Steam ID = Ackerfiets
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Probleem is alleen dat het er in mijn gedachte al zo uitzag
I wake up in the morning and I piss excellence
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Zeker, ikzelf ben echt geen groot AC fan. Die games irriteren me vaak meer dan dat ik t echt leuk vind maar met deze heb ik me echt goed vermaakt. Natuurlijk zitten de standaard Ubisoft dingen er nog wel in maar niet hinderlijk. Alleen het parkour zit af en toe in de weg, werkt niet 100% en de camera kan ook gek zijn. Maar verder echt een goeie game, en prima moderne verbeteringen doorgevoerd.Mog schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 09:44:
Als iemand die nog nooit Black Flag heeft gespeeld, is de gameplay nog modern genoeg?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Gevalletje herrineringsverfraaïng.Donstil schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 09:41:
Ik heb inmiddels ook even gespeeld, fijn om weer terug te zijn, ziet er ook lekker uit allemaal.
Gisteren pas gekocht hahaDonstil schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 23:42:
[...]
Downloaden kon toch al, of is dit een day-one patch?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Lekkerrrr wou dat ik dat kon. Hopelijk vanavond nog in de stemming om even te spelen. We gaan het zien.spijkerhoofd schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 06:28:
En we zijn begonnen! Ik ben gelukkig vandaag vrij omdat ik veel overuren gemaakt heb de afgelopen weken! Eerste indruk is dat het er super mooi uitziet!
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Mooi hoe ons brein werktDonstil schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 09:41:
Ik heb inmiddels ook even gespeeld, fijn om weer terug te zijn, ziet er ook lekker uit allemaal.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Ja absoluut. Mooi hoe dat werkt.
Happy launch day, pirates! 🏴☠️
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 9 juli 2026
To celebrate, the AC Black Flag Resynced marketing team has prepared a little surprise, especially for the players who eagerly awaited the original game's release back in 2013.
Be sure to tune in to our YouTube channel at 4:00 PM CEST to discover…
Deze game is gelukkig wat compacter en ben wel toe aan een tropische setting. Kan geen bos en kasteel eigenlijk meer zien.
[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 09-07-2026 11:29 ]
:strip_exif()/f/image/dsXJDkpt6xwOHYO6zhGiJ1CK.png?f=user_large)
🟪Assassin's Creed Black Flag Resynced exclusive Twitch drop🏴☠️
— AC Brotherhood News🦅 (@kevincreednews) 9 juli 2026
🟣Cheetah Claw Cat - Watch for 4 Hours
🟣Rustborne Swords - Watch for 2 Hours
🗓️End Date: Mon, Aug 3, 11:00PM BST#AssassinsCreed #BlackFlagResynced #Ubisoft #UbisoftPartner @Assassins_UK @Ubisoft_UK… pic.twitter.com/MFH8KITGmK
Boo for publishers en devs die dit soort shit uithalen, social media opdringen om rewards te krijgen.
Hallo het is 9 juli wat is deze??? Komop steam heb ik hiervoor gepreorderd?? :Beschikbaar vanaf 9 jul 2026
Dit spel zal beschikbaar zijn over ongeveer 3 uur
[ Voor 6% gewijzigd door vosss op 09-07-2026 12:45 ]
Was klaar wakker dus ik dacht ik pak mijn kans. Nu wachten tot alle afspraken voor vandaag plaats hebben gevonden en verder met de gameFamily Guy schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:53:
[...]
Damn, eerder opstaan voor een sessie. Props voor u.
Die kat vind ik super cool, bedankt voor het delen, anders was ik hier nooit achter gekomen!
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Steam ID = Ackerfiets
Steam ID = Ackerfiets
Deze resync dan wel remaster is gebaseerd op de engine van AC shadows de laatst uitgekomen AC dit houd in dat de gameplay dus net zo modern aan moet voelen als die game uit 2025.Mog schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 09:44:
Als iemand die nog nooit Black Flag heeft gespeeld, is de gameplay nog modern genoeg?
Ikzelf heb hem fysiek gepreordered maar met dank aan DHL zal ik de game vandaag vermoedelijk niet spelen gezien hij waarschijnlijk pas na 20:30 word bezorgd!
Morgen geen tijd voor dus wordt pas dit weekend
[ Voor 22% gewijzigd door copywizard op 09-07-2026 13:54 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Steam werkt ook nog niet. Dus even wachten nog.Family Guy schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 13:36:
Iemand een idee waarom ik hem vanaf Ubisoft Connect nog niet kan launchen? Hebben anderen hier ook last van?
Waar zijn de sigaren
Let's gooooWimpie79 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 13:44:
Eerst nog wat werken en deze avond vlieg ik er ook in met deze game
Niet om 3 uur NL tijd maar om 4 uur NL tijd??Beschikbaar vanaf 9 jul 2026
Dit spel zal beschikbaar zijn over ongeveer minder dan een uur
hehe, hier ook KCD2 speler. Nadat ik deze game had uitgespeeld, was ik opzoek naar een nieuwe RPG. Toen kwam dit spel op mijn pad.D. Ninjai schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 11:28:
Wat heb ik hier veel zin in! Nog even wachten op de postbode en dan gelijk los. KCD2 moet ik dan even op pauze zetten maar dat was echt geen doen om die op tijd uit te spelen, ook al heb ik daar al 100+ uur in zitten
Deze game is gelukkig wat compacter en ben wel toe aan een tropische setting. Kan geen bos en kasteel eigenlijk meer zien.
Spelletje ligt op de mat, nu nog op werk....aahhhhh
Komen we vast nog wel tegen
I missed this so much;
/f/image/ljvoA6upYQYEyHRUeRoNHTpo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6jCVvkOnGiZidUdY1Ljn2xRZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 09-07-2026 15:49 ]
Steam ID = Ackerfiets
13 minuten nogFamily Guy schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:28:
16:00u dus…
De 2e screenG_Dragon schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:21:
[...]
Komen we vast nog wel tegen
I missed this so much;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Echt vet. Na jaren consolesgaming heb ik mijn AM4 pc helemaal geupgrade speciaal voor deze game met een 5800X3D CPU met dikke Be Quiet! koeler en een Gigabyte 9070XT 16GB Gaming OC GPU.
Ik verwacht hem wel op dikke settings te kunnen spelen.
16:00 uur lets go!!!
65%
[ Voor 5% gewijzigd door vosss op 09-07-2026 16:02 ]
Nah de engine betekend niet automatisch dat de gameplay net zo modern is.copywizard schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 13:51:
[...]
Deze resync dan wel remaster is gebaseerd op de engine van AC shadows de laatst uitgekomen AC dit houd in dat de gameplay dus net zo modern aan moet voelen als die game uit 2025.
Ik heb er nu 5 uurtjes in en je merkt duidelijk dat het verbeterd is tov het origineel. Alleen het is absoluut geen shadows in beweging, klimmen en combat.
Het stoort mij niet, ondanks dat ik dit wel had verwacht, maar het is zeker merkbaar.
Verwacht alleen geen RPG hoor, want die RPG (lite) elementen van de nieuwere delen zijn niet overgenomen in deze remake.darkfujita schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:16:
[...]
hehe, hier ook KCD2 speler. Nadat ik deze game had uitgespeeld, was ik opzoek naar een nieuwe RPG. Toen kwam dit spel op mijn pad.
Meer mensen daar last van? Ik zet hem op 4k, run de benchmark, all good en als ik dan de settings van high naar very high of ultra wil zetten moet ik herstarten of discard. Discard gooit ie de settings weg en terug naar high en restart dan zet ie hem weer op 1440p?!
Dan pak ik over een paar jaar de Steam versie wel een keer uit de sale voor nog een run.
Balanced ziet de Xbox versie er gewoon redelijk goed uit en blijkbaar scheelt 40 fps net genoeg om het voor mij speelbaar te houden. De PC versie heeft absoluut mijn voorkeur, maar gezien mijn vriendin het bij AC games leuk vindt om mee te kijken ruil ik wat grafisch geweld in voor de gezelligheid.
Nu ga ik eens rustig beginnen. En vooral rustig, want pc staat op zolder en volgens de thermometer is het hier atm 27,6 graden.
Veel plezier mede-piraten!
Daar komt nog wel een graadje of 2 bij met deze game. 1 of 2 ventilators op je hoofd en gaan. Past goed bij setting. Wind en warmte 😅vosss schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:42:
Zo. Hond is uitgeweest. Gegeten. Vaatwasser draait.
Nu ga ik eens rustig beginnen. En vooral rustig, want pc staat op zolder en volgens de thermometer is het hier atm 27,6 graden.![]()
See you on the seas fellow piratevosss schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:42:
Nu ga ik eens rustig beginnen. En vooral rustig, want pc staat op zolder en volgens de thermometer is het hier atm 27,6 graden.![]()
Walk down the plank matey!vosss schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:42:
How bad is it on a scale from one to Spurs
Heel even naar beneden afkoelen, is 28,7 inmiddels hier.
Steam ID = Ackerfiets
Je kunt gewoon vol tegen de wind in varen en volle snelheid behalen. Ook is de boot net zo wendbaar als een rubberbootje met buitenboordmotor
AI infoPukson schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:10:
Heerlijk spel en ben al helemaal verdwaald met het schip. Vroeg mij nog af, die shantys zijn mij wat te zacht, in het menu staat het al op 100. Andere manieren zodat het harder gaat of komt dat later met meer bemanningsleden ofzo?
Adjusting Audio Mix
- Dialogue and Effects: Shanties are tied to in-game dialogue and sound effects. If they feel too quiet, try lowering the Music slider in the main Audio menu, which pushes the chanting to the forefront of the mix. [1]
- Dynamic Range: Go to your audio settings and set the Dynamic Range to Medium. This helps balance ambient ocean noise with your crew's singing vocals. [1]
Sea of Thieves is wel nieuwer en ik had niet verwacht dat ze al deze dingen zouden aanpassen. Maar ik snap wel wat je bedoeld. Even weer switchen hahaDonstil schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:11:
Ik heb na de originele Black Flag heel veel Sea Of Thieves gespeeld maar met die meganics in het achterhoofd stelt varen in BF echt niets voor zeg. Ik moet daar wel even aan wennen.
Je kunt gewoon vol tegen de wind in varen en volle snelheid behalen. Ook is de boot net zo wendbaar als een rubberbootje met buitenboordmotor
Het is gewoon een heel goed schip. Historisch gezien zal 1 schip het ook nooit redden in een gevecht met meerdere man of warsDonstil schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:11:
Ik heb na de originele Black Flag heel veel Sea Of Thieves gespeeld maar met die meganics in het achterhoofd stelt varen in BF echt niets voor zeg. Ik moet daar wel even aan wennen.
Jawel hoor, zo'n schip kan wel tegen een kwalletje.squashedraven schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:38:
[...]
Het is gewoon een heel goed schip. Historisch gezien zal 1 schip het ook nooit redden in een gevecht met meerdere man of wars
Allkeyshop even bekijkenWestland1940 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:32:
Nog tips voor goedkope aanschaf plekken voor pc?
Zal eens checken. Jammer dat de game niet beschikbaar is op Game Pass.
Alleen ubisoft+Westland1940 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:11:
[...]
Zal eens checken. Jammer dat de game niet beschikbaar is op Game Pass.
spijkerhoofd schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 07:57:spoiler:Ik weet niet of dit in de orginele BF zat, maar als je schepen in je floot geen werk hebben kun je ze in de haven van Great Inagua zien liggen. Wat wel nieuw is dat als opdrachten gegeven hebt aan je vloot dat je ze ziet vertrekken.
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Dan wordt het Ubisoft+ voor mij. 18 euro voor prima vermaak
Shanties hebben hun eigen volume knop maar die staat op 100. Wellicht dat het helpt om het overige dan lager idd te zettenHulleman schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:36:
[...]
AI info
Adjusting Audio Mix
- Dialogue and Effects: Shanties are tied to in-game dialogue and sound effects. If they feel too quiet, try lowering the Music slider in the main Audio menu, which pushes the chanting to the forefront of the mix. [1]
- Dynamic Range: Go to your audio settings and set the Dynamic Range to Medium. This helps balance ambient ocean noise with your crew's singing vocals. [1]
Je kunt daar toch gewoon naar toe varen?/fasttravel?Wimpie79 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:55:
Veronderstel dat je nog kan terugkomen naar het eerste gedeelte. Want heel veel stuff kan ik voorlopig niet bereiken...
Heb enkel havana bereikt. Ben nog niet zo ver hoor....
hiervoor alleen bij ubisoft de code te redemen.
Zelf eventjes gespeeld en ziet er prachtig uit, maar eerst Kingdom deliverance 2 afronden.
Veel plezier iedereen
Eind van de middag maar eens opstarten, nu nog hopen dat het een beetje draait op Linux (Bazzite)
Wat zuur, hopelijk ben je inmiddels aan het spelen? Zo ja, veel plezier!Derbiss schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 11:54:
Ik wou gisteren even spelen..maar download was niet gestart.
Veel plezier iedereen
Verder vermaakt ik mij er wel lekker mee, af en toe heb ik "Ah ja dat ging zo idd" maar het meerendeel ben ik al vergeten merk ik, dus speelt als nieuw.
Goh nee, laatste dag werken voor verlof; 2 jongens die hier rondlopen + vrouw; vanavond België op tv.. kwestie van prioriteitenG_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:23:
[...]
Wat zuur, hopelijk ben je inmiddels aan het spelen? Zo ja, veel plezier!
Dank je wel, de release kon op geen betere tijd komen. Vandaag niet kunnen spelen want een dagje dierentuin, maar morgen weer van de partij!
Ik had dat met alle ac spellen wel, behalve misschien valhalla, daar kreeg ik het permanent koud van! Maar oude Egypte, Griekenland en Japan vond ik echt prachtig! Zeker Japan met met de seizoenen vond ik schitterend.Westland1940 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 18:40:
Jezus wat is dit mooi. Uiteraard nu overdondert, net begonnen. Maar de afgelopen AC games (zeker de RPGs spellen) gaven mij dit wauw gevoel niet, ook al was het niet lelijk. Deze remake geeft mij nu al veel goede hoop voor toekomstige AC games.
Heb nog niet veel gespeeld, maar het ziet er wel erg mooi uit. Enige ding waar ik me wel groen en geel aan zit te ergeren is de ondertiteling, ik heb nog nooit zulke vreemde opmaak van zinnen gezien. Overal in die zinnen willekeurige woorden die beginnen met hoofdletters, ook al zijn het geen namen oid. Beetje vreemd, lijkt wel of ze een woordenboek hebben ingeladen en daar on-the-fly zinnen mee genereren ofzo
:strip_exif()/f/image/tGbYAhVY1Xog69Vnrjmsjbfq.jpg?f=fotoalbum_large)
Dash my Buttons... Assassin's Creed Black Flag Resynced has already passed 2 million copies sold! 🏴☠️
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 10 juli 2026
Whether you're sailing with us again, or stepping aboard the Jackdaw for the first time: THANK YOU from the bottom of ARR hearts. pic.twitter.com/3badNwSqVp
Shadows kan ik mij eigenlijk niet meer zo herinneren, teveel games ertussen gespeeld, maar het klimmen is soms wat houterig. Althans in het begin dat je van schip naar schip moet klimmen zat ik mij wel vaak te ergeren. Probeer ik van een mast naar het klimtouw te gaan maar dat gaat voor geen meter. Dan ben ik debiel aan het springen tot ie het pakt. Maar aan de andere kant voelt dat ook wel classic aanWestland1940 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 21:08:
Ik was er al bang voor, de controls zijn ongeveer zoals Shadows en niet als de oudere games (OG BF of Unity, III). Jammer dat er geen classic optie is, speelt toch veel lekkerder?
Zag nog een advanced optie voor parkour maar weet niet of dat zin heeft.
De nieuwe difficulty opties zijn een mooie toevoeging. Vooral stealth op Hard bevalt me, omdat vijanden dan ook rekening houden met hoogteverschillen, waardoor stealth een stuk uitdagender wordt.
Mijn enige echte kritiekpunt is de combat op Hard. Die voelt nog steeds aan de makkelijke kant. De timing windows voor parry’s en dodges zijn vrij ruim, waardoor bijna elke poging succesvol is. Ik zou graag zien dat Ubisoft de combat op Hard wat strenger afstelt, zodat gevechten meer spanning bieden en je echt wordt beloond voor goede timing.
Ik vermaak me verder uitstekend, ik heb op Twitch even een stream laten aanstaan voor wat extra in game items, en je kan ook uit de store een aantal items gratis claimen.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Ik las ergens anders dat dit gedaan is omdat het in die tijdpersiode de gewoonte was om op manier hoofdletter te gebruiken.kaanmijo schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:33:
. Enige ding waar ik me wel groen en geel aan zit te ergeren is de ondertiteling, ik heb nog nooit zulke vreemde opmaak van zinnen gezien. Overal in die zinnen willekeurige woorden die beginnen met hoofdletters, ook al zijn het geen namen oid. Beetje vreemd, lijkt wel of ze een woordenboek hebben ingeladen en daar on-the-fly zinnen mee genereren ofzo
Heb er nu niet direct een bron over gezocht ofzo maar zou dus gedaan zijn om het authentiek te doen overkomen
Ik kijk uit naar het spel maar ik wacht nog even tot er een sale is. Maar ziet er allemaal heel veelbelovend uit.
Enig minpuntje nog na 3 uur spelen is dat de camera soms te veel op het personage blijft ‘plakken’. Met de vorige delen ervaarde ik dat minder.
En wat ziet het er prachtig uit. Ik speel op de ps5 pro.
Heb enkele uren gespeeld op fidelity mode, 30 fps.
Nu even Performance mode op 60 fps spelen. Kijken wat de echte verschillen zijn.
Dat ben ik nu ook weer aan het doen en ik ben inmiddels in Nassau aangekomen, alleen daar heb ik een probleempje met de main quest.
Op mijn boot is de marker voor "Now Hiring" alleen ik kan nergens de quest starten en/of met iemand praten. De game sluiten en starten heeft ook geen zin.
Iemand dat ook gehad toevallig?
Edit: Nevermind, mijn schip was bugged lijkt het, ik ben de regio uitgevaren en weer terug en toen starte de missie bij het aanleggen van de boot wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 11-07-2026 12:31 ]
/f/image/zQYhceELGJSt4DzfhFnCr90H.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/B8u2uNcs2MzNXa1QLVHHKb3i.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/gXzrn7fyb6lp9uCr4b2BVxNI.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/HvhlfMpMTIRAqlhRLTxBhDfR.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/FnzJXCh82AYnCqhOedLNfUxL.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/IpmRrkRoJJ0VuVFsHpzZ6PhU.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/7fsuSiHZTzrSIahpOqsv7UPh.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/XhZfsVGJ2lM3WLrJxwbKfmH6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JBbe1bYUb6FgHvkaSZRAhyth.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7UNcSr4CsF2DMasMAWnMU3s6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OwKrZ3enbtSwXXWacwIQIBDo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2xQvVIeEpLnoeqhVRSNkrEdj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tBLYCtWSvquwOgCIIXzLXoN8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/enUYo854haESzQ1axOosQJQB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LMpXeIe0ytGrQq7jTewSXcUQ.jpg?f=fotoalbum_large)