Zonder verder gehinderd te zijn met enige kennis over de nc750, maakt Givi niet een tankring ervoor?RedDragon17 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 00:02:
Ik heb een vraag aan jullie / graag jullie input over het volgende :
Ik wil graag een kleine tanktas om telefoon / portemonnee / sleutels etc in te doen.
Aangezien ik een nc750 heb, en die een "frunk" van plastic heeft, is magnetisch dus niet mogelijk, tanktassen met een strap loop je te hannesen om die los te klikken als je even van je motor afstapt, die klik on tassen met een flange zoals van SW motech worden helaas niet gemaakt voor mijn motor en een leg bag is niet mijn ding.
Nu zat ik te bedenken : Is het mogelijk om van die 3m stickers ( met een ijzer plaatje erin ) te plakken op de furnk, zodat je dus een magnetische tas erop kunt hangen ? Of zijn die niet sterk genoeg hiervoor ?
Givi maakte wel een tanktas voor eerdere modellen van de nc750, de Givi EA116, maar deze schijnt niet op latere modellen te passen. Uit welk jaar is je fiets @RedDragon17 ?
Het voordeel is natuurlijk wel dat je die tanktas kan laten zitten als je tankt, want je tankt onder de buddyseat toch? Ik haal m'n tanktas er bijna nooit af, haal alleen waardevolle spullen eruit. Of wellicht kan je de spulletjes in bijv. zo'n nylon tasje doen ín de tanktas, en neem je dat tasje alleen mee? Ook wat praktischer misschien om met een tanktasje rond te lopen.RedDragon17 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 00:02:
Ik heb een vraag aan jullie / graag jullie input over het volgende :
Ik wil graag een kleine tanktas om telefoon / portemonnee / sleutels etc in te doen.
Aangezien ik een nc750 heb, en die een "frunk" van plastic heeft, is magnetisch dus niet mogelijk, tanktassen met een strap loop je te hannesen om die los te klikken als je even van je motor afstapt, die klik on tassen met een flange zoals van SW motech worden helaas niet gemaakt voor mijn motor en een leg bag is niet mijn ding.
Nu zat ik te bedenken : Is het mogelijk om van die 3m stickers ( met een ijzer plaatje erin ) te plakken op de furnk, zodat je dus een magnetische tas erop kunt hangen ? Of zijn die niet sterk genoeg hiervoor ?