• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-07 09:54

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
ZesBarkiePK schreef op maandag 29 juni 2026 @ 20:19:
[...]

Bedankt voor het overzicht.
Geen dank ik hoopte wel dat hij leesbaar is omdat het een ScreenShot is van mijn telefoon en gecropped. Maar blijkbaar wel :)

Nog 1 weekje wachten :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-07 00:48
Ik heb hem ook besteld. Ik heb het origineel ook gespeeld jaren terug, maar ben toch wel benieuwd. De beelden die ik tot nu toe heb gezien zien er veelbelovend uit vind ik.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Blijkbaar gaan ze Shadows over laten lopen in BF Resynced best wel gaaf :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-07 09:39
@AlwaysNick Hoe bedoel je precies laten over lopen naar BF?

Ik zit nu helemaal in ACIII, was niet zo gepland maar de timing is wel lekker zo met BF binnenkort :)

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:09

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:47
Good news! Black Sails is nu te zien op Amazon Prime!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:46
spijkerhoofd schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 07:05:
Good news! Black Sails is nu te zien op Amazon Prime!
_/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Gisteren de pre-order ook maar eens geknald omdat dit de eerste game in jaren is waar ik écht naar uitkijk. Pre-load op PC echter nog niet mogelijk, iemand een idee wanneer ik dat alvast kan doen?

Steam ID = Ackerfiets

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:55
@Family Guy Op PlayStation in ieder geval vanaf 7-7. Steam ook vaak pas 24 tot 48 uur voor release.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
PlatformFile Size
PS561.865 GB
XBOX Serie X/S64.13 GB
PC63.1 GB

[ Voor 65% gewijzigd door AlwaysNick op 01-07-2026 12:06 ]

• spijkerhoofd
Nog officieel een week te gaan! Om te tijd te doden hier nog een aanrader qua piraten serie:

https://www.youtube.com/watch?v=0EIwiXxbxnI :+

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tKBbAMLrkySiw6S3k87BpqNjEU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uf501hyrJwb0DrnUuslHe8MF.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ZesBarkiePK
Best nog een verschil is dat eigenlijk, als je de game op pc hebt gekocht, kun je ’m op de 9e al om 16:00 uur spelen. Op PlayStation is de release pas om middernacht, dus eigenlijk wordt dat al de 10e. Zeker een voordeel van pc als je niet kan wachten.

Hoe dan ook, ik kan toch pas donderdagavond beginnen met spelen. Vrijdag, zaterdag en zondag ben ik vrij en heb ik expres geen afspraken gepland. Gaat een relaxed weekend worden, ik heb er nu al zin in!

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• spijkerhoofd
ZesBarkiePK schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 19:48:
Best nog een verschil is dat eigenlijk, als je de game op pc hebt gekocht, kun je ’m op de 9e al om 16:00 uur spelen. Op PlayStation is de release pas om middernacht, dus eigenlijk wordt dat al de 10e. Zeker een voordeel van pc als je niet kan wachten.

Hoe dan ook, ik kan toch pas donderdagavond beginnen met spelen. Vrijdag, zaterdag en zondag ben ik vrij en heb ik expres geen afspraken gepland. Gaat een relaxed weekend worden, ik heb er nu al zin in!
9/7 12 cest is toch gewoon 9/7 om 00.00 uur? Dus donderdag 00.00 uur?

• ZesBarkiePK
@spijkerhoofd Oh ik denk dat je gelijkt hebt, dus consoles zijn toch eerder? Ik had het even verkeerd begrepen.

• spijkerhoofd
ZesBarkiePK schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 22:12:
@spijkerhoofd Oh ik denk dat je gelijkt hebt, dus consoles zijn toch eerder? Ik had het even verkeerd begrepen.
Ik denk dat het een pr nightmare zou zijn als ze echt bijna op 10 juli zouden lanceren!

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 00:12
Heb nog wat filmpjes bekeken. Damn kijk er echt naar uit volgende week. Heb de originele game totaal niet gespeeld...

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:29
Wimpie79 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 10:02:
Heb nog wat filmpjes bekeken. Damn kijk er echt naar uit volgende week. Heb de originele game totaal niet gespeeld...
Dan heb je een leuke tijd voor de boeg. Zeker als je een beetje in de piraten zit (Black vlag) dan zal het echt een feest van herkenning zijn. _/-\o_

• G_Dragon
Oh niet? Then you are in for a hell of a ride :)
Want het orgineel was al echt een heel tof spel..

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 03-07-2026 10:51 ]

• Shaker74
G_Dragon schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 10:51:
[...]

Oh niet? Then you are in for a hell of a ride :)
Want het orgineel was al echt een heel tof spel..
Ja, Black flag vond ik veruit de leukse en mooiste (sfeer) AC... Op PC gespeeld en later zelfs op de PS5 nog een keer. :) Nu weer een keer :+ Nu ga ik alleen wat zeggen wat niet iedereen leuk gaan vinden, Maar volgens mij hebben de "huidige tijd" dingen eruit gehaald. Dat je eruit stapt en op kantoor rondloopt. Ik vond dat eerlijk gezegd zelf altijd (voor mij dan) een moodbreaker. Maar waarschijnlijk komt dat omdat ik de eerdere games niet echt serieus gespeeld had.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Shaker74 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:03:
[...]

Ja, Black flag vond ik veruit de leukse en mooiste (sfeer) AC... Op PC gespeeld en later zelfs op de PS5 nog een keer. :) Nu weer een keer :+ Nu ga ik alleen wat zeggen wat niet iedereen leuk gaan vinden, Maar volgens mij hebben de "huidige tijd" dingen eruit gehaald. Dat je eruit stapt en op kantoor rondloopt. Ik vond dat eerlijk gezegd zelf altijd (voor mij dan) een moodbreaker. Maar waarschijnlijk komt dat omdat ik de eerdere games niet echt serieus gespeeld had.
Heel veel mensen vonden hem leuk. Terwijl ik 2, Syndicate en Shadows 1 van de leukste vond |:(

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vraag mij vooral af hoe het speelt, ik heb wat van die hands-on video's gekeken die de afgelopen dagen kwamen maar ben niet perse overtuigd. Game lijkt er waanzinnig uit te zien maar de besturing en combat zien er wel wat houterig uit vooralsnog.

Live, Laugh, Toaster bath.

• Donstil
  • Niet online
Shaker74 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:03:
[...]

Al die moderne tijd dingen haalde mij er altijd enorm uit, als ze dat er inderdaad uitgesloopt hebben dan ben ik helemaal voor 👍

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ook niet, ben pas later ingestroomd in de AC series. Heb hem meteen besteld op fysieke disc, voordat ze alleen maar digitaal zijn :P

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 00:12
Slasher schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 12:50:
[...]

Ik ook niet, ben pas later ingestroomd in de AC series. Heb hem meteen besteld op fysieke disc, voordat ze alleen maar digitaal zijn :P
Mijn eerste was origins of odyssee. Weet het ni meer. Ik koop alles digitaal op ps5 pro...

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23-07 17:25
Ben benieuw wat het is , ben pas ingestapt bij mirage en de laatste shadows, weet niet of het piraten thema me zal liggen?

• spijkerhoofd
Jovinho99 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 20:30:
Ben benieuw wat het is , ben pas ingestapt bij mirage en de laatste shadows, weet niet of het piraten thema me zal liggen?
Je kan altijd wachten tot de orignele Black Flag fors in prijs verlaagd is, in de PS store was het laagste iets van 5 euro, daar kun je op wachten, of tweede hands kopen/lenen van iemand. Als je het piratenleeftijd aanstaat kun je de Resynced kopen.

• G_Dragon
Pas bij Mirage? Dan heb je een paar pareltjes gemist in de reeks, Black Flag was hier zeker eentje van :)

• Westland1940
Aftellen geblazen... prima game voor in de zomer. Is er naast de grafische upgrade ook veel nieuwe content toegevoegd?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-07 08:15
Ik heb de originele black flag niet gespeeld, dus heb hier echt zin in. Nog 3 dagen!

Overigens vond ik AC Oddyssey verreweg de leukste AC die ik gespeeld heb. Die heeft een 60fps patch gekregen op de current-gen consoles. Zit ook naval gameplay en combat in.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• spijkerhoofd
Hulleman schreef op maandag 6 juli 2026 @ 11:16:
[...]

Ik heb de originele black flag niet gespeeld, dus heb hier echt zin in. Nog 3 dagen!

Overigens vond ik AC Oddyssey verreweg de leukste AC die ik gespeeld heb. Die heeft een 60fps patch gekregen op de current-gen consoles. Zit ook naval gameplay en combat in.
Ik was voor de aankondiging van de Resynced weer begonnen, ben meteen gestopt na de aankondiging. Zoveel zin in donderdag, ik ben lekker vrij die dag, want had veel overwerkuren, kan ik die mooi inzetten!

Oddyssey was echt een gave game, mede door de naval gameplay.

• Shaker74
Westland1940 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 10:03:
Aftellen geblazen... prima game voor in de zomer. Is er naast de grafische upgrade ook veel nieuwe content toegevoegd?
Ja zeker. Wat nieuwe content, nieuwe missies, zelfs de end game aangepassingen begreep ik. Ook wat meer focus op zijn maten begreep ik. Daarnaast zijn de "huidige tijd" zaken eruit gehaald. In 1 adem door.. :)

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Shaker74 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:02:
[...]
Daarnaast zijn de "huidige tijd" zaken eruit gehaald. In 1 adem door.. :)
Aan de ene kant wel jammer aan de andere kant voor de flow wel veeeel beter

• Shaker74
AlwaysNick schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:13:
[...]

Aan de ene kant wel jammer aan de andere kant voor de flow wel veeeel beter
Klopt... Ik ben er echt heel blij mee (het haalt me uit de flow en ik rush er altijd brainless doorheen) Maar andere kunnen dat weer jammer vinden idd.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

spijkerhoofd schreef op maandag 6 juli 2026 @ 11:24:
[...]

Zoveel zin in donderdag, ik ben lekker vrij die dag, want had veel overwerkuren, kan ik die mooi inzetten!
Hoe laat is de game speelbaar?

Steam ID = Ackerfiets

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:31
Ik heb nooit Black Flag gespeeld; ben ingestapt bij Origins en later Odyssey, Valhalla en Shadows. Allemaal heel leuk maar nooit helemaal uitgespeeld .... er kwam altijd weer een andere game voorbij ;) (ligt aan mij en niet de games)

Vooralsnog wacht ik met de aankoop van BF:Resynced omdat ik nu in een MMO zit en daar al mijn gametijd aan besteed.
Maar als Black Flag (en dus Resynced ook) echt zo goed is als ik lees komt ie er mettertijd wel!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 12:46
@Vortigen Black Flag is wel een ander soort game dan de AC die jij gespeeld hebt. Er is geen rpg element in Black Flag.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:09
https://www.youtube.com/watch?v=GWAiq_wshd0 beetje vroeger dan het mag maar..
Dit is de intro..ik ga wel niet kijken :).

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:31
invine schreef op maandag 6 juli 2026 @ 14:10:
@Vortigen Black Flag is wel een ander soort game dan de AC die jij gespeeld hebt. Er is geen rpg element in Black Flag.
Ah okay dan. Wist ik niet. Een ander soort game dus dan die delen die ik heb gespeeld.
Kan interessant zijn ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Westland1940
Ik zie dat veel YouTubers al veel content mogen uploaden. Nu nog wachten op de reviews. De hype begint hier langzaam lekker te groeien :)

• Donstil
  • Niet online
Toch ergens een embargo verlopen. Toch nog wel een beetje houterig zoals ik eerder al vreesde.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:24:
[YouTube: AC Black Flag - Part 1 - The Beginning]

Toch ergens een embargo verlopen. Toch nog wel een beetje houterig zoals ik eerder al vreesde.
Wou het net delen haha

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Ziet er in 4K wel heel goed uit!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:20
invine schreef op maandag 6 juli 2026 @ 14:10:
Ik wil niet teveel spoilers gaan vinden, maar zijn er wel elementen om iets van je character te upgraden qua skillpoints/nieuwe moves of derglijke?

• Daan0s
  • Laatst online: 22:47
vinom schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 13:47:
[...]

Ik wil niet teveel spoilers gaan vinden, maar zijn er wel elementen om iets van je character te upgraden qua skillpoints/nieuwe moves of derglijke?
Nope, alleen betere gear maar geen skillpoints of moves. En je krijgt gaandeweg wat nieuwe tools natuurlijk.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 12:46
Daan0s schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 13:49:
[...]

Nope, alleen betere gear maar geen skillpoints of moves. En je krijgt gaandeweg wat nieuwe tools natuurlijk.
Ik dacht dat gear alleen maar kosmetisch was?

• Daan0s
invine schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 14:42:
[...]

Ik dacht dat gear alleen maar kosmetisch was?
De outfits wel, maar de zwaarden en Pistols hebben wel stats.

• Hulleman
Daan0s schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 13:49:
[...]

Ik zag gisteren beelden waaruit blijkt dat je character en schip skillmoves hebben. Wellicht een vaste set die je niet in een skilltree kunt unlocken, maar gewoon gaandeweg unlocked.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 07-07-2026 15:10 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Daan0s
Hulleman schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 14:56:
[...]

Ik zag gisteren beelden waaruit blijkt dat je character en schip skillmoves hebben. Wellicht een vaste set die je niet in een skilltree kunt unlocken, maar gewoon gaandeweg unlocked.
Ja nee dat klopt wel, je schip krijgt aan de hand van vrijgespeelde officers bepaalde aanvallen of bonussen, en je character krijgt twee moves door de ropedart en de pistol, en nog een kick en een veeg om een tegenstander op de grond te krijgen. Maar dat speelt meer als onderdeel van combat dan echt skills wat mij betreft. Is geen skilltree ofzo.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-07 23:23
Net de deluxe edition gekocht voor de ps5 pro. Ik ben benieuwd en heb het origineel nooit gespeeld. Ik vraag mij af of ik de game groot genoeg ga vinden. 25-30 uur main story lijkt wat kort. Ben benieuwd of ze, ondanks dat het een remake is, in toekomst uitbreidingen in het verschiet gaan hebben.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oefff files zijn geleaked. Game is al cracked te "verkrijgen" nu ...

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Westland1940
Ricmaniac schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:24:
Oefff files zijn geleaked. Game is al cracked te "verkrijgen" nu ...
Onvermijdelijk, zeker met al die mensen die al early acces hebben. Het hele spel is al te zien op YouTube.

• G_Dragon
Nog een dagje!

• Daan0s
Nu het embargo toch voorbij is :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKaUpkEC_bRPLkSnybHwmNZrHjM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJgNpHQeU476Woaqd5e4Bc6o.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTZ4TYYS206gBjfad26O1gO8o4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FnQU2duFZJuE9AAWZeyrJeMt.jpg?f=fotoalbum_large

Assassin's Creed: Black Flag Resynced | Reviews
  • Loot level Chill - 10
  • Dexerto - 10
  • PlayStation Universe - 9.5
  • IGN - 9
  • CGM - 9
  • DualShockers - 9
  • GameBlast - 9
  • GameSpew - 9
  • Gaming Trend - 9
  • Gaming Bolt - 9
  • The Games Machine - 9
  • Monster Vine - 9
  • Noisy Pixel - 9
  • CD-Action - 9
  • GFinity - 9
  • Critial Hits - 8.5
  • Press Start - 8.5
  • Worth Playing - 8.5
  • Game Informer - 8.25
  • Checkpoint Gaming - 8
  • Stevivor - 8
  • Screenrant - 8
  • SixthAxis - 8
  • VGC - 8
  • Metro - 8
  • Push Square - 8
  • GamingBible - 8
  • ComicBook - 8
  • Hardcore Gamer - 8
  • Outerhaven - 8
  • Shacknews - 8
  • But Why Tho - 8
  • GamesRadar - 7
  • Cubed3 - 7

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 09-07-2026 11:26 ]

• heidi02
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 08-07 13:06
It was readable enough, no problem. The final week of waiting is always the longest though. Hopefully it’s worth the wait! 🙂

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
G_Dragon schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:32:
[Afbeelding]

Assassin's Creed: Black Flag Resynced | Reviews
  • 9.5 - PlayStation Universe
  • 9 - GamingTrend
  • 9 - IGN
  • 9 - DualShockers
  • 9 - GamingBolt
  • 9 - Stevivor
  • 9 - TrueGaming
  • 8.5 - Day One
  • 8.5 - Xbox Achievements
  • 8 - Gameliner
  • 8 - Hardcore Gamer
  • 8 - Push Square
  • 8 - The Outerhaven
  • 8 - Insider Gaming
  • 7 - The Wand Report
  • 6 - Slant Magazine
  • OC: 88
  • MC: 86
Zeer gunstig!

Heb nog een bol kaart van 20 euro misschien toch aanschaffen......

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M__r2oaBaWP0X5Pn5_59C-cAkIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7cwRb2E90yqRlQA1xoSlAMhK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSal7fBl18ghzoHBMEHJvZdw6b4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZN9TTIVOd9t992gUHfSC2ihu.png?f=fotoalbum_large

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

How bad is it on a scale from one to Spurs

• ZesBarkiePK
Ik had het gezien. De titel ''Puike remake die niet erg nodig was'' haalt mijn enthousiasme eerlijk gezegd meteen een beetje onderuit.

Dat de remake misschien niet noodzakelijk was, kan best een valide punt zijn, maar het klinkt alsof er vanaf het begin al een negatieve ondertoon in zit.

Ik sla deze review daarom even over en ga eerst zelf ervaren wat ik van de game vind.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZesBarkiePK schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 14:51:
[...]

Ik had het gezien. De titel ''Puike remake die niet erg nodig was'' haalt mijn enthousiasme eerlijk gezegd meteen een beetje onderuit.

Dat de remake misschien niet noodzakelijk was, kan best een valide punt zijn, maar het klinkt alsof er vanaf het begin al een negatieve ondertoon in zit.

Ik sla deze review daarom even over en ga eerst zelf ervaren wat ik van de game vind.
De T.net reviews van de laatste tijd ben ik niet zo erg van onder de indruk. Met het nieuwe redactiebeleid dat het vooral moet prikkelen (wat we vroeger clickbait zouden noemen) met zo'n titel, daar ben ik niet zo over te spreken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Hulleman
ZesBarkiePK schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 14:51:
[...]

Ja, gekke ondertoon. Het origineel kwam nog uit op de PS3/X360 en is 13 jaar oud. De game wordt vaak genoemd als de beste AC, dus een remake lijkt me helemaal niet 'niet erg nodig'. Als je ziet wat Sony allemaal remaked (wat echt serieus onnodig was), mag tweakers dat wel helemaal de grond in schrijven.

Ik ben er iig heel blij mee, omdat ik AC 4 nooit heb gespeeld. Ik vond de oudere AC games maar niets. Wel eens op het punt gestaan de game te spelen, maar dat voelde toch allemaal wat ouderwets aan na 10 jaar. Helemaal na een AC Odyssey. De game komt hier morgen binnen. Reviews zijn erg positief en ik ga heel goed op die tropische setting. Zin in!

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 08-07-2026 15:23 ]

• Donstil
  • Niet online
Toch snap ik die kop wel, een remake van een dergelijke game is ook niet echt nodig.
De game speelde nog prima op de huidige systemen. Dat Sony en Nintendo het ook doen doet niet zoveel af aan dat punt natuurlijk, daar wordt dat punt ook gemaakt.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hij schrijft in de review dan natuurlijk ook dat hij er compleet naast zat met die initiële gedachte. En het een hele toffe remake vind.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• spijkerhoofd
Ik ben het eerlijk gezegd wel eens met de review, deze remake is ook niet nodig de orgineel heeft de tand des tijds goed overleefd, voor deze aankondiging speelde ik Black Flag nog. Dat velen van ons zo hyped zijn over een deze remake komt misschien dat er de laatste jaren weinig echt goede games zijn uitgekomen waar je al weken, soms maanden naar uitkijkt. De laatste keer was toch Red Dead Redemption 2 waar ik echt hyped over was. Zelfs GTA VI ben ik niet hyped voor, wellicht komt dat nog...

• Westland1940
Hyped of niet, het tijdperk waar het zich in afspeelt is genoeg om mij over te halen ;) (heb de OG al gespeeld terug in 2013). Zat toevallig laatst helemaal in het verhaal van de Batavia... perfect zo. Jammer dat er geen Nederlandse schepen voorkomen in BF.

• spijkerhoofd
Westland1940 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 16:55:
Hyped of niet, het tijdperk waar het zich in afspeelt is genoeg om mij over te halen ;) (heb de OG al gespeeld terug in 2013). Zat toevallig laatst helemaal in het verhaal van de Batavia... perfect zo. Jammer dat er geen Nederlandse schepen voorkomen in BF.
Dat telt zeker mee! Dat had ik ook met AC Valhalla, lekker vikinkje spelen! En we hebben een Nederlands tintje, het stadje Naussau.

• ZesBarkiePK
spijkerhoofd schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 16:35:
Ik ben het eerlijk gezegd wel eens met de review, deze remake is ook niet nodig de orgineel heeft de tand des tijds goed overleefd, voor deze aankondiging speelde ik Black Flag nog. Dat velen van ons zo hyped zijn over een deze remake komt misschien dat er de laatste jaren weinig echt goede games zijn uitgekomen waar je al weken, soms maanden naar uitkijkt. De laatste keer was toch Red Dead Redemption 2 waar ik echt hyped over was. Zelfs GTA VI ben ik niet hyped voor, wellicht komt dat nog...
Ik kijk er toch anders naar. Dat een remake of remaster voor jou niet nodig is, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Er zijn (waaronder ik) al een hoop reacties in dit topic van Tweakers die Black Flag destijds nooit hebben gespeeld. Voor ons is AC Black Flag Resync juist een mooie kans om die game voor het eerst te ervaren, met de nodige verbeteringen.

En dat er de laatste jaren weinig goede games zijn uitgekomen vind ik ook wel erg somber gesteld. Er zijn genoeg sterke titels verschenen, ook al spreekt niet alles iedereen aan. Hetzelfde geldt voor GTA VI. Niet hyped zijn kan natuurlijk, maar ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat je als gameliefhebber geen interesse hebt in zo’n gigantische release.

Dat voelt eerder alsof je het glas standaard halfleeg ziet.

• G_Dragon
Jammer dat we niet via het nieuw zeeland trucje kunnen spelen :)

Het werkt!! Ik kan spelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 08-07-2026 18:55 ]

• G_Dragon
Westland1940 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 16:55:
Ja dit is voor mij het beste piraten dat ik ooit heb gespeeld, heb hem 5 keer 100% gespeeld! Want wat was dit zoo tof :)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

ZesBarkiePK schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:31:
[...]

Ik kijk er toch anders naar. Dat een remake of remaster voor jou niet nodig is, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Er zijn (waaronder ik) al een hoop reacties in dit topic van Tweakers die Black Flag destijds nooit hebben gespeeld. Voor ons is AC Black Flag Resync juist een mooie kans om die game voor het eerst te ervaren, met de nodige verbeteringen.

En dat er de laatste jaren weinig goede games zijn uitgekomen vind ik ook wel erg somber gesteld. Er zijn genoeg sterke titels verschenen, ook al spreekt niet alles iedereen aan. Hetzelfde geldt voor GTA VI. Niet hyped zijn kan natuurlijk, maar ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat je als gameliefhebber geen interesse hebt in zo’n gigantische release.

Dat voelt eerder alsof je het glas standaard halfleeg ziet.
Lees de review nog eens:
Misschien wel het grootste compliment dat ik Assassin's Creed Black Flag Resynced kan geven, is dat deze game mijn ongelijk heeft bewezen. Eerder was ik niet zo overtuigd van het nut van een nieuwe versie van Black Flag. Het origineel is goed oud geworden. De wereld voelt nog steeds levendig aan en ook het verhaal en de personages hebben de tand des tijds prima doorstaan.

Na het spelen van Resynced ben ik bijgedraaid. Dat komt vooral door de grafische prestaties. De vista's op zee en groene vergezichten op de tropische eilanden zijn een lust voor het oog. Ook is de game inhoudelijk verbeterd. Ubisoft heeft enkele nieuwe optionele missies toegevoegd richting het einde van de game. Daarnaast pakte de ontwikkelaar kleine verbeterpunten goed aan, zoals het ontwerp van sommige quests, de besturing en nuances in de actie.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:28
Gaan we nu een hele pagina vullen met een discussie over de titel van 1 review?

Of je het ''waard'' vind kan een ieder voor zichzelf wel bepalen lijkt mij. Ik heb het origineel nog nooit gespeeld en met een high-end pc in het bezit, ben ik er blij mee dat ik hem in alle pracht en praal kan spelen en niet 13 jaar terug in de tijd moet.

Los daarvan, klinkt het verder allemaal vrij positief dus hij is hier aan het preloaden! :)

[ Voor 69% gewijzigd door Ambition88 op 08-07-2026 19:00 ]

• G_Dragon
Ambition88 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:57:

Of je het ''waard'' vind kan een ieder voor zichzelf wel bepalen lijkt mij. Ik heb het origineel nog nooit gespeeld en met een high-end pc in het bezit, ben ik er blij mee dat ik hem in alle pracht en praal kan spelen en niet 13 jaar terug in de tijd moet.

Los daarvan, klinkt het verder allemaal vrij positief dus hij is hier aan het preloaden! :)
En ik begin net met spelen vanwege de nieuw zeeland truc :p

• spijkerhoofd
Mog schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:53:
[...]

Lees de review nog eens:

[...]
Ik heb de review nog niet gelezen en reageerde puur op de titel. Ook heb ik de resinced nog niet kunnen spelen(duh!), maar ik denk dat het grafisch er geweldig uitzien in de filmpjes die op YouTube staan, vandaar dat ik hem gekocht heb, maar ik denk dat als de resync er niet geweest was ik het niet gemist had.

• JDdeV1992
Nieuw Zeeland truc? Dan moet je het echt kopen op een nieuw account?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

JDdeV1992 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:56:
Tijdzone aanpassen op de Xbox is soms genoeg

• Donstil
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:57:
Ja waarom niet, omdat jij dat niet wil?

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:02:
[...]

En ik begin net met spelen vanwege de nieuw zeeland truc :p
Ga eens spelen dan!

• Donstil
  • Niet online
JDdeV1992 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:56:
Werkt alleen als je nog op de Xbox speelt.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-07 09:08
Door Ubisoft ben ik een beetje openwereld moe geworden.

En heb daarom ook sinds Syndicate geen AC game meer gespeeld. Maar voor het eerst in jaren ben ik toch wel hyped voor een AC game. Niet gedacht dat die dag ooit nog zou komen! :+

Wel jammer dat Allyourgame pas vandaag het spel heeft verstuurd. Ze versturen regelmatig games 1-2 dagen voor de release!

Maar goed, heb er in ieder geval zin in! :)

• G_Dragon
Haha heb even gespeeld, nu nog even samen met de vrouw Minecraft Dungeons doen :p

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:28
Donstil schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:03:
[...]

Ja waarom niet, omdat jij dat niet wil?
Kan je zelf geen betere reden bedenken?

• Donstil
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:12:
[...]

Kan je zelf geen betere reden bedenken?
Nee, ik vind het prima relevant om reviews, en de aspecten daarvan, te bespreken zo vlak voor release.

• Westland1940
spijkerhoofd schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 17:01:
[...]

Dat telt zeker mee! Dat had ik ook met AC Valhalla, lekker vikinkje spelen! En we hebben een Nederlands tintje, het stadje Naussau.
Goed punt, al lopen er alleen Spanjaarden rond volgens mij BF. Zeer interessant stukje geschiedenis. Ik zie dit nog steeds veel liever dan de andere tijdperken.

• Jovinho99
  • Laatst online: 23-07 17:25
Misschien beetje off-topic.. maar gaan jullie de game digitaal aanschaffen of disk?

• spijkerhoofd
Nog 3 uur... gaan mensen om 00.00 uur precies de game spelen en nachtbraken?

• spijkerhoofd
Jovinho99 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 21:06:
Misschien beetje off-topic.. maar gaan jullie de game digitaal aanschaffen of disk?
Ik heb hem digitaal.

• JDdeV1992
spijkerhoofd schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 21:11:
Mogelijk... morgen wel drukke werkdag helaas dus zal niet uren worden. Jijzelf?

• ZesBarkiePK
Veel plezier aan iedereen die vanavond of vannacht al kan beginnen!

Ik moet mezelf nog even inhouden, want ik kan pas vanaf vrijdag aan de slag. Gelukkig heb ik dan de hele dag vrij genomen, dus ik kan er meteen goed voor gaan zitten.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:15
Ik heb het orgineel nooit gespeeld maar ik ga er morgen wel induiken.

• Donstil
  • Niet online
Gadsie ik hoor her en der toch wel dat de game regelmatig nog speelt als een game uit 2013 en in dat opzicht dus geen remake is. Daar was ik door de beelden al een beetje bang voor.

• JDdeV1992
Donstil schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 22:11:
Gadsie ik hoor her en der toch wel dat de game regelmatig nog speelt als een game uit 2013 en in dat opzicht dus geen remake is. Daar was ik door de beelden al een beetje bang voor.
Bron en/of verdere onderbouwing?

[ Voor 4% gewijzigd door JDdeV1992 op 08-07-2026 22:53 ]

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVE-swpPNGckB6HLnCkQSFpm5fo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sRmNKwmEX76p9JkeKuCHKVQr.jpg?f=fotoalbum_large

Letssss gooo

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Past mooi in het rijtje Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zy1mQKwPynnH1qUsndzRoMmrMtQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BZp7CLZ6sY2sDXSNUzXH9ag3.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
spijkerhoofd schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 21:11:
Neuhhh morgen nog wat dingen naar de huisarts brengen en ophalen en werk dus gewoon morgenavond pas :)

• Donstil
  • Niet online
JDdeV1992 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 22:50:
[...]

Bron en/of verdere onderbouwing?
Ik hoorde het in de 2 reviews die ik heb gekeken. Verdere onderbouwing natuurlijk vanaf morgen, want dan kunnen we er allemaal mee spelen.

• Donstil
  • Niet online
Downloaden kon toch al, of is dit een day-one patch?

• spijkerhoofd
En we zijn begonnen! Ik ben gelukkig vandaag vrij omdat ik veel overuren gemaakt heb de afgelopen weken! Eerste indruk is dat het er super mooi uitziet!

• JDdeV1992
Zojuist het eerste uurtje gespeeld op de PS5 Pro. Eerste indruk: grafisch goed gelukte game (speel op een 65" oled), de setting vind ik tof (nooit het origineel gespeeld).

Nu eerst maar mijn werkdag door en vanavond verder. Veel plezier allemaal!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste