• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
ollie1965 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:00:
Nou het is gebeurd.... voor de deur van mijn schoonouders.
Mocht iemand een blauw gele Ténéré World Raid 72-MZ-GG zien.

Gelijk 112 bellen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

2 sloten en aan elkaar helpt dus niet zelfs bij iemand pal voor de deur
Dat deel van het motorseizoen is dus ook begonnen :(

Sterkte met de afhandeling!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:13

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Chevy454 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:13:
@ollie1965 Hebben ze die in een bus getild of mee weg gereden?
Waarschijnlijk een bus in, een van de buren heeft wel even iets gehoord maar is gelijk weer in slaap gevallen.
Remschijfslot niets van gevonden dus die zat er waarschijnlijk nog op.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-04 18:38
Zwaar kut is het, ik ben ook als de schijt dat nu mijn motor te koop staat en iemand komt kijken en toch zegt nee dank u, 3 dagen later de motor weg is! heb wel grond ankers elektrische poort en schuur maar ja ze weten het toch wel altijd te stelen!

Hopelijk morgen met proefrit nieuwe motor krijg ik nog een leuk bedrag als inruil!!!
Want opkopen is gewoon belachelijk wat ik er voor krijg voor een 2021 Street triple S Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgAKeF69dF_XnlCOX8WtZw8exxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4BR5ffF3rEQVB2mA8MbSwN4.jpg?f=fotoalbum_large

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:39
ollie1965 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:00:
Nou het is gebeurd.... voor de deur van mijn schoonouders.
Mocht iemand een blauw gele Ténéré World Raid 72-MZ-GG zien.

Gelijk 112 bellen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

2 sloten en aan elkaar helpt dus niet zelfs bij iemand pal voor de deur
Damn, dat is echt k#%! Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven. Ik hoop dat je via de verzekering alles terug kan krijgen, maar leuk is anders.

Ik volg momenteel Itchy Boots reis door China waar ze echt overal cameras hebben. Soms denk ik dan: Laat ze hier ook maar overal cameras op hangen... Heeft natuurlijk voor- en nadelen.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-03 20:11
Ik zag net de reminder en besef mij dat ik alweer 2 motoren verder ben! Na 2 jaar geleden mijn grijze Street Triple te hebben ingeruild voor een splinternieuwe Cosmic yellow Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rC4eDmnW3VJ559HnGW6thjVedAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QcM6d7BBsJA10xL7mVq9CvQr.jpg?f=fotoalbum_large

En deze in Engeland, bij Leicester in de buurt plat te hebben gereden(werd afgesneden door een tractor met bulk aanhanger die wegreed bij een tankstation op een A-road, waar ik vervolgens achterop klapte) heb ik nu een Speed Triple: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZntLWBMPVHhj9tGFlsQL-E9PNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJCD4imUcp44Tp6ZQRcdc2u4.jpg?f=fotoalbum_large. Over 2 maandjes wederom ermee naar Isle Of Man :)

• FnordySquare47
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-03 11:39

FnordySquare47

Cool-Inc.net

Momenteel ben ik aan een projectje bezig dat ik geïmpoteerd heb van NL naar BE.
69K km op de teller, lekkende voorpoten, remleidingen te vervangen,... (eindeloze lijst) maar vooral, kan iemand mij een goeie webshop aanbevelen voor koetswerk herstel dingen, fiberglas, lak, ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SABhQUu6RuS-RcieIanIRCVDmKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XebC08NxAYdjPVLlDsya9WSc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcWl_y3e60ODxx9gHgZN7Lxgpoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABw43d7T7vqWwF1uN95qn5qE.jpg?f=fotoalbum_large

Short cuts make long delays

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
YouTube: Riding with my mates in Thailand | Enduro Madness Ep 1

Dit is wel een mooi voorbeeld van hoe veel mensen de CRF300L onderschatten.
Allemaal lui met moto achtergrond die de grootste lol hebben.

Wel zal het met bepakking allemaal wat minder zijn...

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kneusteun schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:29:
YouTube: Riding with my mates in Thailand | Enduro Madness Ep 1

Dit is wel een mooi voorbeeld van hoe veel mensen de CRF300L onderschatten.
Allemaal lui met moto achtergrond die de grootste lol hebben.

Wel zal het met bepakking allemaal wat minder zijn...
Wellicht vergis ik me ook, ik dacht meer aan categorie Alpen met bagage, dat dat wel erg langzaam ging. Diegene kwam van wat zwaarders, en ging weer terug naar ietsje zwaarder. Ach ja, dit blijven leuke motortjes hoor, daar niet van. Wandering Honda is er ook mee begonnen, maar zijn ook zwaarder gaan rijden (T7), maar zie dat ze voor de laatste reis toch weer de CRF300 hebben. Maar ik volg geen van die reisblogs echt goed, dus ken hun motivatie niet. Maar tevreden zijn ze er vast mee dus.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:40
Het is me wel het dagje -_-.

Initieel heel goed, want onverwacht werd mijn avond vrijgepland ivm uitval leerlingen, maar bij het starten van de Twin op kantoor wilde ik wegrijden en de middenbok zei doei. Blijft nu schuin rechts naar beneden hangen, waarschijnlijk ergens een bout afgebroken ofzo. Als ik hem er terug op zet hangt de motor naar rechts maar met een ferme ruk staat de motor weer recht op de bok. Haal ik hem er weer van af, blijft de bok weer 'druipen' rechts van de fiets en zo kan je natuurlijk niet veilig rijden. Moest dus helaas met een (oude) lesauto naar huis.

Ik ga morgen Ten Kate bellen want die doen Honda dealer zijn enzo, op RDW staat nog een recall open op mijn model t.a.v. de middenbok. Ik vraag me nu wel af of dit precies die issue is of dat ik gewoon pech heb? Iemand ervaring hiermee?

• Aikon
  • Niet online
cyntax schreef op zondag 22 februari 2026 @ 18:29:
[...]

Ik zag op de motorbeurs Bartang staan met het merk 'Turkana', zelf nog niet eerder gezien of van gehoord maar die hebben 1001 verschillende tasjes. Het zag er allemaal heel robuust uit voor een relatief zacht prijsje. Dus dat zou je ook nog kunnen overwegen. Is ook voorzien van een 'echt' MOLLE montage systeem dus als je dat op de juiste manier vlecht gaat het echt niet vanzelf los.
Zoiets: https://www.bartang.eu/nl/bushbaby-utility-pouch.html
Ik ben voor 2 van deze incl de drybags gegaan. Zeker het filmpje overtuigde, want er zitten ook nog 4 ringen aan, en een riempje die je kan vastklikken aan de tas. Die krijg je overal wel bevestigd. Bedankt :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-04 22:23
@ollie1965 dat is mooi klote.

Mijn oude tenere (een 2009 xt660z) is ook paar weken geleden gejat.
Ik heb die vorig jaar oktober verkocht aan iemand die nog aan het lessen was en slechts 1 week voor de diefstal geslaagd was, hij had er nog geen 500km mee gereden... hij was all risk verzekerd en heeft meteen weer een andere motor gekocht. 2 dagen daarna bellen ze hem op dat de tenere slechts 5 straten verstopt onder een (andere) motorhoes stond. Helaas wel veel schade want voorkant krom, tank stuur topkoffer contactslotallemaal.zwaar beschadigd. Staat nu weer bij mij voor de schadeexpert maar die is Total loss :(
Daarom hebben mijn motoren allemaal een losstaande tracker van monimoto. Je hoeft hem maar overeind te zetten en ik word gebeld en krijg dan updates over waar die is. Ook dagelijkse melding dat het systeem nog in orde is. Zelf heb je er geen omkijken naar want je hebt een kleine sleutelhanger en als die in de buurt is gaat het systeem in "rust" modus en meld dus niks, tenzij je via de app hier om vraagt (als de sleutels ook gesloten zouden zijn)
Is minder storingsgevoelig dan airtag en er zitten jaarlijkse kosten aan, maar het geeft mij in ieder geval een klein stukje meer geruststelling, want er wordt toch wat afgejat tegenwoordig en echt niet alleen de jonge of dure motoren blijkbaar.

