• Bakker87
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 15:51
apox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:32:
Misschien een domme vraag, maar voor de Belgen die bebat betaald hebben op hun solarflow 2400 AC en nu een verbrande connector hebben en een wissel krijgen naar de 2400AC+ , is daar dan wel bebat op betaald? Mijn broer is één van de gedupeerde en blijkbaar kwamen zijn wissels uit Duitsland en Frankrijk. Ik vermoed dat hier dan geen bebat op betaald is.
Je kan normaal na enige tijd hier de serienummers controleren : https://www.bebat.be/nl/ess-serienummer

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

Voorstel is afgewezen (uiteraard) en kreeg de gebruikelijke info over de pallet van Amazon en 4 stekkers. Ik maak een foto van de dozen met de pallet die al klaar staat en stuur deze door met de maten erbij.

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC+ 11,04kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐

klump4u schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:53:
Voorstel is afgewezen (uiteraard) en kreeg de gebruikelijke info over de pallet van Amazon en 4 stekkers. Ik maak een foto van de dozen met de pallet die al klaar staat en stuur deze door met de maten erbij.
Ze willen dus een foto van hoe jij het klaar hebt staan? Ook al data bekend dan wanneer ze gaan komen? Pallet voldoet voor gewicht? (Ivm maten).

[ Voor 5% gewijzigd door Devke op 24-07-2026 14:07 ]

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. Testen Accumate 4.8 kWh Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

• klump4u
  • Niet online

klump4u

Devke schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:06:
[...]

Ze willen dus een foto van hoe jij het klaar hebt staan? Ook al data bekend dan wanneer ze gaan komen? Pallet voldoet voor gewicht? (Ivm maten).
Ik stuur gewoon een foto van de pallet met de dozen erop, pallet heb ik staan want daar waren de 4 dozen van de 2400AC+ opgestapeld. Dan zie ik wel verder hoe ze reageren, Datum is in principe niet belangrijk want ik kan ieder dag van de week wel vrij maken.

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC+ 11,04kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐

klump4u schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:17:
[...]

Ik stuur gewoon een foto van de pallet met de dozen erop, pallet heb ik staan want daar waren de 4 dozen van de 2400AC+ opgestapeld. Dan zie ik wel verder hoe ze reageren, Datum is in principe niet belangrijk want ik kan ieder dag van de week wel vrij maken.
Ben benieuwd. Voor hier was die pallet te klein. Zie eerdere post. Kun jij de pallet makkelijk in en uit je woning / garage rijden? Hier is het echt buiten neerzetten als ze toch terug gaan komen met deze oplossing. Regen en diefstal is dan hun grootste vijand. Ik heb ze daarover geïnformeerd uiteraard dat dit de risico's zijn. Daarna gaven ze aan toch even met de betreffende afdeling daarover te gaan overleggen. Ik beschik niet over een garage o.i.d waar een palletwagen ofzo overheen kan.

Ik wacht hun reactie wel af. Ik zet het bier vast koud. Ik drink er 1 of 2 op als dit eindelijk afgerond is.

[ Voor 6% gewijzigd door Devke op 24-07-2026 14:28 ]

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. Testen Accumate 4.8 kWh Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

• klump4u
  • Niet online

klump4u

Devke schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:27:
[...]

Ben benieuwd. Voor hier was die pallet te klein. Zie eerdere post. Kun jij de pallet makkelijk in en uit je woning / garage rijden? Hier is het echt buiten neerzetten als ze toch terug gaan komen met deze oplossing. Regen en diefstal is dan hun grootste vijand. Ik heb ze daarover geïnformeerd uiteraard dat dit de risico's zijn. Daarna gaven ze aan toch even met de betreffende afdeling daarover te gaan overleggen. Ik beschik niet over een garage o.i.d waar een palletwagen ofzo overheen kan.

Ik wacht hun reactie wel af. Ik zet het bier vast koud. Ik drink er 1 of 2 op als dit eindelijk afgerond is.
Ik kan het hier makkelijk klaar zetten in de garage, staat niet in de weg dan.

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:19
Devke schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 14:27:
[...]

Humor. Op mijn reactie "daar gaan we niet aan beginnen" was het ook gelijk "begrijpen we, we komen erop terug".

• itavero
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:13
Ik ben toch dit topic ook maar gaan volgen nu ik vanochtend ook ineens het verzoek kreeg om een pallet te kopen, terwijl er eerst nog iemand zou komen om het op te halen.

Toen gevraagd naar welk adres het moest en of dat in Nederland was, aangezien ik dan misschien zelf zou kunnen rijden.
Daarop kwam de vraag van hen of ik geen adres in Duitsland heb of ik het misschien naar een Duits DHL punt kan brengen.
Volgens hen woon ik vlakbij de Duitse grens (nu vind ik de Bommelerwaard niet heel dicht bij de Belgische grens, maar wellicht dat dit volgens Aziatische begrippen om de hoek is).

Maar goed, ik heb maar aangegeven dat dat 'm niet gaat worden. Benieuwd waar ze nu weer mee komen.
jelleeelco schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 15:01:
[...]

Humor. Op mijn reactie "daar gaan we niet aan beginnen" was het ook gelijk "begrijpen we, we komen erop terug".
Zou ieder beetje tegengas direct worden omgezet in "begrijpen we...."? Dan gaat het een beetje op ChatGPT lijken 🙈

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:50
Devke schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 15:23:
[...]

Zou ieder beetje tegengas direct worden omgezet in "begrijpen we...."? Dan gaat het een beetje op ChatGPT lijken 🙈
Yep alle communicatie komt van een AI agent. Anker zelfde verhaal. Goedkoper dan europese support opzetten ;)

WP: Panasonic KIT-WC07L3E5 7kw , buffer PAW-BTANK50L-2, Boiler PAW-TD20C1E5-1 | Solar: Goodwe SDT G2 GW6K-DT 6 kW | Battery: 2x Zendure SF 2400 AC totaal 17.2 kW

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:39
apox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:32:
Misschien een domme vraag, maar voor de Belgen die bebat betaald hebben op hun solarflow 2400 AC en nu een verbrande connector hebben en een wissel krijgen naar de 2400AC+ , is daar dan wel bebat op betaald? Mijn broer is één van de gedupeerde en blijkbaar kwamen zijn wissels uit Duitsland en Frankrijk. Ik vermoed dat hier dan geen bebat op betaald is.
Is originele factuur niet voldoende of gaan ze echt serienummer nakijken bij recyclagepark?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste