Ik kom op 739 momenteel zonder inruil van toestelVanRoyal schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:49:
[...]
Nee, bij de S26 krijg je 360 korting met die combinatie, dan wordt het toestel 639. Bij de S26+ en Ultra is het wel 510.
Daarom moet je ook een oud waardeloos toestel inruilen. Dan krijg je 100 euro extra korting
[ Voor 47% gewijzigd door VanRoyal op 27-02-2026 09:01 ]
Dat kun je toch gewoon uitproberen in je winkelmandje, als het niet bevalt verwijder je code weer of probeert het op wat anders uitBootVluchteling schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:49:
Ik ben gisteren gebeld door Samsung en heb een NTW code gekregen. Iemand enig idee wat die exact biedt qua korting?
Bij Telenet heb ik gisteren mijn S26 Ultra met 512 GB besteld voor 999 euro. 650 euro klantenkorting.
Mijn oud toestel (S25 plus) heb ik particulier al een overnemer voor
Bij Samsung zelf kwam hij duurder uit zelfs de korting voucher en voor mijn "oud" toestel krijg ik ook minder ...
Mijn oud toestel (S25 plus) heb ik particulier al een overnemer voor
Bij Samsung zelf kwam hij duurder uit zelfs de korting voucher en voor mijn "oud" toestel krijg ik ook minder ...
Jawel hoor kan wel, ze geven dan aan dat ze het zelf niet kunnen, maar uiteindelijk zetten ze het door naar backoffice en die kan het wel. Ik heb zelfs een keer een bestelling die al bij de koerier was laten annuleren. Ze namen gewoon contact op met de koerier en deze werd netjes geannuleerd en ik kreeg daar ook een bevestiging van.User77 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 22:48:
[...]
Ze gaven bij mij aan dat het niet meer kon omdat het al in het verzendproces zat
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hoe wat waar? Ik krijg nergens 100 of iets extra bij inruilen. Ook in de member shop dezelfde prijzen als in de normale shop.VanRoyal schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:00:
Daarom moet je ook een oud waardeloos toestel inruilen. Dan krijg je 100 euro extra korting
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kreeg jij hierbij een galaxy watch 8? Ik hoorde mensen dit hier zeggen maar heb daar nergens iets over gelezen op de site van telenet zelf, dan was telenet wel heel interessant in mijn ogen.Mr Dynamic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:09:
Bij Telenet heb ik gisteren mijn S26 Ultra met 512 GB besteld voor 999 euro. 650 euro klantenkorting.
Mijn oud toestel (S25 plus) heb ik particulier al een overnemer voor![]()
Op de site (België) toch, dat we ook nog een voucher van €100 zouden krijgen bij de aankoop van een toestel (zeker toch voor S26 Ultra). Daar iemand al iets van gehoord hoe dat in zijn werk gaat?
Nog even een tip voor de mensen die extra willen besparen op hun aankoop via de Samsung website. Als je de aankoop doet via Scoupy krijg je nog 2 procent extra op je aankoopbedrag terug. Bij mij is dit zojuist goedgekeurd, ondanks dat in de voorwaarden stond dat je geen kortingscodes mocht gebruiken. Vergeet niet alle cookies te accepteren in je browser.
Ah thanks, dat zou top zijn. Ik heb nog geen stapelen van codes geprobeerd.Amaze86 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 10:37:
[...]
Ik kom op €433 met TKF code en GALAXY2026 voor base s26 met inruil van s23.
Neen, zou inderdaad zeer mooi zijn, maar die dikke korting is ook al prima héSisatitans schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:26:
[...]
Kreeg jij hierbij een galaxy watch 8? Ik hoorde mensen dit hier zeggen maar heb daar nergens iets over gelezen op de site van telenet zelf, dan was telenet wel heel interessant in mijn ogen.
joepiesaus schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:00:
Wat is jullie laagste prijs voor de S26+ zonder inruil?
Ik kom via Samsung op 1049 en ING op 980.
De chat werkt alleen naar behoren via een browser op je laptop/computer. Ik kreeg hem langs die weg direct na er direct en op een normale manier om te vragen.Phusebox schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:10:
Is weer eens onmogelijk om aan een code te komen.... typisch Samsung. De chat werkt niet, whatsapp geen reactie.
Ik heb gebeld, maar ze geven me geen TFK kortingscode.
Ik kom op 383,- euro uit voor een S26 Ultra 512GB
Inruil (S25 Ultra 512GB) + TTE + GALAXY2026
Inruil (S25 Ultra 512GB) + TTE + GALAXY2026
Jep, zowel normaal als incognito geprobeerd. Verbinding wordt steeds na x tijd verbroken.Rio schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:26:
[...]
De chat werkt alleen naar behoren via een browser op je laptop/computer. Ik kreeg hem langs die weg direct na er direct en op een normale manier om te vragen.
Het is elk jaar hetzelfde bij Samsung... die ellende met uren in de wacht hangen voor een code. Ik registreer me telkens, koop elk jaar een Ultra, maar ik heb nog nooit de beste codes gekregen die iedereen hier wel krijgt.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2026 10:31 ]
Phusebox schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:27:
[...]
Jep, zowel normaal als incognito geprobeerd. Verbinding wordt steeds na x tijd verbroken.
Onderstaande geldt (bij mij) voor een S26 Ultra 512 GB:Phusebox schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:25:
[...]
Hoe wat waar? Ik krijg nergens 100 of iets extra bij inruilen. Ook in de member shop dezelfde prijzen als in de normale shop.
GALAXY2026: Geeft 200 euro korting
TKF: Geeft 160 euro korting als je niets inruilt. Als ik echter een oude A52S die kapot is inlever, waar ik 0 euro voor terugkrijg, dan gaat de TKF korting naar 310 euro.
MET intruil:
/f/image/jqEHqraS2JJhoydAW8pUJRNg.png?f=fotoalbum_large)
ZONDER inruil:
[ Voor 9% gewijzigd door VanRoyal op 27-02-2026 10:32 ]
Dat bedoel ik dus, en die TKF code is onmogelijk te krijgen blijkbaar. Dat ik al jaren elke Ultra koop met 512 of 1TB is niet voldoende als vaste klant.VanRoyal schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:32:
[...]
Onderstaande geldt (bij mij) voor een S26 Ultra 512 GB:
GALAXY2026: Geeft 200 euro korting
TKF: Geeft 160 euro korting als je niets inruilt. Als ik echter een oude A52S die kapot is inlever, waar ik 0 euro voor terugkrijg, dan gaat de TKF korting naar 310 euro.
MET intruil:
[Afbeelding]
ZONDER inruil:
[Afbeelding]
Ik snap dat het voor jou anders is, maar bij mij was het gisteren simpelweg via een PC (!) vanuit de shop pagina de verkoopchat starten, aangeven dat je een product wil kopen en vragen of je een TKF code kunt krijgen. Die kreeg ik vervolgens direct zonder verdere vragen en na een bedankje van mijn kant een 'kleine moeite'. Balen dat het voor jou zo lastig blijkt te zijn
Ik probeer al sinds gisteren, whatsapp geen reactie, chat in chrome en safari werkt allebei niet, telefonisch zeggen ze "probeer maar via de chat".VanRoyal schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:36:
Ik snap dat het voor jou anders is, maar bij mij was het gisteren simpelweg via een PC (!) vanuit de shop pagina de verkoopchat starten, aangeven dat je een product wil kopen en vragen of je een TKF code kunt krijgen. Die kreeg ik vervolgens direct zonder verdere vragen en na een bedankje van mijn kant een 'kleine moeite'. Balen dat het voor jou zo lastig blijkt te zijn
Laat maar zitten dan Samsung. * Phusebox opent Apple webshop
Hier zelfde probleem, chats werken niet. Wat blijkt: nieuw IP adres en andere browser en dan kom je er wel doorheen. Ze shadow-bannen mensen van de chat.VanRoyal schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:36:
Via Firefox had ik binnen 10 minuten een TKF code. En het grootste gedeelte was wachten totdat ik "doorverbonden" werd.Phusebox schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:37:
[...]
Ik probeer al sinds gisteren, whatsapp geen reactie, chat in chrome en safari werkt allebei niet, telefonisch zeggen ze "probeer maar via de chat".
Laat maar zitten dan Samsung. * Phusebox opent Apple webshop
Lukt mij ook via geen enkel kanaal om Samsung te bereiken voor de code. Geen browser, nieuwe IP adres, WhatsApp. Gewoon niets. Kom er nergens doorheen.
Via de chat in de Samsung Shop app binnen 2 minuten contact in de chat zojuist. De TKF code binnen no time daar ontvangen.
Extra korting van €150 is erg nice
Uiteindelijke prijs met inruil van een gare S21 van 4 jaar oud kwam ik onder de streep uit op €844 voor de S26 Ultra 512Gb.
Ga waarschijnlijk maar weer eens zo'n joekel van een Samsung foon proberen
Extra korting van €150 is erg nice
Uiteindelijke prijs met inruil van een gare S21 van 4 jaar oud kwam ik onder de streep uit op €844 voor de S26 Ultra 512Gb.
Ga waarschijnlijk maar weer eens zo'n joekel van een Samsung foon proberen
[ Voor 39% gewijzigd door _Bailey_ op 27-02-2026 11:21 ]
Kunt u alstublieft de S26 Ultra 1TB testen met inruil van een S25 Ultra 1TB, inclusief de antireflecterende screenprotector, met gebruik van de codes NTW en GALAXY2026, en ons laten weten wat de uiteindelijke prijs is? Met de TKF-code is het €446. Dank u wel.
De tip van chat via samsung app klopt. Duurde letterlijk 2 minuten om medewerker te bereiken en code te ontvangen. En dat na 2 dagen frustratie. Dank voor de gouden tip!
Ntw en tkf is hetzelfdeRosGr schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:18:
Kunt u alstublieft de S26 Ultra 1TB testen met inruil van een S25 Ultra 1TB, inclusief de antireflecterende screenprotector, met gebruik van de codes NTW en GALAXY2026, en ons laten weten wat de uiteindelijke prijs is? Met de TKF-code is het €446. Dank u wel.
Krijg je bij belsimpel de Samsung watch direct geleverd? Of moet je die later bij samsung aanvragen?
Uur geleden de s26 ultra besteld inclusief inruil s25 ultra. Kreeg net een annulering binnen.
Moest maar 150 betalen voor deze s26 ultra ivm mijn reward points en codes en die ben ik nu kwijt hierdoor
.
Geen reden, helemaal niks gekregen, zucht.
Moest maar 150 betalen voor deze s26 ultra ivm mijn reward points en codes en die ben ik nu kwijt hierdoor
[ Voor 9% gewijzigd door Techkeizer op 27-02-2026 12:26 ]
Waarom de annulering vanuit Samsung?Techkeizer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:25:
Uur geleden de s26 ultra besteld inclusief inruil s25 ultra. Kreeg net een annulering binnen.
Moest 150 betalen ivm mijn reward points die ik nu kwijt ben hierdoor.
''Kon niet verwerkt worden''
Pure bullshit natuurlijk, die kan nog steeds besteld worden.
Ik denk omdat ze nu 60 euro cashback geven. Ik vind het dan nog steeds niet netjes als ze een order cancellen na alle moeite die mensen hebben moeten doen voor de codes.
Weet jij misschien waar ik de cashback kan terugvragen?DannyHrmnns schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:43:
Ik denk omdat ze nu 60 euro cashback geven. Ik vind het dan nog steeds niet netjes als ze een order cancellen na alle moeite die mensen hebben moeten doen voor de codes.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offersTechkeizer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:44:
[...]
Weet jij misschien waar ik de cashback kan terugvragen?
Volgens mij niet bij Samsung shop zelf, alleen aangesloten winkels
Ook al je het online bij samsung haalt? Dacht dat de voorwaarden eerst zei dat t niet gold voor aankopen in de Samsung storeDannyHrmnns schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:43:
Met een TTE + Galaxy2026 zonder inruil en mijn x3 boost punten kwam ik op €869,-
Kreeg ik gisteravond in ene een telefoontje voor een NTW code die me dus ook nog is €150,- extra inruil had gegeven. Had dus met een defect toestel in te ruilen op €719 kunnen komen.
Had al gevraagd of ze het konden annuleren, maar het zit in het verzendproces dus ze hebben nu een ticket aangemaakt. Maar tegen die tijd dat hun het gaan annuleren is het na het weekend en is die Galaxy2026 niet meer geldig (01-03-2026)
Kreeg ik gisteravond in ene een telefoontje voor een NTW code die me dus ook nog is €150,- extra inruil had gegeven. Had dus met een defect toestel in te ruilen op €719 kunnen komen.
Had al gevraagd of ze het konden annuleren, maar het zit in het verzendproces dus ze hebben nu een ticket aangemaakt. Maar tegen die tijd dat hun het gaan annuleren is het na het weekend en is die Galaxy2026 niet meer geldig (01-03-2026)
Icm de Samsung sws geen cashback denk ik? Daar zul je de korting wel meteen krijgen zou je denkenTechkeizer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:51:
[...]
Volgens mij niet bij Samsung shop zelf, alleen aangesloten winkels
Ja ik lees het net. Dan is het raar als ze bestellingen annuleren. Dit jaar betalen we meer dan afgelopen jaren.Brutalsranan schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:53:
[...]
Ook al je het online bij samsung haalt? Dachtdat de voorwaarden eerst zei dat t niet gold voor aankopen in de Samsung store
mij lukt het niet wordt doorgestuurd naar whatsapp maar daar reageren ze nietfms2754 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:27:
De tip van chat via samsung app klopt. Duurde letterlijk 2 minuten om medewerker te bereiken en code te ontvangen. En dat na 2 dagen frustratie. Dank voor de gouden tip!
ze zijn klaar met lunchen wel code gekregen nu
heeft iemand ook nog een telefoonummer om een order te annuleren?
[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2026 13:09 ]
Krijg net nog een TTE code op de mail als iemand hem wil.
Hier ook.robino007 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:09:
Krijg net nog een TTE code op de mail als iemand hem wil.
Bij deze: TTE-ZK6L-CCLD-98Z8
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zou ook heel on logisch zijn.. als samsung zou je die cashback gewoon aan een code kunnen hangen als korting. Veel goedkoper dan dat je daar weer een proces voor moet inrichten achteraf waar mensen mee bezig moeten zijn.robino007 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:59:
Klopt samsung site doet niet mee aan de cashback.[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 27-02-2026 13:23 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Amai, ik heb wel meer kunnen toepassen op release avond!Bimbel schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:36:
[...]
Ze hebben het aantal reward-punten die maal 3 gingen ook gemaximaliseerd bij me naar 50 euro max.
[ Voor 31% gewijzigd door koeleboe op 27-02-2026 13:26 ]
Zeker waar! Heb hem net toch besteld met de 25ultra als inruil, met jou code van gister. 200 euro met een paar rewardpuntenspartacusNLD schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:22:
[...]
Zou ook heel on logisch zijn.. als samsung zou je die cashback gewoon aan een code kunnen hangen als korting. Veel goedkoper dan dat je daar weer een proces voor moet inrichten achteraf waar mensen mee bezig moeten zijn.
Ben zojuist gebeld door Samsung en heb een code mogen ontvangen.
Ik heb nog even doorgevraagd en niet iedereen zal worden opgebeld. Er is een selectie gemaakt van 30.000 mensen die opgebeld zullen worden voor de early bird korting.
Ik heb nog even doorgevraagd en niet iedereen zal worden opgebeld. Er is een selectie gemaakt van 30.000 mensen die opgebeld zullen worden voor de early bird korting.
Die code geeft toch exact dezelfde korting als de TKF code?Indodraakje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:37:
Ja.Thoraxx schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:39:
[...]
Die code geeft toch exact dezelfde korting als de TKF code?
Nog niet gekeken, zal het vanavond controleren.Thoraxx schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:39:
[...]
Die code geeft toch exact dezelfde korting als de TKF code?
Hij is precies hetzelfdeIndodraakje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:44:
[...]
Nog niet gekeken, zal het vanavond controleren.
Vanmorgen mijn bestelling gemaakt in 2 acties op 2 verschillende samsung accounts met inruil.
1 met mijn nieuwe toekomstige s26u 1tb (sky blue) en wat accecoires incombinatie met een TKF code en de GALAXY2026 CODE.
Eeen tweede bestelling in een ander Samsung account met de nieuwe buds 4pro met een TTE CODE en de GALAXY2026 code. Dit was voor mij de voordeeligste manier.
Bestel je niet een accessorie mee dat misschien niet leverbaar is?Techkeizer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:25:
Gewoon nog een annulering, Wtf
Nope, had de witte weer besteld voor 155 inclusief Galaxy2026, TKF en Reward points. Kan nu niet eens weer Bestellen, want Galaxy2026 kan maar 1x per accountPhusebox schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:04:
[...]
Bestel je niet een accessorie mee dat misschien niet leverbaar is?
Was dit icm met een andere code of points? Ik heb de AON ook gekregen maar kom op €25,97..fredhuizinga schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:31:
Vandaag nog een code gekregen, begint met NAO-
Voor accessoires, meteen nog een 60w lader besteld voor 18 euro..
[Afbeelding]
Ohja ik had nog een paar rewards punten erbij ingewisseld voor paar euro extra korting...Maurice- schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:26:
[...]
Was dit icm met een andere code of points? Ik heb de AON ook gekregen maar kom op €25,97..
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Waarom annuleren ze dan? Heb je in het verleden veel besteld? Of komt het door factuur adresTechkeizer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:25:
Gewoon nog een annulering, Wtf
Zijn er naast de ING codes nog meer codes te gebruiken voor een korting op de buds4 pro?
Gisteren besteld:
S26 Ultra 1TB icm een Odido abonnement voor 901,95 bij Belsimpel. De abonnement was sowieso nodig en die kan je na een maand weer terug instellen of zelfs opzeggen.
Hier gaat dan nog 60 euro vanaf en ik krijg de Watch 8 die ik eventueel nog zou kunnen verkopen voor 100 euro of inruilen via Rebuy. Ik zou dan uitkomen op ongeveer 741,95. Lijkt mij een fair prijs zonder inruil.
S26 Ultra 1TB icm een Odido abonnement voor 901,95 bij Belsimpel. De abonnement was sowieso nodig en die kan je na een maand weer terug instellen of zelfs opzeggen.
Hier gaat dan nog 60 euro vanaf en ik krijg de Watch 8 die ik eventueel nog zou kunnen verkopen voor 100 euro of inruilen via Rebuy. Ik zou dan uitkomen op ongeveer 741,95. Lijkt mij een fair prijs zonder inruil.
Geen reden gekregen helaaskarakedi schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:44:
[...]
Waarom annuleren ze dan? Heb je in het verleden veel besteld? Of komt het door factuur adres
Welke abonnementen kun je per direct opzeggen?MysticX schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:50:
Gisteren besteld:
Zoals hier eerder is aangegeven mag je een Odido abonnement binnen 15 dagen annuleren. Dit moet je dan wel bij een provider doen en niet bij Belsimpel zelf. Ik heb het zelf niet geprobeerd en ga dat ook niet doen, maar het is een mogelijkheid :-)RosGr schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:57:
[...]
Welke abonnementen kun je per direct opzeggen?
Zonet helpdesk Samsung "S25 edge wordt niet meer ingeruild bij aankoop, gisteren nog wel maar zijn onverkoopbaar". Stel je dit volgend jaar ook voor bij de Ultra... Dan toch maar terug Iphone
Zou toch wel eerst graag willen zien of dat bij sommigen gelukt is in het verleden bij andere telefoons, maar wel bij odido. Lijkt me toch sterk dat je de telefoon niet hoeft terug te sturen...MysticX schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:58:
[...]
Zoals hier eerder is aangegeven mag je een Odido abonnement binnen 15 dagen annuleren. Dit moet je dan wel bij een provider doen en niet bij Belsimpel zelf. Ik heb het zelf niet geprobeerd en ga dat ook niet doen, maar het is een mogelijkheid :-)
Dat komt meer omdat de S25 Edge geflopt zijn. De Ultra is dat niet. Die zijn erg gewild.Nvde schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:03:
Zonet helpdesk Samsung "S25 edge wordt niet meer ingeruild bij aankoop, gisteren nog wel maar zijn onverkoopbaar". Stel je dit volgend jaar ook voor bij de Ultra... Dan toch maar terug Iphone
De korting op inruil via Samsung was weliswaar wat hoger maar ik vertrouw het niet zoals ik gister al postte om via L8P per postverzending een S25 Ultra 512 gb in te ruilen. De lokale bekende 2e hands winkelketen bood er €625 cash voor dus dat vond ik eigenlijk ook wel prima. Geen gezeur en gedoe, inleveren en klaar. Mocht iemand dat overwegen weet je ongeveer wat ze ervoor geven.
Inmiddels is hier de bestelling ook de deur uit, S23 Ultra 512GB ingeruild op een S26 Ultra 1TB. Kwam uit op ca. 840 euro (met de kortingscodes).
De S25 Ultra 1TB houden we wel als backup. Wil altijd een reserve telefoon hebben als er eentje stuk gaat.
De S25 Ultra 1TB houden we wel als backup. Wil altijd een reserve telefoon hebben als er eentje stuk gaat.
[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2026 15:16 ]
Dat is raar, ik kom met exact hetzelfde op €233 uit. Of bedoel je een S24 inruilen?H.Boss schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:27:
Ik kom op 383,- euro uit voor een S26 Ultra 512GB
Inruil (S25 Ultra 512GB) + TKF + GALAXY2026
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
In onderstaand filmpje van Samsung kom ik de Carbon Magnet Case tegen. Ik kan deze case echter nergens vinden op de Samsung website. Is deze case ooit online beschikbaar geweest of is deze nog niet leverbaar?
Inderdaad. Maar is geen stijl. Blijft hun product. Zelfs Apple neemt de Air bij inruil .H.Boss schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
[...]
Dat komt meer omdat de S25 Edge geflopt zijn. De Ultra is dat niet. Die zijn erg gewild.
[ Voor 6% gewijzigd door Nvde op 27-02-2026 15:23 ]
Hoort in [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires - Android smartphones en tablets - GoTResinman schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:18:
In onderstaand filmpje van Samsung kom ik de Carbon Magnet Case tegen. Ik kan deze case echter nergens vinden op de Samsung website. Is deze case ooit online beschikbaar geweest of is deze nog niet leverbaar?
[YouTube: Cases and charging accessories of Galaxy S26 Series | Samsung]
Samsung Carbon Back Cover Zwart Magnetisch Samsung Galaxy S26 Ultra - Belsimpel
Ik wacht ook nog tot ik ergens de draadloos laden stand kan vinden, staat ook niet op hun site maar winkels anders dan samsung hebben hem wel online staan.
[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 27-02-2026 15:30 ]
Is dit het goedkoopste wat mogelijk is of kan het nog goefkoper met codes of iets etcIndodraakje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:37:
vergeet cashback websites niet, zoals bijv cashbackxl.. krijg je 2% terug op het bedrag voor de btw. is toch wel 12ish eurohelloomfer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:38:
[...]
Is dit het goedkoopste wat mogelijk is of kan het nog goefkoper met codes of iets etc
[Afbeelding]
Vroeger was het beter en gaven ze 6%.Indodraakje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:40:
[...]
vergeet cashback websites niet, zoals bijv cashbackxl.. krijg je 2% terug op het bedrag voor de btw. is toch wel 12ish euro
Nee, S25 Ultra, was geen TKF, maar TTE. Fout getypt.miicker schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:18:
[...]
Dat is raar, ik kom met exact hetzelfde op €233 uit. Of bedoel je een S24 inruilen?
[Afbeelding]
ik ben van plan een gare watch 7 in te ruilen voor 8 euro plus 150 euro inruilbonus. weet iemand of je de verpakking en bandje ook terug moet sturen? ik heb het originele bandje niet meer namelijk, die is stukgegaan.
Je moet gewoon zorgen dat de inruilprijs op 0 uitkomt dan hoef je hem niet op te sturen maar krijg je wel die 150 extra inruilkortingFrieda schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:59:
ik ben van plan een gare watch 7 in te ruilen voor 8 euro plus 150 euro inruilbonus. weet iemand of je de verpakking en bandje ook terug moet sturen? ik heb het originele bandje niet meer namelijk, die is stukgegaan.
Klopt je kan gewoon een willekeurig toestel kiezen van 0 euro, je hoeft niets op te sturen dan.Michel242186 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:07:
[...]
Je moet gewoon zorgen dat de inruilprijs op 0 uitkomt dan hoef je hem niet op te sturen maar krijg je wel die 150 extra inruilkorting
Is dit dan voor ongein... Ze hebben in ene een maximum van €50,- op de x3 boost reward punten gezet.
Ik zou hiermee voorzichtig zijn. Het kan zijn dat samsung je toestel gaat blokkeren middels mdm lock of knoxguard.Michel242186 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:07:
[...]
Je moet gewoon zorgen dat de inruilprijs op 0 uitkomt dan hoef je hem niet op te sturen maar krijg je wel die 150 extra inruilkorting
Ik heb dit vorig jaar ook gedaan, niet eens een herinneringsmail of iets gekregen voor het inleveren.karakedi schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:34:
[...]
Ik zou hiermee voorzichtig zijn. Het kan zijn dat samsung je toestel gaat blokkeren middels mdm lock of knoxguard.
Ik doe het al jaren zo...is geen probleemkarakedi schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:34:
[...]
Ik zou hiermee voorzichtig zijn. Het kan zijn dat samsung je toestel gaat blokkeren middels mdm lock of knoxguard.
Op woensdag besteld bij KPN 😅 ....ben benieuwd, hopelijk krijg ik wel een S26 😂
“Do. Or do not. There is no try.”
Buds pro4 voor €101 icm met TTE code en NAO code (die code krijg je als je s26 hebt gekocht)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Samsung S26 Ultra 512GB Zwart besteld via Orange Belgie .Met Smart 5 en had all medium abonement .300 euro betaald en 24 maanden 35 euro extra betalen op mijn abonnement.Komt op 1145 euro op het einde.Kon ook direct 900 euro betalen.Dan zat ik wel 24 maanden ook vast op zelfde abonnement.Maar moest dan niets extra betalen.Wordt normaal 6 maart geleverd.Hopelijk krijg ik volgende week maandag een mail met update wanneer die wordt geleverd.Want ik moet zeker die dag verlof inplannen.
Ik heb er een toestel gekocht. Hoelang duurt het voordat je de code krijgt?Amaze86 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:16:
Buds pro4 voor €101 icm met TTE code en NAO code (die code krijg je als je s26 hebt gekocht)
Ik zie waar het fout gaat! Ze vragen Apple om S26 Ultra's uit te leveren.BartvanOranje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:15:
Op woensdag besteld bij KPN 😅 ....ben benieuwd, hopelijk krijg ik wel een S26 😂
[Afbeelding]
NTW code + inruil Galaxy watch4 €0,- extra + GALAXY2026 + €50 x3 boost rewards punten + 2% CashbackXL + €100,- voucher na aankoop op bepaalde Galaxy producten + Extra reward punten gespaard 39.450
Totaal bedrag van €789 voor de Galaxy S26 Ultra 512GB
:strip_exif()/f/image/cesyqgGiGI99UfF0uPAKbgyh.png?f=user_large)
Redelijke deal zo, of kan het nog beter?
Totaal bedrag van €789 voor de Galaxy S26 Ultra 512GB
:strip_exif()/f/image/cesyqgGiGI99UfF0uPAKbgyh.png?f=user_large)
Redelijke deal zo, of kan het nog beter?
NTW code is alleen te krijgen als je gebeld wordt? Ik zou ook graag 150 euro extra inruil krijgen. Iemand nog een code over of ruilen tegen TKF code?
Ik ben voorzien!
Ik ben voorzien!
[ Voor 8% gewijzigd door -Paul- op 27-02-2026 20:12 ]
Heeft iemand ervaring met inleveren van toestel bij Samsung met heel veel gebruikssporen op de zijkanten?
Glas voor en achter is heel goed en geen krassen. Maar zijkanten zien er echt slecht uit maar er word alleen gevraagd naar werking en staat scherm.
Gaat om een s23 ultra. Ben bang dat ze misschien niet akkoord gaan en lager bedrag vergoeden dan aangegeven maar niet zeker.
Glas voor en achter is heel goed en geen krassen. Maar zijkanten zien er echt slecht uit maar er word alleen gevraagd naar werking en staat scherm.
Gaat om een s23 ultra. Ben bang dat ze misschien niet akkoord gaan en lager bedrag vergoeden dan aangegeven maar niet zeker.
Maak je geen zorgen, hoor je niks van.{Rudolf} schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:59:
Heeft iemand ervaring met inleveren van toestel bij Samsung met heel veel gebruikssporen op de zijkanten?
Ik heb nog een code extra iemand die wilt dm me even-Paul- schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:52:
NTW code is alleen te krijgen als je gebeld wordt? Ik zou ook graag 150 euro extra inruil krijgen. Iemand nog een code over of ruilen tegen TKF code?
Mijne heeft geen orginele glas meer achter zou dat een probleem zijn?Mschrijver88 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 18:07:
[...]
Maak je geen zorgen, hoor je niks van.
Nee, bij inruil samsung is dat geen probleem. Het is geen rebuy ofzo. Als je de drie vragen maar eerlijk beantwoord.helloomfer schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 18:30:
[...]
Mijne heeft geen orginele glas meer achter zou dat een probleem zijn?
Even wat anders. Ik heb de NOA code (nog) niet gekregen. Heeft er iemand één voor mij per dm voor de aanschaf van de buds?
[ Voor 16% gewijzigd door Brutalsranan op 27-02-2026 18:34 ]
Ik heb nog een TKE TKF code. Graag even dm.
ik denk dat ik de S26 annuleer na het zien van verschillende reviews. Ik vind het verschil in camera met S25 te klein.
ik denk dat ik de S26 annuleer na het zien van verschillende reviews. Ik vind het verschil in camera met S25 te klein.
[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 27-02-2026 19:22 ]
Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunne gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunne gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
:strip_exif()/f/image/b5N7if8krVLvdr6WhLnfxbb2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2DwVcRDC5RiwTQR6Hz7CulCP.jpg?f=fotoalbum_large)