Ja, verrek daar zeg je wat, kan maar zo zijn idd.noes schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:55:
[...]
En ik denk dat de achterstanden opgelopen tijdens de covid restricties nog altijd niet ingelopen zijn.
precies, een regel is er IMHO niet, ik hanteer meestal een mm of 3 zoals jij nu ook, ongeacht of dus een GS is of mijn oude Fireblade.kneusteun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:59:
[...]
Ja ik heb best vaak dat ik op koppeling ergens over op door moet en dan vind ik het wel fijn om met twee vingers de koppeling te kunnen bedienen, dus hoe eerder de slag hoe meer controle ik lijk te hebben (3XL handschoenen), als het te dichtbij de hendel komt wordt het meer kracht en minder gevoel.
Maar ik had geen idee of er een "regel" of iets voor was, behalve inderdaad die 3mm speling.
Veel minder wil je niet hebben tegen allicht onbedoeld toch aanlopen en meer vind ik vervelend omdat je dan een relatie grote slag moet nemen, sneller kunnen ontkoppelen lijkt me wat veiliger en ik vind het zeker prettiger rijden al helemaal offroad.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
:strip_exif()/f/image/wVSdz07Fc8ICQRvEitwq1eHq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UDttaxBHh9KBIPthgi6Kagrv.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/iVbC4uuNrPvPDimWbysJIYpy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YB1GpGPdwVfxwvk2Swb8qYb9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HWkxkMLZgX6a5Kvti4WSkTrh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nu76JJn0Ws7gEQyGbb1uvxho.jpg?f=fotoalbum_large)