G_Dragon schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:59:
Wat een spel, ben gewoon verslaafd...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op basis van de eerste twee shots
G_Dragon schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:59:
Wat een spel, ben gewoon verslaafd...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh wauw die foto's zijn echt heel mooi!Westland1940 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:17:
[...]
~[Afbeelding]
Op basis van de eerste twee shots. Ik hou echt van deze scenes. Onvoorstelbaar moet dat geweest zijn, en voor ons enkel herkenbaar op basis van schilderijen uit die tijd.
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 17-07-2026 15:34 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:strip_exif()/f/image/glECLTpgF7BdWaz9daoMAatZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoppaaa en dik verdiend ook!Yo Ho Ho! More than 3 million copies sold across the seas... 🏴☠️
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 17 juli 2026
Special thanks to all of you for playing and sharing tall tales about your Caribbean adventures.
Guess we'll have to keep the adventures going with New Game+ later on, mates. 👀#AssassinsCreed pic.twitter.com/xhlAhBojxP
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heel vreemd. Gisteren na de update op de Xbox ook nog zo'n brandend schip gedaan (1 met 3 kisten) en dat ging zonder problemen.koentjek schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:58:
[...]
Sinds de update op de XBOX kan ik geen brandende schepen meer looten. Wat ik ook doe, ik sterf als de timer afloopt. 🙁
Het vechten heb ik wat meer onder de knie gekregen de afgelopen dagen. Een beter zwaard en wat ervaring onder de riem helpen. Één voor één een tijdje combo’s oefenen heeft ook geholpen.
Of als je geen missie doet maar gewoon wat lekker rond wilt varen of lopen. Zeer irritant inderdaad.Demonitzu schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:03:
Ook vind ik het bijzonder vervelend dat de missie marker soms automatisch gewijzigd wordt naar de main mission als ik een side mission aan het doen ben.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Mocht je deze nog niet gezien hebben, zeeeer een aanrader wat betreft naval history:G_Dragon schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:21:
[...]
Oh wauw die foto's zijn echt heel mooi!
Ja ik vind de piraten tijd zelf ook echt heel interessant, wij zijn daarom ook verliefd op Black Sails.
Edit: Ik vind het nog steeds belachelijk dat er geen 4k versie van Black Sails is.
[ Voor 99% gewijzigd door Westland1940 op 17-07-2026 22:01 ]
Oeh ja dat was een leuke film! ThanksWestland1940 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 22:01:
[...]
Mocht je deze nog niet gezien hebben, zeeeer een aanrader wat betreft naval history:
Master and Commander: The Far Side of the World
[Afbeelding]
/f/image/tYW0ye5g8IbNtBz7dKAWHhYe.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/twVsb00fZnUG9xID79MQ7Yeg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mdjINHrh49rfUX0ctBc7dTec.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bq2Jf6xJihAiwLK85ZgQQpRZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 17-07-2026 22:29 ]
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Als je raak slaat gaat het nog een heel stuk beterG_Dragon schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 22:24:
En wie had er toen moeite met de combat en had ik een filmpje beloofd? Bij deze:
[Streamable: unnamed]
I wake up in the morning and I piss excellence
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Ik had er tijdens de free-roaming al een paar uitgespeeld maar kom nu in de story echt een uncharted level tegen. Heel gaaf, kan mij niet herinneren of het ook in het origineel zat maar ik wil er meer van.ZesBarkiePK schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 11:42:
Wat is het toch een prachtige game, ik speel nog steeds in balanced mode op de PS5 Pro en dat bevalt me heel erg goed. Ik was vandaag een tempel aan het verkennen en kreeg echt sterke Uncharted vibes.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 18-07-2026 14:14 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Donstil op 18-07-2026 15:36 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Demonslayer op 18-07-2026 17:48 ]
Haha ik zat ook alleen maar te wachten tot dat stuk afgelopen was. Hopelijk eenmalig, maar zal vast niet. Ze kunnen die bs niet helemaal los laten blijkbaarDonstil schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 15:35:
Jeetje ik zit ineens in een of andere koorts droom buiten de piraten wereld. Wat ruk zeg, laat mij lekker piraatje larpen.
Ik had begrepen dat al die moderne meuk eruit gehaald was. Maar klaarblijkelijk toch nog niet.spoiler:
Ja het zit ze toch nog wel diep klaarblijkelijk.Beakzz schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 17:32:
[...]
Haha ik zat ook alleen maar te wachten tot dat stuk afgelopen was. Hopelijk eenmalig, maar zal vast niet. Ze kunnen die bs niet helemaal los laten blijkbaar
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170
ZesBarkiePK schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 20:09:
Zojuist geprobeerd een legendarisch schip te verslaan, maar ik had er niet op gerekend dat die met z’n tweeën zouden zijn. Ik heb bijna alle forten verslagen, daar heb ik met m’n upgrades ook niet zoveel moeite meer mee. Maar die legendarische schepen zijn toch nog wel een ander verhaal. Dan maar wat meer story mode spelen om de nodige upgrades te unlocken, denk ik.
Haha, die twee inderdaad, ik was na 1 minuut naar de bodem. Ik heb wel 2 forten veroverd en een naval fleet erachteraan.
[ Voor 13% gewijzigd door Demonslayer op 18-07-2026 22:46 ]
G_Dragon schreef op zondag 19 juli 2026 @ 18:30:
Vandaag weer een paar mooie shots gemaakt
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice! Hoe ver zit je al in het spel?
5070Ti, 9800X3D en draait op 100-120 FPS met alles op zijn hoogst, frame gen x2 en DLSS op Quality.fib3rlight schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:38:
hele topic even doorgenomen, heb me vaker laten verleiden om een AC game te kopen, omdat ik RPG/Leveling erg tof vind.
hoe is dat met Black Flag? is dat ook al redelijk RPG?
+ mensen ervaring met een 5070TI met deze game? dat moet goed te draaien zijn lijkt me?
ik heb AMD Ryzen 7 5800X3D, moet goed komen dus op Quad HDvinom schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:54:
[...]
5070Ti, 9800X3D en draait op 100-120 FPS met alles op zijn hoogst, frame gen x2 en DLSS op Quality.
Ik heb dezelfde cpu als jij en een 9070xt. Cpu en gpu beetje undervolt, niet veel. Ik haal op native 4k met alles op zn hoogste en framegen 2x zo tussen de 65 en 85 fps. Dat draait voor mij soepel genoeg en ik geb liever iets minder fps en dan wel native 4k dan dat ik over de 100fps ga en 4k met fsr op quality moet spelen. Ik game op 48 inch oled en sat zie ik duidelijk dat verschil.fib3rlight schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:56:
[...]
ik heb AMD Ryzen 7 5800X3D, moet goed komen dus op Quad HD
Uhm, ik heb net die Diving Bell gekregen en heb mijn eerste onderwater missie gehad waar je voor medicijnen gaat duiken
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 19-07-2026 22:32 ]
Ah thx! Fijne input, fijn al die helpende tweakers :-)vosss schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
[...]
Ik heb dezelfde cpu als jij en een 9070xt. Cpu en gpu beetje undervolt, niet veel. Ik haal op native 4k met alles op zn hoogste en framegen 2x zo tussen de 65 en 85 fps. Dat draait voor mij soepel genoeg en ik geb liever iets minder fps en dan wel native 4k dan dat ik over de 100fps ga en 4k met fsr op quality moet spelen. Ik game op 48 inch oled en sat zie ik duidelijk dat verschil.
Dus wellicht heb je hier wat aan. 32 gieg ram, zelfde cpu, redelijk vergelijkbare gpu volgens mij.
heb jij het origineel indertijd gespeeld? Ik kan me namelijk niet herinneren dat haaien zo makkelijk te ontwijken waren vroegah. (of ik heb in de loop der jaren toch stiekem een beetje skills gekregen)G_Dragon schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:31:
[...]
Uhm, ik heb net die Diving Bell gekregen en heb mijn eerste onderwater missie gehad waar je voor medicijnen gaat duiken
Black Flag is eigenlijk niet echt een RPG zoals Origins, Odyssey of Valhalla. Je hebt wel upgrades voor je schip, wapens en uitrusting, maar geen uitgebreid levelsysteem waarbij je veel met builds bezig bent. De focus ligt veel meer op het verhaal, de open wereld en de (naval) combat.fib3rlight schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:38:
hele topic even doorgenomen, heb me vaker laten verleiden om een AC game te kopen, omdat ik RPG/Leveling erg tof vind.
hoe is dat met Black Flag? is dat ook al redelijk RPG?
+ mensen ervaring met een 5070TI met deze game? dat moet goed te draaien zijn lijkt me?
Jazeker! Het orgineel heb ik teveel gespeeld, want heb hem 5 keer 100% gespeeld. Vond het namelijk veel te goedsquashedraven schreef op maandag 20 juli 2026 @ 07:56:
[...]
heb jij het origineel indertijd gespeeld? Ik kan me namelijk niet herinneren dat haaien zo makkelijk te ontwijken waren vroegah. (of ik heb in de loop der jaren toch stiekem een beetje skills gekregen)
Ook de combat, ik heb nu pistolen die ricochet hebben, iedereen valt bij bosjes neer![]()
(ik heb ook net de diving bell missie gehad, heb jij hem gekocht of anders verkregen)
ja die rope wist ik, gebruik hem ook vaak voor de snipers op schepenG_Dragon schreef op maandag 20 juli 2026 @ 09:22:
[...]
Jazeker! Het orgineel heb ik teveel gespeeld, want heb hem 5 keer 100% gespeeld. Vond het namelijk veel te goed
Die haaien waren in het orgineel inderdaad een stuk moeilijker, merk dat wel bij meer dingen dat ze het makkelijker hebben gemaakt. Ik mis wel de hidden blade wel tussen het menu rechts onderin beeld, daar kon je best leuke combo's mee uitvoeren.
Wat ik persoonlijk wel een grote downgrade vind is de bevolking, want de kleine stadjes voelen soms best leeg vergeleken met het orgineel. Of het moet aan mij liggen?
En wist je dat in het orgineel je de rope dart pas ergens halverwege / einde kreeg? Maar dat Ubisoft hem nu in het begin heeft gedaan omdat mensen er in het orgineel te weinig gebruik van maakten, het is momenteel het sterkste wapen in het hele spel. Je trekt iemand naar je toe, haalt hem onderuit met je voet en bam je kan hem uitschakelen en repeat
5+3+2+5 is 15 terwijl je max 10 schepen kan hebben welke cheat heb jij gevonden die wil ik ook!Demonslayer schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 17:09:
Geweldige game dit. En een kleine tip: gebruik vooral veel Schooners en Man o' War schepen om veel Reales binnen te harken. Het aanvullen van pakhuizen en piraterijmissies levert alleen maar goederen op wanneer nodig voor handelsmissies maar je hebt snel genoeg goederen voor je fleet.
Ik in mijn fleet gebruik ik 5 Schooners, 3 Brigs, 2 Frigates en 5 Man o wars schepen. Maar over het algemeen zet ik alleen maar de schooners en Man o wars in om veel Reales binnen te harken.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Haha ja echt he, soms trek je zo 6 man je hooiberg inG_Dragon schreef op zondag 19 juli 2026 @ 10:09:
Haha weer van die typische Ubisoft momenten;
[YouTube: Assassin's Creed Black Flag Resynced typical Ubisoft things]
"Hey ik zie iemand vermoord worden bij die hooiberg, laat ik er ook even heenlopen om te gaan kijken hoe ik vermoord kan worden"
[YouTube: Assassin's Creed Black Flag Resynced typical Ubisoft things]
Even snel het hoekje om
:strip_exif()/f/image/PlZCOp7B6nKDK5av1QZxHnd7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Hulleman op 20-07-2026 15:32 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Je draait de laatste versie? Volgens de patch notes had dit opgelost moeten zijn in versie 1.04.dutchnltweaker schreef op maandag 20 juli 2026 @ 13:52:
Vraagje, op de pc merk ik tijdens de cutscenes dat de fps terug gaat naar 30 fps. Daarna tijdens het gamen zit ik boven 100 fps. Is dit normaal en zijn de cutscenes gecaped?
Ben je up-to-date? Had begrepen dat het een bug was en in de recentste update verholpen zou moeten zijn.dutchnltweaker schreef op maandag 20 juli 2026 @ 13:52:
Vraagje, op de pc merk ik tijdens de cutscenes dat de fps terug gaat naar 30 fps. Daarna tijdens het gamen zit ik boven 100 fps. Is dit normaal en zijn de cutscenes gecaped?
