WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:55
@jelleeelco aangezien je echt niet goed kijkt en ik graag mijn punt maak. Hier maar een duidelijk overzicht, dan zie je het hopelijk wel 😄

Het is 100% incl BTW, er is nog 10% korting coupon af. Wat je ook duidelijk ziet in mijn eerdere screenshot. Inclusief verzending van €17,95.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_i_frC8yJN2AMd6lhMp1FtvJsz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bAXo9CGQtiVyE58DE5fnwHgG.png?f=fotoalbum_large

Linkje erbij: https://www.akkuman.de/shop/Zendure-SolarFlow-Akku-3000L-48V-60Ah-2880Wh-LiFePO4
Netto is dat ding daar €599,- als je daar 10% aftrekt kom je op €539,10 + €17,95 zou dat €557,05 EXCL BTW zijn en niet €652,31 wat er nu staat (wat wel INCL BTW is).

Hoop dat je het nu doorziet ;)

En inderdaad als je hem in NL kan vinden voor +/- hetzelfde geld is dat de moeite. Blijft het feit dat 60euro korting nergens op slaat. Ben benieuwd.

[ Voor 14% gewijzigd door g00gle op 05-06-2026 13:02 ]

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:12
g00gle schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:01:
@jelleeelco aangezien je echt niet goed kijkt en ik graag mijn punt maak. Hier maar een duidelijk overzicht, dan zie je het hopelijk wel 😄

Het is 100% incl BTW, er is nog 10% korting coupon af. Wat je ook duidelijk ziet in mijn eerdere screenshot. Inclusief verzending van €17,95.
[Afbeelding]

Linkje erbij: https://www.akkuman.de/shop/Zendure-SolarFlow-Akku-3000L-48V-60Ah-2880Wh-LiFePO4
Netto is dat ding daar €599,- als je daar 10% aftrekt kom je op €539,10 + €17,95 zou dat €557,05 EXCL BTW zijn en niet €652,31 wat er nu staat (wat wel INCL BTW is).

Hoop dat je het nu doorziet ;)

En inderdaad als je hem in NL kan vinden voor +/- hetzelfde geld is dat de moeite. Blijft het feit dat 60euro korting nergens op slaat. Ben benieuwd.
Dit is toch een heel ander screenshot?? Eerste was 19% BTW en 0 euro verzenden naar Duitsland. Deze nu heeft 21% BTW en verzenden naar Nederland.

Bizar ook dat ze als optie DPD aanbieden "tot 1 KG" terwijl dat ding iets van 27kg weegt.

Maar goed, los van deze discussie zijn we het er allebei over eens dat Zendure veel te duur is en je beter ergens anders kan kopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door jelleeelco op 05-06-2026 14:12 ]

• metalmarco
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-06 17:51
Hier inderdaad van de week toch Zendure support gemaild, dat ik door alle meldingen niet zo heel veel vertrouwen meer heb in de AC2400. En kreeg heel snel een reactie terug van de support, en gelijk een aanbod om alle 3 sets die ik heb met 9 batterijen te vervangen. Okay, het is wel zoals hier vaker aangegeven dat ik straks capaciteit in ga leveren. Maar heb liever een (tot nu toe) betrouwbaar product in huis staan. Dan een twijfelachtig product. En dan vindt ik het heel netjes dat Zendure ze gewoon gaan omwisselen. Als vind ik het wel twijfelachtig hoe gemakkelijk ze met het aanbod komen .............

Okay ik ga van 25,92 kWh naar 24,48 kWh, maar liever "veilig" dan dat ik 1,44 kWh meer opslag heb.

11,6 kWp zonnepanelen (Oost/West/Zuid). 3x Zendure 2400AC (25.92kWh). Enyaq 60 kWh. Alfen Single S Laadpaal. Atlantic Explore V4 WP-Boiler. Home Assistant. Creality K1 Max

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:12
metalmarco schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:25:
Hier inderdaad van de week toch Zendure support gemaild, dat ik door alle meldingen niet zo heel veel vertrouwen meer heb in de AC2400. En kreeg heel snel een reactie terug van de support, en gelijk een aanbod om alle 3 sets die ik heb met 9 batterijen te vervangen. Okay, het is wel zoals hier vaker aangegeven dat ik straks capaciteit in ga leveren. Maar heb liever een (tot nu toe) betrouwbaar product in huis staan. Dan een twijfelachtig product. En dan vindt ik het heel netjes dat Zendure ze gewoon gaan omwisselen. Als vind ik het wel twijfelachtig hoe gemakkelijk ze met het aanbod komen .............

Okay ik ga van 25,92 kWh naar 24,48 kWh, maar liever "veilig" dan dat ik 1,44 kWh meer opslag heb.
Echt netjes hoor. Ben wel benieuwd hoe ze denken dat je 12 pakketten van ruim 27kg gaat inleveren bij een PostNL punt, maar dat terzijde.

• metalmarco
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-06 17:51
jelleeelco schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:32:
[...]

Echt netjes hoor. Ben wel benieuwd hoe ze denken dat je 12 pakketten van ruim 27kg gaat inleveren bij een PostNL punt, maar dat terzijde.
Klopt, dat word nog een leuke. Gelukkig heb ik zelf genoeg hulp middelen om het me zelf wat makkelijker te maken. Maar ook het feit wat hier eerder is aangegeven, het wettelijke/rechtelijke/aansprakelijkheid betreffende verzenden onder ADR.

Bij de internetshop (NL) bij wie ik het bestelde, werd al geschreven dat het met een apart transport kwam. Maar kwam gewoon in een DHL busje (elektrisch), dus die had extra capaciteit bij hem :P . Maar de internet shop had alle dozen mooi in zwarte folie gewikkeld. Dus geen ADR etiket zichtbaar |:(.

Maar we wachten af wanneer ik de mail krijg voor de verzendetiketten en de track en trace van de AC2400+.

11,6 kWp zonnepanelen (Oost/West/Zuid). 3x Zendure 2400AC (25.92kWh). Enyaq 60 kWh. Alfen Single S Laadpaal. Atlantic Explore V4 WP-Boiler. Home Assistant. Creality K1 Max

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

Ik heb uit nieuwsgierigheid ook een ticket ingeschoten, ding staat toch in de kelder!

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:42

Keida

dr.

metalmarco schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:25:

Dus ik begrijp bij een andere shop dan Zendure besteld en bij Zendure zelf wel ticket ingeschoten? Mag ik die ticket -text lezen/inzien?

IJsdikte op de Elfstedentocht

Ik heb zelf geen gesmolten connector.
knip offtopic verhaal

[ Voor 93% gewijzigd door teacher op 06-06-2026 19:03 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste