• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 16:24
Niet zo sarcastisch op de man spelen

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 08-08-2026 08:00 ]

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:52

ken

Hoe doen jullie het met de flip en watch actie? Eerst de watch doen en bij goedkeuring de flip? Of beide tegelijk met IMEI en IMEI1?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
bij mij werd de Flip toch afgewezen nadat ik al de gratis Watch had aangevraagd. Met als reden dat je per gekocht product (Fold 8 ) maar 1 gratis product kon aanvragen. Maar ik geloof dat enkelen hier het wel is gelukt voor en de Flip en de Watch.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17:59
Lekker hoor! Order staat hier nog als "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt". Denk dat je geluk hebt :)

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-09 10:26
Lynix schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 09:17:
[...]

Lekker hoor! Order staat hier nog als "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt". Denk dat je geluk hebt :)
Hier trouwens ook de vorige order geannuleerd, en nu de juiste order ingepakt en onderweg voor maandag :) Alleen nog even achter de besteldatum aan

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:26
De link voor vodafone om de watch aan te vragen is al eerder gedeelt, maar hoe kun je de JBL speaker aanvragen?

• nutmeg
  • Registratie: Augustus 2026
  • Niet online
Game_overrr schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:10:
De link voor vodafone om de watch aan te vragen is al eerder gedeelt, maar hoe kun je de JBL speaker aanvragen?
Via deze link: https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:37
ken schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 07:58:
Hoe doen jullie het met de flip en watch actie? Eerst de watch doen en bij goedkeuring de flip? Of beide tegelijk met IMEI en IMEI1?
Ik had eerst de JBL flip 7 aangevraagd en daarna de Watch7. De JBL flip 7was goedgekeurd, de watch7 afgekeurd ook met de reden dat je per imei maar aan 1 promotie kan deelnemen. Ik heb zelf liever de JBL speaker dan die Watch7 (40 MM).

In theorie zou je imei 1 en 2 kunnen gebruiken maar er staat maar 1 imei op de bon.

[ Voor 8% gewijzigd door Megapaul op 08-08-2026 10:54 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Lynix
Reem0nN schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 09:44:
[...]

Hier trouwens ook de vorige order geannuleerd, en nu de juiste order ingepakt en onderweg voor maandag :) Alleen nog even achter de besteldatum aan
Oh echt? Dat was gisteren? Ik heb nu een order met de juiste gegevens, op de datum na, zonder levering.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:43
Hier nog geen geen juiste order en verwacht die vandaag - zaterdag - ook niet te krijgen. Maandag weer afwachten.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-09 08:23
Hier nu ook in totaal 3 (geannuleerde) orders, waarvan de laatste wel het juiste toestelbedrag bevat, maar weer niet de juiste abo combi (vodafone+ziggo korting) en de besteldatum verkeerd was.

Ik verwacht in de loop van maandag wel weer een volgende order, en dan ook hopelijk met alles juist 🙂
Lynix schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:32:
[...]

Oh echt? Dat was gisteren? Ik heb nu een order met de juiste gegevens, op de datum na, zonder levering.
En als je vanuit de mail doorgaat naar de besteldetails bij vodafone? Staat ie daar niet toevallig op ‘geannuleerd’?

[ Voor 36% gewijzigd door TFDev op 08-08-2026 10:59 ]

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-09 12:27
Ik heb nog altijd twee bestellingen in behandeling (ik heb maar 1x besteld). Eentje met korting en eentje zonder korting. Ik kan voor beide een afspraak inplannen :? Heb het voor degene met de juiste korting op maandag gezet maar de datum klopt zoals bij iedereen hier nog steeds niet. In het ergste geval dan maar geen watch.

iRacing Profiel

• Lynix
@TFDev Nee als ik op de link klik zie ik
In behandeling

Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 12:03

Jumpiefox

Hoi ?

Lynix schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:38:
@TFDev Nee als ik op de link klik zie ik

[...]

Same here. In de mail stond wel dat ik nog een mail zou ontvangen met vervolg stappen en dat ik moest bevestigen. Die heb ik nog njet gehad

The first casualty in war is always the truth...

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 06-09 16:36
Megapaul schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:21:
[...]

Ik had eerst de JBL flip 7 aangevraagd en daarna de Watch7. De JBL flip 7was goedgekeurd, de watch7 afgekeurd ook met de reden dat je per imei maar aan 1 promotie kan deelnemen. Ik heb zelf liever de JBL speaker dan die Watch7 (40 MM).

In theorie zou je imei 1 en 2 kunnen gebruiken maar er staat maar 1 imei op de bon.
Voor de resale van de Watch kan je twee van die JBL speakers op MP nieuw in doos kopen

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
Hier ook nog steeds de 3e order (na 2 geannuleerde orders) met correcte prijs en incorrecte datum (07-08) in behandeling. Ik verwacht niet dat Vodafone dit weekend nog aan de orders werkt. Mocht mijn huidige order met correcte prijs en incorrecte datum verzonden worden ga ik er nog wel werk van maken de datum aan te laten passen. Nu vallen we (voor zo ver ik kan beoordelen in dit topic, iedereen die online een bestelling tijdens de Mega Weekend Deal heeft geplaatst) door het geklungel van Vodafone voor zowel de Wacht 7 promotie en Flip 7 promotie buiten de boot. Als ik in aanmerking zou komen voor één van de twee promoties zou ik het prima vinden, maar geen van beiden vind ik toch wel jammer en eigenlijk niet kunnen, aangezien het een fout van Vodafone betreft.

• nutmeg
  • Registratie: Augustus 2026
  • Niet online
In de bijzondere voorwaarden van beide acties staat: Deze promotie is niet te combineren met andere promoties op de deelnemende modellen.

Maar ik ga het toch ook wel proberen.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:18
Ik denk wel dat als ze 1 afwijzen dat ze het duurste product afwijzen.😅

• MD81
Niet op dezelfde dag aanvragen. Tijdje tussen laten zitten en wachten tot je een goedkeuring voor de eerste aanvraag hebt.

• Lynix
Update van Vodafone:
We laten je even weten dat je gekozen toestel niet op voorraad is. Sorry voor het ongemak. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In de tussentijd volg je de status van je bestelling eenvoudig via jouw persoonlijke orderpagina. Daar staat wanneer we verwachten je toestel te leveren. Je krijgt nog een sms zodra we de exacte leverdatum weten.
Ben benieuwd! Lijkt wel goed te gaan nu in ieder geval.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Lynix schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 06:22:
Update van Vodafone:

[...]

Heb je dat als mailtje gehad? Niets gehoord hier nog maar fingers crossed 🤞

• Lynix
London schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 06:56:
[...]

Heb je dat als mailtje gehad? Niets gehoord hier nog maar fingers crossed 🤞
Ja, kwam om 03:02 binnen :P

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29
Ja ik heb diezelfde gehad, om 3 uur 's nachts, maar ik ga er niet vanuit dat het wat het systeem overduidelijk geautomatiseerd stuurt ondertussen wel klopt. Maar mocht het toestel toch inderdaad niet op voorraad zijn terwijl ze eerder zeiden er meer dan genoeg te hebben... Ik heb de lavendel, of purple zoals Vodafone het noemt, besteld.

Wel sta ik er nog steeds als mevrouw in en de order datum op 7-8... Ik wacht het af, maar als ik een melding krijg om een afspraak te maken voor dit gefixt is toch maar een keer bellen nog want wil niet riskeren dat de koerier hem niet wil afgeven omdat ik een mannetje ben en de gegevens dus niet kloppen.

Gamertag: FinrazielNL

• Lynix
@Finraziel Ze riepen van de week dat ze iedereen konden voorzien ja, maar ze hadden bij support geen idee hoeveel bestellingen er waren gezien ze meer dan de helft van de orders niet konden zien :+ Er staat nu al een tijdje op de website 3-5 dagen levertijd.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48
AMDLegion schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 14:49:
[...]

Voor de resale van de Watch kan je twee van die JBL speakers op MP nieuw in doos kopen
Waar vind jij een JBL Flip 7 voor 40 euro?

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Update van Vodafone:

[...]

Hier ook om 03:02 hetzelfde bericht gehad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoe veel orders er zijn.

Heb de ZF8 512GB Black besteld.

Staat overigens nog geen verwachte bezorgdatum op die statuspagina bij mij.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Lynix
BiG-GuY schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 08:44:
[...]

Hier ook om 03:02 hetzelfde bericht gehad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoe veel orders er zijn.

Heb de ZF8 512GB Black besteld.

Staat overigens nog geen verwachte bezorgdatum op die statuspagina bij mij.
Hier een 256gb zwart. Ook bij mij staat geen verwachte bezorgdatum als ik op de link klik.
Als je naar de Vodafone website kijkt staat 3-5 dagen.

• coenox
Update van Vodafone:

[...]

Ik heb deze mail ook gehad. En aangezien we de afgelopen week toch al lekker aan het speculeren zijn, doe ik ook nog even een duit in het zakje: Deze mail is overduidelijk automatisch van verstuurd, gezien het tijdstip en de aanhef ('mevrouw' terwijl ik me als oude witte man identificeer). Ik vermoed dat het systeem automatisch zo'n bericht verstuurd als er te veel tijd tussen bestellig en levering zit.

• Lynix
Hmm geen idee. Mijn order is nu nog vrij recent. Vrijdag middag. Ik ben inmiddels wel weer een dhr ipv mevr.

• coenox
Ik ben sinds de bestelling vorige week zondag nog geen dhr geweest, behalve toen ik die aardige dame van Vodafone aan de lijn had. Ik ben benieuwd naar het vervolg op deze saga. Nu is de voorpret bij het kopen van een Samsung (geruchten, unpacked Event, knoop doorhakken, wachten op je bestelling) vaak het leukste gedeelte. Een bekend spreekwoord luidt immers 'het bezit van de zaak is het einde van het vermaak'. Maar dit is wel een beetje overdreven....

