• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Heeft iemand een TTE code voor mij? Alsjeblieft via DM versturen. Zou het erg waarderen.

----

Niet meer nodig!

[ Voor 13% gewijzigd door Agadir op 26-02-2026 01:07 ]

• justhappy30
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 03:47
Iemand ntw code ? Tegen een prikkie natuurlijk

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01:07

g86

Iemand een TTE code voor mij via privébericht? Thanks!

• lazypsycho
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:46
Same hier mocht iemand nog een TTE code hebben houd ik me graag aanbevolen. Heb ondanks registratie niks binnen gekregen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:57
Ik zoek ook nog een TTE al iemand er nog 1 beschikbaar heeft, hier ook helaas geen member code gekregen via de mail van Samsung :(

• vizzy
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02:16
Iemand nog een TTE code voor mij?
heb alleen een 30 euro voucher gekregen van samsung

• justhappy30
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 03:47
Heb nog wat ttee codes te ruil voor ntw of evt ander kortingscode voucher of cadeaubon

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
Ik heb tte code te ruil voor ntw if btt code

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Hebben ze de 3x reward boost verwijderd? Houd dat in dat je dan 3x zoveel korting krijgt voor de punten die je gebruikt? Ik zag het eerst wel staan maar nu niet meer.

• tottianovic
DannyHrmnns schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:36:
Hebben ze de 3x reward boost verwijderd? Houd dat in dat je dan 3x zoveel korting krijgt voor de punten die je gebruikt? Ik zag het eerst wel staan maar nu niet meer.
Alleen via de app

• Jonathan_M
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:22
Tte code 🙏 via dm

• DannyHrmnns
  • Nu online
Ik gebruik de app maar daar zie ik het ook niet meer staan.

• tottianovic
DannyHrmnns schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:47:
[...]

Ik gebruik de app maar daar zie ik het ook niet meer staan.
Bij laatste stap wanneer je net wilt betalen krijg je het pas te zien. Ik heb net gecheckt. Werkt gewoon.

• DannyHrmnns
  • Nu online
tottianovic schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:48:
[...]

Bij laatste stap wanneer je net wilt betalen krijg je het pas te zien. Ik heb net gecheckt. Werkt gewoon.
Ok dankje. Kan ik de punten selecteren en dan alsnog annuleren? Alleen om te testen of ik die 3x boost krijg.

• Ragozzz
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 00:59
Eigenlijk een heel raar systeem, heb mij met meerdere email adressen aangemeld. Nergens een code ontvangen, zo jammer dit

• tottianovic
DannyHrmnns schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 00:54:
[...]

Ok dankje. Kan ik de punten selecteren en dan alsnog annuleren? Alleen om te testen of ik die 3x boost krijg.
Ja dat kan geen zorgen

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Maurice- schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 23:21:
[...]

Wel stapelbaar met GALAXY2026. Zojuist een code van iemand overgekocht en inderdaad krijg je dan 150 euro extra inruilkorting + 200 euro met de reguliere code. Je zit dan bij inruil S25U net onder de 300 euro bijbetalen, met een S24U onder de 400 euro. Top deal!
Ah. Had dus toch nog lager dan die 489 gekund. Nou ja, niet zoveel meer aan te doen. Maakt ook niet uit. Ergens houdt het een keer op qua korting. ;)

• Xenocian
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Als iemand een NTW code heeft en er vanaf wil, ik wil hem wel van je over nemen tegen betaling.

Ik heb ook voor iemand die dat wil een UDF en TTE code.

[ Voor 23% gewijzigd door Xenocian op 26-02-2026 01:47 ]

• cribby
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02:42
Als iemand een TTE code heeft dan houd ik me graag aanbevolen.
Uiteraard ontvangt u ook een kleine vergoeding.

Edit: ik ben voorzien

[ Voor 10% gewijzigd door cribby op 26-02-2026 02:42 ]

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:29
Iemand nog een TTE code over? Vriendelijk bedankt!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:49
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Members only:
Members only:

• steenbergens
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
De prijzen op mobiel.nl zij echt al meerdere jaren de goedkoopste die te vinden zijn (of even duur als elders maar dan kreeg je bij mobiel.nl er een cadeautje in de vorm van een hoesje o.i.d. bij zodat ze tóch weer de goedkoopste waren). Samsung heeft mobiel.nl zélf meerdere jaren als exclusieve verkoop partner gehad bij het pre-orderen van nieuwe Galaxy toestellen.

Heel jammer dat ze nu enkel-en-allleen samenwerken met een telefoon-provider (Nu bij de S26 is dit KPN geworden) en niet met een verkoop partner zoals mobiel.nl (waarbij je dus zelf een provider kan kiezen). Alleen mensen met KPN abonnement (en het maximale voordeel als je ook KPN thuis als internet provider hebt), profiteren op deze manier met de aanbieding van Samsung zélf (op de Samsung website dus). Daarbij is de Samsung member kortingscode nergens anders inwisselbaar dan alleen bij Samsung zélf en profiteer je dus alleen van goede kortingen Wanneer je (toevallig) al bij KPN zit en dan via Samsung verlengt bij KPN. De losse verkoop is bij de meerderheid vaak geen optie, óók omdat de toestellen simpelweg goedkoper zijn met abonnement dan de losse verkoop. En leasen via Samsung (de enige ander optie nog om volledige korting te krijgen), is vaak ook geen optie omdat het toestel niet van jezelf is/kan worden en er andere haken en ogen aan de kredietwaardigheid en toetsing vast zitten.

Ik heb al meer dan 10 jaar ieder jaar het nieuwste Galaxy toestel van Samsung en Samsung hier zélf ook wel eens feedback pop gegeven, maar daar wordt niets mee gedaan. Samsung heeft als tegenhanger van deze minpuntjes wél altijd hele goede promo's. Vorig jaar bijvoorbeeld gratis Buds3 Pro oordopjes bij het toestel.

Schrale troost is dat mobiel.nl DeS26Utra (512Gb, Vodafone verlenging 2 jaar, alles unlimited) slechts 72 euro korst bij een abonnement die dan 60 euro p/m kost. In principe krijg je dus (op mobiel.nl) voor 72 euro een toestel in handen en het complete abonnement gratis (24 x 60 euro is de kostprijs van het toestel. Na afloop van de periode is het toestel vanm jezelf en kun je weer verlengen (of niet), maar je hebt weer de volledige vrijheid.... :P

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:22
Waarom vragen sommige juist om een TTE code en sommige om een NTW of BTT of WDG code? Ik ben aan het chatten met Samsung, wat zou ik moeten vragen?

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:24
Ik heb 8000 a Samsung punten.
Hoe kan ik die gebruiken voor mijn bestelling?

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:24
1nevitable schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 05:58:
Ik heb 8000 a Samsung punten.
Hoe kan ik die gebruiken voor mijn bestelling?
Bij het afrekenen kun je die als betaalmiddel inzetten. Je kan ook 3x de waarde krijgen als je via de Samsung app bestelt had ik begrepen hier.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:00
Michel242186 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:26:
de watch 8 is leuk als je hem wil gebruiken...maar verkoopwaarde heeft hij nauwelijks marktplaats staat er vol mee.
Nou ik denk dat je op Marktplaats echt nog wel tegen de 100 euro kunt krijgen voor een verzegelde Watch 8.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Hally_NL schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 23:39:
[...]

Ik probeer nu via ING exact dezelfde producten toe te voegen, enige verschil: ik kom bij de budspro uit op € 91,69 i.p.v € 80,49

Heb je in de ING shop buiten de toegangscode en de kortingcode nog iets anders gedaan?
Nee verder niks anders gedaan.. Ik had nog wel wat rewardspunten in de samsung shop, misschien is dat het?

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:32
Kom op 774 uit bij mobiel.nl .
Inclusief 150 eu kortingscode ( via mail), 25gb abbo verlenging odido (25€ per maand).
Dan krijg ik 390 nog terug als ik mijn s24u 512gb inruil. Èn via promo nog 60eu terug.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/E8E93T7RVKNUR

Maakt dat ik 324 zou betalen onder aan de streep. Denk niet dat ik het goedkoper krijg bij samsung zelf. Zelfs niet met een ntw code, denk ik

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ruben-vds schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 22:39:
Hmm, raar. Bij belsimpel kan ik het nog niet met abonnement bestellen..?
In de stream gaven ze aan dat dit nog een issue op de website was die ze moesten fixen.. klinkt als een soort deal met odido als je het mij vraagt :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• spartacusNLD
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

Of-Aaargh schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 06:39:
[...]

Nou ik denk dat je op Marktplaats echt nog wel tegen de 100 euro kunt krijgen voor een verzegelde Watch 8.
133 op rebuy :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:05
Ik snap die willekeur niet van de ntw/tte code. Werkt dit ook met ING shop deal of?

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:02
Werkt die 10% korting nu bij de s26? Lijkt me toch onwaarschijnlijk..

• Fghar
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 08:47
Iemand misschien nog een code over voor een s26 ultra

Alvast bedankt

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Cloclo100 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 07:33:
Werkt die 10% korting nu bij de s26? Lijkt me toch onwaarschijnlijk..
Yups die werkt.
  • Al heb ik weer andere codes niet, dus mogelijk komt het op zelfde uit.

[ Voor 19% gewijzigd door 99ruud99 op 26-02-2026 07:50 ]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:37
Ik krijg bmhet bij ING met geen mogelijkheid onder de 1000 euro met de Buds 4 pro en een accessoire met inlevering van m'n s23U. Denk dat ik dan de S23U toch maar ga houden

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Manon96
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
karnemelk schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 06:53:
Kom op 774 uit bij mobiel.nl .
Inclusief 150 eu kortingscode ( via mail), 25gb abbo verlenging odido (25€ per maand).
Dan krijg ik 390 nog terug als ik mijn s24u 512gb inruil. Èn via promo nog 60eu terug.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/E8E93T7RVKNUR

Maakt dat ik 324 zou betalen onder aan de streep. Denk niet dat ik het goedkoper krijg bij samsung zelf. Zelfs niet met een ntw code, denk ik
Ik snap niet hoe die code van mobiel werkt, ik heb me vooraf aangemeld en bevestigd. Kreeg gister weer een nieuwe mail met kies je nieuwe toestel met voordeel oplopend tot 1080eu maar daar staat helemaal geen code in. Het enige wat er in staat is: "De code voor je extra voordeel kom je tegen tijdens het bestellen en wordt direct in je winkelwagen verrekend. Geldig t/m 6/4/2026."

Maar er gebeurt helemaal niks als ik op de link klik en probeer te bestellen? Heb jij echt nog een losse code gekregen?

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand voor mij nog een TTE code (via DM graag)?

Aanmelding incl nr heeft niet geholpen

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:24
Ook hier als Belg veel interesse in een tte of btt code

• DannyHrmnns
  • Nu online
Heeft er iemand nog een TTE code over? Ik zou u dankbaar zijn!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:00
Zo, Samsung smartphones schrijven volgens Samsung zelf fiks af. Van 1250 naar 400 euro in iets meer dan een half jaar voor de S25 Edge.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:00:
Zo, Samsung smartphones schrijven volgens Samsung zelf fiks af. Van 1250 naar 400 euro in iets meer dan een half jaar voor de S25 Edge.
Tja, dat is dan ook wel de verkoopflop van het jaar voor Samsung. Een nieuwe koop je voor 619 euro nu... dan is 400 euro nog wel redelijk. uitvoering: Samsung Galaxy S25 Edge, 256GB opslag Blauw

• destro9704
  • Laatst online: 08:45
Het is mij niet gelukt via WhatsApp aan een nvm code te komen helaas. Heeft er iemand nog een over via DM? Alvast hartelijk dank!

• Oulad.Amir
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:21
iemand nog een code voor me over ?
Wil de S25 ultra 1TB hiervoor inruilen

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:14
DJustin schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 05:36:
Waarom vragen sommige juist om een TTE code en sommige om een NTW of BTT of WDG code? Ik ben aan het chatten met Samsung, wat zou ik moeten vragen?
Als je niets in te ruilen hebt is TTE de beste optie icm met GALAXY2026. Als je wel wil inruilen moet je de NTW hebben, deze geeft €150 extra inruilkorting. Maar goed, die code kreeg je alleen als je gebeld bent door Samsung gisteravond (of in mijn geval van iemand overkoopt O-) )

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Maurice- schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:10:
[...]

Als je niets in te ruilen hebt is TTE de beste optie icm met GALAXY2026. Als je wel wil inruilen moet je de NTW hebben, deze geeft €150 extra inruilkorting. Maar goed, die code kreeg je alleen als je gebeld bent door Samsung gisteravond (of in mijn geval van iemand overkoopt O-) )
Wat doet de tte code dam precies?
En hoe was deze te krijgen?

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:43
Musta schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 07:37:
Ik krijg het bij ING met geen mogelijkheid onder de 1000 euro met de Buds 4 pro en een accessoire met inlevering van m'n s23U. Denk dat ik dan de S23U toch maar ga houden
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik heb via ING de S26U 512Gb met de S23U 512Gb en Buds 4 pro naar 780 gekregen.
Totaal 748.61 aan "korting". Heb je de actiecode wel ingevoerd bij je winkelmandje?

--- excuses mods, voorheen verkeerde topic :P ---

[ Voor 5% gewijzigd door bjvdven op 26-02-2026 08:25 ]

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:52

ThaDude

Hang Loose

Hier nog een aantal belsimpel codes
Kortingscodes voor de opvolgers van de Samsung Galaxy S25-serie:
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door ThaDude op 26-02-2026 08:18 ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:29
Denk dat ik toch maar voor dit ga. S26U 512GB voor €789 uiteraard icm abbo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3gfVFPGrF2zn0es9-IGbtqnegI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/55n8rm1Id4AxhObIQJRptAI7.jpg?f=fotoalbum_large

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:37
bjvdven schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:17:
[...]

Dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik heb via ING de S26U 512Gb met de S23U 512Gb en Buds 4 pro naar 780 gekregen.
Totaal 748.61 aan "korting". Heb je de actiecode wel ingevoerd bij je winkelmandje?

--- excuses mods, voorheen verkeerde topic :P ---
Ahh dan klopt 't, ik had de 1TB aangeklikt zie ik :p maar zal toch maar de S23U houden, ergens in de komende tijd de batterij laten vervangen en dan een jaartje extra uitzingen ermee

NS FC: SW 2742 0448 8213

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Kunnen we hier een petitie starten om de Samsung helpdesk op te laten heffen?
😫😭😱😡🤬

• mheerde
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:58
Pukson schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:29:
Denk dat ik toch maar voor dit ga. S26U 512GB voor €789 uiteraard icm abbo

[Afbeelding]
Hoe kom je aan die 150 korting?

• dageeknerd
  • Laatst online: 08:49
Members only:

• DannyHrmnns
  • Nu online
Iemand een TTE code over voor mij? Ik had er net eentje die werkte maar iemand was mij te snel af hehe. Ik zou u heel dankbaar zijn.

• PJFC
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:58
Is het mogelijk om nu nog achteraf de code van mobiel.nl te krijgen? Dat lijkt nu de beste deal in mijn situatie.

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:59
Voor de liefhebbers, 30eu + 30eu extra voucher:
Members only:
Voor mij gaf uiteindelijk de combinatie KPN-abo via Samsung Shop app en inruil van mijn S24+ (512GB) de mooiste combi voor een S26 Ultra 512 GB.😃

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:59
XelaRetak schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:06:
[...]

Tja, dat is dan ook wel de verkoopflop van het jaar voor Samsung. Een nieuwe koop je voor 619 euro nu... dan is 400 euro nog wel redelijk. uitvoering: Samsung Galaxy S25 Edge, 256GB opslag Blauw
Ik heb twee weken geleden nog een nieuwe Edge gekocht. Ik zou niet weten waarom je die zou willen inruilen voor een S26. Dan heb je toch het verkeerde toestel gekocht voor jouw gebruik. De Edge is geflopt omdat Samsung hem te hoog in de markt heeft gezet. Het is geen alternatief voor de ultra, wel voor de plus. En in vergelijking met de S26 plus is de S25 Edge naar mijn mening het betere toestel.

• spartacusNLD
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

PJFC schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:58:
Is het mogelijk om nu nog achteraf de code van mobiel.nl te krijgen? Dat lijkt nu de beste deal in mijn situatie.
Als je de codes uit de livestream van gisteren gebruikt bij belsimpel krijg je een watch8 cadeau die je kan verkopen op rebuy a 133 euro. Dat is goedkoper onder de streep dan mobiel.nl

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

wph

Hartelijk dank!

Mijn eigen code van Galaxy Unpacked werkte alleen in de Belgische webshop 8)7. Maar ja, daar woon ik niet en bezorgen naar Nederland kon ook niet. Bellen en appen met Samsung is vreselijk, gisteren een half uur aan de lijn gezeten. Conclusie: wij kunnen dit niet oplossen, je moet via Whatsapp contact opnemen. Eerst een AI-bot van allerlei gegevens voorzien, die ging een mens contacteren om het op te lossen. Uiteindelijk nog steeds niemand gesproken.

Nu een nieuwe S26 Ultra 512GB besteld met inruil van een S25 Ultra 512GB voor 383 euro met deze kortingscode + de GALAXY2026-code. Toch weer een prima deal. De telefoon zelf is niet heel veel anders dan de S25 Ultra, maar als je elk jaar upgrade met deze acties dan blijf je wel bij en is het geen heel groot bedrag per jaar.

• DannyHrmnns
  • Nu online
Samsung service is wel heel slecht op dit moment. Op de website elke keer lang wachten en het gesprek wordt meteen gesloten. Via de telefoon verwijzen ze je naar de whatsapp chat. En op whatsapp reageert er niemand.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik heb een HTR code voor in de ING shop, dit geeft mij als laagste bedrag 1094 voor de s26 ultra 512gb.

Is er een betere deal dan dit te krijgen zonder inruil? (Mn s22 ultra geeft slechts 177 inruilvoordeel).

Zo ja, iemand een code voor mij in DM?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• BobCat91
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
@DannyHrmnns hier hetzelfde. Ik dacht eerst dat het aan mijn browser lag, maar heb het met 3 browsers en verschillende mailadressen geprobeerd. Succes nog!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste