250 euro dan toch? dat was die inruilkorting die gegeven werd zonder iets in te hoeven ruilen. Het zou kunnen natuurlijk dat ze achteraf nog moeilijk gaan doen, blijven providers en ze zijn allemaal net zo vreselijk.MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:28:
[...]
Misschien word je gesommeerd alsnog even €750 af te komen leveren
Hier te horen gekregen dat ik m'n contractnr en bestelnr (180) door moest geven en dan worden de kortingen netjes verwerkt en de telefoon afgeleverd.
Kijk dat is keurigGame_overrr schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:31:
Hier te horen gekregen dat ik m'n contractnr en bestelnr (180) door moest geven en dan worden de kortingen netjes verwerkt de telefoon afgeleverd.
Echt zo bizar dat er zo verschillende berichten zijnGame_overrr schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:31:
Hier te horen gekregen dat ik m'n contractnr en bestelnr (180) door moest geven en dan worden de kortingen netjes verwerkt en de telefoon afgeleverd.
Klopt, 250, my bad. En nee, dit gaan ze uiteraard niet doen, aangezien de deal al gesloten is.AMDLegion schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:31:
[...]
250 euro dan toch? dat was die inruilkorting die gegeven werd zonder iets in te hoeven ruilen. Het zou kunnen natuurlijk dat ze achteraf nog moeilijk gaan doen, blijven providers en ze zijn allemaal net zo vreselijk.
Daarom, ik merk dat er bij support enorm verschillend word gehandeld en het kennisniveau ook heel verschillend is. Ik merkte bij een eerdere support medewerker al wel dat er geen kennis was van het geheel.
Ja de klantenservice geeft compleet verschillende antwoorden per contact. Terwijl zij, vermoedelijk, toch allemaal dezelfde informatie in kunnen zien en voor handen hebben. Vreemd wel.Lynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:33:
[...]
Echt zo bizar dat er zo verschillende berichten zijn
Heb je nog de naam van die mederwerkerGame_overrr schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:31:
The first casualty in war is always the truth...
120 euro? Lijkt me sterk, kwam totaal niet in de buurt met die 200 euro korting van Belsimpel.Nitai schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:21:
[...]
Ongeveer 120 euro zonder inruil maar ik heb nog een Pixel 7 Pro liggen waardoor het netto nog maar 80 euro scheelt. Ik heb overigens een vouchercode gebruikt die ik van Belsimpel heb gehad van 200 euro en 100 euro inruilkorting.
failure is the only option
Dat heb ik niet en is ook niet nodig. Er zijn ook gisteren mede-tweakers die exact hetzelfde verhaal hebben gehoord. Dat is wat mij betreft ook het verhaal nu en nu lekker afwachten. Laat je niet gek maken.Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:41:
[...]
Heb je nog de naam van die mederwerker
Vreemde reactie, deze voorwaarden zoals ze zondag nog op de site stonden (en waar ook ik mee akkoord ben gegaan) waren hier nog niet gepost.
In het slechtste geval stuur ik een S10+ op, liever niet, maar het lijkt me niet dat ze onder die kortingen uit kunnen komen.
Ja, gloednieuw account die zonder context alleen een print screen van de voorwaarde deelt, is niet gek natuurlijk.nutmeg schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:45:
[...]
Vreemde reactie, deze voorwaarden zoals ze zondag nog op de site stonden (en waar ook ik mee akkoord ben gegaan) waren hier nog niet gepost.
In het slechtste geval stuur ik een S10+ op, liever niet, maar het lijkt me niet dat ze onder die kortingen uit kunnen komen.
Die gegevens hebben ze toch zelf...Game_overrr schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:31:
Net nog even gechat.
Medewerker heeft een melding gemaakt bij hun onderzoeksteam wat er aan de hand is.
Hij vond het vreemd dat de korting niet berekend werd en hij vond het een fantastische aanbieding.
Quote: "Ja ik zou bijna zeggen dat het te mooi om waar te zijn haha, maar het staat er echt dus ik ga er voor je achteraan!"
Hij gaat het verder uitzoeken en zodra hij meer weet belt hij me even.
Welwillend iemand volgens mij, mocht hij me bellen met info dan zal ik dat hier delen.
Medewerker heeft een melding gemaakt bij hun onderzoeksteam wat er aan de hand is.
Hij vond het vreemd dat de korting niet berekend werd en hij vond het een fantastische aanbieding.
Quote: "Ja ik zou bijna zeggen dat het te mooi om waar te zijn haha, maar het staat er echt dus ik ga er voor je achteraan!"
Hij gaat het verder uitzoeken en zodra hij meer weet belt hij me even.
Welwillend iemand volgens mij, mocht hij me bellen met info dan zal ik dat hier delen.
Hoeveel medewerkers heeft Vodafone wel niet op de KS? Elke medewerker hoort dit nu voor het eerst? Nu nog?
Ik vergat er bij te melden dat het was omdat ik toch aan de lijn hing, ze gaan alle handmatig alles doornemen en doorzetten. Support medewerkers mogen dat echter niet zelf doen, vandaar dat je vaak hoort dat de managers een goedkeuring moet geven.
Zoals al eerder vermeld heeft Vodafone een fkup begaan met de orders:
- 31-0-2026 - 02-08-2026 -> Vodafone beschikbaar om te bestellen met korting
- 03-08-2026 -> Oh shoot, orders niet goed verwerkt! Handmatig overzetten...
- 05-08-2026 -> Orders handmatig doorgezet, maar met nieuwe order datum: 05-08 en dus prijs zonder korting
Heden: We moeten alles handmatig fixen.
Ik heb er zelf alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, hopelijk kunnen we hier in het topic stoppen met huilen en geduld hebben. Is het netjes dat ze niet communiceren? Klopt. Was het een fkup? Yes zeker. Er zijn echter wel belangrijkere dingen in het leven dan de levering van je telefoon.
Onderzoeksteam? Soort CSI Vodafone meets Alberto Stegeman...Nilos schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:51:
Net nog even gechat.
Heerlijk die 1001 totaal verschillende reacties en toezeggingen van de diverse ""Klantenservice"" medewerkers omtrent deze actie.
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 06-08-2026 15:59 ]
@Game_overrr Ja leuk, dat jij leuk nieuws hebt en er vertrouwen in hebt. Enige support die ik sprak wist van niks en zei dat er helemaal geen actie was. Dan is het toch niet zo gek dat er een aantal mensen hier, met ongeveer dezelfde reacties, daar hun ongenoegen over uiten of niet.
Natuurlijk, maar als je leven in het teken staat van de levering van je telefoon dan is dat niet best. Nogmaals, helemaal kut hoe ze het doen, maar er zijn ergere dingen in het leven.Lynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:59:
@Game_overrr Ja leuk, dat jij leuk nieuws hebt en er vertrouwen in hebt. Enige support die ik sprak wist van niks en zei dat er helemaal geen actie was. Dan is het toch niet zo gek dat er een aantal mensen hier, met ongeveer dezelfde reacties, daar hun ongenoegen over uiten of niet.
En jij bepaalt waar mensen zich druk om mogen maken of? Er zijn uiteraard ergere dingen in het leven, maar dit is wel gewoon mega irritant.
Hij heeft gewoon gelijk, iedereen doet hier alsof de wereld vergaat voor een telefoontje.Lynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:02:
En jij bepaalt waar mensen zich druk om mogen maken of? Er zijn uiteraard ergere dingen in het leven, maar dit is wel gewoon mega irritant.
De een maakt zich druk om een telefoontje, de ander om een levering van een auto. Who cares? Het gaat mij er om dat deze hele situatie belachelijk is.
Ik werk de hele dag op kantoor, en heb zelfs 1 scherm dedicated voor dit Tweakers topic openstaan. Geniet wel van alle reacties.. Ben zelf trouwens ook een gedupeerde van Vodafone
Waarom zou ik liegen Phusebox? Het is dat ik je ken en ik weet dat je het niet zo bedoelt. Als ik de telefoon heb kan ik mijn Pixel inruilen via Rebuy (volgens de voorwaarden van Belsimpel) waar ik 120 euro nog voor krijg er bovenop. Toestel is nog puntgaaf met een batterijcapaciteit van 94% dus dat komt vast goed.Phusebox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:43:
[...]
120 euro? Lijkt me sterk, kwam totaal niet in de buurt met die 200 euro korting van Belsimpel.
Zodra ik terug ben uit Thailand betaal ik de toestel in 1 keer af bij Odido als ik besluit de Fold 8 te houden en gaat m’n Fold 7 de verkoop in.
Speciaal voor @Phusebox
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zit in hetzelfde schuitje, maar heb de popcorn erbij gepakt en check regelmatig dit draadje. En verder wacht ik even af. (En hou af en toe even de Fold 8 - via de Samsung korting - van mij vrouw vast 😎).
Maar puur toestel is dan 1358 vs 860 bij Vodafone.Nitai schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:12:
[...]
Waarom zou ik liegen Phusebox? Het is dat ik je ken en ik weet dat je het niet zo bedoelt. Als ik de telefoon heb kan ik mijn Pixel inruilen via Rebuy (volgens de voorwaarden van Belsimpel) waar ik 120 euro nog voor krijg er bovenop. Toestel is nog puntgaaf met een batterijcapaciteit van 94% dus dat komt vast goed.
Zodra ik terug ben uit Thailand betaal ik de toestel in 1 keer af bij Odido als ik besluit de Fold 8 te houden en gaat m’n Fold 7 de verkoop in.
Speciaal voor @Phusebox
[Afbeelding]
Toestel zou je net als bij Vodafone los kunnen verkopen. Dus denk dat het netto verschil wel iets meer is dan 120 euro
failure is the only option
Hier ook een gedupeerde die eindelijk (na tig keer doorverbinden) iemand van de klantenservice sprak die uberhaupt van de deal af wist! Wat ze mij vertelde:
Ze kunnen die orders (zoals hier al duidelijk is) niet inzien. Echter is er een afdeling op achtergrond mee bezig. Bij mijn 'nieuwe' order werd een notitie gezet oid om de korting toe te passen. Die afdeling heeft het schijnbaar belachelijk druk omdat veel mensen hier last van hebben. Toen ik vroeg of de Watch nog te claimen was klonk alsof ze van een interne mail wat op las en vertelde ze dat ze er (voorzichtig) vanuit gaat dat ook dat goed komt.
Mocht iemand anders nog moeten bellen, deze dame was van afdeling OWD Status Order. Mogelijk heeft die afdeling een interne memo ontvangen hierover (of is zij een van de weinigen die de mail heeft gelezen).
Ze kunnen die orders (zoals hier al duidelijk is) niet inzien. Echter is er een afdeling op achtergrond mee bezig. Bij mijn 'nieuwe' order werd een notitie gezet oid om de korting toe te passen. Die afdeling heeft het schijnbaar belachelijk druk omdat veel mensen hier last van hebben. Toen ik vroeg of de Watch nog te claimen was klonk alsof ze van een interne mail wat op las en vertelde ze dat ze er (voorzichtig) vanuit gaat dat ook dat goed komt.
Mocht iemand anders nog moeten bellen, deze dame was van afdeling OWD Status Order. Mogelijk heeft die afdeling een interne memo ontvangen hierover (of is zij een van de weinigen die de mail heeft gelezen).
De oplossing is nog steeds heel simpel: Ze dienen je contractnummer aan je bestelnummer te koppelen, hier zijn ze nu druk mee bezig achter de schermen.
Bellen heeft geen zin want het gaat er niet sneller door.
Ik heb de leverafspraak met een weekje verzet en dan zal het wel zijn opgelost.
[ Voor 17% gewijzigd door Hawk86 op 06-08-2026 16:26 ]
Ik denk dat je een aardige gozer bent en gezellig bent op feestjes. Maar voor iemand die constant kritiek op iedereen hier heeft, zit je best veel in dit topic, en dan vooral vaak in herhaling over dat wij weinig geduld hebben en dat het menselijk is om fouten te maken. Moet je niet gewoon lekker naar buiten om wat gras te voelen of zo?Hawk86 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:23:
De oplossing is nog steeds heel simpel: Ze dienen je contractnummer aan je bestelnummer te koppelen, hier zijn ze nu druk mee bezig achter de schermen.
Ik zou als ik jou was je eigen advies opvolgen, dat is beter dan dat geklaag hierReem0nN schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:30:
[...]
Ik denk dat je een aardige gozer bent en gezellig bent op feestjes. Maar voor iemand die constant kritiek op iedereen hier heeft, zit je best veel in dit topic, en dan vooral vaak in herhaling over dat wij weinig geduld hebben en dat het menselijk is om fouten te maken. Moet je niet gewoon lekker naar buiten om wat gras te voelen of zo?
Zou ik best willen doen, helaas moet ik nog tot 17:30 op kantoor werkenHawk86 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:37:
[...]
Ik zou als ik jou was je eigen advies opvolgen, dat is beter dan dat geklaag hier
Als ik jou was zou ik dan eens gaan werken in plaats van op Tweakers zitten de hele dagReem0nN schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:41:
[...]
Zou ik best willen doen, helaas moet ik nog tot 17:30 op kantoor werken
Haha, het wordt steeds gekker. Gedupeerde zijn door de Vodafone-actie...
Maar stel je voor: het is straks gewoon even afwachten tot de bestellingen gecorrigeerd zijn, en blijk je - door een misschien iets té enthousiaste actie van Vodafone - geen gedupeerde maar juist een dikke winnaar. Met een toestel voor mogelijk meer dan 50% onder de adviesprijs.
Kom op - het glas mag wat half-voller
Maar stel je voor: het is straks gewoon even afwachten tot de bestellingen gecorrigeerd zijn, en blijk je - door een misschien iets té enthousiaste actie van Vodafone - geen gedupeerde maar juist een dikke winnaar. Met een toestel voor mogelijk meer dan 50% onder de adviesprijs.
Het kan, en ik hoop het. Het kan echter ook zo zijn dat je gewoon de volle mep moet dokken aan de deur straks. Heb ik voor niks mijn pre-order bij Samsung cancelledMarcyPay schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:51:
Winnaar? Ik heb een overeenkomst afgesloten, geen lot gekocht.MarcyPay schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:51:
En toch, als je de tel voor deze prijs hebt ben je een winnaar hahanutmeg schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 16:54:
[...]
Winnaar? Ik heb een overeenkomst afgesloten, geen lot gekocht.
via Pepper:
Update voor iedereen die heeft besteld van het weekend met de flip8/fold8 actie op de website:
Je kunt bellen met telefoonnummer: 0800-6677880 en dit is het directe nummer van afdeling Status order. Zij hebben alle details van de actie en hebben een lijst waar deze orders op komen en zorgen ervoor dat jouw order op deze lijst komt en zodra de oplossing er is, dan word deze lijst als eerste erbij gepakt.
Verder het advies om de levering vanuit Dynalogic een week uit te stellen zodat het bedrag in orde gemaakt kan worden.
Update voor iedereen die heeft besteld van het weekend met de flip8/fold8 actie op de website:
Je kunt bellen met telefoonnummer: 0800-6677880 en dit is het directe nummer van afdeling Status order. Zij hebben alle details van de actie en hebben een lijst waar deze orders op komen en zorgen ervoor dat jouw order op deze lijst komt en zodra de oplossing er is, dan word deze lijst als eerste erbij gepakt.
Verder het advies om de levering vanuit Dynalogic een week uit te stellen zodat het bedrag in orde gemaakt kan worden.
Ik wacht wel even af, ben wel klaar met support spreken. Ik hoor het wel hoe het jullie af gaat
Ik heb trouwens nog geen levering mogen plannen. Zwarte fold 8, 256gb.
Ik heb trouwens nog geen levering mogen plannen. Zwarte fold 8, 256gb.
Top nu weer het volgende: Uw zending is geannuleerd. Bedankt voor het vriendelijke mailtje Vodafone (Wederom niet mogen ontvangen). Ben er klaar mee. Ik wens een ieder succes hier. Jammer van die te mooie aanbieding
@Alex konijn Betekent dat dat de gehele bestelling is geannulleerd of de zending/afleverafspraak is geanulleerd? Dat is echt heel slecht en jammer.
Ik geloof oprecht dat niemand hier zijn bestelling op de normale manier zal krijgen. Of je betaald de hoofdprijs bij levering en je stalkt ze voor de prijswijziging, of ze gaan blijven tijdrekken en de boel annuleren op basis van een foutieve actie.
Dit nummer kwam gelijk bij de juiste afdeling en deze persoon wist ook gelijk waar het over ging toen ik begon over een mooie actie van afgelopen weekend._Bailey_ schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:10:
via Pepper:
Hij heeft nu voor mijn bevestigde orderbevestiging een zaak gestart intern. Wat blijkbaar dus nog niet gedaan is door alle mensen die ik eerder heb gesproken. Dus ik ga weer wachten op het volgende e-mailbericht. En als ze wel komen met verzendnotificatie, dus de levering uitstellen, tot het bedrag goed staat...
@Dennis de Vries, waarschijnlijk handig om ook even te bellen dus.
[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 06-08-2026 17:39 ]
Mijn bestelling is ook geannuleerd zie ik nuAlex konijn schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:28:
Top nu weer het volgende: Uw zending is geannuleerd. Bedankt voor het vriendelijke mailtje Vodafone (Wederom niet mogen ontvangen). Ben er klaar mee. Ik wens een ieder succes hier. Jammer van die te mooie aanbieding
Import the third world, become the third world
Ook gebeld,. men wist waar het over ging. Ik "kom op de lijst met probleemgevallen", en ze verwachten volgende week terugkoppeling te kunnen geven. Ben benieuwd...
Ze hebben die van mij ook geannuleerd.
Maar gewoon geduld hebben jongens. Het komt allemaal goed.
Maar gewoon geduld hebben jongens. Het komt allemaal goed.
[ Voor 45% gewijzigd door Lynix op 06-08-2026 17:46 ]
Hier exact hetzelfde. Heel vriendelijk geholpen en het probleem was bekend. Alle gegevens, ordernummer en contractnummer (wederom) doogegeven en op een lijst gezet. Echter zie ik zojuist in mijn orderstatus dat de order is geannuleerd. Lijkt er vandaar toch wel op dat ze niet gaan uitleveren.PdC schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:43:
Ook gebeld,. men wist waar het over ging. Ik "kom op de lijst met probleemgevallen", en ze verwachten volgende week terugkoppeling te kunnen geven. Ben benieuwd...
