.... Weet iemand wat voor tijdsvak DynaLogic afgeeft op de dag van bezorging ?
0800-2200 bij mij, uiteindelijk tegen 1600 bezorgd.

• Jarune
Game_overrr schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 20:57:
[...]

0800-2200 bij mij, uiteindelijk tegen 1600 bezorgd.
ja dat snap ik :*) maar hoopte toch wel een bericht te krijgen we komen ergens tussen 13.00 en 14.00 langs bijvoorbeeld.

• Game_overrr
  • Laatst online: 09:26
Jarune schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:08:
[...]

ja dat snap ik :*) maar hoopte toch wel een bericht te krijgen we komen ergens tussen 13.00 en 14.00 langs bijvoorbeeld.
Dat antwoord ga je hier niet krijgen haha

• piotr123
Soeski schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 19:10:
[...]

Valt mee, heb een T&T gekregen. Morgen wordt 't bezorgd, Fold 8 256GB.
Ja ik nu ook, er snellere mensen als ik, maar dat wist wel :)

• Lynix
Jarune schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:08:
[...]

Ja, doen ze. Je krijgt ook 30 min van te voren ook nog een sms.

• Lynix
Pamelala schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 20:38:
Hier gedoe met het abonnement afkopen (bij Vodafone). Vorige week woensdag eerst zelf via de website geprobeerd, maar toen kreeg ik een mail met 'jammer dat je weg gaat, je einddatum is in juli 2028'. Volgende dag gebeld en medewerker gaf aan dat er eerst iets bij de administratie gedaan moest worden voordat ze het kon opzeggen en of ik later terug wilde bellen omdat ze niemand te pakken kreeg. Terug gebeld en die medewerker (2de lijns) heeft dezelfde stappen online gedaan (afkopen) en zou vandaag contact met me opnemen of het nu wel gelukt was en zou het anders oplossen. Niet gelukt en geen contact vandaag. Kortom, gedoe dus.
Hier was ik overigens ook al bang voor. Morgen maar eens bellen. Gaan het meemaken.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Vandaag drie identieke mailtjes ontvangen van Vodafone met hier is je rekening, ws morgen dan een email van dynogic?

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:35
Aan de andere kant is het voor de twijfelaars wel fijn dat het zo lang duurt met het leveren. Vodafone heeft als verwachte leverdatum 25 augustus (Fold 8 Ultra paars) voor mij. De hype is dan aardig voorbij 8-)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 22:10:
Vandaag drie identieke mailtjes ontvangen van Vodafone met hier is je rekening, ws morgen dan een email van dynogic?
Nou, uur geleden email ontvangen van dynologic met levering van toestel voor vandaag met geen enkel mogelijk om het aan te passen want valt binnen 24uur. Handig als je met vakantie bent paar duizend km verderop :) Weet iemand hoe het werkt bij niet thuis? Mogelijkheid tot maken van een nieuwe afspraak?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:14

Nitai

Live the life you love.

SYQ schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 05:43:
[...]

Nou, uur geleden email ontvangen van dynologic met levering van toestel voor vandaag met geen enkel mogelijk om het aan te passen want valt binnen 24uur. Handig als je met vakantie bent paar duizend km verderop :) Weet iemand hoe het werkt bij niet thuis? Mogelijkheid tot maken van een nieuwe afspraak?
Ja je krijgt dan een mail van Dynalogic, no worries.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• leergierig
  • Laatst online: 31-08 20:11
Heeft iemand een mail van ups ontvangen om een afspraak te maken voor een ophaalmoment van de inruil telefoon? Of moet je hem zelf langsbrengen bij een ups service punt.

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
leergierig schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 08:42:
Heeft iemand een mail van ups ontvangen om een afspraak te maken voor een ophaalmoment van de inruil telefoon? Of moet je hem zelf langsbrengen bij een ups service punt.
Geen mail ontvangen voor een afspraak, zelf inleveren vind ik sowieso handiger dus dat heb ik gedaan, en hij is aangekomen. nu wachten op de verwerking 🤞

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 14:41
Iemand al een update gekregen van Samsung zelf qua levering.

Op 3 augustus kreeg ik onderstaande mail

"edankt voor uw recente pre-order bij Samsung. We zijn momenteel bezig met de voorbereiding van uw bestelling, maar vanwege de grote vraag zal de levering langer duren dan verwacht. De nieuwe verwachte leverdatum is uiterlijk vrijdag 7 Augustus. Onze oprechte excuses voor deze vertraging."

Daarna niks meer gehoord voor mijn fold 8 ultra 1tb green shadow

• Soeski
Waarom gaat het bij velen van jullie met Dynalogic? Ik heb gewoon een PostNL t&t gekregen en ze komen vandaag (voor niks want ik zit 400km van huis). Kan de bezorging niet aanpassen helaas. Snap dat njet zo goed, zonde van de energie en tijd.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Soeski schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:43:
Waarom gaat het bij velen van jullie met Dynalogic? Ik heb gewoon een PostNL t&t gekregen en ze komen vandaag (voor niks want ik zit 400km van huis). Kan de bezorging niet aanpassen helaas. Snap dat njet zo goed, zonde van de energie en tijd.
Nieuw abo, eenmalig bedrag betalen aan deur

• Soeski
SYQ schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:47:
[...]

Nieuw abo, eenmalig bedrag betalen aan deur
Ah check. Dit is een verlenging van mij. Maar nieuw abo aan de deur, dat gaat toch ook digitaal allemaal tegenwoordig? De laatste keer dat ik Dynalogic aan de deur heb gehad voor zoiets was op werk 15+ jaar geleden toen je inderdaad nog moest tekenen voor het contract en legitimeren.

• piotr123
Ik heb op naam moeder besteld die zit bij VF,wel nieuw abbo met vaste klant korting a 2,50 , kon nog niet verlengd worden. Postnl vanmiddag. Betaling via incasso.

Als ik dan lees over moelijk afkopen dan is dat toch 24x 2,50 minder.

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 11:51

darkphoenix

Chikara

theorganiser schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:05:

"edankt voor uw recente pre-order bij Samsung. We zijn momenteel bezig met de voorbereiding van uw bestelling, maar vanwege de grote vraag zal de levering langer duren dan verwacht. De nieuwe verwachte leverdatum is uiterlijk vrijdag 7 Augustus. Onze oprechte excuses voor deze vertraging."

Hier ook een 1 TB fold 8 ultra besteld. En na die mail gebeld met samsung. Werd toen 10 augustus en op 10 augustus weer gebeld en nu zeggen ze voor 24 augustus krijg je hem..

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:22
darkphoenix schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:13:
[...]

Hier ook een 1 TB fold 8 ultra besteld. En na die mail gebeld met samsung. Werd toen 10 augustus en op 10 augustus weer gebeld en nu zeggen ze voor 24 augustus krijg je hem..
Dan weet ik wat ik ook kan verwachten. Ik heb ook de Ultra 1TB in het groen besteld.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Fordius
Ik heb contact gehad met Vodafone over de watch, je moest aanvragen als afgekeurd was moest je even contact met ze opnemen.

Nu binnen 48 uur krijg ik een aangepast contract opgestuurd waardoor ik de watch kan aanvragen.
Dus voor degene die nog de horloge willen, probeer het zou ik zeggen.

• Fordius
SYQ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 22:10:
Vanavond al denk , denk dat je hem morgen wel binnen krijgt, zo ging het iig wel bij mij.

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 17:07

M-W

Fordius schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 13:46:
Ik heb contact gehad met Vodafone over de watch, je moest aanvragen als afgekeurd was moest je even contact met ze opnemen.

Nu binnen 48 uur krijg ik een aangepast contract opgestuurd waardoor ik de watch kan aanvragen.
Dus voor degene die nog de horloge willen, probeer het zou ik zeggen.
bedoel je dat je het aangepast contract al heb gekregen en opnieuw heb aangevraagd?

• Fordius
M-W schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:01:
[...]

bedoel je dat je het aangepast contract al heb gekregen en opnieuw heb aangevraagd?
Nee ik had eerst die 7 augustus factuur, moest daarmee aanvraag doen, was afgewezen.
Dus hebben ze nu een aangepaste factuur opgestuurd die ik binnen 48 uur zou ontvangen, vraag is natuurlijk of het gebeurd enz , want Vodafone enz, maar goed ff proberen kan altijd.

Zodra ik aangepaste factuur ontvang dan laat ik het uiteraard weten hier ook, maar iig een optie dat jullie dus bij vodafone kunnen aankloppen voor de aangepaste factuur. ( dus achteraf weer laten corrigeren :P )

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-09 21:37
theorganiser schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:05:

Foutje

[ Voor 25% gewijzigd door almere op 14-08-2026 14:24 ]

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

• piotr123
Fold ontvangen van VF, verkeerde kleur, daar had ik niet opgerekend dus open gemaakt.

Gelijk abbo opgezegd

[ Voor 12% gewijzigd door piotr123 op 14-08-2026 15:10 ]

• M-W

M-W

Fordius schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:22:
[...]

Nee ik had eerst die 7 augustus factuur, moest daarmee aanvraag doen, was afgewezen.
Dus hebben ze nu een aangepaste factuur opgestuurd die ik binnen 48 uur zou ontvangen, vraag is natuurlijk of het gebeurd enz , want Vodafone enz, maar goed ff proberen kan altijd.

Zodra ik aangepaste factuur ontvang dan laat ik het uiteraard weten hier ook, maar iig een optie dat jullie dus bij vodafone kunnen aankloppen voor de aangepaste factuur. ( dus achteraf weer laten corrigeren :P )
speciale afdeling of gewoon normale chat/telefoon?

• Fordius
M-W schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:50:
[...]

speciale afdeling of gewoon normale chat/telefoon?
Via chat gedaan, gezegd dat ik aanvraag heb gedaan en afgewezen ben, dat ik toen moest terugkomen zodat horloge geregeld kon worden.

• M-W

M-W

Fordius schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:51:
[...]

Via chat gedaan, gezegd dat ik aanvraag heb gedaan en afgewezen ben, dat ik toen moest terugkomen zodat horloge geregeld kon worden.
week terug ook via chat dit geprobeerd toen bleven ze volhouden dat ze de factuur niet gewijzigd kon worden en dat dit wel doorgezet zou worden. Hierna niks meer gehoord. Ga het wel nog een keer proberen

• Fordius
M-W schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:56:
[...]

week terug ook via chat dit geprobeerd toen bleven ze volhouden dat ze de factuur niet gewijzigd kon worden en dat dit wel doorgezet zou worden. Hierna niks meer gehoord. Ga het wel nog een keer proberen
Jah heb de factuur nog niet ontvangen hoor, binnen 48u zeiden ze, is bij Vodafone natuurlijk nog maar de vraag of dat zo is, ff afwachten

• M-W

M-W

ik krijg dit antwoord:
Bedankt voor het ordernummer dan kunnen we er samen naar gaan kijken om je hierbij te helpen / informatie te geven .. want het klopt dat de aankoopdatum nog niet is aangepast door de Technische afdeling maar ze gaan dat ook zowieso voor 100% oppakken vanwege meerdere klanten dus dit probleem ervaren dat ze bijvoorbeeld op 01-08 of 02-08 hebben besteld maar ons systeem dus dit overzet op 05-08 bijvoorbeeld en wij hebben dit ook aangekaard dat klanten nu ook de Promotie waar ze recht op hebben mislopen dus dat gaan ze ook oppakken

nette antwoord dus ik wacht het af.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:52

ken

Promoties van de watch en de JBL flip zijn beide goedgekeurd. Fold 8 op 1aug via de Vodafone winkel aangeschaft.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• M-W

M-W

ken schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 16:07:
Promoties van de watch en de JBL flip zijn beide goedgekeurd. Fold 8 op 1aug via de Vodafone winkel aangeschaft.
Ik las het en dacht YES! En toen zag ik winkel erbij staan……

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:52

ken

Daarom heb ik het erbij gezet ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 12:03
Zojuist contract laten ontbinden bij Vodafone tijdens de wettelijke bedenktijd. Toestel mag ik houden en geen verdere abbo kosten :D

• Fordius
Hoe heb je beide gehad dan?

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:02

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:18:
Zojuist contract laten ontbinden bij Vodafone tijdens de wettelijke bedenktijd. Toestel mag ik houden en geen verdere abbo kosten :D
Wil je aub uitleggen hoe je dit bent aangevlogen, klinkt wel als een goeie optie namelijk......

Fiat500e + Ratio Solar

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 14:28
Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:18:
"Geen verdere abbo kosten" als in niets hoeven betalen voor afkoop? Dat lijkt me niet of je hebt het echt goed voor elkaar gekregen 😂👍🏻

• Hawk86
Tshrr schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:30:
[...]

"Geen verdere abbo kosten" als in niets hoeven betalen voor afkoop? Dat lijkt me niet of je hebt het echt goed voor elkaar gekregen 😂👍🏻
Ik heb via de KS een klacht ingediend over de gang van zaken na bestelling (hier kreeg ik een casenummer van). Ben toen teruggebeld door de klachtenafhandeling enkele dagen daarna.

Deze dame heb ik verteld dat ik mijn abbo direct wilde stoppen en die zei: u zit nog in de bedenktijd, uw toestel is al betaald zonder lening dus wij sluiten het abbo voor u af in de bedenktijd en uw toestel mag u houden.

Ik betaal geen verdere kosten voor het abonnement en de bevestiging van Vodafone heb ik reeds in de mail alsmede de bevestiging van mijn Watch 7 actie via Samsung.

Watch 7 heb ik een koper voor, voor 90 euro, dus in totaal kost mijn Fold 8 Ultra nu dus 886 euro en dan moet ik mijn S24 Ultra nog verkopen voor circa 400 euro.

486 euro voor een Fold 8 Ultra 256 GB vind ik een topdeal!

[ Voor 24% gewijzigd door Hawk86 op 14-08-2026 17:45 ]

• coenox
Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:41:
[...]

...

Girl math 🤣

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 15:03
Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:41:
[...]

Ik heb via de KS een klacht ingediend over de gang van zaken na bestelling (hier kreeg ik een casenummer van). Ben toen teruggebeld door de klachtenafhandeling enkele dagen daarna.

Deze dame heb ik verteld dat ik mijn abbo direct wilde stoppen en die zei: u zit nog in de bedenktijd, uw toestel is al betaald zonder lening dus wij sluiten het abbo voor u af in de bedenktijd en uw toestel mag u houden.

Ik betaal geen verdere kosten voor het abonnement en de bevestiging van Vodafone heb ik reeds in de mail alsmede de bevestiging van mijn Watch 7 actie via Samsung.

Watch 7 heb ik een koper voor, voor 90 euro, dus in totaal kost mijn Fold 8 Ultra nu dus 886 euro en dan moet ik mijn S24 Ultra nog verkopen voor circa 400 euro.

Ook gebeld, gisteren en vandaag. 40 belminuten en totaal 4 keer doorverbonden waarvan 1 keer naar Ziggo... :+

Tldr: ja, valt onder bedenktijd maar dan moet het toestel ook terug, omdat de verkregen korting op het toestel gerelateerd is aan dat abbonement.

Ondanks argumenten als 'toestel is volledig betaald' etc. hielden ze toch voet bij stuk.

Vooralsnog blijft het Afkoop dus, hoewel ik er nog wel een email aan wil wagen. Telefonisch is om gek van te worden.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:45
Bij sommige was het alsnog afgekeurd, 1 imei per promotie. Tip voer je 2de imei in voor de andere promo

• Hawk86
Geen Girl Math, ik heb een nieuw toestel voor 486 euro. Daar kan ik het nergens voor kopen dus een mooi bedrag voor een nieuwe telefoon..

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:21
Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

Geen Girl Math, ik heb een nieuw toestel voor 486 euro. Daar kan ik het nergens voor kopen dus een mooi bedrag voor een nieuwe telefoon..
Je hebt een toestel vervangen voor €486.

Als ik een tweedehands iPhone 16 verkoop en van dat geld een tweedehands iPhone 16 koop kan ik dat niet een gratis iPhone 16 noemen.

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Daniel. schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:44:
[...]

Dan weet ik wat ik ook kan verwachten. Ik heb ook de Ultra 1TB in het groen besteld.
Ohh heb net bericht gehad. Morgen wordt die bezorgd! Goed nieuws.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• coenox
Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

Ik reken ook altijd zo. Prima. Maar feitelijk was die S24 niet gratis.

• Hawk86
84hannes schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:57:
[...]

Je hebt een toestel vervangen voor €486.

Als ik een tweedehands iPhone 16 verkoop en van dat geld een tweedehands iPhone 16 koop kan ik dat niet een gratis iPhone 16 noemen.
Ik zei ook nergens gratis, en ik zei ook niet vervangen.
Ik zei dat ik nu met aftrek van Watch en verkoop oude telefoon voor in totaal 486 euro een Fold 8 Ultra heb gekocht met een winkelprijs van €2199,- en dat een topdeal vind.

Als je nou bijdehand wil doen, leer dan eerst even begrijpend lezen. _/-\o_

• Hawk86
coenox schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 23:00:
[...]

Ik reken ook altijd zo. Prima. Maar feitelijk was die S24 niet gratis.
Toevalligerwijs in dit voorbeeld wel maar als ik hem had gekocht niet, maar goed, je moet natuurlijk online altijd wat te zeiken hebben ;)

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 14:41
Hawk86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 23:06:
[...]

Ik zei ook nergens gratis, en ik zei ook niet vervangen.
Ik zei dat ik nu met aftrek van Watch en verkoop oude telefoon voor in totaal 486 euro een Fold 8 Ultra heb gekocht met een winkelprijs van €2199,- en dat een topdeal vind.

Als je nou bijdehand wil doen, leer dan eerst even begrijpend lezen. _/-\o_
Ik zou toch even je eigen berichten gaan nalezen en een rekenmachine gaan gebruiken....

• Hawk86
theorganiser schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 23:38:
[...]

Ik zou toch even je eigen berichten gaan nalezen en een rekenmachine gaan gebruiken....
Laten we samen een tijd en locatie kiezen dan kan je het mij uitleggen ok?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:22
darkphoenix schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:37:
[...]

Ohh heb net bericht gehad. Morgen wordt die bezorgd! Goed nieuws.
Ik heb ook net bericht gehad. Vandaag geleverd tussen 10 en 13.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Daniel. schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 01:31:
[...]

Ik heb ook net bericht gehad. Vandaag geleverd tussen 10 en 13.
Top veel plezier ermee

• Soeski
fender89 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:26:
[...]

Ook gebeld, gisteren en vandaag. 40 belminuten en totaal 4 keer doorverbonden waarvan 1 keer naar Ziggo... :+

Tldr: ja, valt onder bedenktijd maar dan moet het toestel ook terug, omdat de verkregen korting op het toestel gerelateerd is aan dat abbonement.

Ondanks argumenten als 'toestel is volledig betaald' etc. hielden ze toch voet bij stuk.

Vooralsnog blijft het Afkoop dus, hoewel ik er nog wel een email aan wil wagen. Telefonisch is om gek van te worden.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, ze zijn niet gek. Ze geven je dan niet maar X euro kado. Het is blijkbaar maar net wie je spreekt bij VF, dus ik zou bellen en uitleggen tot je iemand krijgt die ook zegt "prima houdt het toestel maar". :)

• coenox
Ik ben al lang blij wanneer ik het toestel voor de juiste prijs geleverd krijg....De soap heeft bij mij inmiddels een tweede seizoen gekregen.

• Pierre Sec
  • Laatst online: 07-09 15:59
Ik zie net dat je bij Odido een watch 7 krijgt bij een fold of flip. Bij aankoop van 13-16 augustus. Ik was te laat voor de prijs van afgelopen weekend. Dus zou nu zo'n 300 meer betalen voor een fold 8. Even nadenken of die gratis watch 7 een acceptabele pleister op de wond is. Die fold zit nog wel in mijn hoofd :-)

• Soeski
Pierre Sec schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 14:20:
Ik zie net dat je bij Odido een watch 7 krijgt bij een fold of flip. Bij aankoop van 13-16 augustus. Ik was te laat voor de prijs van afgelopen weekend. Dus zou nu zo'n 300 meer betalen voor een fold 8. Even nadenken of die gratis watch 7 een acceptabele pleister op de wond is. Die fold zit nog wel in mijn hoofd :-)
Nouja, de Watch 7 (waarom niet de 8, Samsung?) is geen 300 waard, nieuw krijg je er nog 90-100 voor maximaal. Kan alsnog nu wel een prima deal zijn natuurlijk.

• Pierre Sec
Soeski schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 14:34:
[...]

Nouja, de Watch 7 (waarom niet de 8, Samsung?) is geen 300 waard, nieuw krijg je er nog 90-100 voor maximaal. Kan alsnog nu wel een prima deal zijn natuurlijk.
Daarom noem ik het ook een pleister op de wond :-). Het blijft een mindere aanbieding. Maar ik heb helaas vrij dringend een nieuw toestel nodig.

• Soeski
Pierre Sec schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 14:56:
[...]

Daarom noem ik het ook een pleister op de wond :-). Het blijft een mindere aanbieding. Maar ik heb helaas vrij dringend een nieuw toestel nodig.
Heb je vrij dringend een toestel nodig of een NIEUW toestel nodig? Dat laatste is doorgaans niet dringend maar wenselijk ;)

Er zijn zat toestellen direct op voorraad en morgen geleverd, of je gaat nu naar de winkel. Heb je direct een Flip7 of een Fold7 of een S25/S26, zo mee te nemen ;)

• Pierre Sec
Soeski schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 14:58:
[...]

Heb je vrij dringend een toestel nodig of een NIEUW toestel nodig? Dat laatste is doorgaans niet dringend maar wenselijk ;)
Het is wenselijk dan. Telefoon laten vallen en een barst in mijn scherm. Bovenkant van het scherm is al een gele balk :-). Maar hij werkt nog. Dus kan nog wel 2 weken wachten. Een nieuwe Samsung staat dus op het wensenlijstje. En dan lijkt de fold een prima optie.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
coenox schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 14:06:
Ik ben al lang blij wanneer ik het toestel voor de juiste prijs geleverd krijg....De soap heeft bij mij inmiddels een tweede seizoen gekregen.
Het is ongelooflijk hoe er gefaald is. Maar ik werd zojuist gebeld door Vodafone nadat ik online mijn opzegging had doorgegeven met vervroegd afkopen. Ze hing me in de wacht om te kijken of ik ook het toestel mocht houden en dan verder niets voor het abonnement hoefde te betalen, maar na 10 minuten wachten bleek dat niet mogelijk.... Maar het mooiste is dan nog wel dat mijn annulering met vervroegd afkopen niet goed was doorgekomen, dus ik moet nu nog een keer de boel indienen, dan gaat er iemand van sales bellen of ik wel echt wil opzeggen en pas dan kan het opgezegd worden. Wat een administratieve armoede toch zeg, om te janken.... :'(

Nb. toestel vanmorgen ontvangen en aan de deur 857 euro betaald. Dat klopte gelukkig allemaal wel. Toestel is fantastisch overigens _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door London op 15-08-2026 17:16 ]

• Lynix
Ik moet nog bellen voor afkopen. Ga er gewoon vanuit dat ik dus 50% resterende maanden moet aftikken en dat is wat mij betreft niet meer dan logisch.

• Soeski
London schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 17:15:
[...]

Het is ongelooflijk hoe er gefaald is. Maar ik werd zojuist gebeld door Vodafone nadat ik online mijn opzegging had doorgegeven met vervroegd afkopen. Ze hing me in de wacht om te kijken of ik ook het toestel mocht houden en dan verder niets voor het abonnement hoefde te betalen, maar na 10 minuten wachten bleek dat niet mogelijk.... Maar het mooiste is dan nog wel dat mijn annulering met vervroegd afkopen niet goed was doorgekomen, dus ik moet nu nog een keer de boel indienen, dan gaat er iemand van sales bellen of ik wel echt wil opzeggen en pas dan kan het opgezegd worden. Wat een administratieve armoede toch zeg, om te janken.... :'(

Nb. toestel vanmorgen ontvangen en aan de deur 857 euro betaald. Dat klopte gelukkig allemaal wel. Toestel is fantastisch overigens _/-\o_
Jammer dat je die weer in moet pakken straks en terugsturen dan! :)

• Soeski
Lynix schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 17:43:
Ik moet nog bellen voor afkopen. Ga er gewoon vanuit dat ik dus 50% resterende maanden moet aftikken en dat is wat mij betreft niet meer dan logisch.
Ik dacht, heel naief blijkbaar, dat afkopen gewoon betekent ALLES aftikken wat er nog open staat. Dus de volle periode x kosten. Niet 50%... dat zou helemaal een lekkere deal zijn met het kids abo. 24 maanden nemen, 12 maar betalen en hoppa, toestel voor weinag.

• London
  • Niet online
Soeski schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 17:46:
[...]

Jammer dat je die weer in moet pakken straks en terugsturen dan! :)
Tuurlijk niet, je koopt het abonnement af. Je annuleert niet de order...

@Lynix ik zou vooral niet bellen want de onkunde van de gemiddelde VF medewerker is stuitend. Heb net nog even gebeld en ik heb 3 verschillende afdelingen gesproken en de laatste waarnaartoe ik werd doorverbonden beweerde doodleuk dat je niet vervroegd kan afkopen.

Nou, ik geloof het wel ff voor dit weekend. Maandag waag ik nog een poging. Mijn god zeg, echt nooit meer Vodafone hier.
edit:
Opnieuw het online formulier ingediend conform de mededeling van 1 van de medewerkers. Ik ben het eigenlijk wel zat om ze telefonisch te woord te staan. Het is dat het zo'n mooie telefoon is, maar je wordt 10 jaar ouder door deze hele saga.

[ Voor 17% gewijzigd door London op 15-08-2026 18:09 ]

• Lynix
Soeski schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 17:47:
[...]

Ik dacht, heel naief blijkbaar, dat afkopen gewoon betekent ALLES aftikken wat er nog open staat. Dus de volle periode x kosten. Niet 50%... dat zou helemaal een lekkere deal zijn met het kids abo. 24 maanden nemen, 12 maar betalen en hoppa, toestel voor weinag.
Is je contract nog niet afgelopen?
Dan koop je je abonnement af en betaal je 50% van de overgebleven abonnementskosten in één keer. Ben je zakelijk klant bij ons? Dan betaal je 100% van de overgebleven abonnementskosten. Dat kan een flink bedrag zijn. Bel daarom eerst [url="tel:08000094","Bellen met de afdeling opzeggen"]0800-0094[/url] en kies voor 'opzeggen’. Dan kunnen we de kosten met je bespreken.

Dit staat in de voorwaarden

Ik heb ook die kids & teen abo, dus prima deal!

[ Voor 3% gewijzigd door Lynix op 15-08-2026 17:56 ]

• Soeski
Lynix schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 17:55:
[...]
Is je contract nog niet afgelopen?
Dan koop je je abonnement af en betaal je 50% van de overgebleven abonnementskosten in één keer. Ben je zakelijk klant bij ons? Dan betaal je 100% van de overgebleven abonnementskosten. Dat kan een flink bedrag zijn. Bel daarom eerst [url="tel:08000094","Bellen met de afdeling opzeggen"]0800-0094[/url] en kies voor 'opzeggen’. Dan kunnen we de kosten met je bespreken.

Dit staat in de voorwaarden

Ik heb ook die kids & teen abo, dus prima deal!
Ik snap wel waarom elk jaar de prijzen omhoog gaan. Op die manier verdien je toch niks meer als telco...je geeft al 1000 euro kado op een telefoon (ok, zij kopen voor minder in) en dan ook nog eens 50% eraf op een abo.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Soeski schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:10:
[...]

Ik snap wel waarom elk jaar de prijzen omhoog gaan. Op die manier verdien je toch niks meer als telco...je geeft al 1000 euro kado op een telefoon (ok, zij kopen voor minder in) en dan ook nog eens 50% eraf op een abo.
De mensen die afkopen zijn volgens mij niet representatief voor de hele markt. Het zijn select aantal mensen. Maar als te veel mensen ervan gebruik maken om goedkoop telefoon te bemachtigen kunnen de regels veranderen. Odido en KPN bieden volgens mij geen maandelijks opzegbaar abonnement meer icm toestel, omdat er "misbruik" ervan werd gemaakt.

• Lynix
50% afkopen is voor VF gewoon gratis geld. Die actieprijzen komen voornamelijk vanuit Samsung.

• London
  • Niet online
Lynix schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:31:
50% afkopen is voor VF gewoon gratis geld. Die actieprijzen komen voornamelijk vanuit Samsung.
Daarom, ik snap die medewerker ook niet die ik net als laatste sprak. Die beweerde bij hoog en bij laag dat eerder afkopen tegen 50% niet kon. En toen ik hem wees op Vodafone haar eigen voorwaarden beweerde die dat 180 euro onmogelijk is als vervroegd afkoopsom. ''Zulke goedkope abonnementen hebben we echt niet meneer''. Mijn klomp is echt in tien miljoen stukken gebroken tijdens dat laatste gesprek :D

• Soeski
Lynix schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:31:
maar... het enige is dat ze 50% NU krijgen of 100% verspreid over 1-2 jaar. NU cashen is altijd lekker, maar ze derven toch 50%. Maargoed, die groep zal inderdaad klein zijn anders kan het echt niet uit.

• Lynix
Soeski schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

maar... het enige is dat ze 50% NU krijgen of 100% verspreid over 1-2 jaar. NU cashen is altijd lekker, maar ze derven toch 50%. Maargoed, die groep zal inderdaad klein zijn anders kan het echt niet uit.
Dan hadden ze wel hun voorwaarde aangepast inderdaad.

• Soeski
Nou, de telefoon is niet afgeleverd vrijdag thuis want ik was er natuurlijk niet, en gaat naar een PostNL punt in de buurt. Deze is echter alleen ma-vrij 09.00-17.00 open dus PostNL moet nu het hele weekend het pakket "vasthouden", ze konden het daar dus ook niet brengen. Als dat maar goed gaat... zo is er eerder wat "kwijtgeraakt"...

• Jarune
via de chat van VF vandaag contact gehad om de datumfactuur aan te passen, moest worden doorverbonden, de agent stelde voor om te bellen, prima..... Die begon vervolgens dat ik nog tot oktober had om te actie te claimen met een screenshot erbij waar notabene staat tot 2 augustus besteldatum.... Laat me maandag terug bellen door iemand die het wel snapt. Ik heb in dit hele bestel proces denk ik wel 10x via de chat contact gehad met VF maar ik heb echt nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt, medewerkers begrijpen er niks van, zijn niet getrained, kunnen niks zelf terug zien of vinden.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Jarune schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 22:34:
via de chat van VF vandaag contact gehad om de datumfactuur aan te passen, moest worden doorverbonden, de agent stelde voor om te bellen, prima..... Die begon vervolgens dat ik nog tot oktober had om te actie te claimen met een screenshot erbij waar notabene staat tot 2 augustus besteldatum.... Laat me maandag terug bellen door iemand die het wel snapt. Ik heb in dit hele bestel proces denk ik wel 10x via de chat contact gehad met VF maar ik heb echt nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt, medewerkers begrijpen er niks van, zijn niet getrained, kunnen niks zelf terug zien of vinden.
Je bent geneigd om een PDF editor of AI te gebruiken denk ik.
In de regel kunnen de 1e lijns medewerkers aleen de standaard zaken. Uitzonderingen oplossen lukt hen meestal niet en worden in de regel geescaleerd

• Roy_h
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 20:31
Dankzij dit draadje heb ik mijn fold 8 inmiddels in mijn handen. Voor de goede prijs. Nu nog wel de datum juist zien te krijgen...

Ik lees nog even mee en zal bij succes ook een update geven. Bedankt allen!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:41

ParaWM

Pro Prutser

Iemand die met IMEI2 succesvol is geweest voor de JBL speaker, na afkeur met IMEI1 ?

Sinterklaas wil bier !

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Afgelopen zaterdag in de Odido shop een Flip 8 voor vrouwlief gekocht. Zij kon net verlengen (vanaf Ben), en aangezien we thuis Odido glas hebben, was het abonnement €14 voor 2 jaar en het toestel nog € 480. Daarbij kregen we nog een Watch 7 (net aangevraagd en goedgekeurd via Odido.nl) en Buds (gelijk mee in de winkel).
Al met al een leuke deal volgens mij, en vrouwlief is er erg blij mee.

Ik ben nu nog aan het nadenken over de verzekering.
Ik heb zelf een Fold 7 waarvan het binnenscherm na 8 maanden stuk is gegaan en buiten garantie gerepareerd moet worden. Ook twee collega's hebben dat scherm al stuk (gehad), waarvan één binnen garantie en de ander nog onbekend (net gebeurd).
Odido heeft een verzekering voor € 16,95 per maand, maar Care+ van Samsung is € 13,99 met volgens mij vergelijkbare voorwaarden. Ik neig dus naar die laatste. Iemand ervaring met één van beide qua afhandeling als er echt iets gebeurt?

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:21
gwystyl schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 01:10:
(...)
Ik ben nu nog aan het nadenken over de verzekering.
Ik heb zelf een Fold 7 waarvan het binnenscherm na 8 maanden stuk is gegaan en buiten garantie gerepareerd moet worden.
Op grond waarvan is bepaald dat het buiten de garantie valt? Ik neem aan dat je het zelf kapot hebt laten gaan? Hoe heb je dat gedaan? Weet je al wat de reparatie kost?

Ik overweeg een Fold 8 aan te schaffen als er weer een aantrekkelijke deal is, maar ben erg bang voor schade. Mijn huidige telefoon is een paar keer uit mijn broekzak gevallen. De tiende keer ofzo had ik 'mazzel', en instond er een scheur in het scherm in een hoek waar je er bijna niets van ziet maar waar ik wel van geleerd heb; sindsdien heb ik er een case omheen. Niet mooi, wel effectief.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

84hannes schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 06:33:
[...]

Op grond waarvan is bepaald dat het buiten de garantie valt? Ik neem aan dat je het zelf kapot hebt laten gaan? Hoe heb je dat gedaan? Weet je al wat de reparatie kost?
Nee helaas niet. Ik ben er vrij netjes mee. Ik had de telefoon 's ochtends nog gebruikt, en moest een stuk autorijden. Daarbij heb ik de Fold 7 dichtgeklapt op de kop in de bekerhouder gezet (zoals ik meestal doe met autorijden) zodat ik de laadkabel aan kon sluiten.
Bij aankomst doe ik de telefoon weer open, en doet hij het nog gewoon. Een uurtje (?) later doe ik de telefoon weer open en is ineens het halve binnenscherm uit. Na nog een paar keer open/dicht deed hij helemaal niks meer :X en werd een breuk/scheur over de vouw zichtbaar.
Samsung Service center gebeld voor een afspraak, en daar aangekomen hebben ze foto's gemaakt. De medewerker liet me 100x vergrootte foto's zien van de uiterste randjes van het binnenscherm op ongeveer 1/3 hoogte, waarop kapotte kristallen te zien waren. Hij zei dat er waarschijnlijk een zandkorrel tussen screenprotector en het zwarte randje zat bij het dichtdoen, en dat het scherm dus door mijn schuld kapot is gedrukt.
Kosten van nieuw scherm (+ bijna heel binnenwerk): ± € 630 :X
Zie https://gathering.tweaker...message/85832002#85832002 hier voor langere versie.
Ik heb nu nog een leentoestel omdat er een onderdeel niet was en ik op vakantie ging, maar ga wss morgen weer omruilen voor mijn eigen toestel en nog een keer proberen ze te overtuigen het onder garantie te laten vallen.
Ik overweeg een Fold 8 aan te schaffen als er weer een aantrekkelijke deal is, maar ben erg bang voor schade. Mijn huidige telefoon is een paar keer uit mijn broekzak gevallen. De tiende keer ofzo had ik 'mazzel', en instond er een scheur in het scherm in een hoek waar je er bijna niets van ziet maar waar ik wel van geleerd heb; sindsdien heb ik er een case omheen. Niet mooi, wel effectief.
Een case helpt vooral de buitenkant, maar de binnenkant beschermen tegen alle stofjes is wel extreem lastig. Toen ik op vakantie was vroeg een collega me hoe ik de reparatie had aangemeld (via deze link), want zijn binnenscherm was ook stuk (na ± 10 mnd). Het zal uiteraard niet altijd gebeuren, maar het is gewoon een kwetsbaar toestel......
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste