Feedback bètatest UI-update

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

crisp

Devver

Pixelated

Zenyatta schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:22:
In .plan: Testpanel Zendure-thuisbatterij: test de SolarFlow 2400 AC+ en P1-meter staat de volgende kop: "ZEN+ HOME: meer dan een accu-app?"

[Afbeelding]

Nu heb ik het gevoel dat de laatste 2 p's kleiner zijn dan de rest van de letters. Staat dit per ongeluk in een kleinere font-size of is dit een grafsiche weergave die correct is?

Ik vind het er een beetje maf uitzien en wilde graag weten of dat aan mij ligt (ongewtijfeld), aan de UI of aan de font-size. Is het de laatste, dan is het te fixen. Is het de eerste, dan moet ik mijn ogen laten fixen en is het de tweede, dan vind ik dit een nadeel aan de nieuwe UI. :)
Daar heeft de auteur waarschijnlijk lopen copy-pasten uit word of zo...:
HTML:
1
<h2 class="koophulp"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:115%"><span style="font-family:Arial,sans-serif"><strong><span lang="nl" style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:115%">ZEN+ HOME: meer dan een accu-a</span></span></strong><strong><span lang="nl" style="font-size:12.0pt"><span style="line-height:115%">pp?</span></span></strong></span></span></span></h2>

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Er is een snippet beschikbaar gemaakt voor het terugzetten van het oude font en formaat.