Ik ga binnenkort eens een Honda dealer opzoeken! Erg mooi die ADV!Fraggert schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:16:
[...]
de NC750X?
[Afbeelding]
betiteld als ietwat saaie grijze muis, ik vind het op zich best een fraai ding maar ik zelf zoek ietwat meer in de ADV hoek.
En allicht moet je toch eens 2dehands op een GS gaan rijden...dat is wel een totaal andere beleving met het boxerblok, cardan en de tele-lever-vorvork. Nieuw gaat niet bij Ome BMW.
Of de nieuwste parallele twin kleine GS-versies zoals de F800 en F900.
[Afbeelding]
Houd er rekening mee dat de X-ADV ontzettend gewild is onder het dievengilde. Ik weet niet waar je woont, maar zorg voor een goed slot en even zo goede verzekeringturkeyhakan schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:55:
[...]
Ik ga binnenkort eens een Honda dealer opzoeken! Erg mooi die ADV!
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
Bingo!Joris748 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:06:
[...]
Dat zou wel de overtreffende trap zijn van overleggen met jezelf
Gok zo dat @mark_78 en @Melkunie samen de trip hebben gemaakt
Al begon ik bijna te twijfelen aan mezelf... Pasgeleden nog een keer Fightclub gekeken.
En dat snap ík dus weer niet. Het is echt een enorm lel... niet mijn dingKars schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:04:
[...]
Houd er rekening mee dat de X-ADV ontzettend gewild is onder het dievengilde. Ik weet niet waar je woont, maar zorg voor een goed slot en even zo goede verzekering
nevermind...
[ Voor 91% gewijzigd door ozzynator op 28-07-2026 15:23 ]
Moette doen.
Ongetwijfeld omdat ze vervolgens makkelijk zijn om met iemand achterop te misbruiken om andere misdrijven te plegen. Beetje zoiets als dat de Audi RS3 een favoriet is van het dievengilde, om vervolgens dan te gebruiken als vluchtwagen.HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:15:
[...]
En dat snap ík dus weer niet. Het is echt een enorm lel... niet mijn ding.
Op zich moet ik me goed voelen dat ik blijkbaar niet kan denken als een crimineel, maar buiten dat ze snel zijn zie ik niet in wat de enorme meerwaarde van een RS3 dan is in die situatie? Elke snelle auto is dan toch handig? En dus ook elke snelle motor?
Wij gaan daarom meestal juli of juni, dan is het er nog rustig en ook minder muggen.HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:15:
Ik heb geen motor meegenomenWant de auto was al vol. Wel prachtig motorrij-land hier in Zweden. Je stikt er helaas wel van de campers, ik zweer dat ze elk jaar groter en lomper worden en diens chauffeurs dommer. Opvallend ook dat ik mensen een lange trip zie maken op iets wat daar niet de automatische keuze voor is, dus bepakking en passagier op een sportieve motor. Overwegend wel tourmotoren en choppers. Echt iets om op mijn bucketlist te zetten, motortocht door Zweden.
Heel Scandinavië is prachtig en de moeite waard.
Yep dat was wat ik ook hoorde van de expert toen mijn World Raid gestolen was.Kars schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:04:
[...]
Houd er rekening mee dat de X-ADV ontzettend gewild is onder het dievengilde. Ik weet niet waar je woont, maar zorg voor een goed slot en even zo goede verzekering
X-ADV, Ténéré (welke uitvoering dan ook), GS modellen, en wat losse ander adventure dingen (kan ze niet meer opnoemen).
En specials van raceachtige motoren (Duc Panigale enz.)
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Het is toch gewoon een soort van rekluse clutch? met een BMW naam en prijs.Fraggert schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 11:37:
[...]
Nope, het is echt een mechanische koppeling![]()
werking: https://www.motorcyclenew...0gs-easy-ride-clutch-erc/
De 450 Basic en Sport hebben een conventionele koppeling, de ERC is op die motoren wel te kiezen als upgrade maar moet dan fysiek in de motor geplaatst worden tijdens de assemblage.
Meeste plofkraken worden gedaan met gejatte RS6'en. Enorme kofferbak, handig met jerrycans benzine en gasflessen, op de snelweg tegen de 300 kmh. Tel uit uw winst als de kraak lukt.HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 15:58:
Op zich moet ik me goed voelen dat ik blijkbaar niet kan denken als een crimineel, maar buiten dat ze snel zijn zie ik niet in wat de enorme meerwaarde van een RS3 dan is in die situatie? Elke snelle auto is dan toch handig? En dus ook elke snelle motor?
Moette doen.
Zou ook zeker eens vragen naar een scherpe prijs voor een NT1100 DCT als je die mooi vindt. Meeste testen en ervaringen die ik ken zijn daar positief over als complete alleskunner. En ik denk dat je daarmee het meest een "echte" motorervaring hebt met veel koppel en vermogen zonder echt in te leveren op het gemak van een scooter (automaat, comfortabele zithouding).turkeyhakan schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 14:55:
[...]
Ik ga binnenkort eens een Honda dealer opzoeken! Erg mooi die ADV!
YouTube: LEATT LIVEmaniacs 2026 Prologue Finals
Mooi die adv klasse
Adam saboteert Pol nog ff
Mooi die adv klasse
Adam saboteert Pol nog ff
[ Voor 10% gewijzigd door kneusteun op 28-07-2026 17:36 ]