Einde saldering: energie-strategie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Mr_Viking schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:04:
@orf ongefundeerde dan wel niet onderbouwde aantijgingen aan mijn persoon mbt mijn mathematische vermogen worden niet gewaardeerd. Verbeteringen zie ik graag!

Wellicht kun je nog even goed nalezen wat ik geschreven heb of een Neerlandicus erbij halen om uit te leggen wat woorden als ‘mogelijk’ en ‘dichterbij’.

Jij rekent voor het terugverdienen van de installatie een additionele 5 jaar voor een alamat, van vd-draad, pvc buisje en een stopcontact? Of gebruik je vergulde kabels? Of laat je het doen en dan door een hele dure elektricien? (Dat het kennelijk 800+ euro moet kosten). Ps. Accu kan je ook bijprikken op een groep limiet is dan 800.

Ik zeg niet dat je hem terugverdient in 4 jaar, maar dat dit mogelijk is en 4 jaar zit er dichterbij dan 5. Die 5 jaar is gebaseerd op jouw data. Graag gedaan trouwens!

maar goed ik ga niet verder discussiëren met iemand die op tweakers post maar kennelijk niet goed genoeg kan goochelen om een marstek voor €1000 te vinden.

Oh en zie je eigen nieuwe post… 6 jaar. Ligt 6 dichterbij 4 of bij 10?
Je leest niet goed, want je gaat weer uit van een verkeerd bedrag voor de aanschaf. Je kunt een link delen voor een Marstek van € 1.000. Of niet, en dan rekenen we gewoon met € 1.275 (uitvoering: Marstek Venus 3.0, per stuk).

[ Voor 4% gewijzigd door orf op 20-05-2026 16:14 ]

• Mr_Viking
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
@orf wauw… omdat je m’n andere punten niet van repliek kan voorzien cherrypick je er 1 ding uit? Wie zwijgt stemt toe.. dus 6 jaar, tarieven, kWh, geef je me dus allemaal gelijk, thx pik!

Jij bent echt goed in discussiëren! /s

juist, €1050 nadat je de btw terugvordert. Of middels iemand bij wie dit nog wel mogelijk is, zoals ik eerder ook heb aangegeven. Of shoppen waar ze btw-vrij zijn. Nog iets goedkoper zelfs. ( Ja brandstofkosten, doe je ook direct wat boodschappen en gooi je de tank weer vol) heb je je onkosten er wel uit. Of je neemt er 4 mee en verkoopt 3 voor €1100 aan andere mensjes die niet weten hoe je van die btw afkomt en je hebt je eerste jaar al dik terugverdiend!
Pagina: 1 2 Laatste