WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Keynote] WWDC Special Event 2026 – 8 Juni - 19:00

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DNN!S schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 18:49:
Nog 3 dagen een stabiele phone voor we weer 2 maanden een Android-feeling mogen beleven :P
Haha yup! YOLO op de main device :)
De locale back-up is al gemaakt, die werk ik maandag even een keertje bij en dan heb ik die in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 05-06-2026 20:13 ]

Live, Laugh, Toaster bath.

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:29
Hier ook! Ik heb er weer zin in!! Lets goooo!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:04
Donstil schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:11:
[...]

Haha yup! YOLO op de main device :)
De locale back-up is al gemaakt, die werk ik maandag even een keertje bij en dan heb ik die in ieder geval.
Denk dat ik de beta dit jaar over sla. Maar dat zeg ik elk jaar. 7(8)7 _O- Eerst maar eens zien wat ze aankondigen komende maandag.

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
TheKerremenke schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:04:
[...]

Denk dat ik de beta dit jaar over sla. Maar dat zeg ik elk jaar. 7(8)7 _O- Eerst maar eens zien wat ze aankondigen komende maandag.
Haha herkenbaar, maar vervolgens is er altijd wel iets :P

Zo bijvoorbeeld die Siri Foto dingen in het filmpje hierboven, die klinken een stuk beter dan het matige wegpoetsen wat we nu hebben, daar ga ik de beta voor installeren.

Live, Laugh, Toaster bath.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:08
Ik installeer de beta's altijd meteen op alle apparaten :)

Haters everywhere but I don’t really care

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:31
TheKerremenke schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:04:
[...]

Ik pak eigenlijk al jaren de laatste versie die een week voor de final release uit komt (de Golden Master). Dan zit je voor alle drukte uit en heb je alles al een week binnen, en bovendien is de golden master 9 van de 10 keer identiek aan de final version. Voor mij zijn de tijden van constant nieuwste beta's downloaden ook wel voorbij. De reden dat ik altijd voor apple koos is dat ik op een telefoon wil dat het gewoon fijn en gebruiksvriendelijk werkt. Tweaken doe ik wel op mijn pc. Dan is de verleiding met zo'n beta altijd weer groot, maar tegenwoordig zijn de nieuwe features jaarlijks allemaal zo minimaal ("revolutionary new iOS with 25 new emoticons!") dat het ook niet meer kriebelt. Die nieuwe liquid glass skin of redesign van Safari zie ik een week voor de release datum wel weer, ik wil gewoon een bruikbare telefoon tot die tijd ;)

[ Voor 30% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-06-2026 01:31 ]

Pagina: 1 2 Laatste