Na de bericht van Big-Guy ook ff gebeld..ben aan de lijn en zij zegt ook bestelling is geannuleerd. Maar dat kan natuurlijk om de nieuwe bestelling gaan die foutief is zegt ze..moet nu ff hangen ze gaat wat rond vragen.
ps: so much for gewoon wachten komt goed haha. benieuwd of je op die lijst komt als je niet belt.
ps: so much for gewoon wachten komt goed haha. benieuwd of je op die lijst komt als je niet belt.
Dit soort cliffhangers kunnen ze in GTST niet verzinnen
So much voor het blijf ff hangen, ze hebben zelf opgehangen. Nu blijft me vraag in de lucht hangen
Dit zag je al hangen, iedere werknemer zei wat anders en de meeste konden je order niet eens vinden.
Dus van bovenaf waarschijnlijk gehoord van "annuleer de boel maar, dan pakken we maar ff slechte pr". Echte clowns, ze verliezen nu gewoon geld, klanten en zelfs toekomstige klanten. Ben echt pissed.
Dus van bovenaf waarschijnlijk gehoord van "annuleer de boel maar, dan pakken we maar ff slechte pr". Echte clowns, ze verliezen nu gewoon geld, klanten en zelfs toekomstige klanten. Ben echt pissed.
Hier zonder te bellen ook order geannuleerd. Ik neem aan dat ze dit doen om er een juiste order in te gaan zetten.
Ook gewoon geen mail hoe en waarom mijn order geannuleerd is. Man, daarom zit ik bij KPN. Niet de goedkoopste, maar niet dit zulk onzin.
Hoop het.Soeski schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:56:
Hier zonder te bellen ook order geannuleerd. Ik neem aan dat ze dit doen om er een juiste order in te gaan zetten.
Laten we het hopen, dat zou letterlijk de comeback van de eeuw zijn lol. Maar betwijfel het.Soeski schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:56:
Zojuist mijn abo's opgezegd bij Vodafone en het toestel bij belsimpel icm kpn besteld. Ik ben echt woest. Wat een K.T bedrijf dat Vodafone. Dat ze zo met je omgaan zonder enige vorm van communicatie.
Zojuist nogmaals (
) gebeld met de klantenservice om uitleg over de annulering te vragen. Exact op het moment toen ik het woord ''weekenddeal'' in de mond nam werd er opgehangen. Frusterend is de gang van zaken wel. Ik zou toch wel willen dat deze belachelijke gang van zaken ergens (Tweakers.net ?) aangekaart wordt, zodat Vodafone hier niet stilletjes mee wegkomt. Noem het rancune, noem het gerechtigheid, dit kan namelijk echt niet zonder enige vorm van communicatie van Vodafone uit.
Beiden.elaho schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:03:
Hebben jullie een mail gekregen of zien jullie het in de bestelstatus?
Lynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:05:
[...]
Wat staat er in de mail dan? Die heb ik namelijk niet gekregen.
''Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren. Als je al hebt betaald, zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.'' Geen verdere uitleg. |
Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. Zolang de order in de aanvraag-periode zit (dat is zo zolang je niet een bevestigings-link hebt ontvangen, en die hebt gebruikt), kunnen ze de order eenzijdig ontbinden. Helemaal als er sprake is van onjuiste klant-gegevens in de order.MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:26:
Stel, en dat weten we natuurlijk nog niet (ik wil niemand bang maken hiervoor), ze honoreren de korting niet i.v.m. gemaakte fout van Vodafone uit. Kunnen we dan als collectief (iedereen in dit topic, die er interesse in heeft) ergens duidelijk maken dat Vodafone een flinke fout heeft gemaakt en dat (potentiële) klanten behoorlijk benadeeld zijn? Niet per se om de korting alsnog te krijgen, maar meer Vodafone hier niet stilletjes mee weg te laten komen.
En jij als klant uiteraard ook in die periode ontbinden.
Hebben de anderen alhier die in deze boot zitten ook een aankondiging van een bevestigings-mail gekregen? Die email heeft deze tekst (in mijn geval):
Je bestelling is pas definitief nadat wij jouw bevestiging hebben ontvangen. Je ontvangt hierover nog een aparte e-mail met instructies.
Die mail kreeg ik Gisteren.
De mijne ook geannuleerd. Normale Unlimited Start - 2 jaar. Deel toestel zelf betalen, deel in maandlasten. Het is 18 uur en mijn popcorn is ook op. Fijne avond en tot morgen!
