• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10
Mijn bestelling wordt inmiddels ingepakt. Benieuwd of ik de levering een week kan uitstellen.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
jacobras schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:43:
[...]

Hmm, kan dat ook als je niet bij Samsung gekocht hebt? Dan een mooiere deal inderdaad, voor dat bedrag zou ik die misschien nog een paar maanden laten doorlopen zelfs.

Op https://www.samsung.com/nl/offer/samsung-care-plus/ lees ik

[...]

maar ik weet niet of ze nou je toestelaanschaf bedoelen of alleen Care.
De mijne komt bij Belsimpel vandaan. In de telefoon instellingen zit gewoon een menu voor Warranty and care. Daar kan je Samsung Care+ afsluiten tot 60 dagen na aanschaf. Met ook eerste 3 maanden gratis bij de maand abo's.

Samsung zelf biedt de volgende opties bij de Fold 8:
  • Samsung Care+ met Diefstal en Verlies voor €14,99 per maand of €299 voor 2 jaar.
  • Samsung Care+ voor €11,99 per maand of €209 voor 2 jaar.
Ik ga sowieso Samsung Care+ activeren, maar wacht even dat ik niet iets raars heb de eerste twee weken.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:02
Iemand die de telefoon online had besteld en de datum op 7 augustus heeft staan, nog iets kunnen doen met de horloge ?

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:00
jacobras schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:37:
[...]

Belsimpel biedt ook zo'n verzekering aan:

[Afbeelding]

Kan je "tot 14 dagen na verzending" activeren, staat erbij.
Na wat belsimpel hier probeerde te flikken met bestellingen zou ik nooit een verzekering daar kopen. Is namelijk helemaal een vertrouwensprodukt, en dat is wel weg.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:33
Ik heb die van mijn vrouw betaald met Visa. Automatisch gratis verzekerd tegen verlies en diefstal. Productiefouten op garantie.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
Fordius schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:03:
Iemand die de telefoon online had besteld en de datum op 7 augustus heeft staan, nog iets kunnen doen met de horloge ?
Nope. Wel geprobeerd, werd meteen afgeblazen door Samsung.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:02
Lynix schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:32:
[...]

Nope. Wel geprobeerd, werd meteen afgeblazen door Samsung.
Jah ben in wachtrij , als het niet kan ga ik gewoon annuleren :P
Dan maar een jaartje langer met mijn eigen huidige toestel doen. Bedankt.

• Lynix
  • Nu online
Mij boeit de watch niet zo. Samsung support benaderd en die gaven aan dat ik eventueel straks de juiste factuur/contract kan opsturen en dan krijg ik hem alsnog. Maarre... Dan moet Vodafone die wel sturen. If not, well, boeien :+

Ga er niet constant achteraan.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:11
Lynix schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:43:
Mij boeit de watch niet zo. Samsung support benaderd en die gaven aan dat ik eventueel straks de juiste factuur/contract kan opsturen en dan krijg ik hem alsnog. Maarre... Dan moet Vodafone die wel sturen. If not, well, boeien :+

Ga er niet constant achteraan.
Aangezien Vodafone meerdere malen heeft aangegeven dat ze de factuur aan gaan passen en op de hoogte zijn van het probleem, blijf ik hier achteraan gaan totdat het daadwerkelijk in order is. Niet per se voor de watch, maar om het simpele feit dat ze aangeven het in order te maken. Ik ben van mening dat (grote) bedrijven als Vodafone (en Belsimpel bijvoorbeeld) simpelweg hun beloftes en aanbiedingen na moeten komen.

• Lynix
  • Nu online
@MD81 Ik denk ook wel dat het goed komt, maar ik heb simpelweg geen zin om er moeite en energie in te steken. Ik zie het wel. Morgen trouwens maar even bellen om het abonnement af te kopen.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:11
Lynix schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:54:
@MD81 Ik denk ook wel dat het goed komt, maar ik heb simpelweg geen zin om er moeite en energie in te steken. Ik zie het wel. Morgen trouwens maar even bellen om het abonnement af te kopen.
Begrijp ik ook wel. Het is gewoon veel gedoe continu de klantenservice te contacteren. Mocht ik meer weten betreft de factuur, dan post ik dat uiteraard in dit topic.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:33
Ik hang weer aan de lijn bij Vodafone. Toestel wordt morgen bezorgd, maar de prijs is nog niet aangepast.

• Lynix
  • Nu online
coenox schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:23:
Ik hang weer aan de lijn bij Vodafone. Toestel wordt morgen bezorgd, maar de prijs is nog niet aangepast.
Wat een ellende |:(

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 19:04
Grappig Vodafone zegt weer voorraad te hebben, maar er is volgens mij nog niets verstuurd. Natuurlijk komen eerst de orders aan bod die de volle mep hebben betaald.

• Alex konijn
Ik heb de Fold 9 inmiddels in preorder gezet 8)7

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Alex konijn schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:24:
Grappig Vodafone zegt weer voorraad te hebben, maar er is volgens mij nog niets verstuurd. Natuurlijk komen eerst de orders aan bod die de volle mep hebben betaald.
Ik kreeg wel bericht dat ze aan het inpakken zijn, maar goed als ik wat in moet pakken ben ik daar minimaal een week mee bezig.

Vandaag wel hoesje van samsung binnen gaat retour.

• Alex konijn
piotr123 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:53:
[...]

Ik kreeg wel bericht dat ze aan het inpakken zijn, maar goed als ik wat in moet pakken ben ik daar minimaal een week mee bezig.
Inpakken is heel moeilijk hoor

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10
Alex konijn schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 18:59:
[...]

Inpakken is heel moeilijk hoor
Valt mee, heb een T&T gekregen. Morgen wordt 't bezorgd, Fold 8 256GB.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste