• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 04:11
De laatste versie rijdt weer langzamer over rotondes , krijg nu ook geen meldingen meer over g krachten op rotondes . Helaas hij was lekker vlot en nu weer een tandje trager, bij jullie ook?

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:37
karel_G_1981 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 23:14:
De laatste versie rijdt weer langzamer over rotondes , krijg nu ook geen meldingen meer over g krachten op rotondes . Helaas hij was lekker vlot en nu weer een tandje trager, bij jullie ook?
Hier geen verandering en nog steeds relatief vlot. Ook nog altijd meldingen over g krachten, ook in 90c bochten.

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05:29
karel_G_1981 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 23:14:
Ik zit ondertussen bijna de helft van de kortere ritten zelf gas te geven. Bijna overal standaard 10 km onder max. 30 60 en 80 wegen. En de keer dat hij dan tempo heeft knalt hij op de rem voor een fietser van rechts waar hij ruim voor langs had gekund, dus dat was wederom een schop op het gaspedaal. Ik gebruik het wel, maar ben nog steeds geen groot fan. En waar ik het voor zou willen gebruiken, de lange snelwegritten, die rij ik te weinig alleen in Nederland.
Pagina: 1 ... 121 122 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.