• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:19
Mijn Belsimpel code werkt inderdaad niet. Als iemand nog een code heeft dan graag

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:43
Iemand de Vodafone levering al gehad, en daadwerkelijk het correcte bedrag af moeten tikken?

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:15
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:16:
[...]

Again, de keuze voor het abbo maakt heel veel uit! Duurder abbo = lagere bijbetaling prijs.
Ik snap dit echt niet, zie heironder. Dat was met nieuw abbo van 2 jaar.
_Anvil_ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:25:
Nu de vodafone actie weg is, even geneusd via Belsimpel. voor mij is het eeuwen geleden dat ik iets anders dan sim only +zelf aangeschaft toestel heb gehad, dus ff zoeken. Ik heb nu in mn winkelmand:

Odido Galazy z fold 8 256GB zwart

Toestel eenmalig 425 euro

- vouchercode twv 200euro "FoldablesWatch6" (krijg ik dan cash korting ipv een horloge? raar dat elders dan die watch wordt genoemd)

Netto toestelprijs ex afbetalingen 225 euro

onbeperkt bellen 20GB data 24 maanden 21 per maand

toestelafbetaling 41,50 per maand

Dus 41,50x24= 996+ 225 = 1221 euro voor het toestel

(mijn huidige sim only is al sinds oktober einde looptijd)

Dit lijkt me voor mij nu de scherpste prijs? (mijn huidige toestellen zijn te oud om inruilwaarde te hebben) Voelt wel gek dat lenen hier fors goedkoper is dan direct de hele telefoon aftikken?

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:23
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:30:
Iemand de Vodafone levering al gehad, en daadwerkelijk het correcte bedrag af moeten tikken?
Jazeker. De bezorger rijdt net weg. 857 euro. Fold 8 Graphite 256GB. Zondagochtend besteld.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:39
@_Anvil_ Dat is volgens mij een hele andere aanbieding en was geldig tot 7 augustus of zo? Je kan nu een andere code aanvragen (200,-) + 100 euro "inruilactie". Die was bij mij al standaard verwerkt/geselecteerd. Icm met een 15/mo abonnement kwam ik uit op zo een 875. Ik kwam overigens niet lager uit als ik een ander abonnement selecteerde vanmorgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Lynix op 10-08-2026 13:36 ]

• Lynix
Phorze schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:35:
[...]

Jazeker. De bezorger rijdt net weg. 857 euro. Fold 8 Graphite 256GB. Zondagochtend besteld.
Have fun!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:30:
Staat hier nog altijd op ''bestelling wordt ingepakt'', maar ik heb verder geen bericht gehad dat mijn toestel vertraging heeft. Zie wel dat zo'n beetje alle combinaties en kleuren langere levertijd hebben maar goed...

Snap dan opzich wel dat mensen alsnog voor de Odido aanbieding bij Belsimpel gaan, dan weet je in ieder geval zeker dat je iets krijgt.. :P

Import the third world, become the third world

• Game_overrr
Let wel heel goed op: Bij Vodafone kan je het contract afkopen tegen 50%, bij Odido NIET.

• Lynix
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:39:
[...]

Staat hier nog altijd op ''bestelling wordt ingepakt'', maar ik heb verder geen bericht gehad dat mijn toestel vertraging heeft. Zie wel dat zo'n beetje alle combinaties en kleuren langere levertijd hebben maar goed...

Snap dan opzich wel dat mensen alsnog voor de Odido aanbieding bij Belsimpel gaan, dan weet je in ieder geval zeker dat je iets krijgt.. :P
Nou dat :+ Bij Vodafone stond bij mij nog steeds dezelfde melding als eerst. "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt"

• Lynix
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:40:
Let wel heel goed op: Bij Vodafone kan je het contract afkopen tegen 50%, bij Odido NIET.
Odido heeft daarentegen 12 maanden abonnement. Vodafone was het 24 maanden. Dus die 50% maakt niet meer uit.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:44
Phorze schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:35:
[...]

Ik heb ook zondag besteld en nog niet eens een bevestiging van het juiste bedrag gehad. Heb dus nog even geduld nodig.

• Game_overrr
Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:41:
[...]

Odido heeft daarentegen 12 maanden abonnement. Vodafone was het 24 maanden. Dus die 50% maakt niet meer uit.
Voor de netto prijs vergelijking maakt het niet uit, maar voor sommige mensen kan de odido aanbieding veel rooskleuriger klinken dan dat het echt is.

• Lynix
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:45:
[...]

Voor de netto prijs vergelijking maakt het niet uit, maar voor sommige mensen kan de odido aanbieding veel rooskleuriger klinken dan dat het echt is.
Waarom? Of je nou een 24 maanden abonnement afkoopt met 50% korting of een 12 maanden abonnement zonder, wat is netto dan het verschil?

Sterker nog, voor degene die Kids & Teens abonnement misgelopen hebben is de Odido abonnement goedkoper dan het Vodafone abonnement.

[ Voor 14% gewijzigd door Lynix op 10-08-2026 13:48 ]

• _Anvil_
Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:35:
@_Anvil_ Dat is volgens mij een hele andere aanbieding en was geldig tot 7 augustus of zo? Je kan nu een andere code aanvragen (200,-) + 100 euro "inruilactie". Die was bij mij al standaard verwerkt/geselecteerd. Icm met een 15/mo abonnement kwam ik uit op zo een 875. Ik kwam overigens niet lager uit als ik een ander abonnement selecteerde vanmorgen.
Die code van voor het weekend is niet meer geldig, dus ik ben even op zoek naar een nieuwe code voor -200. Ik kom nu inderdaad nog fors goedkoper uit, dus ik ga hem aftikken voor 800 euro netto zodra dat lukt!

• Henkdepotvis
Het lijkt erop dat welke email je ook invult je dezelfde code krijgt die niet werkt

• Game_overrr
Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:46:
[...]

Waarom? Of je nou een 24 maanden abonnement afkoopt met 50% korting of een 12 maanden abonnement zonder, wat is netto dan het verschil?

Sterker nog, voor degene die Kids & Teens abonnement misgelopen hebben is de Odido abonnement goedkoper dan het Vodafone abonnement.
Netto is er geen verschil nogmaals, maar als je denkt dat je voor Odido ook een afkoop korting kan krijgen van 50% omdat je denkt dat het bij Vodafone zo is, dan kom je bedrogen uit. Daarom geef ik aan: Let op dat als je prijs vergelijkingen maakt dat je daar rekening mee houd.

• Lynix
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:53:
[...]

Netto is er geen verschil nogmaals, maar als je denkt dat je voor Odido ook een afkoop korting kan krijgen van 50% omdat je denkt dat het bij Vodafone zo is, dan kom je bedrogen uit. Daarom geef ik aan: Let op dat als je prijs vergelijkingen maakt dat je daar rekening mee houd.
Jaa ok! Kwestie van even de voorwaarden lezen, maar eens. Voor mij scheelt het iets, want ik had de Kids & Teens abo bij Vodafone.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Kan je overigens bij Odido je abo niet gelijk omlaag zetten na de eerste maand? Dus dan een hoger Unlimited abo afsluiten, extra korting pakken op toestelprijs en na een maand naar laagste abo terugzetten?

Met mijn Sim Only heb ik jaren Unlimited gehad en steeds verlengd, daarna naar Unlimited gegaan met de Pixel 9 Pro Fold die ik 3 maanden daarna weer verkocht had en toch voor een Samsung S25+ gegaan toen, die ik los gekocht had.

Maar kon mijn abo gewoon omlaag zetten naar 10GB data met Unlimited minuten/SMS en door combi abonnementen heb ik dan 20GB per maand aan data voor €16,05 per maand.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

Jumpiefox

Hoi ?

Nou Niks meer gehoord van Vodafone...net een Belsimpel abbo afgesloten bij Odido..en ik moest betalen -40.53e kekz. Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iuBmwfS.png

Die zal ik vast ook niet krijgen :+

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpiefox op 10-08-2026 14:04 ]

The first casualty in war is always the truth...

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding] Ik kom op dit uit. Als ze eventueel vragen voor een inruil heb ik een iPad uit 2019 met 32 gb opslag die 20,- oplevert :+

[...]

Volgens de voorwaarde moet het boven de 0,- inruilwaarde hebben. Let daar wel even op :D
Ook wel lame, zelfs een Samsung tablet van een jaar oud heeft 0 inruilwaarde. Op die manier heb ik niets liggen wat nog iets zou ''opleveren'' :O Odido deal is 18 euro duurder dan de Vodafone maar bij instant levertijd zou ik dat er nog wel voor over hebben, maarja dan moet je wel wat in te ruilen hebben wat ze willen hebben 8)

• Game_overrr
Jumpiefox schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:03:
Nou Niks meer gehoord van Vodafone...net een Belsimpel abbo afgesloten bij Odido..en ik moest betalen -40.53e kekz. [Afbeelding]

Heel nice, jij bent de winnaar!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nou Niks meer gehoord van Vodafone...net een Belsimpel abbo afgesloten bij Odido..en ik moest betalen -40.53e kekz. [Afbeelding]

jij hebt het internet gewonnen vandaag :+

• _Anvil_

Ook hier 2 vouchercodes, hoe doe je dat? Bij mij staat inruil los al erbij en dan kan ik 1 code invoeren..

Leuk ook die lening van 996 euro (24x41,50) :9

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 10-08-2026 14:08 ]

• Lynix
41,50 gedurende 24 maanden. Ik tik ze persoonlijk liever in 1x af.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

_Anvil_ schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:06:
[...]

Ook hier 2 vouchercodes, hoe doe je dat? Bij mij staat inruil los al erbij en dan kan ik 1 code invoeren..
die -100 stond er auto en had een voucher die ik nog kon invoeren. Die kreeg ik nadat ik via 1 of andere popup een persoonlijke kortingscode kon aanvragen een week of anderhalf geleden. Besefte net dat ik die nog had..dus dacht ff proberen

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:14
Henkdepotvis schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:50:
Het lijkt erop dat welke email je ook invult je dezelfde code krijgt die niet werkt
Klopt met een ander mailadres deed de code het ook niet

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

_Anvil_ schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:06:
[...]

Leuk ook die lening van 996 euro (24x41,50) :9
Die -100 die er standaard in staat is wel echt top als je niets hebt in te ruilen. Maar hoe je het voor elkaar krijgt is mij ook een raadsel :o

Vodafone gaat voorlopig nog niets leveren in ieder geval, kreeg net via de KS als antwoord dat alle Fold 8 toestellen in backorder staan en ze hopen de komende weken alsnog te kunnen leveren :O

[ Voor 19% gewijzigd door London op 10-08-2026 14:26 ]

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:44
Tja, iets met de aanhouder wint. Balen dat het bij VF zo lang duurt, maar ik heb op dit moment een goed toestel en wil die deal met Kids abbo niet laten schieten. Zelfs zonder watch is dat een goede prijs.

• _Anvil_
zTBreinyGClI0so is een werkende -200 Belsimpel voucher dus, had via een ander mailadres een nieuwe nieuwsbrief voucher geregeld en daar stond ie in. Zojuist besteld voor 788 euro netto!

-100 toestel inruil (mn oude S10 lite blijkt ook +27 hele euro's waard te zijn zag ik, schandalig weinig na 6 jaar trouwe dienst ;)

24 maanden Odido abo van 18,50 per maand, moest toch een nieuwe afsluiten. (kom van Youfone sim only)

Toestelprijs daalt inderdaad naarmate je een duurder abo neemt, maar ik heb niet zoveel bundel nodig (heb ook nog een zakelijk toestel dat ik beperkt prive kan gebruiken indien nodig)

• Lynix
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:23:
[...]

Die -100 die er standaard in staat is wel echt top als je niets hebt in te ruilen. Maar hoe je het voor elkaar krijgt is mij ook een raadsel :o

Vodafone gaat voorlopig nog niets leveren in ieder geval, kreeg net via de KS als antwoord dat alle Fold 8 toestellen in backorder staan en ze hopen de komende weken alsnog te kunnen leveren :O
Komende weken? Serieus? Man man, dat duurt nog wel even allemaal. Heb denk ik de juiste beslissing gemaakt met Odido. Morgen in huis (vooralsnog) en het scheelt een paar tientjes + geen watch.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:05
Ik heb mijn Vodafone bestelling geannuleerd ik had namelijk voor de Samsung Flip 8 256gb Roze:

Vodafone kids & Teens 2 jaar 10 euro, toestelprijs 357 euro.

Nu bij Belsimpel afgesloten hetzelfde toestel:

Odido 1 jaar 12,50, toestelprijs 128 euro met inlevering 200 euro voucher code.

Ik heb al een verzendbevestiging en Track en Trace gekregen.😀🎉

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:36:
[...]

Komende weken? Serieus? Man man, dat duurt nog wel even allemaal. Heb denk ik de juiste beslissing gemaakt met Odido. Morgen in huis (vooralsnog) en het scheelt een paar tientjes + geen watch.
Ze had goeie hoop dat het niet lang meer zou duren, maar goed het is inmiddels wel duidelijk dat je alles wat de Vodafone KS zegt met een flinke bus zout kan nemen ;)

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:47
Net Vodafone gebeld. Keuze menu voor status bestelling: Verbinding werd direct beeindigd.
Opnieuw gebeld. Keuze 2 voor annuleren. Even gebabbeld met vriendelijke meneer. Ze hebben enkel nog paars 512GB op voorraad. Niet direct zicht op levering. Volgende week ergens. Besteldatum kan niet meer worden aangepast naar 1 augustus. Verbinding verbroken.
Derde keer gebeld. Per direct order geannuleerd.

Nu via belsimpel met Odido besteld. Flink hoger abo genomen vanwege lagere toestelprijs. Na 1 maand corrigeren. Binnen 5 minuten geregeld en morgen binnen.

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47
Serotonine schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:43:
Net Vodafone gebeld. Keuze menu voor status bestelling: Verbinding werd direct beeindigd.
Opnieuw gebeld. Keuze 2 voor annuleren. Even gebabbeld met vriendelijke meneer. Ze hebben enkel nog paars 512GB op voorraad. Niet direct zicht op levering. Volgende week ergens. Besteldatum kan niet meer worden aangepast naar 1 augustus. Verbinding verbroken.
Derde keer gebeld. Per direct order geannuleerd.

Nu via belsimpel met Odido besteld. Flink hoger abo genomen vanwege lagere toestelprijs. Na 1 maand corrigeren. Binnen 5 minuten geregeld en morgen binnen.
Kan je na 1 maand weer een lager abonnement nemen dan?

• Pierre Sec
  • Laatst online: 19:35
Beetje zuur dat als ik bij Belsimpel een nieuw odido abonnement kies, ik dan op iets meer dan 1000 kom. Exclusief de kortingcodes. Als ik echter mijn huidige odido abonnement verleng, ben ik ruim 400 meer kwijt. Ik heb helaas geen zin in een nieuw nummer.

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:47
Ja. Je kan je abonnement 1 keer per maand omhoog en omlaag aanpassen. Pas je je abonnement aan? Je krijgt de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot. Doe je een aanpassing in Mijn Odido of de app? Dan zie je meteen het nieuwe maandbedrag en je korting. Handig.
https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/aanpassen

Max 100 euro verschil

• nutmeg
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 18:40
En natuurlijk stuurt VF binnen een halfuur nadat ik ben overgestapt naar Odido een besteloverzicht. Had verder nog niets gehoord behalve het oeps-mailtje van donderdag. De orderdatum staat op vandaag, kortingen zijn wel verwerkt.

Maar goed, net de telefoon al afgerekend voor €705 bij Belsimpel ipv €857 en ik heb er een stuk meer vertrouwen in dat ik die morgen in handen heb. Dan maar geen watch.

• Game_overrr
Hier de Vodafone toestellen binnen.

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12
Goed om te weten is dat Vodafone OOK de fout heeft gemaakt om bij alle gecorrigeerde bestellingen met de juiste bedragen als contactgegevens het mobiele telefoonnummer te gebruiken van de foutief geplaatste bestelling.

Gevolg is dat ze je telefonisch niet kunnen verifiëren als je het abonnement wil afkopen want het telefoonnummer waar ze je een SMS op willen sturen is niet actief...want dat is het telefoonnummer van de door hen foutief ingevoerde order... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Hawk86 op 10-08-2026 16:02 ]

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Hawk86 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:02:
Goed om te weten is dat Vodafone OOK de fout heeft gemaakt om bij alle gecorrigeerde bestellingen met de juiste bedragen als contactgegevens het mobiele telefoonnummer te gebruiken van de foutief geplaatste bestelling.

Gevolg is dat ze je telefonisch niet kunnen verifiëren als je het abonnement wil afkopen want het telefoonnummer waar ze je een SMS op willen sturen is niet actief...want dat is het telefoonnummer van de door hen foutief ingevoerde order... _/-\o_
Holy shit, het is wel echt bijna een komedie sketch 8)7

• Lynix
Dus, al ruim een week een bende, geen watch, afkopen abonnement is een gezeik en leveren kan nog weken duren? Is dit hun 1e release of zo?
edit:
Krijg net een mail van Vodafone binnen.
In behandeling

Je bestelling wordt momenteel ingepakt

[ Voor 44% gewijzigd door Lynix op 10-08-2026 16:29 ]

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:29
Beetje jammer, dat je bij verlengen dus niet dezelfde korting krijgt.

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

Heb ondertussen besloten de Samsung order te annuleren. Ze konden me geen enkele indicatie geven wanneer het toestel zou komen, de chatbot zegt nog steeds vrolijk uiterst vrijdag 07 augustus... Dit kon gewoon digitaal via de account en is al gelijk verwerkt. Geld wordt binnen drie werkdagen gecrediteerd als het goed is.

Heb ondertussen toch een bestelling geplaatst bij Belsimpel, met een hoger abo om meer korting te krijgen. Dan kan ik deze straks verlagen naar het laagste abo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GD2PELQ-vG1I795ZkkdqDs0obu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQoIrE4d4PFR1gKaxhUtun2h.jpg?f=fotoalbum_large

Ga nog even kijken of ik mijn inruil wel via Belsimpel doe, maar vermoed van niet. Dan zie ik vanzelf die €100 wel weer terug gaan naar Belsimpel.

Ik wacht even tot ik verzendbevestiging heb van Belsimpel voor ik de order van Vodafone cancel en alles laat vernietigen daar. Heb er weinig vertrouwen in dat ze nog wat kunnen doen aan de besteldatum en de leverdatum klinkt ook steeds verder weg.

[ Voor 11% gewijzigd door BiG-GuY op 10-08-2026 16:37 ]

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:21
Afgelopen zondag mail van Vodafone met de melding dat het toestel (Fold 8 Graphite 265GB) niet voorradig is. Zojuist de volgende mail ontvangen: ''

We bereiden je bestelling voor om te versturen. Je krijgt snel een e-mail met meer informatie over de bezorging. Je vindt het contract en voorwaarden in de bijlage. Een overzicht van alle tarieven vind je op vodafone.nl/tarieven.

Je hoeft niets te ondertekenen of terug te sturen. Deze zijn voor jouw  eigen administratie.''

Status veranderd van ''Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt'', naar ''Je bestelling wordt momenteel ingepakt''. Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk ook iets verzonden gaat worden. Datum nog incorrect (07-08).

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:21
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:23:
[...]

Die inruil staat standaard aangevinkt, dus mocht je niks in te ruilen hebben moet je dat juist uitzetten ipv andersom. Werkt redelijk apart.

Ik heb hier ook maar m'n Samsung bestelling geannuleerd en hem via belsimpel bij Odido besteld. Ik heb niks aan dat jaarabonnement, maar ik betaal nu dezelfde prijs als bij Samsung met als verschil dat ik niet m'n fold6 hoef in te ruilen. Daar komt dan 180 euro bovenop voor het abonnement, maar ik gok dat m'n fold 6 meer waard is dan dat ;).

Samsung kon me geen indicatie van levertijd geven, dus dan is dit sowieso een betere optie.

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

MD81 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:34:
Afgelopen zondag mail van Vodafone met de melding dat het toestel (Fold 8 Graphite 265GB) niet voorradig is. Zojuist de volgende mail ontvangen: ''

We bereiden je bestelling voor om te versturen. Je krijgt snel een e-mail met meer informatie over de bezorging. Je vindt het contract en voorwaarden in de bijlage. Een overzicht van alle tarieven vind je op vodafone.nl/tarieven.

Je hoeft niets te ondertekenen of terug te sturen. Deze zijn voor jouw  eigen administratie.''

Status veranderd van ''Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt'', naar ''Je bestelling wordt momenteel ingepakt''. Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk ook iets verzonden gaat worden. Datum nog incorrect (07-08).
Nou dat is dus geen zekerheid dat er iets verstuurd gaat worden, ik heb die status al sinds vorige week ergens en vanmiddag dus de bevestiging gekregen dat vrijwel alle varianten van de Fold 8 niet leverbaar zijn. Ik heb overigens nooit een mail gehad dat mijn variant (256gb Cream) niet leverbaar zou zijn, maar goed...

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:02
Na de 'Sorry er is iets misgegaan' - mail van 6 augm jl. krijg ik zojuist bericht dat de telefoon morgen geleverd gaat worden. Nb: zonder dat ik hier expliciet zelf een leverafspraak voor gemaakt heb. (Nu is het voor mij prima, maar misschien was ik wel op vakantie ofzo?)

De mail die zojuist binnenkwam:

Yes! Op dinsdag 11 augustus 2026 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code.

Je kunt de openstaande rembourskosten alleen contactloos voldoen. Contante betaling en creditcards worden niet geaccepteerd. Betalingen via telefoon of smartwatch worden wel geaccepteerd.

Het te betalen bedrag is € 857,90.

Komt het niet goed uit?

Ben je verhinderd op het afgesproken tijdstip? Dan is het mogelijk om de transportafspraak te wijzigen. Dit kan uiterlijk tot 23:00 uur op de dag vóór de reeds geplande afspraak. Klik op de onderstaande knop voor het wijzigen van je afspraak.

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:21
BiG-GuY schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:33:
Heb ondertussen besloten de Samsung order te annuleren. Ze konden me geen enkele indicatie geven wanneer het toestel zou komen, de chatbot zegt nog steeds vrolijk uiterst vrijdag 07 augustus... Dit kon gewoon digitaal via de account en is al gelijk verwerkt. Geld wordt binnen drie werkdagen gecrediteerd als het goed is.

Heb ondertussen toch een bestelling geplaatst bij Belsimpel, met een hoger abo om meer korting te krijgen. Dan kan ik deze straks verlagen naar het laagste abo.
Hah, precies de post die ik hier net getypt had. Die samsung chatbot was inderdaad helemaal top...

• MD81
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:35:
[...]

Nou dat is dus geen zekerheid dat er iets verstuurd gaat worden, ik heb die status al sinds vorige week ergens en vanmiddag dus de bevestiging gekregen dat vrijwel alle varianten van de Fold 8 niet leverbaar zijn. Ik heb overigens nooit een mail gehad dat mijn variant (256gb Cream) niet leverbaar zou zijn, maar goed...
Ik geloof het ook pas echt als ik het toestel daadwerkelijk in handen heb.

• Lynix
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:35:
[...]

Zien wel, al versturen ze het nu en komt het morgen of woensdag binnen, neem ik liever die van Belsimpel aan. Puur vanwege mijn ervaringen met Belsimpel in het verleden. Dat het mij 50-60 euro extra kost en geen watch krijg neem ik wel voor lief.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:32

MaDLiVe

.-Observer-.

Er zijn bij vodafone momenteel 0, 256GB fold 8 zwart toestellen op vooraad. Ze krijgen er deze week 13 binnen. Van de 512GB versie (zwart, fold 8 ) krijgen ze er deze week 28 binnen. Dus gok dat het allemaal nog even kan duren ;) Dus degene die nu inpak bevestiging hebben gekregen zijn waarschijnlijk lucky, de rest van ons moet nog even geduld hebben.

(Bron: vodafone chat, screenshots)

[ Voor 26% gewijzigd door MaDLiVe op 10-08-2026 16:59 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lynix
Ben benieuwd wat ze nu aan het inpakken zijn dan :+
Beste mevrouw / meneer XXX,

Yes! Op dinsdag 11 augustus 2026 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code.

Je kunt de openstaande rembourskosten alleen contactloos voldoen. Contante betaling en creditcards worden niet geaccepteerd. Betalingen via telefoon of smartwatch worden wel geaccepteerd.

[ Voor 82% gewijzigd door Lynix op 10-08-2026 16:58 ]

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:58:

[...]
Zou toch een goeie grap zijn, net bij Belsimpel besteld en dan morgen via Vodafone ook een postbode op de stoep :+

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:58:

[...]
Pas maar op, straks annuleren ze je order, krijg je daarna weer een bevestiging e-mail en ben je niet door de krediet check gekomen, waarna de postbode morgen toch voor de deur staat met de vraag of je 1680 euro wilt aftikken :+

Nu moet ik even een betaalbaar hoesje vinden, absurd hoe duur de 'reguliere' merken nu zijn 60-90 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door MaDLiVe op 10-08-2026 17:02 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lynix
MaDLiVe schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:02:
[...]

Pas maar op, straks annuleren ze je order, krijg je daarna weer een bevestiging e-mail en ben je niet door de krediet check gekomen, waarna de postbode morgen toch voor de deur staat met de vraag of je 1680 euro wilt aftikken :+
Vragen mag altijd :+

Ik heb overigens nog geen T&T binnen van Belsimpel. Maar ik denk dat ik die van Vodafone dus weiger aan de deur. Hadden ze dit niet even afgelopen vrijdag kunnen doen?

• MD81
Nu ook deze mail: ''Yes! Op dinsdag 11 augustus 2026 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code.

Je kunt de openstaande rembourskosten alleen contactloos voldoen. Contante betaling en creditcards worden niet geaccepteerd. Betalingen via telefoon of smartwatch worden wel geaccepteerd.''.

Wederom geldt, ik geloof het pas als ik het toestel in handen heb.

• MD81
Ik ben overigens nu ''mevrouw/meneer''. Voorgaande mails ''mevrouw''.

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:16

darkphoenix

Chikara

Net samsung gesproken voor mijn fold 8 ultra en watch ultra 2.

We zijn van 3 augustus naar 7 gegaan en toen naar 10.

Maar nu verwachten ze het 24 augustus...

Mooi verhaal.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:29
Zo te lezen lijkt zwart de voorkeurs kleur te zijn voor de Fold 8. Staan ook voornamelijk zwarte exemplaren op MP.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Zie dat ik vanmiddag een sms heb ontvangen, heb geen haast dus dikke prima. 'We verwachten je Samsung Galaxy Z Fold8 Ultra 256 GB Purple eind week 35 te bezorgen."

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:28
Ik heb al sinds vrijdagmiddag geen update meer gehad van Vodafone. Ik kreeg 2 mailtjes vrijdag met een besteloverzicht maar als ik op de link in de mail klik staat er bij beide dat ze geannuleerd zijn. Nog meer mensen die dit hebben?

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Belsimpel wilt een brief van een officiele instantie waar mijn adres op staat niet ouder dan 3 maanden. Heb gewoon letterlijk geen brieven thuis haha. We doen toch alles digitaal tegenwoordig!?

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dennis de Vries

Redacteur
N.a.v. de laatste berichten hier nog een keer gebeld met Vodafone en daaruit maakte ik op dat de levering nog wel enige tijd in beslag zou kunnen nemen. Dus toch maar eens bij Belsimpel gekeken i.c.m. Odido.

Ja Odido heeft een flinke deuk in zijn reputatie opgelopen, maar zoals een collega op de redactie net zei: "Hoe groot is statistisch gezien de kans dat zoiets nog een keer bij Odido gebeurt binnen afzienbare tijd." :P

Ja hoor: een deal die bijna even goed is (geen Watch, maar die was ik toch niet van plan te gebruiken en resellen levert minder dan €100 op) en alles was binnen een uur of twee geregeld.

Ik heb zelfs de T&T al, met levering gepland voor morgenmiddag. Zo kan het dus ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennis de Vries op 10-08-2026 18:05 ]

• Lynix
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:01:
[...]

Zou toch een goeie grap zijn, net bij Belsimpel besteld en dan morgen via Vodafone ook een postbode op de stoep :+
Voor beide een T&T voor morgen 8)7

• MD81
Ook ik was naar de Belsimpel/Odido aanbieding aan het kijken aangezien het bij Vodafone wat stroef (licht uitgedrukt) verloopt. Toch weer even telefonisch contact gehad en wederom een hele vriendelijke dame (niet de dame van het vorige contact waar iedereen fantastisch door was geholpen) gesproken die aangaf dat mijn toestel (Fold 8 Graphite 256gb) in het magazijn is en daadwerkelijk wordt voorbereidt voor uitlevering morgen. Ook heb ik aangegeven dat de datum nog incorrect is en dit is intern doorgegeven met de mededeling dat de factuur aangepast gaat worden naar 03-08 (in mijn geval).

Met deze mededeling heb ik nog steeds hoop op een goed verloop. Geduld heb ik wel.

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Via chat contact met VF nadat vandaag pas eerste mail (en kon ik my vf status inzien) hebt gehad bedrag klopt datum niet ging ze aanpassen, had nieuw abbo besteld en dat kon zelfs aangepast worden naar bestaand abbo (openbreken) en nieuw abbo ging vervallen.

Nu nog zien wat er van terecht komt. ik wacht rustig af.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:57
Jumpiefox schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:55:
Belsimpel wilt een brief van een officiele instantie waar mijn adres op staat niet ouder dan 3 maanden. Heb gewoon letterlijk geen brieven thuis haha. We doen toch alles digitaal tegenwoordig!?
Check MijnOverheid, die postbus. Kan je zo pdf downloaden. Of factuur van je energielasten etc.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:39
Levertijd bij Belsimpel is nu ook 2 weken.

• Henkdepotvis
Als voor iemand die personal codes niet werken kan je ook deze code gebruiken:

ditisamerikaxbelsimpel

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

MaDLiVe schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:54:
Er zijn bij vodafone momenteel 0, 256GB fold 8 zwart toestellen op vooraad. Ze krijgen er deze week 13 binnen. Van de 512GB versie (zwart, fold 8 ) krijgen ze er deze week 28 binnen. Dus gok dat het allemaal nog even kan duren ;) Dus degene die nu inpak bevestiging hebben gekregen zijn waarschijnlijk lucky, de rest van ons moet nog even geduld hebben.

(Bron: vodafone chat, screenshots)
Nou, toch ook maar even gebeld met Vodafone. En het is nog een grotere zooi dan gedacht. Ik heb twee abbos onder 1 account. Die van mij en m'n partner. Hebben we ook al heel veel jaar. Mijn abbo verlengt met de actie. Zelfde riedel doorgegaan als iedereen. Vandaag zeiden ze op de chat dat abbo van m'n vrouw is verlengt en niet dat van mij. Dus toch even bellen, lijkt het erop dat ze een derde abbo hebben toegevoegd. Nu is het maar een case geworden om te corrigeren maar levertijd zal sowieso twee weken bedragen. Heb niet zo een haast maar wel een zooitje zeg. Kon dit allemaal niet terug zien in de mails, daar leek alles correct te zijn.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:23

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Handig die nieuwe inruilmethode bij Samsung (in mijn geval voor de watch maar voor de folds geldt hetzelfde).

Ze sturen een doos vanuit Tsjechië naar je toe, ik ging niet thuis zijn dus bezorging gewijzigd. Nu heeft UPS zelf de bezorging weer gewijzigd naar een dag dat ik weet niet thuis ben, en vervolgens mag ik het ook niet meer aanpassen. Gaat lukken zo om het binnen 2 weken terug te sturen.

failure is the only option

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

Belsimpel Track&Trace is ondertussen ook binnen voor de ZF8 512GB Graphite. En zou morgen geleverd moeten worden.

Heb over de jaren vaker Samsung telefoons en tablets gekocht bij Belsimpel. Morgen maar overdag contact opnemen met Vodafone voor het cancelen van de Vodafone order.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:39
Phusebox schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:23:
Handig die nieuwe inruilmethode bij Samsung (in mijn geval voor de watch maar voor de folds geldt hetzelfde).

Ze sturen een doos vanuit Tsjechië naar je toe, ik ging niet thuis zijn dus bezorging gewijzigd. Nu heeft UPS zelf de bezorging weer gewijzigd naar een dag dat ik weet niet thuis ben, en vervolgens mag ik het ook niet meer aanpassen. Gaat lukken zo om het binnen 2 weken terug te sturen.
Hoe lang zat er tussen het ontvangen van je toestel en het bericht over inruil? Ik heb vorige week een pre order ontvangen maar tot op heden geen bericht vwb het inruil toestel.
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste