• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 04-08 13:56

ZakjePatatje

Met mayonaise

Psql schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 09:12:
[...]

In het begin zag je die zaken met Eagle vision altijd als een soort quest met zo'n groen gekleurd (quest) bolletje. Maar had gisteravond ook dat veel niet meer zichtbaar was. Dus mogelijk een bug idd. Je zag eerst ook altijd bijvoorbeeld dat groene bolletje bij de deur van Warehouse, maar ook al een tijdje niet meer gezien.

Zelf nu op 51 uur in de game en nog niet klaar met de story. Zit nu op 85% ofzo.
Ik heb dat echt nooit gehad met alleen eagle vision, alleen als ik ook de 'aim' knop gebruik, die je ook kan gebruiken om vijanden te taggen, zag ik de groene, witte en gouden bolletjes.

• Psql
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 21:12
ZakjePatatje schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:31:
[...]

Ik heb dat echt nooit gehad met alleen eagle vision, alleen als ik ook de 'aim' knop gebruik, die je ook kan gebruiken om vijanden te taggen, zag ik de groene, witte en gouden bolletjes.
Misschien haal ik de 2 door elkaar inderdaad :D Maar krijg die groene bolletjes niet meer te zien als ik aim en rond kijk bij zo'n warehouse bijvoorbeeld. Soms heb je dat je eerst wat clues moet verzamelen om dan de locatie van de sleutel te vinden. Ik heb dat in het begin wel gezien. Moet je wat mensen afluisteren of ff een briefje lezen. Maar zie daar niets meer van.

Of het is een soort mechanisme dat alleen gebruikt werkt als je die Warehouse nog nooit gedaan had. Als je daarna eenmaal een keer gedaan hebt, de game je niet meer zo goed helpt en je zelf mag gaan zoeken welke guard de sleutel heeft.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste