[Keynote] WWDC Special Event 2026 – 8 Juni - 19:00

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 18.398 views

Onderwerpen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DNN!S schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 18:49:
Nog 3 dagen een stabiele phone voor we weer 2 maanden een Android-feeling mogen beleven :P
Haha yup! YOLO op de main device :)
De locale back-up is al gemaakt, die werk ik maandag even een keertje bij en dan heb ik die in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 05-06-2026 20:13 ]

Live, Laugh, Toaster bath.

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:18
Hier ook! Ik heb er weer zin in!! Lets goooo!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:17
Donstil schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:11:
[...]

Haha yup! YOLO op de main device :)
De locale back-up is al gemaakt, die werk ik maandag even een keertje bij en dan heb ik die in ieder geval.
Denk dat ik de beta dit jaar over sla. Maar dat zeg ik elk jaar. 7(8)7 _O- Eerst maar eens zien wat ze aankondigen komende maandag.

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Donstil
  • Niet online
TheKerremenke schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:04:
[...]

Denk dat ik de beta dit jaar over sla. Maar dat zeg ik elk jaar. 7(8)7 _O- Eerst maar eens zien wat ze aankondigen komende maandag.
Haha herkenbaar, maar vervolgens is er altijd wel iets :P

Zo bijvoorbeeld die Siri Foto dingen in het filmpje hierboven, die klinken een stuk beter dan het matige wegpoetsen wat we nu hebben, daar ga ik de beta voor installeren.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:44
Ik installeer de beta's altijd meteen op alle apparaten :)

Haters everywhere but I don’t really care

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
TheKerremenke schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:04:
[...]

Ik pak eigenlijk al jaren de laatste versie die een week voor de final release uit komt (de Golden Master). Dan zit je voor alle drukte uit en heb je alles al een week binnen, en bovendien is de golden master 9 van de 10 keer identiek aan de final version. Voor mij zijn de tijden van constant nieuwste beta's downloaden ook wel voorbij. De reden dat ik altijd voor apple koos is dat ik op een telefoon wil dat het gewoon fijn en gebruiksvriendelijk werkt. Tweaken doe ik wel op mijn pc. Dan is de verleiding met zo'n beta altijd weer groot, maar tegenwoordig zijn de nieuwe features jaarlijks allemaal zo minimaal ("revolutionary new iOS with 25 new emoticons!") dat het ook niet meer kriebelt. Die nieuwe liquid glass skin of redesign van Safari zie ik een week voor de release datum wel weer, ik wil gewoon een bruikbare telefoon tot die tijd ;)

[ Voor 30% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-06-2026 01:31 ]

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
matthijst schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 23:15:
Ik installeer de beta's altijd meteen op alle apparaten :)
Ik probeer het noot te doen, zit in de zomervakantie liever niet met bèta’s aangezien ik de MacBook altijd thuis laat en de iPhone dus niet kan herstellen mocht er iets fout gaan.

• ChrisM
Ik hoop wel dat we dit jaar niet het gedoe hebben met Amerikaanse Apple accounts.. dat was wel een gedoe.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:41

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 03-07 16:49
Ik ga sowieso geen beta's installeren. Ik machines zijn voor mijn alledaags gebruik. Ik wil daar geen instabiele software op zetten. Plus dat die nieuwe versies tot nu toe niet iets te bieden hebben waar ik niet een paar maanden op kan wachten. Sterker nog, sommige nieuwe versies bieden dat niet eens na de officiële release.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:19
DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 01:29:
[...]

Ik pak eigenlijk al jaren de laatste versie die een week voor de final release uit komt (de Golden Master). Dan zit je voor alle drukte uit en heb je alles al een week binnen, en bovendien is de golden master 9 van de 10 keer identiek aan de final version. Voor mij zijn de tijden van constant nieuwste beta's downloaden ook wel voorbij. De reden dat ik altijd voor apple koos is dat ik op een telefoon wil dat het gewoon fijn en gebruiksvriendelijk werkt. Tweaken doe ik wel op mijn pc. Dan is de verleiding met zo'n beta altijd weer groot, maar tegenwoordig zijn de nieuwe features jaarlijks allemaal zo minimaal ("revolutionary new iOS with 25 new emoticons!") dat het ook niet meer kriebelt. Die nieuwe liquid glass skin of redesign van Safari zie ik een week voor de release datum wel weer, ik wil gewoon een bruikbare telefoon tot die tijd ;)
Ik het zelfde hoor, de tijden van beta's zijn wel voorbij voor mij.
Ik zet idd eventueel de GM erop, maar alle beta's pff nee bedankt.

Al die nieuwe features boeien mij totaal niet meer, een interface change zoals glass nou joepi zeg. daar hoef ik niet haantje de voorste voor te zijn.
Ik keek nog wel naar het event normaal, maar ga dat denk ik niet eens meer doen. weet toch al hoe dat gaat.

Ze staan er allemaal super blij bij(Big smile), als of ze een overheerlijke smarties op hebben. En alles wat ze zeggen zo over de top geweldig is :+ (Te overdreven blij doen als of het geweldig is).

[ Voor 10% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-06-2026 14:06 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:44
Zo spannend zijn die beta's qua stabiliteit al jaren niet meer toch? Kan me iig weinig issues herinneren.

Haters everywhere but I don’t really care

• ChrisM
Ja, eens. De tijd dat de bèta’s super instabiel waren is echt wel voorbij.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 14:18
Ik gooi de gebruikelijke, dit jaar doe ik echt niet mee aan de DB, om vervolgens de beta toch na een paar dagen te installeren 🤡

Zucht...

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

SgtElPotato schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 15:58:
Ik gooi de gebruikelijke, dit jaar doe ik echt niet mee aan de DB, om vervolgens de beta toch na een paar dagen te installeren 🤡
Waarom niet maandag om 21:00 uur?

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 18:20

4POX

Everybody is wired

Nog zomaar een request. Charge/recharge knop.

Heb je wel eens dat je een usb-c powerbank aansluit aan je laptop om die op te laden. Maar dan begint de powerbank je laptop op te laden. Even op een knopje drukken dat de laptop de powerbank moet laden en niet anders om.

AKA Rinkel weblog

• Carlos0_0
Daar is een powerbank voor, om een device op te laden. je laad zoiets toch niet via je laptop op dat duurt een eeuwigheid ?.
Gewoon een 220 stekker er aan werkt 10x beter om een powerbank te laden.

• Roy Tollenaar
  • Nu online
4POX schreef op zondag 7 juni 2026 @ 10:00:
Nog zomaar een request. Charge/recharge knop.

Heb je wel eens dat je een usb-c powerbank aansluit aan je laptop om die op te laden. Maar dan begint de powerbank je laptop op te laden. Even op een knopje drukken dat de laptop de powerbank moet laden en niet anders om.
Waarom zou je een powerbank willen opladen met je macbook? sta je uren 15w door de usb poort van de macbook te sturen terwijl je hem met een losse adapter in 2 uurtje weer vol hebt zonder de macbook onnodig te belasten

• Carlos0_0
Roy Tollenaar schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:47:
[...]

Waarom zou je een powerbank willen opladen met je macbook? sta je uren 15w door de usb poort van de macbook te sturen terwijl je hem met een losse adapter in 2 uurtje weer vol hebt zonder de macbook onnodig te belasten
Nou in 2 uurtjes, dan heb je wel een kleine pokerbank hoor :) .
Maar inderdaad, een pokerbank aan een MacBook / laptop opladen snap ik ook niet.

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 12:25:
[...]

Nee hoor, kwestie van goede spullen kopen. Ik heb bijvoorbeeld een powerbank van 99,9 Wh (die dus net mee mag in een vliegtuig), en die laadt met 150 W. Daarmee is hij aan een adapter zo weer vol.

• Roy Tollenaar
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 12:25:
[...]

Maar inderdaad, een pokerbank aan een MacBook / laptop opladen snap ik ook niet.
Hier powerbanks van Ankers, 24, 20, en 2 van 25K mah en nog een paar andere merken rond de 20K mah die allemaal met 100W kunnen laden en binnen 2 uurtje gewoon vol zijn. Nou doe ik ze meestal aan een 20w lader zodat ze langer mee gaan.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:16
Ter voorbereiding voor vanavond.... Wat was ook alweer het voordeel van een lokale backup ten opzichte van de reguliere iCloud-backup?

• Roy Tollenaar
  • Nu online
DNN!S schreef op maandag 8 juni 2026 @ 06:38:
Ter voorbereiding voor vanavond.... Wat was ook alweer het voordeel van een lokale backup ten opzichte van de reguliere iCloud-backup?
Met een lokale back-up in Finder blijven meer apps ingelogd. Maar de kans dat je die back-up nodig hebt is best wel aanwezig, ik installeer hem hier op een oude iPhone (liggen er nog 4 al valt de 11 nu af dus nog 3 bruikbare)

• Donstil
  • Niet online
Good morning!

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op maandag 8 juni 2026 @ 06:38:
Dat je terug kunt naar de status voor de beta en je backups niet aangetast zijn. iCloud back-up heeft (beperkte) versie beheer maar als je te lang op iOS 27 zit dan in je iOS 26 back-up overschreven.

• DNN!S
Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 07:31:
[...]

Dat je terug kunt naar de status voor de beta en je backups niet aangetast zijn. iCloud back-up heeft (beperkte) versie beheer maar als je te lang op iOS 27 zit dan in je iOS 26 back-up overschreven.
Ondertussen toch maar eentje gemaakt. Nu maar hopen dat iOS27 de moeite waard is om weer in het diepe te springen. De leaks tot nu toe vind ik erg mager....

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ga deze week sowieso niet updaten. Wil een stabiele telefoon de komende week en weekend als ik in Le Mans zit. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op maandag 8 juni 2026 @ 07:46:
[...]

Ondertussen toch maar eentje gemaakt. Nu maar hopen dat iOS27 de moeite waard is om weer in het diepe te springen. De leaks tot nu toe vind ik erg mager....
Tuurlijk, yolo joh.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En weer een jaar voorbij. Wel een jaar met een iets tegenvallend OS. In mijn optiek hebben ze wel veel aangepakt, maar het is niet veel anders dan de voorganger en Liquid Glass is wél anders dan voorgeschoteld. Benieuwd naar iOS 27.

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• TheKerremenke
Nog een 10 uurtjes slapen werken en dan is het zover. Jeej. ;)

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 16:47
Ik verwacht een hoop poeha over AI en Siri die voorlopig alleen in de USA uitkomt en alleen op de nieuwste devices maar dan wel pas eind van het jaar/begin 2027 in 27.3. Het zal de beste update ooit worden.

Ik zou graag zien dat ze het parental control een keertje goed gaan aanpakken, om een voorbeeld te noemen werkt schermtijd nog steeds per device en niet account breed, tijd op de ipad voorbij gaan ze verder op de iphone, hebben ze een macbook? gaan ze daarna daar op verder. Ik zou dat graag anders zien.

Ik wacht alleen op een nieuwe appleTV de rest laat ik voorbij gaan, de tijd dat ik de nieuwste betas wilde hebben is al een tijdje geleden.

[ Voor 30% gewijzigd door gielie op 08-06-2026 09:29 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• Carlos0_0
gielie schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:26:
Ik verwacht een hoop poeha over AI en Siri die voorlopig alleen in de USA uitkomt en alleen op de nieuwste devices maar dan wel pas eind van het jaar/begin 2027 in 27.3. Het zal de beste update ooit worden.

Ik zou graag zien dat ze het parental control een keertje goed gaan aanpakken, om een voorbeeld te noemen werkt schermtijd nog steeds per device en niet account breed, tijd op de ipad voorbij gaan ze verder op de iphone, hebben ze een macbook? gaan ze daarna daar op verder. Ik zou dat graag anders zien.
Dat denk ik ook inderdaad, dit zal voornamelijk alleen maar over nieuwe AI functies gaan denk ik(Door de Gemini ingebouwd is via de Siri app die zou gaan komen).

Nu maak ik geen gebruik van schermtijd, maar ik kan mij wat jij bedoeld wel goed inbeelden.
Schermtijd is leuk per account ook, zeker idd voor de kids. Want ja anders gaan ze idd gewoon verder op een ander device(Dan heeft het weinig zin).

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
vooral dit ja.

Het gaat de allerbeste update ooit worden.....voor de mensen aan de andere kant van de Atlantische Oceaan ;)

Ben wel benieuwd naar vanavond, maar ik houd inmiddels mijn verwachtingen bij iOS zeer laag. Kan je alleen maar evt verrast worden :+

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 08-06-2026 11:57 ]

• Donstil
  • Niet online
Dat lijkt er niet te komen maar zou ik ook wel kunnen waarderen, het is natuurlijk fijn dat we die tooling überhaupt hebben maar er is nog een hoop winst te halen daar, ook los van schermtijd.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Zullen ze nog ingaan op het feit dat dit het laatste event van Tim Cook wordt? Gaan ze het stokje overdragen (al dan niet met een cheesy video)?

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:12
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:59:
Zullen ze nog ingaan op het feit dat dit het laatste event van Tim Cook wordt? Gaan ze het stokje overdragen (al dan niet met een cheesy video)?
ik denk dat ze dat pas gaan doen in september

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Piet Krediet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:27
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:59:
Ik gok dat de CEO-titel geairdropt gaat worden van de iPhone van Tim Cook naar de iPhone van John Ternus.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Nick25 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:10:
[...]

ik denk dat ze dat pas gaan doen in september
In September is Ternus al de CEO. Dat zou te laat zijn toch?
Piet Krediet schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:13:
[...]

Ik gok dat de CEO-titel geairdropt gaat worden van de iPhone van Tim Cook naar de iPhone van John Ternus.
Haha, als ze dit doen als One More Ting zou dat wel heel tof zijn.

Ik hoop dat er iets moois en emotioneels van maken. Beelden van Steve Jobs erbij.

• Donstil
  • Niet online
Piet Krediet schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:13:
[...]

Haha dat is best wel een cool idee ja.

• Donstil
  • Niet online
Ben benieuwd of we Mother Earth nog zien, dat vond ik toch wel het minst cringe van de laatste 10 jaar.

• Greatsword
  • Niet online
@mprkooij Maak jij vanavond weer de nieuwe OS topics?

Ik zit zelf in het Gelredome dus mij gaat het in ieder geval niet lukken. Met de Beta's zal ik daarom ook pas morgen op zijn vroegst aan de slag gaan ;)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:33
Greatsword schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:54:
@mprkooij Maak jij vanavond weer de nieuwe OS topics?

Ik zit zelf in het Gelredome dus mij gaat het in ieder geval niet lukken. Met de Beta's zal ik daarom ook pas morgen op zijn vroegst aan de slag gaan ;)
Jahoor! Prima :-)

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

@mprkooij en @Greatsword Desnoods met minimale OP. Komt dat later wel.

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 12:26
Hopen op de Mac Mini M5 straks, al zal de prijs vast een stuk hoger zijn dan de M4... :X

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:41
Jenzo schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:21:
Hopen op de Mac Mini M5 straks, al zal de prijs vast een stuk hoger zijn dan de M4... :X
Ja daar hoop ik ook op, maar door het gebrek aan leaks vrees ik t ergste.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:56

_AN

Hardware releases op dit event is al jaren niet gebeurd toch?

Ben benieuwd of we eindelijk een fatsoenlijke Siri gaan krijgen. En ik hoop vooral wat minder AI, maar echt nuttige verbeteringen.

[ Voor 52% gewijzigd door _AN op 08-06-2026 16:05 ]

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 18:54

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
_AN schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:04:

Ben benieuwd of we eindelijk een fatsoenlijke Siri gaan krijgen. En ik hoop vooral wat minder AI, maar echt nuttige verbeteringen.
2023 als laatste met de Vision Pro en de Mac Pro/Mac Studio upgrades. Laatste twee edities was het maar matig inderdaad.

Have you tried turning it off and on again?

• Donstil
  • Niet online
Updates van gebeurt nog wel hoor. De 15” MacBook Air bijvoorbeeld en een snellere Mac Studio.

En relatief recent nog een hele nieuwe productgroep met de VisionPro.

• Carlos0_0

Kan je rekenen minder ai ?, reken er maar juist niet op.
Ik denk dat je een spelkaart er weer bij kan pakken, hoe vaak het woordje ai wel niet weer gezegd gaat worden(Net als 1 of 2 jaar geleden).
Die presentatie heb ik toen zelfs afgekapt, ik werd er gewoon niet goed van :P.

Zeker omdat zei nu dus aan de slag gegaan zijn met Gemini, en deze in Apple Siri aan het inbouwen zijn(En er een aparte Siri app schijnt te komen).
Zal denk ik minstens 95% ongeveer van de functies ai zus en ai zo zijn, wat ze allemaal aan gaan kondigen.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

@Carlos0_0 Heb je het over AI of Apple Intelligence?

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:10:
[...]

Kan je rekenen minder ai ?, reken er maar juist niet op.
Ik denk dat je een spelkaart er weer bij kan pakken, hoe vaak het woordje ai wel niet weer gezegd gaat worden(Net als 1 of 2 jaar geleden).
Die presentatie heb ik toen zelfs afgekapt, ik werd er gewoon niet goed van :P.

Zeker omdat zei nu dus aan de slag gegaan zijn met Gemini, en deze in Apple Siri aan het inbouwen zijn(En er een aparte Siri app schijnt te komen).
Zal denk ik minstens 95% ongeveer van de functies ai zus en ai zo zijn, wat ze allemaal aan gaan kondigen.
Als je goed luistert naar de keynotes hoor je Apple het praktisch nooit hebben over Artificial Intelligence. :P

Have you tried turning it off and on again?

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:10:
Ai is geen woordje dat is een afkorting ;)
Als je nou Ai gebruikt had, dan had je dat mooi even kunnen vragen :P

[ Voor 79% gewijzigd door Donstil op 08-06-2026 18:18 ]

• DNN!S
Ik heb nog even rondgevraagd in mijn belangrijkste kennissenkring in Silicon Valley en ik verwacht niet dat er zodalijk een nieuwe iPhone Air aangekondigd gaat worden.
offtopic:
Als Gurman en Bloomberg kunnen leven van dit soort statements moet het mij ook wel gaan lukken toch? :+

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:54
Ik ga uit eten dus kan er niet bij zijn dit jaar. Maar van de “geruchten” word ik ook niet zo warm. Ik zie het vannacht wel in de samenvatting.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jenzo schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:21:
Nee, die komen pas in oktober, gelijk met de release van MacOS27 final.

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:23:
Ik heb nog even rondgevraagd in mijn belangrijkste kennissenkring in Silicon Valley en ik verwacht niet dat er zodalijk een nieuwe iPhone Air aangekondigd gaat worden.
offtopic:
Als Gurman en Bloomberg kunnen leven van dit soort statements moet het mij ook wel gaan lukken toch? :+
Vraag gelijk even of de Mac mini M5 komt :+

• Carlos0_0
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:15:
@Carlos0_0 Heb je het over AI of Apple Intelligence?
Apple Intelligence of te we apple zijn Ai.

• Carlos0_0
carpebios schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:23:
Ik ga uit eten dus kan er niet bij zijn dit jaar. Maar van de “geruchten” word ik ook niet zo warm. Ik zie het vannacht wel in de samenvatting.
Vannacht pas ?, dan zou ik gewoon lekker naar bed gaan. en het morgen ochtend eens bekijken haha.

• DNN!S
Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:24:
[...]

Vraag gelijk even of de Mac mini M5 komt :+
Het is niet helemaal zeker of ze die nu gaan aankondigen zeggen ze…

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:36:
[...]

Het is niet helemaal zeker of ze die nu gaan aankondigen zeggen ze…
Dan zal ik Ming-chi Kuo nog even vragen, die heeft ook altijd wel een mening over.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 16:40
Present! :D Hopelijk komt die Liquid Glass slider om het nagenoeg uit te zetten. Ben niet zo'n hater, maar het is wel fijn als je je iPhone van 1500 euro niet hoeft te nerfen met allerlei toegankelijkheidssettings die de boel er niet mooier op maken.

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:55
Hij is al zichtbaal op de AppleTV

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:26

swv

Ronvgs schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:40:
Ja. Ik heb 'm gevonden via de home page.

• Dennisweb
Ronvgs schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:40:
Yup, ook op de Odido ontvanger via de Apple TV-app. Dat werkt een stuk beter dan met de introductie van de iPhone 17-serie. Dat was echt dramatisch.

• Toppe
  • Laatst online: 03-07 10:11

Toppe

Oké ✅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjk88CNJgQ1oYmN5Z4wBgmTCDDY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FK3xB0gp1KZnY7SxrlqKVpzz.gif?f=user_large

Heb er zin in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwilt5M9Weh0kpzC-BNLHC-h5yw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sMuLEpudfeTdizQtZM4U5WLH.gif?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Toppe op 08-06-2026 18:47 ]

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Donstil
  • Niet online
Zo alle apparaten opgeladen, back-ups gemaakt, vrouw en dochtertje weg gestuurd.
Helemaal ready!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:38:
Present! :D Hopelijk komt die Liquid Glass slider om het nagenoeg uit te zetten. Ben niet zo'n hater, maar het is wel fijn als je je iPhone van 1500 euro niet hoeft te nerfen met allerlei toegankelijkheidssettings die de boel er niet mooier op maken.
Geen last van, maar denk niet dat Apple het ziet zitten om developers een hoop geld te betalen om een vinkje uit te zetten. Wat mij betreft mag er nog meer Liquid Glass komen 😍

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:50:
[...]

Geen last van, maar denk niet dat Apple het ziet zitten om developers een hoop geld te betalen om een vinkje uit te zetten. Wat mij betreft mag er nog meer Liquid Glass komen 😍
You got Liquid Glass, and you got Liquid Glass. Alles Liquid Glass!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:49:
Zo alle apparaten opgeladen, back-ups gemaakt, vrouw en dochtertje weg gestuurd.
Helemaal ready!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4v69bVhPLJcOKbpA3_Tv35h8oU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uw8VwPl17SK9wKzz4kueYGHs.gif?f=user_large

• Donstil
  • Niet online

• Roy Tollenaar
  • Nu online
Meestal is die wel 10 minuten van te voren live Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KMAce1SV3F82j8iJH3fmSyBYEnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SmI42MV1PKc3MfU3Yfll1sTs.png?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online
Roy Tollenaar schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:53:
Meestal is die wel 10 minuten van te voren live [Afbeelding]
Is hij hier ook.

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:55:
[...]

Ik kijk al een half uur naar ‘t intro scherm
Ja mooie animatie hoor.

• Roy Tollenaar
  • Nu online
Toppe schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:55:
[...]

Ik kijk al een half uur naar ‘t intro scherm
Ze zullen Youtube wel vergeten zijn :P

• Donstil
  • Niet online
Hoppa begonnen. Vergeet niet gemaakt kritisch te doen allemaal!

• Roy Tollenaar
  • Nu online
Youtube is nu ook live!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:49

TheVMaster

Moderator WOS
There whe go!

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 08-06-2026 19:00 ]

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• DennusB
  • Niet online
Heerlijke kwaliteit weer via de Apple TV app!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Dennisweb
Good marrrwwning.

• THE_BASE
  • Niet online
"Good morning!"

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Harde muziek

Zachte stemmen

Niks is veranderd.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:33
Gooooodmorning! Laatste keer Tim Apple :9

• TheKerremenke
Off we go. 👍🏽

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 02:03
Tim kan goed teksten onthouden

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:49

TheVMaster

Moderator WOS
Zo enorm balen...ik heb gewoon een vergadering over 50 minuten :-( en kon daar niet onderuit...dus kan alleen de eerste 45 min kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 08-06-2026 19:02 ]

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• Donstil
  • Niet online
Harde stream wel hoor, scherpte, kleur, compositie, alles goed.

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 02:03
iSpace!

• THE_BASE
  • Niet online
noslen schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:02:
Tim kan goed teksten onthouden
Auto (Eddy) Cue.

• Roy Tollenaar
  • Nu online
TheVMaster schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:02:
Zo enorm balen...ik heb gewoon een vergadering over 50 minuten :-( en kon daar niet onderuit...dus kan alleen de eerste 45 min kijken.
Is ios net voorbij denk ik dat scheelt iets

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:02:
Over 49 minuten had jij internet storing toch :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Helaas geen Atmos audio. Enkel Dolby Vision.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• THE_BASE
  • Niet online
Vet gave kleur en stijl voor iOS 27!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:03:
[...]

Over 49 minuten had jij internet storing toch :P
Daarom doe ik altijd heel actief mee ‘ja daar moet ik bij zijn’ en dan half uur vtv, ja kut, kan er toch niet bij zijn

• TheKerremenke
Emerald lake. Kom maar op. 😏

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Rivanov schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:04:
Helaas geen Atmos audio. Enkel Dolby Vision.
Het is de schuld van Viaplay.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.