• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bommes schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:02:
? @Aikon wat is er met je polsen en/of je motor dat je zo een last krijgt?
Aikon in "Hét grote motortopic - Deel 28 (2026)" ;)

Morgen verlofaanvraag indienen, hopelijk kan ik 3 weekjes vrij krijgen, en dan alles veel te snel regelen voor een rondje Marokko (y) (y) <-- duimen maar ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Aikon op 25-02-2026 21:11 ]

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
Bommes schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:04:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb nog meer stickers blijkbaar.. :|
Toch meer praten over je eigen motoren dan! :9

YouTube: MotorcycleGeek

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:21
@BvZwolle ik zie in de TS dat jij een s1000xr rijdt? Hoe bevalt deze? Ik zit te kijken naar deze motor, naast een s1000r en ducati multi v4s.

Heb zelf wat verschillende motoren gereden en het meeste plezier gehad op een brutale 800 en ktm superduke 1290r. Laatste motor was een ktm SD 1290gt maar dat kon mij toch niet zo bekoren. Toch is een naked misschien niet meer voor mij. Wil toch wat meer richting de tour / crossover.

Had jij nog andere opties toen je voor de s1000xr koos?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47

BM

Admin Softe Goederen
[...]

[Afbeelding]
Komt omdat al deze onderwerpen aan dit topic gekoppeld zijn. Er word geen onderscheid gemaakt waar je daadwerkelijk over post, enkel naar de tags op het topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Tribunus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 22:07:
@BvZwolle ik zie in de TS dat jij een s1000xr rijdt? Hoe bevalt deze? Ik zit te kijken naar deze motor, naast een s1000r en ducati multi v4s.

Heb zelf wat verschillende motoren gereden en het meeste plezier gehad op een brutale 800 en ktm superduke 1290r. Laatste motor was een ktm SD 1290gt maar dat kon mij toch niet zo bekoren. Toch is een naked misschien niet meer voor mij. Wil toch wat meer richting de tour / crossover.

Had jij nog andere opties toen je voor de s1000xr koos?
Tja, wat moet je van een BMW in deze klasse zeggen. Een betere motor zal je niet snel vinden als je het hebt over afwerking, kwaliteit en duurzaamheid. Ik heb 0 problemen met de motor gehad. Ik heb nog niet eerder een motor gereden die me zoveel vertrouwen gaf en dat wordt beaamt door meerdere vrienden die ook een keer op de motor gereden hebben.
Is het allemaal hosanna? Nee hoor. Doordat hij zo goed is, kan hij klinisch aanvoelen. Het wow-effect komt pas, als in Nederland het roze pasje al in gevaar is. De kniehoek voor mij (1,94m) is wat aan de krappe kant. En mijn model 2015/2016 heeft bij 5000 toeren last van trilling in het blok. En dat kan je voelen in je vingers en zakie... Ik heb er overigens geen last van.
Ik ben wel aan het kijken naar iets anders en dat is verrekte lastig. Ik wil binnenkort op een 1290 Duke GT rijden, omdat het iets heel anders is dan de huidige BMW.
Op je vraag of ik nog andere opties had: ja. Ik kwam van de driecilinder Triumphs en de Tiger 900 GT was een serieuze kanshebber, totdat ik de proefrit op de BMW had gemaakt.

Maar jij hebt nu toch een 1290GT? Dan kunnen we wel een keer afspreken en een motorwisseltochtje doen?

[ Voor 3% gewijzigd door BvZwolle op 26-02-2026 08:22 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[...]

[Afbeelding]
Stickers plakken is koppel pakken 😌

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Vrijdag schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 08:48:
[...]

Stickers plakken is koppel pakken 😌
_O- _O- _O-

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste