• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:24

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

noes schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:55:
[...]

En ik denk dat de achterstanden opgelopen tijdens de covid restricties nog altijd niet ingelopen zijn.
Ja, verrek daar zeg je wat, kan maar zo zijn idd.
kneusteun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:59:
[...]

Ja ik heb best vaak dat ik op koppeling ergens over op door moet en dan vind ik het wel fijn om met twee vingers de koppeling te kunnen bedienen, dus hoe eerder de slag hoe meer controle ik lijk te hebben (3XL handschoenen), als het te dichtbij de hendel komt wordt het meer kracht en minder gevoel.

Maar ik had geen idee of er een "regel" of iets voor was, behalve inderdaad die 3mm speling.
precies, een regel is er IMHO niet, ik hanteer meestal een mm of 3 zoals jij nu ook, ongeacht of dus een GS is of mijn oude Fireblade.

Veel minder wil je niet hebben tegen allicht onbedoeld toch aanlopen en meer vind ik vervelend omdat je dan een relatie grote slag moet nemen, sneller kunnen ontkoppelen lijkt me wat veiliger en ik vind het zeker prettiger rijden al helemaal offroad.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:26
DrivinUCrazy schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:10:
[...]

Ik vind dit een heel bijzondere, veelzeggende foto. Zet je, nou ja, mij wel in ieder geval, wel weer even met de voetjes op de grond.
Hopelijk loopt het voor beiden met een goede gezondheid af.

@turkeyhakan Ik heb best wel een aantal lessen gehad. Ik zou echt niet meer weten hoeveel. Ben zelfs tussendoor nog een keer gestopt ivm een buitenlandreis voor het werk, waarna het ik het na de winter opnieuw heb opgepakt. Ook nog een keer gezakt voor het AVD examen. Het ging dus niet zonder slag of stoot. :)
Wat me vooral is bijgebleven: ik keek slecht (lui, eigenlijk) door de auto-ervaring die ik had. En ik leerde op de motor nóg verder vooruit kijken en plannen. Dat werkte me dus eigenlijk tegen, omdat ik slechte gewoontes moest áfleren. In het begin was het ook nog te veel nadenken. Gas geven, koppeling laten slippen, snelheid regelen met voetrem... Gas geven, koppeling half, én remmen? Dat doe je in een auto toch ook niet? :? :?
Het duurde wel even voordat dat klikte.

Dus ja, al 15 jaar je B rijbewijs is niet alléén maar voordelig. ;)
Zo'n proefles is wel heel interessant en ga ik zeker doen! Thanks voor je ervaring

• Viertakt
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:54
Na een tijd lurken hier, ook maar eens besloten om me voor te stellen.

Ik ben Viertakt, woonzaam in het mooie Twente, eigenaar van een Yamaha XT660x en een Aprilia Dorsoduro 900.

Begonnen op voornamelijk oldtimerbrommers op m'n 16e in 2006 (Honda CB50, Honda C50, Honda Z50j, Honda MTX50r en weet ik veel wat nog meer voor troep), 4 jaar geleden toch maar besloten op mijn 31e mijn A te halen.

Mijn eerste motorfiets (waar ik legaal op mocht rijden) was een Yamaha XT660x uit 2009.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/do6dzHqH58WpyRRb5cBMMbRwz50=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVSdz07Fc8ICQRvEitwq1eHq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJAyPHyCPmtVN5Ad4_vOjlfsrYU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDttaxBHh9KBIPthgi6Kagrv.jpg?f=fotoalbum_tile
4 maand geleden ook helaas de regionale newssite gehaald, aanrijding met een automobilist welke door laagstaande zon mij niet had gezien, en in één ruk vanaf de andere kant van de straat vanuit een oprit achteruit de dropsstraat op reed. Resultaat: met mijn linker stuurhelft en elleboog zijn c-stijl geraakt, ben de andere kant op geslingerd en in de flank van een geparkeerde bestelbus geknald. Resultaat, gebroken ellepijp links, gekneusde schouder rechts, deuk in m'n ego. Ik zweer dat mijn Acerbis handkappen (met stalen beugels er in) en beschermende kleding mij behoed hebben van erger letsel... ik wil er niet aan denken dat mijn hand het contactpunt met de c-stijl was ipv de handkap. Gelukkig ben ik ondertussen in het gelijk gesteld, de schade verholpen, genezen en vergoed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xp4TXbfDDXWnjHvksgW9sk_k_X0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iVbC4uuNrPvPDimWbysJIYpy.png?f=fotoalbum_large

Tijdens de remactie is wel mijn voorwiel geblokkeerd, hoe ik dat ding rechtop gehouden heb (want ik heb geen macroklinkeronderzoek gedaan), is mij een raadsel. Hierdoor ben ik wel gaan twijfelen of ik niet een (modernere) fiets wilde hebben met ABS. De XT bewaar ik voorlopig nog even voor het gravel.

