Right... als je op een Tiger 1200 voor Barkbuster handkappen gaat, zoals de vorige eigenaar van de mijn heeft gedaan, blijkt dat de originele handkappen tevens een stekkerverbinding afdekken. Nu had zijn dealer een deel van die montage laten zitten, maar dat is gewoon lelijk. En de dealer waar ik 'm gekocht heb, heeft die montage eraf gehaald. Maar vervolgens niets gedaan met die stekker. Ben ik nou raar, of had ik mogen verwachten dat ze hier iets aan gedaan hadden?
Ik heb het net maar even provisorisch aangepakt, maar ik ben er niet helemaal uit wat nou een geschikte oplossing is.
Ik heb het net maar even provisorisch aangepakt, maar ik ben er niet helemaal uit wat nou een geschikte oplossing is.
Slecht idee... Hoe laat?
friend van me heeft de 125cc vespa mee als loaner.. heeft die dezelfde wielen?cyntax schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:19:
Er staat hier sinds kort een Vespa GTS 310 80th die andere type wielen hebben vergeleken met de standaard 310's. Nu heb ik thuis al een hele stapel aan ART4 sloten liggen maar die passen allemaal niet op de remschijf of wielen. Voor de verzekering dien ik de Vespa natuurlijk wel met een ART4 slot vast te zetten maar dat blijkt nu dus wat lastiger dan verwacht.
[Afbeelding]
Heeft iemand een goude tip?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?