Zijn gewoon oneerlijke handelspraktijken en illegaal. Lekkere partij.Jumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:52:
Can't blame them for trying.
Kan het bijna nog niet geloven dat ik voor mijn Samsung flip 8 zo’n mooi laag bedrag heb betaald. Ik heb het toestel al de hele middag en avond in gebruik en het is een ontzettend leuk ding. 😀👍
Echt bizar dit gedrag van Belsimpel! Ben blij dat mijn Fold8 vanmiddag door de buurman in ontvangst is genomen
[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 11-08-2026 23:06 ]
Bizar? Gewoon hoe vraag en aanbod werkt. Als je ineens veel meer vraag hebt dan dat je kunt bolwerken moet je als bedrijf snel creatief worden. Iedereen die je met een telefoontje kunt laten afzien van een bestelling is een bescherming van je marges.
Bedrijven zijn er niet om jou beter te laten voelen, die zijn er om winst te maken.
Bedrijven zijn er niet om jou beter te laten voelen, die zijn er om winst te maken.
Ik weet niet waar jij werkt, maar afspraken niet nakomen om je marges te beschermen? Lekkere moraal...arnoud_h schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:49:
Bizar? Gewoon hoe vraag en aanbod werkt. Als je ineens veel meer vraag hebt dan dat je kunt bolwerken moet je als bedrijf snel creatief worden. Iedereen die je met een telefoontje kunt laten afzien van een bestelling is een bescherming van je marges.
Nou dat dus. Dat je prijzen veranderd kan ik volledig begrijpen. Dat is inderdaad een stukje vraag & aanbod en zeker als ze niet meer kunnen inkopen voor die bedragen. Maar een overeenkomst met klanten ontbinden is wel een ander verhaal.Svinken schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 00:10:
[...]
Ik weet niet waar jij werkt, maar afspraken niet nakomen om je marges te beschermen? Lekkere moraal...
Want je systeem instellen om niet meer dan x bestellingen te accepteren dat is zwarte magie wat je echt niet kunt verwachten van zo'n zielig bedrijf? Nee, te veel orders accepteren is absoluut gewoon hun eigen schuld.arnoud_h schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:49:
Gamertag: FinrazielNL
Hier is mijn zwarte 256gb Fold 8 van Vodafone zojuist bezorgd. Zijn er hier nog anderen die twee bestellingen hebben gekregen bij Vodafone? Ik heb maar een fold 8 besteld maar heb uiteindelijk twee orders doorgekregen, eentje met en eentje zonder korting. Degene zonder korting moet in nog annuleren, maar ik dacht ik wacht even tot in de Fold 8 met korting binnen had, voor het geval ze de verkeerde order annuleren
@M-W Nog even een update.. Het zal niemand verbazen dat ik geen mail meer heb ontvangen van Vodafone betreft de Watch 7
Ik denk dat we kunnen fluiten naar die "coulance".
Hier ook maar mijn Pistachio order geannuleerd bij Samsung (los toestel met inruil oude S23+ die nog in de kast lag)
Via Belsimpel nu een zwarte besteld. Uiteindelijk met inruil S23+, 100 extra inruil, plus nog eens 200 extra nagenoeg dezelfde prijs (iets over 1500). En gewoon op voorraad, dus morgen in huis.
"helaas" een saaie zwarte, maar ik doe er wel een kek hoesje omheen
Via Belsimpel nu een zwarte besteld. Uiteindelijk met inruil S23+, 100 extra inruil, plus nog eens 200 extra nagenoeg dezelfde prijs (iets over 1500). En gewoon op voorraad, dus morgen in huis.
[ Voor 10% gewijzigd door frispens op 12-08-2026 11:19 ]
Mij is door 2 verschillende medewerkers van de klantenservice verzekerd dat de factuur nog wordt aangepast naar originele besteldatum. Ik verwacht vandaar dat ook dit nog wel goedkomt. Ik blijf er wel achteraan gaan, mocht ik naar verloop van tijd niets vernemen. Gratis Watch 7 was namelijk gewoon onderdeel van de aanbieding, waarvan ze op de hoogte zijn en dus moeten honoreren.Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 10:05:
@M-W Nog even een update.. Het zal niemand verbazen dat ik geen mail meer heb ontvangen van Vodafone betreft de Watch 7Ik denk dat we kunnen fluiten naar die "coulance".
Besteld 2-8 bij VF levering staat nu op 17-22-8 ,aankoop datum nog niet juist in order.
wel sorry voor het ongemak.
wel sorry voor het ongemak.
Mijn eergisteren bestelde Fold 8 512GB Purple via Belsimpel/Odido is zojuist geleverd.
Ik krijg de optie van belsimpel
1 annuleren
2 doorgaan en 395 bijbetalen en 100 euro shop te goed voor een hoesje of lader etc
1 annuleren
2 doorgaan en 395 bijbetalen en 100 euro shop te goed voor een hoesje of lader etc
Absurdfoekebooij schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:15:
1 annuleren
De aantallen voor deze "actie" was dan laag. Het is niet eens op pepper terecht gekomen.
Voet bij stuk houden, ze moeten leveren voor de afgesproken prijs. Hebben ze gebeld of zit dit in de mail?foekebooij schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:15:
1 annuleren
Hier ook net een gemiste oproep van belsimpel. Hang nu in de wacht. Zal 99% hetzelfde ‘probleem’ zijn.
Edit; precies hetzelfde, ze willen er onder uit komen. Aangegeven dat ik geen tijd (en zin) heb om hierover in discussie te gaan. Ben op stap.. wordt vervolgd. Ben benieuwd naar de uitkomst van de anderen.
Aanvulling; prijsfout toestel en abo vorm (1000mbs/ gekozen snelheid) zou niet bestaan, wat gewoon op de site van odido te kiezen is.
Edit; precies hetzelfde, ze willen er onder uit komen. Aangegeven dat ik geen tijd (en zin) heb om hierover in discussie te gaan. Ben op stap.. wordt vervolgd. Ben benieuwd naar de uitkomst van de anderen.
Aanvulling; prijsfout toestel en abo vorm (1000mbs/ gekozen snelheid) zou niet bestaan, wat gewoon op de site van odido te kiezen is.
[ Voor 66% gewijzigd door TFDev op 12-08-2026 13:19 ]
Gisteren gebeld, maar zat toen in avond spits met kids. Nu dit op de mail.
Svinken schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:27:
[...]
Voet bij stuk houden, ze moeten leveren voor de afgesproken prijs. Hebben ze gebeld of zit dit in de mail?
ik wacht nog even af en ga toch proberen aan te vragen over paar weken.........Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 10:05:
@M-W Nog even een update.. Het zal niemand verbazen dat ik geen mail meer heb ontvangen van Vodafone betreft de Watch 7Ik denk dat we kunnen fluiten naar die "coulance".
Weet iemand trouwens hoe de inruil bij Belsimpel werkt? Wanneer ze daarover berichten en hoe simpel het dan verzenden is? Ik heb gelukkig nog een oude 4gb ram Surface tablet liggen die 40 euro 'waard' is, want ik betaal liever niet die 100 euro terug.
Vorig jaar heb ik meegedaan aan de S25FE actie met inruil bij Belsimpel. Heb niks opgestuurd en ook niks gehoord later.iuuk schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:20:
Weet iemand trouwens hoe de inruil bij Belsimpel werkt? Wanneer ze daarover berichten en hoe simpel het dan verzenden is? Ik heb gelukkig nog een oude 4gb ram Surface tablet liggen die 40 euro 'waard' is, want ik betaal liever niet die 100 euro terug.
Ik heb voet bij stuk gehouden bij belsimpel, en vandaag mailtje dat ze de order toch gaan doorzetten "na overleg met de manager", zonder bijbetaling. Volharden! Je staat volledig in je recht, ze hebben enkel kul argumenten. Heel spijtig.
Iemand nog recent iets van Vodafone gehoord? Ik riep steeds 'geduld', ook tegen mezelf. Maar het duurt nu echt lang. Anderhalve week geleden besteld, telefoontje gedaan naar die aardige mevrouw (ik sta op lijst. 🎉), maar nog geen bevestig van de juiste prijs of een leverdatum.
Ik heb gisteren de Fold8 Graphite 256GB via Vodafone ontvangen (en meerdere mensen in dit topic ook geloof ik). 03-08 besteld. Levering zal ook afhankelijk zijn van welk model, kleur en opslag je hebt besteld.coenox schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:41:
Iemand nog recent iets van Vodafone gehoord? Ik riep steeds 'geduld', ook tegen mezelf. Maar het duurt nu echt lang. Anderhalve week geleden besteld, telefoontje gedaan naar die aardige mevrouw (ik sta op lijst. 🎉), maar nog geen bevestig van de juiste prijs of een leverdatum.
Mijn 256gb Cream F8 is ook verzonden alleen heb ik zelf handmatig de levering naar zaterdag gezet i.v.m. werk. Maar goed, ze leveren dus welcoenox schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:41:
Op een mail na van maandagnacht 03.00 uur "Sorry voor de vertraging", helemaal niets meer gehoord. Wel zie ik sinds gisteren dat op mijn bestelpagina er een verwachte datum staat:
We wachten het voorlopig nog maar even af. De Vodafone deal was voor mij nog steeds het goedkoopst en ik heb geen haast. Heb de Fold 8 Ultra Graphite 512Gb besteld.
Ik lees overigens op pepper dat iemand met de PDF uit het contractmailtje zijn Watch 7 aanvraag heeft ingedient (zonder IMEI erop) en die is goedgekeurd. Zodra ik mijn telefoon binnen heb ga ik dat ook maar proberen. Als dat niet lukt kan ik altijd nog bij Vodafone gaan klagen.
We wachten het voorlopig nog maar even af. De Vodafone deal was voor mij nog steeds het goedkoopst en ik heb geen haast. Heb de Fold 8 Ultra Graphite 512Gb besteld.
Ik lees overigens op pepper dat iemand met de PDF uit het contractmailtje zijn Watch 7 aanvraag heeft ingedient (zonder IMEI erop) en die is goedgekeurd. Zodra ik mijn telefoon binnen heb ga ik dat ook maar proberen. Als dat niet lukt kan ik altijd nog bij Vodafone gaan klagen.
Bedoel je dan de eerste mail direct na bestelling met de ''samenvatting van overeenkomst''?Nilos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:51:
Op een mail na van maandagnacht 03.00 uur "Sorry voor de vertraging", helemaal niets meer gehoord. Wel zie ik sinds gisteren dat op mijn bestelpagina er een verwachte datum staat:
[Afbeelding]
Gisteren heeft Vodafone mij gebeld. De kredietcheck was inderdaad fout gegaan, samen met nog een aantal andere zaken. Daar belden ze uiteindelijk voor.
De kredietcheck is inmiddels opnieuw uitgevoerd en nu wordt de bestelling pas definitief goed doorgezet. Ik krijg de paarse Fold Ultra waarschijnlijk pas over 1 à 2 weken geleverd, maar gelukkig wel met de mooie korting zoals die in het weekend was.
Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, maar uiteindelijk komt het toch nog goed.
De aanhef heb ik direct laten aanpassen. Ook heb ik de oorspronkelijke besteldatum doorgegeven, maar de medewerker kon deze helaas niet aanpassen. Mocht dit nodig zijn voor de gratis Watch, dan ga ik dit nog verder regelen.
De kredietcheck is inmiddels opnieuw uitgevoerd en nu wordt de bestelling pas definitief goed doorgezet. Ik krijg de paarse Fold Ultra waarschijnlijk pas over 1 à 2 weken geleverd, maar gelukkig wel met de mooie korting zoals die in het weekend was.
Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, maar uiteindelijk komt het toch nog goed.
De aanhef heb ik direct laten aanpassen. Ook heb ik de oorspronkelijke besteldatum doorgegeven, maar de medewerker kon deze helaas niet aanpassen. Mocht dit nodig zijn voor de gratis Watch, dan ga ik dit nog verder regelen.
Jep, die ja. Zou een hoop schelen als die gewoon gebruikt kan wordenMD81 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:55:
[...]
Bedoel je dan de eerste mail direct na bestelling met de ''samenvatting van overeenkomst''?
Ja zou ideaal zijn. Het IMEI-nummer moet overigens een foto van worden gemaakt en hoeft voor zover ik kan beoordelen niet op de factuur te staan. Dus wellicht dat het gaat lukken met dat document. Ik wacht nog even af of er een gecorrigeerde factuur volgt (wat het geval is volgens Vodafone), anders probeer ik het ook met de samenvatting van het contract.Nilos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:06:
[...]
Jep, die ja. Zou een hoop schelen als die gewoon gebruikt kan worden
Ik kreeg toevallig net een sms'je:coenox schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:41:
De levering van je Samsung Galaxy Z Fold8 512 GB Black staat gepland voor eind week 34.
Besteld online op 1 Aug in de vroege avond.
Heb nu net hetzelfde smsje gekregen. Alleen nog geen juiste prijs in de mail. Voor de 256 GB Creme.
[ Voor 12% gewijzigd door coenox op 12-08-2026 14:21 ]
Ik heb het zojuist geprobeerd. Ik laat het even weten hoe dat gaat.Nilos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:06:
[...]
Jep, die ja. Zou een hoop schelen als die gewoon gebruikt kan worden
Thanks. Ik ben benieuwd.Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:34:
[...]
Ik heb het zojuist geprobeerd. Ik laat het even weten hoe dat gaat.
"iets over 1500" is een foutje hoop ik? Voor een fold 8 ultra of een wide/non ultra?frispens schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:11:
Hier ook maar mijn Pistachio order geannuleerd bij Samsung (los toestel met inruil oude S23+ die nog in de kast lag)
Staat er toch? Een fold 8. Ik koop het toestel los (zakelijk)._Anvil_ schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:00:
[...]
"iets over 1500" is een foutje hoop ik? Voor een fold 8 ultra of een wide/non ultra?
1999 - 100 - 200 - 178 = 1521,-
Nagenoeg hetzelfde wat ik bij Samsung moest betalen
Dan heb je wel wat acties gemist (in dit topic), veel plezier ervan.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Lukt dus niet.
Je moet namelijk een bevestiging hebben waar zowel de persoonsgegevens als de ordergegevens staan. In die samenvatting staat wel een datum en wat je hebt besteld, maar geen persoonsgegevens. Dat staat bijvoorbeeld wel in het contract zelf. Helaas staat daar 7 augustus als datum bij mij..
Over die datum: zie mijn info van supportmedewerker in deze post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85898298Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
" ....Lukt dus niet. Helaas staat daar 7 augustus als datum " ...
Ah woops!fender89 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:19:
[...]
Over die datum: zie mijn info van supportmedewerker in deze post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85898298
Nou goed, ik heb tot 28 augustus bij Samsung om het te corrigeren dus ik heb nog even.
Duidelijk. Dank je. Dus toch afwachten (en hopen) op een factuuraanpassing.Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
Lukt dus niet.
Je moet namelijk een bevestiging hebben waar zowel de persoonsgegevens als de ordergegevens staan. In die samenvatting staat wel een datum en wat je hebt besteld, maar geen persoonsgegevens. Dat staat bijvoorbeeld wel in het contract zelf. Helaas staat daar 7 augustus als datum bij mij..
Heb ik ook van meerdere medewerkers te horen gekregen, maar tot op heden nog geen terugkoppeling of aanpassing.fender89 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:19:
[...]
Over die datum: zie mijn info van supportmedewerker in deze post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85898298
Kreeg diezelfde inderdaad... Beetje jammer dat het zolang moet duren, maar als het uiteindelijk goed komt dan ok... Wel een beetje vreemde communicatie, ligt het aan mij of weten 'gewone' mensen niet zo in welk weeknummer ze zitten?MarcyPay schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:15:
[...]
Ik kreeg toevallig net een sms'je:
De levering van je Samsung Galaxy Z Fold8 512 GB Black staat gepland voor eind week 34.
Besteld online op 1 Aug in de vroege avond.
Helder, maar je betaalt wel bijna het dubbele t.o.v. de eerdere Vodafone en Belsimpel acties in dit topic. Vandaar mijn verbazing. Zakelijk scheelt gelukkig wel iets natuurlijk.frispens schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:03:
[...]
Staat er toch? Een fold 8. Ik koop het toestel los (zakelijk).
1999 - 100 - 200 - 178 = 1521,-
Nagenoeg hetzelfde wat ik bij Samsung moest betalen
Dat zijn standaard-berichtjes, waar je weinig tot geen waarde aan moet hechtenFinraziel schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:44:
Kreeg diezelfde inderdaad... Beetje jammer dat het zolang moet duren, maar als het uiteindelijk goed komt dan ok... Wel een beetje vreemde communicatie, ligt het aan mij of weten 'gewone' mensen niet zo in welk weeknummer ze zitten?zelfs Google Calendar toont dat ook niet, moest het opzoeken.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Allemaal met abbo, wat ik niet wil._Anvil_ schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:46:
[...]
Helder, maar je betaalt wel bijna het dubbele t.o.v. de eerdere Vodafone en Belsimpel acties in dit topic. Vandaar mijn verbazing. Zakelijk scheelt gelukkig wel iets natuurlijk.
Hij kost mij ongeveer de helft (zakelijk)
Afkopen??frispens schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Allemaal met abbo, wat ik niet wil.
Hij kost mij ongeveer de helft (zakelijk)
Update; ik heb er zelf net bij thuiskomst weer achter aan gebeld. Ze honoreren de bestelling en zetten hem door. Nu kan alleen Odido de boel nog afketsenTFDev schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:34:
Hier ook net een gemiste oproep van belsimpel. Hang nu in de wacht. Zal 99% hetzelfde ‘probleem’ zijn.
Vandaag de doos van LikeWize ontvangen door het Samsung inruiltoestel. Ik vind het nou niet de meest veilige verpakking, maar als ze het zo willen prima
Morgen maar inpakken en wat inplannen met UPS. Omslachtig proces vind ik.
Heb vandaag Odido gebeld om het extra abo af te kopen. Dit wordt per morgen verwerkt. Zoals verwacht is de afkoopsom de resterende termijnen - 2 dagen. Doordat ik hem heb verlaagd naar het laagste abo mogelijk en Klantvoordeel heb. Zit dat op €12,50 per maand met dus afkoopsom van €148,60.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden
.
Credit van Samsung is inmiddels ook binnen (maandagmiddag geannuleerd). En mijn S26 Ultra heb ik opgestuurd naar Rebuy voor € 794,52.
Daarmee kom ik in totaal uit op: €368,03 voor de overstap van de S26 Ultra 512GB Graphite naar de ZF8 512GB Graphite.
Nog steeds een erg nette deal
.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden
Credit van Samsung is inmiddels ook binnen (maandagmiddag geannuleerd). En mijn S26 Ultra heb ik opgestuurd naar Rebuy voor € 794,52.
Daarmee kom ik in totaal uit op: €368,03 voor de overstap van de S26 Ultra 512GB Graphite naar de ZF8 512GB Graphite.
Nog steeds een erg nette deal
Zowel de Belsimpel als Vodafone deals waren buitengewoon goed. Dat verklaart wat mij betreft ook waarom ze er allebei op hun eigen manier onderuit wilde komenBiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:
Heb vandaag Odido gebeld om het extra abo af te kopen. Dit wordt per morgen verwerkt. Zoals verwacht is de afkoopsom de resterende termijnen - 2 dagen. Doordat ik hem heb verlaagd naar het laagste abo mogelijk en Klantvoordeel heb. Zit dat op €12,50 per maand met dus afkoopsom van €148,70.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden.
Daarmee kom ik in totaal uit op: €368,13 voor de overstap van de S26 Ultra 512GB Graphite naar de ZF8 512GB Graphite.
Nog steeds een erg nette deal.
Is het contract niet leidend bij afkopen?BiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:
Heb vandaag Odido gebeld om het extra abo af te kopen. Dit wordt per morgen verwerkt. Zoals verwacht is de afkoopsom de resterende termijnen - 2 dagen. Doordat ik hem heb verlaagd naar het laagste abo mogelijk en Klantvoordeel heb. Zit dat op €12,50 per maand met dus afkoopsom van €148,70.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden.
Daarmee kom ik in totaal uit op: €368,13 voor de overstap van de S26 Ultra 512GB Graphite naar de ZF8 512GB Graphite.
Heb je al een email gehad van ups via de mail?stin00 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:51:
Vandaag de doos van LikeWize ontvangen door het Samsung inruiltoestel. Ik vind het nou niet de meest veilige verpakking, maar als ze het zo willen primaMorgen maar inpakken en wat inplannen met UPS. Omslachtig proces vind ik.
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Volgens mij wel, je koopt namelijk het contract af.Showgun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:54:
[...]
Is het contract niet leidend bij afkopen?
Nee UPS heeft geen enkele mail gestuurd, vaag proces! Kreeg gisteren ineens een sms van UPS dat ze vandaag langskomen met de retourdoos. Het was een grote witte enveloppe met een vage opgevouwen doos, inclusief een op papier uitgeprint UPS verzendlabel. Dus ik ga hem morgen inpakken en dan maar gewoon afgeven bij een UPS punt.almere schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:01:
[...]
Heb je al een email gehad van ups via de mail?
Alleen de duur staat vast. Odido staat je toe je lopende abonnement 1x per maand omhoog of omlaag bij te stellen. Dat heb ik gisteren al gedaan, dus vandaag zag ze alleen de contractgegevens zoals ze nu ingesteld zijn.Showgun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:54:
[...]
Is het contract niet leidend bij afkopen?
[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 12-08-2026 18:48 ]
Dat is wel heel nice! Gratz op de goede deal!BiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:47:
[...]
Alleen de duur staat vast. Odido staat je toe je lopende abonnement 1x per maand omhoog of omlaag bij te stellen. Dat heb ik gisteren al gedaan, dus vandaag zag ze alleen de contractgegevens zoals ze nu ingesteld zijn.
Bij het afkopen wordt er dus rekening gehouden met klantvoordeel?BiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:
Nou in de Vodafone soap vandaag sms gehad dat die eind volgende week zou komen en net mailtje met track trace dat die morgen komt. Geloof het als ik hem in mijn handen heb. Iemand al een oplossing gehad omtrent de datum voor de watch.
Jup. Ze hebben letterlijk maandkosten *12 gedaan - dagen dat het contract al liep.karakedi schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:59:
[...]
Bij het afkopen wordt er dus rekening gehouden met klantvoordeel?
Goedkoopste optie is 2GB pakket voor €15. Met klantvoordeel wordt dat 4GB voor €12,50 per maand.
Heb voor de zekerheid een dag gewacht, om zeker te zijn dat ze niet het oude pakket zouden zien en ook in mijn app/account kan ik nergens het originele pakket terug zien. Dat was Unlimited Supersnelst voor €31 per maand met Klantvoordeel.
Dank voor de info. Ik heb meerdere odido abonnementen lopen. Ik heb deze niet afgekocht omdat ik ervan uitging dat de maandbedrag voor afkoop gebasseerd zou zijn exclusief klantvoordeel. Binnenkort even gaan bellen en 5 abonnementen afkopenBiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 21:10:
[...]
Jup. Ze hebben letterlijk maandkosten *12 gedaan - dagen dat het contract al liep.
Goedkoopste optie is 2GB pakket voor €15. Met klantvoordeel wordt dat 4GB voor €12,50 per maand.
Heb voor de zekerheid een dag gewacht, om zeker te zijn dat ze niet het oude pakket zouden zien en ook in mijn app/account kan ik nergens het originele pakket terug zien. Dat was Unlimited Supersnelst voor €31 per maand met Klantvoordeel.
Lol, geen idee hoe ze omgaan met zoveel abonnementen in één keer...karakedi schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 21:20:
[...]
Dank voor de info. Ik heb meerdere odido abonnementen lopen. Ik heb deze niet afgekocht omdat ik ervan uitging dat de maandbedrag voor afkoop gebasseerd zou zijn exclusief klantvoordeel. Binnenkort even gaan bellen en 5 abonnementen afkopen
Belsimpel aangegeven, niet akkoord te gaan met hun huidige voorstel.
Sta we wel voor annuleren, maar dan onder andere voorwaarden. 400 euro bijbetalen omdat ze zelf niet goed adverteren, gaat hem niet worden.
Kogel moet wel snel door de kerk bij ze, anders postadres is mijn vakantie adres waar ik tot overmorgen ben.
Sta we wel voor annuleren, maar dan onder andere voorwaarden. 400 euro bijbetalen omdat ze zelf niet goed adverteren, gaat hem niet worden.
Kogel moet wel snel door de kerk bij ze, anders postadres is mijn vakantie adres waar ik tot overmorgen ben.
Blijkbaar iets gemist. Hoe goed was de actie van Belsimpel trouwens? Niet beter dan Vodafone toch?
Was beter, maar er wordt nu aangestuurd op een prijsbepalingsfout op de website en daarmee het annuleren of bij betalen.Techkeizer schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:49:
Blijkbaar iets gemist. Hoe goed was de actie van Belsimpel trouwens? Niet beter dan Vodafone toch?
Holy shit, gek spul gemist dan helaas. Hoop dat het de rest hier lukt dan. Gewoon allemaal klagenfoekebooij schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:52:
[...]
Was beter, maar er wordt nu aangestuurd op een prijsbepalingsfout op de website en daarmee het annuleren of bij betalen.
Voor mij was de Belsimpel deal veel beter dan Vodafone. De Vodafone deal was evengoed nog meer 300 euro duurder en nu slechts 1 jarig abbo. Bij mij heeft Belsimpel gewoon geleverd. Ik had een Flip 8 besteld.Techkeizer schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:49:
Een flip 8 was bijvoorbeeld:Techkeizer schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:49:
82,50 bij betaling + 1 jaar abbonement van 15 euro (180 in totaal).
Wat neerkomt op 262,50 zonder combi kortingen.
zonder inruil? Dacht dat bij belsimpel automatisch inruil werd aangevinkt.Henkdepotvis schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:02:
[...]
Een flip 8 was bijvoorbeeld:
82,50 bij betaling + 1 jaar abbonement van 15 euro (180 in totaal).
Wat neerkomt op 262,50 zonder combi kortingen.
Is met inruil, maar die inruil blijkt dus niet zo nodig te zijn. (overigens zonder de waarde van de inruil van je tel, alleen de -100 extra inruil korting)jgsr schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:04:
[...]
zonder inruil? Dacht dat bij belsimpel automatisch inruil werd aangevinkt.
Ja dit is incl die 50 euro inruil korting. Alleen ik las ook dat mensen voorgaand niks in hadden geruild en niks gehoord hadden.jgsr schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:04:
[...]
zonder inruil? Dacht dat bij belsimpel automatisch inruil werd aangevinkt.
Ik heb zelf wel mijn S25 Edge voor 283 ingeruild.
Ik krijg ook nog korting omdat ik internet thuis van odido heb. 2,50 korting per maand en 5 euro volgens mij op mijn internet abbonement. Dus in totaal betaal ik 7,50 per maand extra dan voorheen wat het totaal 172,50 zou maken als ik niet vervroegd afbetaal
Bel meteen een budget coach!karakedi schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 21:20:
[...]
Dank voor de info. Ik heb meerdere odido abonnementen lopen. Ik heb deze niet afgekocht omdat ik ervan uitging dat de maandbedrag voor afkoop gebasseerd zou zijn exclusief klantvoordeel. Binnenkort even gaan bellen en 5 abonnementen afkopen
<serieus> 5 abo's die je niet gebruikt, hoe dan?? Of verkoop je de toestellen met winst door oid?
Ik heb zelf maandag de Belsimpel deal gepakt en dinsdag het toestel via mn thuiswerkende top buurman ontvangen, dus ben zelf niet gebeld met een poging het terug te draaien. Na wat gedoe met overzettten van whhatsapp is mn Fold 256 helemaal ingericht en klaar. Vanavond mag ie thuis blijven, want ik begreep dat ze niet mee naar het strand mogen
Heb je dan geen forse afschrijving op die S25 gepakt? kost refurbished toch nog iets van 500 euro?Henkdepotvis schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:09:
[...]
Ik krijg ook nog korting omdat ik internet thuis van odido heb. 2,50 korting per maand en 5 euro volgens mij op mijn internet abbonement. Dus in totaal betaal ik 7,50 per maand extra dan voorheen wat het totaal 172,50 zou maken als ik niet vervroegd afbetaal
Goede tip van dat internet, dat abo loopt bij mij binnenkort ook af.
[ Voor 23% gewijzigd door _Anvil_ op 13-08-2026 09:13 ]
Dit: "Of verkoop je de toestellen met winst door oid?"_Anvil_ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:09:
[...]
Bel meteen een budget coach!![]()
<serieus> 5 abo's die je niet gebruikt, hoe dan?? Of verkoop je de toestellen met winst door oid?
Ik heb zelf maandag de Belsimpel deal gepakt en dinsdag het toestel via mn thuiswerkende top buurman ontvangen, dus ben zelf niet gebeld met een poging het terug te draaien. Na wat gedoe met overzettten van whhatsapp is mn Fold 256 helemaal ingericht en klaar. Vanavond mag ie thuis blijven, want ik begreep dat ze niet mee naar het strand mogen. Ben normaal niet van de hoesjes en screen protectors, maar vrees dat het bij deze toch moet gaan gebeuren. Ik zal hier het juiste topic voor zoeken en hier ophouden erover
Denk dat de budgetcoach trots op mij zou zijn
[ Voor 3% gewijzigd door karakedi op 13-08-2026 09:13 ]
Valt mee. Nieuw zijn ze 525 dus ik zou niet veel meer pakken. Dit scheelt me ook weer in de marktplaats gedoe als "voor 100 euro kom ik heb vanavond ophalen!" en dan vervolgens nog sturen "waarom reageert u niet"._Anvil_ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:09:
[...]
Bel meteen een budget coach!![]()
Ik heb zelf maandag de Belsimpel deal gepakt en dinsdag het toestel via mn thuiswerkende top buurman ontvangen, dus ben zelf niet gebeld met een poging het terug te draaien. Na wat gedoe met overzettten van whhatsapp is mn Fold 256 helemaal ingericht en klaar. Vanavond mag ie thuis blijven, want ik begreep dat ze niet mee naar het strand mogen. Ben normaal niet van de hoesjes en screen protectors, maar vrees dat het bij deze toch moet gaan gebeuren. Ik zal hier het juiste topic voor zoeken en hier ophouden erover
[...]
Heb je dan geen forse afschrijving op die S25 gepakt? kost refurbished toch nog iets van 500 euro?
Goede tip van dat internet, dat abo loopt bij mij binnenkort ook af.
Haaa Ok jaa dan moet je voor de juistheid/volledigheid die 50 + inruil van je s25 wel mee tellenHenkdepotvis schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:09:
[...]
Ja dit is incl die 50 euro inruil korting. Alleen ik las ook dat mensen voorgaand niks in hadden geruild en niks gehoord hadden.
Ah dan heb ik -20 euro betaalt. Ik maak winstjgsr schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:37:
[...]
Haaa Ok jaa dan moet je voor de juistheid/volledigheid die 50 + inruil van je s25 wel mee tellen
"Girl math" is a viral internet slang term describing the humorous, tongue-in-cheek mental gymnastics people use to rationalize spending, justify purchases, or convince themselves that an expensive item is actually "free" or a profit" Dit fenomeen is vrij zwaar aanwezig in dit topicHenkdepotvis schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 10:03:
[...]
Ah dan heb ik -20 euro betaalt. Ik maak winst
On topic: wat is/wordt anno vandaag de beste deal? Iedereen die ik de Fold laat zien wil er ook 1
Lol. Dit staat gewoon nog steeds in de email nieuwsbrief
[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 13-08-2026 11:33 ]
Staat ook nog gewoon op de website_Anvil_ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 10:09:
[...]
[Afbeelding] Lol. Dit staat gewoon nog steeds in de email nieuwsbrief
Ik hang al weer 25 minuten aan de lijn met Vodafone omdat bij mijn bestelling nog steeds niet de juiste prijs staat. Ga van klantenservicemedewerker naar klantenservicemedewerker, puinhoop.
<edit> Inmiddels afdeling Status Order weer rechtstreeks gebeld en daar heel goed geholpen. Ik sta weer op de issue lijst. Nu weer afwachten </edit>
<edit> Inmiddels afdeling Status Order weer rechtstreeks gebeld en daar heel goed geholpen. Ik sta weer op de issue lijst. Nu weer afwachten </edit>
[ Voor 28% gewijzigd door coenox op 13-08-2026 12:04 ]
Gaat uiteindelijk helemaal goedkomen. Nummerportering geslaagd en toestel wordt vandaag geleverd.TFDev schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:16:
[...]
Update; ik heb er zelf net bij thuiskomst weer achter aan gebeld. Ze honoreren de bestelling en zetten hem door. Nu kan alleen Odido de boel nog afketsen
Nu alleen nog een Watch6/7/8 zien te scoren voor (zeer) weinig en ik heb de oorspronkelijke omvang van de intiële deal
Haha ja dat lees ik ook her en der terug. "Het toestel kost mij uiteindelijk maar XXX euro, goede deal!". Ok, wel een fakking dure Samsung er voor ingeruild die vorig jaar ook weer veel geld gekost heeft, maar soit_Anvil_ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 10:09:
[...]
"Girl math" is a viral internet slang term describing the humorous, tongue-in-cheek mental gymnastics people use to rationalize spending, justify purchases, or convince themselves that an expensive item is actually "free" or a profit" Dit fenomeen is vrij zwaar aanwezig in dit topic![]()
On topic: wat is/wordt anno vandaag de beste deal? Iedereen die ik de Fold laat zien wil er ook 1
[Afbeelding] Lol. Dit staat gewoon nog steeds in de email nieuwsbrief
Dat naar je toe rekenen kunnen we goed hier in Nederland. Het is prima ook. Wat ik wel bijzonder vind is dat Odido je blijkbaar een combi deal laat sluiten met duur toestel+duur abo, waar je vervolgens na 1 maand al onderuit kunt komen door je abo omlaag te schroeven naar het allerschraalste, waarbij je wel de enorme toestelkorting houdt die je eerst kreeg. Dat kan dan toch niet uit voor een Odido qua kosten zou ik zeggen? Daar heeft iemand commercieel niet goed over nagedacht bij Odido lijkt me
Als er te vaak gebruik wordt gemaakt van dit soort constructies, wordt het aanpast.Soeski schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:26:
[...]
Haha ja dat lees ik ook her en der terug. "Het toestel kost mij uiteindelijk maar XXX euro, goede deal!". Ok, wel een fakking dure Samsung er voor ingeruild die vorig jaar ook weer veel geld gekost heeft, maar soit![]()
Dat naar je toe rekenen kunnen we goed hier in Nederland. Het is prima ook. Wat ik wel bijzonder vind is dat Odido je blijkbaar een combi deal laat sluiten met duur toestel+duur abo, waar je vervolgens na 1 maand al onderuit kunt komen door je abo omlaag te schroeven naar het allerschraalste, waarbij je wel de enorme toestelkorting houdt die je eerst kreeg. Dat kan dan toch niet uit voor een Odido qua kosten zou ik zeggen? Daar heeft iemand commercieel niet goed over nagedacht bij Odido lijkt me
Vorig jaar kon je nog een maandelijks opzegbaar abonnement icm toestel afsluiten bij Odido.
Tijdens release van S25FE was er een zeer goeie actie met dit abonnement. Paar weken later werd er geen maandelijks opzegbaar abonnement meer aangeboden icm toestel bij Odido.
Kennelijk na één dag al. Ik las dat iemand hem na een dag had terug gezet, toen een dag gewacht had om vervolgens het abonnement af te kopen op de lagere bundel 🙃Soeski schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:26:
[...]
waar je vervolgens na 1 maand al onderuit kunt komen
Samsung bestelling geweigerd aan de deur, geld teruggestort gekregen en toch krijg ik een week later van die inruilclowns het doosje binnen om mijn telefoon op te sturen. Lol
Dat bedoel ik ja, er worden zelfs bijna nieuwe S26 toestellen ingeruild, wtf. Daar kun je nog jaren mee doen. Al gun ik ieder zn hobby, sommige mensen willen gewoon de nieuwste gadgets.Soeski schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:26:
[...]
Haha ja dat lees ik ook her en der terug. "Het toestel kost mij uiteindelijk maar XXX euro, goede deal!". Ok, wel een fakking dure Samsung er voor ingeruild die vorig jaar ook weer veel geld gekost heeft, maar soit![]()
"Wat ik wel bijzonder vind is dat Odido je blijkbaar een combi deal laat sluiten met duur toestel+duur abo, waar je vervolgens na 1 maand al onderuit kunt komen door je abo omlaag te schroeven naar het allerschraalste, waarbij je wel de enorme toestelkorting houdt die je eerst kreeg"
Ik durfde het om die reden ook niet aan bij Odido ja, leek me vragen om gedoe achteraf, ik heb braaf het abo aangevinkt dat ik nodig had voor 18,50. Lijkt me echt mega dom als Odido dit niet in de kleine lettertjes afvangt.
Ja, kan er met mijn commerciele brein niet bij dat het echt zo werkt. Maargoed, dat is hun probleem; aan ons om ervan te profiteren dan maarTshrr schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:43:
[...]
Kennelijk na één dag al. Ik las dat iemand hem na een dag had terug gezet, toen een dag gewacht had om vervolgens het abonnement af te kopen op de lagere bundel 🙃
Ja, ik denk ook dat een S26 Ultra een overall beter toestel is dan een Fold 8 (Ultra), specs wise. Sowieso de camera's maar dat is voor sommigen en voor mij geen argument, ik maak niet veel foto's. Anyway, ik wacht geduldig af - "helaas" heeft VF nu de leverdatum naar voren gehaald voor mijn Fold 8. Vanaf morgen tot en met woensdag wordt deze geleverd. Ik kom woensdagavond thuis van vakantie_Anvil_ schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:51:
[...]
Dat bedoel ik ja, er worden zelfs bijna nieuwe S26 toestellen ingeruild, wtf. Daar kun je nog jaren mee doen. Al gun ik ieder zn hobby, sommige mensen willen gewoon de nieuwste gadgets.
"Wat ik wel bijzonder vind is dat Odido je blijkbaar een combi deal laat sluiten met duur toestel+duur abo, waar je vervolgens na 1 maand al onderuit kunt komen door je abo omlaag te schroeven naar het allerschraalste, waarbij je wel de enorme toestelkorting houdt die je eerst kreeg"
Ik durfde het om die reden ook niet aan bij Odido ja, leek me vragen om gedoe achteraf, ik heb braaf het abo aangevinkt dat ik nodig had voor 18,50. Lijkt mee echt megadom als Odido dit niet in de kleine lettertjes afvangt.
@_Anvil_
Als al bekend was dat de Fold 8 zou worden wat het nu is geworden, had ik de S26U niet gekocht in Maart. Heb kort de Fold 7 gehad, maar vond die verhouding van beide schermen niks en verwachtte toen dat de Fold 8 gewoon weer een iteratie zou zijn met zelfde verhoudingen dus toen de keuze gemaakt voor de S26U met de gedachte dat er niks boeiends meer zou komen voorlopig.
Nu ik de normale Fold 8 heb, ben ik er tot zover erg tevreden mee. De schermverhoudingen vind ik echt een verademing, heb geen losse tablet meer nodig. En gebruik denk ik 90% van de tijd alleen het buitenste scherm.
Als al bekend was dat de Fold 8 zou worden wat het nu is geworden, had ik de S26U niet gekocht in Maart. Heb kort de Fold 7 gehad, maar vond die verhouding van beide schermen niks en verwachtte toen dat de Fold 8 gewoon weer een iteratie zou zijn met zelfde verhoudingen dus toen de keuze gemaakt voor de S26U met de gedachte dat er niks boeiends meer zou komen voorlopig.
Nu ik de normale Fold 8 heb, ben ik er tot zover erg tevreden mee. De schermverhoudingen vind ik echt een verademing, heb geen losse tablet meer nodig. En gebruik denk ik 90% van de tijd alleen het buitenste scherm.
[ Voor 10% gewijzigd door BiG-GuY op 13-08-2026 13:08 ]
Zojuist het inruiltoestel afgeleverd bij een UPS punt. Had geen zin om een afhaal afspraak in te plannen, dus maar gewoon zelf weggebracht. Nu afwachten hoe de afhandeling van LikeWize gaat.. de S24+ heeft op het scherm wat krassenstin00 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:51:
Vandaag de doos van LikeWize ontvangen door het Samsung inruiltoestel. Ik vind het nou niet de meest veilige verpakking, maar als ze het zo willen primaMorgen maar inpakken en wat inplannen met UPS. Omslachtig proces vind ik.
Precies mijn beweegredenen om (ongezien) voor de Fold8 te gaan. Destijds naar Apple gegaan ivm formfactor en performance van de de 12 mini welke ik tot op heden nog steeds gebruik. Er kwam maar geen nieuw 'klein' toestel welke (mijns inziens) de 'juiste specs' had. Nu met de Fold8 is deze er én het is ook nog eens een kleine tablet als extra. Gisteren in de winkel dan toch even een Fold 8 in de hand genomen en was positief verrast. Ik kan alvast niet wachten totdat DHL vanavond is geweestBiG-GuY schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:05:
De schermverhoudingen vind ik echt een verademing, heb geen losse tablet meer nodig. En gebruik denk ik 90% van de tijd alleen het buitenste scherm.
Helder hoor, ik had ook geen Fold ultra gehoeven vanwege het formaat. Het compacte icm een mini tablet bevalt mij ook supergoed!BiG-GuY schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:05:
@_Anvil_
[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 13-08-2026 13:37 ]
Inderdaad. Ik heb dan een S25U, maar die zou ook nog jaren mee kunnen... Alleen vind ik hem eigenlijk wat irritant groot en beetje zwaar... Maar wil ook niet echt een kleiner scherm, of vooral geen smaller scherm (want ik stoor me al jaren aan die langwerpige schermen van tegenwoordig). De Fold 8 zou de ideale oplossing moeten zijn. Alsnog, als ik nu niet tegen die aanbieding van Vodafone aangelopen was had ik het ook niet gedaan. Ik ruil mijn huidige ook niet in, al zal hij waarschijnlijk wel op V&A komen als de Fold werkelijk nog eens binnen gaat komen.
Hier jedem dito. Fold bij Vodafone besteld, maar ik hou mijn S25U nog even. Mijn vrouw heeft de Fold rechtstreeks van Samsung, maar heeft ook haar S26U nog. Ze is wel zo enthousiast dat ze nu aangeeft niet terug te willen. Maar wil dat nog wel even aanzien.
Voor degene die het ontvangen heeft! Geniet ervan, maak gebruik van de 3 maanden gratis Samsung Care+ je kan het daarna gewoon opzeggen. Maakt het wel makkelijk als er kinderziektes zijn om het te laten repareren zoals condens in je camera oid
Belsimpel biedt ook zo'n verzekering aan:Pukson schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:25:
Voor degene die het ontvangen heeft! Geniet ervan, maak gebruik van de 3 maanden gratis Samsung Care+ je kan het daarna gewoon opzeggen. Maakt het wel makkelijk als er kinderziektes zijn om het te laten repareren zoals condens in je camera oid
:strip_exif()/f/image/OHPrn0GjoFQCKRbG3NSJMiLY.png?f=user_large)
Kan je "tot 14 dagen na verzending" activeren, staat erbij.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Wel stuk duurder, Samsung Care is 15 per maand. Je wordt direct daar geholpen en je kan zover ik weer gebruikmaken van Express Replacement.jacobras schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:37:
[...]
Belsimpel biedt ook zo'n verzekering aan:
[Afbeelding]
Kan je "tot 14 dagen na verzending" activeren, staat erbij.
Hmm, kan dat ook als je niet bij Samsung gekocht hebt? Dan een mooiere deal inderdaad, voor dat bedrag zou ik die misschien nog een paar maanden laten doorlopen zelfs.Pukson schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 16:40:
[...]
Wel stuk duurder, Samsung Care is 15 per maand. Je wordt direct daar geholpen en je kan zover ik weer gebruikmaken van Express Replacement.
Op https://www.samsung.com/nl/offer/samsung-care-plus/ lees ik
maar ik weet niet of ze nou je toestelaanschaf bedoelen of alleen Care.Koop online op samsung.com, of in een Samsung Experience Store.
[ Voor 20% gewijzigd door jacobras op 13-08-2026 16:44 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)