• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
ollie1965 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:00:
Nou het is gebeurd.... voor de deur van mijn schoonouders.
Mocht iemand een blauw gele Ténéré World Raid 72-MZ-GG zien.

Gelijk 112 bellen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

2 sloten en aan elkaar helpt dus niet zelfs bij iemand pal voor de deur
Dat deel van het motorseizoen is dus ook begonnen :(

Sterkte met de afhandeling!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:04

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Chevy454 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 10:13:
@ollie1965 Hebben ze die in een bus getild of mee weg gereden?
Waarschijnlijk een bus in, een van de buren heeft wel even iets gehoord maar is gelijk weer in slaap gevallen.
Remschijfslot niets van gevonden dus die zat er waarschijnlijk nog op.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02 11:41
Zwaar kut is het, ik ben ook als de schijt dat nu mijn motor te koop staat en iemand komt kijken en toch zegt nee dank u, 3 dagen later de motor weg is! heb wel grond ankers elektrische poort en schuur maar ja ze weten het toch wel altijd te stelen!

Hopelijk morgen met proefrit nieuwe motor krijg ik nog een leuk bedrag als inruil!!!
Want opkopen is gewoon belachelijk wat ik er voor krijg voor een 2021 Street triple S Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgAKeF69dF_XnlCOX8WtZw8exxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4BR5ffF3rEQVB2mA8MbSwN4.jpg?f=fotoalbum_large

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-02 12:12
ollie1965 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:00:
Nou het is gebeurd.... voor de deur van mijn schoonouders.
Mocht iemand een blauw gele Ténéré World Raid 72-MZ-GG zien.

Gelijk 112 bellen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

2 sloten en aan elkaar helpt dus niet zelfs bij iemand pal voor de deur
Damn, dat is echt k#%! Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven. Ik hoop dat je via de verzekering alles terug kan krijgen, maar leuk is anders.

Ik volg momenteel Itchy Boots reis door China waar ze echt overal cameras hebben. Soms denk ik dan: Laat ze hier ook maar overal cameras op hangen... Heeft natuurlijk voor- en nadelen.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-02 17:17
Ik zag net de reminder en besef mij dat ik alweer 2 motoren verder ben! Na 2 jaar geleden mijn grijze Street Triple te hebben ingeruild voor een splinternieuwe Cosmic yellow Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rC4eDmnW3VJ559HnGW6thjVedAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QcM6d7BBsJA10xL7mVq9CvQr.jpg?f=fotoalbum_large

En deze in Engeland, bij Leicester in de buurt plat te hebben gereden(werd afgesneden door een tractor met bulk aanhanger die wegreed bij een tankstation op een A-road, waar ik vervolgens achterop klapte) heb ik nu een Speed Triple: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZntLWBMPVHhj9tGFlsQL-E9PNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJCD4imUcp44Tp6ZQRcdc2u4.jpg?f=fotoalbum_large. Over 2 maandjes wederom ermee naar Isle Of Man :)

• FnordySquare47
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-02 16:44

FnordySquare47

Cool-Inc.net

Momenteel ben ik aan een projectje bezig dat ik geïmpoteerd heb van NL naar BE.
69K km op de teller, lekkende voorpoten, remleidingen te vervangen,... (eindeloze lijst) maar vooral, kan iemand mij een goeie webshop aanbevelen voor koetswerk herstel dingen, fiberglas, lak, ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SABhQUu6RuS-RcieIanIRCVDmKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XebC08NxAYdjPVLlDsya9WSc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcWl_y3e60ODxx9gHgZN7Lxgpoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABw43d7T7vqWwF1uN95qn5qE.jpg?f=fotoalbum_large

Short cuts make long delays

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-02 17:23
YouTube: Riding with my mates in Thailand | Enduro Madness Ep 1

Dit is wel een mooi voorbeeld van hoe veel mensen de CRF300L onderschatten.
Allemaal lui met moto achtergrond die de grootste lol hebben.

Wel zal het met bepakking allemaal wat minder zijn...

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kneusteun schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:29:
YouTube: Riding with my mates in Thailand | Enduro Madness Ep 1

Dit is wel een mooi voorbeeld van hoe veel mensen de CRF300L onderschatten.
Allemaal lui met moto achtergrond die de grootste lol hebben.

Wel zal het met bepakking allemaal wat minder zijn...
Wellicht vergis ik me ook, ik dacht meer aan categorie Alpen met bagage, dat dat wel erg langzaam ging. Diegene kwam van wat zwaarders, en ging weer terug naar ietsje zwaarder. Ach ja, dit blijven leuke motortjes hoor, daar niet van. Wandering Honda is er ook mee begonnen, maar zijn ook zwaarder gaan rijden (T7), maar zie dat ze voor de laatste reis toch weer de CRF300 hebben. Maar ik volg geen van die reisblogs echt goed, dus ken hun motivatie niet. Maar tevreden zijn ze er vast mee dus.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:24
Het is me wel het dagje -_-.

Initieel heel goed, want onverwacht werd mijn avond vrijgepland ivm uitval leerlingen, maar bij het starten van de Twin op kantoor wilde ik wegrijden en de middenbok zei doei. Blijft nu schuin rechts naar beneden hangen, waarschijnlijk ergens een bout afgebroken ofzo. Als ik hem er terug op zet hangt de motor naar rechts maar met een ferme ruk staat de motor weer recht op de bok. Haal ik hem er weer van af, blijft de bok weer 'druipen' rechts van de fiets en zo kan je natuurlijk niet veilig rijden. Moest dus helaas met een (oude) lesauto naar huis.

Ik ga morgen Ten Kate bellen want die doen Honda dealer zijn enzo, op RDW staat nog een recall open op mijn model t.a.v. de middenbok. Ik vraag me nu wel af of dit precies die issue is of dat ik gewoon pech heb? Iemand ervaring hiermee?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
cyntax schreef op zondag 22 februari 2026 @ 18:29:
[...]

Ik zag op de motorbeurs Bartang staan met het merk 'Turkana', zelf nog niet eerder gezien of van gehoord maar die hebben 1001 verschillende tasjes. Het zag er allemaal heel robuust uit voor een relatief zacht prijsje. Dus dat zou je ook nog kunnen overwegen. Is ook voorzien van een 'echt' MOLLE montage systeem dus als je dat op de juiste manier vlecht gaat het echt niet vanzelf los.
Zoiets: https://www.bartang.eu/nl/bushbaby-utility-pouch.html
Ik ben voor 2 van deze incl de drybags gegaan. Zeker het filmpje overtuigde, want er zitten ook nog 4 ringen aan, en een riempje die je kan vastklikken aan de tas. Die krijg je overal wel bevestigd. Bedankt :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
@ollie1965 dat is mooi klote.

Mijn oude tenere (een 2009 xt660z) is ook paar weken geleden gejat.
Ik heb die vorig jaar oktober verkocht aan iemand die nog aan het lessen was en slechts 1 week voor de diefstal geslaagd was, hij had er nog geen 500km mee gereden... hij was all risk verzekerd en heeft meteen weer een andere motor gekocht. 2 dagen daarna bellen ze hem op dat de tenere slechts 5 straten verstopt onder een (andere) motorhoes stond. Helaas wel veel schade want voorkant krom, tank stuur topkoffer contactslotallemaal.zwaar beschadigd. Staat nu weer bij mij voor de schadeexpert maar die is Total loss :(
Daarom hebben mijn motoren allemaal een losstaande tracker van monimoto. Je hoeft hem maar overeind te zetten en ik word gebeld en krijg dan updates over waar die is. Ook dagelijkse melding dat het systeem nog in orde is. Zelf heb je er geen omkijken naar want je hebt een kleine sleutelhanger en als die in de buurt is gaat het systeem in "rust" modus en meld dus niks, tenzij je via de app hier om vraagt (als de sleutels ook gesloten zouden zijn)
Is minder storingsgevoelig dan airtag en er zitten jaarlijkse kosten aan, maar het geeft mij in ieder geval een klein stukje meer geruststelling, want er wordt toch wat afgejat tegenwoordig en echt niet alleen de jonge of dure motoren blijkbaar.

@HTT-Thalan bij de recal staat wat het probleem is.

[ Voor 6% gewijzigd door harley op 24-02-2026 21:02 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1 2 3 4 Laatste