• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 12:30
Heb haar nu aan de lijn. Andere collega's zijn blijkbaar al uitgelogd.
Zitten nog 6 mensen achter mij gaf ze aan.
Ze ging wel even navraag doen of ze nog door mocht gaan vanwege de tijd, maar vooralsnog blijft ze nog opnemen. Hou vol iedereen in de wachtrij 8)7

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:48
Ik zit nu ook 57 min in de rij...

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-09 23:43
Nilos schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:24:
Heb haar nu aan de lijn. Andere collega's zijn blijkbaar al uitgelogd.
Zitten nog 6 mensen achter mij gaf ze aan.
Ze ging wel even navraag doen of ze nog door mocht gaan vanwege de tijd, maar vooralsnog blijft ze nog opnemen. Hou vol iedereen in de wachtrij 8)7
Absolute strijdster hoor, hoop dat het geregeld wordt. Dan moet ze direct een promotie krijgen haha.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik volg Vodafone niet meer, heb een gewone baan dus kan niet even bellen tussen kantoor uren. Maar weer eens een message in de chat gedropped als bestaande klant. Heb dus ook de annulering mail gehad. Dit na de bevestigenen van de order correctie van het bedrag van de actie en de screenshot. Lijkt dat de strategie nu is 'alleen valide actie voor mensen die het opvolgen'.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:43
Ik sta nu ook op de lijst. Erg aardige mevrouw inderdaad, die in haar eentje de reputatie van Vodafone aan het redden is.

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 21:04
van de week ook via de chat contact gehad, zelfde verhaal, konden bestelling vinden maar geen bestelnummer maar komt goed.... paar dagen later orderbevestiging met ordernummer en zonder korting... Vanmorgen weer gechat en antwoord was :

ik zie dat het gaat om een order met een nieuwe nummer omdat ik geen sms verificatie kan doen kan ik je niet verder helpen hiervoor mag je langs een vodafone winkel gaan zodat ze daar verder kunnen kijken, neem je geldige id bewijs mee Afbeeldingslocatie: https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/17.0/1f600/72.png Afbeeldingslocatie: https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/17.0/1f44d/72.png

Ik zei dat lijkt me sterk maar kon me niet verder helpen.....

10 min later nieuwe chat en antwoord was, wordt verwerkt, storing, nog even geduld...

Paar uur later een email dat de bestelling is geannuleerd.....
Ik weer chatten en persoon zei dat er 10 tallen gevallen bekend zijn, de korting niet verwerkt is, ze de order annuleren en je uiteindelijk een nieuwe bevestiging krijgt... Gevraagd om een bevestiging hiervan dat kon niet. Toen ik opmerkt dat het toch een beetje vreemd is kreeg ik de reactie dat ze maar even moeten doorwerken op de backoffice.....

Ik wacht nog wel even af maar weinig vertrouwen in dat dit nog goed komt, je hoort waarschijnlijk niks meer. Dit heb ik bij een bedrijf echt nog nooit meegemaakt.

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:48
Same story. Super dame aan de telefoon. Ze maakte nog alle open calls af. Dit soort medewerksters zou ieder bedrijf moeten hebben.

Helaas wel same uitkomst. Bestelling is geannuleerd, dus ook de afleverafspraak die ik al had staan. Dinsdag geen update, dan even terugbellen was het advies.

Ben benieuwd...

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 12:03

Jumpiefox

Hoi ?

Tweakers zou hier echt een artikel aan moeten hechten.. En dan de unknown lady in kwrstie benoemen als pr ridder haha.

The first casualty in war is always the truth...

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Ik kan me best voorstellen dat ze alle foute orders moeten annuleren en dat ze allemaal opnieuw moeten en met de hand gecheckt. Geef ze het voordeel van de twijfel.

failure is the only option

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
Phusebox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:14:
Ik kan me best voorstellen dat ze alle foute orders moeten annuleren en dat ze allemaal opnieuw moeten en met de hand gecheckt. Geef ze het voordeel van de twijfel.
Dat is inderdaad een logsiche verklaring, waar ik ook nog goede hoop op heb. Toch zou het wel fijn zijn geweest als hier over was gecommuniceerd, zodat het duidelijk is dat er op de achtergrond aan wordt gewerkt. Nu ziet iedereen ineens zonder tekst of uitleg hun order geannuleerd worden. De order die eerst ook nog eens foutief zonder korting werd gemaild.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:31:
[...]

Dat is inderdaad een logsiche verklaring, waar ik ook nog goede hoop op heb. Toch zou het wel fijn zijn geweest als hier over was gecommuniceerd, zodat het duidelijk is dat er op de achtergrond aan wordt gewerkt. Nu ziet iedereen ineens zonder tekst of uitleg hun order geannuleerd worden. Alvorens deze order eerst ook nog eens zonder korting werd gemaild.
Dat klopt helemaal. Vaak wordt er niet echt goed nagedacht over de communicatie in deze gevallen terwijl dat een relatief kleine moeite is die ook heel veel druk wegneemt bij de klantenservice.

• MD81
Phusebox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:33:
[...]

Dat klopt helemaal. Vaak wordt er niet echt goed nagedacht over de communicatie in deze gevallen terwijl dat een relatief kleine moeite is die ook heel veel druk wegneemt bij de klantenservice.
Inderdaad, ze hadden hun klantenservice flink kunnen ontlasten door een simpel mailtje met uitleg te sturen. Nu is dagen lang de klatenservice platgebeld (wellicht enigzins overdreven) met vragen betreft deze actie. Hadden ze makkelijk kunnen voorkomen.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 13:09

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik probeer die watch te claimen, maar komt niet voor in het overzicht op de site van Samsung. Aankoopdatum is 1 augustus, maar andere dagen leveren ook niets op. Ik zie ook die hele promotie nergens staan.

https://promotions.my-samsung.com/nl/find

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:37:
[...]

Inderdaad, ze hadden hun klantenservice flink kunnen ontlasten door een simpel mailtje met uitleg te sturen. Nu is dagen lang de klatenservice platgebeld (wellicht enigzins overdreven) met vragen betreft deze actie. Hadden ze makkelijk kunnen voorkomen.
Zie je vaak bij grote bedrijven, losse afdelingen die niet met elkaar communiceren.

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:30

Quan Vu

Hoi

Vandaag mijn Fold 8 256GB in het wit binnen. Zondagavond besteld en door PostNL bezorgd. Betreft een verlenging en geen kids abonnement en wellicht daarom is de levering an sich allemaal vlekkeloos gegaan. Uiteraard contact gehad met KS via de chat en ik word nog gecontacteerd omtrent de oder datum en missende korting.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• Kyuuni
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-08 22:01
Benjamin- schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:38:
Ik probeer die watch te claimen, maar komt niet voor in het overzicht op de site van Samsung. Aankoopdatum is 1 augustus, maar andere dagen leveren ook niets op. Ik zie ook die hele promotie nergens staan.

https://promotions.my-samsung.com/nl/find
Zie https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/F4XEAXZJP5GRV

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17:59
Krijg net een mail van Vodafone met goed nieuws! Eindelijk wat opheldering! Voor mensen die hem zojuist ontvangen hebben en betaald hebben ook goed nieuws.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Daar is de email van Vodafone, met excuses en uitleg over de gang van zaken. We hoeven ons geen zorgen te maken dus :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JOC5OpD46v5AkuIH2P0yTWHpIY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIOp8Huvh0k92NsdSeQ8yvWR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door London op 06-08-2026 22:36 ]

• MD81
Goed nieuws (voor hopelijk iedereen),

Zojuist het volgende mailtje van Vodafone ontvangen:

Beste....

"Er is iets misgegaan met de factuur van je online bestelling van een Samsung Galaxy Z-toestel tijdens de Mega Weekend Deal van afgelopen zaterdag en zondag. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Je hoeft nu niets te doen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en zorgen dat het bedrag wordt aangepast. Het kan wel iets langer duren voordat je je toestel krijgt.

Heb je je toestel al ontvangen en aan de deur betaald?
Dan krijg je het te veel betaalde bedrag terug.

Heb je de bestelling aan de deur geweigerd?
Ook dan is er geen probleem. We zorgen ervoor dat je bestelling alsnog wordt geleverd voor het juiste bedrag."

Mijn order staat overigens nog wel op geannuleerd.

• MD81
Ah, deze mail wordt dus momenteel naar iedereen verstuurd. Mooi.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-09 10:26
Fijn nieuws zo voor het slapen :)

• Lynix
En dat ik nu langer moet wachten boeit mij dus niet. Er is tenminste duidelijkheid. Helemaal top.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Same. Ze lezen vast mee hier :+ was toch ff een leuke rit hehe. Dat krijg je bij die andere providers niet.

• Techkeizer
Ik kreeg niks binnen:( Mijn bestelling was afgewezen zonder reden ipv geannuleerd. Had wel net gebeld, misschien morgen de mail? Ik had ook geen bestelnummer, maar alleen een contractnummer van de samenvatting.

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:20
Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:42:
Same. Ze lezen vast mee hier :+ was toch ff een leuke rit hehe. Dat krijg je bij die andere providers niet.
Hahaha allemaal een groeps knuffel.

Ik heb ook de mail ontvangen en niet gebeld met de Vodafone vrouw. Dus wellicht is bellen niet meer nodig.

• MD81
Inderdaad, gratis emotionele achtbaanrit erbij. En we gaan er gewoon allemaal vanuit dat de vriendelijke mevrouw van de klantenservice in haar eentje heeft geregeld dat het toch goed komt. Dank je wel, mevrouw van de klantenservice!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Techkeizer schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:43:
Ik kreeg niks binnen:( Mijn bestelling was afgewezen zonder reden ipv geannuleerd. Had wel net gebeld, misschien morgen de mail? Ik had ook geen bestelnummer, maar alleen een contractnummer van de samenvatting.
Hier ook geen mail hoor. Ik heb ook geen bestelnummer, maar ook nooit afgewezen.. Ik bel morgen wel even :)

• Techkeizer
Dennischo schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:47:
[...]

Hier ook geen mail hoor. Ik heb ook geen bestelnummer, maar ook nooit afgewezen.. Ik bel morgen wel even :)
Had net gebeld om 19 uur en ze gaf aan mijn bestelling door te geven. Maarja dat contractnummer is ook echt bijna waardeloos. Echt zonde dat ik geen screenshot maakte van het bestelnummer. Ik ga wel even wachten tot dinsdag ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Techkeizer op 06-08-2026 22:51 ]

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 21:04
de mail met excuses en komt allemaal goed inmiddels ook binnen. Ben benieuwd de Samsung actie liep tot 2 augustus..... Backoffice heeft dus echt even doorgewerkt ;)

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 22:05
Ook hier bericht gehad, zonder dat ik zelf eerder contact had opgenomen.

[ Voor 71% gewijzigd door foekebooij op 06-08-2026 23:03 ]

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:23
Hier ook goed nieuws op de mail, gelukkig komt het goed.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 13:09

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dankjewel!

Ik had een formulier meegekregen van Vodafone, maar die volgen leverde niets op. Heb het nu geregeld.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:26
Yes, zie mail

• Lynix
Zat al op je reactie te wachten :P

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hier ook het bericht ontvangen om 22:34.

Nu afwachten.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• lovescream
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-08 17:34
Nou dan moet ik even m'n ei kwijt over Samsung Store zelf.

M'n ZF8 Pistachio zou afgelopen maandag moeten worden geleverd maar was helaas uitgesteld. Het zou in plaats daarvan dus uiterlijk vandaag komen. Ik heb nog geen T&T gekregen van Dynalogic, dus denk ook niet dat het vandaag gaat komen :(
edit:
Net met de Samsung Store gebeld. ZF8 Pistachio is gewoon niet meer op voorraad. Communicatie valt zwaar tegen. Volgende levering is 17 augustus.

[ Voor 23% gewijzigd door lovescream op 07-08-2026 08:51 ]

• BiG-GuY

BiG-GuY

Mijn Samsung order lijkt ook extra vertraagd inderdaad. Op maandag bericht gehad dat de ZF8 256GB Pistachio uiterst vandaag geleverd zou worden, maar tot zover geen Dynalogic bevestiging.

Ik wacht nog even tot er 100% zekerheid komt dat Vodafone de originele deal honoreert, maar heb er wel hoop in na het bericht van gisteravond. Dan kan ik mijn Samsung order alsnog cancelen en het hoesje terugsturen, want die is wel deze maandag geleverd via Dynalogic.

Wel dom, toen ik de preorder plaatste had ik accessoire korting en was het hoesje €69,53 i.p.v. €99,99, maar nu is hij gewoon €69,99 in de Samsung store t/m 31-8. Dus ga checken met de Samsung Store of ik het hoesje kan houden voor de actieprijs, of dat ze straks €99,99 niet crediteren als ik het toestel cancel en hoesje niet terugstuur.

[ Voor 27% gewijzigd door BiG-GuY op 07-08-2026 09:01 ]

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Techkeizer schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:50:
[...]

Had net gebeld om 19 uur en ze gaf aan mijn bestelling door te geven. Maarja dat contractnummer is ook echt bijna waardeloos. Echt zonde dat ik geen screenshot maakte van het bestelnummer. Ik ga wel even wachten tot dinsdag ofzo.
Net ook even gebeld, maar dat gaf weinig hoop. Ze kon op basis van mijn postcode en huisnummer geen bestelling vinden en met het contractnummer kon ze ook niets. Het feit dat ik gisteravond geen e-mail heb gekregen en eerder alleen de samenvatting van de overeenkomst heb ontvangen zonder orderbevestiging, is voor haar een teken dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen.

Ze heeft mijn gegevens alsnog op de lijst gezet, maar gaf wel aan dat ik er niet vanuit moet gaan dat ik nog iets ga horen. Ik geef het nog een weekje. Daarna dien ik gewoon een verzoek in om mijn gegevens te verwijderen. Ik heb immers een contractnummer gekregen, dus ergens moeten mijn gegevens wel zijn opgeslagen. Daarna maar op zoek naar een andere deal of de iPhone Ultra ;)

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:14
BiG-GuY schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 08:55:
Mijn Samsung order lijkt ook extra vertraagd inderdaad. Op maandag bericht gehad dat de ZF8 256GB Pistachio uiterst vandaag geleverd zou worden, maar tot zover geen Dynalogic bevestiging.

Ik wacht nog even tot er 100% zekerheid komt dat Vodafone de originele deal honoreert, maar heb er wel hoop in na het bericht van gisteravond. Dan kan ik mijn Samsung order alsnog cancelen en het hoesje terugsturen, want die is wel deze maandag geleverd via Dynalogic.

Wel dom, toen ik de preorder plaatste had ik accessoire korting en was het hoesje €69,53 i.p.v. €99,99, maar nu is hij gewoon €69,99 in de Samsung store t/m 31-8. Dus ga checken met de Samsung Store of ik het hoesje kan houden voor de actieprijs, of dat ze straks €99,99 niet crediteren als ik het toestel cancel en hoesje niet terugstuur.
Wat betreft hoesje, ik heb mijn hoesje nu ook op Amazon besteld. Daar was die van Samsung zonder korting weer een 10tje goedkoper. Dat vond ik ook wel bijzonder.

Ik heb een ZFU 1TB Green Shadow besteld. Ik heb nog geen aanpassing gehad van mijn bestelling. De verwachting is nu op het moment nog steeds 11 augustus.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• MarkyMark84
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-08 16:14
The soap heeft weer een nieuwe aflevering. Heb een nieuwe SMS en email ontvangen met een nieuw bestelnummer. En als besteldatum 7-8-2026 en uiteraard geen korting. Voor mij is wachten geen probleem alleen inmiddels zou het na de mail van gister toch ook handiger geweest zijn als ze even de tijd zouden nemen om het daadwerkelijk recht te trekken.

• Techkeizer
Dennischo schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:15:
[...]

Net ook even gebeld, maar dat gaf weinig hoop. Ze kon op basis van mijn postcode en huisnummer geen bestelling vinden en met het contractnummer kon ze ook niets. Het feit dat ik gisteravond geen e-mail heb gekregen en eerder alleen de samenvatting van de overeenkomst heb ontvangen zonder orderbevestiging, is voor haar een teken dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen.

Ze heeft mijn gegevens alsnog op de lijst gezet, maar gaf wel aan dat ik er niet vanuit moet gaan dat ik nog iets ga horen. Ik geef het nog een weekje. Daarna dien ik gewoon een verzoek in om mijn gegevens te verwijderen. Ik heb immers een contractnummer gekregen, dus ergens moeten mijn gegevens wel zijn opgeslagen. Daarna maar op zoek naar een andere deal of de iPhone Ultra ;)
Ik vind dat zo raar he, je doet een bestelling en ineens blijkt deze niet te vinden. Letterlijk niemand kreeg een ordernummer via de eerste twee mails. Mijn bestelling werd zomaar afgewezen, ik vind dat echt kinderachtig. Want nu mis ik de actie. Ik ga hier echt achteraan eerlijk gezegd.

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:27
Hebben meer mensen nu een nieuw mail ontvangen met weer het verkeerde bedrag op het besteloverzicht?

• London
  • Niet online
Brennanzatox schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:42:
Hebben meer mensen nu een nieuw mail ontvangen met weer het verkeerde bedrag op het besteloverzicht?
Hahahaha ja we zijn weer terug bij af. Precies hetzelfde mailtje als eerst en ook weer een bestelnummer met een foutief bedrag. Popcorn is back on the menu boys _/-\o_

• Lynix
Ik heb hier nog niks ontvangen. Zijn we ook weer allemaal vrouwen?

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:44:
Jup haha. "Beste Mvr" en geen korting idd.

• Lynix
Jumpiefox schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:45:
[...]

Jup haha. "Beste Mvr" en geen korting idd.
Haha, exact hetzelfde dus. Ik vind het helemaal prima, laat dat ding maar komen. Die korting komt wel goed.

• London
  • Niet online
Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:44:
Zeker, en het huisnummer mist ook nog steeds op de bestelpagina.

• Lynix
Nou, mail is inmiddels ook bij deze mevrouw binnen :+

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nou, er kan nu écht niets meer mis gaan, toch!? O-) O-)

• Lynix
Zodra ik een afspraak kan maken plan ik die gewoon in. In de mail van gisteren stond dat het wel goed gaat komen, geloof ik ook wel inmiddels. Het is gewoon intern een zooitje daar en heeft tijd nodig.

Voor degene die al een afspraak hebben gemaakt. Ging dit via een sms of mail?

[ Voor 16% gewijzigd door Lynix op 07-08-2026 11:54 ]

• Reem0nN
Zelfde foutieve mail weer.. |:(

• _Bailey_
  • Niet online
joh, het komt echt allemaal goed. Nog een contract of 3 met foutieve NAW gegevens, ontbrekende kortingen en nog een paar bevestigingsmailtjes...heb geduld!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 01:10
MarkyMark84 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:29:
The soap heeft weer een nieuwe aflevering. Heb een nieuwe SMS en email ontvangen met een nieuw bestelnummer. En als besteldatum 7-8-2026 en uiteraard geen korting. Voor mij is wachten geen probleem alleen inmiddels zou het na de mail van gister toch ook handiger geweest zijn als ze even de tijd zouden nemen om het daadwerkelijk recht te trekken.
Idd je zou het toch dubbel controleren zou je denken, niemand die denkt van oops, gaat niet goed.

• MD81
Haha, wat een klucht dit. Zelfde mail, mevrouw, volledige bedrag berekend, geen huisnummer. Wel ander ordernummer t.o.v. de vorige incorrecte order. Ik weet nog niet of ik Vodafone op hun blauwe ogen ga geloven "dat het teveel betaalde bedrag terugbetaald wordt" nadat je het toestel geaccepteerd en betaald hebt. Ook moet er, volgens de ordermail, nog een goedkeuring vanuit de klant plaatsvinden voordat het toestel verstuurd wordt: "Je bestelling is pas definitief nadat wij jouw bevestiging hebben ontvangen. Je ontvangt hierover nog een aparte e-mail met instructies. Nadat we jouw bevestiging hebben ontvangen kun je binnen 1 a 2 dagen je bestelling verwachten". Een goedkeuring van het volledige (?) bedrag lijkt mij bindend. Dat risico ga ik niet nemen.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:53
Same here, ik ga niks bevestigen voor het volledige bedrag. Bijzondere gang van zaken dit, zeker na gisteren. Iemand heeft gewoon alle ingevulde orders weer actief gezet ofzo? Hij is ook precies net zo fout als de vorige keer. Geen huisnummer, mevrouw en het verkeerde bedrag voor het toestel. Dat het slordig ging was al IMO onverwachts, maar nu voor een 2e keer... ai ai.

• BiG-GuY

BiG-GuY

Hier ook de bevestiging binnen met weer dezelfde fouten. Mevrouw, volle prijs, en geen huisnummer in het order systeem.

Gaat goed daar :+.
edit:
Deze is ondertussen weer geannuleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door BiG-GuY op 07-08-2026 14:16 ]

• _Bailey_
  • Niet online
misschien kan dat Klantenservice / Afdeling Orderwerking / Afdeling Ik weet-niet-wat-ik-doe meisje van gister nog een Magische Lijst aanmaken waar ze iedereen op kan zetten.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nav vorige keer, er komt geen tweede email vanuit vf om iets te bevestigen. Tenzij ze refereren naar email van dynafix voor bezorgafspraak, maar zelfs daar valt niks te bevestigen tenzij je de afspraak gaat verzetten.

Iemand nog aan de telefoon gehangen?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 12:59

Nitai

Live the life you love.

BiG-GuY schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:20:
Hier ook de bevestiging binnen met weer dezelfde fouten. Mevrouw, volle prijs, en geen huisnummer in het order systeem.

Gaat goed daar :+.
Sterker nog, ik heb het geannuleerd, verzoek tot verwijderen van gegevens en ik heb de mail ook ontvangen. Het zou toch niet zo zijn dat ik hier ook weer achteraan moet om er van af te komen :'(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Lynix
Ik wacht wel af. Zie het vanzelf wel. Na die mail van gisteren avond komt het vast wel goed.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-09 08:23
SYQ schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:44:
Iemand nog aan de telefoon gehangen?
Ja, ik, via het 'bekende' 0800-6677880 nummer. Weer een medewerker die van niets wist (ook niet van het 180-nummer document), na aanhoren van mijn 'klaagzang' (heb al vaker gebeld deze week) zou ze me doorverbinden met een andere afdeling die wel iets kon betekenen, maar tijdens het in de wacht hangen voor die afdeling werd de verbinding verbroken.

• Game_overrr
Mijn vrouw heeft inmiddels de nieuwe bestelling met het juiste bedrag binnen.

• Lynix
Game_overrr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:52:
Oh top! Nu de rest nog!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-09 08:23
Game_overrr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:52:
Fijn om te lezen dat het dan iig wel mogelijk is. De vraag is dan wel; ook met de juiste besteldatum (afgelopen weekend) ivm promotie-actie?

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-09 12:36

Dennis de Vries

Redacteur
Ik heb net ook een mail met een nieuwe bestelling ontvangen... maar wederom met het verkeerde bedrag erin. Ben benieuwd.
edit:
En deze is twintig minuten later weer geannuleerd. Gaat top dit.

[ Voor 26% gewijzigd door Dennis de Vries op 07-08-2026 13:43 ]

• soulcrusher
  • Laatst online: 06-09 12:27
Zucht.. Toch triest dat wederom vrijwel niemand bij de klantenservice het door lijkt te hebben.

Dan verdient die mevrouw van gisteren die iedereen geholpen en gerust gesteld heeft wel minstens een bos bloemen van Vodafone want het lijkt erop dat zij de enige is die een beetje weet hoe alles in elkaar zit. Dit soort mensen bij een klantenservice zijn goud waard.

iRacing Profiel

• Techkeizer
Grootste actie van het jaar en niemand die iets weet. Maak dat de kat wijs. Leven deze gasten onder een steen ofzo?

• MD81
Toch wederom even de klantenservice gecontacteerd, helaas niet de vriendelijke mevrouw van gisteren gesproken. Enkel mijn nieuwe (2e) foute ordernummer doorgegeven en dit is intern weer doorgezet. Nog aangedrongen ook het contractnummer (180-nummer) door te geven, maar dat was niet nodig volgens de meneer van de klantenservice. Hoewel deze meneer op de hoogte was van het probleem was hij verder niet heel behulpzaam en weinig informatief en wilde ook niet echt op verdere vragen ingaan. Ik miste de vriendelijke mevrouw van de klantenservice in dit gesprek.

• Reem0nN
Oh wow, krijg nu ook echt het contract etc

En weer met de vraag of ik eenmalig 1600+ wil betalen in het contract

[ Voor 45% gewijzigd door Reem0nN op 07-08-2026 13:48 ]

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-09 12:36

Dennis de Vries

Redacteur
Techkeizer schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 13:42:
Grootste actie van het jaar en niemand die iets weet. Maak dat de kat wijs. Leven deze gasten onder een steen ofzo?
Voor zover ik het begrijp (van de engel waarmee we gisteravond massaal gebeld hebben) is het eigenlijk alleen de afdeling 'status order' die op de hoogte is van Blue Carpet-events. Omdat die meestal alleen in fysieke winkels plaatsvinden, houden de rest van de afdelingen zich daar niet mee bezig.

Via de chat of het algemene klantenservicenummer is de kans dus groot dat je iemand treft die er niets vanaf weet. Laten we niet vergeten dat het mensen zijn hè, ondanks dat Vodafone er wel een beetje een zooitje van maakt.

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

De bevestiging van vandaag is inmiddels alweer geannuleerd door Voda. Hier ook mw en verkeerd bedrag. Geen annuleringsmail nog maar gezien na klikken op "Bekijk hier de status van je bestelling"...

[ Voor 37% gewijzigd door PdC op 07-08-2026 13:47 ]

• Game_overrr
Inmiddels hier de bevestiging binnen met het juiste bedrag en een contract voor mijn vrouw (flip 8 )

• MD81
Zojuist de volgende mail ontvangen (zal voor de meesten van jullie wel gelden):
''We bereiden je bestelling voor om te versturen. Je krijgt snel een e-mail met meer informatie over de bezorging. Je vindt het contract en voorwaarden in de bijlage. Een overzicht van alle tarieven vind je op vodafone.nl/tarieven.

Je hoeft niets te ondertekenen of terug te sturen. Deze zijn voor jouw  eigen administratie.''

In de bijlage het contract, zonder berekende korting, met contractdatum 07-08-2026. Ik vraag me toch echt sterk af hoe ze deze datum aanpassen om gebruik te kunnen maken van de Watch 7 promotie.
En uiteraard of het bedrag daadwerkelijk aangepast gaat worden. Ik vind het toch enigszins risicovol het volledige bedrag te betalen en to hopen/verwachten, dat er een creditering plaatsvindt.

[ Voor 11% gewijzigd door MD81 op 07-08-2026 13:57 ]

• Lynix
Game_overrr schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 13:49:
Inmiddels hier de bevestiging binnen met het juiste bedrag en een contract voor mijn vrouw (flip 8 )
Je bent echt de enige met het juiste bedrag.

• Game_overrr
Zelf heb ik met mijn fold 8 niet het juiste bedrag, maar mijn vrouw met de flip 8 heeft wel het juiste bedrag.

• Serotonine
Mijn nieuwe order is zojuist ook geannuleerd. Maar krijg nu net wel een smsje dat mijn nummerportereing is goedgekeurd.

• Lynix
Ik zie het vanzelf wel tegemoet komen haha

• skn78
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 25-08 07:47
Hi,

Mijn eerste post hier op Tweakers. Hallo allemaal.

Die vriendelijke dame van gisteren is op vakantie en die zullen we helaas niet meer spreken de komende weken. Ze verdient een standbeeld in mijn ogen. Toen ik gisteren wat comments van ons voorlas werd ze er erg blij van. Ze wist niet dat ze op een forum (lichtjes) viraal ging, omdat ze toch wat mensen kon helpen.

Als mijn order goed komt ga ik (zoals eerder opgemerkt) een bos bloemen opsturen naar haar afdeling (Ik heb een voornaam, maar die deel ik liever niet).

Ik denk dat het idd goed gaat komen voor de meesten van ons. Nog even duimen.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

skn78 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:02:
Hi,

Mijn eerste post hier op Tweakers. Hallo allemaal.

Die vriendelijke dame van gisteren is op vakantie en die zullen we helaas niet meer spreken de komende weken. Ze verdient een standbeeld in mijn ogen. Toen ik gisteren wat comments van ons voorlas werd ze er erg blij van. Ze wist niet dat ze op een forum (lichtjes) viraal ging, omdat ze toch wat mensen kon helpen.

Als mijn order goed komt ga ik (zoals eerder opgemerkt) een bos bloemen opsturen naar haar afdeling (Ik heb een voornaam, maar die deel ik liever niet).

Ik denk dat het idd goed gaat komen voor de meesten van ons. Nog even duimen.
Prachtig! 😀 Eigenlijk moeten die bloemen sowieso verstuurd worden ongeacht of het goed komt. Maak een potje en ik doe mee!

• coenox
Ik doe ook mee. Grote bos.

• Lynix
Ik niet, ben blut straks nadat ik 1608,- moet afrekenen aan de deur :+

• foekebooij
  • Laatst online: 04-09 22:05
Hier de bestelling geannuleerd, waarna ik geen bericht kreeg van bevestiging maar bericht dat nummerbehoud goedgekeurde. Ik maak me er niet druk om komt vast goed.

Ps. Reden van annuleren, ik vind hem te breed om comfortabel met een hand vast te houden.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29
Ik had inderdaad ook weer een verkeerde order mail binnen, maar ik heb het vermoeden dat dat ordernummer degene is die de behulpzame dame gisteren vroeg of op het eerste mailtje stond (maar zoals anderen ook al zeiden daar stond niks in).

Ja het is knullig, maar ik denk dat die mails gewoon automatisch door het systeem verstuurd worden als er een order aangemaakt hebben en dat ze moeite hebben met het er goed in te krijgen nu. Zulk soort dingen kunnen vaak lastig zijn om handmatig tegen te houden, zo simpel als sommige mensen denken dat het zou moeten zijn is het helaas niet als je het over systemen waar zulke aantallen doorheen gaan als bij een van de grote providers. Zolang alles goed loopt, prima, maar gaat er iets mis dan kun je dit soort taferelen krijgen...

Zou me inderdaad niet al te veel zorgen maken en gewoon even geduld hebben.

Gamertag: FinrazielNL

• Lynix
Als ze mijne versturen neem ik hem ook gewoon in ontvangst. Er stond gisteren duidelijk in de mail;
Heb je je toestel al ontvangen en aan de deur betaald?
Dan krijg je het te veel betaalde bedrag terug.
Heb er wel vertrouwen in dat ik dan mijn geld vanzelf wel een keer terug krijg... Rond de kerst waarschijnlijk :+

• Reem0nN
Ik heb zojuist contact gehad met Vodafone. Ik sprak een vriendelijke medewerker, maar helaas werd ik er niet veel wijzer van. Na ongeveer twintig minuten praten gaf hij aan dat het pas zijn tweede werkdag was.

Volgens hem wordt mijn bestelling inmiddels ingepakt, maar staat het openstaande bedrag nog steeds op €1.614,90. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik dat bedrag maar moest betalen of mijn bestelling moest annuleren.

Daarna werd ik opnieuw doorverbonden naar een andere medewerker. Nadat ik alleen "hallo" had gezegd en opnieuw mijn verhaal begon uit te leggen, zette hij mij op mute en bleef ik daar hangen, blijkbaar in de hoop dat ik zelf zou ophangen.

Het begint inmiddels behoorlijk vermoeiend te worden om dit met Vodafone op te lossen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1T78_rHq5bESNPZ4pADkkrsYdjI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YEoio2R6yoVlzy1HXCtd697d.png?f=user_large

• London
  • Niet online
Wel vermakelijk allemaal dit, heb ook een contract binnen inmiddels en mijn order zou ook worden ingepakt. Maar goed, ik ga natuurlijk geen cent betalen als het totaalbedrag niet klopt. Geld terugkrijgen kost immers altijd véél meer moeite dan achteraf een bedrag betalen. Dan maar geen Fold 8 hé.. Ze mogen het vooraf goed corrigeren en als dat niet lukt dan is Bassie of niet thuis of weiger ik het aan de deur :w

• MD81
Lynix schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:31:
Als ze mijne versturen neem ik hem ook gewoon in ontvangst. Er stond gisteren duidelijk in de mail;

[...]

Heb er wel vertrouwen in dat ik dan mijn geld vanzelf wel een keer terug krijg... Rond de kerst waarschijnlijk :+
Klopt, toch ben ik enigszins sceptisch over een correcte afhandeling na dit debacle. Call me crazy. Ook zit de besteldatum van 07-08 mij nog een beetje dwars. Hier is niets over gecommuniceerd betreft eventuele aanpassing naar de datum van afgelopen weekend om aanspraak te maken op de Watch 7.

• Kyuuni
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-08 22:01
Vandaag ook mail gekregen met verkeerde prijs en status dat de bestelling ingepakt werd. Toch ook maar even achteraan gebeld.

Meneer was vriendelijk en vroeg het na bij de teamleider. Er werd me verteld dat ook deze batch weer geannuleerd wordt (ondanks dat hij op inpakken staat) en dit gecorrigeerd wordt met een nieuwe order. Hij kon me niet precies vertellen wanneer, maar het is wederom geduld.

• Lynix
Kyuuni schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:38:
Vandaag ook mail gekregen met verkeerde prijs en status dat de bestelling ingepakt werd. Toch ook maar even achteraan gebeld.

Meneer was vriendelijk en vroeg het na bij de teamleider. Er werd me verteld dat ook deze batch weer geannuleerd wordt (ondanks dat hij op inpakken staat) en dit gecorrigeerd wordt met een nieuwe order. Hij kon me niet precies vertellen wanneer, maar het is wederom geduld.
Haha man, wat een rollercoaster! Driemaal is scheepsrecht?

• MD81
Kyuuni schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:38:

Dus alle orders die nu op ''Je bestelling wordt momenteel ingepakt'' staan, worden weer geannuleerd? Jeez.

• ronaldvg2
  • Laatst online: 05-09 22:24
Mensen, degenen die de mail hebben gehad met de excuses en de bevestiging dat de korting zal worden gehonoreerd zouden de klantenservice gewoon met rust moeten laten. IS ook beter voor je eigen gemoedsrust denk ik.

Het is erg knullig wat ze daar aan het doen zijn, maar die ene mail geeft gewoon aan dat ze de problemen kennen en op zullen lossen. Daar ga ik dan maar vanuit. Overigens heb ik de KS niet gecontacteerd en ben precies even ver als de actieve bellers en chatters hier :) Wel vermakelijk overigens.

• Lynix
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:41:
[...]

Dus alle orders die nu op ''Je bestelling wordt momenteel ingepakt'' staan, worden weer geannuleerd? Jeez.
Had al bijna hoop op "morgen in huis" 8)7

• Lynix
ronaldvg2 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:42:
Mensen, degenen die de mail hebben gehad met de excuses en de bevestiging dat de korting zal worden gehonoreerd zouden de klantenservice gewoon met rust moeten laten. IS ook beter voor je eigen gemoedsrust denk ik.

Het is erg knullig wat ze daar aan het doen zijn, maar die ene mail geeft gewoon aan dat ze de problemen kennen en op zullen lossen. Daar ga ik dan maar vanuit. Overigens heb ik de KS niet gecontacteerd en ben precies even ver als de actieve bellers en chatters hier :) Wel vermakelijk overigens.
100% mee eens, ik zie het wel en ik zie wel wat ik aan de deur moet afrekenen. Heb er nu wel vertrouwen in dat het goed komt. Wel echt mega knullig doe dat intern gaat maar daar hoeven geen debat over te houden lijkt mij

• MD81
ronaldvg2 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:42:

Ik begrijp je standpunt, maar stel, niemand gaat er achteraan, zou ook jij even ver zijn als de actieve chatters in dit topic? Of zou Vodafone helemaal geen druk voelen en wellicht eventueel zelfs helemaal niet op de hoogte zijn van het probleem, zodat er geen actie wordt ondernomen. De klantenservice is in het leven geroepen voor wanneer er problemen zijn. Ja, ze worden nu een beetje overbelast, maar ze maken er ook gewoon een behoorlijk potje van.

• Serotonine
Sterker nog. Omdat ik hier mee lees, neem ik juist minder contact op met de KS.

• coenox
Ik ben het met ronaldvg2 eens. Heb gisteren contact gehad en heb die geruststellende mail gehad. En vandaag weer die mail met het bedrag zonder korting. Maar negeer ik nu en wacht even af. Vrij zinloos om nu weer te gaan bellen.

• ronaldvg2
  • Laatst online: 05-09 22:24
MD81 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:46:
[...]

Ik begrijp je standpunt, maar stel, niemand gaat er achteraan, zou ook jij even ver zijn als de actieve chatters in dit topic? Of zou Vodafone helemaal geen druk voelen en wellicht eventueel zelfs helemaal niet op de hoogte zijn van het probleem, zodat er geen actie wordt ondernomen. De klantenservice is in het leven geroepen voor wanneer er problemen zijn. Ja, ze worden nu een beetje overbelast, maar ze maken er ook gewoon een behoorlijk potje van.
Je hebt helemaal gelijk. Als ik een probleem heb met een order die niet in een forum zoals dit behandeld wordt ga ik er zelf zeker achteraan. Als je dat niet doet (of niemand in een forum dat gedaan heeft) zal er weinig gebeuren.

Maar in dit geval leek mij dat al heel snel niet meer nodig. Dus inderdaad: KS contacteren als er niets bekend is, maar ook geduld kunnen hebben als duidelijk is dat ze wel weten hoe het zit.

• Serotonine
Nou, ik heb zojuist alles binnen. Contract, Algemene voorwaarden, form voor herroeping en een mail om levering te plannen (vanaf maandag de 10e).
Ik ben nog steeds een mevrouw en nog steeds geen korting.

• Lynix
Serotonine schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 14:57:
Nou, ik heb zojuist alles binnen. Contract, Algemene voorwaarden, form voor herroeping en een mail om levering te plannen (vanaf maandag de 10e).
Ik ben nog steeds een mevrouw en nog steeds geen korting.
_O-

Volgens wat ik net las hier gaan ook deze orders weer geannuleerd worden. We gaan het zien.

• MD81
Klopt dus ook niet, want mijn nieuwe order is (nog) niet geannuleerd en krijg nu de mail een leverafspraak bij Dynalogic te maken. Ik denk niet dat annuleren (intern) nu nog mogelijk is.
Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste