koptelefoon op en dan luidkeels meezingen dus. Benieuwd wat je vriendin liever heeftFamily Guy schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 09:56:
Ik speel met koptelefoon.
Vooral mijn vriendin heeft een hekel aan die shanty's.
[Afbeelding]
Haaha!Family Guy schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 09:56:
[Afbeelding]
Kijk hem losgaan danFamily Guy schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 09:56:
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haha ja hier ook, maar ze moet er maar aan wennen. Het werkt extra goed als je steeds dezelfde shanty afspeeltFamily Guy schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 09:56:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/lYjM6aWilsht93R0UEDeUULp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door Hulleman op 29-07-2026 10:47 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Ik heb de map op 100%, alles geüpgraded, etc en leek het verhaal af te ronden maar ineens ben ik weer fetch quests aan het doen en moet ik op doelen schieten alsof ik in een soort tutorial zit.
Is dat nou DLC die ze eraan vast geplakt hebben?
Live, Laugh, Toaster bath.
Als ik bij mijn vriendin ben ga ik niet zitten gamen, als ik bij mijn vrouw ben speel ik zonder koptelefoon dus die was ze ook snel zatFamily Guy schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 09:56:
Ik gok van wel. Zit op hetzelfde punt en heb net mr depri geholpen met wat saaie missies die nu veel te makkelijk zijn.Donstil schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 13:22:
Ik heb de map op 100%, alles geüpgraded, etc en leek het verhaal af te ronden maar ineens ben ik weer fetch quests aan het doen en moet ik op doelen schieten alsof ik in een soort tutorial zit.
De nieuwe toevoegingen laten wat mij betreft zien wat de staat van Ubisoft nu is wat verhalen verzinnen en acteren betreft en dat is naar mijn mening niet best.
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2026 13:46 ]
Ja is wel jammer, de opbouw van de game is verder wel goed.Beakzz schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 13:46:
[...]
Ik gok van wel. Zit op hetzelfde punt en heb net mr depri geholpen met wat saaie missies die nu veel te makkelijk zijn.
De nieuwe toevoegingen laten wat mij betreft zien wat de staat van Ubisoft nu is wat verhalen verzinnen en acteren betreft en dat is naar mijn mening niet best.
Ik moet nog 4 trophys en dan heb ik de platinum binnen, prima genoten, mooi geweest weer maar ik vind Odyssey nog steeds de beste.
Ik heb 13 van de 16 Mayan Stones, maar krijg de rest niet gevonden? Iemand een idee?
Steam ID = Ackerfiets
https://mapgenie.io/assas...synced/maps/caribbean-seaFamily Guy schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:50:
Ik heb 13 van de 16 Mayan Stones, maar krijg de rest niet gevonden? Iemand een idee?
Kan dit je helpen?
Ja doorspelen, je hebt er 13 als je ze van de bestemmingen op de map haalt. Er komen er nog bij als je verhaal specifieke bestemmingen kunt bezoeken.Family Guy schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:50:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou, ik heb hem uit. De credits rollen voorbij.
De laatste twee uur zijn vreemd. Doordat ze er DLC bij hebben geplakt, krijg je wel meer "game" en dat is fijn, maar daardoor is de pacing aan het eind helemaal stuk.
Ik moet nu nog twee hele irritante trophies halen.
1. Je moet een vijand van een schip trappen terwijl die onder invloed is van een gifpijl én een rookbom. Niet te doen. Ik heb het al 80x geprobeerd, maar telkens blijven ze aan de reling van de boot hangen.
2. Op een stoel zitten die op een brandend schip staat. Het probleem is echter dat deze spawn superzeldzaam of bugged is. Gamers klagen dat ze die stoel nog nooit hebben gezien, en dat is bij mij helaas ook het geval.
Ik ben er uiteindelijk een uurtje of 45 mee bezig geweest om alles op 100% te zetten en de verhaallijn uit te spelen. Af en toe irriteert de makkelijke en repetitieve gameplay enorm en soms heb je last van de onhandige besturing uit 2013, maar over het algemeen heb ik er goed van genoten. Lekkere remake!
De laatste twee uur zijn vreemd. Doordat ze er DLC bij hebben geplakt, krijg je wel meer "game" en dat is fijn, maar daardoor is de pacing aan het eind helemaal stuk.
1. Je moet een vijand van een schip trappen terwijl die onder invloed is van een gifpijl én een rookbom. Niet te doen. Ik heb het al 80x geprobeerd, maar telkens blijven ze aan de reling van de boot hangen.
2. Op een stoel zitten die op een brandend schip staat. Het probleem is echter dat deze spawn superzeldzaam of bugged is. Gamers klagen dat ze die stoel nog nooit hebben gezien, en dat is bij mij helaas ook het geval.
Ik ben er uiteindelijk een uurtje of 45 mee bezig geweest om alles op 100% te zetten en de verhaallijn uit te spelen. Af en toe irriteert de makkelijke en repetitieve gameplay enorm en soms heb je last van de onhandige besturing uit 2013, maar over het algemeen heb ik er goed van genoten. Lekkere remake!
Moet wel zeggen dat ik echt blij ben hoor met de achievements van Black flag resynced.
Gewoon het feit dat er geen missables zijn enzo is echt heerlijk.
Je kan gewoon volledig spelen hoe je wilt en uiteindelijk 100% houden.
Vind dat een must in games
Als er dan nog een new game + achievement is of zo zou ik prima vinden maar dat je altijd X moet doen om Y te krijgen en anders een hele restart nodig is vind ik zo frustrerend haha
Dat heeft deze game gelukkig niet.
Gewoon het feit dat er geen missables zijn enzo is echt heerlijk.
Je kan gewoon volledig spelen hoe je wilt en uiteindelijk 100% houden.
Vind dat een must in games
Als er dan nog een new game + achievement is of zo zou ik prima vinden maar dat je altijd X moet doen om Y te krijgen en anders een hele restart nodig is vind ik zo frustrerend haha
respect! Ik ga me terug volledig op verhaal focussen want ben teveel aan het afdwalen en de grind begint al terug te komenDonstil schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:56:
De game is mooi maar gameplay is ook Wel een beetje downgrade?
Waar zijn de hidden blade combat acties?
Wapens oppakken van de grond zoals een muskette Kan wel in de oude black flag hierin niet?
Er is veel uitgehaald, parkour is Wel beter en graphics.
Klopt het dat je missies mist als je niet de deluxe edition haalt?
De nieuwe missies zijn minder van kwaliteit.
Eigenlijk moet UBI zich weer eens doodschamen. Dat de oude black gameplay technisch meer had en dat ze anno 2026 met Alle tools, hardware en techniek teveel schrappen wat eerste deel goed maakt en lipsync etc is ook niet echt goed voor 2026.
Moet het nog uitspelen, het speelt leuk en mooie graphics dus Wel genieten. Maar toch teleur stellend dat er veel mist tov oude versie
Was me ook opgevallen inderdaad. In het begin van de game kwam ik hem nog wel tegen (het brandende schip) , maar aan het einde nooit meer.Donstil schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:56:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Skill issueDonstil schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:56:
Bas170 in "[Multi] Assassin's Creed Black Flag Resynced"
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170
Euh nee. Niet echt.
http://skill-issue.urbanup.com/16974041
It is often used cheekily and ironically in response to situations where the problem genuinely lies outside of the person's control
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170
Ik denk dat ik te oud voor deze shit ben.
Ik heb de eind credits pas met 76 uur gezien gisteren dus blijkbaar game ik minder efficiëntDonstil schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:56:
Deze keer vond ik ook waar het allemaal om draait aan het eind (wil niks spoilen) niets toevoegen aan het piraten verhaal. Het haalde mij er juist uit en was ook helemaal vergeten dat dit in het origineel zat.
Gelukkig geen last van achievements of iets dergelijks willen halen dus nog even een paar treasure map stukken verzamelen met de fleet en dan heb ik het wel weer gezien. Heb de map verder wel op 100% staan dus er genoeg uit gehaald.
Het meeste heb ik op de PC gespeeld en als ik dan een keer de Xbox aanzette kreeg ik dan een hele lading aan achievements om de oren
Edit : Ik ben trouwens nog steeds onder de indruk dat ik bijna heel de game heb gespeeld zonder dat ik de swivel gun heb gebruikt. Tot ik hem echt nodig had wist ik gewoon niet van het bestaan af
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 30-07-2026 23:55 ]
Ondanks missende features vind ik het nog steeds een prachtig spel om weer te mogen spelen, ergens snap ik niet waarom Ubisoft goedwerkende elementen eruit moest halen. Misschien voor de vernieuwde combat? Maar dan denk ik ergens van; als je dan toch al bezig bent, zorg dan dat alles goed werktR.G schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:18:
[...]
De game is mooi maar gameplay is ook Wel een beetje downgrade?
Waar zijn de hidden blade combat acties?
Wapens oppakken van de grond zoals een muskette Kan wel in de oude black flag hierin niet?
Er is veel uitgehaald, parkour is Wel beter en graphics.
Klopt het dat je missies mist als je niet de deluxe edition haalt?
De nieuwe missies zijn minder van kwaliteit.
Eigenlijk moet UBI zich weer eens doodschamen. Dat de oude black gameplay technisch meer had en dat ze anno 2026 met Alle tools, hardware en techniek teveel schrappen wat eerste deel goed maakt en lipsync etc is ook niet echt goed voor 2026.
Moet het nog uitspelen, het speelt leuk en mooie graphics dus Wel genieten. Maar toch teleur stellend dat er veel mist tov oude versie
Het blijft ook wel gek dat ondanks ze zo hun best hebben gedaan maar inderdaad niet alles hebben kunnen behouden in animo 2026, terwijl de hardware vele malen sterker is dan toen bij release
Probeer dit bij degene in het kraaiennest, beetje naar de zijkant van de boot trappen en dan lukt het wel. Had 'm daarmee ook in 1x.Donstil schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:56:
Volgens mij moet je die takedown doen bij de railing (toetsenbord E). Mij was het gelukt .
Is jou dit gelukt? Ik heb het net gedaan maar dan komt de trophy niet.ZakjePatatje schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:13:
[...]
Probeer dit bij degene in het kraaiennest, beetje naar de zijkant van de boot trappen en dan lukt het wel. Had 'm daarmee ook in 1x.
Ik heb inmiddels de brandende stoel trophy wel, zag online dat er een duikspot (links van het midden op de kaart) is waar vrijwel altijd een branden schip spawned.
Game loaden > Fast travel near de duik spot > Varen near het brandende ship en controleren of er een stole op start. Ik moest het 5x doen maar toen had ik hem.
Game loaden > Fast travel near de duik spot > Varen near het brandende ship en controleren of er een stole op start. Ik moest het 5x doen maar toen had ik hem.
Same, teller staat net op 80 uur. Moet nog wel enkele trophies. Onder andere de Legendary Ships en dan ook zien of ik alles verzameld heb qua kunst en portretten.Donstil schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:56:
Die twee zijn redelijk easy. Nummer één kan je de gunner bovenin de mast gebruiken. Nummer twee spawnt random rond The Black Trench, wel alleen Britse schepen hebben een stoel.Ik moet nu nog twee hele irritante trophies halen.
Ik zie op tegen de trophy waarbij ik de drie games bij het cafe moet winnen 😅
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ja de stoel heb ik inmiddels, Britse schepen tellen niet dacht ik, het moet echt een burning ship zijn.FeaR schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:40:
[...]
Same, teller staat net op 80 uur. Moet nog wel enkele trophies. Onder andere de Legendary Ships en dan ook zien of ik alles verzameld heb qua kunst en portretten.
[...]
Die twee zijn redelijk easy. Nummer één kan je de gunner bovenin de mast gebruiken. Nummer twee spawnt random rond The Black Trench, wel alleen Britse schepen hebben een stoel.
Ik zie op tegen de trophy waarbij ik de drie games bij het cafe moet winnen 😅
De mast ga ik nog eens proberen, dat tipte al iemand anders hier maar werkt bij mij nog niet.
Ik heb de tijd wel gezien in de Playstation App, die is helaas niet zo betrouwbaar.Beakzz schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 23:45:
[...]
Ik heb de eind credits pas met 76 uur gezien gisteren dus blijkbaar game ik minder efficiënt,
Dus misschien komt er hier ook nog wel wat uurtjes bij.
De brandende schepen zijn Brits of Spaans, net zoals elke boot op de map. Spaanse brigs hebben geen stoel, Britse wel.Donstil schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:05:
[...]
Ja de stoel heb ik inmiddels, Britse schepen tellen niet dacht ik, het moet echt een burning ship zijn.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ah zo, veranderd niet echt iets aan het spawn probleem maar geinig om te weten.FeaR schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:52:
[...]
De brandende schepen zijn Brits of Spaans, net zoals elke boot op de map. Spaanse brigs hebben geen stoel, Britse wel.
Oké tijd voor een noob vraagje
: Is het in deze remake moeilijker gemaakt om de sleutels te spotten van z'n warehouse? Ik moet soms echt flink zoeken met Eagle Vision maar hij lijkt ze niet te willen spotten..
is er een idee wanneer een game als deze in de aanbieding komt? is dat kerst? of met een maandje?
Deze game is goed verkocht dus zou rekenen op eindje van het jaar.fib3rlight schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:58:
is er een idee wanneer een game als deze in de aanbieding komt? is dat kerst? of met een maandje?
Ik heb geen eagle vission gebruikt in deze game en ik had geen moeite met sleutels vinden. 90% van de tijd loopt een "nettere" bewaker (die met het staartje) er mee rond en dan krijg je de optie om hem te zakkenrollen. Misschien sta je te ver weg?G_Dragon schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 14:11:
Oké tijd voor een noob vraagje: Is het in deze remake moeilijker gemaakt om de sleutels te spotten van z'n warehouse? Ik moet soms echt flink zoeken met Eagle Vision maar hij lijkt ze niet te willen spotten..
Bij mij gaat hoe dan ook bijna iedereen dood voor een sleutel, maar dat terzijde
Ja geen idee, want vroeger kon je met eagle vision zien waar dingen waren en dat kan nu blijkbaar niet meer.Beakzz schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:20:
[...]
Ik heb geen eagle vission gebruikt in deze game en ik had geen moeite met sleutels vinden. 90% van de tijd loopt een "nettere" bewaker (die met het staartje) er mee rond en dan krijg je de optie om hem te zakkenrollen. Misschien sta je te ver weg?
Bij mij gaat hoe dan ook bijna iedereen dood voor een sleutel, maar dat terzijde
Dat gevoel ervaar ik juist weet niet? 🤔 Nu is mijn eerste run van black flag ook alweer 13 jaar geleden, dus moet bekennen dat ik het niet helemaal realistisch kan vergelijken.G_Dragon schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:36:
[...]
Ja geen idee, want vroeger kon je met eagle vision zien waar dingen waren en dat kan nu blijkbaar niet meer.
Maar zie ze vanaf redelijke afstand al duidelijk lopen met eagle view, tenzij je op 2 kilometer afstand staat natuurlijk 😉
Dan doe ik blijkbaar iets fout, want ik scan alles binnen de afstand wat kan. Zie alleen rode poppetjes en die alarm bellen rood oplichten, maar geen een oplichten zoals vroeger die dan speciaal aangegeven word als sleuteldrager maar zal er nog eens naar gaan kijken.SpeedyNick schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:23:
[...]
Dat gevoel ervaar ik juist weet niet? 🤔 Nu is mijn eerste run van black flag ook alweer 13 jaar geleden, dus moet bekennen dat ik het niet helemaal realistisch kan vergelijken.
Maar zie ze vanaf redelijke afstand al duidelijk lopen met eagle view, tenzij je op 2 kilometer afstand staat natuurlijk 😉
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 02-08-2026 19:40 ]
Check, dat denk ik ook, maar ff wachten dus :-)Beakzz schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:12:
[...]
Deze game is goed verkocht dus zou rekenen op eindje van het jaar.
Niet per ongeluk iets in de settings aangepast die daar impact op heeft?G_Dragon schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:37:
[...]
Dan doe ik blijkbaar iets fout, want ik scan alles binnen de afstand wat kan. Zie alleen rode poppetjes en die alarm bellen rood oplichten, maar geen een oplichten zoals vroeger die dan speciaal aangegeven word als sleuteldrager maar zal er nog eens naar gaan kijken.
Ik zal morgen even zo'n missie starten & een screenshot maken voor wat ik zie en vanaf welke afstand, ben wel benieuwd of je daar zo duidelijk verschil in ziet 🙂
Niet dat ik weet of daar wel eens een instelling voor bestaat, zal wel even gaan kijken straks. Bij de moderne spellen bestaat Eagle Vision helemaal niet meer, daarom dat ik me ook afvroeg of ik het verleerd was hahaSpeedyNick schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:43:
[...]
Niet per ongeluk iets in de settings aangepast die daar impact op heeft?
Ik zal morgen even zo'n missie starten & een screenshot maken voor wat ik zie en vanaf welke afstand, ben wel benieuwd of je daar zo duidelijk verschil in ziet 🙂
Ook al op gegoogled?G_Dragon schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:37:
[...]
Dan doe ik blijkbaar iets fout, want ik scan alles binnen de afstand wat kan. Zie alleen rode poppetjes en die alarm bellen rood oplichten, maar geen een oplichten zoals vroeger die dan speciaal aangegeven word als sleuteldrager maar zal er nog eens naar gaan kijken.
Ik had het soms zelf ook. Soms je moet je trigger hebben bv luisteren ears drop ingame en dan hoor je zo over een key praten en vervolgens zie je key.
Zelf nu klaar met de game. Wie weet als er mooie dlc komt weer aanslingeren. Soms kleine bugs, maar al met al 2-3 vastlopers dus al met al een goede ervaring. Laatste tip als je portrait ziet pak ze altijd, aangezien je questlog op 99% blijft hangen, zonder een quest eraan.
Wil je ultieme uitdaging zoek ze zonder guide op, dan heb je aardig wat uurtjes gameplay erbij.
Soms is het ook een mini-storyline. Bijv. dat er iets met een dronken aap is, dat eavesdrop je dan ergens en dan vervolgens moet je zoeken naar een stapeltje drankflessen in de bosjes, maar redelijk makkelijk te vinden doordat op de map wel een wildlife-monkey aangegeven staat.G_Dragon schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:37:
[...]
Dus ik kan me voorstellen dat het eavesdroppen eerst moet gebeuren, voordat de Eagle Eye Dot zichtbaar wordt.
Steam ID = Ackerfiets
Ik denk ook dat het een trigger is zoals een gesprekje tussen twee guards waarna er opeens in eagle vision een groen bolletje bij de bewaker met de sleutel staat.
Bij mij heb ik in ieder geval een aantal keer meegemaakt dat ik het in eerste instantie niet zag, maar na wat rondsluipen opeens wel. Ik denk dat de eagle vision ook soms niet meteen het hele gebied in beeld kan brengen.
Bij mij heb ik in ieder geval een aantal keer meegemaakt dat ik het in eerste instantie niet zag, maar na wat rondsluipen opeens wel. Ik denk dat de eagle vision ook soms niet meteen het hele gebied in beeld kan brengen.
soms zitten ze aan een soort mini quests vast. Zo is er ook 1 dat een krokodil hem opgevreten heeft oid. (aldus een stel bewakers).G_Dragon schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 14:11:
Oké tijd voor een noob vraagje: Is het in deze remake moeilijker gemaakt om de sleutels te spotten van z'n warehouse? Ik moet soms echt flink zoeken met Eagle Vision maar hij lijkt ze niet te willen spotten..
Mijn credo bij die warehouses is altijd, eerst de bellen saboteren met de ropedart en daarna kill everything in sight
Dat kan dus ook?squashedraven schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:21:
[...]
eerst de bellen saboteren met de ropedart
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
ja, de guards krijgen dan wel vraagteken boven de kop dus wel doen vanuit een bosje.
Ja klopt soms moet je even een event triggeren, dat was in het orginele spel ook zo. Maar ik merk dat de mensen die sleutel dragen niet meer als appart worden aangegeven als ik scan met eagle vision, ze worden net zoals alle andere vijanden gewoon rood aangegeven zonder sleutel.squashedraven schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:21:
[...]
soms zitten ze aan een soort mini quests vast. Zo is er ook 1 dat een krokodil hem opgevreten heeft oid. (aldus een stel bewakers).
Mijn credo bij die warehouses is altijd, eerst de bellen saboteren met de ropedart en daarna kill everything in sight
Ik duik vandaag of morgen nog wel even in de instellingen
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-08-2026 12:16 ]
Oke ik heb de laatste tophy gehaald, althans dat dacht ik, want de platinum kwam niet en ik bleek een hele vervelende tophy nog open tw hebben
Namelijk “alle plekjes in het huis vullen”.
Dat is wel een naar ding zeg, ik heb alles gedaan en gekocht maar toch nog wat plekken over.
Blijkt dat die plekken alleen met de boot missies te vullen zijn
Dat is wel een naar ding zeg, ik heb alles gedaan en gekocht maar toch nog wat plekken over.
Ik was er al bang voor dat dat een trophy zou zijn.... nasty filler content.Donstil schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:34:
Oke ik heb de laatste tophy gehaald, althans dat dacht ik, want de platinum kwam niet en ik bleek een hele vervelende tophy nog open tw hebben![]()
Jammer dat ze de companion app niet ook meteen hebben meegenomen, dat was in het origineel een hele makkelijke manier om die missies te doen. Ik heb echt helemaal niks gedaan met dat hele systeem nu want meer dan genoeg resources, ik ga niet voor trophies, en het is zo'n gedoe iedere keer in die lompe UI..Donstil schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:34:
Oke ik heb de laatste tophy gehaald, althans dat dacht ik, want de platinum kwam niet en ik bleek een hele vervelende tophy nog open tw hebben![]()
De missies zelf zijn ruk. Wat ik wel cool vindt is dat als je de missies uitzet vanuit je landhuis je de schepen daarna achter elkaar ziet weg varen vanuit de haven. (even over het feit heen kijkend dat er never nooit 10 schepen kunnen aanmeren in je thuiseiland)
Is dat zo? Ik heb ze nooit allemaal tegelijk bij de basis gehad, maar mijn Man of Wars liggen bijvoorbeeld helemaal bij de ingang van de baai.squashedraven schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:10:
De missies zelf zijn ruk. Wat ik wel cool vindt is dat als je de missies uitzet vanuit je landhuis je de schepen daarna achter elkaar ziet weg varen vanuit de haven. (even over het feit heen kijkend dat er never nooit 10 schepen kunnen aanmeren in je thuiseiland)
Na de eindcredits was ik er toch wel klaar mee. Geen zin mer om die missende map stukken te verzamelen met de fleet. Zeker nu ze niet varen als je niet in game bent zoals toen met de app (als ik het mij goed herinner).
Ben maar in Shadows gedoken om de maand Ubisoft Plus vol te maken. Ook een mooie game, maar daar ga ik zeker niet het einde van zien gok ik.
Ben maar in Shadows gedoken om de maand Ubisoft Plus vol te maken. Ook een mooie game, maar daar ga ik zeker niet het einde van zien gok ik.
ze liggen standaard inderdaad bij de ingang van de baai. Maar als je ze op pad stuurt varen ze in een rijtje weg bij het dockBeakzz schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:51:
[...]
Is dat zo? Ik heb ze nooit allemaal tegelijk bij de basis gehad, maar mijn Man of Wars liggen bijvoorbeeld helemaal bij de ingang van de baai.
Dat verwacht ik ook niet. Echt wel een toffe game, maar zodra je de eerste regio leeg hebt gespeeld, mag je dat haarfijn nog eens 10x doen. Althans, zo voelde dat voor mij op een gegeven moment wel zo.Beakzz schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:53:
Dat kriebelde bij Resynced ook wel een beetje hoor.. De collectathon is weer aardig omhoog geschroefd t.o.v. het origineel met nóg meer eilanden waar je bij in de buurt moet stoppen, het water in moet duiken, naar de kust moet zwemmen om dan één collectible te pakken.Hulleman schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:37:
[...]
Dat verwacht ik ook niet. Echt wel een toffe game, maar zodra je de eerste regio leeg hebt gespeeld, mag je dat haarfijn nog eens 10x doen. Althans, zo voelde dat voor mij op een gegeven moment wel zo.
Vond ik in het origineel al vervelend maar volgens mij is het aantal hier ongeveer verdubbeld.
In Shadows had ik er eigenlijk helemaal geen last van want er was zó veel te doen waarvan een groot deel unmarked dat ik gewoon heb geaccepteerd niet alles te zien. Maar ligt natuurlijk ook aan of je persé 100% wil of niet.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lppNWdqUFVCPyLKrA5yAvMLj.jpg?f=user_large)
Assassin's Creed Black Flag Resynced – Title Update 1.0.6Main Highlight:
(August 4, 2026)General:
- Edward's Blowpipe can now be hidden.
- Open the outfit menu in the inventory and press R2 to toggle Hide Gear / Show Gear.
Gameplay & Naval Combat:
- Increased the number of autosaves from 5 to 10.
- [PC] Fixed cutscenes potentially being locked to 30 FPS when using Custom graphics settings based on a Low preset.
- Added the missing tutorial for throwing money.
- Fixed DLC Pack notifications appearing at the start of a new game.
- Fixed various parkour, fast travel, hood toggle, resource pack confirmation, and controller remapping issues.
- Fixed minor crashes during ground and naval combat.
World & Progression:
- Fixed issues with leg sweeps, Brute Elite charges, hiring dancers, Rope Dart usage, and assassinating drunk pirates in smoke.
- Fixed enemy ships sometimes dealing no ram damage at certain angles.
- Improved guard reactions to hanging bodies.
- Fixed several issues involving naval aiming, boarding, convoys, and takedowns.
- Fixed dead bodies on benches remaining lootable or carriable after loading a save.
UI / Visuals:
- Fixed several locations where players could become stuck or use invalid Fast Travel points.
- Fixed the Kraken wheel's incorrectly displayed cost.
- Fixed The Benjamin ship Codex unlocking later than intended.
- Fixed the Mayan Armor becoming unobtainable if a Mayan stone was collected before the relevant quest.
- Fixed various quest-specific progression, NPC, objective, and cutscene issues.
- Fixed Black Island activities Morgan's Treasures and Midnight Moonshine sometimes remaining unavailable.
Audio & Localization:
- Updated the Simplified Chinese font for improved readability.
- Fixed potential soft-locks when opening the Map while viewing a Codex entry.
- Fixed Arabic UI alignment issues and multiple interface problems.
- Fixed animation, ragdoll, assassination camera, underwater lighting, and environmental visual issues.
- Fixed Hellion Armor cape clipping in strong winds.
- Fixed PSSR not being enabled correctly after using the same account on PS5 and PS5 Pro.
Source: Official Patch Notes
- Fixed several missing audio issues, including guard melee-block sounds.
- Fixed the Hideout watermill audio continuing after leaving menus without the Garden unlocked.
- Improved audibility of selected Simplified Chinese dialogue.
- Corrected Simplified Chinese localization for the game title and the Ed the Diver Trophy/Achievement.
Het rammen met die boot lukt mij niet.
Kan wel gewoon tegenaan varen, maar met ranspeed wat in het origineel wel gewoon werkte lijkt nu niet te werken. Of ik snap het niet. Ik speel op pc met keyboard en muis. Standaard staat die actie op "r" gemapped. Maar er gebeurd gewoon niets als ik op r druk.
Doe ik iets fout? Of unlicked dat pas verderop in het verhaal of iets? Ik heb pas net de diving bell.
Kan wel gewoon tegenaan varen, maar met ranspeed wat in het origineel wel gewoon werkte lijkt nu niet te werken. Of ik snap het niet. Ik speel op pc met keyboard en muis. Standaard staat die actie op "r" gemapped. Maar er gebeurd gewoon niets als ik op r druk.
Doe ik iets fout? Of unlicked dat pas verderop in het verhaal of iets? Ik heb pas net de diving bell.
Ik heb net een crewmember unlocked die je ramspeed geeft. Daarvoor kun je volgens mij alleen op max vaarsnelheid tegen een andere boot aanvaren.vosss schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:40:
Dat unlocked verder op in het verhaal pas.vosss schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:40:
Dan kan je met LB + RB (Op Xbox) ramspeed activeren, al zit er wel een behoorlijke lange cooldown op
/f/image/TNhrqQBP6vZCsly5yHuwaWcj.png?f=fotoalbum_large)
Gisteravond weer een paar uurtjes gespeeld, alle templar keys gevonden het het armor vrijgespeeld. En ik heb nog even wat dingen uitgetest met Eagle Vision die inderdaad dingen zoals "hints en belangrijke objecten" niet meer lijkt weer te geven, voorbeeld hiervan zie je in mijn screenshot hieronder.
/f/image/3lnKU9Kg4N3nWXvsohbAZQIC.png?f=fotoalbum_large)
Ik moest blijkbaar deze brief lezen voor de hint naar de sleutel, maar heb echt uren lopen zoeken want hij lichte niet op. Stiekem hoop ik dat dit een bug is en dat de update van vandaag dit oplost
Die krijg je nadat je de volgende zijmissie voltooit:vosss schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:40:
spoiler:
officer side quest "Loyalty, Discipline, and Courage
In het begin zag je die zaken met Eagle vision altijd als een soort quest met zo'n groen gekleurd (quest) bolletje. Maar had gisteravond ook dat veel niet meer zichtbaar was. Dus mogelijk een bug idd. Je zag eerst ook altijd bijvoorbeeld dat groene bolletje bij de deur van Warehouse, maar ook al een tijdje niet meer gezien.G_Dragon schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 08:58:
[Afbeelding]
Ik moest blijkbaar deze brief lezen voor de hint naar de sleutel, maar heb echt uren lopen zoeken want hij lichte niet op. Stiekem hoop ik dat dit een bug is en dat de update van vandaag dit oplost
Zelf nu op 51 uur in de game en nog niet klaar met de story. Zit nu op 85% ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Psql op 04-08-2026 09:13 ]
Precies dit mis ik, hopelijk is het een bug!Psql schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 09:12:
[...]
In het begin zag je die zaken met Eagle vision altijd als een soort quest met zo'n groen gekleurd (quest) bolletje. Maar had gisteravond ook dat veel niet meer zichtbaar was. Dus mogelijk een bug idd. Je zag eerst ook altijd bijvoorbeeld dat groene bolletje bij de deur van Warehouse, maar ook al een tijdje niet meer gezien.
Zelf nu op 51 uur in de game en nog niet klaar met de story. Zit nu op 85% ofzo.
Ik heb dat echt nooit gehad met alleen eagle vision, alleen als ik ook de 'aim' knop gebruik, die je ook kan gebruiken om vijanden te taggen, zag ik de groene, witte en gouden bolletjes.Psql schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 09:12:
[...]
In het begin zag je die zaken met Eagle vision altijd als een soort quest met zo'n groen gekleurd (quest) bolletje. Maar had gisteravond ook dat veel niet meer zichtbaar was. Dus mogelijk een bug idd. Je zag eerst ook altijd bijvoorbeeld dat groene bolletje bij de deur van Warehouse, maar ook al een tijdje niet meer gezien.
Misschien haal ik de 2 door elkaar inderdaadZakjePatatje schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:31:
[...]
Ik heb dat echt nooit gehad met alleen eagle vision, alleen als ik ook de 'aim' knop gebruik, die je ook kan gebruiken om vijanden te taggen, zag ik de groene, witte en gouden bolletjes.
Of het is een soort mechanisme dat alleen gebruikt werkt als je die Warehouse nog nooit gedaan had. Als je daarna eenmaal een keer gedaan hebt, de game je niet meer zo goed helpt en je zelf mag gaan zoeken welke guard de sleutel heeft.
@G_Dragon @Psql
Dank beiden voor het verduidelijken van de ramspeed. In het origineel zat dat niet achter een questline verstopt toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
Wel beetje jammer, Jackdaw inmiddels helemaal geupgrade tot aan die ultimate plans, maar dat rammen kan ik nog steeds niet. Ik dacht het is een bug. Of de r doet het niet.
Zodra de zolder weer wat afgekoeld is na vandaag hopelijk pak ik het weer op en ga dan eerst die queeste eens zoeken
Dank beiden voor het verduidelijken van de ramspeed. In het origineel zat dat niet achter een questline verstopt toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
Wel beetje jammer, Jackdaw inmiddels helemaal geupgrade tot aan die ultimate plans, maar dat rammen kan ik nog steeds niet. Ik dacht het is een bug. Of de r doet het niet.
Zodra de zolder weer wat afgekoeld is na vandaag hopelijk pak ik het weer op en ga dan eerst die queeste eens zoeken
Ze hebben het juist makkelijker gemaakt door hem achter een missie te zetten, want deze ability kreeg je vaak pas veel later omdat je alle vier de legendarische schepen moest verslaanvosss schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 08:15:
@G_Dragon @Psql
Bron:
Original Game: Defeat all four Legendary Ships scattered across the corners of the map (La Dama Negra, HMS Fearless & Royal Sovereign, El Impoluto, and Prince Willem).
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 05-08-2026 08:39 ]
Dat was ik compleet vergeten! 🤓G_Dragon schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 08:29:
[...]
Ze hebben het juist makkelijker gemaakt door hem achter een missie te zetten, want deze ability kreeg je vaak pas veel later omdat je alle vier de legendarische schepen moest verslaan. Net zoals de rope dart, die je nu ook veel eerder krijgt.
Bron:
[...]
Was het bij odyssey oid. niet een standaard aanval van je schip? dat je het daarmee verward.
bedenk me trouwens dat ze bij black flag en odyssey hetzelfde kunstje hebben gedaan. Paar kleine missies met een boot in de voorgaande game (origins en 3) gevolgd door game waar de boot een hoofdrol speelt
bedenk me trouwens dat ze bij black flag en odyssey hetzelfde kunstje hebben gedaan. Paar kleine missies met een boot in de voorgaande game (origins en 3) gevolgd door game waar de boot een hoofdrol speelt
Ik ben de laatste dagen vooral bezig met naval en assassination missies, heb mijn hideout voor 90% compleet.
Moet nog wel even opzoek naar de laatste ultimate plans, want heb ook alle duik missies al gehad. En qua story heb ik al 30 uur lang niks gedaan
Moet nog wel even opzoek naar de laatste ultimate plans, want heb ook alle duik missies al gehad. En qua story heb ik al 30 uur lang niks gedaan
Ik heb alles dus al volledig op 2 schatkaarten na. Nu dus weer even verder met het verhaal zodat ik straks nieuw armor kan
. Was vergeten dat de beloning voor een volledig nieuw iguana waardeloos is dus had die als eerste compleet
Na een kleine 50 uur rolt hier zojuist de aftiteling over het scherm. De game is grafisch top, de naval combat is geweldig maar na alle upgrades te hebben behaald doelloos.
Ik ben geen platinum speler, dat is echt niet voor mij weggelegd. 100 procent zal ik dus niet gaan halen.
Al met al vond ik het verhaal wel tof. Ik geef de game een 7.5/10.
Ik ben geen platinum speler, dat is echt niet voor mij weggelegd. 100 procent zal ik dus niet gaan halen.
Al met al vond ik het verhaal wel tof. Ik geef de game een 7.5/10.
Vanmiddag de laatste naval missie gedaan, nu nog een assassination missie.
De Jackdaw is nu volledig geupgrad, alle naval, assassination en duik missies zijn voltooid. Alle locaties waar ik ben geweest heb ik gelijk 100% gespeeld, nu alleen nog de upgrades van Kenway zelf nog en dan na 30 / 40 uur weer verder met het verhaal. Ik ben de hoofdmissie "The Siege of Charles-Towne."
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 09-08-2026 17:36 ]
Blowpipe madness pijltjes zou ik niet upgradenG_Dragon schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:34:
De Jackdaw is nu volledig geupgrad, alle naval, assassination en duik missies zijn voltooid. Alle locaties waar ik ben geweest heb ik gelijk 100% gespeeld, nu alleen nog de upgrades van Kenway zelf nog en dan na 30 / 40 uur weer verder met het verhaal. Ik ben de hoofdmissie "The Siege of Charles-Towne."
[Afbeelding]
Die moet ik nog vrijspelensquashedraven schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:20:
[...]
Blowpipe madness pijltjes zou ik niet upgraden
Zeker! Het is altijd jammer dat je het op screenshots nooit over kan brengen zoals het voelt als je het bewegent ziet terwijl je zelf in game zitG_Dragon schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:31:
Dit is toch echt wel een plaatje!
[Afbeelding]
Klopt, het gevoel en de beleving is dan nog zoveel mooier. Helemaal het beeld van een Oled is niet te omschrijven in een screenshot..Ricmaniac schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 09:35:
[...]
Zeker! Het is altijd jammer dat je het op screenshots nooit over kan brengen zoals het voelt als je het bewegent ziet terwijl je zelf in game zit
:strip_exif()/f/image/yJMdTQYfRtv5OPL7p48fUhxu.jpg?f=fotoalbum_large)
En dat waren de legendarische schepen, ik kan mij niet herinneren dat ze zo makkelijk waren? Heeft Ubisoft ze makkelijker gemaakt ofz..
Ik kan nu eerst alleen nog maar het verhaal doen, want er is niks meer te doen in mijn wereld
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 10-08-2026 19:17 ]
Gratz! dus nu de main story completen en dan 1000G ?G_Dragon schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:16:
[Afbeelding]
En dat waren de legendarische schepen, ik kan mij niet herinneren dat ze zo makkelijk waren? Heeft Ubisoft ze makkelijker gemaakt ofz..
Ik kan nu eerst alleen nog maar het verhaal doen, want er is niks meer te doen in mijn wereld
Denk wel dat ik het ga proberen om die 1000G te behalenRicmaniac schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:14:
[...]
Gratz! dus nu de main story completen en dan 1000G ?
/f/image/l9Yt4RplOTp68lSsalUr0anw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cGY9b1BuLRLK9gZ904mDqkfQ.png?f=fotoalbum_large)
Dat is pittig veel centjes wat je hebt haha.G_Dragon schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:34:
[Afbeelding]
Is er een truck voor het geld? Ik doe nu vooral mijn trading goods verkopen. Ben nog niet heel ver, 10 uur nu erin zitten. Speel af en toe een uurtje. Heb vd week een protection money chest gekregen en verstuur altijd boten op missies.
Dank je! Niet dat ik weet, ik doe gewoon alles wat er te doen is en zet constant de naval missies aanAschtra schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 07:56:
[...]
Dat is pittig veel centjes wat je hebt haha.
Is er een truck voor het geld? Ik doe nu vooral mijn trading goods verkopen. Ben nog niet heel ver, 10 uur nu erin zitten. Speel af en toe een uurtje. Heb vd week een protection money chest gekregen en verstuur altijd boten op missies.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 11-08-2026 08:11 ]
Trading goods kun je beter laten verhandelen door je vloot. En je kan bij kroegen tips kopen voor convoy's die een paar 1000 reales hebben, bij frigates en manowars kun je captains lockbox stelen voor extra goud en als je verder alles aan gort schiet wat los en vast zit gaat het vrij vlot met het goud.Aschtra schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 07:56:
[...]
Dat is pittig veel centjes wat je hebt haha.
Tot nu toe heb ik 2 forts in hetzelfde gebied vernietigd. Als ik ergens een andere fort vernietig komt er dan aanvullende routes bij om mijn fleet op te deployen?
Wel jammer dat het alleen werk met in-game tijd
In de originele had je zo'n companion app om je fleet mee te beheren.
Wel jammer dat het alleen werk met in-game tijd
jepAschtra schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:15:
Tot nu toe heb ik 2 forts in hetzelfde gebied vernietigd. Als ik ergens een andere fort vernietig komt er dan aanvullende routes bij om mijn fleet op te deployen?
Winrate tegen legendary ships is hier 0%
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 12-08-2026 09:06 ]
Ik ben heel blij dat ik op PC speel, want met Cheat Engine of een willekeurige trainer kun je in ieder geval dat versnellen.Aschtra schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:15:
Wel jammer dat het alleen werk met in-game tijdIn de originele had je zo'n companion app om je fleet mee te beheren.
Wat een gemis die companion app. De kaart die er in zat had van mij niet persé gehoeven, maar op z'n minst Kenway's Fleet wel. Had ook gewoon een web app mogen zijn, maar in ieder geval iets. Ik ga er m'n PC niet voor aan laten staan en ik ben inmiddels klaar met de rest van het spel
Ik heb het origineel nooit gespeeld en ken die app dus niet. Voor mij echt geen gemis, omdat je nooit verlegen hoeft te zitten om geld en materialen. Zo'n app zorgt wel voor passief inkomen, zodat je in de game minder hoeft te doen om geld te verdienen. Ik vermaak me wel met die duikmissies, naval contracts en innemen van cargo schepen om snel aan veel geld te komen.Oon schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:20:
[...]
Ik ben heel blij dat ik op PC speel, want met Cheat Engine of een willekeurige trainer kun je in ieder geval dat versnellen.
Wat een gemis die companion app. De kaart die er in zat had van mij niet persé gehoeven, maar op z'n minst Kenway's Fleet wel. Had ook gewoon een web app mogen zijn, maar in ieder geval iets. Ik ga er m'n PC niet voor aan laten staan en ik ben inmiddels klaar met de rest van het spel
Nou ik kan je vertellen dat mijn ship op de volledige max zit en ik kan niet eens bij een zo elite ship een kwart van de health eraf krijgen voordat ikzelf naar de bodem zink. ik denk ook niet dat ik die ooit ga halen.Hulleman schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:05:
[...]
Winrate tegen legendary ships is hier 0%Echt volledig kansloos nog, terwijl mijn schip geupgraded is tot één level onder max.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Inkomen is niet het enige, het was én iets dat je toch gebonden hield aan het spel, én er waren wat leuke collectibles/unlocks via Kenway's Fleet.Hulleman schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 09:59:
[...]
Ik heb het origineel nooit gespeeld en ken die app dus niet. Voor mij echt geen gemis, omdat je nooit verlegen hoeft te zitten om geld en materialen. Zo'n app zorgt wel voor passief inkomen, zodat je in de game minder hoeft te doen om geld te verdienen. Ik vermaak me wel met die duikmissies, naval contracts en innemen van cargo schepen om snel aan veel geld te komen.
Het feit dat het via een app kon zonder het spel open te moeten hebben maakte dat je je daar in het spel dan weer niet druk over hoefde te maken.
G_Dragon schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 23:00:
Wat een remake!
Ja he..... Gisteren ff een wow momentje gehad. (naast de vele andere) Er doomde een verlaten man O war op die je kunt leegplunderen voor hij zinkt. Ik sprong op tijd van boord en zwom terug naar mjn schip. Maar toen hij zonk dacht ik, ff onder water kijken. Maar zelfs dat zinken was indrukwekkend. Complimenten hoor...
Inmiddels alle upgrades op alle punten binnen, alle legendary ships op de zeebodem en al aardig ver in het verhaal.
Ik vindt het alleen enorm maar dan ook enorm jammer dat je die butler in je landhuis niet om zeep kan helpen. Wat is dat een irritant figuur zeg. Altijd maar door mekkeren over the lady of the house of een of andere random kat. Echt een typisch oud mannetje met verhalen die niemand maar dan ook niemand interesseert (rant over)
Ik vindt het alleen enorm maar dan ook enorm jammer dat je die butler in je landhuis niet om zeep kan helpen. Wat is dat een irritant figuur zeg. Altijd maar door mekkeren over the lady of the house of een of andere random kat. Echt een typisch oud mannetje met verhalen die niemand maar dan ook niemand interesseert (rant over)
/f/image/vzXKhYM45isD7gIeQ0ivhCS2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LVGxI7tDAf5EaBv77HiMu2gN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qUoHCpZAx06MK3JLK0XPFzuV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6hoPs7KDvpEnUwHkeAqASEQZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fgrSjtgQPoLdz5xGzIsOMlPI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o3UyT7bRqUtpJxoJq3msxGgA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/vB8dam1WH4BEEAaEnApMOXel.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/boqtvbHbspESRI4CYChg70XG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cUWEY4Kp1BBlMpuxGdi0DJe5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pdYf8DGxXPchzPAP2vbSE2Yl.png?f=fotoalbum_large)