Zou ik moeten kijken, dank voor de informatie.hcQd schreef op maandag 20 juli 2026 @ 14:18:
[...]
Je draait de laatste versie? Volgens de patch notes had dit opgelost moeten zijn in versie 1.04.
thx, duidelijkRicmaniac schreef op maandag 20 juli 2026 @ 08:42:
[...]
Black Flag is eigenlijk niet echt een RPG zoals Origins, Odyssey of Valhalla. Je hebt wel upgrades voor je schip, wapens en uitrusting, maar geen uitgebreid levelsysteem waarbij je veel met builds bezig bent. De focus ligt veel meer op het verhaal, de open wereld en de (naval) combat.
Qua prestaties hoef je je met een 5070 Ti eigenlijk geen zorgen te maken. Black flag is geen intens zware game. Die kaart draait hem met gemak.
En anders ff op nexusmods kijken. Daar staat daar sowieso een fix voor.dutchnltweaker schreef op maandag 20 juli 2026 @ 14:25:
[...]
Zou ik moeten kijken, dank voor de informatie.
Gisteren de remake gekocht. Log ik vervolgens in op de ubisoft launcher zie ik daar mijn oude Black Flag van 2013 gewoon staanAschtra schreef op zondag 26 april 2026 @ 19:00:
Hmm dit komt op het goede/slechte moment. Heb toevallig een paar weken geleden AC Black Flag gewishlist op Steam. Misschien dan toch maar de vernieuwde versie halen.
Uiteraard eerst reviews afwachten
[ Voor 51% gewijzigd door squashedraven op 21-07-2026 17:18 ]
Ooh ja was tijdens de missie idd, ik had aangenomen dat hier iets te halen was maar dat kon ik niet vindensquashedraven schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 17:17:
De vlag van Black beard dacht ik, is namelijk zijn diving bell (als je bent waar ik denk dat je bent)
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Alsof blackbeard destijds een kleurwedstrijd op een lokaal eiland heeft uitgegeven en dit was de winnaar.....Westland1940 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 09:37:
[...]
Grappig, de vlag die de echte Blackbeard blijkbaar toen der tijd had als design. Spooky.
[Afbeelding]
Tof! AC games zijn tot op zekere hoogte historisch accuraat. Waarschijnlijk is deze vlag van Blackbeard eerder een legende dan dat die vlag daadwerkelijk is gebruikt. Wel een leuk detail :)Westland1940 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 09:37:
[...]
Grappig, de vlag die de echte Blackbeard blijkbaar toen der tijd had als design. Spooky.
[Afbeelding]
[ Voor 55% gewijzigd door Hulleman op 22-07-2026 10:17 ]
Hahah als je het zo zegt. Het ziet er nu misschien kinderlijk uit maar met de gedachte dat je zoiets ziet in die tijd, en je piraten heel serieus moet nemen, als in, je leven staat op het spel als je die gasten tegen komt op zee, kan ik me voorstellen dat het best angstaanjagend kan zijn.copywizard schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 10:10:
[...]
Alsof blackbeard destijds een kleurwedstrijd op een lokaal eiland heeft uitgegeven en dit was de winnaar.....
PSN: bollsie
Klopt maar vermoed dat jij dezelfde fout maakt als dat ik in het begin maakte...D. Ninjai schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:11:
Ligt het aan mij of is het harpoenen van een great white krankzinnig moeilijk? Als ie de boot probeert aan te vallen is het lastig te timen, het is mij nog niet gelukt om hem succesvol af te weren.
:strip_exif()/f/image/wucp3Ucg3AMQlsH4VBpUEQAp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/plT0Cvp8eJzpHl0Ka3JOAtXe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LMbHc3vg5fEcMnNZ05ivOayJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 89% gewijzigd door Demonslayer op 22-07-2026 17:23 ]
Alles is naar de max behalve de harpoen (2/3). En ik weet dat ik je kan chargen maar die window vanaf het moment dat ie in je boot gaat happen is heel klein. En soms is het raak maar heb je alsnog schade, en het mag maar 3x keer en helaas doet ie het vaak dus deze is echt heel pittig. Ben daar nog niet achter vanaf welk moment ik moet gaan tellen maar het zal vast wel een keer lukken.copywizard schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 13:52:
[...]
Klopt maar vermoed dat jij dezelfde fout maakt als dat ik in het begin maakte...
Ik was namelijk niet op de hoogte van het feit dat je je harpoon kan chargen doormiddel van R2 in te houden hierdoor doe je enorm veel meer damage en omdat je bij het chargen R2 al inhoud hoef je bij het timen van die great white alleen R2 los te laten ipv in te drukken en dat gaat een stuk sneller.
Hierdoor is het mij best vaak gelukt dan wel op het nippertje (omdat ik vaak mis gooi) om een great white binnen te halen.
p.s. ook helpt het zowel je bootje, harpoons en power hiervan te upgraden naar de max
je kan ze ook kopen! (voor 1000 reales per stuk dus goedkoop zal ik het niet noemen)Donstil schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:31:
200 bones voor de skeletten skin voor je crew is wel een uitdaging zeg.
Ik heb na 25 uur pas 40
Ooh echt, dat had ik even gemist, wel fijn als doel na alle upgrades.squashedraven schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:34:
[...]
je kan ze ook kopen! (voor 1000 reales per stuk dus goedkoop zal ik het niet noemen)
bij de kaartkerel in je thuiseiland, staat aan de rechterkant op de pier ergens te chillenDonstil schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:41:
[...]
Ooh echt, dat had ik even gemist, wel fijn als doel na alle upgrades.
Ahh chargen. Dat had ik even gemist en zat ook al te kloten met de 2 stars. De laatste keer ging de boot ook niet mee terwijl de haai ergens in de verte rondzwom met een blijkbaar lang touwcopywizard schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 13:52:
[...]
Klopt maar vermoed dat jij dezelfde fout maakt als dat ik in het begin maakte...
Ik was namelijk niet op de hoogte van het feit dat je je harpoon kan chargen doormiddel van R2 in te houden hierdoor doe je enorm veel meer damage en omdat je bij het chargen R2 al inhoud hoef je bij het timen van die great white alleen R2 los te laten ipv in te drukken en dat gaat een stuk sneller.
Hierdoor is het mij best vaak gelukt dan wel op het nippertje (omdat ik vaak mis gooi) om een great white binnen te halen.
p.s. ook helpt het zowel je bootje, harpoons en power hiervan te upgraden naar de max
als je je boot niet wil upgraden hoef je niet te duikenBeakzz schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:12:
[...]
Ahh chargen. Dat had ik even gemist en zat ook al te kloten met de 2 stars. De laatste keer ging de boot ook niet mee terwijl de haai ergens in de verte rondzwom met een blijkbaar lang touw![]()
Best wel veel bugs gehad in deze versie. Gisteren viel ik in een berg toen ik iets hoger klom en even later kill ik een soldaat op een watchtower om daarna ineens aan de andere kant van het eiland te staan.
Ik heb nu ook die diving bell vrijgespeeld, maar oeh dat trek ik slecht. Precies waarom ik Subnautica ook niks vond. Eens even kijken of ik dat ergens nodig voor heb, want anders was dat eenmalig.
Ja dat wil ik wel dus helaas zal ik toch moeten duiken dan. Dan zet ik de events wel even op easy mode tijden het duiken (irl is duiken 1 van mijn hobby'ssquashedraven schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:13:
[...]
als je je boot niet wil upgraden hoef je niet te duiken
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 23-07-2026 15:19 ]
Je kan in de opties tijdelijk oneindig lucht aanzetten dat scheelt een boel geneuzel verder is de haai ontwijken appeltje eitje als je gewoon op rondje blijft bashen. En gebruik je Eagle view om kistjes te markeren. Het zijn er maar 6 dacht ik? Dus is best te doen.Beakzz schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:15:
[...]
Ja dat wil ik wel dus helaas zal ik toch moeten duiken dan. Dan zet ik de events wel even op easy mode tijden het duiken (irl is duiken 1 van mijn hobby's)
Gewoon bij de General Store ruilen tegen BonesBeakzz schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 19:16:
Nu heb ik dus door dat ik moet chargen bij harpooning, maar echt serieus... Die Great white shark is 1 star? Elk ander beest haal ik makkelijk binnen (tot 3 sterren iig), maar als de shark de boot aanvalt gooi ik of te vroeg of ik raak hem keihard op zijn snuit, maar dan neemt hij nog een flinke hap uit de boot. Na 3 keer is het dus weer klaar. Ik heb alle upgrades behalve die 2e waar je een ultimate plan voor nodig hebt.
Iemand een idee wat ik verkeerd zou kunnen doen?
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170
Er zijn enkele eilanden die relatief veel beestjes hebben lopen. Kingston bijvoorbeeld heeft behoorlijk wat hertjes en apen. Maar 206 blijft veel een grind. Ik zat op 150 stuks, heb de laatste 56 maar gekocht. Wilde de bemanning wel vrijspelen voordat ik de gehele game uit hadDonstil schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 13:31:
200 bones voor de skeletten skin voor je crew is wel een uitdaging zeg.
Ik heb na 25 uur pas 40
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
in dit soort situaties is het jammer dat je niet 2 kanten tegelijk op kan vuren. Rustig tussendoor dobberen en beide kanten de volle laag geven
Ja dat zou wel heel vet zijn om te kunnen doen, dat kon vroeger toch ook?squashedraven schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 08:19:
[...]
in dit soort situaties is het jammer dat je niet 2 kanten tegelijk op kan vuren. Rustig tussendoor dobberen en beide kanten de volle laag geven. Waar 2 vechten om 1 been gaat de jackdaw ermee heen
Jij maakt er echt altijd weer wat moois van he! Wauw
dat kon "vroegah" vast, mits je natuurlijk genoeg personeel rond had lopen om aan 2 kanten te staanG_Dragon schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 09:13:
[...]
Ja dat zou wel heel vet zijn om te kunnen doen, dat kon vroeger toch ook?
Maar of je in zo'n situatie wilt komen als kapitein met je schip, lijkt mij niet. Klinkt als een suicide manoeuvre.squashedraven schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 09:25:
[...]
dat kon "vroegah" vast, mits je natuurlijk genoeg personeel rond had lopen om aan 2 kanten te staan. wel lullig als dan 2 kanonnen door de terugslag tegelijk naar het midden van de boot rollen en je daar net staat met je grote teen
big risk big rewardWestland1940 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 09:39:
[...]
Maar of je in zo'n situatie wilt komen als kapitein met je schip, lijkt mij niet. Klinkt als een suicide manoeuvre.
squashedraven schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 14:50:
Ik zit nu te klooien met de forten onderin de map, komen steeds een paar man'o'wars een handje helpen
De Man-o'-wars ver genoeg bij het fort weglokken zodat het fort jou niet kan raken vanaf zo'n 500 meter en dan de Man-o'-wars kapotschieten (rammen) en terug het fort aanvallen. Of heb je dit al geprobeerd?
Ik hou ze persoonlijk liever in de buurt van het fort en pak ze ook 1 voor 1 aan. Dan kan ik ze als repair gebruiken, want bij het boarden kan je toch niet geraakt worden
Heb anders al eens gehad dat ik bij de boarding sequence ineens ging zinkenBeakzz schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 16:01:
[...]
Ik hou ze persoonlijk liever in de buurt van het fort en pak ze ook 1 voor 1 aan. Dan kan ik ze als repair gebruiken, want bij het boarden kan je toch niet geraakt worden
Ja er zitten genoeg bugs in deze game en je bent nergens zeker van wat dat betreft. Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaaktsquashedraven schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 17:09:
[...]
Heb anders al eens gehad dat ik bij de boarding sequence ineens ging zinken.
Maar het weglokken is wel een poging waard
Ik heb er maar 3 kunnen vinden, Adéwalé, Lucy en die priester. Waar vind ik de 4e officier?G_Dragon schreef op zondag 26 juli 2026 @ 12:59:
Ik ben momenteel bezig om alle 4 de officers te krijgen, want die hebben toch best wel een grote toegevoegde waarde! En ik ben elk eiland die ik tegenkom aan het voltooien, het verhaal staat een beetje op pauze.