• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:01:
Klopt dus ook niet, want mijn nieuwe order is (nog) niet geannuleerd en krijg nu de mail een leverafspraak bij Dynalogic te maken. Ik denk niet dat annuleren (intern) nu nog mogelijk is.
Werden gisteren ook orders geannuleerd waarvan mensen al een afspraak hadden staan met Dynalogic.

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11:55
Bestelling lijkt nu gefixt. Ik heb net een mail ontvangen met het juiste bedrag. Alleen de besteldatum klopt nog niet, is dat een probleem met de samsung promotie?

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:44
Ik kan nu ook een afspraak maken met Dynalogic.. Maar zit er niet echt op te wachten om €1614,90 voor te schieten aan Vodafone.

• Olib
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:17
Ook hier mijn eerste post op Tweakers!

Vandaag 8 mailtjes gehad van Vodafone. Zojuist een bemoedigend laatste mailtje: bedrag is nu juist en de aanhef is niet langer mevrouw, maar 'Beste mevrouw / meneer' en dan mijn achternaam. Ook het ordernummer is veranderd (de vierde versie).

Verder staat er oa:

Yes! Op maandag 10 augustus 2026 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code.

Gaat om kids & teens, Fold 8 graphite 256, op zondagochtend online besteld.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Olib schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:07:

Vandaag 8 mailtjes gehad van Vodafone. Zojuist een bemoedigend laatste mailtje: bedrag is nu juist en de aanhef is niet langer mevrouw, maar 'Beste mevrouw / meneer' en dan mijn achternaam. Ook het ordernummer is veranderd (de vierde versie).

Verder staat er oa:

Yes! Op maandag 10 augustus 2026 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we je bestelling brengen. En we laten je niet graag onnodig wachten. Daarom krijg je op deze dag nog een e-mail van ons met een nauwkeuriger tijdstip en een Track & Trace code.

Met ook juiste datum?

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:56
Bericht ontvangen, maandag word het bezorgd met het juiste bedrag.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:18
Reem0nN schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:07:
Ik kan nu ook een afspraak maken met Dynalogic.. Maar zit er niet echt op te wachten om €1614,90 voor te schieten aan Vodafone.
Same. Ik wil liever dat ze alles rechttrekken voordat er iets verzonden gaat worden. Ik wacht vandaar nog even met het pannen van de afspraak.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:49

Verder staat er oa:

Hey waarom ben jij eerder aan de beurt dan ik; zaterdagochtend besteld en nog geen bericht :+

J/k. Het is iedereen gegund. Alleen lekkere timing nogmaals als het maandag alsnog geleverd zou worden. Ik rijd die ochtend weg voor vakantie 2 weken... 8)7

• MD81

Verder staat er oa:

Heb je deze mail ontvangen nadat je een afspraak bij de vervoerder hebt gepland?

• Olib
Nee, die staat op vandaag (7-8-2026)

• Lynix
  • Nu online
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:10:
[...]

Heb je deze mail ontvangen nadat je een afspraak bij de vervoerder hebt gepland?
Dacht ik probeer het maar. Krijg nu exact hetzelfde mailtje, maar dan met "Het te betalen bedrag is € 1614,90." Woops.

• Olib
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:10:
[...]

Ik heb geen actie ondernomen. Dus niet gebeld of een afspraak ingepland.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Game_overrr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:09:
Bericht ontvangen, maandag word het bezorgd met het juiste bedrag.
Hoeveel heb je er besteld gezien dit je derde bericht is met zelfde inhoud? :+

• Game_overrr
Dennischo schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:12:
[...]

Hoeveel heb je er besteld gezien dit je derde bericht is met zelfde inhoud? :+
We hebben er twee besteld:
- Mijn vrouw: Flip 8 (het eerste bericht)
- Ik: Fold 8 (het tweede bericht)

[ Voor 3% gewijzigd door Game_overrr op 07-08-2026 15:13 ]

• Lynix
  • Nu online
Ben benieuwd of ze dit nog bij mij corrigeren of dat ik er later achteraan mag gaan nu. Oh well, zien we dan wel weer. Het lijkt er in ieder geval op dat ze er mee bezig zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Lynix op 07-08-2026 15:15 ]

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:14:
Ben benieuwd of ze dit nog bij mij corrigeren of dat ik er later achteraan mag gaan nu. Oh well, zien we dan wel weer. Het lijkt er in ieder geval op dat ze er mee bezig zijn.
Ik quote nogmaals uit de mail van gisteren:

Je hoeft nu niets te doen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en zorgen dat het bedrag wordt aangepast. Het kan wel iets langer duren voordat je je toestel krijgt.

Blijkbaar reikt het geduld van de gemiddelde tweaker niet verder dan een paar uurtjes :p

• Lynix
  • Nu online
MarcyPay schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:20:
[...]

Je hoeft nu niets te doen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en zorgen dat het bedrag wordt aangepast. Het kan wel iets langer duren voordat je je toestel krijgt.

Blijkbaar reikt het geduld van de gemiddelde tweaker niet verder dan een paar uurtjes :p
"Nu" is inmiddels verleden tijd :P Ik heb inmiddels namelijk al een bezorg afspraak ingepland. Heeft niet zozeer met geduld te maken. Maar goed, het schijnt dat je dat vaak wilt blijven herhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Lynix op 07-08-2026 15:21 ]

• Reem0nN
MarcyPay schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:20:
[...]

Ik heb prima geduld, maar ik krijg nu een bezorgafspraak met het verkeerde bedrag- 1614,90 en uiteraard wil ik dit niet betalen. :+

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:06
Hier zojuist de order bevestiging met juiste bedrag (en korting)

• Lynix
  • Nu online
jgsr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:32:
Hier zojuist de order bevestiging met juiste bedrag (en korting)
Top! Begint langzaamaan positieve berichten te zien dus.

• MD81
Update time :P , niet om te laten weten hoe de specifieke afhandelingen bij mij gaan, meer om jullie op de hoogte te stellen van hoe het eventueel ook voor jullie kan verlopen. Mijn 2e foute order die al aangemeld was bij Dynalogic (en ik nog niet ingepland heb) is geannuleerd. Er zal dus vermoedelijk een volgende order aangemaakt worden met het correcte bedrag.

• Lynix
  • Nu online
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:36:
Update time :P , niet om te laten weten hoe de specifieke afhandelingen bij mij gaan, meer om jullie op de hoogte te stellen van hoe het eventueel ook voor jullie kan verlopen. Mijn 2e foute order die al aangemeld was bij Dynalogic (en ik nog niet ingepland heb) is geannuleerd. Er zal dus vermoedelijk een volgende order aangemaakt worden met het correcte bedrag.
Ja dat dacht ik al, zie vanzelf de mail wel tegemoet. Prima.

• Reem0nN
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:36:
Top, dan wacht ik weer op de tweede annulering en ga ik geen afspraak bevestigen

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:05

M-W

Ik heb ook het juiste bedrag nu binnen, maar zonder de juiste datum. Gaan ze daar weer opnieuw order voor aanmaken om het op te lossen of is dit het? Twijfel om het te laten leveren?

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:08

Jumpiefox

Hoi ?

Eerste bestelling overzicht van vandaag was geannuleerd en zojuist nog een besteloverzicht ontvangen met de juiste bedragen. We zijn er bijna hehe,

The first casualty in war is always the truth...

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
M-W schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:40:
Ik heb ook het juiste bedrag nu binnen, maar zonder de juiste datum. Gaan ze daar weer opnieuw order voor aanmaken om het op te lossen of is dit het? Twijfel om het te laten leveren?
Volgens mij was al keer gedeeld hier dat de samenvatting van de overeenkomst afgelopen weekend ook voldoende is voor de actie. Ik kan het fout hebben, maar dat is in ieder geval een document met juiste datum :)

• MD81
M-W schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:40:
De factuur van het toestel is van belang voor aanvraag van de Watch 7 promotie, mijn hoop is dan ook dat de factuur wordt verzonden zodra het toestel daadwerkelijk onderweg is en dat de factuur op de exacte besteldatum staat.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Jumpiefox schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:41:
Eerste bestelling overzicht van vandaag was geannuleerd en zojuist nog een besteloverzicht ontvangen met de juiste bedragen. We zijn er bijna hehe,
Mijn ''bevestigde'' bestelling van vandaag die ingepakt werd is zojuist ook geannuleerd. Ze zijn wel druk bezig nu d:)b

Import the third world, become the third world

• M-W

M-W

Dennischo schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:41:
[...]

Volgens mij was al keer gedeeld hier dat de samenvatting van de overeenkomst afgelopen weekend ook voldoende is voor de actie. Ik kan het fout hebben, maar dat is in ieder geval een document met juiste datum :)
Ohhh serieus? Dan zal ik er overheen hebben gelezen?

• Lynix
  • Nu online
Heb hier nog "Je bestelling wordt momenteel ingepakt" maar heb er alle vertrouwen in

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Yes, hier nu ook een juiste bestelling binnen. Vreemd genoeg op een ander emailadres en kreeg ook een smsje (nog niet eerder gehad). Maar alle bedragen kloppen. Kom maar doorrrrrr! :*)

• Lynix
  • Nu online
London schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:49:
Yes, hier nu ook een juiste bestelling binnen. Vreemd genoeg op een ander emailadres en kreeg ook een smsje (nog niet eerder gehad). Maar alle bedragen kloppen. Kom maar doorrrrrr! :*)
Had jij ook bij Dynalogic al ingepland?

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:49:
[...]

Nee, zo ver is geen van mijn bestellingen ooit geweest :P

• Reem0nN
Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:49:
[...]

Ik heb hier een mail van Vodafone om een afleverafspraak te maken met Dynalogic. Maar dat ga ik niet doen, zolang het bedrag nog niet juist is gewijzigd. Maar vraag me af of ze het in dit proces nog wel gaan annuleren en opnieuw juist ga verwerken.

Update: zo net is de order geannuleerd

[ Voor 5% gewijzigd door Reem0nN op 07-08-2026 15:53 ]

• Lynix
  • Nu online
Reem0nN schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:52:
[...]

Ik heb hier een mail van Vodafone om een afleverafspraak te maken met Dynalogic. Maar dat ga ik niet doen, zolang het bedrag nog niet juist is gewijzigd. Maar vraag me af of ze het in dit proces nog wel gaan annuleren en opnieuw juist ga verwerken.
Stond in de mail
Heb je je toestel al ontvangen en aan de deur betaald?
Dan krijg je het te veel betaalde bedrag terug.
Heb gewoon een afspraak gemaakt. Hoor maandag wel wat ik moet afrekenen en wellicht is het inmiddels dan al weer geannuleerd en rechtgezet. Ga er nu niet meer voor bellen in ieder geval.

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
  • Nu online
Mijn ''bevestigde'' bestelling van vandaag die ingepakt werd is zojuist ook geannuleerd. Ze zijn wel druk bezig nu.

Klopt helemaal. De persoon links van de lopende band is aan het inpakken en de persoon rechts van de lopende band moet het weer uitpakken. Het management zit vervolgens aan de vrijdag middag borrel te lachen om onze reacties.

Hier nog niets gehoord, maar ik krijg vanavond mijn Fold via belsimpel binnen. Kon deze klucht niet langer aan.

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:54:
[...]

Stond in de mail

[...]

Heb gewoon een afspraak gemaakt. Hoor maandag wel wat ik moet afrekenen en wellicht is het inmiddels dan al weer geannuleerd en rechtgezet. Ga er nu niet meer voor bellen in ieder geval.
Kreeg je die mail om een afspraak te maken snel nadat je de contractinformatie enzo binnen had? Neem aan dat het een aparte mail is namelijk.

• Lynix
  • Nu online
London schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:05:
[...]

Kreeg je die mail om een afspraak te maken snel nadat je de contractinformatie enzo binnen had? Neem aan dat het een aparte mail is namelijk.
Was inderdaad een aparte mail waar ook geen prijs in stond. Iets van 20 min later?

[ Voor 4% gewijzigd door Lynix op 07-08-2026 16:06 ]

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

Het wordt erger. Dezelfde bestelling die eerder vanmiddag was bevestigd en geannuleerd is nu bij Dynalogic voor het foute bedrag. Wat een klucht idd.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Nou, ziet ernaar uit dat het bij mij nu eindelijk gelukt is. De eerdere order van vandaag was geannuleerd voor hij het verzendproces in ging. Ze noemen ook specifiek die Blue Carpet korting en ben ook eindelijk een man.

Besteldatum staat wel op vandaag, maar weet niet of ze dat nog kunnen fixen.

Statuspagina geeft: In behandeling
Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/djAvprqsuaDmPAkNhNseYykn2vY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AostBs5QMgtmfpeQae4vPjIc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door BiG-GuY op 07-08-2026 16:19 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Lynix
  • Nu online
Hier is zojuist ook de bestelling geannuleerd zie ik.

@BiG-GuY Gratz :D

• MD81
PdC schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:06:
Het wordt erger. Dezelfde bestelling die eerder vanmiddag was bevestigd en geannuleerd is nu bij Dynalogic voor het foute bedrag. Wat een klucht idd.
Zeker weten? Het kan zijn dat hij namelijk enkel was aangemeld bij Dynalogic, maar nog niet daadwerkelijk bij hen is. Zo lijkt het bij mij namelijk ook te gaan. Ik heb melding gehad om een afspraak in te kunnen plannen (overigens niet gedaan), maar de order is vervolgens geannuleerd en niet meer bij Dynalogic terug te vinden. Later zal er naar verwachting weer een nieuwe order aangemaakt worden met het correcte bedrag.

• PdC
  • Niet online

PdC

Zeker weten? Het kan zijn dat hij namelijk enkel was aangemeld bij Dynalogic, maar nog niet daadwerkelijk bij hen is. Zo lijkt het bij mij namelijk ook te gaan. Ik heb melding gehad om een afspraak in te kunnen plannen, maar de order is vervolgens geannuleerd en niet meer bij Dynalogic terug te vinden. Later zal er naar verwachting weer een nieuwe order aangemaakt worden met het correcte bedrag.
Als ik op de knop in de bevestigingsmail van Vodafone klik dan staat er 'Je bestelling wordt momenteel ingepakt'... En dus mail van Dynalink en kort daarna van Vodafone met als subject "602XXXXXX - Je bestelling wordt verwerkt". Dus ik weet het niet. Ik doe ff niks...

• MD81
PdC schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:14:
[...]

Als ik op de knop in de bevestigingsmail van Vodafone klik dan staat er 'Je bestelling wordt momenteel ingepakt'... En dus mail van Dynalink en kort daarna van Vodafone met als subject "602XXXXXX - Je bestelling wordt verwerkt". Dus ik weet het niet. Ik doe ff niks...
Dit was bij mij ook het geval. Ik heb geen afspraak gepland. Vervolgens door Vodafone geannuleerd. En nu ik dit typ krijg ik de 3e orderbevestiging binnen met het correcte bedrag (berekende korting dus). Even geduld nog.

• Lynix
  • Nu online
Ook hier een nieuwe order gekregen en het klopt dit keer!

• MD81
Jep, het lijkt nu langzaam aan bij iedereen goed te komen. Opluchting alom. De foutieve datum lijkt mij ook nog wel gecorrigeerd te worden.

• Lynix
  • Nu online
Ja die watch boeit mij persoonlijk ook niet zo. Komt vast goed.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:41
En nu hopen dat de juiste orders niet weer geannuleerd worden.😂😂😂😅😅😅

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik nam vandaag contact op om te vragen of ik de kleur nog kon wijzigen, KS gaf aan begin er niet aan 😂 er zijn veel issues met de verwerking.

Maw wilt iemand een zwarte ruilen voor een witte wanneer deze aankomt (256)

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 19:37
Hoeveel email krijgen jullie allemaal vandaag wel niet :O

Ik kreeg gisteren de bekende "sorry & alles komt goed" mail.
Daarna nooit meer iets van ze ontvangen.

(Zaterdag Fold8 zwart 512GB besteld)

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:06
RoelandD schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:26:

Ik heb het nog erger, ik kreeg dit ;( Enige mail tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcNdMBf7wxkBfKOpZwYIdq54MEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kWhqjdK2XoRzGzeDZKjMwa7.jpg?f=fotoalbum_large

• MD81

Mail met nieuwe order, mail met in te plannen bezorgdatum nieuwe order, mail met annuleren nieuwe order, mail met uiteindelijk 3e order die in orde is met berekende korting.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Wil ik net schrijven wat een rollercoaster was dit, krijg ik nog een tweede bestelbevestiging (beide met juiste bedrag) terwijl ik maar 1 bestelling had geplaatst. Fml

[ Voor 14% gewijzigd door SYQ op 07-08-2026 16:41 ]

• Lynix
  • Nu online
Techkeizer schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:28:
[...]

Ik heb het nog erger, ik kreeg dit ;( Enige mail tot nu toe.

[Afbeelding]
Denk dat dit echt komt omdat je er 3 besteld hebt

• MD81
Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:32:
[...]

Exact dit.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:32:
[...]

Konden ze tenminste vermelden of tenminste 1 of 2 annuleren. Plus er stond geen max wat je kon bestellen tot zondag pas. Ik vind dat oneerlijk.

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:42
Serotonine schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:57:
Nou, ik heb zojuist alles binnen. Contract, Algemene voorwaarden, form voor herroeping en een mail om levering te plannen (vanaf maandag de 10e).
Ik ben nog steeds een mevrouw en nog steeds geen korting.
HIerna een mailtje met dezelfde ordernummer dat ie in behandeling is, en nu een mailtje dat ie geannuleerd is. Op de statuspagina staat wel dat er al betaald is.

• Lynix
  • Nu online
Hoe lang bleef die van jullie vervolgens op "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt"?

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:06
Dat zal wel even duren, toestellen zijn in back order... heb ik begrepen.

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:49

Dennis de Vries

Redacteur
Ik heb ook wéér een bestelbevestiging in de mail (de tweede van vandaag) en deze is ook weer net anders dan de eerste kostenspecificatie die ik van het weekend ontving. Ik betaal nu iets meer eenmalig en iets minder per maand. De Blue Carpet-korting zit er nu wel in verrekend.

Vind het wel prima zo! Nog even afwachten.

[ Voor 88% gewijzigd door Dennis de Vries op 07-08-2026 16:53 ]

• Lynix
  • Nu online
jgsr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:39:
Dat zal wel even duren, toestellen zijn in back order... heb ik begrepen.
Weird, kon bij de vorige order meteen afspraak maken namelijk :P

• SYQ
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:31:
Wil ik net schrijven wat een rollercoaster was dit, krijg ik nog een tweede bestelbevestiging (beide met juiste bedrag) terwijl ik maar 1 bestelling had geplaatst. Fml
En zonet weer een annulering binnen op tweede bestelbevestiging 😀 hopelijk blijft de eerste correcte wel staan, vind prima als ze me hierdoor mevr noemen

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:49

Dennis de Vries

Redacteur
B0MBACI schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:23:
Ik nam vandaag contact op om te vragen of ik de kleur nog kon wijzigen, KS gaf aan begin er niet aan 😂 er zijn veel issues met de verwerking.

Maw wilt iemand een zwarte ruilen voor een witte wanneer deze aankomt (256)
Heb jij in dit voorbeeld de zwarte of de witte besteld? Ik heb namelijk de zwarte besteld, maar ga toch liever voor wit.

• MD81
Het lijkt erop dat de 3e bestelbevestiging (3x scheepsrecht?) bij velen uiteindelijk de correcte is. Hoewel dit uiteraard niet met zekerheid is te zeggen. Vooralsnog lijkt dit bij mij wel het geval te zijn. Fingers crossed.

• Serotonine
Heb nu weer een nieuwe order. Ben nog steeds mevouw, en besteldatum op de 7e. Maar nu wel met alle kortingen. Zowel abo als telefoon.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:31
Bij mij wordt het te hoge bedrag steeds hoger 🙄

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Nu online

Same here, en hetzelfde toestel op dezelfde dag besteld. Zou me zomaar kunnen inbeelden dat ze eerst de telefoon die op voorraad zijn de deur uit werken. Online lijkt dat niet te zijn voor 512GB Graphite.

• Lynix
  • Nu online
Op de datum na klopt alles nu bij mij. Ben ook geen vrouw meer en het bedrag klopt. Geen huisnummer op de order maar die had ik net ook niet en stond bij Dynalogic gewoon goed in het systeem. Nu wachten op een afspraak.

• MD81
Ik ben nog wel een mevrouw (in het dagelijks leven niet) in de mail. Verder alles correct, op de datum na (waardoor de Watch 7 en Flip 7 actie niet aangevraagd kunnen worden). Hopelijk annuleren ze de order niet omdat ze ''mevrouw'' in ''meneer'' willen veranderen. Daar kan ik wel mee leven. Datum aanpassen zouden ze nog wel moeten doen, hopelijk wordt dat op de factuur (die van belang is voor promotieaanvraag, dit kan niet met contractinfo) van het toestel gedaan.

• PdC
  • Niet online

PdC

Inmiddels contract binnen met correct adres en correcte korting. De afspraak bij Dynalogic was vooringesteld op maandag, maar die heb ik kunnen verzetten naar dinsdag. Alles is toch nog goed gekomen. En ja, het is maar een telefoon ;)

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:41:
[...]

Weird, kon bij de vorige order meteen afspraak maken namelijk :P
Ga er maar vanuit dat de orders nu ook juist aan het voorraadsysteem zijn gekoppeld. Bepaalde toestellen stonden in nazending dus zou niet verwachten dat je super snel een afspraak kan maken. Maar goed, who knows :P Overigens ga ik ook geen moeite meer doen voor omzetten van 15eu pm naar 10eu pm kids abo, die 60eu verschil neem ik maar voor lief nu :+

• elaho
Kregen jullie ook een mail dat je je nummer wilde opzeggen die aan 1e foutievebestelling gekoppeld was? Die kreeg ik nu, denk dat ze er misschien mee bezig zijn. Ik wacht geduldig af.😊

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:16
Ook ik heb een nieuwe bestelling. Mét korting, mét verkeerde aanhef en besteldatum. Ook staat op de bestelstatus geen huisnummer.

Edit: In de mail en documenten inderdaad wel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door soulcrusher op 07-08-2026 17:32 ]

iRacing Profiel

• MD81
soulcrusher schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:29:
Ook ik heb een nieuwe bestelling. Mét korting, mét verkeerde aanhef en besteldatum. Ook staat op de bestelstatus geen huisnummer.
Helemaal onderin de ordermail staat het correcte afleveradres.

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:22
Ik heb vandaag tot nu toe 3 besteloverzichten ontvangen. 1 zonder korting, 1 juiste maar verkeerde datum en 1 met korting maar zonder extra 2.50 korting op abbo.

Allemaal geannuleerd. Alleen van de laatste annulering een mail.

En nu ik dit type krijg ik weer een nieuwe. Juiste maar wel met aanhef Mevr. en datum van vandaag. 8)7

Zal allemaal automatisch gestuurd worden, dus elke wijziging is een nieuwe order denk ik. Gaat vast goed komen, we zijn er bijna ;)

• M-W

M-W

op de factuur die je krijgt staat ook de orderdatum van vandaag. Dit word dus niet aangepast op de factuur. Zal dit een probleem opleveren of is de samenvatting echt genoeg?

• MD81
M-W schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:08:
op de factuur die je krijgt staat ook de orderdatum van vandaag. Dit word dus niet aangepast op de factuur. Zal dit een probleem opleveren of is de samenvatting echt genoeg?
Samenvatting is niet voldoende, er wordt specifiek om het aankoopbewijs gevraagd op de promotiepagina.

• M-W

M-W

MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:12:
[...]

Samenvatting is niet voldoende, er wordt specifiek om het aankoopbewijs gevraagd op de promotiepagina.
hmmm wat is nu slim om te doen? wil die watch wel hebben eigenlijk. en opnieuw laten wijzigen gaat weer een hoop tijd in zitten.....

• MD81
M-W schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:17:
[...]

hmmm wat is nu slim om te doen? wil die watch wel hebben eigenlijk. en opnieuw laten wijzigen gaat weer een hoop tijd in zitten.....
Heb je de daadwerkelijke factuur van het toestel (waar waarschijnlijk ook het IMEI nummer op staat, dit is vaak het geval) daadwerkelijk ontvangen. Of enkel het definitieve contract, met daarop kosteninfo en contractinfo?

• M-W

M-W

MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:20:
[...]

Heb je de daadwerkelijke factuur van het toestel (waar waarschijnlijk ook het IMEI nummer opstaat, dit is vaak het geval) daadwerkelijk ontvangen. Of enkel het definitieve contract, met daarop kosteninfo en contractinfo?
Daadwerkelijke factuur met imei nummer erop.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik zou de boel niet gaan jinxen voor die gare Watch 7 die je erbij krijgt....als je contract met kortingen nu eindelijk klopt, houden zo.

Over een aantal weken zal Marktplaats weer overspoeld worden met nieuwe Watch 7's via deze actie. Voor €80 heb je er dan met gemak 1.

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 07-08-2026 18:24 ]

• elaho
Of volgende week even bellen als je je toestel hebt voor een asngepaste factuur met de afdeling facturering.

• MD81
Aangepaste factuur aanvragen (met uitleg dat je gebruikt heb gemaakt van de Mega Weekend Deal van afgelopen weekend) is de verstandige optie. Volledige contract omzetten lijkt me te risicovol.

• M-W

M-W

elaho schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:24:
Of volgende week even bellen als je je toestel hebt voor een asngepaste factuur met de afdeling facturering.
ja probeer dat wel. En anders gewoon indienen als het niet lukt. Voor de JBL flip ben ik formeel volgens de factuur ook te laat.

• M-W

M-W

Klopt het dat de chat gesloten is? Zit in het buitenland en kan niet bellen.

• Serotonine
Eerste order is geannuleerd.

Bij 2e kreeg ik contract en mail voor leverafspraak. Deze is later ook geannuleerd.

3e order is goed (m.u.v. datum). Maar voor deze order nog geen contract en mail leverafspraak gekregen.

Wat is nu wijs? Leverafspraak op geannuleerde order maken? Of wachten tot nog meer emails?

• Serotonine
M-W schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:33:
Klopt het dat de chat gesloten is? Zit in het buitenland en kan niet bellen.
Chat lijkt open. Maar vanaf edge had ik meer succes dan met chrome

• Lynix
  • Nu online
Serotonine schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:40:
Eerste order is geannuleerd.

Bij 2e kreeg ik contract en mail voor leverafspraak. Deze is later ook geannuleerd.

3e order is goed (m.u.v. datum). Maar voor deze order nog geen contract en mail leverafspraak gekregen.

Wat is nu wijs? Leverafspraak op geannuleerde order maken? Of wachten tot nog meer emails?
Die is niet meer mogelijk. Ik had namelijk die levering al gezet op maandag. Zowel order als verzending is inmiddels geannuleerd. Nu gewoon wachten op de volgende link voor je afspraak maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Lynix op 07-08-2026 18:43 ]

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:01
Ook een groot aantal emails ontvangen. Helaas de extra korting niet op de factuur én de verkeerde kleur :(
Vodafone geeft aan niets te kunnen wijzigen en dat ik het toestel eventueel in de MediaMarkt kan ruilen omdat daar een soort shop-in-shop zit met ook Vodafone medewerkers. Nog nooit gehoord maar geloof het maar en neem maandag een zwarte aan.

Ben benieuwd.

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:32
Gaat het hier nog over iets anders dan Vodafone? :-)

Mijn bij samsung.com bestelde groene Fold8 256GB staat tot nu toe nog steeds op "Levering op 10 augustus 2026 08:00-22:00". Fingers crossed....

• ZooYork74
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:19
Mijn F8U saga is bijna afgerond. Telefoon is geretourneerd. VF KS gebeld en de order geannuleerd.

Het "enige" wat ik moet doen is in de gaten houden dat mijn vrouws abokosten teruggaan naar hoe het was.

Finito.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:31
arnoud_h schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:23:
Gaat het hier nog over iets anders dan Vodafone? :-)

Mijn bij samsung.com bestelde groene Fold8 256GB staat tot nu toe nog steeds op "Levering op 10 augustus 2026 08:00-22:00". Fingers crossed....
Mijn vrouw heeft de Groene 512 GB. Prima verlopen, wacht alleen nog op de 'inruildoos'.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
Het lijkt hier alleen over Vodafone te gaan. Ik heb hem via Samsung besteld en verwacht hem nog steeds de 11de binnen te krijgen. Zijn hier überhaupt mensen met problemen als die via Samsung is besteld?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

Enige probleem via Samsung is de levertijd bij sommige modellen. De Fold 8 256GB Pistachio is bij mij uitgesteld en vandaag weer uitgesteld zonder nieuwe leverdatum.

Samsung Support via Whatsapp kon me niet helpen aan een nieuwe leverdatum, want die was niet zichtbaar voor hun vandaag.

Ze wist me wel te melden dat de 14 dagen retourtermijn begint zodra de hele order geleverd is. Dus ook als mijn telefoon pas over 2 weken zou komen, kan mijn hoesje nog steeds retour straks.

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:32
BiG-GuY schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 23:04:
Enige probleem via Samsung is de levertijd bij sommige modellen. De Fold 8 256GB Pistachio is bij mij uitgesteld en vandaag weer uitgesteld zonder nieuwe leverdatum.
Ik ben nieuwsgierig wat de Samsung store zegt over jouw order? Heeft daar een leverdatum gestaan die nu verdwenen is?

Zoals gezegd staat het hier nog steeds op leverdatum a.s. maandag voor de groene 256GB variant.

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

arnoud_h schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 23:09:
[...]

Ik ben nieuwsgierig wat de Samsung store zegt over jouw order? Heeft daar een leverdatum gestaan die nu verdwenen is?

Zoals gezegd staat het hier nog steeds op leverdatum a.s. maandag voor de groene 256GB variant.
Bij mij stond er sinds bestellen op 23 juli 2026: Levering op 3 augustus 2026 18:00-22:00
Dat staat er nog steeds.

Heb op 3 augustus een los mailtje ontvangen dat het uiterst op 7 augustus geleverd zou worden, maar dat zijn ze dus niet nagekomen.

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:02
Update, mijn Belsimpel Fold 8, i.c.m met Odido is goedgekeurd voor de JBL Flip actie! daar maakte ik me zorgen initieel over want in de aanbieding stond (odido uitgesloten)

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:50
Game_overrr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:12:
[...]

We hebben er twee besteld:
- Mijn vrouw: Flip 8 (het eerste bericht)
- Ik: Fold 8 (het tweede bericht)
allebei verzonden?

• Game_overrr
Yes, maandag levering

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 01:42
Daniel. schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:58:
Het lijkt hier alleen over Vodafone te gaan. Ik heb hem via Samsung besteld en verwacht hem nog steeds de 11de binnen te krijgen. Zijn hier überhaupt mensen met problemen als die via Samsung is besteld?
Ja, een te hoge prijs ;)
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste