Voor zover ik weet mag je elke willekeurige telefoon inruilen voor de bonus van 100 euro. Het mag ook een telefoon zijn die een waarde van 0 euro heeft. Het enige waarmee ik akkoord hoefde te gaan is:jgsr schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:37:
[...]
Je kan op https://tradein.recommerce.com/#/belsimpel/nl
Kijken wat je inruil toestel nog oplevert en of ze het accepteren als inruil.
"Ik ga een oude telefoon inruilen en krijg direct € 100,00 korting in mijn winkelwagen, bovenop de inruilwaarde van mijn oude telefoon".
Ik kan nergens in de documentatie iets terugvinden over Recommerce en het verdere inruilproces. Dus bovenstaande is het enige waar ik op kan varen.
[ Voor 4% gewijzigd door Of-Aaargh op 11-08-2026 10:51 ]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Er zullen wel zoveel mensen van hier hebben besteld dat ze door hun allocatie heen zijn. Als zo'n goede aanbieding, zeker een laatste kans op, op een site als Tweakers of Pepper oid staat gaat dat ooit rap.jgsr schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:42:
Jaa ik stond echt op het punt om bij belsimpel te bestellen, veranderen in ene de prijzen
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/media.belsimpel.nl/Foldables%20launch%202026/Inruilkorting%20%2B%20recommerce.pdf punt 1. Het moet een waarde van meer dan €0 hebben. Of ze er een punt van maken moet later blijken, aangezien de optie om de een of andere reden standaard aangevinkt stond. Veel mensen gaan dan over het hoofd zien wat er precies moet gebeuren.Of-Aaargh schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:50:
[...]
Voor zover ik weet mag je elke willekeurige telefoon inruilen voor de bonus van 100 euro. Het mag ook een telefoon zijn die een waarde van 0 euro heeft. Het enige waarmee ik akkoord hoefde te gaan is:
"Ik ga een oude telefoon inruilen en krijg direct € 100,00 korting in mijn winkelwagen, bovenop de inruilwaarde van mijn oude telefoon".
Ik kan nergens in de documentatie iets terugvinden over Recommerce en het verdere inruilproces. Dus bovenstaande is het enige waar ik op kan varen.
Scheelt, de in te ruilen backup telefoon is nog 10e waardiuuk schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:52:
punt 1. Het moet een waarde van meer dan €0 hebben. Of ze er een punt van maken moet later blijken, aangezien de optie om de een of andere reden standaard aangevinkt stond. Veel mensen gaan dan over het hoofd zien wat er precies moet gebeuren.
https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/aanpassen_Anvil_ schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:17:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Odido hier intrapt, als iedereen massaal zn abo terugschroeft nadat ze die extra toestelkorting hebben binnen geharkt. Zou wel echt heel dom van ze zijn.
Soms heb je wat meer data of belminuten nodig, en soms wat minder. Snappen we. Daarom kan je je bundel tijdens je contractperiode elke maand aanpassen. Zo gedaan. Je abonnement verlengen, of omzetten naar Prepaid? Ook makkelijk geregeld. Lees hieronder hoe je dat doet.
In principe was de Belsimpel deal interessanter dan die van Vodafone voor degene die Kids&Teens waren misgelopen. Die watch 7 kan je straks voor een paar tientjes op Marktplaats halen, dat stelt allemaal niet zo veel voor.Hawk86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:42:
[...]
Niet echt een sterke aanbieding. Ik heb nu de Fold 8 Ultra 256GB voor €976,90 + €187,50 voor het afkopen van mijn abonnement. €1164,- (en een gratis Watch 7)
Als je links onder in de screenshot de €100 optie aanvinkt, en daarna naar je mandje gaat kun je ook de code voor €200 extra korting invullen.Fordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:38:
[...]
Idd, de korting lijkt niet verwerkt te worden, raar want is toch tot zondag?
[Afbeelding]
Zonder de 100 en 200 euro.
Toestelprijs lijkt inderdaad wel een stuk hoger dan gisteravond.
Bij mij hebben ze net niet meer voor elkaar gekregen om 'm gisteren nog te versturen, maar vanochtend alsnog een DHL tracking ontvangen voor bezorging morgen.
Jah ik weet dat je die korting nog krijgt, maar is beduidend duurder dan gisteren. Daar doelde ik meer oparnoud_h schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:57:
[...]
Als je links onder in de screenshot de €100 optie aanvinkt, en daarna naar je mandje gaat kun je ook de code voor €200 extra korting invullen.
Toestelprijs lijkt inderdaad wel een stuk hoger dan gisteravond.
Bij mij hebben ze net niet meer voor elkaar gekregen om 'm gisteren nog te versturen, maar vanochtend alsnog een DHL tracking ontvangen voor bezorging morgen.
Waar zit nu nog die 976 odido korting tot zondag nog in? voor juistheid en volledigheid moeten ze dat dan niet meer aanprijzenFordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:58:
[...]
Jah ik weet dat je die korting nog krijgt, maar is beduidend duurder dan gisteren. Daar doelde ik meer op
Ah right. Inderdaad, gisteravond de 512GB versie voor €1369 kale toestelprijs (-200 -100 korting +4,95 verzendkosten is €1073 netto afrekenen).Fordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:58:
[...]
Jah ik weet dat je die korting nog krijgt, maar is beduidend duurder dan gisteren. Daar doelde ik meer op
En dan €180 voor het goedkoopste abonnement er bij, en ik krijg nog weer €125 terug voor mijn oude S22+.
[ Voor 13% gewijzigd door arnoud_h op 11-08-2026 11:06 ]
Als het toestel €0 waard is volgens de inruil website, dan krijg je de melding dat het toestel niet in aanmerking komt voor inruil (als ik mij niet vergis).Of-Aaargh schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:50:
[...]
Voor zover ik weet mag je elke willekeurige telefoon inruilen voor de bonus van 100 euro. Het mag ook een telefoon zijn die een waarde van 0 euro heeft. Het enige waarmee ik akkoord hoefde te gaan is:
En dit staat er op de belsimpel website
:strip_exif()/f/image/yxbiZqzqRHquWSfSQvVqVAeG.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron: https://www.belsimpel.nl/...url=%2Frecommerce-samsung
[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 11-08-2026 11:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Lynix op 11-08-2026 11:13 ]
Geen idee... er staat nog steeds actie t/m zondag.levi1234 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:15:
Ik was ook in het bestelproces bij Belsimpel. Is het nu gewoon: helaas, kans verkeken? Of hebben ze een fout gemaakt?
[ Voor 19% gewijzigd door levi1234 op 11-08-2026 11:27 ]
Ik wist hier niet van, en hoe kon ik dat weten? Ik heb alle ontvangen documenten doorgespit op aanvullende voorwaarden voor de inruil, en ook gekeken op de website, maar niets gevonden. Het was wel handig geweest als Belsimpel een link naar die voorwaarden had gezet bij het vinkje wat je kunt zetten voor inruilkorting. Nu is het maar de vraag of die voorwaarden voor mij gelden.iuuk schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:52:
[...]
Er zullen wel zoveel mensen van hier hebben besteld dat ze door hun allocatie heen zijn. Als zo'n goede aanbieding, zeker een laatste kans op, op een site als Tweakers of Pepper oid staat gaat dat ooit rap.
[...]
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/media.belsimpel.nl/Foldables%20launch%202026/Inruilkorting%20%2B%20recommerce.pdf punt 1. Het moet een waarde van meer dan €0 hebben. Of ze er een punt van maken moet later blijken, aangezien de optie om de een of andere reden standaard aangevinkt stond. Veel mensen gaan dan over het hoofd zien wat er precies moet gebeuren.
Dat is een oude link uit 2024, die gaat over inruil bij aankoop van een Fold of Flip 6.DON PAPA schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:08:
[...]
Als het toestel €0 waard is volgens de inruil website, dan krijg je de melding dat het toestel niet in aanmerking komt voor inruil (als ik mij niet vergis).
En dit staat er op de belsimpel website
[Afbeelding]
Bron: https://www.belsimpel.nl/...url=%2Frecommerce-samsung
@Of-Aaargh Staat gewoon bij het besteloverzicht.
Ze hebben alleen "Z fold6" in de omschrijving staan ja, niet echt heel handig. Maar het staat er dus wel echt.
[ Voor 41% gewijzigd door Lynix op 11-08-2026 11:49 ]
Ik ben blind, geloof ik. Ik zie dat niet staan bij mijn overzicht. En ook niet in de e-mail.Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:48:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/media.belsimpel.nl/Foldables%20launch%202026/Inruilkorting%20%2B%20recommerce.pdf
@Of-Aaargh Staat gewoon bij het besteloverzicht.
[Afbeelding] Ze hebben alleen "Z fold6" in de omschrijving staan ja, niet echt heel handig. Maar het staat er dus wel echt.
en nog een keer bij abonnement: https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-z-fold-8/256gb-zwart/aanbieding?abonnement=odido-normaal-hello-unlimited-start-2-jaar-group-1&bundel%5B0%5D=odido-toestelservice-4150-2-jaar
Klopt, maar volgens de klantenservice van belsimpel tellen deze voorwaarden ook voor de nieuwe Fold of Flip 8, dat is een iedergeval wat ze mij verteld hebben.Of-Aaargh schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:46:
[...]
Dat is een oude link uit 2024, die gaat over inruil bij aankoop van een Fold of Flip 6.
Dit is met een 15GB 2-jarig abonnement, 1 maand 15 euro en 23 maanden 7,50. De Watch gaat er dan nog af voor enkele tientjes. Ik heb nog geen betere deal zonder inruil gezien voor de Fold 8 Ultra.Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:56:
[...]
In principe was de Belsimpel deal interessanter dan die van Vodafone voor degene die Kids&Teens waren misgelopen. Die watch 7 kan je straks voor een paar tientjes op Marktplaats halen, dat stelt allemaal niet zo veel voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Hawk86 op 11-08-2026 12:45 ]
[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 11-08-2026 12:50 ]
Ik heb nog geen inruildoos ontvangen die ze beloofd hebben op te sturen. Samsung wijst naar LikeWize, en LikeWize reageert nergens op.
Ondertussen krijg ik wel nails met 'je hebt je toestel nog niet opgestuurd'. Vermoeiend traject.
Let op dat je geen MDM lock krijgt.stin00 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:54:
Heb nu al geen zin meer in de Samsung inruil via LikeWize.
Ik heb nog geen inruildoos ontvangen die ze beloofd hebben op te sturen. Samsung wijst naar LikeWize, en LikeWize reageert nergens op.
Ondertussen krijg ik wel nails met 'je hebt je toestel nog niet opgestuurd'. Vermoeiend traject.
Ook dat bericht heb ik nog niet gehad.stin00 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:54:
Nu je het zegt, inderdaad ja. Op het contract staat wel 9,99.M-W schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:07:
Ik zie trouwens nu pas dat er op de factuur bij de kids en teens abo staat 25 euro per maand. Heeft iemand dat ook? Het was toch 9,99?
@coenox Ik kreeg al deze herinnering:
Gelukkig staat er dat ik tot 3 oktober 2026 heb. Maar ze reageren sinds donderdag al niet op mijn mail, terwijl dat de enige contactmogelijkheid is.Beste X,
We hebben jouw inruiltoestel, Samsung Galaxy S24 Plus 512GB, nog niet ontvangen. We vragen je om het toestel te verzenden vóór 03-10-2026.
1. Verwijder alle accounts van je toestel.
2. Controleer of je de verpakking hebt ontvangen. Neem contact op als dit niet het geval is.
3. Vragen wij je om jouw toestel binnen 14 dagen terug te sturen.
Als je vragen hebt of meer hulp nodig hebt, kun je per e-mail contact opnemen met ons ondersteuningsteam.
Met vriendelijke groet,
Het Samsung Inruil
team Dienst geleverd door LIKEWIZE SERVICES UK LIMITED
shit kom er nu pas achter dat ze dat hebben veranderd. keek alleen naar de titelLynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:09:
[...]
Nu je het zegt, inderdaad ja. Op het contract staat wel 9,99.
Klinkt als een Vodafone probleem. Contract + Orderbevestiging zegt toch duidelijk 9,99. Ik ga wel even informeren.M-W schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:10:
[...]
shit kom er nu pas achter dat ze dat hebben veranderd. keek alleen naar de titel
Same, ik zit wel in de wacht in de chat. Denk dat het wel goed is overigens hoor. Ik zie namelijk op de factuur dat je 25,- hebt staan maar ook 25,- korting totaalbedrag: 0.M-W schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:22:
chat is gesloten en telefoon word zomaar afgebroken...... telefoon word ook zo bezorgd.....
Contract staat duidelijk 9,99 vermeld. Ik heb gewoon gevraagd of ze de factuur kunnen uitleggen.
ok waarschijnlijk is dt het. iemand al iets vernomen over de orderdatum?Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:23:
[...]
Same, ik zit wel in de wacht in de chat. Denk dat het wel goed is overigens hoor. Ik zie namelijk op de factuur dat je 25,- hebt staan maar ook 25,- korting totaalbedrag: 0.
Contract staat duidelijk 9,99 vermeld. Ik heb gewoon gevraagd of ze de factuur kunnen uitleggen.
M-W schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:26:
[...]
ok waarschijnlijk is dt het. iemand al iets vernomen over de orderdatum?
Krijg nu deze te horen in de chat, dus dat zit wel goed hoor. Uiteraard heeft deze support geen enkel idee verder wat die deal was en wanneer dat wasHet abonnement wordt maandelijks €9,99
Maar de eerste keer zie ik dat je aansluitkosten betaald, via waar heb je de betselling geplaatst ?
Import the third world, become the third world
Ik zie hem niet meer schommelen, hij blijft op de hogere prijs staan voor mij.jgsr schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:32:
De toestelprijs bij Belsimpel schommelt continu, zou dit automatisch gaan naar gelang staat van hun voorraad?
Belsimpel muteert de prijzen weleens tijdens actie. Dit heb ik paar keer meegemaakt.jgsr schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:32:
De toestelprijs bij Belsimpel schommelt continu, zou dit automatisch gaan naar gelang staat van hun voorraad?
Had voor de zekerheid 2 toestellen besteld omdat ze de voorwaarden gingen wijzigen dat de actie alleen geld vanaf 15GB abonnementen. Maar eentje gaat nu retour omdat ik dit allemaal niet vertrouw dat het opzeggen en geld retour krijgen makkelijk gaat.Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:37:
Hoop dat het opzeggen straks beter / vloeiender gaat
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Anduuuw schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 18:55:
Fold 8 met 256 GB bij Belsimpel besteld. De Fold kost in totaal €1.406, waarvan ik €734 eenmalig betaal en €672 verspreid over 24 maanden. Met de twee vouchers van in totaal €300 komt de uiteindelijke prijs van de Fold uit op €1.106.
OnePlus 13 moet ik nog verkopen, Ik heb wel een Watch Ultra erbij gedaan (niet de 2, de Ultra is nu voor 350 bij Belsimpel)
This did not age well. Bizar zeg, die prijsschommelingen in een paar weken.NeWSJuNK schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 19:39:
Ik kom nu op €1569 uit met UNFOLD26 en HN7 code. Dit voor Fold 8 256. Dit zonder inruil. Zijn er nog meer codes mogelijk of is dit het wel.
[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 11-08-2026 14:21 ]
Import the third world, become the third world
Support heeft mij nu doorverbonden naar Back-office betreft de Watch en de orderdatum.
[ Voor 16% gewijzigd door Lynix op 11-08-2026 14:06 ]
Ik betwijfel dat als je weigert aan deur dat jij verantwoordelijk wordt gehouden voor verlies van pakketje, immers heb je hem nooit in ontvangst genomen.Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:02:
Ik heb zojuist die van Vodafone in ontvangst genomen. Ik overwoog om hem te weigeren aan de deur maar ik zie het alweer gebeuren dat ze hem vervolgens kwijtraken. Ik denk dat ik er 1 gewoon op marktplaats ga aanbieden.
Dus beetje kul verhaal als je het mij vraagt
Weet je dat zeker? Want ik meen mij te herinneren dat dit dus niet het geval is. If so, kan ik die van Belsimpel straks nog weigeren namelijk.Fordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:07:
[...]
Ik betwijfel dat als je weigert aan deur dat jij verantwoordelijk wordt gehouden voor verlies van pakketje, immers heb je hem nooit in ontvangst genomen.
Dus beetje kul verhaal als je het mij vraagt
Ik heb je een bericht gestuurd.Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:02:
Ik heb zojuist die van Vodafone in ontvangst genomen. Ik overwoog om hem te weigeren aan de deur maar ik zie het alweer gebeuren dat ze hem vervolgens kwijtraken. Ik denk dat ik er 1 gewoon op marktplaats ga aanbieden.
Support heeft mij nu doorverbonden naar Back-office betreft de Watch en de orderdatum.
Bij weigeren heb je hem nooit in ontvangst genomen en is het niet meer jou verantwoordelijkheid. Als je hem zelf opstuurt blijf je wel verantwoordelijk!Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:02:
Als je weigert aan deur telt het als retour afzender, bewijslast ligt daarna bij verzendbedrijf, immers je hebt niks in ontvangst genomen en geweigerd aan deur, gezien je ook moet betalen met pasje enz , kun je aantonen dat je niks betaald hebt.Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:08:
[...]
Weet je dat zeker? Want ik meen mij te herinneren dat dit dus niet het geval is. If so, kan ik die van Belsimpel straks nog weigeren namelijk.
Je kan altijd gewoon pakketje weigeren aan deur.
Zelfs dan niet, als jij verzendlabel voor retour van het bedrijf krijgt, zijn ze zelf verantwoordelijk, moment dat jij zelf die label koopt dan ben jij idd verantwoordelijk.Daniel. schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:13:
[...]
Bij weigeren heb je hem nooit in ontvangst genomen en is het niet meer jou verantwoordelijkheid. Als je hem zelf opstuurt blijf je wel verantwoordelijk!
Dat klopt ook, als je het echt zelf moet regelen dan blijf je verantwoordelijk. Als je label krijgt dan weer niet.Fordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:15:
[...]
Zelfs dan niet, als jij verzendlabel voor retour van het bedrijf krijgt, zijn ze zelf verantwoordelijk, moment dat jij zelf die label koopt dan ben jij idd verantwoordelijk.
Bij terugsturen zijn ze niet verplicht om het label voor je aan te maken. Wel zijn ze verplicht mocht je de bestelling in zijn geheeld terugsturen en nog verzendkosten hebben betaald dat je die ook terug krijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door Daniel. op 11-08-2026 14:18 ]
doorverbonden en wat is de conclusie nu?Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:02:
Ik krijg as we speak een antwoord. Hij gaat navragen of ze dit onder coulance kunnen fixen voor mij omdat ik er niks aan kan doen
[ Voor 54% gewijzigd door Lynix op 11-08-2026 14:27 ]
coulance?Lynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:26:
Weer wat geleerd, dank allen. Heb hem alleen verkocht aan @cpootjes dus ik neem hem gewoon aan straksWeer een Tweaker blij, ik blij. win win.
[...]
Ik krijg as we speak een antwoord. Hij gaat navragen of ze dit onder coulance kunnen fixen voor mij omdat ik er niks aan kan doenKrijg nog een mail hierover. Het gaat dus niet vanzelfsprekend!
De bestelling bij Vodafone ga ik annuleren.
Ze hebben gereageerd met een UPS T&T code: morgen wordt er een retourdoos bezorgd. Ben benieuwd.. al heb ik weinig vertrouwen in dit retourprocesstin00 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:09:
@karakedi Ja daar heb ik weinig zin in. Het liefst stuur ik de Flip8 retour afzender naar Samsung, maar de vrouw is er blij mee en er zit al een mooie screen protector op![]()
@coenox Ik kreeg al deze herinnering:
[...]
Gelukkig staat er dat ik tot 3 oktober 2026 heb. Maar ze reageren sinds donderdag al niet op mijn mail, terwijl dat de enige contactmogelijkheid is.
Vodafone trekjes, actie tussendoor even aanpassenFordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:23:
Bij Belsimpel is iig de 1 jarige abo weggehaald, maar nog steeds toestel duurder dan gisteren.
Ik kan hier nog steeds een 1jarig abo afsluiten bij Odido via Belsimpel? (ga het niet nog een keer doen, maar om te testen...)Fordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:23:
Bij Belsimpel is iig de 1 jarige abo weggehaald, maar nog steeds toestel duurder dan gisteren.
Volgens mij is dat gewoon de naam van het vlaggetje waar ze het onder kunnen hangen om het op te lossen, hun proces zeg maar... Niet dat ze zichzelf zo coulant vinden of zo. maar de tekst die hier stond valt ook niet onder de noemer "super tactisch".
[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 11-08-2026 17:44 ]
Gamertag: FinrazielNL
Dat gevoel had ik vorige week bij de reeds afgelopen Vodafone actie en zie daar, er kwam binnen een paar dagen een nog betere deal langs! Even geduld en wachten op de volgende kans duslevi1234 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:04:
Ik denk dat de extra korting bij Belsimpel verleden tijd is. Nog steeds is het totaal goedkoper dan mijn eerdere bestelling bij Samsung zelf, maar het is wel flink balen dat ik ongeveer 350 euro aan extra korting misloop.
die laatste zin zou ik weghalen, ook niet heel tactisch/tactvolFinraziel schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:31:
[...]
Volgens mij is dat gewoon de naam van het vlaggetje waar ze het onder kunnen hangen om het op te lossen, hun proces zeg maar... Niet dat ze zichzelf zo coulant vinden of zo. Maar ja klantenservice medewerkers zijn nou meestal niet de meest ervaren in dingen tactisch uitdrukken... Anders hadden ze wel beter werk.
[ Voor 32% gewijzigd door _Anvil_ op 11-08-2026 16:00 ]
Nou ja, beter betalend op zijn minst... Het was geen waardeoordeel._Anvil_ schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:57:
[...]
Dat gevoel had ik vorige week bij de reeds afgelopen Vodafone actie en zie daar, er kwam binnen een paar dagen een nog betere deal langs! Even geduld en wachten op de volgende kans dus
[...]
die laatste zin zou ik weghalen, ook niet heel tactisch
Gamertag: FinrazielNL
Status van Vodafone liet vandaag zien, voor de ZF8 512GB Graphite:
:strip_exif()/f/image/0XTQ188smDekwDCXw0UcRjOl.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen telefonisch contact gehad met Vodafone, order geannuleerd en uitgebreid uitgelegd waarom ze mij niet als klant gaan hebben nu. Gewoon netjes gebleven en de medewerker reageerde normaal en bood zijn excuses aan voor hoe het gelopen is. Gelijk gebruik gemaakt van de nieuwe record/transcribe functie in de Fold 8. De andere kreeg ook netjes te horen, deze oproep wordt nu opgenomen.
Heb ook bevestiging ontvangen vanuit Vodafone, dat de order is geannuleerd en in het ordersysteem staat dit ook. Heb telefonisch bevestiging gehad dat ze mijn gegevens automatisch gaan vernietigen, omdat ik nu geen contract meer heb met ze. Hij gaf wel aan dat dit proces wat tijd kan kosten. Dus ik ga dit wel checken over een maand of ze nog iets van gegevens van mij hebben.
Ondertussen heb ik bij Odido het abonnement kunnen koppelen aan mijn account en vervolgens het abonnement kunnen verlagen van Unlimited Snelst naar 4GB voor €12,50 per maand (incl. klantvoordeel). Dit is ondertussen ook verwerkt in het systeem, dus kan ze contacteren om het afkopen te regelen of het abo te laten lopen en verder niet te gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door BiG-GuY op 11-08-2026 16:48 ]