Na een speuractie en wat proefritten, ben ik toch verliefd geworden op een Italiaanse schone... voor het eerst in mijn leven ga ik vreemd met een niet-jap. En dat bevalt stiekem best wel erg goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzOrANq42ub9PV-nyv1sJSHS5Ps=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YB1GpGPdwVfxwvk2Swb8qYb9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VruGgak41DQSyQZTvcmGn4xAHjY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWkxkMLZgX6a5Kvti4WSkTrh.jpg?f=fotoalbum_tile
Ik moet er aan wennen dat ik nu wel banden heb welke grip hebben op het asfalt, want dit ding plat gooien is eigenlijk te makkelijk in vergelijking met de tractor wat ik had hiervoor.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:25
kneusteun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:31:
[...]

Ga er maar van uit dat de kans dat je dit jaar nog rijdt vrij klein is, volgens mij is het al jaren rete druk en als je snel wil zijn moet je een grote rijschool hebben die examens al heeft ingekocht.

Maar er is vast iemand... htt kuch* die daar meer van weet.
Het CBR maakt dat vrijwel onmogelijk tegenwoordig. Examens moeten op naam van een leerling worden ingekocht, en daarvoor moet de leerling jou als rijschool machtigen. Bovendien kán dat uberhaupt alleen als de leerling een geldig theoriecertificaat heeft en nog geen rijbewijs voor die categorie. Daarbovenop krijgen rijscholen met een goed slagingspercentage eerder de gunstige/vlotte data beschikbaar om te boeken. Zodra dat examen met goed gevolg is afgesloten word de machtiging ook automatisch weer ingetrokken door het CBR.

Dus nee, een paar dozijn examens klaar hebben staan is er niet meer bij. Wij boeken echt per leerling.
turkeyhakan schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:27:
[...]

Ik ben benieuwd! Vriend van mij is navraag aan het doen bij een aantal rijschoelen. De rijschool van @HTT-Thalan heeft pas begin september een eerste mogelijkheid voor een proefles. Voor mij iets te laat.
Je moet rekenen dat je sowieso enkele maanden bezig bent, dus als je nu begint ben je tot in de winter bezig. Ook 20 uur rijles, in blokken van 2 uur per keer, kost je 10 sessies en keer één sessie per week ben je zo 2/3 maanden verder, dan spreken we al over november en dat is wanneer je alles in één keer goed doet. Die twee weken zou daar dan echt niet zo'n issue in moeten zijn. En sluit de theorie niet uit: We kunnen je examen pas boeken als je die gehaald hebt.

Andersom wil ik je dit ter overweging geven: Het is momenteel kneiterdruk want 'het' motorseizoen loopt nu nog. Wat zou de reden zijn dat sommige scholen zo vol zitten en sommigen tóch nu plek hebben? ;).

[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-08-2026 15:01 ]

• Gringjammer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:06
HTT-Thalan schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:00:
[...]

Het CBR maakt dat vrijwel onmogelijk tegenwoordig. Examens moeten op naam van een leerling worden ingekocht, en daarvoor moet de leerling jou als rijschool machtigen. Bovendien kán dat uberhaupt alleen als de leerling een geldig theoriecertificaat heeft en nog geen rijbewijs voor die categorie. Daarbovenop krijgen rijscholen met een goed slagingspercentage eerder de gunstige/vlotte data beschikbaar om te boeken. Zodra dat examen met goed gevolg is afgesloten word de machtiging ook automatisch weer ingetrokken door het CBR.

Dus nee, een paar dozijn examens klaar hebben staan is er niet meer bij. Wij boeken echt per leerling.

[...]

Je moet rekenen dat je sowieso enkele maanden bezig bent, dus als je nu begint ben je tot in de winter bezig. Ook 20 uur rijles, in blokken van 2 uur per keer, kost je 10 sessies en keer één sessie per week ben je zo 2/3 maanden verder, dan spreken we al over november en dat is wanneer je alles in één keer goed doet. Die twee weken zou daar dan echt niet zo'n issue in moeten zijn. En sluit de theorie niet uit: We kunnen je examen pas boeken als je die gehaald hebt.

Andersom wil ik je dit ter overweging geven: Het is momenteel kneiterdruk want 'het' motorseizoen loopt nu nog. Wat zou de reden zijn dat sommige scholen zo vol zitten en sommigen tóch nu plek hebben? ;).
M.i. goed dat het systeem zo werkt, dan maakt het ook minder uit bij wie je de lessen neemt op gebied van examens, ik opt liever voor een kleinschalig en persoonlijke ervaring. Zeker de rijscholen die aanbiedingen doen met hun lespakketten voor xxxx euro, daar ken ik er meerdere van die fijn pakketten verkochten en vervolgens failliet raakten na een paar lessen echter gelukkig zelf nooit mee te maken gehad.

Dat laatste gaat op voor meer dingen toch? Als ik in deze tijd een vakman bel en deze zegt over een uur tijd te hebben voor een groot project ga ik me vanzelf afvragen of ik die vakman überhaupt wel wil aannemen ;)

BMW | 🚗320i E91 M Sport | 🏍️F700GS

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:25
turkeyhakan schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:20:
[...]

Dank voor het delen van je ervaring! Vooral de bijzondere verrichtingen lijken mij lastig.
Aandrijving strak houden dan rolt die motor overal als vanzelf doorheen :P.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb lang geleden met kamperen geleerd: hoe groter de tas, hoe groter de kans dat je te veel zooi meeneemt. Dat geldt dus ook voor de motor :+
Ik neem nu iets meer mee dan wat ik normaal meenam en er is nog steeds ruimte over...
Nu nog dat hupje leren om in het zadel te komen _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJHn4LaEzP5O4_RMunXIa2zSyEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nu76JJn0Ws7gEQyGbb1uvxho.jpg?f=fotoalbum_large

Morgen vertrek ik naar Engeland en ik zoek eigenlijk nog een goede Spotify-playlist voor de trip. Aangezien ik naar Engeland ga en wel houd van die melodramatische Engelse pop-, indie- en rockgroepen (van The Verve tot aan The Kooks en alles daartussenin): heeft iemand een goeie playlist die ik kan gebruiken?

Meer dan ik dacht...

• mvn23
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:35
streamnl schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:41:
De voetsteun is je vriend ;)

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
streamnl schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:41:

Hink, Stap, Sprong. 8)

Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:34

Destruction

(ex-)Automonteur

turkeyhakan schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:27:
[...]

Ik ben benieuwd! Vriend van mij is navraag aan het doen bij een aantal rijschoelen. De rijschool van @HTT-Thalan heeft pas begin september een eerste mogelijkheid voor een proefles. Voor mij iets te laat.
Dit soort wacht tijden ga je nu bij iedere rijschool treffen, zeker bij de scholen met een hoog slagingspercentage. Een ~3 weken wachten valt me nog hard mee trouwens.

Ik zou in ieder geval ZSM achter je motor theorie aan gaan. Hoe eerder je die hebt gehaald hoe beter, daarna door naar een rijschool. Theorie examen kun je immers gewoon zelf regelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 12-08-2026 16:01 ]

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20
Mijn KTM (1190 adventure) gaf laatst op een bloedhete dag een fuel pump error..
Na even te wachten (afkoelen) starte de motor weer en kon ik gewoon weer 1000+ km rijden zonder issues. Maar het zit me toch niet lekker..
Nu zie ik Quantum fuel filters Quantum Fuel Filter site alleen zijn deze weer niet makkelijk te krijgen hier. Rally-motor.nl is een optie maar die reageren weer niet op mail.
Iemand die nog een optie of alternatief weet? (behalve oem die vrij duur is)

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:29

Kryziek

bb || !bb

Mijn Multistrada 1200 Pikes Peak uit 2014 heeft een lekker voorvork keerring en die lekt zo erg, dat hij inmiddels helemaal leeggelopen is in de garage. Kan ik hiermee nog naar de dealer rijden? Het is gelukkig een garantie geval.
Er zit geen olie op de remschijven en de band. Het gaat mij er meer om dat ik niet met metaal op metaal rijd.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:26
Destruction schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:50:
[...]

Dit soort wacht tijden ga je nu bij iedere rijschool treffen, zeker bij de scholen met een hoog slagingspercentage. Een ~3 weken wachten valt me nog hard mee trouwens.

Ik zou in ieder geval ZSM achter je motor theorie aan gaan. Hoe eerder je die hebt gehaald hoe beter, daarna door naar een rijschool. Theorie examen kun je immers gewoon zelf regelen :)
Theorie komt goed. Vraag mij alleen af binnen hoeveel maanden je een motorrijbewijs kunt halen? Ik wil ongeveer 3 uur per week lessen. Dus is dat ongeveer 2/3 maanden?

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:46
Het CBR heeft wachttijden voor de examens, je hebt rijscholen die examens inplannen en dan schuiven als iemand er wel (of niet) aan toe is. Dan kun je dus sneller examen doen. Verder moet je ook een gezondheidsverklaring invullen. Als daar iets bijzonders naar voren komt, zal het CBR het apart beoordelen met extra wachttijd. Of je 2/3 maanden haalt hangt dus van meer factoren af dan alleen van je lestijd. Tot slot: talent, verkeersinzicht en de juiste combinatie van assertiviteit en voorzichtigheid zijn ook factoren.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Kryziek schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:11:
Mijn Multistrada 1200 Pikes Peak uit 2014 heeft een lekker voorvork keerring en die lekt zo erg, dat hij inmiddels helemaal leeggelopen is in de garage. Kan ik hiermee nog naar de dealer rijden? Het is gelukkig een garantie geval.
Er zit geen olie op de remschijven en de band. Het gaat mij er meer om dat ik niet met metaal op metaal rijd.
Ongeacht wat wij hier zeggen, zou ik dit met de dealer bespreken. Als wij zeggen dat dat prima kan, en de dealer claimt achteraf dat jij schade hebt veroorzaakt, wat dan?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

DrivinUCrazy schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:27:
[...]

Ongeacht wat wij hier zeggen, zou ik dit met de dealer bespreken. Als wij zeggen dat dat prima kan, en de dealer claimt achteraf dat jij schade hebt veroorzaakt, wat dan?
Dealer zegt, kan prima, gewoon rustig rijden. Maar ik twijfel, omdat hij dus niet zweet of druppelt, maar inmiddels echt leeg is. En dat heb ik hem ook verteld

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
De andere vorkpoot doet het toch wel nog? Je hebt dus wel nog enige demping. Als het geen schade veroorzaakt zou ik er rustig mee naar de dealer rijden. Niet gestoeld op enige ervaring, behalve dat ik wel eens een proefrit heb gemaakt op een motor waarbij de demping zo ver open stond dat het een hobbelpaard was geworden. :+ Daarmee moest je ook niet gaan scheuren, maar rijden ging wel.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

DrivinUCrazy schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:33:
De andere vorkpoot doet het toch wel nog? Je hebt dus wel nog enige demping. Als het geen schade veroorzaakt zou ik er rustig mee naar de dealer rijden. Niet gestoeld op enige ervaring, behalve dat ik wel eens een proefrit heb gemaakt op een motor waarbij de demping zo ver open stond dat het een hobbelpaard was geworden. :+ Daarmee moest je ook niet gaan scheuren, maar rijden ging wel.
Ander poot is nog kurkdroog idd! Dat de vering anders is, is mij helemaal prima. Het word een zakelijk ritje om hem weg te brengen idd.

• Daniel L.
  • Registratie: December 2023
  • Nu online
Joris748 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 00:41:
[...]

Gave foto's. Begint wel een beetje te kriebelen.

Wat voor bandjes heb je erop liggen?
Trailmax Raids dus, maar de forum-detectives waren me al voor ;). Fijne band op de Dx. Op de weg kan je er prima mee hoeken, en in het terrein staat ie ook z’n mannetje totdat het echt mul / modderig wordt.

• Daniel L.
  • Nu online
Thedr schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:55:
[...]

Ziet er goed uit! Welke omgeving is dit?
Bardonecchia / Oulx. Op de grens van Italië en Frankrijk. Foto’s zijn op de Assietta en Finestre.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Kryziek schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:48:
[...]

Ander poot is nog kurkdroog idd! Dat de vering anders is, is mij helemaal prima. Het word een zakelijk ritje om hem weg te brengen idd.
Ja het zal misschien wat vreemd voelen, maar gewoon rustig rijden, proberen niet te abrupt te remmen en dan komt het echt wel goed :)

Je wil niet weten hoeveel mensen onderweg zijn met rebound en compression clickers die niet gelijk zijn in beide vorkpoten, die komen meestal ook zonder problemen op plek van bestemming aan ;)

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
Daniel L. schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:54:
[...]

Trailmax Raids dus, maar de forum-detectives waren me al voor ;). Fijne band op de Dx. Op de weg kan je er prima mee hoeken, en in het terrein staat ie ook z’n mannetje totdat het echt mul / modderig wordt.
Klinkt een beetje als de Scorpion Rally STR, die er nu 4000 km onder liggen :)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47
Kanseleur schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:26:
. Verder moet je ook een gezondheidsverklaring invullen. Als daar iets bijzonders naar voren komt, zal het CBR het apart beoordelen met extra wachttijd.
PFFF hou toch op zeg, ik wilde mijn rijbewijs verlengen omdat code 95 voor mijn truck rijbewijs niet synchroom loopt met het rijbewijs zelf! Iets met diabetes type 1, dus truck rijbewijzen opeens 3 jaar geldig!
zover alles goed tot je je aanvraag verlengen rijbewijs gaat doen! Moet je toch echt al is het alleen code 95 verlengen een medische verklaring hebben!!!

Kan dus weer wachten op cbr en natuurlijk dadelijk weer 3 keuringen doen! En dan volgend jaar weer ivm rijbewijs truck verloopt en in 2028 auto en motor |:( |:( |:( |:(

Schandalig kut gewoon

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:34

Destruction

(ex-)Automonteur

ibothead schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:47:
[...]

PFFF hou toch op zeg, ik wilde mijn rijbewijs verlengen omdat code 95 voor mijn truck rijbewijs niet synchroom loopt met het rijbewijs zelf! Iets met diabetes type 1, dus truck rijbewijzen opeens 3 jaar geldig!
zover alles goed tot je je aanvraag verlengen rijbewijs gaat doen! Moet je toch echt al is het alleen code 95 verlengen een medische verklaring hebben!!!

Kan dus weer wachten op cbr en natuurlijk dadelijk weer 3 keuringen doen! En dan volgend jaar weer ivm rijbewijs truck verloopt en in 2028 auto en motor |:( |:( |:( |:(

Schandalig kut gewoon
Da's inderdaad schandalig kut :/

Eerlijkheid duurt het langst en ik praat het absoluut niet goed (daarover wil ik heel duidelijk zijn), maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die het CBR dan maar liever niet al te veel wijs maken :/

* Destruction kent verhalen waar mensen door een arts volledig goedgekeurd worden, vervolgens beslist het CBR alsnog dat ze voor één jaar een rijbewijs krijgen en dan opnieuw gekeurd moeten worden... 8)7 Eerlijkheid zou beloond moeten worden, maar bij het CBR is daar dus lang niet altijd sprake van. Ik ken ook wel gevallen waar zo'n extra beoordeling gewoon goed is verlopen en het CBR braaf de mening van hun keuringsarts gevolgd heeft.

Dat ze bij de grote rijbewijzen iets strenger zijn is niet gek maar dat het in jouw geval zo'n gekloot oplevert is wel echt schandalig kut.

[ Voor 10% gewijzigd door Destruction op 12-08-2026 18:25 ]

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27
wokkelz schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:58:
Mijn KTM (1190 adventure) gaf laatst op een bloedhete dag een fuel pump error..
Na even te wachten (afkoelen) starte de motor weer en kon ik gewoon weer 1000+ km rijden zonder issues. Maar het zit me toch niet lekker..
Nu zie ik Quantum fuel filters Quantum Fuel Filter site alleen zijn deze weer niet makkelijk te krijgen hier. Rally-motor.nl is een optie maar die reageren weer niet op mail.
Iemand die nog een optie of alternatief weet? (behalve oem die vrij duur is)
Wanneer heb je je filters voor het laatst vervangen? Dat wat je linkt is een fuel pump (met ingebouwde filters), en idd de goto replacement voor de OEM pomp. Die laatste heeft idd last van snel vollopende filters, er zijn op advrider hele theads over vol geschreven. Ik hou het bij preventief vervangen van de OEM filters als ik de tank er af heb, en ik denk dat ik nog een inline filter plaats de volgende keer dat het zover is. De Quantum pomp schijnt verder prima te zijn, en met rally-motor.nl heb ik goede ervaringen. Ze hebben ook een whatsapp nummer, dat al geprobeerd?

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:30

ozzynator

Nevermind.

@streamnl doe (als je premium hebt tenminste) je playlist downloaden.

Het bereik in de UK is niet al te best is onze ervaring.

Moette doen.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ozzynator schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:30:
@streamnl doe (als je premium hebt tenminste) je playlist downloaden.

Het bereik in de UK is niet al te best is onze ervaring.
Ik heb premium en dat doe ik eigenlijk altijd. Er zijn een stuk of 10 playlisten die ik standaard gedownload heb.
Wist niet dat het bereik slecht is in de UK.

Meer dan ik dacht...

• Daniel L.
  • Nu online
Joris748 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:43:
[...]

Klinkt een beetje als de Scorpion Rally STR, die er nu 4000 km onder liggen :)
Wel iets meer richting 50/50 dan de OEM STR’s. Iets capabeler off-road :) .
Pagina: 1 ... 62 63 Laatste