Zijn gewoon oneerlijke handelspraktijken en illegaal. Lekkere partij.Jumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:52:
Can't blame them for trying.
Kan het bijna nog niet geloven dat ik voor mijn Samsung flip 8 zo’n mooi laag bedrag heb betaald. Ik heb het toestel al de hele middag en avond in gebruik en het is een ontzettend leuk ding. 😀👍
Echt bizar dit gedrag van Belsimpel! Ben blij dat mijn Fold8 vanmiddag door de buurman in ontvangst is genomen
[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 11-08-2026 23:06 ]
Bizar? Gewoon hoe vraag en aanbod werkt. Als je ineens veel meer vraag hebt dan dat je kunt bolwerken moet je als bedrijf snel creatief worden. Iedereen die je met een telefoontje kunt laten afzien van een bestelling is een bescherming van je marges.
Bedrijven zijn er niet om jou beter te laten voelen, die zijn er om winst te maken.
Bedrijven zijn er niet om jou beter te laten voelen, die zijn er om winst te maken.
Ik weet niet waar jij werkt, maar afspraken niet nakomen om je marges te beschermen? Lekkere moraal...arnoud_h schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:49:
Bizar? Gewoon hoe vraag en aanbod werkt. Als je ineens veel meer vraag hebt dan dat je kunt bolwerken moet je als bedrijf snel creatief worden. Iedereen die je met een telefoontje kunt laten afzien van een bestelling is een bescherming van je marges.
Nou dat dus. Dat je prijzen veranderd kan ik volledig begrijpen. Dat is inderdaad een stukje vraag & aanbod en zeker als ze niet meer kunnen inkopen voor die bedragen. Maar een overeenkomst met klanten ontbinden is wel een ander verhaal.Svinken schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 00:10:
[...]
Ik weet niet waar jij werkt, maar afspraken niet nakomen om je marges te beschermen? Lekkere moraal...