Maar het is het wachten waard. Gisteravond met mijn vrouw in het donker op de Sup het water op geweest om naar de Nawaka 2026 te kijken. Ze heeft prima foto's gemaakt met haar Fold 8.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Nieuwe kortingscode in de Samsung shop: FF2026

Maar uiteraard niet goedkoper dan tijdens de pre-order periode.

failure is the only option

• elaho
Ik heb de nieuwe besteloverzicht binnen en alles klopt! 😃 De bestelling wordt nu verwerkt en krijg nog e-mail om afspraak in te plannen.

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 16:09
Is hier verder nog iemand die hem (weken geleden) bij Samsung heeft besteld en nu een bericht heeft gekregen dat hij vertraagd is? Ik lees vooral over Vodafone, behalve iemand die ook vooral over Vodafone leest en vraagt hoe het bij Samsung verloopt.

Ik had de 23e de groene reguliere fold 8 besteld die een week later (de 10e) zou komen, maar blijkbaar dus niet...

Ik hoop dat het vooral is omdat ze op zondag niet inpakken oid, maar als het echt veel langer gaat duren ga ik mogelijk toch weer twijfelen te annuleren.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:14
iuuk schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:37:
Is hier verder nog iemand die hem (weken geleden) bij Samsung heeft besteld en nu een bericht heeft gekregen dat hij vertraagd is? Ik lees vooral over Vodafone, behalve iemand die ook vooral over Vodafone leest en vraagt hoe het bij Samsung verloopt.

Ik had de 23e de groene versie besteld die een week later (de 10e) zou komen, maar blijkbaar dus niet...

Ik hoop dat het vooral is omdat ze op zondag niet inpakken oid, maar als het echt veel langer gaat duren ga ik mogelijk toch weer twijfelen te annuleren.
Heb nog geen mail gehad. Heb de groene Ultra versie in 1TB besteld bij Samsung. Bij mij staat de levering op 11 augustus.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 16:09
Daniel. schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:44:
[...]

Heb nog geen mail gehad. Heb de groene Ultta versie in 1TB besteld bij Samsung. Bij mij staat de levering op 11 augustus.
Ah, ja, ik heb de reguliere 8 besteld, maar even m'n bericht geupdate. De ultra heeft volgens mij sowieso geen leveringsproblemen, maar over de normale lees ik elke keer wat anders.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:53
Zie het ook wel voor me dat er nu niet genoeg voorraad is van de Fold 8, omdat het hele proces niet lekker gelopen is - en dat dus de reguliere bestellingen/verlengingen dus wel geleverd zijn of worden omdat dit proces wel doorliep. Wij sluiten achteraan in de rij aan door de actie "wees de eerste" :)

Ik heb ook de mail dat er geen voorraad is, en verder is de order nog niet gewijzigd.

• Havoc1987
  • Registratie: Augustus 2023
Ik heb verleden week voor mijn vodafone bestelling van de fold8 wel de mail gekregen dat er "iets misgelopen is" met de bestelling, maar verder helemaal niks. Geen nieuwe gecorrigeerde order oid. Nog mensen in zo'n situatie (vooraleer ik toch ook bel)?

Mijn vriendin heeft een flip besteld, en die heeft wel de gekende rits mails ontvangen, en uiteindelijk de correcte orderbevestiging, inclusief al een aflevermoment. We hebben beide nieuwe sims aangevraagd...

Ter info voor de samsung bestellers hierboven: heb ook nog een bestelling bij samsung zelf open laten staan voor de groene fold8, die staat nog op levering 11 augustus (zoals bij het bestellen, dus ongewijzigd).

[ Voor 18% gewijzigd door Havoc1987 op 09-08-2026 12:12 ]

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 17-08 16:42
Havoc1987 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 12:09:
Ik heb verleden week voor mijn vodafone bestelling van de fold8 wel de mail gekregen dat er "iets misgelopen is" met de bestelling, maar verder helemaal niks. Geen nieuwe gecorrigeerde order oid. Nog mensen in zo'n situatie (vooraleer ik toch ook bel)?

Mijn vriendin heeft een flip besteld, en die heeft wel de gekende rits mails ontvangen, en uiteindelijk de correcte orderbevestiging, inclusief al een aflevermoment. We hebben beide nieuwe sims aangevraagd...

Ter info voor de samsung bestellers hierboven: heb ook nog een bestelling bij samsung zelf open laten staan voor de groene fold8, die staat nog op levering 11 augustus (zoals bij het bestellen, dus ongewijzigd).
Hier nog iemand. Geen nieuwe orderbevestiging gehad.

• coenox
Hier idem dito, behalve de automatische mail van vannacht over vertraagde levering.
elaho schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:26:
Ik heb de nieuwe besteloverzicht binnen en alles klopt! 😃 De bestelling wordt nu verwerkt en krijg nog e-mail om afspraak in te plannen.
Welke datum staat erbij? Kun je nog van de watch/JBL flip actie gebruik maken?

[ Voor 66% gewijzigd door coenox op 09-08-2026 12:30 ]

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 11:45
De geplande levering morgen van de groene Fold8 gaat hier ook niet door.

Wat ik mij een beetje afvraag is met de verhalen die ik voorbij zie komen is hoeveel de tekorten samen hangen met de hoeveelheid mensen die er meerdere besteld hebben en maar van plan zijn hoogstens eentje te houden.

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:29
Hier ook idem dito.

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 06-09 16:36
Of-Aaargh schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 07:52:
[...]

Waar vind jij een JBL Flip 7 voor 40 euro?
Ik heb zelf vorige maand nog zon Watch voor 120 verkocht en de JBLs gaan tussen de 50-60

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 11:51

darkphoenix

Chikara

Ik heb de 1TB Galaxy fold 8 ultra besteld bij Samsung. En heb ze gebeld na de mail update van die voor vrijdag geleverd zou worden.

En hij zou 10 augustus geleverd/verzonden worden.

Geleverd zal wel niet met dat ze op zondag verzenden. Ben benieuwd.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 17:22
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mij vraag, maar hopelijk wel.

Momenteel heb ik nog een simonly abonnement bij Ben, maar wil ik graag de Fold8. Ben verkoopt deze helaas niet...

Is er een manier om toch bij Ben het toestel per maand te betalen met abo? Of bijvoorbeeld een andere maandelijkse betaling mogelijkheid?

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57
StoOker schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:55:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mij vraag, maar hopelijk wel.

Momenteel heb ik nog een simonly abonnement bij Ben, maar wil ik graag de Fold8. Ben verkoopt deze helaas niet...

Is er een manier om toch bij Ben het toestel per maand te betalen met abo? Of bijvoorbeeld een andere maandelijkse betaling mogelijkheid?
Volgens mij kan je dat bij een aantal online telecom shops zo regelen, wil geen reclame maken... maar iets met simpel en/of mobiel, of student ... even googlen.

• MD81
Hier ook om 03:02 een mailtje gehad met de melding dat mijn gekozen toestel (Fold 8 Graphite 256 GB) niet op voorraad is. Geautomatiseerde mail die ik overigens met een korreltje zout neem. De communicatie van Vodafone uit betreft deze orders is namelijk nogal onbetrouwbaar te noemen.

• MD81
elaho schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 11:26:
Klopt de datum van je bestelling inmiddels ook?

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48
AMDLegion schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Ik heb zelf vorige maand nog zon Watch voor 120 verkocht en de JBLs gaan tussen de 50-60
Dan heb je goeie zaken gedaan! Aan de andere kant, vorige maand was de Watch 9 nog niet uit. Nu is het een Watch die twee generaties achterloopt, en dat zie je aan de prijs. Ik kijk meestal met een schuin oog naar de inkoopprijs van Rebuy, en doe daar dan 5-10% bovenop. Dan kom je op dit moment voor de Watch 7 40mm LTE op zo'n 85-90 euro op V&A.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:53
Ja, meer krijg je er echt niet meer voor. Er staan er al veel ook, en er komen er weer bij. Mensen die een gebruikte willen verkopen zijn al helemaal kansloos, er zijn zat nieuwe te koop voor weinig. En de JBL speaker is alleen 2e hands al 50-60 euro, met beschadigingen. Leuk dat Samsung de waarde van de watch op 349 euro zet, maar ik zag ze al te koop nieuw voor 150 euro en dat was een jaar geleden (winkelprijs, niet MP).

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 17-08 16:42
Inmiddels ook een mail gehad. Bedrag klopt nu wel. Ben nog steeds Mevr. Krijg ik die operatie erbij van Vodafone?. Besteldatum klopt ook niet. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen mbt tot de watch

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Heeft iemand al z'n retourdoos ontvangen voor een Samsung inruil toestel? Heb alleen een mail over het inruilen ontvangen.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 16:24
stin00 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:52:
Heeft iemand al z'n retourdoos ontvangen voor een Samsung inruil toestel? Heb alleen een mail over het inruilen ontvangen.
Ja, komen in witte zakken. Dozen zijn niet groot genoeg voor het doos van de Fold, moest min eigen doos gebruiken. Instructies zijn heel onduidelijk en beetje tegenstrijdig.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
blue13x schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:56:
[...]

Ja, komen in witte zakken. Dozen zijn niet groot genoeg voor het doos van de Fold, moest min eigen doos gebruiken. Instructies zijn heel onduidelijk en beetje tegenstrijdig.
Hmm helder. Ik had donderdag of uiterlijk vrijdag al wel een doos verwacht. Als er dinsdag nog niks is ga ik maar contact opnemen.

De afgelopen jaren was het veel makkelijker :-(

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 12:03
Alex konijn schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:57:
Inmiddels ook een mail gehad. Bedrag klopt nu wel. Ben nog steeds Mevr. Krijg ik die operatie erbij van Vodafone?. Besteldatum klopt ook niet. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen mbt tot de watch
Hier idem. Bedrag klopt nu, nog steeds een mevrouw en de datum van aanschaf klopt niet m.b.t. de Watch 7 LTE.

• _Bailey_
  • Niet online
Fold 8 - 256Gb :

Belsimpel op het moment icm Odido 1 jaar goedkoopste abo (€ 12,50 pm met Odido korting) met (standaard) inruilkorting €100 en vouchercode €200 een totaal van €1021 (€871 toestel + €150 abo kosten) onder de streep. Volgens mij dus nog ietsjes goedkoper dan de bekende Vodafone actie van afgelopen week.

Interessant voor Odido klanten.

en op voorraad, morgen bezorgd ;)

Edit: Oké, zonder zo'n gare ouwe gratis Watch 7.

Dus dan Vodafone deal interessanter 😀

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 10-08-2026 03:53 ]

• jgsr
_Bailey_ schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 03:46:
Fold 8 - 256Gb :

Belsimpel op het moment icm Odido 1 jaar goedkoopste abo (€ 12,50 pm met Odido korting) met (standaard) inruilkorting €100 en vouchercode €200 een totaal van €1021 (€871 toestel + €150 abo kosten) onder de streep. Volgens mij dus nog ietsjes goedkoper dan de bekende Vodafone actie van afgelopen week.

Kan je bij Odido ook het abonnement voortijdig afkopen?

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:28
jgsr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 07:11:
[...]

Kan je bij Odido ook het abonnement voortijdig afkopen?
Jah, maar je krijgt geen 50% korting op resterende maanden.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:14
Net mail gehad dat mijn Fold8 Ultra vertraging heeft via Samsung. Staat geen verwachte leverdatum bij. Weekje langer wachten dan maar.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-09 12:36

Dennis de Vries

Redacteur
Ook net een mail gehad van Vodafone dat de levering vertraging heeft omdat ‘t model niet op voorraad is. Weinig verrassend, ik zie ‘t wel. :z

• Lynix
Overweeg om die Odido / Belsimpel deal te doen. Komt op 875,- + 12 maanden 15,-

Scheelt dus maar 40 euro met mijn vodafone deal, minus de watch, die mij toch niet boeit.

• Lynix
karakedi schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:13:
[...]

Jah, maar je krijgt geen 50% korting op resterende maanden.
Nee, maar de aanbieding is ook geldig op een 12 maanden abonnement.

• Game_overrr
Odido heel interessant voor mij omdat ik bijna mag verlengen, Vodafone vanmiddag maar weigeren dan? Haha

• Game_overrr
Overig es worden onze fold 8 en flip 8 vanmiddag bezorgd door dynalogic voor de Vodafone actie.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat snap ik echt niet, voor die paar tientjes extra moeite doen terwijl de postbode vanmiddag op de stoep staat...

Zelf nog niets gehoord van Vodafone, maar ook geen mail gehad over vertraagde levering dus fingers crossed.

• Game_overrr
London schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:48:
Dat snap ik echt niet, voor die paar tientjes extra moeite doen terwijl de postbode vanmiddag op de stoep staat...

Zelf nog niets gehoord van Vodafone, maar ook geen mail gehad over vertraagde levering dus fingers crossed.
In dat geval dus niet een paar tientjes, want als ik mag verlengen heb ik dus de extra abbo kosten niet van 150. Overigens gaan we nu gewoon voor die Vodafone deal en nemen we de bezorging vanmiddag aan.

• frispens
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 13:39
Hier ook een mail gehad mbt mijn fold 8 pistachio die vertraagd is...
Status is momenteel "Verzending aangevraagd". Iemand een idee hoe lang dit gaat duren?
Op vakantie ongeveer 20 baantjes gezwommen met mijn Razr ultra 60 nog in de zak en dat was niet het beste idee ;) Wacht met smart op mijn nieuwe tellie

• Game_overrr
Als ik zou verlengen met m'n huidige abbo (kan nog niet, pas over 1 maand) dan zou ik nu ivm 2 jarig abbo, unlimited, 750euro betalen voor de fold 8.

• Lynix
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:12:
Als ik zou verlengen met m'n huidige abbo (kan nog niet, pas over 1 maand) dan zou ik nu ivm 2 jarig abbo, unlimited, 750euro betalen voor de fold 8.
Zou persoonlijk gaan voor de Odido deal dan. Maar goed, mij boeit die jbl flip/watch niet. Vraag mij ook oprecht af of je die nog gaat krijgen ivm de verkeerde datum op de factuur.

• elaho
Kan weg

[ Voor 97% gewijzigd door elaho op 10-08-2026 10:44 ]

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:23
Net gebeld met Vodafone omdat de postcode en aanhef nog steeds niet kloppen. Zegt mevrouw doodleuk dat mijn bestelling is geannuleerd omdat de kredietcheck niet goed zou zijn.

Ik heb eerder wél een mail ontvangen waarin staat dat het goed zou komen. Daarnaast heb ik ook een mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat de bestelling vertraagd is omdat de paarse variant momenteel niet op voorraad is.

Ik wacht het voorlopig maar even rustig af. Wat mij wel opvalt, is dat de klantenservice totaal niet op de hoogte lijkt te zijn van de problemen rondom deze actie. Mevrouw was daarnaast erg onredelijk en wilde mij verder niet helpen.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:28
elaho schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:49:
Belsimpel Samsung flip 8 256gb incm 1 jarig odido abbo 12.50 toestel 328 euro. Inwisselen 200 euro kortingscode= toestel 128 euro.

Weet niet of het een foutje is hoor.
Werkt de kortingscode bij jou? Ik had eentje aangevraagd, kreeg een melding dat ik het niet kon gebruiken.

• elaho
Kan weg

[ Voor 130% gewijzigd door elaho op 10-08-2026 10:44 ]

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-09 13:14
Fold 8 - 256Gb :

Gaat dit via een aparte link? Ik krijg gewoon standaard prijzen te zien

• Game_overrr
semi70 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:07:
[...]

Gaat dit via een aparte link? Ik krijg gewoon standaard prijzen te zien
Standaard zonder krijg je 100eur korting. Je kan dan aanvinken dat je iets inruilt = 100eur korting. Als je dan de belsimpel nieuwsbrief doet krijg je een persoonlijke code met 200eur korting.

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 12:42
Via de chat bij VF over de Watch 7 kreeg ik het volgende bericht:

Ik: Oh, en wat betreft de besteldatum voor de Samsung watch 7 actie, moet de datum van de order dan niet aangepast worden naar de originele datum? Die actie liep van 31 juli tot 2 augustus en nu heeft de besteldatum 7 augustus

VF: dat zullen we doorgeven aan de afdeling die hier over gaat

Ik: Ah, top. Dank je wel. We wachten het gewoon verder af. Je hebt me helemaal geholpen. Prettige dag nog

VF: Heel graag gedaan ik ga dat doorgeven Fijne dag gewenst!

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-09 13:14
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:15:
[...]

Standaard zonder krijg je 100eur korting. Je kan dan aanvinken dat je iets inruilt = 100eur korting. Als je dan de belsimpel nieuwsbrief doet krijg je een persoonlijke code met 200eur korting.
Ik kom niet lager dan 1350 euro voor de 512gb versie. 2 jaar Verlenging onbeperkt data/bellen

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:17
[...]

Moet je ook daadwerkelijk wat inruilen vervolgens? Krijg voor de flip 5 van mijn vrouw nog maar 37 euro. Dat vind ik zelfs met extra 50 euro (bij inruil voor de nieuwe flip) bijzonder karig. Vind de Flip 8 zo wel aantrekkelijk namelijk.

Edit:
Net hier de bezorger aan de deur. Of ik even 1618 wilde afrekenen voor de Fold 8. Ik morren dat dat bedrag niet klopt, maar goed, dat wordt wel rechtgetrokken denk ik dan. Heeft ie de bestelling geweigerd en kan niet meer worden voldaan. Lekker dan ..

Geen idee wat handig is en was. Want heb net als velen hier ook een nieuwe order aangemaakt gekregen met het juiste bedrag van 857 nog wat. Maar blijkbaar was dit nog de foutieve order. Overigens is mijn nieuwe order nog niet leverbaar wegens voorraad. Terwijl er dus al wel 1 op mijn naam staat met het verkeerde bedrag.

[ Voor 38% gewijzigd door B-Bandit op 10-08-2026 11:54 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Lynix
[...]

Ik heb niks hoeven aanvinken voor die 100 euro inruil korting?

Zojuist 1 bij Belsimpel/Odido besteld. Ik heb altijd hele goede ervaringen gehad met Belsimpel, zowel prive als zakelijk, gun het die mensen meer dan het verschrikkelijke support van Vodafone, ook al kost mij dit dus mijn watch 7 :+

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09 11:26
Fold 8 - 256Gb :

huh, ik kwam op 1200+ netto bij een 2 jarig contract voor mij?

Ik had niets van waarde om in te ruilen, of kan ik een gare nokia opsturen ofzo?

(het helpt niet voor de duidelijkheid dat men een soort "girl math" toepast bij het berekenen van de prijzen, als jij bijv. forse afschrijving pakt op je inruiltoestel van nog geen jaar oud is dat natuurlijk wel heel subjectief.

Ergo sum: als het via Belsimpel echt voor minder dan 1220 euro kan hoor ik graag hoe!

[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 10-08-2026 12:11 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
semi70 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:24:
[...]

Ik kom niet lager dan 1350 euro voor de 512gb versie. 2 jaar Verlenging onbeperkt data/bellen
Ik krijg dit als ik het goedkoopste abo kies:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AFJTvD7rHArOHuV2wn0Mh3JXqg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f6lsgsAQ9DoiKPYsQvd7KCKW.png?f=fotoalbum_large

Maar krijg maar €537 via Recommerce voor mijn S26 Ultra 512GB, Via Vodafone €747 dus daarmee is het verschil groter met de Vodafone order.

€794,52 via ReBuy overigens, dus dan kan ik hem het beste daar inruilen.

[ Voor 5% gewijzigd door BiG-GuY op 10-08-2026 13:06 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Lynix
Oh gek, vanmorgen zat die 100 voucher er meteen bij. Probeer eens Fold8Ultra100 in de voucher?

• Game_overrr
Bij Odido maakt het heel erg uit welk abbo je neemt. duurder abbo = meer korting. Met het unlimited aboo en 2 jaar verlenging kom ik uit op 750eur bijbetalen (maar dus wel een abbo unlimted met korting van 22,5eur p maand, 2 jaar)

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:29
Okee.. voor mij is die VF aktie wel definitief van de baan.. ik krijg nu in de Facebook chat deze reactie:

Goedenavond! Ik heb de update inmiddels binnen.

Wij kunnen de bestelling helaas niet meer opvoeren met de door jou gebruikte promoties. Dit komt omdat de gegevens die ingevuld zijn op de webshop tijdens de bestelling niet kloppen, hierdoor is de bestelling helaas niet geldig en ook geannuleerd.

Uiteraard heb ik van Zaterdag 1 augustus een order-bevestiging waarin mijn gegevens 100% correct staan..

• Lynix
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:17:
Bij Odido maakt het heel erg uit welk abbo je neemt. duurder abbo = meer korting. Met het unlimited aboo en 2 jaar verlenging kom ik uit op 750eur bijbetalen (maar dus wel een abbo unlimted met korting van 22,5eur p maand, 2 jaar)
Is dat zo? Heb de goedkoopste (15/mo) gepakt voor 12 maanden en moest 857,- betalen voor het toestel?

[ Voor 63% gewijzigd door Lynix op 10-08-2026 12:19 ]

• Game_overrr
Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:18:
[...]

Is dat zo? Heb de goedkoopste (15/mo) gepakt voor 12 maanden en moest 857,- betalen voor het toestel?
Ja dat is zo, verander het abbo maar eens en kijk naar het totaal

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:02
Net toch maar even gebeld met 08006677880 voor een statusupdate. Kreeg donderdag ook de algemene excusesmail van VF, daarna niks meer gehoord. Mijn bestelling van 1 augustus staat in hun systeem, maar nog geen order intern aangemaakt. Men gaf aan dat het nog steeds een puinhoop is en dat de back-office nog steeds bezig is orders handmatig in te voeren. Kan nog wel een paar dagen duren...

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08 16:18
met belsimpel.nl doet mijn persoonlijke code het niet , ongeldig krijg ik dan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRWWz0Slr7hBtmedoXrO1J0klKs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1yvLqNAqtBwMuQW72Zc2wgU7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door lazrambo op 10-08-2026 12:38 ]

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 15:20
Bij Belsimpel móét je iets inruilen voor die 100 euro extra, toch?
Wat als je wel aanvinkt, maar niets op stuurt?

• Game_overrr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QgOsVZQRZSiQDNBIwmotaEVovg0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TeN68CJutFGE7TeXlcMWCfvJ.jpg?f=user_large

Telefoon: Fold 8 256GB Graphite
Abbo: Unlimted 400mbs, 22,5 (inc korting)
Codes: Inruilkorting (100EUR), Persoonlijke code (200EUR)

Update: Alleen bij NIEUW abbo, niet verlenging lijkt het op

[ Voor 32% gewijzigd door Game_overrr op 10-08-2026 12:51 ]

• jgsr
Waarom zie ik zowel keuze voor de 256gb versie, prijsverschil met een 512gb is bij belsimpel 26euro. Ik zou voor dat geld 512gb nemen.

• Game_overrr
jgsr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:49:
Waarom zie ik zowel keuze voor de 256gb versie, prijsverschil met een 512gb is bij belsimpel 26euro. Ik zou voor dat geld 512gb nemen.
Vanwege de like-for-like analyse met Vodafone, daar scheelde het 200eur

UPDATE: Ik heb onder aan de lijn 200eur verschil tussen 256gb en 512gb

[ Voor 11% gewijzigd door Game_overrr op 10-08-2026 12:55 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 12:59

Nitai

Live the life you love.

Serotonine schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:43:
Bij Belsimpel móét je iets inruilen voor die 100 euro extra, toch?
Wat als je wel aanvinkt, maar niets op stuurt?
Hier staan de voorwaarden: https://s3-eu-west-1.amaz...ng%20%2B%20recommerce.pdf

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-09 11:42
Is de telenet deal in België de beste optie? 1599 voor de fold 8 ultra

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09 11:26
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:43:
[Afbeelding]

Telefoon: Fold 8 256GB Graphite
Abbo: Unlimted 400mbs, 22,5 (inc korting)
Codes: Inruilkorting (100EUR), Persoonlijke code (200EUR)

Update: Alleen bij NIEUW abbo, niet verlenging lijkt het op
Dit kan niet kloppen, ik kwam vorige week uit op 1200 euro kosten. met die 200 euro voucher. Ik snap dat je een oud toestel met >0 euro waarde moet hebben voor die 100 euro extra, maar dan nog kom ik niet lager dan 1110 euro.
Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding] Ik kom op dit uit. Als ze eventueel vragen voor een inruil heb ik een iPad uit 2019 met 32 gb opslag die 20,- oplevert :+

[...]

Volgens de voorwaarde moet het boven de 0,- inruilwaarde hebben. Let daar wel even op :D
hoe kun jij 2 vouchercodes gebruiken? Ik kan er maar 1 toevoegen?

[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 10-08-2026 13:40 ]

• jgsr
Game_overrr schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:51:
[...]

Vanwege de like-for-like analyse met Vodafone, daar scheelde het 200eur

UPDATE: Ik heb onder aan de lijn 200eur verschil tussen 256gb en 512gb
Vreemd...heb jij een 1 of 2 jaar abonnement gekozen? ik kies bij belsimpel een Fold 8 512gb met een nieuw 06 nummer odido abonnement 1 jaar van 15 euro p/m, 100 euro inruil korting en 200 voucher korting, toestelprijs is dan 774.95 (maand kosten 40euro, totale kosten 1254) ..

Kies ik een 256gb fold 8 wordt de toestelprijs 575.
Hoe kom je dan op 1044 ?!? voor een 256gb.

[ Voor 12% gewijzigd door jgsr op 10-08-2026 13:22 ]

• Game_overrr
_Anvil_ schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:14:
[...]

Dit kan niet kloppen, ik kwam vorige week uit op 1200 euro kosten. met die 200 euro voucher. Ik snap dat je een oud toestel met >0 euro waarde moet hebben voor die 100 euro extra, maar dan nog kom ik niet lager dan 1110 euro.
Again, de keuze voor het abbo maakt heel veel uit! Duurder abbo = lagere bijbetaling prijs.

• _Bailey_
  • Niet online
_Anvil_ schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 12:04:
[...]

huh, ik kwam op 1200+ netto bij een 2 jarig contract voor mij?

Ik had niets van waarde om in te ruilen, of kan ik een gare nokia opsturen ofzo?

(het helpt niet voor de duidelijkheid dat men een soort "girl math" toepast bij het berekenen van de prijzen, als jij bijv. forse afschrijving pakt op je inruiltoestel van nog geen jaar oud is dat natuurlijk wel heel subjectief.

Ergo sum: als het via Belsimpel echt voor minder dan 1220 euro kan hoor ik graag hoe!
zie comment @Lynix en in mijn voorbeeld haal ik duidelijk aan; 1 jaar, abo van 15 p/m en inderdaad moet je wel wat in te ruilen hebben, Ik had nog een iPhone uit het jaar 1883 die totaal naar de gootjes is. Inruilwaarde €0 :+

maar je pakt wel gewoon €100 inruilvoordeel

[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 10-08-2026 13:20 ]

• Lynix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pheoxKwD95Z_ynoYTGMj1o_T_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hkZ5IMF2VuAVFPbVcPWSH5lF.png?f=fotoalbum_large Ik kom op dit uit. Als ze eventueel vragen voor een inruil heb ik een iPad uit 2019 met 32 gb opslag die 20,- oplevert :+
_Bailey_ schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:17:
[...]

zie comment @Lynix en in mijn voorbeeld haal ik duidelijk aan; 1 jaar, abo van 15 p/m en inderdaad moet je wel wat in te ruilen hebben, Ik had nog een iPhone uit het jaar 1883 die totaal naar de gootjes is. Inruilwaarde €0 :+

maar je pakt wel gewoon €100 inruilvoordeel
Volgens de voorwaarde moet het boven de 0,- inruilwaarde hebben. Let daar wel even op :D

[ Voor 30% gewijzigd door Lynix op 10-08-2026 13:23 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Lynix schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding] Ik kom op dit uit. Als ze eventueel vragen voor een inruil heb ik een iPad uit 2019 met 32 gb opslag die 20,- oplevert :+

[...]

keurige deal hoor! _/-\o_

• Lynix
Technisch gezien is de Vodafone deal met Teens&Kids nog steeds beter. Zeker als je de watch alsnog krijgt. Maar goed, ik ben een beetje klaar met Vodafone :+
Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste