120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel
Er is ontdekt dat veel van deze data al van de Tesla website kan worden gedownloadTeslaNerd schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 22:11:
[...]
Leuk dat jij daar naar vraagt!
Die WOO procedure loopt nog steeds en gaat erg traag. Uitspraak bij de bestuursrechter was vorige week vrijdag en RDW moet nu van rechtbank binnen veertien dagen een besluit nemen op mijn verzoek. Ik kijk ook met interesse uit naar dat besluit en zal daar hier dan op terugkomen. Wordt vervolgd
Dit is echt geweldig, maar nog niet beschikbaar hier in consument onvriendelijke EU. Heb het al geprobeerd. Was trouwens vandaag een spreker bij de Grok Bot meetup.pdidi schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 18:54:
[...]
Voor jou @Ecological, kun je je AI agents hands-free aansturen icm Grok Bot tijdens de booooring rides
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Ecological op 22-09-2026 23:13 ]
finebutwhy.com || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism | Zeekr 001 Privilege | e-tron 55 | Tesla Model Y Premium AWD 2026
En meteen zijn eerste strike.pdidi schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 22:58:
Binnen 24 uur na goedkeuring rijdt FSD al rond in Praag
[YouTube: My Tesla Finally Got FSD in Prague – FIRST DRIVE]
Het is nu puur nog voor Grok Heavy right? Of is er daadwerkelijk wetgeving die dit in de weg zit nu?Ecological schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 23:11:
[...]
Dit is echt geweldig, maar nog niet beschikbaar hier in consument onvriendelijke EU. Heb het al geprobeerd. Was trouwens vandaag een spreker bij de Grok Bot meetup.
Ik zie dat je je eigen MCP server kan koppelen. Dat is wel echt sick. Wellicht ga ik eens een pocje opzetten om mijn Home Assistant zo via mcp te exposen, die aan Grok te knopen. En dan vanuit de auto "Hey Grok, zet de robotstofzuiger nog even aan" haha.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb geen supergrok heavy abonnement, maar volgens Grok is er geen regio blokkade en zou het in NL ook al moeten werkenRichh schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 23:41:
[...]
Het is nu puur nog voor Grok Heavy right? Of is er daadwerkelijk wetgeving die dit in de weg zit nu?
Ik zie dat je je eigen MCP server kan koppelen. Dat is wel echt sick. Wellicht ga ik eens een pocje opzetten om mijn Home Assistant zo via mcp te exposen, die aan Grok te knopen. En dan vanuit de auto "Hey Grok, zet de robotstofzuiger nog even aan" haha.
Yep volgens mij ook. Ik wil er wel graag mee prutsen eigenlijk, heb wel wat toffe ideeën wat ik zou willen proberen. Maarehh €309/mnd voor SuperGrok is mij te gek voor wat testjes. Kwestie van tijd tot goedkopere tiers er ook bij mogen verwacht ik, dan zal ik hier wel een keer wat delen.pdidi schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 23:57:
[...]
Ik heb geen supergrok heavy abonnement, maar volgens Grok is er geen regio blokkade en zou het in NL ook al moeten werken
Of kwestie tot een zakelijke Cursor licentie wellicht toegang geeft tot Grok Bot
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is mooi! Nu nog de data van de RDWpdidi schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 22:31:
[...]
Er is ontdekt dat veel van deze data al van de Tesla website kan worden gedownload
120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel