• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ecological schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:50:
[...]

Nog heel even (of lang - afhankelijk hoe capabel alle stakeholders zijn) en dan komt pothole avoidance. Op 14.3.10 is die al aan het afremmen voor bumps.

https://x.com/Teslarati/status/2101403204399280562

Coming soon (maar het is Elon time dus ga maar uit van paar maanden)

https://x.com/elonmusk/status/2094254726183280714
Moet je dan ook niet een front bumper camera hebben de meesten hebben die namelijk niet alleen de nieuwste auto's habben dat standaard zover ik weet ?

PSN: FreakGIB

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
FreakGIB schreef op maandag 21 september 2026 @ 08:01:
[...]

Moet je dan ook niet een front bumper camera hebben de meesten hebben die namelijk niet alleen de nieuwste auto's habben dat standaard zover ik weet ?
Goede vraag, die camera gaat absoluut heel erg helpen. Ik durf niet te zeggen of hij zonder die camera dit had opgepakt.

finebutwhy.com || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism | Zeekr 001 Privilege | e-tron 55 | Tesla Model Y Premium AWD 2026

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:29

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

gjcvro schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 19:52:
Laten jullie de auto ook wegrijden vanaf de oprit en werkt dat? Ik had vandaag de auto met de neus naar voren staan, en ik wilde dus eens kijken of het hem lukte om de auto uit de hoek weg te rijden. De oprit is voor de garage dubbel zo breed (10m)( als in het begin (5m) en hij moest dus een kleine zig zag maken om de andere auto heen. Hij deed van alles, behalve het juiste. Hij wilde zelfs gaan keren op een stuk waar maar 4 meter ruimte was. Dus daar heb ik maar even niet op gewacht.
Wisselend, bij het afrijden van de oprit twijfeld hij vaak, dan rijd hij twijfelend de oprijlaan op om vervolgens de richting aanwijzer uit te doen.

Het stukje de wijk uit rijd ik dus vaak manueel, wanneer ik de grote weg op rijd gaat FSD erop

Vroemt met EV | 13.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Laten jullie de auto ook wegrijden vanaf de oprit en werkt dat? Ik had vandaag de auto met de neus naar voren staan, en ik wilde dus eens kijken of het hem lukte om de auto uit de hoek weg te rijden. De oprit is voor de garage dubbel zo breed (10m)( als in het begin (5m) en hij moest dus een kleine zig zag maken om de andere auto heen. Hij deed van alles, behalve het juiste. Hij wilde zelfs gaan keren op een stuk waar maar 4 meter ruimte was. Dus daar heb ik maar even niet op gewacht.
Bij mij no way. 2 auto's scheef vooruit geparkeerd naast elkaar, dus achteruit een bochtje maken en door een poort. Heeft geen idee hoe dat te doen en geeft na 2 pogingen op en neer al op

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:04
pdidi schreef op maandag 21 september 2026 @ 09:18:
[...]

Bij mij no way. 2 auto's scheef vooruit geparkeerd naast elkaar, dus achteruit een bochtje maken en door een poort. Heeft geen idee hoe dat te doen en geeft na 2 pogingen op en neer al op
Ja, dat.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:50
Altijd, maar mijn oprit is direct aan de weg :+.
Tsjechië goedgekeurd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJPOup4sfqvhJGO4cnrFJCtPI2Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAF3i5OYB8oBpRJ4y51ruBJ9.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 129 130 Laatste