squashedraven schreef op maandag 20 juli 2026 @ 07:56:
[...]
heb jij het origineel indertijd gespeeld? Ik kan me namelijk niet herinneren dat haaien zo makkelijk te ontwijken waren vroegah. (of ik heb in de loop der jaren toch stiekem een beetje skills gekregen)
Ook de combat, ik heb nu pistolen die ricochet hebben, iedereen valt bij bosjes neer
(ik heb ook net de diving bell missie gehad, heb jij hem gekocht of anders verkregen)
Jazeker! Het orgineel heb ik teveel gespeeld, want heb hem 5 keer 100% gespeeld. Vond het namelijk veel te goed
Die haaien waren in het orgineel inderdaad een stuk moeilijker, merk dat wel bij meer dingen dat ze het makkelijker hebben gemaakt. Ik mis wel de hidden blade wel tussen het menu rechts onderin beeld, daar kon je best leuke combo's mee uitvoeren.
Wat ik persoonlijk wel een grote downgrade vind is de bevolking, want de kleine stadjes voelen soms best leeg vergeleken met het orgineel. Of het moet aan mij liggen?
En wist je dat in het orgineel je de rope dart pas ergens halverwege / einde kreeg? Maar dat Ubisoft hem nu in het begin heeft gedaan omdat mensen er in het orgineel te weinig gebruik van maakten, het is momenteel het sterkste wapen in het hele spel. Je trekt iemand naar je toe, haalt hem onderuit met je voet en bam je kan hem uitschakelen en repeat