• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 22:19
pdidi schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:48:
[...]

Eergisteren zei Maximilian Kneller (hij zit namens de AfD in de Bondsdag en is lid van de verkeerscommissie) na vragen te hebben gesteld aan de Bondsregering dat hij dit standaard antwoord kreeg. Maar hij zei ook dat hij in de wandelgangen heeft vernomen dat op 6 oktober over het invoeren van EU-brede / grensoverschrijdende proefzones voor FSD Supervised wordt gesproken. Hij gaf het overdreven voorbeeld: „von Amsterdam bis Berlin“

Schiet mij maar lek hoe dat er dan gaat uitzien. Er werd een vergelijking gemaakt met de RoboTaxi geofencing die steeds groter kon worden gemaakt
Absurd dan rij je door Duitsland en dan kun je het niet overal gebruiken ? Allemaal geofenced areas??

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 22:19
Ik snap echt werkelijk niet waarom het systeem nog niet Europa breed is ingevoerd. Ik heb er al > 15000 km met fsd gereden, het is gewoon veilig en goed, ik heb echt geen enkele twijfel hierover. Hoop iig dat er binnenkort weer wat landen de Nederlandse goedkeuring gaan overnemen.

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:14
karel_G_1981 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 21:40:
Ik snap echt werkelijk niet waarom het systeem nog niet Europa breed is ingevoerd. Ik heb er al > 15000 km met fsd gereden, het is gewoon veilig en goed, ik heb echt geen enkele twijfel hierover. Hoop iig dat er binnenkort weer wat landen de Nederlandse goedkeuring gaan overnemen.
Nou in dit tempo kunnen we voor het eind van het jaar nog een aantal landen verwachten maar het probleem schijnt te zijn dat we minstens een land als Frankrijk of Duitsland nog hebben in de vote om voldoende steun te vergaren. En beiden zie ik nog niet direct instemmen.

Morgen vanuit zuid Duitsland (Rust) naar huis karren. Ik overweeg nog om de autobahn maar rechts (see what I did there?) te laten liggen en zo snel mogelijk af te koersen op België zodat ik dat stuk en dan via Limbabwe langdurig op FSD kan tuffen. Anders moet ik tot Venlo handmatig sturen op die Pauper EAP.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:34
karel_G_1981 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 21:33:
[...]Dat is een onzinnig argument. Als fsd iets doet wat je niet wilt kun je makkelijk ingrijpen . Het is geen autonoom systeem , wat al honderd keer is gezegd. Als het als L4 of 5 zou worden gekeurd had je een punt anders niet.
Het punt wat hij probeert te maken is dat bestuurders kunnen gaan denken dat de auto de meeste taken goed overneemt en dat ook zal doen bij het bewaken van de maximumsnelheid. Als je wat minder goed oplet (juist doordat je denkt dat de auto alles goed doet) dan kan het voor komen dat de auto een bord wel ziet (en ook herkent als bv 30km/h) maar te hard blijft rijden. En dat kan in een stadssituatie of woonerf gevaarlijke situaties opleveren.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59
Yaksa schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 22:29:
[...]
Als je wat minder goed oplet
[...]
Moet je maar eens proberen te doen met het strenge DMS ;)
Pagina: 1 ... 132 133 Laatste