• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Niet zo sarcastisch op de man spelen

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 08-08-2026 08:00 ]

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:51

ken

Hoe doen jullie het met de flip en watch actie? Eerst de watch doen en bij goedkeuring de flip? Of beide tegelijk met IMEI en IMEI1?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
bij mij werd de Flip toch afgewezen nadat ik al de gratis Watch had aangevraagd. Met als reden dat je per gekocht product (Fold 8 ) maar 1 gratis product kon aanvragen. Maar ik geloof dat enkelen hier het wel is gelukt voor en de Flip en de Watch.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
Lekker hoor! Order staat hier nog als "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt". Denk dat je geluk hebt :)

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:44
Lynix schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 09:17:
[...]

Lekker hoor! Order staat hier nog als "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt". Denk dat je geluk hebt :)
Hier trouwens ook de vorige order geannuleerd, en nu de juiste order ingepakt en onderweg voor maandag :) Alleen nog even achter de besteldatum aan

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:56
De link voor vodafone om de watch aan te vragen is al eerder gedeelt, maar hoe kun je de JBL speaker aanvragen?

• nutmeg
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 11:48
Game_overrr schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:10:
De link voor vodafone om de watch aan te vragen is al eerder gedeelt, maar hoe kun je de JBL speaker aanvragen?
Via deze link: https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:54
ken schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 07:58:
Hoe doen jullie het met de flip en watch actie? Eerst de watch doen en bij goedkeuring de flip? Of beide tegelijk met IMEI en IMEI1?
Ik had eerst de JBL flip 7 aangevraagd en daarna de Watch7. De JBL flip 7was goedgekeurd, de watch7 afgekeurd ook met de reden dat je per imei maar aan 1 promotie kan deelnemen. Ik heb zelf liever de JBL speaker dan die Watch7 (40 MM).

In theorie zou je imei 1 en 2 kunnen gebruiken maar er staat maar 1 imei op de bon.

[ Voor 8% gewijzigd door Megapaul op 08-08-2026 10:54 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Lynix
  • Nu online
Reem0nN schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 09:44:
[...]

Hier trouwens ook de vorige order geannuleerd, en nu de juiste order ingepakt en onderweg voor maandag :) Alleen nog even achter de besteldatum aan
Oh echt? Dat was gisteren? Ik heb nu een order met de juiste gegevens, op de datum na, zonder levering.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:31
Hier nog geen geen juiste order en verwacht die vandaag - zaterdag - ook niet te krijgen. Maandag weer afwachten.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:59
Hier nu ook in totaal 3 (geannuleerde) orders, waarvan de laatste wel het juiste toestelbedrag bevat, maar weer niet de juiste abo combi (vodafone+ziggo korting) en de besteldatum verkeerd was.

Ik verwacht in de loop van maandag wel weer een volgende order, en dan ook hopelijk met alles juist 🙂
Lynix schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 10:32:
[...]

Oh echt? Dat was gisteren? Ik heb nu een order met de juiste gegevens, op de datum na, zonder levering.
En als je vanuit de mail doorgaat naar de besteldetails bij vodafone? Staat ie daar niet toevallig op ‘geannuleerd’?

[ Voor 36% gewijzigd door TFDev op 08-08-2026 10:59 ]

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:16
Ik heb nog altijd twee bestellingen in behandeling (ik heb maar 1x besteld). Eentje met korting en eentje zonder korting. Ik kan voor beide een afspraak inplannen :? Heb het voor degene met de juiste korting op maandag gezet maar de datum klopt zoals bij iedereen hier nog steeds niet. In het ergste geval dan maar geen watch.

iRacing Profiel

• Lynix
  • Nu online
@TFDev Nee als ik op de link klik zie ik
In behandeling

Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste