• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Herman schreef op woensdag 23 september 2026 @ 18:30:
Ik heb tijdens het wachten op het onderhoud van m'n motor een rondje gemaakt op deze motor:

[Afbeelding]

Begint toch wel te kriebelen. Rijdt wel fijn met wat windbescherming en een breder stuur :)
Lijkt mij een hele leuke motor, geen Chinees ( no offense) en een scherpe prijs. De “echte” v-twin maakt hem best uniek.

geen off-road maar voor op de weg lekker comfortabel rijden.

Hoe reed het ? Hoe was het vermogen / koppel ?

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:45

Herman

FP ProMod
wd200 schreef op woensdag 23 september 2026 @ 20:55:
[...]

Lijkt mij een hele leuke motor, geen Chinees ( no offense) en een scherpe prijs. De “echte” v-twin maakt hem best uniek.

geen off-road maar voor op de weg lekker comfortabel rijden.

Hoe reed het ? Hoe was het vermogen / koppel ?
Ik ben de SV-650 gewend en hier zit in hoofdlijnen hetzelfde blok in. Het is gewoon een heel fijn blok. Voldoende koppel onderin en voldoende vermogen om af en toe wat harder te gaan. Soepel. De ride-by-wire is erg goed uitgevoerd en de up and down quick shifter doet het goed. Met name omhoog, naar beneden wil nog wel eens iets happen.

Het is met name de zitpositie en het comfort wat t.o.v. de naked beter is. Wat breder stuur en ik zat ook op het verhoogde zadel. De windbescherming met de handkappen. Het extra gewicht (+ 11kg) viel mij alles mee en heb ik tijdens het rijden niet gemerkt.

Dat de motor iets moderner is met rij-modi, lcd-display, USB-connector etc. is een leuke bijkomstigheid.

Voor de prijs dus zeker een hele leuke optie :) Iets anders dan al die parallel-twins ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
Herman schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:15:
[...]

Iets anders dan al die parallel-twins ;)
Triple FTW oOo :+

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:58

Destruction

(ex-)Automonteur

@KillaZ Een hobby verliezen is altijd k*t, maar zeker als het op die manier gebeurd :/ Wel mooi dat je hebt kunnen zien wat er is gebeurd en in ieder geval hebt gezien wat er mis ging. Zo'n crash meemaken en niet weten wat er nou precies is gebeurd lijkt mij erg lastig ook :|

Vandaag geen foto's van de PS kunnen maken. Ik zou een vrij kalm dagje hebben maar dat liep ff anders. Morgen een nieuwe poging :+

* Destruction is waarschijnlijk a.s dinsdag weer in Assen. Ik hoop dat m'n schouder het dan weer wat beter doet, dan blijft de auto mooi thuis :)

[ Voor 15% gewijzigd door Destruction op 23-09-2026 23:57 ]

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1 ... 74 75 Laatste