Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dan ben ik héél benieuwd hoe mooi deze game is, want dat 'wauw gevoel' had ik juist wel bij AC Origins. Ik kan me nog dat water herinneren, hoe mooi dat kabbelde en het licht er anders door scheen als het ondieper werdWestland1940 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 18:40:
Jezus wat is dit mooi. Uiteraard nu overdondert, net begonnen. Maar de afgelopen AC games (zeker de RPGs spellen) gaven mij dit wauw gevoel niet, ook al was het niet lelijk. Deze remake geeft mij nu al veel goede hoop voor toekomstige AC games.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik gun Ubi wel een succes. Ze worden wel erg afgefikt door iedereen constant.
Persoonlijk kijk ik ook uit naar de remake van Rayman. Die ziet er ook al zo prachtig uit.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Edit
Correctie je moet er van springen... dus opgelost
[ Voor 22% gewijzigd door Wimpie79 op 11-07-2026 14:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze code geeft je 1500 keys en de Crimson Storm Sails.
ACBF-PHGN-SYBJ-RTRF
Claimen kan via deze link. Je kan de code niet direct gebruiken in de PlayStation store of in de game.
https://redeem.ubisoft.com/assassins-creed-black-flag-resynced/en-GB
[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 11-07-2026 15:08 ]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Dank je voor de tip en uitgebreide uitlegZesBarkiePK schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 15:08:
~[Afbeelding]
ACBF-PHGN-SYBJ-RTRF
Claimen kan via deze link. Je kan de code niet direct gebruiken in de PlayStation store of in de game.
~[Afbeelding]
Ging hierdoor heel vlot.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Klopt, ik speel op performance en heb ook ray-tracing.FeaR schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:34:
[...]
PS5 Pro heeft op alle drie de settings (Performance, Balanced, Fidelity) toch extended ray tracing? Kan zo snel alleen verschil vinden betreffende "strand-based hair" op de PS5 Pro met Fidelity versus Performance.
I wake up in the morning and I piss excellence
Got it, Dank je wel!ZesBarkiePK schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 15:08:
[Afbeelding]
ACBF-PHGN-SYBJ-RTRF
[Afbeelding]
En:ZesBarkiePK schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 15:08:
~[Afbeelding]
ACBF-PHGN-SYBJ-RTRF
~[Afbeelding]
ASC-BFR-PMK-000
[ Voor 7% gewijzigd door Bas170 op 11-07-2026 16:18 ]
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170
Wat heb je extra dan? Ik speel via Ubisoft+ en ik heb hetzelfde als alle content creators op YouTubekaanmijo schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:33:
Kon de hype niet weerstaan en heb vandaag bij MediaMarkt nog een Launch Edition weten te scoren, leuk die extra goodies erbij. Hiervoor koop ik dus fysiek, *kuch* Sony.
https://www.redbull.com/u...lag-resynced-landing#game
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
Bedankt voor de tip, ook direct gedaan!Bas170 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:14:
Oh en blijkbaar kun je een Red Bull quiz doen voor wat zeilen:
[Afbeelding]
Thanks! Ook meteen maar even gedaan. Het zijn de Wings of the Tempest Sails.Bas170 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:14:
[Afbeelding]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
[ Voor 10% gewijzigd door ZesBarkiePK op 11-07-2026 17:18 ]
Als je dit tussen [membersonly] tag plaatst, kan niemand zonder account dit redeemenZesBarkiePK schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 17:10:
Ik heb de Red Bull quiz twee keer gedaan, dus als iemand daar geen zin in heeft heb ik hier nog een code over:
Q9P-4JM-MG4-EF0
Andere Assassins Creed games wel gespeeld? Of eerste in de serie?Wimpie79 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 17:45:
Nog altijd niet tot in de hideout geraakt. Ben te veel afgeleid... wat een game... heb natuurlijk eerste niet gespeeld. Dus alles nieuw voor mij...
Ik heb namelijk zelf ook Black Flag overgeslagen in de reeks (Odyssey is m'n favoriet), maar door alle enthousiasme en de mooie screenshots in dit topic begin ik toch te twijfelen 'm te gaan kopen haha
Ben maar begonnen met odysee or origins. Is te lang geleden. Ondertussen de hide out bereikt en al mijn geld kwijt.speedygow schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 18:29:
[...]
Andere Assassins Creed games wel gespeeld? Of eerste in de serie?
Ik heb namelijk zelf ook Black Flag overgeslagen in de reeks (Odyssey is m'n favoriet), maar door alle enthousiasme en de mooie screenshots in dit topic begin ik toch te twijfelen 'm te gaan kopen haha
Ik speelde Origins destijds op de Xbox One, dus dat was waarschijnlijk 720/1080p met lage settings... later wel op pc dus de impact van wauw had ik niet.Rossi46 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 13:50:
[...]
Dan ben ik héél benieuwd hoe mooi deze game is, want dat 'wauw gevoel' had ik juist wel bij AC Origins. Ik kan me nog dat water herinneren, hoe mooi dat kabbelde en het licht er anders door scheen als het ondieper werd
Het probleem zit hem denk ik in het feit dat de maps van Origins, en zeker van Odyssey, zo gigantisch zijn. Daardoor konden ze echt niet alles pushen kwa graphics. Die zaten echt wel op hun grens van speelbaarheid en grafische kwaliteit. Zeker Odyssey oogt een beetje 'plat'. Het zijn zeker mooie games, maar ze moesten lijkt het wat grafische krachten inleveren voor performance in zo'n grote wereld.
:strip_exif()/f/image/wwSOsgRZ8TIxfKArj2sEeki9.jpg?f=fotoalbum_large)
Balanced mode (40fps) op de Xbox Series X;
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 11-07-2026 20:36 ]
wat in mijn ogen AC de laatste 2/3 delen al mist is een persoonlijkheid en charme. Het is zo verschrikkelijk generiek en commercieel toegankelijk voor iedereen dat het precies niks is. Een beetje zoals elke netflix serie, wat ben ik blij als de trend van corporate “geoptimaliseerde” troep op basis van cijfertjes weer voorbij is. En we weer games gaan zien die zijn gemaakt met hart en ziel.
Dan krijgen we weer games als AC black flag. Het is en blijft een ubisoft game, maar vele malen beter dan wat we de afgelopen 5 tot 10 jaar gezien hebben. (Niet alleen bij ubisoft trouwens)
Zelfs de eilandjes van 500m2 hebben meer persoonlijheid en variatie dan de copy paste troep in AC shadows. Hier ben ik voorlopig wel even zoet mee.
Een kaart en een art bookOon schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:03:
[...]
Wat heb je extra dan? Ik speel via Ubisoft+ en ik heb hetzelfde als alle content creators op YouTube
Grafisch vind ik het op de series s er ook echt goed uitzien. Eilandjes verkennen en schatten zoeken heeft me al vaak afgeleid
Hoe je het beste kan oefenen? Gewoon veel gevechten aangaan en goed op de blauwe indicator letten, dat betekend blocken maar als je het precies goed timed dan kan je gelijk een takedown doen. En de rode is ontwijken met B of een andere knopkoentjek schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 23:00:
Ook ik heb na de positieve reviews en reacties hier de game gekocht. En de eerste uurtjes zittten erop met de series s. Het vechten gaat me wel echt slecht af. Ik ben volgens mij vooral op de bumber knop aan het rammen, zonder het schoppen/ontwijken te gebruiken... Kan je ergens oefenen of combo's leren?
Grafisch vind ik het op de series s er ook echt goed uitzien. Eilandjes verkennen en schatten zoeken heeft me al vaak afgeleid
Ik merk zelf dat ik het teveel gespeeld heb want die combo's gaan op de automatische piloot, kan binnenkort wel een filmpje opnemen als je dat graag zou willen zien.
Ik heb net de missie gekregen om een suikerplantage te beroven. Wordt het verhaal nog beter? Of moet ik de gamewereld op een andere manier benaderen? Of is het misschien gewoon niet voor mij.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
En dit tijdperk is persoonlijk echt het hoogte punt als setting. Ik hoop nog steeds dat ze eens komen met een Gouden Eeuwse setting, er is daar ook zoveel te behalen. (En nee, 1666 geeft mij tot nu toe nog niet echt goede hoop).
Dit valt mij ook op inderdaad! Ben net een uurtje aan het spelen, voelt anders aan dan in andere AC's.Pukson schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 16:14:
Vinden jullie ook niet dat de camera wel heel erg op de personage is? Heb echt het idee dat ik moeite heb om alles te zien. Geen FOV instelling te vinden op Console
Jij inmiddels eraan gewend?
Niet op elk eiland is wat, maar soms ook wel dus ik zou gewoon even aanmerenWimpie79 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 13:40:
Er zijn heel veel kleine eilandjes waar er niets wordt weergegeven op de map. Heeft het nut om aan te meren of is er meestal niets...
Ik schrok wel even van het formaat van de map, want ik ben groter gewend de laatste jaren
Is veel te doen. Heb ju al twee forten veroverd. Hier ben ik wel effe zoet mee hoor...G_Dragon schreef op zondag 12 juli 2026 @ 13:43:
[...]
Niet op elk eiland is wat, maar soms ook wel dus ik zou gewoon even aanmeren
Ik schrok wel even van het formaat van de map, want ik ben groter gewend de laatste jaren
Ja dat zeker! Want voor de 100% ben je gemiddeld 80 uur kwijt, dat is nog wel te doen.Wimpie79 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 13:47:
[...]
Is veel te doen. Heb ju al twee forten veroverd. Hier ben ik wel effe zoet mee hoor...
Ik ben er echt (nog) slecht in. Mijn timing is mis, of ik druk op de verkeerde knop.. Ik ga echt vaak dood, waardoor ik combat zo veel mogelijk ontwijk.G_Dragon schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:07:
[...]
Hoe je het beste kan oefenen? Gewoon veel gevechten aangaan en goed op de blauwe indicator letten, dat betekend blocken maar als je het precies goed timed dan kan je gelijk een takedown doen. En de rode is ontwijken met B of een andere knop.
Ik merk zelf dat ik het teveel gespeeld heb want die combo's gaan op de automatische piloot, kan binnenkort wel een filmpje opnemen als je dat graag zou willen zien.
ik heb specifiek de combat difficulty naar beneden gebracht. Hopelijk kan ik zo even beter oefenen.
[ Voor 8% gewijzigd door koentjek op 12-07-2026 22:54 ]
Geen problemen gehad met hem. Main quest al tijdje niet aan geraakt. Constant afgeleid met side quest en eilandjes bezoeken..G_Dragon schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:08:
Ik lees online veel klachten over de missie waar je Julien du Casse moet vermoorden, maar volgens mij gebruiken mensen dan niet de stealth manier zoals mij
[YouTube: Assassin's Creed Black Flag Resynced Assassination Julien du Casse easy]
Ik ben qua main quest tot de duikerbel gekomen, daarna enkel varen, scheepjes veroveren, eiland hoppen en wat sidequests.Wimpie79 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:12:
[...]
Geen problemen gehad met hem. Main quest al tijdje niet aan geraakt. Constant afgeleid met side quest en eilandjes bezoeken..
Nog niet gedaan. Zit op 33 procent main quest. Mijn hudeout is wel volledig upgradedspijkerhoofd schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:20:
[...]
Ik ben qua main quest tot de duikerbel gekomen, daarna enkel varen, scheepjes veroveren, eiland hoppen en wat sidequests.
Klopt. Alleen op Fidelity hebben alle npc's ook strand based hair in gameplay. In cutscenes is dat ook op de performance mode. Alhoewel, cutscenes zijn 30fps, dus dan lijkt ie op te schalen naar Fidelity.FeaR schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:34:
[...]
PS5 Pro heeft op alle drie de settings (Performance, Balanced, Fidelity) toch extended ray tracing? Kan zo snel alleen verschil vinden betreffende "strand-based hair" op de PS5 Pro met Fidelity versus Performance.
Ik switch wat tussen performance en balanced op de Pro. De resolutie op performance mode is echt heel goed. Het oogt heel scherp. De resolutie van RT reflecties zijn op performance wel echt heel erg laag. Op zee niet zo'n punt, maar met kleinere oppervlaktes stoort ik mij er aan. Dat is op balanced een heel stuk beter en 40fps vind ik prima spelen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Lekkere game hoor, ik snap waarom veel mensen dit het beste deel uit de serie vinden. Het is 100% AC maar de insteek is net effe anders. Sowieso is dit een remake/remaster van zeer hoog niveau. Grafisch echt fenomenaal als je alle toeters en bellen open zet (RTX PC). Beetje varen, beetje exploren, side questje en weer door met de main quest. Je hebt als speler wel continue het gevoel dat je zelf kunt doen waar je zin in hebt. Dat zit goed in elkaar allemaal.
