• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:19
Krombacher is het geworden ;)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente


  • TakeItToTheMax
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:06
Nog mede-rijders die het dichter bij huis zoeken voor een leuke rit en a.s. vrijdag meedoen met de "pizza-rit" georganiseerd door een motorwinkel?

*In Veghel

[ Voor 4% gewijzigd door TakeItToTheMax op 27-06-2026 07:34 ]


  • Excliber
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12:24
TakeItToTheMax schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:
Nog mede-rijders die het dichter bij huis zoeken voor een leuke rit en a.s. vrijdag meedoen met de "pizza-rit" georganiseerd door een motorwinkel?
Heeft u het dan over Veghel, Zutphen of Rotterdam?

  • A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:26

A13X

Dude

TakeItToTheMax schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:
Nog mede-rijders die het dichter bij huis zoeken voor een leuke rit en a.s. vrijdag meedoen met de "pizza-rit" georganiseerd door een motorwinkel?

*In Veghel
Oh die had ik gemist, even kijken of ik die avond tijd heb/kan.

Awesome


  • Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:27
TakeItToTheMax schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:
Nog mede-rijders die het dichter bij huis zoeken voor een leuke rit en a.s. vrijdag meedoen met de "pizza-rit" georganiseerd door een motorwinkel?

*In Veghel
Die heb ik twee jaar terug meegereden, was best gezellig en een leuke rit.

Zal ook eens kijken of het uitkomt!

  • SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:17
Zo zo’n ochtend rit voordat de meeste wakker zijn is heerlijk zeg! Door de warmte kwam ik al wat lopers op dijkjes tegen, maar verder niemand. Heerlijk om nog een rondje te rijden zo.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:25

Format-C

Tracing Rays

TakeItToTheMax schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 22:47:
Nog mede-rijders die het dichter bij huis zoeken

*In Veghel
Laat ik dat maar niet doen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHBFyMyg0tT58X8Jw36_v0N2rBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9QKBZlvYygYReLaOqhaMzFNt.jpg?f=fotoalbum_large

:+
SL65 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 09:08:
Zo zo’n ochtend rit voordat de meeste wakker zijn is heerlijk zeg! Door de warmte kwam ik al wat lopers op dijkjes tegen, maar verder niemand. Heerlijk om nog een rondje te rijden zo.
Dat doe ik al jaren. Idd heerlijk! :)

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 09:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:47

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

@mkrmr
Nee, geen lid maar rij ieder jaar wel zoiets.

Of het dan 1 of 1,5 dag set is zie dan wel als ik onderweg ben. Maar als de verbouwing klaar is wil een keer er echt voor gaan zitten.
Een thuis, (noord)kaap naar tip (Finnestre of La Luna) lijkt me dan wel wat.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet


  • Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:53
Yesssss Nummers 1 t/m 4 zijn Aprilia's op de TT Assen 8)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden


  • A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:26

A13X

Dude

Format-C schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 09:19:
[...]

Laat ik dat maar niet doen:[Afbeelding]

:+


[...]

Dat doe ik al jaren. Idd heerlijk! :)
3min met de auto 3,5min met de motor en 11min lopen, laat ik het kaartje maar niet delen voor half tweakers koffie komt drinken :+

Awesome


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:25

Format-C

Tracing Rays

A13X schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 15:01:
[...]

3min met de auto 3,5min met de motor en 11min lopen, laat ik het kaartje maar niet delen voor half tweakers koffie komt drinken :+
Of ze zuipen al je bier op. :p

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Pagina: 1 ... 50 51 Laatste