18950Wpš, Atlantic 270V3š§, Pana 5Jš„. Zendure 2400AC+ 11,04kWhš,Hyundai Kona 64kWh š, Peblar Home ā½, Maxima MPM 7L š„
Dat is de juiste, mogelijk dat je eerste en A.I. bericht terug krijgt, daar moet je gewoon op reageren dat je set helemaal niet meer werkt foto van de connector en klaar. (Edit: en de gegevens volgens @klump4u )koboy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:11:
Zit nu te zoeken onder laatste pagina's die eigenlijk alleen over gedoe met pallets gaan. Kom dus niet verder met wat ik moet weten.
Is mailen naar support@zendure.com nog steeds de route voor een defect melding?
En je kant het best alvast op zoek gaan naar een gratis pallet. Ik ben bij een bouwmarkt naar binnen gestapt en gevraagd of hun nog wat hadden liggen in het magazijn en die heb ik zo meegekregen voor niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Gyrolion op 01-08-2026 19:03 ]
Of de pallet van het nieuwe spul gebruikenGyrolion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 19:02:
[...]
Dat is de juiste, mogelijk dat je eerste en A.I. bericht terug krijgt, daar moet je gewoon op reageren dat je set helemaal niet meer werkt foto van de connector en klaar. (Edit: en de gegevens volgens @klump4u )
En je kant het best alvast op zoek gaan naar een gratis pallet. Ik ben bij een bouwmarkt naar binnen gestapt en gevraagd of hun nog wat hadden liggen in het magazijn en die heb ik zo meegekregen voor niks.
En niet te snel akkoord gaat met een capaciteits reductie.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 01-08-2026 19:19 ]
Was zoals @MikeyMan zegt van plan het pallet waarop de vervanging komt te gebruiken, net als de dozen. Ga verder wel zien hoe het loopt, maar nog niets terug gehoord sinds vanmiddag. Ik heb gevraagd de vervanging van de 2400 voor een 2400+ in gang te zetten, dus hopelijk sla ik daarmee het hele AI stuk over. Factuur, foto, serienummers en zo zijn meegestuurd.Gyrolion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 19:02:
[...]
Dat is de juiste, mogelijk dat je eerste en A.I. bericht terug krijgt, daar moet je gewoon op reageren dat je set helemaal niet meer werkt foto van de connector en klaar. (Edit: en de gegevens volgens @klump4u )
Qua stroom verdienen ze niets aan me. SOC was 6% (doorgeschoten vanaf 10% door Rebalancing).
Hoop dat het een beetje snel gaat, elke dag zonder accu kost geld
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
https://flarum-eu.zendure.tech/d/26922koboy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:11:
Is mailen naar support@zendure.com nog steeds de route voor een defect melding?
heb je dan ook al problemen met de SF 2400AC+ ???koboy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 19:37:
[...]
Was zoals @MikeyMan zegt van plan het pallet waarop de vervanging komt te gebruiken, net als de dozen. Ga verder wel zien hoe het loopt, maar nog niets terug gehoord sinds vanmiddag. Ik heb gevraagd de vervanging voor een 2400+ in gang te zetten, dus hopelijk sla ik daarmee het hele AI stuk over. Factuur, foto, serienummers en zo zijn meegestuurd.
Toch geen gesmolten connectors hoop ik.
Qua stroom verdienen ze niets aan me. SOC was 6% (doorgeschoten vanaf 10% door Rebalancing).
Hoop dat het een beetje snel gaat, elke dag zonder accu kost geld
jup, en dat idee had ik ruim een week geleden hier ook al gepost.Gyrolion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 19:02:
[...]
Nee, "gewoon" een 2400AC. Heb de post ff aangepast. Dacht de ene kant op en formuleerde de andere kant op.Jan-tweak schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:57:
[...]
heb je dan ook al problemen met de SF 2400AC+ ???![]()
![]()
![]()
Toch geen gesmolten connectors hoop ik.
[...]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!