Ik ben alleen wel bang dat hier heel veel tijd in het zitten hehe ^^
:strip_exif()/f/image/pVkJsMoqUz6srUqiMtQRfQhP.jpg?f=fotoalbum_large)
Boot om de hoek gelegd, stuk gezwommen, lekker sneaken door een random plantage, kijk je achterom en blijken ze hem gewoon naast de ingang gelegd te hebben.
Gelukkig kraait er niemand naar en kan je gewoon onopvallend verder
Edit:
De AI is sowieso oliedom trouwens, daar merk je wel echt aan dat het een oude game is (en aan het feit dat je nog niet op een kiezelsteen kunt klimmen als de de developers het niet bedacht hebben), ik haal net 6 mannetjes achter elkaar neer in de bosjes. Je pakt er eentje, dan denkt de collega die ernaast staat “huh wat is dat nou”, die pak je ook en dan komt nummer 3 kijken
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 13-07-2026 20:46 ]
Deze reward komt niet binnenBas170 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:14:
[Afbeelding]
Ja, dat valt me ook op. Ik kan ook prima op een muurtje van 2 meter hoog gaan staan en geen hond die je ziet. Kampen leeg maken in stealth is wel heel makkelijk en zeker een downgrade vanaf Shadows.Donstil schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:42:
[Afbeelding]
De AI is sowieso oliedom trouwens, daar merk je wel echt aan dat het een oude game is (en aan het feit dat je nog niet op een kiezelsteen kunt klimmen als de de developers het niet bedacht hebben), ik haal net 6 mannetjes achter elkaar neer in de bosjes. Je pakt er eentje, dan denkt de collega die ernaast staat “huh wat is dat nou”, die pak je ook en dan komt nummer 3 kijken
Het is makkelijker en sneller om er gewoon rambo stijl in te gaan. Parry is erg makkelijk en dan zijn vijanden met 1 tik neer.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Ja dat laatste is ook jammer inderdaad, dat hadden ze lastiger moeten maken. Nu zijn nagenoeg alle gevechten R1+Driehoek>repeat.Hulleman schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:17:
[...]
Ja, dat valt me ook op. Ik kan ook prima op een muurtje van 2 meter hoog gaan staan en geen hond die je ziet. Kampen leeg maken in stealth is wel heel makkelijk en zeker een downgrade vanaf Shadows.
Het is makkelijker en sneller om er gewoon rambo stijl in te gaan. Parry is erg makkelijk en dan zijn vijanden met 1 tik neer.
Ik zou R2+Driehoek doen, daar heb je meer succes meeDonstil schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:41:
[...]
Ja dat laatste is ook jammer inderdaad, dat hadden ze lastiger moeten maken. Nu zijn nagenoeg alle gevechten R1+Driehoek>repeat.
R1 en dan Driehoek is Block en dan Assassination. Dat bedoel ik eigenlijk.Bas170 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:44:
[...]
Ik zou R2+Driehoek doen, daar heb je meer succes mee
R2 Driehoek kan ook maar vind dat met die pistolen niet zo leuk.
Welke problemen hebben mensen dan? Ik ben naar 'm toe gerend en heb 'm doodgeschoten, werkte primaG_Dragon schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:08:
Ik lees online veel klachten over de missie waar je Julien du Casse moet vermoorden, maar volgens mij gebruiken mensen dan niet de stealth manier zoals mij
[YouTube: Assassin's Creed Black Flag Resynced Assassination Julien du Casse easy]
Ze noemen het een Dark Souls bossfightOon schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:58:
[...]
Welke problemen hebben mensen dan? Ik ben naar 'm toe gerend en heb 'm doodgeschoten, werkte prima
Pff, snap echt niet hoe mensen deze combat lastig vinden, is m.i. nóg makkelijker dan de vorige games op de RPG engine. Niet zo makkelijk als het origineel, maar ik ben nog niet één enemy tegengekomen waar mijn standaard strategie van slaan -> rope dart -> pootje haken -> finisher niet werkt
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Gelukkig is het wat kleiner. Een Crimson Desert is mij zo overweldigend groot en zoveel verschillende dingen te doen dat ik daar echt met geen 10 jaar door heen kom.G_Dragon schreef op zondag 12 juli 2026 @ 13:43:
[...]
Niet op elk eiland is wat, maar soms ook wel dus ik zou gewoon even aanmeren
'Remmen' door je zeil half of dicht te zetten en je maakt hele scherpe bochten.Jovinho99 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:14:
Ik heb het soms wel lastig om het schip onder controle te houden, zijn er nog mensen die het moeilijk hebben en is er een tip ?
En niet overdrijven bij sturen. Het duurt wat langer om een bochtje te maken dan in een F1 wagen.
* Bas170 noteert: geen handrem-bochtjes makenExactor it schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 11:54:
[...]
'Remmen' door je zeil half of dicht te zetten en je maakt hele scherpe bochten.
En niet overdrijven bij sturen. Het duurt wat langer om een bochtje te maken dan in een F1 wagen.
Alleen het vechten en springen...man man man...beetje clunky.
Was ook in de oude versie al zo. Verder best oke om als Piet Piraat aan de slag te gaan in de Caribbean
Ik had er in eerste instantie ook moeite mee, maar uiteindelijk ; hing ik buiten het schip, even een whistle doen en een assasination.Oon schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:58:
[...]
Welke problemen hebben mensen dan? Ik ben naar 'm toe gerend en heb 'm doodgeschoten, werkte prima
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Was al begonnen vorige week, maar nu ben ik dus echt een piraat lol
Toch maar ff een extra save maken om te kijken of hier wat interessants te vinden is
![]() | ![]() |
Ik heb al jaren niet meer een game als deze gespeeld en het is wel echt weer even inkomen hoor. Verschillende keren random dood gegaan omdat mijn focus weer verkeerd zat of dat ik de verkeerde RT actie deed.Oon schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 10:05:
[...]
Pff, snap echt niet hoe mensen deze combat lastig vinden, is m.i. nóg makkelijker dan de vorige games op de RPG engine. Niet zo makkelijk als het origineel, maar ik ben nog niet één enemy tegengekomen waar mijn standaard strategie van slaan -> rope dart -> pootje haken -> finisher niet werkt
Die boss heb ik wel in 1 keer kunnen doen met eerst wat damage zoals het hoort (wil niet spoilen), maar aan het einde was ik gewoon aan het button mashen om maar te zorgen dat hij niet schoot. Ik had geen kogels en medical syringes meer en nog 1 hit en ik had dood gegaan. Meer geluk dan wijsheid dus.
Blijkbaar is er een algemeen issue met de Red Bull rewards:Bas170 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 04:58:
[...]
Deze reward komt niet binnendus net maar een case geopend bij Ubisoft om uit te laten zoeken
Hello,
Thanks for contacting Ubisoft Support, I understand that you have yet to receive the Redbull promotional skins in-game after redeeming the code. I would like to apologize for any inconvenience this might have cause and I'll gladly look into your case.
The problem you mention is a currently known issue where some players are missing the content and its under investigation, our teams are doing the best they can to resolve the issue as quickly as possible and grant the rewards.
Since we currently have no further information to provide, we will now be marking this case as closed. If the issue haven't been resolved on the coming days you can reopen this case by replying to it. Or if you need assistance with anything else please feel free to create a new case through our Ubisoft support portal.
Best wishes,
Ubisoft Support
Is dat de fase van het verhaal, of is dat op een andere manier dynamisch?
In de buurt van een bepaald fort is het altijd storm. Verder is het volgens mij random (soms wel missie-specifiek). Ik merk ook dat het wel erg vaak stormt t.o.v. het origineel. Donker kun je zelf fixen door de tijd te skippenDonstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:25:
Wat is het toch met dat weer zeg, ik speel alleen maar in de regen of in het donker.
Dat laatste heb ik nog nooit voor elkaar gekregen, ook als ik gewoon normaal in mijn basis sta geeft hij aan dat de tijd stippen niet mogelijkPureLOOD schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:54:
[...]
In de buurt van een bepaald fort is het altijd storm. Verder is het volgens mij random (soms wel missie-specifiek). Ik merk ook dat het wel erg vaak stormt t.o.v. het origineel. Donker kun je zelf fixen door de tijd te skippen
.
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 15-07-2026 16:39 ]
Dat is mij tot nu toe 2x gelukt en is inderdaad enorm buggyDonstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 16:38:
[...]
Dat laatste heb ik nog nooit voor elkaar gekregen, ook als ik gewoon normaal in mijn basis sta geeft hij aan dat de tijd stippen niet mogelijk [Afbeelding].
Haha dat heb ik ook alleen maar! Beetje deprimerend voor zo’n settingDonstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:25:
Wat is het toch met dat weer zeg, ik speel alleen maar in de regen of in het donker.
En áls het dan lukt gaat ie volgens mij ergens naar halverwege de middag en is het binnen een mum van tijd weer donkerBas170 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 18:13:
[...]
Dat is mij tot nu toe 2x gelukt en is inderdaad enorm buggy
Volgens mij wordt dat automatisch geëquiped. Als het goed is zie je nu tijdens het richten dat je twee kogels/bolletjes linksonderin hebt staanGunner schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:44:
Stomme vraag wellicht. Heb de pistol holster geüpgraded maar hoe gebruik ik die nu ?
In m’n cabin zou je wat wijzigingen kunnen doen Maar ik zie daar ook niets.
Wat ik me dan afvroeg wat beteken die 2 bolletjes? Dat je 2 takedowns kunt doen ofzo?Flapperbol schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:41:
[...]
Volgens mij wordt dat automatisch geëquiped. Als het goed is zie je nu tijdens het richten dat je twee kogels/bolletjes linksonderin hebt staan
How bad is it on a scale from one to Spurs
2x schieten zonder herladenSlasher schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 12:18:
[...]
Wat ik me dan afvroeg wat beteken die 2 bolletjes? Dat je 2 takedowns kunt doen ofzo?
Kan nog makkelijker. Parry, takedown.Oon schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 10:05:
[...]
Daar liep ik ook tegenaan, maar die sleutel is er pas als je voor de main quest daar moet zijn.Hulleman schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 12:35:
Irritant. Aanbeland op Cat Island, maar de enemy met de sleutel voor het warehouse is of wel niet gespawned of ik heb hem al verslagen, maar dan kan ik de sleutel niet meer looten....
(Maar als het goed is krijg je die quest vrij snel, die zat een eiland verderop volgens mij)
[ Voor 11% gewijzigd door Flapperbol op 16-07-2026 12:50 ]
Ik zie twee gekruiste pistolen. Verder niets. Maar dat was voor de upgrade ook al.Flapperbol schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:41:
[...]
Volgens mij wordt dat automatisch geëquiped. Als het goed is zie je nu tijdens het richten dat je twee kogels/bolletjes linksonderin hebt staan
edit; volgens mij gaat het meer op de RT + Y quick fire mode. In de tutorial staat dat dat met je holsters te maken heeft. Als ik dat probeer schiet hij idd meerdere pistolen achter elkaar.
[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 16-07-2026 13:08 ]
Ik doel op de witte bolletjes die in deze screenshot boven je HP balk staan. Als het goed is zie jij er nu ook twee?Gunner schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:05:
[...]
Ik zie twee gekruiste pistolen. Verder niets. Maar dat was voor de upgrade ook al.
Daar heb ik er zelfs drie staan.Flapperbol schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:09:
[...]
Ik doel op de witte bolletjes die in deze screenshot boven je HP balk staan. Als het goed is zie jij er nu ook twee?
[Afbeelding]
Maar dat was voor de upgrade ook al zo zie ik in een eerdere save.
Zie mijn edit trouwens
edit: die drie bolletjes hebben er denk ik wel mee te maken. Ik zou idd nu drie pistols moeten dragen. Ik heb denk ik een ander idee bij de omschrijving, maar dank voor het meedenken en oplossen.
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 16-07-2026 13:14 ]
Die bolletjes zijn letterlijk het aantal pistolen dat je bij je draagt en dus de kogels die je kan schieten. als je om edward heen gaat met je camera (right joystick) dan zul je op zijn lichaam in dit geval ook drie pistolen zien die hoef je niet zelf te equippen dat wordt na de upgrade automagisch gedaan.Gunner schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:10:
[...]
Daar heb ik er zelfs drie staan.
Maar dat was voor de upgrade ook al zo zie ik in een eerdere save.
Zie mijn edit trouwens
edit: die drie bolletjes hebben er denk ik wel mee te maken. Ik zou idd nu drie pistols moeten dragen. Ik heb denk ik een ander idee bij de omschrijving, maar dank voor het meedenken en oplossen.
Je kan heel simpel testen als je R2 + driehoekje doet dan zou je in totaal 3 x moeten kunnen schieten zonder te hoeven herladen. de volgende upgrade geeft je nog een pistool op je lichaam en dus nog een 4e bolletje (kogel) links onderin dit is voor nu de max mogelijke pistolen.
Al is het wel apart zoals je zegt dat je daar al 3 bolletjes had staan voor dat je een upgrade deed? Dit kan betekenen dat je misschien iets anders heb geupgrade dan je initieel dacht bijvoorbeeld het aantal kogels dat je totaal in voorraad kan houden?
Heb je de pistolen uit de animus challenges die 2 kogels tegelijk schiet dan heb je dus effectief 8 kogels
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Er is een nieuwe update verschenen van 2,4GB. Veel verbeteringen waaronder dat het vaker zonniger isDonstil schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:25:
[ Voor 9% gewijzigd door D. Ninjai op 16-07-2026 16:58 ]
Aah heel Nice, lag dus niet aan mij/ons!D. Ninjai schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 16:56:
[...]
Er is een nieuwe update verschenen van 2,4GB. Veel verbeteringen waaronder dat het vaker zonniger is
De volledige lijst: https://www.ubisoft.com/e...-update-1-0-4-patch-notesD. Ninjai schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 16:56:
[...]
Er is een nieuwe update verschenen van 2,4GB. Veel verbeteringen waaronder dat het vaker zonniger is
:strip_exif()/f/image/5ZsM6TRebkvv3G2Q4lhoH8al.jpg?f=fotoalbum_large)
Perongeluk een screenshotje gemaakt precies op het moment dat er kanonskogels aankwamen 😆
:strip_exif()/f/image/2nJiYWVET786On5vlBQpGejh.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel een beetje “stoere piraat” larpen zo 😏
[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 17-07-2026 09:54 ]
Ja random op zee, ik vaar veel moeilijke gebieden in om z'n Man O' War over te nemen. Door er naar toe te varen en dan van boot te springen, dan klim ik het schip op en schakel ik de bemanning uit. Ben namelijk aan het sparen voor upgradesWestland1940 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 09:37:
@G_Dragon Wat een shots, wanneer komen die grotere naval gevechten? Random op zee? Foto 2 is fire!
Sinds de update op de XBOX kan ik geen brandende schepen meer looten. Wat ik ook doe, ik sterf als de timer afloopt. 🙁Bas170 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:39:
[...]
De volledige lijst: https://www.ubisoft.com/e...-update-1-0-4-patch-notes
Het vechten heb ik wat meer onder de knie gekregen de afgelopen dagen. Een beter zwaard en wat ervaring onder de riem helpen. Één voor één een tijdje combo’s oefenen heeft ook geholpen.
Raar, ik heb vanochtend nog (op PS5) er eentje gedaan. Voor de zekerheid, je verlaat wel het schip? Let daarbij ook op dat je niet bij de reling van de Jackdaw blijft staan, want dan wordt je alsnog geraakt door de explosie.koentjek schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:58:
[...]
Sinds de update op de XBOX kan ik geen brandende schepen meer looten. Wat ik ook doe, ik sterf als de timer afloopt. 🙁
Ik ga ook dood als ik al 20 meter ben weggezeild…Bas170 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 12:20:
[...]
Raar, ik heb vanochtend nog (op PS5) er eentje gedaan. Voor de zekerheid, je verlaat wel het schip? Let daarbij ook op dat je niet bij de reling van de Jackdaw blijft staan, want dan wordt je alsnog geraakt door de explosie.
:strip_exif()/f/image/Wiwjk4oeZX439OncXY7R8YQf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/enUYo854haESzQ1axOosQJQB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/04JJZu1yJRhiiFMT5otyJMya.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LOLQE5IlrmdRSuuyl00Suynq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LTw9F3DRGdHzuDmFRnfpyV16.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/m9gf5JbiJVc2IMDiFyIFwpGC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/28h4gDkzESIR2dpKMbej84D8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/po7s0TR2WQ707Y2smmrDdSvi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kw7YrkKVA38KZpxpI512ODsr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bg7t9nXYI5TSL158rEbzOeU4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WAh2E4WLgC6RscHzVtV9KOOq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jmjmQZdGJoZKokidd7669P6I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qbFU42vzNjAi7Sif5euyboyC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HJocRaeCBZnuyc26MXg7wADy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3zi50hPoryDzY5LVJ2vkzk1L.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/89eyKDFIjRxk0B6xkbtnXEag.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ARlTtZTiWERY4pA14gAJnZvZ.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/AaMkxU4PnejgCKRAIMN3SBS7.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/aVPYp0TnsWlOeFnKRluuNLlE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TNLDVnuZZ08skW22zNWdtRI3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/L49oIMw3eU3DYoMMcv0wFVpH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/miqIvnzWIJG1jPYGytKs7P5Q.png?f=fotoalbum_large)