Op basis van de eerste twee shots . Ik hou echt van deze scenes. Onvoorstelbaar moet dat geweest zijn, en voor ons enkel herkenbaar op basis van schilderijen uit die tijd.
Op basis van de eerste twee shots . Ik hou echt van deze scenes. Onvoorstelbaar moet dat geweest zijn, en voor ons enkel herkenbaar op basis van schilderijen uit die tijd.
Oh wauw die foto's zijn echt heel mooi!
Ja ik vind de piraten tijd zelf ook echt heel interessant, wij zijn daarom ook verliefd op Black Sails.
Edit: Ik vind het nog steeds belachelijk dat er geen 4k versie van Black Sails is.
[
Voor 7% gewijzigd door
G_Dragon op 17-07-2026 15:34
]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5 " Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Yo Ho Ho! More than 3 million copies sold across the seas... 🏴☠️
Special thanks to all of you for playing and sharing tall tales about your Caribbean adventures. Guess we'll have to keep the adventures going with New Game+ later on, mates. 👀#AssassinsCreedpic.twitter.com/xhlAhBojxP
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5 " Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sinds de update op de XBOX kan ik geen brandende schepen meer looten. Wat ik ook doe, ik sterf als de timer afloopt. 🙁
Het vechten heb ik wat meer onder de knie gekregen de afgelopen dagen. Een beter zwaard en wat ervaring onder de riem helpen. Één voor één een tijdje combo’s oefenen heeft ook geholpen.
Heel vreemd. Gisteren na de update op de Xbox ook nog zo'n brandend schip gedaan (1 met 3 kisten) en dat ging zonder problemen.
Demonitzu schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:03:
Ook vind ik het bijzonder vervelend dat de missie marker soms automatisch gewijzigd wordt naar de main mission als ik een side mission aan het doen ben.
Of als je geen missie doet maar gewoon wat lekker rond wilt varen of lopen. Zeer irritant inderdaad.
Hopelijk kijk ik eroverheen en is dit uit te schakelen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.