de game krijgt echt overal hoge cijfers... #tempting, haha. ik ga eerst ff op vakantie misschien zit hij daarna ergens in een aanbieding OF misschien ubisoft premium voor een maandje?
Die moet ik ook nog gaan zoeken, ik had nog wel een officer missie staan dus ging er vanuit dat het de vierde was. maar geen idee of dit ook daadwerkelijk zo is natuurlijkspijkerhoofd schreef op zondag 26 juli 2026 @ 13:06:
[...]
Ik heb er maar 3 kunnen vinden, Adéwalé, Lucy en die priester. Waar vind ik de 4e officier?
Als ik hem heb gevonden dan laat ik je het weten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Missies voor de laatste officier komen vrij in Sequence 11, behoorlijk laat in de game.spijkerhoofd schreef op zondag 26 juli 2026 @ 13:06:
[...]
Ik heb er maar 3 kunnen vinden, Adéwalé, Lucy en die priester. Waar vind ik de 4e officier?
Ik was wat hersenloos liedjes en andere collectibles aan het verzamelen samen met wat jagen. Is mijn map opeens wel erg leeg... Alle (beschikbare) locaties aangedaan en complete. Nu wel lekker over powered voor de laatste paar Sequences.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
@spijkerhoofd @G_Dragon Laatste officer Komt beschikbaar na de quest “ A world without gold”
[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 26-07-2026 14:27 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ah oké, is dat een hoofdmissie?Gunner schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:27:
@spijkerhoofd @G_Dragon Laatste officer Komt beschikbaar na de quest “ A world without gold”
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee ik denk dat het zo een Resynced extra missie is. In je quest log staat ie helemaal onderaan, onder anomalieën
Ah top! Bedankt voor de tipGunner schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:32:
[...]
Nee ik denk dat het zo een Resynced extra missie is. In je quest log staat ie helemaal onderaan, onder anomalieën
Even een correctie. Die officier komt beschikbaar TIJDENS eerder genoemde missie. Ik zie net dat ik er zelf nog mee bezig ben maar ik heb hem wel.
Ik heb geen anomalieën categorie tussen mijn missies staan, misschien komt dat nog als ik weer een paar hoofdmissies heb gehaald?Gunner schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:32:
[...]
Dat vermoed ik wel ja.G_Dragon schreef op zondag 26 juli 2026 @ 15:20:
[...]
Ik heb geen anomalieën categorie tussen mijn missies staan, misschien komt dat nog als ik weer een paar hoofdmissies heb gehaald?
Mijn brein op mijn werkdag tot zo ver:
England, or Ireland. ENGLAND OR IREEELAND.
[ Voor 67% gewijzigd door Family Guy op 27-07-2026 09:56 ]
Steam ID = Ackerfiets
Ik heb de diving bell missie gedaan tijdje geleden en heb mijn Jackdaw, pouches/holsters en eiland ook al helemaal geüpgrade. Wel leuk varen zo. "oh ben weer over een schooner gevaren nja gratis loot"FeaR schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:24:
[...]
Missies voor de laatste officier komen vrij in Sequence 11, behoorlijk laat in de game.
Ik was wat hersenloos liedjes en andere collectibles aan het verzamelen samen met wat jagen. Is mijn map opeens wel erg leeg... Alle (beschikbare) locaties aangedaan en complete. Nu wel lekker over powered voor de laatste paar Sequences.
Ga Shadows spelen danDonstil schreef op maandag 27 juli 2026 @ 09:47:
[Afbeelding]
Piraten zijn zo 2013, ik ga als Samurai verder.
Ik zit meer met deze in mijn kop:Family Guy schreef op maandag 27 juli 2026 @ 09:50:
En dat terwijl ik al sinds 12 oktober 2025 geen druppel alcohol aangeraakt heb 🤪Whiskey is the life of man
Whiskey Johnny
I'll get whiskey where I can
Whiskey for my Johnny
Bij mij is het vooralFamily Guy schreef op maandag 27 juli 2026 @ 09:50:
LOOWWWLAAAAAANDS AWAYYYYYY
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170
Bij is het vooralBas170 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:45:
[...]
Bij mij is het vooral
LOOWWWLAAAAAANDS AWAYYYYYY
Leave her Johnny, Leave her!
En mijn vriendin zit mee te zingen met the drunken sailor
[ Voor 14% gewijzigd door spijkerhoofd op 27-07-2026 12:54 ]
COME ONNN LADS SING ME A SONG!
Haha als ik bovenstaande zinnen lees hoor ik het nummer meteen in mijn hoofd. Zegt wel genoeg
Haha als ik bovenstaande zinnen lees hoor ik het nummer meteen in mijn hoofd. Zegt wel genoeg
Mij ook, dat ik het na 5 minuten spelen uitgezet heb om dat te voorkomen!Westland1940 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:26:
COME ONNN LADS SING ME A SONG!
Live, Laugh, Toaster bath.
:strip_exif()/f/image/0XyYvCpVp4KqNPQPr4XbfSXU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aiRGlLR0AuiQgr9k98IJBUmb.jpg?f=fotoalbum_large)