Ah oke, ja dan is het wel klaar denk ik. Nou, mijn eerste en laatste ervaring met Vodafone, dat is zeker. Wat een flutbedrijf.MD81 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:06:
[...]
''Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren. Als je al hebt betaald, zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.'' Geen verdere uitleg.
ah oke, door nu massaal orders te gaan annuleren. Klinkt heel logisch inderdaad.Hawk86 schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 10:23:
De orderafdeling moet deze fout nu herstellen en zijn hier dan ook mee bezig.
Geloof er geen snars van dat Vodafone na nu alles te annuleren netjes nieuwe contracten gaat opstellen voor iedereen die gebruik van de actie heeft gemaakt. Dat gaat ze bakken met personeel / tijd / geld kosten.
Wat hier al eerder werd vermeld; ze pakken deze slechte PR en op naar de volgende Samsung / Vodafone actie volgend jaar. Overigens is dit ook slechte PR voor Samsung
Op Pepper nu ook massaal annuleringsmailtjes vanuit Vodafone
[ Voor 45% gewijzigd door _Bailey_ op 06-08-2026 18:13 ]
Nog steeds overtuigt?Game_overrr schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:31:
Heb toch nog een keer gebeld..dit keer moest ik weer hangen ze zou de back-office bellen :+
Nu hingen ze niet op...ze heeft mijn order nummer door gegeven, het annuleren is een foutje en had niet moeten gebeuren, binnen 5 werkdagen krijg ik bericht en moet het opgelost zijn inc korting.
Ik vroeg haar nog en voor de mensen die niet bellen? "Als hun order is geannuleerd en ze bellen niet dan is er grote kans dat er niks meer gebeurt. voor de zekerheid bellen en door vragen tot hun order nummer wordt achterhaald en wordt door gegeven aan de back-office"
nummer: 0800-6677880
Nu hingen ze niet op...ze heeft mijn order nummer door gegeven, het annuleren is een foutje en had niet moeten gebeuren, binnen 5 werkdagen krijg ik bericht en moet het opgelost zijn inc korting.
Ik vroeg haar nog en voor de mensen die niet bellen? "Als hun order is geannuleerd en ze bellen niet dan is er grote kans dat er niks meer gebeurt. voor de zekerheid bellen en door vragen tot hun order nummer wordt achterhaald en wordt door gegeven aan de back-office"
Het grappige is dat het opstellen van die nieuwe contracten eigenlijk niet eens zo veel werk zijn. Ze hebben al onze samenvattingen al en kunnen dit netjes oplossen door opnieuw te beginnen. Maarja blijkbaar willen ze ons geld niet ofzo?_Bailey_ schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:07:
[...]
ah oke, door nu massaal orders te gaan annuleren. Klinkt heel logisch inderdaad.
Geloof er geen snars van dat Vodafone na nu alles te annuleren netjes nieuwe contracten gaat opstellen voor iedereen die gebruik van de actie heeft gemaakt. Dat gaat ze bakken met personeel / tijd / geld kosten.
Wat hier al eerder werd vermeld; ze pakken deze slechte PR en op naar de volgende Samsung / Vodafone actie volgend jaar. Overigens is dit ook slechte PR voor Samsung
Op Pepper nu ook massaal annuleringsmailtjes vanuit Vodafone
Hahahaha, nou ik geloof het wel. Wat een armoede zeg.Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:15:
Heb toch nog een keer gebeld..dit keer moest ik weer hangen ze zou de back-office bellen :+
Ja dat was ook mn laatste belletje. komt het goed..prima. zo niet, jammer dan.London schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:16:
[...]
Hahahaha, nou ik geloof het wel. Wat een armoede zeg.
Back office gaat dit fixen boys, geduld is een schone zaak.Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:15:
Nou, ik ga met die gedachte eens dat nummer bellen. Laatste kans.Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:17:
[...]
Ja dat was ook mn laatste belletje. komt het goed..prima. zo niet, jammer dan.
Lach maar, maar als ik over 8 werkdagen (5 voor bericht, 6 voor verzend melding, 7 voor verzending, 8 = ontvangst) met me Fold 8 op schoot zit dan piep je wel anders!Techkeizer schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:17:
[...]
Back office gaat dit fixen boys, geduld is een schone zaak.
eerlijk, wie krijgt er al fomo haha.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpiefox op 06-08-2026 18:20 ]
Hebben wij inmiddels de Fold 9 al pre-orderedJumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:19:
[...]
Lach maar, maar als ik over 8 werkdagen (5 voor bericht, 6 voor verzend melding, 7 voor verzending, 8 = ontvangst) met me Fold 8 op schoot zit dan piep je wel anders!
Net ook gebeld en beide nummers doorgegeven dus het ordernummer en bestelnummer. Daarmee zetten ze het op de lijst en zouden ze daarmee aan de gang moeten gaan. Klinkt tot op heden vrij handmatig en vraag me dus af wat ze doen met de niet bellers.
Ik hoop letterlijk dat iedereen 'm krijgt, ben gewoon teleurgesteld haha. Ik had gisteren al bericht gestuurd en backoffice zou het fixen. Ik ga ook bellen, beter dan niks doenJumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:19:
[...]
Lach maar, maar als ik over 8 werkdagen (5 voor bericht, 6 voor verzend melding, 7 voor verzending, 8 = ontvangst) met me Fold 8 op schoot zit dan piep je wel anders!
99% kans dat dit gewoon een grote administratieve fuck-up is bij VF. Als ze orders echt zouden annuleren gaan ze gegarandeerd de bietenbrug op. Er is een overeenkomst, voor dezelfde prijs en voorwaarden al uitgeleverd in winkels. Website en details van voorwaarden meerdere malen aangepast maar korting is blijven staan, etc etc. Bij een rechter win je dit altijd, en dat weet VF ook wel. Ik kijk uit naar mijn fold8 😊
Dat weet ik nog niet zo zeker. Het was overigens ook een inruilactie. Niemand hier ruilt iets in. Daarnaast staan er bepaalde dingen in de voorwaarde waaruit ik haal dat je eigenlijk nog geen bindende overeenkomst hebt totdat je een bevestiging had gekregen. Die heb ik niet gekregen. Enkel een samenvatting van de bestelling.Svinken schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:24:
99% kans dat dit gewoon een grote administratieve fuck-up is bij VF. Als ze orders echt zouden annuleren gaan ze gegarandeerd de bietenbrug op. Er is een overeenkomst, voor dezelfde prijs en voorwaarden al uitgeleverd in winkels. Website en details van voorwaarden meerdere malen aangepast maar korting is blijven staan, etc etc. Bij een rechter win je dit altijd, en dat weet VF ook wel. Ik kijk uit naar mijn fold8 😊
Poh.. hier ook een annulering. En ik geloofde nog bijna al die mensen hier die zeiden dat het goed zou komen
Ik wel. Je hebt 2 mails met bevestiging gekregen inclusief "samenvatting van overeenkomst". Ik heb al vaak met dit bijltje gehakt, ben hier namelijk nogal principieel in (en vind het gewoon leuk gelijk te krijgen). Geduld, komt goed.Lynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:26:
[...]
Dat weet ik nog niet zo zeker. Het was overigens ook een inruilactie. Niemand hier ruilt iets in. Daarnaast staan er bepaalde dingen in de voorwaarde waaruit ik haal dat je eigenlijk nog geen bindende overeenkomst hebt totdat je een bevestiging had gekregen. Die heb ik niet gekregen. Enkel een samenvatting van de bestelling.
Dus volgend jaar naar de winkel gaan tijdens dat drie daagse weekend is zo te zien echt een must.
Wat geeft men als reden bij annulering dan?
Nu in dubio, wel of niet bellen 😀
[ Voor 32% gewijzigd door SYQ op 06-08-2026 18:32 ]
Hele waardevolle post, dankjewel! En @BiG-GuY dank voor de tag._Bailey_ schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:10:
via Pepper:
Net even gebeld, de mevrouw ik ik aan de lijn kreeg wist direct waar het over ging en had meer verstand van zaken dan andere medewerkers die ik tot dusver heb gesproken.
Ze gaf overigens aan dat mijn order geannuleerd was. Een heel gesprek verder (ze was trouwens vriendelijk en transparant, heel fijn) vertelde ze dat het wel goed zou komen. Ze vroeg ook of het nummer van haar afdeling toevallig was gedeeld, hahah.
Haar advies: niet te veel aantrekken van geannuleerde orderstatus (van de order waar opeens geen korting meer in zat) en maandag weer even bellen met specifiek de afdeling Status Order (0800-6677880) als ik nog niks had vernomen.
Andere afdelingen, zoals de chat of de customer care aan de telefoon, hebben geen tot weinig ervaring met Blue Carpet-events (die bizarre korting dit weekend) werd me verteld. Je moet echt Status Order hebben. Vandaar de steeds wisselende verhalen.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt allemaal. De communicatie vanuit Vodafone kan natuurlijk wel wat beter, maar soit.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis de Vries op 06-08-2026 18:33 ]
Doen. Echt. Ze kwam zelfs met het verhaal van die Watch, die was ik al lang vergeten. Bij dat nummer zijn ze in ieder geval wel op de hoogte van de actie. Komt goed.SYQ schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:30:
Wat geeft men als reden bij annulering dan?
Mensen die niet bellen gaan wellicht wel hun actie mislopen vertelde ze, omdat ze het niet helemaal scherp hebben op het moment.
[ Voor 16% gewijzigd door Lynix op 06-08-2026 18:37 ]
Deze mevrouw is letterlijk onze hoop aan het dragen, laat ons niet in de steek Vodafone mevrouw
Toch te gek voor woorden dat je hier zelf achteraan moet gaan
Na bijna 15 minuten dat klote deuntje aan te moeten horen krijg ik eerder neigingen om Stichting Correlatie te bellenLynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:34:
Gebeld. Ik sta nu ook op een lijst. Advies is echt bellen!
[ Voor 8% gewijzigd door London op 06-08-2026 18:49 ]
Ahh, dat meiske heeft het druk. Ik bel morgen wel ergens (na 5 dagen!)London schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:48:
[...]
Na bijna 15 minuten dat klote deuntje aan te moeten horen krijg ik eerder neigingen om Stichting Correlatie te bellenVodafone mevrouw is toch niet naar huis gegaan hé
Hier ook maar gebeld en na 20 minuten in de wacht mijn gegevens doorgegeven en nu maar afwachten denk ik.
Mijn order staat nog steeds in behandeling, maar bij dynalogic is hij al wel geannuleerd.
Zal vast allemaal goed komen, alleen jammer dat het op deze manier moet.
Mijn order staat nog steeds in behandeling, maar bij dynalogic is hij al wel geannuleerd.
Zal vast allemaal goed komen, alleen jammer dat het op deze manier moet.
Mijn order is ondertussen ook geannuleerd met dezelfde tekst als de anderen. Ik wacht het af, gezien het bericht van Dennis ga ik nu niet nog een keer bellen, gezien ik al op de lijst gezet was.
Na 25 minuten werd er opgenomen, gegevens genoteerd, zelfs nog even in de wacht gezet zodat alles intern naar de backoffice gestuurd kon worden en voor de rest dus inderdaad geduld hebben nu. Binnen 5 werkdagen geen reactie = opnieuw contact opnemen. En aan het eind in ieder geval nog een excuses voor de ontstane situatie.. Ik heb haar maar sterkte gewenst met de rest van de bellers. Ik blijf altijd correct en vriendelijk tegen KS medewerkers, maar ik weet dat zat mensen dat helaas niet doen.nutmeg schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:51:
[...]
Ahh, dat meiske heeft het druk. Ik bel morgen wel ergens (na 5 dagen!)
Het is inmiddels ook gewoon een principe kwestie voor me geworden
[ Voor 5% gewijzigd door London op 06-08-2026 19:13 ]
Oke bij Historie van Dynalogic staat nu iets geks namelijk ineens dit:
Dit heb ik niet zelf gedaan!
Ik had afspraak voor volgende week woensdag.
Oh krijg zojuist de rekening van mn beztelling binnen met nog het "oude verkeerde" bedrag.
Historie zending
| Datum | Tijd | Activiteit |
|---|---|---|
| 06 aug. 2026 | 17:41 | Uw zending is door ons ontvangen |
| 06 aug. 2026 | 17:41 | Afspraak gepland voor zaterdag 8 augustus tussen 8:00u en 22:00u |
| 06 aug. 2026 | 17:41 | De transportdata is bij ons aangemeld door de opdrachtgever |
Ik had afspraak voor volgende week woensdag.
Oh krijg zojuist de rekening van mn beztelling binnen met nog het "oude verkeerde" bedrag.
[ Voor 9% gewijzigd door elaho op 06-08-2026 19:56 ]
Thanks! 55min in de wacht gezeten (aanhouder wint?) en ook op 'de lijst' gezet 😀 aardige mevrouw wist precies waar het over ging en dat het goed zou komen.Lynix schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:37:
[...]
Doen. Echt. Ze kwam zelfs met het verhaal van die Watch, die was ik al lang vergeten. Bij dat nummer zijn ze in ieder geval wel op de hoogte van de actie. Komt goed.
Mensen die niet bellen gaan wellicht wel hun actie mislopen vertelde ze, omdat ze het niet helemaal scherp hebben op het moment.
Haha, ik zit op dit moment 58 min in de wacht.SYQ schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 20:09:
[...]
Thanks! 55min in de wacht gezeten (aanhouder wint?) en ook op 'de lijst' gezet 😀 aardige mevrouw wist precies waar het over ging en dat het goed zou komen.
Wilde eigenlijk op gaan hangen na een uur (dacht dat ze maar tot 20.00 uur bereikbaar waren), maar nu blijf ik nog even hangen