• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb haar nu aan de lijn. Andere collega's zijn blijkbaar al uitgelogd.
Zitten nog 6 mensen achter mij gaf ze aan.
Ze ging wel even navraag doen of ze nog door mocht gaan vanwege de tijd, maar vooralsnog blijft ze nog opnemen. Hou vol iedereen in de wachtrij 8)7

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:42
Ik zit nu ook 57 min in de rij...

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22:51
Nilos schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:24:
Heb haar nu aan de lijn. Andere collega's zijn blijkbaar al uitgelogd.
Zitten nog 6 mensen achter mij gaf ze aan.
Ze ging wel even navraag doen of ze nog door mocht gaan vanwege de tijd, maar vooralsnog blijft ze nog opnemen. Hou vol iedereen in de wachtrij 8)7
Absolute strijdster hoor, hoop dat het geregeld wordt. Dan moet ze direct een promotie krijgen haha.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik volg Vodafone niet meer, heb een gewone baan dus kan niet even bellen tussen kantoor uren. Maar weer eens een message in de chat gedropped als bestaande klant. Heb dus ook de annulering mail gehad. Dit na de bevestigenen van de order correctie van het bedrag van de actie en de screenshot. Lijkt dat de strategie nu is 'alleen valide actie voor mensen die het opvolgen'.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:47
Ik sta nu ook op de lijst. Erg aardige mevrouw inderdaad, die in haar eentje de reputatie van Vodafone aan het redden is.

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:59
van de week ook via de chat contact gehad, zelfde verhaal, konden bestelling vinden maar geen bestelnummer maar komt goed.... paar dagen later orderbevestiging met ordernummer en zonder korting... Vanmorgen weer gechat en antwoord was :

ik zie dat het gaat om een order met een nieuwe nummer omdat ik geen sms verificatie kan doen kan ik je niet verder helpen hiervoor mag je langs een vodafone winkel gaan zodat ze daar verder kunnen kijken, neem je geldige id bewijs mee Afbeeldingslocatie: https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/17.0/1f600/72.png Afbeeldingslocatie: https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/17.0/1f44d/72.png

Ik zei dat lijkt me sterk maar kon me niet verder helpen.....

10 min later nieuwe chat en antwoord was, wordt verwerkt, storing, nog even geduld...

Paar uur later een email dat de bestelling is geannuleerd.....
Ik weer chatten en persoon zei dat er 10 tallen gevallen bekend zijn, de korting niet verwerkt is, ze de order annuleren en je uiteindelijk een nieuwe bevestiging krijgt... Gevraagd om een bevestiging hiervan dat kon niet. Toen ik opmerkt dat het toch een beetje vreemd is kreeg ik de reactie dat ze maar even moeten doorwerken op de backoffice.....

Ik wacht nog wel even af maar weinig vertrouwen in dat dit nog goed komt, je hoort waarschijnlijk niks meer. Dit heb ik bij een bedrijf echt nog nooit meegemaakt.

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:42
Same story. Super dame aan de telefoon. Ze maakte nog alle open calls af. Dit soort medewerksters zou ieder bedrijf moeten hebben.

Helaas wel same uitkomst. Bestelling is geannuleerd, dus ook de afleverafspraak die ik al had staan. Dinsdag geen update, dan even terugbellen was het advies.

Ben benieuwd...

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28

Jumpiefox

Hoi ?

Tweakers zou hier echt een artikel aan moeten hechten.. En dan de unknown lady in kwrstie benoemen als pr ridder haha.

The first casualty in war is always the truth...

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Ik kan me best voorstellen dat ze alle foute orders moeten annuleren en dat ze allemaal opnieuw moeten en met de hand gecheckt. Geef ze het voordeel van de twijfel.

failure is the only option

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:37
Phusebox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:14:
Ik kan me best voorstellen dat ze alle foute orders moeten annuleren en dat ze allemaal opnieuw moeten en met de hand gecheckt. Geef ze het voordeel van de twijfel.
Dat is inderdaad een logsiche verklaring, waar ik ook nog goede hoop op heb. Toch zou het wel fijn zijn geweest als hier over was gecommuniceerd, zodat het duidelijk is dat er op de achtergrond aan wordt gewerkt. Nu ziet iedereen ineens zonder tekst of uitleg hun order geannuleerd worden. De order die eerst ook nog eens foutief zonder korting werd gemaild.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:31:
[...]

Dat is inderdaad een logsiche verklaring, waar ik ook nog goede hoop op heb. Toch zou het wel fijn zijn geweest als hier over was gecommuniceerd, zodat het duidelijk is dat er op de achtergrond aan wordt gewerkt. Nu ziet iedereen ineens zonder tekst of uitleg hun order geannuleerd worden. Alvorens deze order eerst ook nog eens zonder korting werd gemaild.
Dat klopt helemaal. Vaak wordt er niet echt goed nagedacht over de communicatie in deze gevallen terwijl dat een relatief kleine moeite is die ook heel veel druk wegneemt bij de klantenservice.

• MD81
Phusebox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:33:
[...]

Dat klopt helemaal. Vaak wordt er niet echt goed nagedacht over de communicatie in deze gevallen terwijl dat een relatief kleine moeite is die ook heel veel druk wegneemt bij de klantenservice.
Inderdaad, ze hadden hun klantenservice flink kunnen ontlasten door een simpel mailtje met uitleg te sturen. Nu is dagen lang de klatenservice platgebeld (wellicht enigzins overdreven) met vragen betreft deze actie. Hadden ze makkelijk kunnen voorkomen.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik probeer die watch te claimen, maar komt niet voor in het overzicht op de site van Samsung. Aankoopdatum is 1 augustus, maar andere dagen leveren ook niets op. Ik zie ook die hele promotie nergens staan.

https://promotions.my-samsung.com/nl/find

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:37:
[...]

Inderdaad, ze hadden hun klantenservice flink kunnen ontlasten door een simpel mailtje met uitleg te sturen. Nu is dagen lang de klatenservice platgebeld (wellicht enigzins overdreven) met vragen betreft deze actie. Hadden ze makkelijk kunnen voorkomen.
Zie je vaak bij grote bedrijven, losse afdelingen die niet met elkaar communiceren.

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:45

Quan Vu

Hoi

Vandaag mijn Fold 8 256GB in het wit binnen. Zondagavond besteld en door PostNL bezorgd. Betreft een verlenging en geen kids abonnement en wellicht daarom is de levering an sich allemaal vlekkeloos gegaan. Uiteraard contact gehad met KS via de chat en ik word nog gecontacteerd omtrent de oder datum en missende korting.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• Kyuuni
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:48
Benjamin- schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 21:38:
Ik probeer die watch te claimen, maar komt niet voor in het overzicht op de site van Samsung. Aankoopdatum is 1 augustus, maar andere dagen leveren ook niets op. Ik zie ook die hele promotie nergens staan.

https://promotions.my-samsung.com/nl/find
Zie https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/F4XEAXZJP5GRV

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
Krijg net een mail van Vodafone met goed nieuws! Eindelijk wat opheldering! Voor mensen die hem zojuist ontvangen hebben en betaald hebben ook goed nieuws.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Daar is de email van Vodafone, met excuses en uitleg over de gang van zaken. We hoeven ons geen zorgen te maken dus :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JOC5OpD46v5AkuIH2P0yTWHpIY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIOp8Huvh0k92NsdSeQ8yvWR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door London op 06-08-2026 22:36 ]

Import the third world, become the third world

• MD81
Goed nieuws (voor hopelijk iedereen),

Zojuist het volgende mailtje van Vodafone ontvangen:

Beste....

"Er is iets misgegaan met de factuur van je online bestelling van een Samsung Galaxy Z-toestel tijdens de Mega Weekend Deal van afgelopen zaterdag en zondag. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Je hoeft nu niets te doen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en zorgen dat het bedrag wordt aangepast. Het kan wel iets langer duren voordat je je toestel krijgt.

Heb je je toestel al ontvangen en aan de deur betaald?
Dan krijg je het te veel betaalde bedrag terug.

Heb je de bestelling aan de deur geweigerd?
Ook dan is er geen probleem. We zorgen ervoor dat je bestelling alsnog wordt geleverd voor het juiste bedrag."

Mijn order staat overigens nog wel op geannuleerd.

• MD81
Ah, deze mail wordt dus momenteel naar iedereen verstuurd. Mooi.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Fijn nieuws zo voor het slapen :)

• Lynix
  • Nu online
En dat ik nu langer moet wachten boeit mij dus niet. Er is tenminste duidelijkheid. Helemaal top.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28

Jumpiefox

Hoi ?

Same. Ze lezen vast mee hier :+ was toch ff een leuke rit hehe. Dat krijg je bij die andere providers niet.

The first casualty in war is always the truth...

• Techkeizer
Ik kreeg niks binnen:( Mijn bestelling was afgewezen zonder reden ipv geannuleerd. Had wel net gebeld, misschien morgen de mail? Ik had ook geen bestelnummer, maar alleen een contractnummer van de samenvatting.

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46
Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:42:
Same. Ze lezen vast mee hier :+ was toch ff een leuke rit hehe. Dat krijg je bij die andere providers niet.
Hahaha allemaal een groeps knuffel.

Ik heb ook de mail ontvangen en niet gebeld met de Vodafone vrouw. Dus wellicht is bellen niet meer nodig.

• MD81
Inderdaad, gratis emotionele achtbaanrit erbij. En we gaan er gewoon allemaal vanuit dat de vriendelijke mevrouw van de klantenservice in haar eentje heeft geregeld dat het toch goed komt. Dank je wel, mevrouw van de klantenservice!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Techkeizer schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:43:
Ik kreeg niks binnen:( Mijn bestelling was afgewezen zonder reden ipv geannuleerd. Had wel net gebeld, misschien morgen de mail? Ik had ook geen bestelnummer, maar alleen een contractnummer van de samenvatting.
Hier ook geen mail hoor. Ik heb ook geen bestelnummer, maar ook nooit afgewezen.. Ik bel morgen wel even :)

• Techkeizer
Dennischo schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 22:47:
[...]

Hier ook geen mail hoor. Ik heb ook geen bestelnummer, maar ook nooit afgewezen.. Ik bel morgen wel even :)
Had net gebeld om 19 uur en ze gaf aan mijn bestelling door te geven. Maarja dat contractnummer is ook echt bijna waardeloos. Echt zonde dat ik geen screenshot maakte van het bestelnummer. Ik ga wel even wachten tot dinsdag ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Techkeizer op 06-08-2026 22:51 ]

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:59
de mail met excuses en komt allemaal goed inmiddels ook binnen. Ben benieuwd de Samsung actie liep tot 2 augustus..... Backoffice heeft dus echt even doorgewerkt ;)

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:03
Ook hier bericht gehad, zonder dat ik zelf eerder contact had opgenomen.

[ Voor 71% gewijzigd door foekebooij op 06-08-2026 23:03 ]

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hier ook goed nieuws op de mail, gelukkig komt het goed.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dankjewel!

Ik had een formulier meegekregen van Vodafone, maar die volgen leverde niets op. Heb het nu geregeld.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Yes, zie mail

• Lynix
  • Nu online
Zat al op je reactie te wachten :P

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:34

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hier ook het bericht ontvangen om 22:34.

Nu afwachten.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste