[Keynote] WWDC Special Event 2026 – 8 Juni - 19:00

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JsuC_ccyUVbG5vm3I00hEu9oG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfspTIbqfrxMNDoGzgvLkeCS.jpg?f=fotoalbum_large

WWDC Special Event — June 8

8 juni 2026 om 19:00 start Apple de WWDC naar traditie weer met een Keynote.

Wat kunnen we verwachten?

Er zijn een aantal zaken die we ook dit jaar weer zullen zien, nieuwe versies voor iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOs maar staat naar verwachting ook de langverwachte Siri refresh op het programma

Waar live te volgen?

- Tv App
- YouTube

Doel topic

In dit topic slowchatten we traditiegetrouw op de dag van de keynote, tijdens de keynote en net na de keynote over de keynote.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 18-05-2026 20:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Het aftellen is begonnen:

https://www.macrumors.com...dc-2026-schedule-invites/

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 18-05-2026 20:14 ]

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:42
Ik volg altijd normaal gezien via de Apple TV app op mijn Apple TV kastje.

Voor mij wordt dit de eerste keynote sedert de aanschaf van mijn Apple Vision Pro en ik vraag me af of ik het ook kan volgen via Apple TV op de Vision Pro? Wel ermee rekening houdend dat mijn main Apple ID op de Vision Pro een Belgische ID is. Ik ben er mij van bewust dat ik op die manier de extra betalende content van Apple TV niet kan zien op de Vision Pro (series zoals Morning Show, For All Mankind etc - zelfs al ben ik geabonneerd) maar ik hoop/ga er vanuit dat een keynote wel zal lukken?

Zijn er hier Vision Pro bezitters in het topic die vorige keynotes op deze manier hebben kunnen bekijken?

• Donstil
  • Niet online
StevenRSCA schreef op maandag 18 mei 2026 @ 20:20:

Voor mij wordt dit de eerste keynote sedert de aanschaf van mijn Apple Vision Pro en ik vraag me af of ik het ook kan volgen via Apple TV op de Vision Pro? Wel ermee rekening houdend dat mijn main Apple ID op de Vision Pro een Belgische ID is. Ik ben er mij van bewust dat ik op die manier de extra betalende content van Apple TV niet kan zien op de Vision Pro (series zoals Morning Show, For All Mankind etc - zelfs al ben ik geabonneerd) maar ik hoop/ga er vanuit dat een keynote wel zal lukken?

Zijn er hier Vision Pro bezitters in het topic die vorige keynotes op deze manier hebben kunnen bekijken?
Ik had een Tv+ abonnement uit de vs dus de lidmaatschap vraag kan ik niet beantwoorden maar ze hebben er de laatste jaren niets bijzonders mee gedaan, je zag gewoon de platte video zoals iedereen.

Ik ga dit keer gewoon weer kijken op de tv om die reden.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:39
Saaiste IOS update ever incoming…. En toch weer gewoon maanden lang met een buggy batterijverslindende beta aan de gang :p

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:24

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik ben benieuwd wat Apple hint met dat wit/gele licht en die overdreven hoeveelheid chromatic aberration er overheen. In de vorige visual stond het woord WWDC ook al zo opgemaakt.. elk jaar hinten de key visuals ergens naar. De nieuwe visuele stijl voor Siri, iets de camera of iemand anders een ander idee?😃

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• Donstil
  • Niet online
DNN!S schreef op maandag 18 mei 2026 @ 20:30:
Saaiste IOS update ever incoming…. En toch weer gewoon maanden lang met een buggy batterijverslindende beta aan de gang :p
Sowieso, na de Keynote zeggen “nou dit keer doe ik geen beta” om vervolgens op het moment dat het profiel beschikbaar komt toch op de bèta trein te springen.

• Donstil
  • Niet online
Ben overigens wel benieuwd of het nieuwe Siri Ai ding dan gelijk overal beschikbaar komt, of dat we hier weer achteraan moeten lopen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:27
DNN!S schreef op maandag 18 mei 2026 @ 20:30:
Waarschijnlijk ja

Genoeg te fixen in de iOS UI in ieder geval sinds 26, mijn moeder was al die jaren heel tevreden met haar iPhone maar ik ben dat gemopper sindsdien een beetje zat (is wel minder geworden na updates, so there is that)

Ben meer benieuwd of MacOS iets interessants meebrengt.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:18
StevenRSCA schreef op maandag 18 mei 2026 @ 20:20:

Heeft dat ding niet gewoon Safari on-board? Aangezien je het ook op de Apple Website op verschillende Apple devices kan zien. (En voor andere mensen onder ons, niet Apple producten)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:21
Ik hoop op een MAC Mini M5 en de nieuwe Apple TV.

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 18-05-2026 23:20 ]

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:05
Jaar nr 16 hopen op user profiles op iPad OS zoals op macOS🤞🏻

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik ben benieuwd naar macOS 27. Want 26 wil ik zo snel mogelijk vanaf.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL

Pagina: 1