Precies, ik zweer bij alles behalve bridgestonenoes schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 17:20:
[...]
Nee, want bandenkeuze is deels erg persoonlijk. De een zweert bij Michelin, ik bij Continental, een ander bij Dunlop etc.
En dan is het ook nog eens afhankelijk van type motor, rijstijl, 1 of 2 berijders, en weer. Wat op jouw motor werkt hoeft niet op de mijne te werken.
Wel mooi hoe veel mensen dus in de piek benzine hebben gehamsterd.
Prijzen zijn weer flink gezakt hier 👍
Prijzen zijn weer flink gezakt hier 👍
Ok tof om te horen! Bedankt voor de feedback.Willianv schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 08:46:
[...]
Ik heb een Ducati Multistrada 1200 V2 2 jaar gehad. Machtige machine, maar pas leuk als deze een beetje op toeren komt. Ook behoorlijke doorgave van trillingen.
Na de multi heb ik een 1250 GS in de HP kleurstelling gehad, deze heb ik 5 jaar gereden.
De GS rijdt veel makkelijker dan een Duc, echt een heerlijke machine.
De reden dat ik hem heb verkocht? Ik ben gaan proefrijden op een 1300 GS, en tja, dan ben je verkocht.
De 1250 was al een top motor, de 1300 overtreft het nog meer.
Dus sinds september heb ik hier een 1300 GS in Triple Black staan. Ik heb gekozen voor ASA en heb daar geen moment spijt van.
Mijn grijns loopt echt van oor tot oor als ik op deze machine onderweg ben. Wat rijdt dat makkelijk!
Alleen wel uitkijken als je je rijbewijs wilt behouden
Enkel dat rijbewijs willen houden, dat is nu meer een probleem. Daarmee dat ik wil overschakelen. En nee, die GS voelt voor mij echt niet aan als een beest
De Duc.. het blijft een mooie machiene. Daarmee dat ik er ook wil mee testen, maar als hij inderdaad TE sportief aanvoelt, zal het een no go worden.
Prima toch? Ik ga em kopen, niet jij? En dat was de feedback jaren geleden ook bij ABS.. Blijft gerust stilstaan, niemand verplicht je.f2ride2001 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:45:
[...]
Pfffffffffff waar heb je al die zooi voor nodig? Je kijkt toch gewoon uit je doppen in het verkeer??![]()
Als ik al die zooi wil hebben rij ik wel auto.
Idem als hierbovengeert_s schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:55:
[...]
Zou voor mij ook een reden zijn om voor de Tiger te gaan haha. Al dat gedoe is nergens voor nodig.
Motor doet braaaap, Geert grote blij.
Maar doet het ook echt iets tegen de koude? Kan me niet herinneren dat ik koud aan mijn kont hadKhayma schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 11:12:
[...]
Ben ik het wel oneens met je. Ik heb hem ook op mijn GSA en als ik hem langer dan 30min op zijn hoogste stand laat dan is de mijne echt well-done hoor.
Never ever financial advice...
Mja, ik koop wat ik mooi vind, niet wat andere doen of denken.cyntax schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 11:38:
[...]
Lekker zelf weten toch. Ik doe het zelf niet omdat ik kippenvel krijg van die klap en ik liever opstap wanneer de zijstandaard uit is, maar of het mechanisch echt slecht is betwijfel ik.
@kazzzdafke Ik ga echt nooit meer voor een Triple Black, mijn vorige 1200 en 1250 waren dat geweest en ik heb regelmatig gehad dat ik in Duitsland bij een tankstation stond en dat er dan nog 5+ exact dezelfde GSA triple blacks langs reden incluus beugels en de rest zwart gemaakt. Iedereen en zn moeder heeft triple black.
Als dat dan als de rest is, jah.. mss beetje jammer maar toch liever dat dan eentje kopen die ikzelf minder mooi vind om toch maar anders te zijn
Jammer, had het graag gedaan. Helaas is het niet in een kindvrij weekend.Grubeater schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:38:
Zijn er nog mensen die meedoen aan de Batavierenrace als motorrijder/verkeersregelaar?
Ze hebben nog mensen nodig, vooral 's nachts. Ik doe het al jaren en vind het leuk om rennende studenten vanuit Nijmegen via Duitsland en de Achterhoek naar Enschede te begeleiden.
Ga er van uit dat je twee keer 3-4 uur op een plek verkeer staat te regelen. Dat kan bij een oversteekplaats zijn, maar ook bij een weiland waar studenten allemaal proberen hun busje te parkeren. Altijd vermakelijk om te zien.
[...]
Post het volgend jaar nog maar een keer. Hopelijk komt het dan beter uit.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
@kazzzdafke Groot gelijk hoor, lekker zelf kiezen wat je mooi vindt. Ik vind de triple black ook nog steeds wel mooi maar het bijzondere is er voor mij persoonlijk wel een beetje af. Als je na een koffiepauze op zoek moet naar je eigen motor tussen de andere 10 triple blacks die naast elkaar staan geparkeerd dan wil ik toch liever iets wat uniekers is als ik er 30k+ op stuk sla. Edit: Tegenwoordig heb je ook best wel gave stickersets die je motor toch wat unieker maakt. Dus dat valt ook nog te overwegen.
Bijna net zo mooi als de R1150RT van @s006110
.
Bijna net zo mooi als de R1150RT van @s006110
[ Voor 27% gewijzigd door cyntax op 11-03-2026 18:34 ]
Ja ivm die stickersets had ik ook al gekeken hoor.
Food for thought.
Food for thought.
Pretendeer je nou dat banden exacte wetenschap zijn?Hompu schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 17:21:
[...]
Betekent dat volgens jou de Pirelli's niet veilig zijn, of waar zit het verschil dan in? Just checking, vind het zelf erg fijne banden namelijkGeen ervaring met Road 6, wel met 5 en die vond ik juist zenuwachtiger door de bochten dan de Pirelli's.
Naar mijn ervaringen smeren Michelin’s meer waardoor je eerder de grens bereikt (dus minder sportief), maar meer kans hebt om op te vangen. Pirelli’s laten harder los _als_ ze gaan.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Je zal maar zo hard op de rand rijden dat dat een issue is_eLMo_ schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:01:
[...]
Pretendeer je nou dat banden exacte wetenschap zijn?
Naar mijn ervaringen smeren Michelin’s meer waardoor je eerder de grens bereikt (dus minder sportief), maar meer kans hebt om op te vangen. Pirelli’s laten harder los _als_ ze gaan.
Dat van dat smeren herken ik wel, ik had altijd TKC80's op mijn XTZ750 en die deden dat ook. Kon je heerlijk mee gummen/driften. Heb het idee dat mijn Mitas E-07 op de 1090R het ook doet, maar dan grijpt de TC dus heel veel in. Dus ofwel TC uit zetten of iets dat minder minder smeert zou misschien wel beter rijden..._eLMo_ schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:01:
[...]
Pretendeer je nou dat banden exacte wetenschap zijn?
Zeker, maar dan wil mijn vrouw er ook een tweede bij. Dat wordt een duur geintjeHerman schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:42:
[...]
Vragen die twee use cases niet gewoon om twee motorfietsen?Dan slijt je met je w/w kilometers ook niet je mooie nieuwe noppen
spoiler:
Ik wil dat eigenlijk oplossen door een oud(er) barrel te kopen, en die onder het mom van een hobby volledig opnieuw op te bouwen. Daar heeft zij dan weer geen zin in...
Had je mij daar willen quoten voor dat mm profiel?DRAFTER86 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:44:
[...]
Ah mooi, precies het banden dilemma waar ik nu in zit! Zou je voor mij eens kunnen meten hoeveel mm profiel die dingen nieuw hebben?
[...]
12000??? Ik heb ze er nu 3k km om en vraag me ernstig af of ik de 5k ga halen...
Snapt iemand wat nou het verschil is tussen de E-07 en Enduro Trail? Is die laatste gewoon de opvolger?
De Enduro Trail(+) is inderdaad de opvolger van de E-07(+). Zie dit plaatje van Mitas:

Ook in de digitale catalogus van Mitas zie je de SKU's expliciet als vervanging genoemd worden.
Briljant._eLMo_ schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:40:
[...]
Here we goooo!![]()
Als je alleen op de weg rijd en van snelheid houd: Pirelli Angel GT 2
Als je alleen op de weg rijd en van veiligheid houd: Michelin Road 6
Als je soms een keer per ongelijk een gravel weg op rijd: Michelin Anakee Adventure
Als je wel eens express een gravel weg op rijd: Continental TKC70 Rocks
Als je wel eens express een gravel weg op rijd en je wil minimaal 10.000km doen met een set banden: Mitas Enduro Trail.
Als je regelmatig express een onverharde weg op rijd waar je mogelijk modder en los zand tegen komt: Continental TKC80 / Bridgestone AX41 AdventureCross.
Mijn ervaring tot dusver
Aanvulling:
Als je per ongeluk op de verharde weg rijd, onderweg naar de modder en het zand: Mitas Enduro Trail XT+
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ik heb net aan de motorboer gevraagd of ze K60 Rangers kunnen leveren, zo niet, ga ik misschien ook voor de E-07+. Over beide hoor ik goede verhalen iig. Maar idd, zoveel verschillende banden, en je weet nooit waar je goed aan doet, want iedereen heeft weer andere ervaringen ermee. Andere motor, andere omstandigheden, andere rij-ervaring.
En dan heb ik weer een half versleten setje banden in de garage erbij. Een tweede setje velgen gaat ook niet helpen, want ik wil gewoon verse banden voor een vakantie. Of in dit geval, ook een ander type band.
En dan heb ik weer een half versleten setje banden in de garage erbij. Een tweede setje velgen gaat ook niet helpen, want ik wil gewoon verse banden voor een vakantie. Of in dit geval, ook een ander type band.
Apart, je zou denken dat de E07+ meer offroad is dan de E07, als ik het verschil in nop zie iets hierboven.diabyte schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:14:
[Afbeelding]
Ook in de digitale catalogus van Mitas zie je de SKU's expliciet als vervanging genoemd worden.
Dat zou ik in eerste instantie ook denken. Volgens mij heb ik Bret Tkacs horen uitleggen dat, omdat de E-07 aan de smalle kant is, deze het beter doet in bijv. mul zand. Maar goed, ik ben verre van de expert.Aikon schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:16:
[...]
Apart, je zou denken dat de E07+ meer offroad is dan de E07, als ik het verschil in nop zie iets hierboven.
Ha dat was inderdaad de bedoeling jadiabyte schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:14:
[...]
Zeker, maar dan wil mijn vrouw er ook een tweede bij. Dat wordt een duur geintje![]()
Ik wil dat eigenlijk oplossen door een oud(er) barrel te kopen, en die onder het mom van een hobby volledig opnieuw op te bouwen. Daar heeft zij dan weer geen zin in...![]()
[...]
Had je mij daar willen quoten voor dat mm profiel?
De Enduro Trail(+) is inderdaad de opvolger van de E-07(+). Zie dit plaatje van Mitas:
[Afbeelding]
Volgens Mitas "an average rear lug depth of 11 mm and a front lug depth of 8,5 mm". Dat komt wel overeen met mijn meting hier. Achter zit ik ook op 11, voor denk ik eerder richting de 7. Maar goed, ik heb geen speciaal meetgereedschap dus blijft een beetje gokken met een lineaal.DRAFTER86 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:23:
[...]
Ha dat was inderdaad de bedoeling jaMulti quote op de mobiel blijft lastig. Mooi helder plaatje iig, thanks!
Ja, dat smalle helpt idd volgens Bret. Maar elders lees ik dan weer dat deE-07 niet uitblinkt in zand. Die K60 Ranger zou wat beter moeten zijn.diabyte schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:22:
[...]
Dat zou ik in eerste instantie ook denken. Volgens mij heb ik Bret Tkacs horen uitleggen dat, omdat de E-07 aan de smalle kant is, deze het beter doet in bijv. mul zand. Maar goed, ik ben verre van de expert.
Iemand ervaring met www.grip500.nl? Lijkt wel prima, en hebben schappelijke prijzen.
Wel verwarrend dat ze de Enduro Trail + in 21" er 4x op hebben staan, voor prijzen varierend van 90 tot 123 euro
Wel verwarrend dat ze de Enduro Trail + in 21" er 4x op hebben staan, voor prijzen varierend van 90 tot 123 euro
Mitas had altijd Dakar uitvoeringen van de E-07 en E-07+, met een stijver karkas. Die zijn echt niet gezellig om te leggen, en niet nodig bij normaal gebruik. Choose wiselyDRAFTER86 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:38:
Iemand ervaring met www.grip500.nl? Lijkt wel prima, en hebben schappelijke prijzen.
De kogel is hier door de kerk; de 1250 GSA gaat in de verkoop. En er komt voorlopig geen motor voor terug.
Dit betekent ook dat ik de motor niet kan inruilen, maar moet gaan verkopen. Iemand hier nog tips behalve marktplaats? Of ervaring met een opkoopsite als “ikwilvanmijnmotoraf”? Het is een nette dealer onderhouden motor met niet bizar veel kilometers, hoef er ook niet de hoofdprijs voor, maar ik heb vooral niet zo’n zin in gedoe met vage figuren aan de deur.
Dit betekent ook dat ik de motor niet kan inruilen, maar moet gaan verkopen. Iemand hier nog tips behalve marktplaats? Of ervaring met een opkoopsite als “ikwilvanmijnmotoraf”? Het is een nette dealer onderhouden motor met niet bizar veel kilometers, hoef er ook niet de hoofdprijs voor, maar ik heb vooral niet zo’n zin in gedoe met vage figuren aan de deur.
Nee, want offroad telt (naast de breedte) ook het aantal randen. De scherpe randjes geven je grip offroad. Veel offroaders gooien hun banden weg veeerrrrr voor het profiel op is, omdat de randen niet meer scherp zijn.Aikon schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:16:
[...]
Apart, je zou denken dat de E07+ meer offroad is dan de E07, als ik het verschil in nop zie iets hierboven.
Even afgezien van Dakar wat @_eLMo_ aanhaalt. Als ik snel kijk op Grip500 staat de E-07+ 21" voorband er in twee snelheidsindexen (H en T), en zowel met de oude als nieuwe SKU. Dus vier totaal.DRAFTER86 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:38:
HSN 70001186 == 54H oude SKU, 70001500 == 54H nieuwe SKU (E-07+ naar Enduro Trail+).
Zie ook de digitale catalogus van Mitas: https://catalogue.mitas-moto.com/en-gb/34 , en de pagina waar de Discontinued en Replacement SKU's staan: https://catalogue.mitas-moto.com/en-gb/110/
Ik heb ze overigens bij autobandenmarkt.nl gehaald. Dat was de enige die ook mijn achterband op voorraad had. Beviel prima, kwamen met een aantal dagen binnen.
Mijn advies: Zsm op Marktplaats zetten voor een redelijke prijs of iets daaronder. Nu zit je goed in het seizoen qua prijs en animo. Alle berichten met "xxx euro" of "wat is je laagste prijs" negeren, berichten met normale vragen of mensen die een afspraak willen maken wel afhandelen. Het kan een paar weken duren voordat je iemand hebt die serieus is maar als er dan iemand langs komt zit je waarschijnlijk direct goed.VidaR-9 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:43:
De kogel is hier door de kerk; de 1250 GSA gaat in de verkoop. En er komt voorlopig geen motor voor terug.
Ja op de reacties kan je natuurlijk al goed filteren.Cassettebandje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:48:
[...]
Mijn advies: Zsm op Marktplaats zetten voor een redelijke prijs of iets daaronder. Nu zit je goed in het seizoen qua prijs en animo. Alle berichten met "xxx euro" of "wat is je laagste prijs" negeren, berichten met normale vragen of mensen die een afspraak willen maken wel afhandelen. Het kan een paar weken duren voordat je iemand hebt die serieus is maar als er dan iemand langs komt zit je waarschijnlijk direct goed.
Zodra het mooie dag is maar eens foto’s maken en online zetten inderdaad. Dat kan nooit kwaad.
Ik dacht dat die + voor Dakar stond_eLMo_ schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:42:
[...]
Mitas had altijd Dakar uitvoeringen van de E-07 en E-07+, met een stijver karkas. Die zijn echt niet gezellig om te leggen, en niet nodig bij normaal gebruik. Choose wisely [Afbeelding]
Ja precies, maar op een gegeven heb je zoveel randjes dat het bijna een slick wordt zou ik denken_eLMo_ schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:44:
[...]
Nee, want offroad telt (naast de breedte) ook het aantal randen. De scherpe randjes geven je grip offroad. Veel offroaders gooien hun banden weg veeerrrrr voor het profiel op is, omdat de randen niet meer scherp zijn.
Ik weet ff de term niet, maar motorzaken kunnen hem ook voor je verkopen voor een percentage vd prijs. Of het GS forum, maar dan moet je al wel actief zijn daar.VidaR-9 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:43:
Dat laatste heet “consignatie”Aikon schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:52:
[...]
Ik dacht dat die + voor Dakar stondAl die namen...
[...]
Ja precies, maar op een gegeven heb je zoveel randjes dat het bijna een slick wordt zou ik denkenEr moet toch ook wat ruimte zijn om weer wat te kunnen grippen.
[...]
Ik weet ff de term niet, maar motorzaken kunnen hem ook voor je verkopen voor een percentage vd prijs. Of het GS forum, maar dan moet je al wel actief zijn daar.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Autoscout24 heeft ook een motoren sectie. Gratis, itt Marktplaats.VidaR-9 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:43:
Als je motor weinig kms heeft en dealer onderhouden is, kan je ook eens bij de BMW dealers polsen of ze hem willen inkopen. Levert minder op dan particuliere verkoop, maar wel lekker makkelijk.
Eentje met matig onderhoud of hoge km stand zullen ze waarschijnlijk doorstoten naar de handel, dus lagere prijs.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Het ging mijn niet om het persoonlijke (rijervaring met de band) maar om de classificatie en het type band (lees profiel) erbij hoort.noes schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 17:20:
[...]
Nee, want bandenkeuze is deels erg persoonlijk. De een zweert bij Michelin, ik bij Continental, een ander bij Dunlop etc.
En dan is het ook nog eens afhankelijk van type motor, rijstijl, 1 of 2 berijders, en weer. Wat op jouw motor werkt hoeft niet op de mijne te werken.
Voor vele die nieuw zijn is het nog geeneens duidelijk wat verschillende profielen doen op de verschillende ondergronden en de hard/zachtheid van een band.
Het zou een eerste opzet kunnen zijn naar classificatie zodat het een eerste richting geeft als men iets zoekt.
En dan ziet die persoon dat hij niet voor een Mitas Enduro Trail XT+ hoeft te gaan want die wordt niet opgesomd in de tabel bijJa ik ben voor mijn Ténéré opzoek naar een band waar ik voornamelijk mee op straat rij, maar sporadisch een keer een zand/gravelpad
- Als je soms een keer per ongelijk een gravel weg op rijd
- Als je wel eens express een gravel weg op rijd
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Een lange termijn einde aan de hobby, of?VidaR-9 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:43:
Anyway, als je 'm gewoon vlot kwijt wil en niet wil dealen met allerlei figuren aan je deur, dan zou ik inderdaad een motorzaak in de buurt vragen of ze 'm namens jou willen verkopen voor X% van de verkoopprijs, of dat ze er zelf interesse in hebben. Krijg je wat minder geld, maar is hij wel weg.
Mbt de plaats, MP kost tegenwoordig ook voor motoren 35 euro per maand. Mijn ervaring is wisselend, het lijkt van de motor af te hangen. Sommigen kan ik maanden op MP adverteren en dan verkoop ik 'm binnen een week via MF, en soms staat een ding maanden op MF te koop, gooi ik 'm toch maar eens op MP en is-ie daar snel verkocht.
Mocht je hem zelf adverteren, filteren op "laagste prijs". "laatste prijs" of "hoi $bod" scheelt je al een hoop vage types. Ik heb een autobedrijfje gehad en ik kan helaas uit die ervaring wel zeggen dat types die geen moeite doen om netjes met je in conversatie te treden ook niet de moeite waard zijn om tijd in te investeren.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Tja, dat kan je toch ook vinden op de websites van de fabrikanten zelf? Bijv Contiollie1965 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:47:
[...]
Het ging mijn niet om het persoonlijke (rijervaring met de band) maar om de classificatie en het type band (lees profiel) erbij hoort.
Voor vele die nieuw zijn is het nog geeneens duidelijk wat verschillende profielen doen op de verschillende ondergronden en de hard/zachtheid van een band.
Het zou een eerste opzet kunnen zijn naar classificatie zodat het een eerste richting geeft als men iets zoekt.
[...]
En dan ziet die persoon dat hij niet voor een Mitas Enduro Trail XT+ hoeft te gaan want die wordt niet opgesomd in de tabel bij
- Als je soms een keer per ongelijk een gravel weg op rijd
- Als je wel eens express een gravel weg op rijd
Aan de ene kant is het leuk zo'n TS te maken met alle informatie erin, maar ik vraag me af hoeveel mensen het ook echt lezen, ook gezien de vaak herhalende vragen van nieuwkomers in dit topic (wat niet erg is). En dit soort vragen kan je bandenleverancier ook goed beantwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door noes op 11-03-2026 21:36 ]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
@noes geleverd en altijd onderhouden door dezelfde dealer. Daar heb ik hem ook als occasion gekocht 3,5 jaar terug. Ik weet niet of een 2020 met 28.000km nog onder de premium selection valt, maar zie dat ze ook ouderen zelf hebben staan. Kan dus wel eens poging wagen.
@Destruction een beetje combinatie van het echte plezier verloren en lichamelijk. Wil een leuke auto erbij kopen voor wat road tripjes dit jaar.
Ik denk dat de meeste mensen toch op MP zoeken, dus als hij online komt zal het daar wel zijn. Ik was van plan hem voor zijn jaar en leeftijd als goedkoopste te adverteren. En dan is het ook nog eens een erg nette met 100km geleden beurtje gehad.
@Destruction een beetje combinatie van het echte plezier verloren en lichamelijk. Wil een leuke auto erbij kopen voor wat road tripjes dit jaar.
Ik denk dat de meeste mensen toch op MP zoeken, dus als hij online komt zal het daar wel zijn. Ik was van plan hem voor zijn jaar en leeftijd als goedkoopste te adverteren. En dan is het ook nog eens een erg nette met 100km geleden beurtje gehad.
Een aantal hier zullen zich wel herinneren dat dit niet de eerste motoren zijn die ik op de radar had.Pyr0_ schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:39:
[...]
Dat zijn niet de minste zeg. Ik ben benieuwd naar je ervaring!
Een paar keer uitgebreid de Triumph Rocket 3 en de Ducati Diavel gaan testen, maar het was telkens net niet wat ik zocht.
Per ongeluk heb ik toen ook de Tiger 1200 meegekregen en dat leek er al veel meer op. Zo verklein je de zoektocht steeds verder, vooral op basis van eigen indrukken.
Ik kocht een motor in de eerste plaats altijd met het hart, nu is dat veel meer met verstand geworden, maar je kan dat stukje liefde niet uitschakelen.
[ Voor 11% gewijzigd door kazzzdafke op 12-03-2026 00:36 ]