Tja, het maakt eigenlijk weinig uit, de individuele landen breiden uit die het wel willen. Als ik tesla zou zijn, zou ik Duitsland lekker overslaan, als ze tegenstemmen en alleen het houden aan de individuele goedkeuringen van landen.
Vandaag weer iets aparts meegemaakt. We kennen allemaal het fenomeen dat FSD vrij snel in zijn ankers gaat bij een oranje stoplicht.
Vandaag op een tweebaansweg waar 70 mag, FSD reed 64 en stoplicht ging op oranje, ik dacht hij rijd door maar ging volop in zijn ankers, ik schrok ervan maar gelukkig geen auto dicht achterop. Maar er naderdere wel een auto met ± 70km, FSD zette uit zichzelf de gevarenlichten aan ter waarschuwing voor achteropkomende verkeer..... nog niet eerder meegemaakt.
Vandaag op een tweebaansweg waar 70 mag, FSD reed 64 en stoplicht ging op oranje, ik dacht hij rijd door maar ging volop in zijn ankers, ik schrok ervan maar gelukkig geen auto dicht achterop. Maar er naderdere wel een auto met ± 70km, FSD zette uit zichzelf de gevarenlichten aan ter waarschuwing voor achteropkomende verkeer..... nog niet eerder meegemaakt.
Tesla Model Y LR 02-2026 | Tesla Wall Charger | FSD koop |
:strip_exif()/f/image/OZjgUmIzyjYHXWNufYxrnJF7.jpg?f=fotoalbum_large)