@HTT-Thalan bij de recal staat wat het probleem is.

[ Voor 6% gewijzigd door harley op 24-02-2026 21:02 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• s020506
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:21
harley schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:57:
@ollie1965 dat is mooi klote.

Mijn oude tenere (een 2009 xt660z) is ook paar weken geleden gejat.
Ik heb die vorig jaar oktober verkocht aan iemand die nog aan het lessen was en slechts 1 week voor de diefstal geslaagd was, hij had er nog geen 500km mee gereden... hij was all risk verzekerd en heeft meteen weer een andere motor gekocht. 2 dagen daarna bellen ze hem op dat de tenere slechts 5 straten verstopt onder een (andere) motorhoes stond. Helaas wel veel schade want voorkant krom, tank stuur topkoffer contactslotallemaal.zwaar beschadigd. Staat nu weer bij mij voor de schadeexpert maar die is Total loss :(
Daarom hebben mijn motoren allemaal een losstaande tracker van monimoto. Je hoeft hem maar overeind te zetten en ik word gebeld en krijg dan updates over waar die is. Ook dagelijkse melding dat het systeem nog in orde is. Zelf heb je er geen omkijken naar want je hebt een kleine sleutelhanger en als die in de buurt is gaat het systeem in "rust" modus en meld dus niks, tenzij je via de app hier om vraagt (als de sleutels ook gesloten zouden zijn)
Is minder storingsgevoelig dan airtag en er zitten jaarlijkse kosten aan, maar het geeft mij in ieder geval een klein stukje meer geruststelling, want er wordt toch wat afgejat tegenwoordig en echt niet alleen de jonge of dure motoren blijkbaar.

@HTT-Thalan bij de recal staat wat het probleem is.
Goede tip van die minimoto, best interessant. Even over nadenken.

Voor de mensen die niet willen klikken: device met batterijen is 139 euro, device met accu 169. Jaarlijkse kosten zijn 39 euro.

PVoutput

• Fraggert
  • Laatst online: 14:27

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

A13X schreef op maandag 23 februari 2026 @ 14:10:
[...]

Husqvarna Norden 901! Haartje lichter, zelfde vermogen, laag zwaartepunt door tank en afhankelijk van de versie ook iets goedkoper.
.....en een waanzinnige paintjob _/-\o_ .

ja, ik vind hem mooi, zat ook goed qua ergonomie (terwijl ik me bijv. totaal niet thuis voel op een AftricaTwin) maar ik heb er even op proefgezeten en vond 'm nét een tikkie te zwaar, maar ik hou hem wel in de lijst want de F750GS waar ik op heb gereden is (beetje afhankelijk van het zoekresultaat op google) net ff een paar kilotjes lichter en dat was voor mij wel de bovengrens. Allicht zijn ze bij nader inzien beter vergelijkbaar qua gewicht. Dat 750GS blok vond ik alleen wat rommelig lopen onderin bij lage snelheden. Liep die lekkerder dan had ik die motor allang in de garage staan.

Dat rommelig lopen onderin had ik eerder hier even benoemd, de 750GS was niet de enige fiets waarbij ik dat ervaarde ook een 800DE Vstrom vond ik niet echt vloeiend genoeg. Vandaar dat ik ook nog wat andere motoren wil vergelijken zoals een NX500, de TA en CB650R (laatste is een inline 4).

Gewoon puur even ter referentie want ik heb wel een aantal brommers (van Fireblade tot Gixxer) gehad maar de laatste jaren was dat dus 1150GSA en 1200GS.

Ik ga een eventuele kandidaat ook maar gewoon eens huren misschien :) Hoewel dat bij de F450GS misschien wat lastig wordt in het begin.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• kneusteun
  • Nu online
Aikon schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 18:49:
[...]

Wellicht vergis ik me ook, ik dacht meer aan categorie Alpen met bagage, dat dat wel erg langzaam ging. Diegene kwam van wat zwaarders, en ging weer terug naar ietsje zwaarder. Ach ja, dit blijven leuke motortjes hoor, daar niet van. Wandering Honda is er ook mee begonnen, maar zijn ook zwaarder gaan rijden (T7), maar zie dat ze voor de laatste reis toch weer de CRF300 hebben. Maar ik volg geen van die reisblogs echt goed, dus ken hun motivatie niet. Maar tevreden zijn ze er vast mee dus.
Zal mij niks verbazen als ze na de eerste keer dachten "iets meer power voor de lange stukken" en dat achteraf een T7 toch wel een zwaar varken bleek te zijn ;)
Ik ken de vlogs ook niet dus 100% aanname

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:34
s020506 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 07:29:
[...]

Goede tip van die minimoto, best interessant. Even over nadenken.

Voor de mensen die niet willen klikken: device met batterijen is 139 euro, device met accu 169. Jaarlijkse kosten zijn 39 euro.
Ik heb die met batterijen, om een of andere reden geeft me dat meer vertrouwen dan die met accu.
Er moeten goede batterijen in (energizer of een ander merk dat ze aanraden), en dan heb je er echt geen omkijken naar. De batterijen gaan makkelijk een jaar mee, waarschijnlijk langer.

Nee, het is geen live tracking maar met interval. Nee, je ziet geen hellingshoek of andere imho nutteloze gimmicks. Maar het doet wél wat het moet doen. :)

Als de motor voor een beurt weg is, is voor mij ook gelijk de gelegenheid om de tracker te testen.
Ik zie de proefrit plaatsvinden, en een half uurtje later telefoon "de motor is klaar!" :+

Overigens, om een of andere reden krijg ik alleen gemiste oproepen en een melding van de app, maar geen echt telefoontje.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

DrivinUCrazy schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:05:
[...]

Overigens, om een of andere reden krijg ik alleen gemiste oproepen en een melding van de app, maar geen echt telefoontje.
Dat is wel vaker zo. De tracker belt om je aandacht te trekken, maar haalt af als je opneemt. Zo bespaart ie bel kosten.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:59
harley schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 20:25:
@WiLLoW_TieN
al jullie verzoeken zijn weer bijgewerkt.
Blijkbaar moet de hele startpost op de schop want hij kan niet goed overweg met de nieuwe editor
Mag mijn eerdere genoemde Honda PCX125 '17 er niet erbij :-(

Dit ; WiLLoW_TieN in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 127"

• schalk84
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-03 19:49
Voor degene die zich na de post van @ollie1965 afvragen of hun sloten wel dieven op afstand houden is dit misschien handig https://www.bennetts.co.u...-best-motorcycle-security
Hele uitgebreide onafhankelijke reviews en veel info over hoe dieven te werk gaan.

• Aikon
  • Niet online
kneusteun schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:01:
[...]

Zal mij niks verbazen als ze na de eerste keer dachten "iets meer power voor de lange stukken" en dat achteraf een T7 toch wel een zwaar varken bleek te zijn ;)
Ik ken de vlogs ook niet dus 100% aanname
Dat. Of ze willen gewoon de naam van hun kanaal niet aanpassen ;)

• A13X
  • Registratie: November 2015

A13X

Dude

Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 07:45:
[...]

ja, ik vind hem mooi, zat ook goed qua ergonomie (terwijl ik me bijv. totaal niet thuis voel op een AftricaTwin) maar ik heb er even op proefgezeten en vond 'm nét een tikkie te zwaar, maar ik hou hem wel in de lijst want de F750GS waar ik op heb gereden is (beetje afhankelijk van het zoekresultaat op google) net ff een paar kilotjes lichter en dat was voor mij wel de bovengrens. Allicht zijn ze bij nader inzien beter vergelijkbaar qua gewicht. Dat 750GS blok vond ik alleen wat rommelig lopen onderin bij lage snelheden. Liep die lekkerder dan had ik die motor allang in de garage staan.

Dat rommelig lopen onderin had ik eerder hier even benoemd, de 750GS was niet de enige fiets waarbij ik dat ervaarde ook een 800DE Vstrom vond ik niet echt vloeiend genoeg. Vandaar dat ik ook nog wat andere motoren wil vergelijken zoals een NX500, de TA en CB650R (laatste is een inline 4).

Gewoon puur even ter referentie want ik heb wel een aantal brommers (van Fireblade tot Gixxer) gehad maar de laatste jaren was dat dus 1150GSA en 1200GS.

Ik ga een eventuele kandidaat ook maar gewoon eens huren misschien :) Hoewel dat bij de F450GS misschien wat lastig wordt in het begin.
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/well-actually-5cb396.jpg

Een standaard Norden 901 weegt volledig afgetankt 214kg, de expedition zal daar vast wat kilo's bovenop gooien. Een 750GS zou 224kg moeten zijn, dus dan is ook de expedition waarschijnlijk ook nog lichter dan de F750GS. De 750 vergelijken met een Expedition is ook wat mank, als je met de 750 weg kan kun je ook de standaard Norden pakken. De vering van de standaard Norden is al luxer dan die van de 750.

Wat wel kan zijn is de zadelhoogte, die van de standaard op laag is even hoog als die van de 750. Maar op stand hoog of de expedition is dat 2-4cm hoger. Dat kan ik mij goed voorstellen dat je dan denkt dat hij zwaarder is.

Plus 28pk en 22Nm meer, do I need to say more!!! Ga nou proefrijden! :7 (vering overigens meteen op standje sport zetten, road of offroad is veel te zacht. (beide 6kliks vanaf volledig dicht) Rommeling onderin zegt mij zo niks, Norden traktort offroad dan lekker door in iedergeval maar houd ook wel van toeren. Rij liever 80 in z'n 5 dan 6.

En met BMW rijden ben je duur onderhoud al gewend :+

De weging van Rottweiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/8bfaf533f1849f2c5bb6b590a769cbf0b5082e29/?url=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FNMhJK3Yl.jpeg

[ Voor 9% gewijzigd door A13X op 25-02-2026 09:11 ]

Awesome

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:45
[...]

Ik heb die met batterijen, om een of andere reden geeft me dat meer vertrouwen dan die met accu.
Er moeten goede batterijen in (energizer of een ander merk dat ze aanraden), en dan heb je er echt geen omkijken naar. De batterijen gaan makkelijk een jaar mee, waarschijnlijk langer.

Nee, het is geen live tracking maar met interval. Nee, je ziet geen hellingshoek of andere imho nutteloze gimmicks. Maar het doet wél wat het moet doen. :)

Als de motor voor een beurt weg is, is voor mij ook gelijk de gelegenheid om de tracker te testen.
Ik zie de proefrit plaatsvinden, en een half uurtje later telefoon "de motor is klaar!" :+

De accu variant gaat ook langer dan 365 dagen mee kan ik uit ervaring zeggen :*) . Eenvoudig 1x per jaar opladen via USB-C. De app geeft zelf aan wanneer die bijna leeg is.

• cyntax
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 07:45:
[...]

Dat rommelig lopen van het 750 blok herken ik totaal niet. Die P-twin is echt boterzacht, zeker vergeleken met een 1200 boxer die onderin bij volgas alles bij elkaar trilt. De 1250 boxer is daarin al wel wat meer verfijnd en de 1300 al helemaal. Of bedoel je dat je met de boxer al veel meer koppel onderin hebt?

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:57
Waar verstoppen jullie zo'n tracker? Een tracker is alleen maar nuttig, als hij niet meteen wordt verwijderd bij diefstal.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

A13X schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:05:
[...]

[Afbeelding]

Een standaard Norden 901 weegt volledig afgetankt 214kg, de expedition zal daar vast wat kilo's bovenop gooien. Een 750GS zou 224kg moeten zijn, dus dan is ook de expedition waarschijnlijk ook nog lichter dan de F750GS. De 750 vergelijken met een Expedition is ook wat mank, als je met de 750 weg kan kun je ook de standaard Norden pakken. De vering van de standaard Norden is al luxer dan die van de 750.

Wat wel kan zijn is de zadelhoogte, die van de standaard op laag is even hoog als die van de 750. Maar op stand hoog of de expedition is dat 2-4cm hoger. Dat kan ik mij goed voorstellen dat je dan denkt dat hij zwaarder is.

Plus 28pk en 22Nm meer, do I need to say more!!! Ga nou proefrijden! :7 (vering overigens meteen op standje sport zetten, road of offroad is veel te zacht. (beide 6kliks vanaf volledig dicht) Rommeling onderin zegt mij zo niks, Norden traktort offroad dan lekker door in iedergeval maar houd ook wel van toeren. Rij liever 80 in z'n 5 dan 6.

En met BMW rijden ben je duur onderhoud al gewend :+

De weging van Rottweiler:
[Afbeelding]
consider me educated, thanks _/-\o_

Dan zal het inderdaad toch ook de hoogte zijn geweest, want zo'n 750GS stap ik gewoon heel makkelijk rond zittend op het zadel. Dat is ook waar ik wat meer op zoek naar ben. Iets lichter, wat makkelijker te handelen, ietsje lager en (mijn GS is 2009) een iets moderner smoeltje en dashboard.

Dat design van de 901 is trouwens wel weer *Chef's Kiss*......alleen die ronde koplamp al _/-\o_

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

cyntax schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:21:
[...]

Dat rommelig lopen van het 750 blok herken ik totaal niet. Die P-twin is echt boterzacht, zeker vergeleken met een 1200 boxer die onderin bij volgas alles bij elkaar trilt. De 1250 boxer is daarin al wel wat meer verfijnd en de 1300 al helemaal. Of bedoel je dat je met de boxer al veel meer koppel onderin hebt?
Nee, echt bij lage toeren in 1 en 2 in een rijtje auto's op een rotonde af sukkelen. Ik verdenk bij dit soort nieuwe motoren dat euro-gezeik er een beetje van. Maar zoals gezegd had ik voor die proefritten al heel lang niet meer op andere motoren gezeten dan mijn boxers. Vandaar ook even wat meer brede proefritten als referentie.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
[...]

Zo'n tracker is wel de moeite van het overwegen waard inderdaad. Waypoint heeft de versie met accu:

https://www.gps.nl/gps-trackers/monimoto_9.html

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• A13X

A13X

Dude

Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:24:
[...]

consider me educated, thanks _/-\o_

Dan zal het inderdaad toch ook de hoogte zijn geweest, want zo'n 750GS stap ik gewoon heel makkelijk rond zittend op het zadel. Dat is ook waar ik wat meer op zoek naar ben. Iets lichter, wat makkelijker te handelen, ietsje lager en (mijn GS is 2009) een iets moderner smoeltje en dashboard.

Dat design van de 901 is trouwens wel weer *Chef's Kiss*......alleen die ronde koplamp al _/-\o_
Proefrit doen op een gewone Norden met het zadel in de lage stand. Ik ben iets van 187 en ik kan prima bij de grond. Zadel is wel breed, dat maakt het wel iets moeilijker. Maar goed dat zit dan wel weer goddelijk O-)

Maar een 901 is echt lichtvoetig hoor, viel mij met de T7 ook op. Weegt ongeveer hetzelfde, maar voelt echt (top)zwaarder.

Hmmm morgen droog en 17graden, zo even kijken of de accu nog vol is 8)

[ Voor 3% gewijzigd door A13X op 25-02-2026 09:42 ]

Awesome

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

Ik zit door de post van @harley ook te kijken voor zon minimoto, enige wat ik me afvraag in hoeverre die fob gaat vloeken/storing geven met de fob die bij de motor zit. iemand daar ervaring mee (liefst niet, want dan vloekt het niet, maar u snapt de strekking)?

Moette doen.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

A13X schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:41:
[...]

Proefrit doen op een gewone Norden met het zadel in de lage stand. Ik ben iets van 187 en ik kan prima bij de grond. Zadel is wel breed, dat maakt het wel iets moeilijker. Maar goed dat zit dan wel weer goddelijk O-)

Maar een 901 is echt lichtvoetig hoor, viel mij met de T7 ook op. Weegt ongeveer hetzelfde, maar voelt echt (top)zwaarder.

Hmmm morgen droog en 17graden, zo even kijken of de accu nog vol is 8)
Nu met een kaalgeschoren kop haal ik net de 1.80 niet meer ;)

Zo'n T700 voelde ook lekker aan overigens met proefzitten, stukje hoger dan de 750GS maar inderdaad vond ik dat ook nog wel prima te doen met een beetje heen en weer schuifelen in de showroom qua gewicht.

Sowieso zet ik de 901 op de lijst erbij.

Ze moeten eens opschieten om die 450GS bij de dealers neer te zetten. |:(

• Aikon
  • Niet online
cyntax schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:21:
[...]

Dat rommelig lopen van het 750 blok herken ik totaal niet. Die P-twin is echt boterzacht, zeker vergeleken met een 1200 boxer die onderin bij volgas alles bij elkaar trilt.
Het blijft een boxer, maar als je hem goed synct, wat ze niet bij de dealer doen, dan loopt ie onderin echt geweldig. Toen ik dat liet doen, kon ik gewoon een versnelling lager door rotondes, verschil was bizar (op een 75K km oude motor), en amper nog vervelende trillingen. Alleen van toepassing op de luchtgekoelde boxers trouwens.

• Aikon
  • Niet online
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:48:
Ze moeten eens opschieten om die 450GS bij de dealers neer te zetten. |:(
Echt he, denk ook wel mooi ding, maar natuurlijk wel prijzig. Jij wacht al een jaar daar op als ik het me goed herinner?

Norden 701 niks?

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:51:
[...]

Het blijft een boxer, maar als je hem goed synct, wat ze niet bij de dealer doen, dan loopt ie onderin echt geweldig. Toen ik dat liet doen, kon ik gewoon een versnelling lager door rotondes, verschil was bizar (op een 75K km oude motor), en amper nog vervelende trillingen. Alleen van toepassing op de luchtgekoelde boxers trouwens.
Mijn 1200GS is vorig jaar ge-FreekC-t* ;) .....ook op zo'n 70K.....wereld van verschil _/-\o_

Maar ff voor de zekerheid..mijn opmerking over het rukkerig lopen was de 750GS en ook de 800DE waar ik op heb proefgereden.

[ Voor 3% gewijzigd door Fraggert op 25-02-2026 10:02 ]

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:51:
Wat noem je onderin bij die boxers?

* Chevy454 moet nog aan de digitale drukmeter met de STM32 werken maar project 40 kwam er tussen door :z

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:55:
[...]

Echt he, denk ook wel mooi ding, maar natuurlijk wel prijzig. Jij wacht al een jaar daar op als ik het me goed herinner?

Norden 701 niks?
Vanaf het eerste moment dat ik die zag.....even behoudens een proefrit natuurlijk en dat ding in het echt zien.....had ik zoiets van.....dat wordt mijn nieuwe }:O .

701 is een eenpitter.....nou heb ik 2 stuks F650GS gehad (incluis de laatste Twinspark die van de band rolde) maar ik heb niet echt wat met 1-cilinders. Mijn vrouw reed de laatste n ik heb een wat oudere gehad voor in de drek nadat ik wat vaak vlak was gegaan met mijn lompe 1150Adventure in de dikke klei. :+

Ik ga wel nog proefrijden op de Triumph 400X overigens, dat is een kleinere eenpitter, dan weet ik meteen of ik ook niet de KTM390 moet mee overwegen. 701 is allicht dan ook nog een optie.

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 25-02-2026 10:04 ]

• DrivinUCrazy
ozzynator schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:47:
Ik zit door de post van @harley ook te kijken voor zon minimoto, enige wat ik me afvraag in hoeverre die fob gaat vloeken/storing geven met de fob die bij de motor zit. iemand daar ervaring mee (liefst niet, want dan vloekt het niet, maar u snapt de strekking)?
Het is voor zover ik weet een vorm van bluetooth met zeer laag vermogen. (BLE)
Jouw telefoon heeft meer zendvermogen. Dus hoewel ik er geen ervaring mee heb omdat mijn motor niet keyless is, verwacht ik dat het geen probleem is.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Aikon
  • Niet online
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:56:
[...]

Mijn 1200GS is vorig jaar ge-FreekC-t* ;) .....ook op zo'n 70K.....wereld van verschil _/-\o_

Maar ff voor de zekerheid..mijn opmerking over het rukkerig lopen was de 750GS en ook de 800DE waar ik op heb proefgereden.
Ja, ik dacht wel dat jij dat had gedaan, ik ook bij hem. 3x ondertussen al, ook na 20K merk je weer wat verbetering.

Ja, 701 vind ik ook prachtig, maar duur. KTM390 is volgens mij een erg klein motortje?
Chevy454 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:57:
[...]

Wat noem je onderin bij die boxers?
Nou, uhh, alles boven stationair? ;) Gewoon het volledige bereik is dan bruikbaar, vanaf stationair tot aan de rode lijn. Nou, misschien de eerste 200 toeren niet helemaal, maar het scheelt niet veel.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:39:
[...]

Ja, ik dacht wel dat jij dat had gedaan, ik ook bij hem. 3x ondertussen al, ook na 20K merk je weer wat verbetering.

Ja, 701 vind ik ook prachtig, maar duur. KTM390 is volgens mij een erg klein motortje?
Ah mooi, ik dacht al dat je dat bedoelde :)

Yup, inderdaad wel meteen aan het kleinste kant van het spectrum qua formaat, net als de 310GS. Die 450GS hebben ze volgens mij ook express een klein stukje forser (voorzover ik dat kan zien) ontworpen om niet meteen een enorme verschil te hebben met de F800GS.

Zeker weten doe ik het niet maar als ik op de BMW Motorrad NL site kijk dan staan de F750GS er namelijk niet meer tussen, volgens mij komt die te vervallen.

• A13X

A13X

Dude

Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:55:
[...]

Norden 701 niks?
Wil jij mij dit niet aandoen? Ik denk hebben ze een Norden 701 aangekondigd!? Oh nee je bedoeld de 701.... dat is echt een heel andere motor dan een allroad. Broertje van de KTM 690.
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:44:
[...]
Yup, inderdaad wel meteen aan het kleinste kant van het spectrum qua formaat, net als de 310GS.
Op een 310 kun je niet* schakelen met crosslaarzen aan. :+

*Dat is trappen en omhoog hengelen met een schuin voetje.... je voet past gewoon niet tussen het stepje en de schakelpook :+

Awesome

• cyntax
$n@p$hot schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:24:
Waar verstoppen jullie zo'n tracker? Een tracker is alleen maar nuttig, als hij niet meteen wordt verwijderd bij diefstal.
Dit is natuurlijk niet handig om online te delen zoals je zelf ook wel kan begrijpen. Ik hou in ieder geval voor mijzelf gemiddeld 15 minuten rap klussen aan om bij de tracker te komen. Zo is die niet eenvoudig eruit te rukken en ben ik niet de halve motor uit elkaar aan het halen om dat ding weer te kunnen opladen.
ozzynator schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:47:
Geen problemen hiermee ervaren met de nieuwe en oude BMW keyless sleutels.
A13X schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:07:

[...]

Op een 310 kun je niet* schakelen met crosslaarzen aan. :+

*Dat is trappen en omhoog hengelen met een schuin voetje.... je voet past gewoon niet tussen het stepje en de schakelpook :+
Gaat prima hoor. Na wat afstellen zelfs een Tech 7 er tussen gekregen :p. Comfortabel offroad is die 310GS niet, heb er onderhand heel TET NL 2x mee gereden en ze zijn nu weg gedaan omdat de vering en remmen echt tekort schieten. Dat is overigens op de 450GS niet verbeterd. Nog steeds de gare merkloze dempers en Bybre mini remklauwtje, achterrem doet al helemaal niks. Frame is ook van spagetti gemaakt en totaal niet stijf. Goed motortje om op te starten met onverhard rijden aangezien die super licht aanvoelt en goedkoop is maar je groeit er al snel overheen. Op een 1300GS gaat het nu een stuk comfortabeler en harder.

[ Voor 60% gewijzigd door cyntax op 25-02-2026 11:19 ]

• A13X

A13X

Dude

@cyntax ik mocht niks afstellen op ABR, maar maat 44 tech 10 kreeg ik er met geen mogelijkheid tussen :P

Awesome

• kneusteun
  • Nu online
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:01:
[...]

Vanaf het eerste moment dat ik die zag.....even behoudens een proefrit natuurlijk en dat ding in het echt zien.....had ik zoiets van.....dat wordt mijn nieuwe }:O .

701 is een eenpitter.....nou heb ik 2 stuks F650GS gehad (incluis de laatste Twinspark die van de band rolde) maar ik heb niet echt wat met 1-cilinders. Mijn vrouw reed de laatste n ik heb een wat oudere gehad voor in de drek nadat ik wat vaak vlak was gegaan met mijn lompe 1150Adventure in de dikke klei. :+

Ik ga wel nog proefrijden op de Triumph 400X overigens, dat is een kleinere eenpitter, dan weet ik meteen of ik ook niet de KTM390 moet mee overwegen. 701 is allicht dan ook nog een optie.
Was die 750 niet beetje een tractor? de oude 750 strada was ook een bokkend beest, zeker als je hem vergelijkt met de nieuwere 1 pitters van KTM, dan zou je zweren dat je op een 2 pitter zat bij die 690 in vergelijking met een oude 1 pitter.

• kneusteun
  • Nu online
cyntax schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:11:
[...]

[...]

Gaat prima hoor. Na wat afstellen zelfs een Tech 7 er tussen gekregen :p. Comfortabel offroad is die 310GS niet, heb er onderhand heel TET NL 2x mee gereden en ze zijn nu weg gedaan omdat de vering en remmen echt tekort schieten. Dat is overigens op de 450GS niet verbeterd. Nog steeds de gare merkloze dempers en Bybre mini remklauwtje, achterrem doet al helemaal niks. Frame is ook van spagetti gemaakt en totaal niet stijf. Goed motortje om op te starten met onverhard rijden aangezien die super licht aanvoelt en goedkoop is maar je groeit er al snel overheen. Op een 1300GS gaat het nu een stuk comfortabeler en harder.
Die 450 van BMW was ik heel benieuwd naar, maar op de beurs vond ik hem zwaar tegenvallen.
En ja ik denk ook dat het leuk is als instapper, maar als je een beetje verder wil mag je weer de zak met geld gaan trekken.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 10:39:
[...]

Die duke viel me alleszins mee en ik ben bijna 2 meter, had niet het idee dat het gigantisch scheelde met mijn 990

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:00
Afgelopen weekend de snelheidssensor uit de Firestorm gehad en schoongemaakt.
Zat een beetje olie en heel lichtelijk metaalslijpel aan, dus ik verwacht dat het geen effect heeft gehad.

Gezien het weer moet ik daar de komende dagen wel achter kunne komen. oOo

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:41

4x2

lộn xộn quá

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6kflEkqRF3OPvCs9AwedUfxoVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YLkjmKxDuBUb1b8h3KxAMhl4.jpg?f=fotoalbum_large

N-1
De Integra is onderweg naar Polen, maar dan betaald.

leeg

• Aikon
  • Niet online
Ben onderweg om een NC750x op te halen voor iemand. Ben toch wel zenuwachtig of m'n polsen die nm's gaan overleven...

• Destruction
  • Laatst online: 09:50

Destruction

(ex-)Automonteur

4x2 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:33:
[Afbeelding]

N-1
Dan nu de vraag wat ervoor in de plaats komt :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

geert_s

Gamertag: Brulbak

4x2 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:33:
[Afbeelding]

N-1
Zo, dit is een aardige lading op die aanhanger..

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

• ozzynator
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:58:
Ben onderweg om een NC750x op te halen voor iemand. Ben toch wel zenuwachtig of m'n polsen die nm's gaan overleven...
Hier ook aan gedacht?

Head and Neck Support system - Wikipedia https://share.google/CnjxBvUiXdCml8O6G

Moette doen.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

$n@p$hot schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:24:
VZIW worden de meeste motoren ergens "koud" gezet na diefstal. Die gasten nemen namelijk vaak niet het risico om meteen betrapt te worden met dat ding.
Soms domweg een paar straten verder onder een zeiltje of ergens ver weg in de struiken.

Zo checken ze of er iemand dat ding gaat zoeken vanwege een tracker. Die gaat meteen ergens staan sleutelen.

Disclaimertje: Tenminste, dat is hoe ik het een beetje mee krijg hier en daar.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-04 22:23
@DrivinUCrazy hij zou gewoon moeten melden wat er aan de hand is, doen ze bij mij wel. Anders even via de hulp functie in de app melden, ze zijn best behulpzaam.
Wist niet dat ik hele forum moest afstruinen om alle wijzigingen hier te kunnen verwerken. Zal hem vanavond erbij zetten, maar even taggen zal het beste werken in de toekomst.

@$n@p$hot dat is nu net niet de bedoeling om dat openbaar te maken, maar ergens waar je niet zomaar bij kan (zoals onder het zadel) maar met wat gereedschap je hem wel eruit kan halen voor het laden/batterij vervangen
De monimoto 7 doet bij mij 2 jaar op 1 set batterijen, de monimoto 9 heb ik las een half jaar en de accu is nog niet leeg, maar die melden zichzelf ruim op tijd.

@ozzynator geen probleem met de Harley of BMW qua fob. Werkt weer met andere techniek l, gaat kleine knoopcel in en kan ook behoorlijk lang mee. Mocht die onverhoopt leeg zijn kun je in de app (na de melding) hem zelf alsnog in slaapstand zetten en zelf bepalen voor welke tijdsduur dat is. Ook handig als.je gaat sleutelen ;)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

kneusteun schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:26:
[...]

Was die 750 niet beetje een tractor? de oude 750 strada was ook een bokkend beest, zeker als je hem vergelijkt met de nieuwere 1 pitters van KTM, dan zou je zweren dat je op een 2 pitter zat bij die 690 in vergelijking met een oude 1 pitter.
De F750GS bedoel je?.....ik weet niet wat je met die Strada bedoelt.

De 750GS heeft hetzelfdde TWIN 850 cc blok van BMW maar is voor de 750 wat terug getuned om onderscheid te maken met de 800/850's.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

kneusteun schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:28:
[...]

Die 450 van BMW was ik heel benieuwd naar, maar op de beurs vond ik hem zwaar tegenvallen.
En ja ik denk ook dat het leuk is als instapper, maar als je een beetje verder wil mag je weer de zak met geld gaan trekken.
ik had even teruggelezen maar ik denk dat de Trophy met spaakwielen een cmpleet ander verhaal is.

Wat vond jij er precies aan tegenvallen?

• Joris748
  • Nu online
Aikon schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 11:58:
Haha, kwam pas ook nog een pareltje tegen. Maar dan het tegenovergestelde:

"De motor accelereert met de drang van een onrustige tektonische plaat"

Ging over een Deaville :+

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• ozzynator
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

@harley en @DrivinUCrazy dank voor de reacties, ik ga het bestellen. Denk een 9 want stuk kleiner.

[ Voor 195% gewijzigd door ozzynator op 25-02-2026 13:13 ]

Moette doen.

• DrivinUCrazy
De eerste maand is het abonnement dacht ik gratis, dus als het niet werkt zou je er binnen die maand nog van af kunnen. Lijkt me, ik heb nooit geprobeerd om het terug te sturen.
harley schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:56:
@DrivinUCrazy hij zou gewoon moeten melden wat er aan de hand is, doen ze bij mij wel. Anders even via de hulp functie in de app melden, ze zijn best behulpzaam.
Ik dacht altijd dat het een producteigenschap was, dus ik heb er nooit over geklaagd.
Hij blijft bij jou dus echt overgaan? Dan kan ik dat inderdaad melden.

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:13

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

@harley en @DrivinUCrazy
Ook mijn dank, ik heb huiswerk, want met een zoekopdracht GPS tracker komen er nog veel meer kandidaten te voorschijn om op motor te monteren.
Maar eerst het langdradige traject van verzekeraar doorlopen.....

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

• kneusteun
  • Nu online
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:59:
[...]

De F750GS bedoel je?.....ik weet niet wat je met die Strada bedoelt.

De 750GS heeft hetzelfdde TWIN 850 cc blok van BMW maar is voor de 750 wat terug getuned om onderscheid te maken met de 800/850's.
Sorry was de F650, die voelde als een tractor aan met dat rotax blok.

• kneusteun
  • Nu online
Fraggert schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:00:
[...]

ik had even teruggelezen maar ik denk dat de Trophy met spaakwielen een cmpleet ander verhaal is.

Wat vond jij er precies aan tegenvallen?
Hoe hij in elkaar zat, en inderdaad vering, plastic bashguard en hoogte.
En als klap op de vuurpijl kwamen de looks niet in de buurt van het concept.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

kneusteun schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:35:
[...]

ja, dan klopt wat je zegt inderdaad zeker. Ik was ook niet echt gecharmeerd van de motorrem op zo'n 1-pitter.

en.....correct me if i am wrong.....maar die motorrem bij een eenpitter (dat enorme aan/uit-gevoel) zal bij een grotere cilinderinhoud meer aanwezig zijn dan bij een kleinere cilinderinhoud, toch?

De eenpitter-experts onder jullie....ik hoor graag jullie 2 centjes in deze.

Dat vermoeden heb ik in elk geval dus vandaar dat die Triumph 400X ook nog op mijn lijstje staat.

Geen spaakwielen maar die gietwielen doen door hun design veel meer retro aan dan de sportive varianten zoals bij BMW. Toegegeven..het is geen allroad maar heet niks voor niks scrambler"", dus die ene grindweg of dat zandpaadje gaat meer dan prima.
Zeker met het groene tankje vind ik dit een uitstekend ontwerp.

Afbeeldingslocatie: https://media.triumphmotorcycles.co.uk/image/upload/f_auto/q_auto:eco/sitecoremedialibrary/media-library/images/motorcycles/modern-classics/t%20series/scrambler%20400%20x/scrambler%20400%20x%20variant%20page%20cgi/bikes-scrambler-400-x-variant-sc-1-1410x793.jpg

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

kneusteun schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:42:
[...]

Hoe hij in elkaar zat, en inderdaad vering, plastic bashguard en hoogte.
En als klap op de vuurpijl kwamen de looks niet in de buurt van het concept.
OK helder, dan ben ik heel benieuwd wat ik t.z.t bij de dealer zal aantreffen.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 19:58
kneusteun schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:35:
[...]

Dat was dan ook een éénpitter, die bokken inderdaad ja. Later hebben ze er tweecylinders van gemaakt.

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:40
FWIW, zelf ook erg tevreden over Monimoto GPS.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:59
harley schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:56:

Wist niet dat ik hele forum moest afstruinen om alle wijzigingen hier te kunnen verwerken. Zal hem vanavond erbij zetten, maar even taggen zal het beste werken in de toekomst.
Stond gewoon in deze post waarvan je de Honda's wel had verwerkt ;)

Dit ; WiLLoW_TieN in "Hét grote motortopic - Deel 28 (2026)"

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:41

4x2

lộn xộn quá

Destruction schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:04:
[...]
Dan nu de vraag wat ervoor in de plaats komt :P
Nee hoor :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcLn8lBEnx-ybCmWgFaHFFtaYLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugoXiXKNmOtsXxaojHP23Cnx.jpg?f=fotoalbum_large
Een onvervalste VFR800X Crossrunner, met zoveel X en Cross in de naam denk ik dat het wel het perfecte TET wapen is 8)
Eigenlijk is het een soort Multistrada V4, denk ik.
Was niet geheel de bedoeling, maar hij stond te koop voor weinig (erg weinig, 2017 model voor de prijs van een 2011, al heeft ie wel 88.000 gelopen, maja, boeiend) en gigantisch dichtbij.
En het voelde ook direct prettig met de proefrit, zat ook naar een AT te kijken en een Crosstourer, maar deze eerst maar eens proberen.
geert_s schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 12:14:
[...]
Zo, dit is een aardige lading op die aanhanger..
Hij moest nog 2 CBF'en ophalen, ding mocht 1500kg hebben zei die, dus dat zou net (ongeveer) moeten gaan.

leeg

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-04 15:59
Eerste pretrit dit jaar weer gehad!

Eerst met passagier 1
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczM1tceWBnh6wY-a3ughkQtR7aLG1MtPbFFN6WJfrxbtSIUJ6tn9HF65jCdGoQL2HXdIucpLgQeT4uLtWEiDx1EwxcU30B1YaHEMxW5w3wakQ7vtYQRR7Zpiz421MXrxl2nWqU8GcSuOmm8vJiL8jhglxA=w956-h1275-s-no?authuser=0

Daarna met passagier 2
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczPAeOOyUUvrkAg8jGsGuWHwyDS-kzXaOkeAOVSxzLps0DF_4U4CbOqwGNIr9XZ4VDCEXzQDOoymCzgvpWhPfmN3qp-yrE450d6v9ab-BN6j7XDSWAIUt7Isw0xNlGc9PEwsSRKKE15-6KbAERce4ZYqCw=w956-h1275-s-no?authuser=0

Ondanks dat ik het hele jaar door rij (daar is de FJR voor), voelt dit dan toch weer speciaal, om weer op een cruiser te stappen...

En ja, de Suzuki is weg, maar daar komt tzt wat leuks voor terug... (deze rit was op een cruiser die tijdelijk in mijn garage logeert)

You can’t buy happiness van… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Harley Davidson Road King '07 en BMW R1150RT ‘03

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-03 18:21
ozzynator schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 12:49:
Otoplastieken, op het werk harde, maar een paar siliconen in bestelling. Heb voor de motorfiets ook siliconen van Pluggerz, groen filtertje er in en met een koordje. Dan heb je gelijk een vastpakker om ze makkelijk in en uit te halen en kan ik ze ook niet zo snel verliezen.

De meneer die hier op het werk de otoplastieken service verzorgt, zei dat die voor de toepassing uitermate geschikt zijn, het dempt wat het moet dempen maar je hoort wel nog steeds je muziek en bijvoorbeeld de ambulance aankomen. Ik merk ook gelijk een suis als ik ze een keertje niet in doe, dus wat mij betreft het geld meer dan waard.
Gebruik de oorbdopeschermers van het werk al 20 jaar in bezit, werk er niet meer maar zitten perfect makkelijk schoon te maken met steriel tablet geen iritatie in ook de hele dag niet of wat dan ook op de motor met de helm op. het is hard plastik geen last en vallen er ook niet uit.
Gebruik die doppen overal voor ook voor de klus bij huis en zit in een mooi leren hoesje heeft me niets gekost om de 2 jaar doppen aan meten en veel geld aan uitgeven gaat mij te ver.

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:28
s006110 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 14:58:
Lekker! Ik wil ook! Maar mijn motor is weg voor een beurtje.

• Joris748
  • Nu online

Eerst met passagier 1
[Afbeelding]

Daarna met passagier 2
[Afbeelding]

Ondanks dat ik het hele jaar door rij (daar is de FJR voor), voelt dit dan toch weer speciaal, om weer op een cruiser te stappen...

En ja, de Suzuki is weg, maar daar komt tzt wat leuks voor terug... (deze rit was op een cruiser die tijdelijk in mijn garage logeert)
Haha, herkenbaar. Goud om dat met je kinderen te doen.

Kan me dat nog goed herinneren. Was een jaar of 7 en toen ik thuis kwam van school had mijn vader het eerste ritje van het seizoen met het zijspan al gemaakt. Ik was zo boos dat hij niet op mij gewacht had.

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-04 15:59
VidaR-9 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 15:33:
[...]

Lekker! Ik wil ook! Maar mijn motor is weg voor een beurtje.
dat is wel een hele goede reden voor N+1

You can’t buy happiness van… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Harley Davidson Road King '07 en BMW R1150RT ‘03

• ozzynator
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

Mezelf ook maar op een paar uurtjes verlof getrakteerd. 1e mooiweer ritje pakken ze niet meer af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_5WEK39nE6UKRj_QE_VfeMCpwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z5hBnuRFlXK5BSYeKF3MwTJA.jpg?f=fotoalbum_large

Moette doen.

• DrivinUCrazy
Moresnet!

Daar lag ook ergens in de buurt nog een spoorwegovergang waarbij je moest bellen om de slagbomen open te laten doen. Best een grappige ervaring. Is die er nog?

(Bij Kelmis was dat dus, niet al te ver daarvandaan)

[ Voor 14% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-02-2026 16:53 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:31

botoo

💀 too old to die young

Volgens mij lagen er toch nog wel wat restjes pekel her en der. Voor de zekerheid toch maar even de boel afgespoeld. Kwam er wel achter dat door die klamme wegen een algehele wasbeurt geen overbodige luxe is.

Mijn fav bezigheid, wassen en poetsen :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04 22:11

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Vandaag is het mooi weer om de VFR weer eens te starten na de winter. De VFR heeft op de oprit gestaan met een motorafdekzeil.
In de tank zit euro 95 en de tank zat niet vol, in de winter heb ik nog wel gecontroleerd of er sporen van vocht zichtbaar was in de tank (als dat mogelijk is).

De accu heb ik in de winter opgeladen en in de garage bewaard.

Na het aansluiten van de accu wilde de VFR na 5x starten met de choke vol open, fijn dat dat verder geen problemen gaf :)

Bij het controleren of de accessoires het doen bleek dat de Oxfort verwarming na stand 75% ineens uitviel :'( , nu bleek dat er een zekering in de Oxfort junctionbox defect was geraakt.

Morgen maar eens een ritje plannen 8)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• A13X

A13X

Dude

De eerste kilometer hier ook weer gemaakt, rondjes voor de garages met de kleine achterop. Zo even rondje lopen om te kijken of ik het garage terrein ook nog af kan komen. Kan altijd door de tuin, maar via de uitrit is wat makkelijker maar die straat ligt open en dan moet ik over een smal geïmproviseerd stoepje. Eerst maar eens kijken waar die precies uitkomt. Staan best wel wat hekken zo links en rechts.

Awesome

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-03 18:21

Eerst met passagier 1
[Afbeelding]

Daarna met passagier 2
[Afbeelding]

Rij zelf ook op een FJR maar niet het hele jaar door aleen met goed weer, mijn beide dochters gaan ook regelmatig mee achterop inmidels 16 en 18. dat is genieten en ze vinden het geweldig. >:)
Af en toe met een ritje van de FJR club rijden voor een route onder de FJR rijders, in april staat weer een Ritje in het oosten gepland in de agenda :P

Ben je ook lid van de FJR club?

• ozzynator
  • Nu online

ozzynator

Nevermind.

DrivinUCrazy schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:49:
Moresnet!

Daar lag ook ergens in de buurt nog een spoorwegovergang waarbij je moest bellen om de slagbomen open te laten doen. Best een grappige ervaring. Is die er nog?

(Bij Kelmis was dat dus, niet al te ver daarvandaan)
Durf ik niet te zeggen. Er is tegenwoordig een hele fiets/wandelroute aangelegd in die omgeving. Kan goed dat die dus is verdwenen.

Moette doen.

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSTxYnkTNOhf0IsdtDBGMV7i3uA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSJQLdr8TJrjXsNCHY1Ay8Nw.jpg?f=fotoalbum_large
Groeten uit een zonnig Zuid Oost Brabant 8)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:47

Format-C

Tracing Rays

botoo schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 17:13:
Volgens mij lagen er toch nog wel wat restjes pekel her en der. Voor de zekerheid toch maar even de boel afgespoeld. Kwam er wel achter dat door die klamme wegen een algehele wasbeurt geen overbodige luxe is.

Mijn fav bezigheid, wassen en poetsen :X
Heb vandaag ook een stuk gereden op mn duc 899 voor t eerst in 3 maanden. Starten, lopen. :)

Ik zag in het midden van de rijstrook op de meeste wegen ook een soort van vies spoor. Volgens mij was dat idd nog pekel/ zout...

Heb m dus net ook grondig afgespoten en een doekje eroverheen gehaald.

Hopelijk morgen weer.

Hopelijk blijft de winter nu weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 25-02-2026 18:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:30
Bommes schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 18:07:
[Afbeelding]
Groeten uit een zonnig Zuid Oost Brabant 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGXBfainCLsXwPz6U3JQ1JyClzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O8v4mhdiqeuBWWUPktcQms2t.jpg?f=fotoalbum_large

Groeten terug!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik dacht vanmorgen ook de Diversion uit de schuur te trekken, prima weer!

Maar... Starten, wat is dat? Kun je dat eten ofzo :? De Diversion zag in ieder geval niet in wat dat met hem te maken heeft. Hij liep kort, heel beroerd, sloeg daarna af en start nu niet meer. Het lijkt erop dat de carburateurs geen brandstof meer krijgen, de tank zit ramvol verse E5 dus daar kan het niet aan liggen.

De vorige winter heeft-ie niet eens aan de lader gestaan en was het direct starten en lopen. M'n laatste rit met het ding was in oktober op Assen, toen deed hij het nog perfect, zoals ik dat van een Yamaha gewend ben. Dat wordt weer sleutelen....

Ondertussen pruttelt de PS braaf z'n rondjes, al is dat nu wel zonder snelheidsmeter en kmteller, want de kabel ligt doormidden sinds vanmiddag. Morgen een nieuwe regelen en dan binnenkort eerst de scooter maar verder aanpakken, voor ik aan project Diversion begin. :/

* Destruction zat stiekem al naar een andere fiets te kijken, dat het ding nu dienst weigert is uiteraard iets dat 'm verder naar de uitgang duwt.

[ Voor 14% gewijzigd door Destruction op 25-02-2026 19:15 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• A13X

A13X

Dude

Destruction schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:10:
Ik dacht vanmorgen ook de Diversion uit de schuur te trekken, prima weer!

Maar... Starten, wat is dat? Kun je dat eten ofzo :? De Diversion zag in ieder geval niet in wat dat met hem te maken heeft. Hij liep kort, heel beroerd, sloeg daarna af en start nu niet meer. Het lijkt erop dat de carburateurs geen brandstof meer krijgen, de tank zit ramvol verse E5 dus daar kan het niet aan liggen.

De vorige winter heeft-ie niet eens aan de lader gestaan en was het direct starten en lopen. M'n laatste rit met het ding was in oktober op Assen, toen deed hij het nog perfect, zoals ik dat van een Yamaha gewend ben. Dat wordt weer sleutelen....

Ondertussen pruttelt de PS braaf z'n rondjes, al is dat nu wel zonder snelheidsmeter en kmteller, want de kabel ligt doormidden sinds vanmiddag. Morgen een nieuwe regelen en dan binnenkort eerst de scooter maar verder aanpakken, voor ik aan project Diversion begin. :/

* Destruction zat stiekem al naar een andere fiets te kijken, dat het ding nu dienst weigert is uiteraard iets dat 'm verder naar de uitgang duwt.
Staat de benzine kraan ook open en ook even op prime gehad? :+

Vandaag nog even een AMPS quadlock mount besteld. Gebruik de quadlock op het garmin afdekkapje zo vaak en de 590 eigenlijk nooit. Dus die gaat eraf en op marktplaats, quadlock wireless charger erop. Daar heb ik denk meer lol van. Hopelijk laad hij wel snel genoeg op om de telefoon vol te houden.

Awesome

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

A13X schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:27:
[...]

Staat de benzine kraan ook open en ook even op prime gehad? :+
De benzinekraan staat altijd open, een prime stand heeft hij niet. Wel een elektrische brandstofpomp, en da's ook één van de verdachten :)

[ Voor 31% gewijzigd door Destruction op 25-02-2026 19:28 ]

• Pyr0_
  • Laatst online: 15:41
Na van de week de Multi weer met z'n voorwiel te hebben herenigd, en na 2 maanden niet te hebben gereden had ik natuurlijk mega veel zin in een ritje! Gister had ik een dagje vrij en de voorspelling was wat regen in de nacht en een half zonnetje in de middag maar verder droog. Ik sta vol goede moed op, kijk naar buiten en ... zeiknat en miezerregen. Dat ik de halve dag flink chagrijnig was zal niemand verbazen.

Vandaag een split dienst met 1.5 uur 'pauze', maar vandaag was de voorspelling wél heel goed en die kwam ook uit! Snel na huis in m'n pauze, wat eten, motorjeans en lage motorlaarzen aan, daarboven m'n werkkleren (net hemd en gilet) en hop dat ding uit het hok trekken. Even alles na gelopen, bandjes op spanning, ketting even afvegen en verse spray, visuele check en dan hét moment. Toch ff spannend weer het contact aan en kijken of die geen foutmeldingen geeft. Maar nee, alle seinen op groen. Gewoon in 1x starten, en dan dat momentje realiseren hoe fckn bruut dat ding klinkt. Even wennen als je de straat uit rijdt, heupen even los zwiepen, ff in een rustige straat even beetje optrekken en rustig remmen op de nieuwe blokjes wat in te bedden. En toen met een dikke grijns op m'n gezicht naar het werk.

Maar ik was voor 4uur alweer klaar, en ja als je in zuid-limburg woont, dan moet je daar gebruik van maken hé! Dus hup richting de goede oude bekende weg na Vaals (vanaf Gronsveld richting Sint Geertruid, Noorbeek etc de weg blijven volgen). Voor Vaals de grens over richting Gemmenich (en zo te zien heb ik @ozzynator net gemist vandaag) en na een tankstop richting die 2 heerlijke wegen rond Val'Dieu. Daar kun je een motor ff flink laten zingen, maar wel op tijd van het gas, want die blokjes zijn net nieuw!

En zo realiseer je je in krap 2uur tijd weer waarom je al die tijd zo hebt uitgekeken om weer te rijden, wat is dit genieten zeg. Dat is echt alle tijd, moeite en cent dubbel en dwars waard die ik er instop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9BzgCP4QIqDufPmLLFLCnfgMIo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2ViPZP9oCrWLqoOmkQbhCJ1P.jpg?f=user_large

• Joris748
  • Nu online
ollie1965 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 13:33:
@harley en @DrivinUCrazy
Ook mijn dank, ik heb huiswerk, want met een zoekopdracht GPS tracker komen er nog veel meer kandidaten te voorschijn om op motor te monteren.
Maar eerst het langdradige traject van verzekeraar doorlopen.....
Er zijn idd veel trackers. Maar aangezien die Monimoto bij Waypoint te koop is, heb ik er wel vertrouwen in.

• Chevy454
  • Niet online
Mooi weer vandaag geweest maar helaas niks gereden wegens andere prioriteiten. De BBQ aanslingeren vond het gezin toch prettiger :+

Project 40: uit elkaar halen van de donor part 1.
Zo zag de fiets er begin van de week eruit nadat deze vrijdagavond heeft gestart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/meoFfxqHp9o1JoDKxwzkxBjf_5M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SGcZOcqw1OgKrdRRQC25RpQM.jpg?f=user_large

En zo ziet die eruit na een paar uur schroeven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_IBr6hxRHo4uBiYRb8px-SFl7E4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IjcoVXnL3l9tNtmhhm5RqEwK.jpg?f=user_large

Sommige moeren zaten muurvast, op 1 schroef moest de haakse slijper worden gezet. Maar ik schrok me wel even rot toen ik de dogbones ging ontspannen. Deze horen met 98Nm vast te zitten maar gingen er met de breaker bar met een zachte duw zo los. Dat was eerder 40Nm..

Het koelwater is donkerbruin zoals gedacht. Dus een flush zou niet slecht zijn. Alleen moet ik dan de thermostaat eruit halen en de vloot gaan verplaatsen. Ik doe het wel als het blok straks in het andere kader hangt...

Dit weekend wou ik het blok uit het frame halen totdat ik op kleinanzeigen 2 motorblokken vond. Dus dat wordt even rondje Duitsland :X
En volgende week delen gaan reinigen van de donor / de originele delen van mijn KLR zoeken.

Heel misschien eind volgende maand in rijklare toestand maar nog niet finaal zoals ik het wil.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Bommes
@Chevy454 dat jij nog niet zo een motorliftje hebt aangeschaft dat snap ik niet.
Je besteed kennelijk veel tijd aan, en hebt veel plezier met het opknappen van je motoren.
Je hebt er de ruimte voor als ik zo de diverse foto's van je kot zie.
Dus doe je zelf een plezier, ritsel zo een schaarlift ding voor je motoren.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Bommes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_X1v5pmltTuIRRLZDo5MNjF-3HQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZD5a5eh2MaWQYSxP8BkpSwXj.jpg?f=user_large
Wat is deze... Honda..??? ik heb best wat motoren gehad, maar een Honda nog nooit.
Het is volgens mij ook niet een woord dat ik vaak in mijn berichten bezig.. :X

• Chevy454
  • Niet online
Bommes schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:50:
@Chevy454 dat jij nog niet zo een motorliftje hebt aangeschaft dat snap ik niet.
Ik heb een liftje maar daar staat mijn andere motor op. Het is bijna gedaan met demonteren op de vloer waar het stabiel staat. De vevor cross lift gebruik ik wanneer het blok eruit (en erin) moet.

• Joris748
  • Nu online
Bommes schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 19:53:
[Afbeelding]
Wat is deze... Honda..??? ik heb best wat motoren gehad, maar een Honda nog nooit.
Het is volgens mij ook niet een woord dat ik vaak in mijn berichten bezig.. :X
Zoete wraak voor je berichtjes over de NC750 :+

• Daniel L.
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 15:12
Lekker dagje zeg!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sk3pPq5bn9Nm0i4Onqjl2dKWBYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lZiBlvht3aOkPAqph6StJFwC.jpg?f=fotoalbum_large

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-04 13:21

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Ook gebruik gemaakt van het prachtige weer om Big Bertha weer uit te laten. Mooie route langs de oostgrens met ook een paar pontjes en de Posbank. Best veel andere rijders tegengekomen die ook gebruik konden maken van deze vroege voorjaarsdag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mkZWkfq_B4a6hCX5m3ME6eWx0cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ecefF6X5IT7oX39XUFmSa71j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KROIHkgkaRknEBHO7co_4vaILzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l83xb1jIGKbOTxNlZLSkZlTR.jpg?f=fotoalbum_large

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Vanochtend ook de motor uit de schuur getrokken en ermee naar m'n werk gereden. En ik was duidelijk niet de enige motorrijder die dat heeft gedaan. Geen foto's gemaakt, was veel te druk met genieten van het rijden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Waaj op 25-02-2026 20:27 ]

• Bommes
Joris748 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 20:06:
[...]

Zoete wraak voor je berichtjes over de NC750 :+
Van alle vaste inmates hier heb ik denk nog wel de minste geintjes gemaakt over het niet nader te noemen koppelmonster -O-

• Aikon
  • Niet online
Ik reageer even snel middels de spraakassistent, want m'n polsen zijn er volledig aan. Anderhalf uur rond gereden, jongens, dat is niet te doen. En dan volgende week wéér voor een nieuwe achterband.

• Bommes
? @Aikon wat is er met je polsen en/of je motor dat je zo een last krijgt?

• Joris748
  • Nu online
Bommes schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:02:
? @Aikon wat is er met je polsen en/of je motor dat je zo een last krijgt?
Pssssst slachtoffer van het koppelmonster _O- _O- _O-

• Bommes
Joris748 schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:03:
[...]

Pssssst slachtoffer van het koppelmonster _O- _O- _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMCNr7Iy1D5lCKOi64Kx_COODeI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OAaY9ljhXZJiKM6vCbr6QvvI.jpg?f=user_large
Ik heb nog meer stickers blijkbaar.. :|

• Aikon
  • Niet online
Blijkbaar is er een nieuwe 390, en dinges vind hem behoorlijk goed :)

YouTube: The KTM 390 Adv R Is still weird… But now it works
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste